BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe Uit en thuis shirt Feyenoord 2024 - 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - maandag 20 april 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 20:31 schreef JanM het volgende:
Ik vind het nix met die verschillende kleuren oranje. En hoezo oranje ???
Ultra merchandise beste,
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - maandag 20 april 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Fantastisch .....internationale allure ....nou alleen nog resultaat ....
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 21 april 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Geen Rotterdamse kleuren dit keer. Maar dat hadden we sowieso niet altijd.
Ik vind het juist wel eens goed dat Feyenoord in een 'dominante'/felle kleur speelt ook al vindt een grote groep het niet al te mooi. Psychologisch lijk je ook altijd met een overtal te staan als je in felle kleuren speelt. Tenminste: je valt minder op als je in het zwart of in een sobere kleur speelt.

Deze gedachte passen ze ook vaak toe bij keepersshirts. Als een keeper in een fel rood shirt staat, richt je daar blijkbaar onbewust op wanneer je op doel schiet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 10:51   quote  deeplink  
Dat kan je ook omdraaien die filosofie..
neliz
 neliz - dinsdag 21 april 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 20:07 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Vooral dat uit shirt wat Jordy Clasie aan had
staat hem heel mooi DUS HIJ BLIJFT samen met Karim El Ahmadi nog twee jaar
Ik weet nog bij de open dag, had een jochie een nieuw Shirt van Van Persie met bedrukking.
Teleurstelling 1: Van Persie had niet nr. 32 zoals het seizoen daarvoor, maar nummer 22.
Daarna was hij ook weg. Wij hebben wel meer voorbeelden gehad van spelers die poseren voor de campagne van het shirt en dan de club verlaten.
neliz
 neliz - dinsdag 21 april 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 10:46 schreef MauricioAros het volgende:
Deze gedachte passen ze ook vaak toe bij keepersshirts. Als een keeper in een fel rood shirt staat, richt je daar blijkbaar onbewust op wanneer je op doel schiet.
Inderdaad, daarom zijn er een aantal standaard kleuren voor keepers, geel en zwart als neutrale kleuren waar je automatisch op richt, en weinig keepers in het wit, omdat spelers juist niet op een paal willen mikken. Zo wordt voetbal toch weer een beetje gevoel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 april 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Daarom had Campos van Mexico op het wk van .... 94?? (of weet ik veel welk jaar) dat afgrijselijke keepershirt aan? Dat had hij zelf ontworpen en dat het er zo uitzag was omdat hij zo een psychologisch voordeel wou creëren, precies zoals jij het zei Neliz, om in plaats van onopvallend keepersuiterlijk een schrikeffect teweeg te brengen....
th?&id=JN.PNjCIvMsZP0UcLRkbTEzqg&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - dinsdag 21 april 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Dat schrikeffect had ik ook toen ik net dat uit shirt bekeek waar ze in stonden in die selfie, pfff.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 21 april 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Lelijke kleurencombinatie. Goed voor Oranje misschien, maar toch niet voor ons?
VVout
 VVout - dinsdag 21 april 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:19 schreef netsurfer het volgende:
Lelijke kleurencombinatie. Goed voor Oranje misschien, maar toch niet voor ons?
Mijn idee, vind je je zelf daarmee een beetje te kijk zetten.
kenny
 kenny - dinsdag 21 april 2015 - 13:22   quote  deeplink  
wat lopen de meesten hier te zeiken , ik vind het een van de mooiste uit shirts van de laatsten jaren , ik heb de hele set al bestelt voor mijn zoontje
cat
 cat - dinsdag 21 april 2015 - 13:42   quote  deeplink  
zeker mooi
VVout
 VVout - dinsdag 21 april 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Dan ga je veel tijd in de Arena door brengen als je Oranje wilt gaan supporteren.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 13:22 schreef kenny het volgende:
wat lopen de meesten hier te zeiken , ik vind het een van de mooiste uit shirts van de laatsten jaren , ik heb de hele set al bestelt voor mijn zoontje
Jij noemt het zeiken Kenny maar wees zelf nou eerlijk dit shirt straalt toch niks Feyenoords uit of Rotterdam..
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 21 april 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij noemt het zeiken Kenny maar wees zelf nou eerlijk dit shirt straalt toch niks Feyenoords uit of Rotterdam..
Eens.

Commercieel zal het goed doordacht zijn, maar als er geen logo van Feyenoord op zat had ik de link naar onze club niet kunnen leggen.
neliz
 neliz - dinsdag 21 april 2015 - 14:27   quote  deeplink  
we hebben genoeg shirts gehad zonder link en daar zijn we zelf nooit minder van geworden.. ze leren vanzelf dat als het lelijk is, het niet verkocht wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Klopt, ik vind het zeker niet onaardig maar mis gewoon de link. Niks mooiers als destijds stad ROTTERDAM verzekeringen erop..
neliz
 neliz - dinsdag 21 april 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 14:29 schreef RenatoBos het volgende:
Klopt, ik vind het zeker niet onaardig maar mis gewoon de link. Niks mooiers als destijds stad ROTTERDAM verzekeringen erop..
Inderdaad:

$%28KGrHqVHJ!8E9!5Vc!DcBPQRVdbzfw~~60_35.JPG
extra_football_shirt_6092_1.jpg

edit: kut, dit moet het blauw/rood/witte uitshirt uit 90/91 zijn.
Andere mooie voorbeelden het blauw/gouden uitshirt uit 00/01.

Ook de beste manier om je kinderen het woord verzekering te leren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door neliz --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Haha prutsert😉
Francois Van Der Avo
 Francois Van Der Avo - dinsdag 21 april 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Mooi degelijk shirt. Past bij Feyenoord. Knallen volgend jaar. Toppie hopen dat clasie m dan ook nog aan heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 april 2015 - 16:07   quote  deeplink  
Welkom Francois..

En waarom vind jij het bij Feyenoord passen dan..(?)
sportverteller
 sportverteller - woensdag 22 april 2015 - 10:59   quote  deeplink  
Bron: AD 22-4

Column Sjoerd Mossou

quote:
Wees gerust, alles hoeft heus niet altijd bij het oude te blijven. De jeugd van tegenwoordig koopt massaal die shirtjes en broekjes, niet nostalgische ouwe lullen zoals wij, dat snap ik ook nog wel. We kunnen niet voor eeuwig in de jaren 70 en 80 blijven hangen - en met een beetje gelikt is niets mis.

Maar een voetbalclub is ook in deze tijd: identificatie. Ook als je cluppie een uitwedstrijd speelt, wil je nog iets herkennen van de club en de stad waar je graag bij wilt horen. Daar zijn oneindig veel variaties in mogelijk, lang leve het ruime denken, maar wel binnen een zekere marge.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door sportverteller --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Nieuwe shirt verkoopt al een stuk beter tot nu toe dan dat van dit sezoen..
neliz
 neliz - woensdag 22 april 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 16:54 schreef RenatoBos het volgende:
Nieuwe shirt verkoopt al een stuk beter tot nu toe dan dat van dit sezoen..
vooral bij kinderen, maar de kleine maten waren niet leverbaar ... ?
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 22 april 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Al was het roze met paars.
Zolang ze de bal spelen naar een shirt met het Feyenoord embleem
maakt het mij verder geen bal uit.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 17:01 schreef neliz het volgende:

[..]

vooral bij kinderen, maar de kleine maten waren niet leverbaar ... ?
Of al out of stock door al die interesse..(?)
neliz
 neliz - woensdag 22 april 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 17:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Of al out of stock door al die interesse..(?)
Dacht het niet...

quote:
Afgelopen maandag ging het nieuwe uittenue van Feyenoord voor het seizoen 2015-2016 in de verkoop in volwassen- en kindermaten. De allerkleinste supporters moeten nog even geduld hebben voordat ze het nieuwe uittenue kunnen dragen. De tenues in de maten 68 t/m 110 worden eind mei in de Feyenoord Fanshops verwacht.
http://www.fr12.nl/nieuws/31453-kleinste-maten-nieuwe-uitshirt-later-in-de-verkoop.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Okay, slechte commercie dan..
tomson
 tomson - woensdag 22 april 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Zoals gewoonlijk
tomson
 tomson - woensdag 22 april 2015 - 19:48   quote  deeplink  
https://levenmetfeyenoord.wordpress.com/2013/12/14/9-feyenoord-shirts-waar-nooit-in-gespeeld-is/
ar
 ar - woensdag 22 april 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Ik vindt hem nu eigenlijk best wel mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 april 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Hoe komt dat zo ineens dan..(?)
ar
 ar - woensdag 22 april 2015 - 23:44   quote  deeplink  
Ik vindt deze kleur blauw wel wat hebben..
neliz
 neliz - woensdag 22 april 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 23:44 schreef ar het volgende:
Ik vindt deze kleur blauw wel wat hebben..
Doet je een beetje denken aan de stoeltjes in de kuip, of niet?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 april 2015 - 00:40   quote  deeplink  
Ghehe..of aan het water in de Maas..
neliz
 neliz - donderdag 23 april 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 00:40 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe..of aan het water in de Maas..
Volgend jaar over ons fantastisch bruine uitshirt:
quote:
De bruine kleur in het uitshirt symboliseert de arbeid de in Rotterdam geleverd wordt, maar ook de Rotterdammer zelf he, die wel ééns in de zon wil zitten met een biertje, of zelfs een hele bevolkinsgroep in Rotterdam. Oh ja, vergeet ik bijna het Rotterdamse Riool, als er iemand hard werkt is het ons rioleringssysteem wel, dus ja, dat bruin dat symboliseert echt "geen woorden maar daden". oh sorry, sorry, ik vergeet nog één belangrijk ding, met de nieuwe stadionplannen op stapel symboliseert het bruin ook de roest van de huidige Kuip constructie, dus desondanks dat dit ons uitshirt is, is er ook zeker een link met de Kuip, dus in principe is dit ons tweede thuisshirt. De kindermaten zijn pas vanaf September leverbaar, maar de kindermaten verkopen nu al beter dan vorig jaar! Ook de grote maten verkopen beter dan vorig jaar rond deze tijd, maar dat is vooral omdat we vorig jaar het shirt nog niet verkochten in deze periode.
Vat ik zo de statements van de Directie een beetje goed samen?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 april 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Met Edet als shirtsponsor dan zeker..
neliz
 neliz - donderdag 23 april 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 09:54 schreef RenatoBos het volgende:
Met Edet als shirtsponsor dan zeker..
Of Page.. kan me dan een gele strook met "Page" erop voorstellen want page is natuurlijk pagina en pagina valt weer terug op de "Gouden Gids" periode, dus je kunt wel stellen dat dit nieuwe shirt werkelijk alles verbind met de roemrijke cultuur binnen de club.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 april 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Spannend hoor, mijn buik slaat nu al op hol..
neliz
 neliz - donderdag 23 april 2015 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 10:00 schreef RenatoBos het volgende:
Spannend hoor, mijn buik slaat nu al op hol..
Het is natuurlijk de bedoeling dat dit bruine shirt met "gouden regen" elementen het de tegenstander ook dun door de broek laat lopen, maar voorlopig zijn het echter de tranen van het lachen.

valt me wel op hoe ik vandaag op school veel kinderen met deze kleur (blauw oranje) jassen rond zie lopen.

en op een auto zonder "identiteitsprobleem" ziet het er wel stoer uit. Tijd voor Renault als autosponsor in plaats van Eef en Huub?
Renault_Alpine_A110-50_%2801%29.JPG
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 april 2015 - 10:43   quote  deeplink  
Ghehe..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 april 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Mooi karretje!

Ik zou trouwens een geel uitshirt ook wel een keer weer mooi vinden!

th?&id=JN.Hye3IRav3QV2HmfTY5MEZQ&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

Niet dat ik dit nou zo'n mooi kleurtje vind, maar het gele heb ik altijd wel mooi gevonden. Neem bijvoorbeeld het shirt van NAC... mooi shirt hoor...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2015 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - donderdag 23 april 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Pas nog als derde shirt gehad
neliz
 neliz - donderdag 23 april 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 12:39 schreef MMM het volgende:
Pas nog als derde shirt gehad
Inderdaad, maar elke keer als dit als derde shirt wordt voorgesteld (Puma, Kappa) spelen we niet Europees, dus laten we dit maar even stil houden tot we gekwalificeerd zijn :)
neliz
 neliz - donderdag 23 april 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Trouwens: het nieuwe thuistenue zal of een ronde kraag (ManU) of een knoopkraag krijgen (Chelski). Ik verwacht eerlijkgezegd zelf de ronde kraag aangezien Southampton ook in een twee-kleurig shirt speelt en dezelfde (slechte) oplossing heeft voor de schouders. Dit betekend dat de Adidas strepen in het wit over een rode balk op de schouders lopen, precies zoals ze nu in het zwart over een rode balk lopen.

De knoopkraag is als eerste shirt zo te zien alleen weggelegd voor teams als BayernM en Chelsea.

op de rechteronderkant van het shirt (voor de kijkers links) komt waarschijnlijk "Rotterdam" te staan

ManU's uitshirt lijk heel erg op het uitshirt van ons, met alleen zwart als basiskleur en dezelfde oranje accenten en ze hebben er voor gekozen de onderkant zwart te laten in plaats van oranje..

Dus, grootste verschil is de overstap van zwarte naar witte strepen voor komend seizoen, snelle mspaint versie:

8DjihrK.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2015 door neliz --
MMM
 MMM - zaterdag 20 juni 2015 - 12:56   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/32160-feyenoord-met-gouden-adidas-strepen-op-thuisshirt.html
neliz
 neliz - zaterdag 20 juni 2015 - 13:01   quote  deeplink  
niet slecht inderdaad:

CH74JqCUEAA6LeN.jpg

edit: ik zie nu op m'n photshop dat ik het hoekje rechtsonder niet rood had gemaakt, maar links wel goed had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door neliz --
ar
 ar - zaterdag 20 juni 2015 - 13:01   quote  deeplink  
Slechte foto.
Even afwachten.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 20 juni 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Dat oranje broekje lopen ze glad voor lul mee shirt is oké mooie kleur. Blauw broek of zwart had ik beter gevonden maar ja wie zijn wij.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 juni 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Jij bent ook wat ouder he, oranje felroze, felgeel zijn de kleuren deze zomer bompa..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe Uit en thuis shirt Feyenoord 2024 - 2025









0.0077738