BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wat moet PSV doen om het tij te keren?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Dijkie
 Dijkie - dinsdag 24 december 2013 - 19:53   quote  deeplink  
Die van jou mag er ook zijn:/
tomson
 tomson - dinsdag 24 december 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 18:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat een leuke avatar heb jij:)
Fijn dat jij er ook blij van wordt Natjos :)
tomson
 tomson - dinsdag 24 december 2013 - 20:33   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 december 2013 door tomson --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 25 december 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 19:53 schreef Dijkie het volgende:
Die van jou mag er ook zijn:/
Dankje.
Dijkie
 Dijkie - woensdag 25 december 2013 - 12:15   quote  deeplink  
Heitinga mag weg bij Everton, die kunnen we wel gebruiken in de verdediging denk ik.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 december 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Die wordt niet gepruimd door zijn achtergrond bij de onze aanhang en het beste is er vanaf.
Dijkie
 Dijkie - woensdag 25 december 2013 - 13:34   quote  deeplink  
Zet de trots opzij, voor ons telt toch meer ervaring en sturing achterin, ook financieel waarschijnlijk haalbaar.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 december 2013 - 13:44   quote  deeplink  
Probleem is dat ie ook niet beter is dan we hebben. Daarnaast is hij een echte 020. Die worden alleen gepruimd als ze ECHT iets toevoegen en dat doet Heitinga niet meer. Tevens is het geen leider. En een echte leider hebben we achterin nodig. Wat dat betreft denk ik met weemoed terug aan Alex. Kon die maar terugkomen.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 december 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Overigens ligt het probleem achterin meer aan de flanken dan centraal. Een goede links en rechts back dat is waar we voor moeten gaan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 december 2013 - 14:35   quote  deeplink  
Van arias word je niet echt vrolijk, dat snap ik maar wazzup met Willems dat is tovh 'het talent'?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 december 2013 door RenatoBos --
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 december 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Ben ik volledig met je eens. Willems is idd een groot talent, maar is ook vaak gemakzuchtig mede doordat hij binnen de huidige selectie geen concurrentie heeft. Cocu heeft dan ook richting hem geen stok achter de deur. Bij een goede concurrent ben ik ervan overtuigt dat Willems het beste uit zichzelf haalt en dan beter zal spelen dan nu. Tevens is het wel handig en noodzakelijk om een goede vervanger achter de hand te hebben bij blessures van Willems. Vandaar de opmerking.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 december 2013 - 16:43   quote  deeplink  
En die Brenet dan?
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 december 2013 - 17:04   quote  deeplink  
Prima speler voor de toekomst. Nu nog te licht. Eerst maar eens een jaartje in de Jupiler League spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 december 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Die gaat ook al naar Ajaks dus..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 december 2013 - 18:36   quote  deeplink  
????
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 december 2013 - 18:50   quote  deeplink  
De toekomst, je weet wel, dat jongereninternaat van ajaks..
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Ze moeten in ieder geval niet weer van zulke onopvallende spelers halen, maar gewoon wat meer ervaren en meer bekende spelers. Zulke dragende spelers mist psv echt. Ik zou in ieder geval een nieuwe spits erbij halen (locadia is niet slecht, maar op t moment niet het gewenste niveau en ik vind, maar dat is mijn mening, tim matavz niet psv-waardig).
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 02 januari 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Momenteel is het stilte voor de storm (of briesje?). Het enige wat we horen is dat de technische staf onveranderd de tweede seizoenshelft ingaat. Morgen start de eerste training van het nieuwe jaar weer. Wat staat PSV te wachten deze maand? Wat gebeurd er met Toivonen? Hopelijk vertrekt hij. Dat is voor iedereen beter. Welke nieuwe spelers komen er? Komen ook de juiste spelers qua ervaring en positie (spits en backs)? Kunnen we eindelijk onze captain Wijnaldum weer terugzien op het veld? Wordt er idd doorgeselecteerd en vertrekken bepaalde spelers? Het wordt in iedergeval spannend zeker met de start van de competitie tegen 020, want die zal en moet gewonnen worden.
remco k
 remco k - donderdag 02 januari 2014 - 19:00   quote  deeplink  
Schalk definitief naar PSV..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 02 januari 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Naar jong PSV.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 03 januari 2014 - 23:52   quote  deeplink  
aanwinst...
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 04 januari 2014 - 13:28   quote  deeplink  
PSV gaat op zoek naar een nieuwe middenvelder. Even afgezien van vervanging van Toivonen is dit dan de positie waar versterking het meest gewenst is? Is een sterke spits en twee goede backs niet belangrijker?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 04 januari 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 13:28 schreef Pieter08 het volgende:
PSV gaat op zoek naar een nieuwe middenvelder. Even afgezien van vervanging van Toivonen is dit dan de positie waar versterking het meest gewenst is? Is een sterke spits en twee goede backs niet belangrijker?
denk niet dat je de prioriteit bij het middenveld moet liggen idd.

PSV had juist de kans moeten grijpen Parszysek te halen, had net zo goed bij Jong PSV kunnen voetballen en heeft veel meer potentie dan Matavz bij PSV heeft.

PSV kan denk ik het best een extra centrale verdediger halen, neem niet aan dat Rekik definitief kan worden overgenomen en Zanka is denk ik niet goed genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 januari 2014 door NatjosFC --
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 09 januari 2014 - 13:08   quote  deeplink  
PSV heeft interesse in Michael Bradley. Is hij een versterking voor dit PSV?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 januari 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Bradley heeft een andere keuze gemaakt, dus daar hoeven we het dus ook niet meer over te hebben. PSV zit nu op huurbasis achter Brian Luis aan. Is dit de man die PSV echt gaat versterken?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 januari 2014 - 10:49   quote  deeplink  
Moet dus zij Ruiz.
Eide
 Eide - zondag 12 januari 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Ja man, nog meer aanvallend ingestelde spelers, want daar heeft PSV een tekort aan.
drik
 drik - zondag 12 januari 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Korte termijn politiek hebben geen geduld in Eindhoven
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 januari 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Tijdens het trainingskamp in Spanje bleek dat het euvel van de eerste seizoenshelft nog niet is verholpen: SCOREN!!! Bij voetbal gaat het er immers niet om wie de beste is, maar wie de meeste doelpunten maakt. Kijk maar naar de Italiaanse clubs. Je hebt altijd het idee dat je de bovenliggende partij bent, maar je verliest wel. PSV moet een echte killer hebben. Locadia is daar nog te licht voor. Dat zien we al het hele seizoen en ook in Spanje weet hij kansen niet om te zetten in doelpunten. Conclusie: PSV moet nu investeren in een echte killer. Dat mag wat kosten, want dat levert ook veel op.
Brandje
 Brandje - maandag 13 januari 2014 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:49 schreef Pieter08 het volgende:
Tijdens het trainingskamp in Spanje bleek dat het euvel van de eerste seizoenshelft nog niet is verholpen: SCOREN!!! Bij voetbal gaat het er immers niet om wie de beste is, maar wie de meeste doelpunten maakt. Kijk maar naar de Italiaanse clubs. Je hebt altijd het idee dat je de bovenliggende partij bent, maar je verliest wel. PSV moet een echte killer hebben. Locadia is daar nog te licht voor. Dat zien we al het hele seizoen en ook in Spanje weet hij kansen niet om te zetten in doelpunten. Conclusie: PSV moet nu investeren in een echte killer. Dat mag wat kosten, want dat levert ook veel op.
Dus ga je nog maar een rechtsbuiten halen waar ze er al vier van hebben want met Ruiz kan je geen investeren noemen want die ga je nooit definitief naar Nederland halen. PSV staat een straatlengte achter op drie ploegen en dat halen ze nooit meer in dus daarom is de huur van Ruiz nog onbegrijpelijker.
Paniek regeert weer in Eindhoven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 januari 2014 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 13 januari 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Een speler huren die je per gespeelde wedstrijd 65.000 Euro kost..

Prima beleid..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 januari 2014 - 22:27   quote  deeplink  
PSV zal Ruiz pas as donderdag presenteren ipv maandag of dinsdag. Daardoor is het niet zeker dat hij zondag de wedstrijd tegen 020 haalt. Waarom heeft PSV niet meer haast? Zo gaat zijn prijskaartje per wedstrijd nog verder omhoog. En juist tegen 020 zou PSV hem goed kunnen gebruiken.
Aartus
 Aartus - maandag 13 januari 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Bryan Ruiz is net terug van een blessure.Tegen de tijd dat ie wedstrijdritme heeft,is t seizoen al bijna ten einde,lekker slim daar bij PSV.De paniek heerst weer,dat is wel duidelijk.65000 euro per wedstrijd.Zelfs messi zou PSV geen kampioen meer kunnen maken.Onbegrijpelijk deze huur.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 januari 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Dat hij net terug is van een blessure is mij onbekend. Weet je toevallig ook wat voor blessure en hoelang Ruiz uit de runnen is geweest?
Eide
 Eide - dinsdag 14 januari 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Heeft eerder dit seizoen een beschadiging aan de enkelbanden opgelopen. Laatste speelminuten dateren van half september.
VVout
 VVout - dinsdag 14 januari 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 10:18 schreef Eide het volgende:
Heeft eerder dit seizoen een beschadiging aan de enkelbanden opgelopen. Laatste speelminuten dateren van half september.
Heb het ook gelezen, het viel enigszins mee de blessure schreven ze daar en dan al 4 maanden niet spelen? Ik weet het niet, maar daar voeren bij mij twijfels de boventoon.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 januari 2014 - 15:30   quote  deeplink  
ik dacht dat PSV het met de jeugd ging doen en dat ze een seizoen als deze als leerjaar zouden gebruiken... slim gedaan dan.
nu speelt waarschijnlijk een jongen als Bakkali of Maher minder, spelers die PSV in de toekomst moeten dragen...
remco k
 remco k - dinsdag 14 januari 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Of PSv het nu wel of niet goed zal doen, dit wijkt volledig af van het gekozen beleid, en vind het dan ook enigszins paniek voetbal wat er nu gespeeld wordt..
Aartus
 Aartus - dinsdag 14 januari 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Voor 65000 euro per wedstrijd kun je rustig van paniekvoetbal spreken.Als er dan toch geld moet rollen,hadden ze beter naar een verdediger kunnen kijken.Heitinga wil weg bij Everton met t oog op t wk.Hij heeft nog een contract voor een half seizoen.Dus hangt er niet zo,n hoog prijskaartje aan lijkt me.Ajax wil Heitinga wel terug.FC Twente wil m betrekken in een deal met Tadich,die op zijn beurt weer in de belangstelling staat van Everton.Dus is de kans groot dat Heitinga na de winterstop voor Ajax of FC Twente speelt.
remco k
 remco k - dinsdag 14 januari 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Ajax hem zal halen. Heitinga zal daar niet in aanmerking komen voor een basisplaats, of hij moet rechtsback willen gaan spelen, maar dat denk ik niet.. Zowel Veltman als Blind gaat ie niet uit de basis spelen..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 14 januari 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Heel eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik moet vinden van Ruiz. In zijn Twente tijd was het een van de smaakmakers van de eredivisie en heeft Twente mede dankzij Ruiz het kampioenschap behaald. Een prachtige voetballer. Maar waar moet hij spelen bij PSV? Zit er achter de deal meer dan nu bij ons bekend is? Voorschot op transferbedrag komende zomer? Mi had PSV een goede spits moeten halen. Of komt er nog een versterking. Toivonen lijkt nu echt te vertrekken en Lazio wil Matavz weer. Vwb beiden direct verkopen overigens. Maar wat gaat PSV met die miljoenen doen?
Aartus
 Aartus - dinsdag 14 januari 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 21:40 schreef Pieter08 het volgende:
Heel eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik moet vinden van Ruiz. In zijn Twente tijd was het een van de smaakmakers van de eredivisie en heeft Twente mede dankzij Ruiz het kampioenschap behaald. Een prachtige voetballer. Maar waar moet hij spelen bij PSV? Zit er achter de deal meer dan nu bij ons bekend is? Voorschot op transferbedrag komende zomer? Mi had PSV een goede spits moeten halen. Of komt er nog een versterking. Toivonen lijkt nu echt te vertrekken en Lazio wil Matavz weer. Vwb beiden direct verkopen overigens. Maar wat gaat PSV met die miljoenen doen?
Ruiz kwam in 2009 naar FC Twente.Laten we niet vergeten dat FC twente toen een elftal had dat precies bij elkaar paste.Perez.Theo Jannsen,Stoch,Chadli,NKufo.Dat was een team waar ieder puzzelstukje in elkaar paste.Nu word van Ruiz verwacht dat hij de leider is die PSV op sleeptouw neemt.Ruiz is die leider niet.Daarbij komt ie nu binnen als de zogenaamde verlosser,bij FC Twente kwam ie binnen als de grote onbekende,dus hij had totaal geen druk op z,n schouders,nu word er wat anders van m verlangt.Ik hoop als voetballiefhebber dat hij weer een parel voor de ere-divisie word,maar ik heb toch m,n twijfels.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 januari 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 21:40 schreef Pieter08 het volgende:
Heel eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik moet vinden van Ruiz. In zijn Twente tijd was het een van de smaakmakers van de eredivisie en heeft Twente mede dankzij Ruiz het kampioenschap behaald. Een prachtige voetballer. Maar waar moet hij spelen bij PSV? Zit er achter de deal meer dan nu bij ons bekend is? Voorschot op transferbedrag komende zomer? Mi had PSV een goede spits moeten halen. Of komt er nog een versterking. Toivonen lijkt nu echt te vertrekken en Lazio wil Matavz weer. Vwb beiden direct verkopen overigens. Maar wat gaat PSV met die miljoenen doen?
Matavz valt aankomende zomer haast niet te verkopen joh, scoort nauwelijks en is nu lang geblesseerd. PSV heb er 7 miljoen voor betaald + salaris ongeveer 10 miljoen. maar denk niet dat een club als Lazio meer dan 7 voor hem op tafel legt... zou wel dom zijn van hen iig
Aartus
 Aartus - donderdag 16 januari 2014 - 11:07   quote  deeplink  
De meningen zijn verdeeld over de keuze van PSV om een miljoen uit te trekken voor de tijdelijke komst van Bryan Ruiz.
René van de Kerkhof behoort tot de voorstanders. De clubicoon van de Eindhovenaren had zijn geld gezet op een andere versterking, maar verwacht dat de Costa Ricaan een belangrijke bijdrage kan leveren in het restant van het seizoen.

"Ik zat eerder aan Finnbogason van Heerenveen te denken", steekt hij van wal tegenover het Algemeen Dagblad. "Maar ik denk wel dat Ruiz een voorname rol kan spelen bij PSV. Bij FC Twente heeft hij het goed gedaan. Hij is een speler met scorend vermogen en zo'n type heb je wel nodig. Ruiz is een speler die het verschil kan maken."

Geen leider
Meesterscout Piet de Visser is beduidend minder enthousiast. Volgens de ervaren talentenspeurder is PSV meer gebaat bij een ander type speler. "Ruiz is een zeer goede speler, maar grillig. En juist van die types hebben ze bij PSV al genoeg", legt hij uit. "Met een jonge selectie heb je meer een leider nodig. Dat is Ruiz niet."

De komst van Ruiz zal bovendien ten koste gaan van de ontwikkeling van talenten die PSV al binnen de gelederen heeft. "Het aantrekken van hem gaat tegen het beleid in van de club", stelt De Visser. "PSV wil met de eigen jeugd verder, maar nu verdwijnt Maher, Wijnaldum of Bakkali uit de ploeg. En dat voor een speler die straks weer weg is. Ik ben een fan van Ruiz en hoop dat hij het goed doet, maar onder deze omstandigheden had ik het niet gedaan."

Handelingssnelheid
Ook Arnold Bruggink heeft zijn twijfels. "Ik vraag me af of PSV hem echt nodig heeft", aldus de voormalig PSV'er. "Bryan komt het beste tot zijn recht aan de rechterkant, want daar heeft hij de meeste vrijheid. Ik zie geen andere plek voor hem. Voor de nummer 10-positie komt hij handelingssnelheid tekort."

PSV bereikte reeds overeenstemming met Ruiz en Fulham over een verhuur voor de duur van vijf maanden. Het ligt in de lijn der verwachting dat de 28-jarige aanvaller donderdag gepresenteerd wordt in Eindhoven. Of hij de kraker tegen Ajax van zondag zal halen is nog onduidelijk.

Opportunisme ten top.Ruiz heeft 26 september z,n laatste wedstrijd gespeeld.Hij is sinds kort weer fit na een blessure.Ook bij FC Twente had ie een aanloopperiode nodig.16 wedstrijden te gaan en 11 punten achterstand op Ajax.Ruiz moet dat gat dichten?En dan moet je ook nog Vitesse,FC Twente,Feijenoord voorbij of denken ze in eindhoven dat al deze ploegen nog veel punten gaan morsen.Ook hier is de achterstand al 8 punten of meer.Dan zouden al deze ploegen dus een dip moeten krijgen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2014 door Aartus --
remco k
 remco k - donderdag 16 januari 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 21:58 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ruiz kwam in 2009 naar FC Twente.Laten we niet vergeten dat FC twente toen een elftal had dat precies bij elkaar paste.Perez.Theo Jannsen,Stoch,Chadli,NKufo.Dat was een team waar ieder puzzelstukje in elkaar paste.Nu word van Ruiz verwacht dat hij de leider is die PSV op sleeptouw neemt.Ruiz is die leider niet.Daarbij komt ie nu binnen als de zogenaamde verlosser,bij FC Twente kwam ie binnen als de grote onbekende,dus hij had totaal geen druk op z,n schouders,nu word er wat anders van m verlangt.Ik hoop als voetballiefhebber dat hij weer een parel voor de ere-divisie word,maar ik heb toch m,n twijfels.
Hij was daar destijds een van de spelers.. Nu is hij gehaald als de man die PSV op de rit moet krijgen..

Of ie dat kan???
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 18:49   quote  deeplink  
Na een goede wedstrijd zonder punten moet PSV nu als doel hebben om Europees voetbal voor volgend jaar veilig te stellen en groei als team.
Aartus
 Aartus - woensdag 22 januari 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 18:49 schreef Pieter08 het volgende:
Na een goede wedstrijd zonder punten moet PSV nu als doel hebben om Europees voetbal voor volgend jaar veilig te stellen en groei als team.
De eerste helft speelde PSV verrassend goed Pieter 08.
In de tweede helft raakte PSV toch behoorlijk de kluts kwijt nadat Ajax de 1-0 had gescoord.
T had ook zo maar 3-0 of 4-0 kunnen worden.Dus er is nog wel werk aan de winkel,ze zijn nog steeds kwetsbaar.maar idd dit seizoen de titel vergeten en europees voetbal proberen te halen.
hippy
 hippy - vrijdag 24 januari 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Ik denk dat psv gewoon rustig moet blijven en vooral niet teveel moet kopen...
Ik weet alleen niet hoeveel huurspelers ze hebben in de basis... Of hebben ze bruma en rekik gekocht?
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 24 januari 2014 - 17:37   quote  deeplink  
Bruma is gekocht en Rekik is gehuurd van City. Park en natuurlijk Ruiz zijn ook gehuurd.
Eide
 Eide - zaterdag 25 januari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
2 wedstrijden Ruiz... het houdt niet over. Ben zeer benieuwd hoe lang het duurt voordat hij z'n 60.000 euro per wedstrijd gaat inlossen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wat moet PSV doen om het tij te keren?









0.0207359