BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wat moet PSV doen om het tij te keren?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 23 november 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Na het beschamende gelijke spel tegen de tien van Heerenveen zegt Cocu: " We moeten zo snel mogelijk uit de middenmoot komen". Maar hij weet niet HOE!!! Hij blijft maar hopen en vergeet in te grijpen. Hij doet gewoon niets. Een echte coach neemt maatregelen. De directie van PSV mag wat mij betreft ingrijpen, anders wordt dit jaar een echte flop.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 23 november 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2013 - 21:35 schreef dynamite het volgende:
psv moet piet de visser terug halen we moeten weer in zd amerika gaan kijken haal wat brazilianen zijn genoeg taletten daar met deze jonge jongens lach ajax ons uit omdat we de eerste 5 jaren alleen maar in rijtje 2 gaan meespelen titel kunnen we vergeten toen we brazilianen hadden waren we steeds kampioen
Zeer duidelijke post.
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Man man man, heb toch eens geduld man, die gasten zijn echt net met elkaar bezig en dan moet het bestuur alweer ingrijpen.. Geef die mensen nou eens de tijd tot volgend jaar winterstop..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 23 november 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Schaars trekt tactische keuzes van Cocu in twijfel naar aanleiding van de wedstrijd tegen Heerenveen. Zoals ik al eerder heb aangegeven Cocu en zijn selectie zitten niet meer op 1 lijn. Het begin van het einde van Cocu als coach bij PSV?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 november 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2013 - 21:44 schreef Pieter08 het volgende:
Na het beschamende gelijke spel tegen de tien van Heerenveen zegt Cocu: " We moeten zo snel mogelijk uit de middenmoot komen". Maar hij weet niet HOE!!! Hij blijft maar hopen en vergeet in te grijpen. Hij doet gewoon niets. Een echte coach neemt maatregelen. De directie van PSV mag wat mij betreft ingrijpen, anders wordt dit jaar een echte flop.
Cocu geeft zijn spelers het vertrouwen das ook wat waard.

Daarnaast denk ik dat Park toch wel een groot gemis is.
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Wel typisch dit bij PSV, vragen om een nieuwe aanpak en dat er gebouwd moet gaan worden, dan gebeurt dat en krijg je wat tegenslag wat gewoon normaal is. En dan moet na een paar maanden de trainer weer weg.. En dat hoor je niet alleen hier..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 23 november 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Ik begrijp je reactie Remco. Normaliter zou ik het ook met je eens zijn. Alleen Cocu heeft geen enkele uitstraling, doet niets en blijft maar hopen. De nieuwe ingeslagen weg van PSV staan wij als supporters achter, maar er moet wel een coach voor de groep staan die de sleutel weet te vinden. Iedereen kan zien dat Cocu de hele situatie niet meer meester is. Trouwens in de selectie hoor je al vele irritaties. Nu zijn ze nog bescheiden, maar met de komende zware wedstrijden in het vooruitzicht is dit het begin van het gepruttel van een vulkaan. Dit houdt je niet meer land vol. Desnoods zet PSV er een ervaren man (Hiddink) naast. Nu kun je nog iets. Nog een paar verliespartijen en Cocu wordt zwaar beschadigd als trainer.
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2013 - 23:25   quote  deeplink  
Ik zie maar weinig supporters die erachter staan, vanaf de eerste slechte wedstrijd dit seizoen direct alles uitfluiten... Daar help je ze simpelweg niet mee..

Maar goed, ik vind het prima hoor, lekker zo door blijven gaan..
tomson
 tomson - zondag 24 november 2013 - 08:09   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door tomson --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 24 november 2013 - 17:26   quote  deeplink  
De supporters staan wel degelijk achter het nieuwe beleid. Maar Cocu acteert niet als coach. Hij zal iets anders moeten uitproberen. Mogelijkheden genoeg. De eerste stap is al Toivonen uit de selectie weren. Geef Maher eens een kans op zijn eigen positie. Dat zal ook de solidariteit binnen de selectie ten goede komen. Wordt er niets gedaan dan wordt het kwaad tot erger. De directie moet iets doen. De beste stap die nu voor eenieder gezet kan worden is het aanstellen van Guus Hiddink als hoofdcoach/adviseur naast Cocu. Zie het als een soort begeleider. Cocu kan dan gewoon de trainingen blijven leiden ed, maar Guus bepaalt uiteindelijk de opstelling en de richting.
dynamite
 dynamite - zondag 24 november 2013 - 21:25   quote  deeplink  
word tijd dat cocuopstap neem een ervaren trainer co adriaans zou goed zijn voor psv
Pieter08
 Pieter08 - maandag 25 november 2013 - 08:59   quote  deeplink  
Cocu maakt Maher kapot door intrigant Toivonen maar te blijven opstellen. Er is geen enkele chemie tussen die twee, waardoor het middenveld van PSV veelal de mindere is. Cocu hanteert het principe dat hij de elf beste spelers dient op te stellen. Maar hij beseft niet dat de beste spelers meestal niet het beste elftal vormen. Cocu moet het beste elftal neerzetten en daarin kan geen plaats meer zijn voor intrigant Toivonen.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 27 november 2013 - 20:30   quote  deeplink  
Ik word schijtziek van die soap rond Toivonen. Brands geeft WEER aan dat er spoedig duidelijkheid komt over het feit waarom het zolang heeft geduurd. Ik ben erg benieuwd. Wat er ook uitkomt trouwens, Toivonen moet uit de basis. Hij blokkeert Maher en verziekt de sfeer in de selectie met zijn gezeik. Tot de blessure van Wijnadum ging het goed met PSV. Door die blessure kreeg Toivonen weer een basisplaats en we zitten weer op (of onder) het niveau van de laatste jaren. Met Toivonen win je geen wedstrijden. Aanvallend is ie goed, maar verdedigend is het een drama. PSV moet maar 1 ding doen: kiezen voor de lange termijn!
dynamite
 dynamite - woensdag 27 november 2013 - 21:16   quote  deeplink  
psv moet donderdag met een b elftal spelen anders verliezen ze zondag weer competitie is belangerijker
VVout
 VVout - woensdag 27 november 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 21:16 schreef dynamite het volgende:
psv moet donderdag met een b elftal spelen anders verliezen ze zondag weer competitie is belangerijker
Daar gaan we weer, de Dikkie spirit.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 21:30 schreef VVout het volgende:

[..]

Daar gaan we weer, de Dikkie spirit.
Ik ben van mening dat de KNVB ploegen die dat op die manier flikken moeten uitsluiten van Europees voetbal voor het volgende jaar. Een land als Nederland kan dat soort acties missen als kiespijn als het gaat om aantal plekken in Europa...

Lekker blijven doen wat meneer hierboven zegt zal er voor gaan zorgen dat er op ten duur voorronde EL gespeeld zal moeten worden door de kampioen...
VVout
 VVout - woensdag 27 november 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat de KNVB ploegen die dat op die manier flikken moeten uitsluiten van Europees voetbal voor het volgende jaar. Een land als Nederland kan dat soort acties missen als kiespijn als het gaat om aantal plekken in Europa...

Lekker blijven doen wat meneer hierboven zegt zal er voor gaan zorgen dat er op ten duur voorronde EL gespeeld zal moeten worden door de kampioen...
Dat bedoel ik, je knokt voor het maximale voor elke prijs en wat ik nu hoor zijn laffe streken!
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 27 november 2013 - 23:36   quote  deeplink  
Maak je niet di(i)k!!! PSV gaat er morgenavond gewoon voor en terecht. Hopelijk wel zonder die intrigant, maar dat is een andere discussie.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 27 november 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Bedoelde dus "di(c)k"
VVout
 VVout - woensdag 27 november 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 23:37 schreef Pieter08 het volgende:
Bedoelde dus "di(c)k"
't is, maar heb net ff de voorbeschouwing van Coku gezien en dat ziet er niet naar Dickie streken uit :)
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 28 november 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Toivonen speelt vanavond in de Europa Leaque weer zonder enige passie. Hij heeft al duidelijk afscheid genomen van PSV. Waarom wordt deze intrigant nog opgesteld?
tomson
 tomson - donderdag 28 november 2013 - 23:23   quote  deeplink  
gaat het weer over toivonen ?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 29 november 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 23:23 schreef tomson het volgende:
gaat het weer over toivonen ?
Maar je wordt toch gek van zo'n gast in je elftal?
Die wil niet bijtekenen, speelt slecht maar wordt telkens opgestelt.

En dan hoor je een Cocu praten over de jonkies die niet brengen wat ze moeten brengen en dat er 'misschien' consequenties zullen volgen.
sim
 sim - vrijdag 29 november 2013 - 02:15   quote  deeplink  
j

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door sim --
sim
 sim - vrijdag 29 november 2013 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 19:40 schreef NatjosFC het volgende:
ik denk dat PSV verliest in de kuip, niet om provocerend te zijn. maar ik geef ze weinig kans om in Januari weer bovenaan te staan gezien het wedstrijd programma.
Goed gezegd Natjos ik weet het wel zeker,het is niet anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door sim --
mauricio7999
 mauricio7999 - vrijdag 29 november 2013 - 02:36   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=201804
Frank de boer zou zeggen: dit gaat consequenties hebben... Dat is een leider! Het lijkt wel of cocu het zegt omdat hij het moet zeggen... Triest! Durf toch eens van je af te praten ook al is die voetbalwereld anders doe het dan eens anders. Zeg wat je doet en doe vooral wat je zegt!
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 29 november 2013 - 08:43   quote  deeplink  
Wordt nog leuk deze week. Brands' gaat vertellen waarom PSV zich maar heeft laten piepelen door Toivonen en Cocu zal moeten laten zien wat hij met zijn halfslachtige uitspraken nu echt heeft bedoeld.
dynamite
 dynamite - vrijdag 29 november 2013 - 12:17   quote  deeplink  
word tijd dat cocu opstap anders spelen we voor de tweede rij gewoon co adriaanse halen heeft veel meer ervaring dan cocu ook alex halen die wil tog weg voor de verdediging
remco k
 remco k - vrijdag 29 november 2013 - 12:53   quote  deeplink  
Je moet geen dingen verzinnen die niet bestaan. Alex wil juist verlengen.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/alex-wil-verlengen-bij-psg-zijn-gesprek
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 29 november 2013 - 13:00   quote  deeplink  
???
remco k
 remco k - vrijdag 29 november 2013 - 14:23   quote  deeplink  
De post boven die van mij even ontcijferen.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 30 november 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Brands' heeft aangegeven dat Toivonen in de winterstop zijn contract met een jaar zal verlengen, maar natuurlijk is er nog niets getekend. Waarom wordt er dan nu nog niet getekend? Is er al een club bekend die Toivonen in de winterstop overneemt? Ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij.
remco k
 remco k - zaterdag 30 november 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Hier heb ik echt het gevoel bij dat het enkel is om de supporters rustig te houden..

Hij tekent met een jaar bij maar het is niet uitegsloten dat ie in de winter vertrekt..

Dan is het toch gewoon een wassen neus?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 november 2013 - 16:57   quote  deeplink  
Ik gun jullie alle suces weet wat het is om diep te zinken, alleen niet morgen
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 december 2013 - 16:34   quote  deeplink  
De gifbeker moet dus helemaal leeg. Toch nu niet teveel conclusies verbinden aan de wedstrijd tegen Feyenoord. PSV in goede doen heeft het hier ook altijd moeilijk. Maar de zorgen richting de toekomst zijn er niet minder om geworden.
pele
 pele - maandag 02 december 2013 - 08:32   quote  deeplink  
word tijd dat cocu met ze staf op rot anders moeten we straks met nec gaan vechten om degradatie voetbal we moeten een ervaren trainer hebben cocu was een goede voetballer maar als trainer hoort hij in het rijtje van gullit die gasten kunnen niet trainen graag wil ik co adriaanse als trainer hebben die heeft meer inzicht
F.J.C.Vermeer
 F.J.C.Vermeer - maandag 02 december 2013 - 11:23   quote  deeplink  
Men moet vooral niet in paniek raken, vergeet niet dat men met een extreem verjongde en onervaren selectie speelt en ook nog eens daarnaast drie betrekkelijk onervaren trainers heeft aangesteld, die combinatie vraagt gewoon om dit soort problemen.
Verstandiger was geweest om een doorgewinterde hoofdtrainer op deze groep te zetten.

Duidelijk is ook dat PSV een echt goede spits mist, de spitsen die men heeft werken beiden wel keihard maar hun werklust betaald zich niet uit in doelpunten.
Zaak is dat PSV in de winterstop daarom een ervaren spits aantrekt, iemand bijv. als Finbogasson en daarnaast ook een ervaren centrum verdediger die de jonkies achterin kan sturen en bijsturen.

En vergeet ook niet dat als je zo drastisch gaat verjongen je een aantal seizoenen nodig hebt om van een elftal een team te smeden, zaak is wel om de boel zoveel mogelijk bij elkaar te houden en vooral niet in paniek te raken.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 11:23 schreef F.J.C.Vermeer het volgende:
Men moet vooral niet in paniek raken, vergeet niet dat men met een extreem verjongde en onervaren selectie speelt en ook nog eens daarnaast drie betrekkelijk onervaren trainers heeft aangesteld, die combinatie vraagt gewoon om dit soort problemen.
Verstandiger was geweest om een doorgewinterde hoofdtrainer op deze groep te zetten.
Zoals Dick Advocaat? Nee sorry, dat gaat er bij mij niet in.

PSV heeft noodgedwongen moeten kiezen voor jeugd en minder aankopen. PSV kiest voor stabiliteit en succes op termijn. Dan moet je ballen hebben en daar een trainer bij aanstellen die dat proces aan de voetbaltechnische kant van invulling kan voorzien. Iemand dus die de club kent en een visie heeft die bij de club past. Garantie op instant succes heb je daarbij nooit, maar Dickie heeft wel bewezen dat je die garantie met een ervaren trainer ook niet hebt.

Daarnaast ontbreekt het PSV momenteel aan kwaliteit, niet alleen in de spits. De backs bij PSV zijn ronduit zwak, Schaars is een gevalletje "net niet", Toivonen is een intrigant en Maher zit bij PSV niet in z'n vel... en dan mag je voorin met Depay, Bakkali en Narsingh 3 hele goede jongens hebben maar buitenspelers zullen en kunnen nooit de dragende spelers van een ploeg zijn.

Een enkele aankoop gaat bij PSV het verschil ook niet maken. PSV heeft met Maher de oplossing al binnen, alleen moet men een manier vinden waarbij die investering gaat renderen.
sim
 sim - dinsdag 03 december 2013 - 02:16   quote  deeplink  
Vanuit de wandelgangen!! Er komen een paar verrassingen aan waar iedereen van verschiet,let op mijn woorden.
tomson
 tomson - dinsdag 03 december 2013 - 05:30   quote  deeplink  
Kope kope kope ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 13:28   quote  deeplink  
artikel9536picture.jpg?t=1385989381
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 december 2013 - 09:03   quote  deeplink  
PSV geeft aan eventueel in de winterstop een (ervaren) speler te willen halen? Is dit de oplossing? Na de winterstop zijn Wijnaldum en Park er namelijk ook weer bij.
Eide
 Eide - woensdag 04 december 2013 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 december 2013 - 09:03 schreef Pieter08 het volgende:
PSV geeft aan eventueel in de winterstop een (ervaren) speler te willen halen? Is dit de oplossing? Na de winterstop zijn Wijnaldum en Park er namelijk ook weer bij.
Laat ik de vraag omkeren

Denk jij dat een enkele speler de slechte resultaten bij PSV kan doen beƫindigen?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 december 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Manolev!!
remco k
 remco k - woensdag 04 december 2013 - 12:02   quote  deeplink  
Gijp!!
Eide
 Eide - woensdag 04 december 2013 - 12:51   quote  deeplink  
Sana!!
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 december 2013 - 13:04   quote  deeplink  
Een goede meevoetballende spits die ook een eigen actie in huis heeft en er per seizoen 30 inschiet. Die hebben we gehad in het verleden, maar zijn nu voor PSV waarschijnlijk onbetaalbaar en zeker in de winterstop. Enige mogelijke optie is Luuk de Jong, die is wellicht nog betaalbaar omdat BMG hem liever kwijt is dan rijk. Dat lijkt mij wel een investering voor de rest van het seizoen en de toekomst.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 05 december 2013 - 08:31   quote  deeplink  
De supportersverenigingen van PSV gaan as zaterdag in de wedstrijd tegen Vitesse massaal gedurende de volle 90 minuten achter de club staan wat er ook gebeurd. That' s the spirit!!!
Els
 Els - zaterdag 07 december 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Is het nou crisis?
dynamite
 dynamite - zaterdag 07 december 2013 - 23:12   quote  deeplink  
psv heeft weer verloren we gaan nog effe met nec strijden om degradatie voetbal de achterhoede deugd niet we hebben geen ervaring de jeugd brengd er geen bal van moeten we 4 jaar wachten om kampioen te worden kan niet advokaat had gelijk om niet met de jeugd te werken snap niet dat ze marcello hebben weggedaan voor de jeugd want de achterhoede is even slecht als marcello dus en het word tijd dat cocu ook opstap gewoon ervaring halen haal co adriaanse die heeft ervaring

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wat moet PSV doen om het tij te keren?









0.0073819