BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 01 december 2013, 12:30): 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - maandag 02 december 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:37 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk in 1e instantie dat Frank het gewoon zo laat staan en dat Siem er pas in de loop van de 2e helft in komt. Waarschijnlijk dan in de plaats van Danny Hoesen....
Dat denk ik eerder idd.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 17:16 schreef nora het volgende:

[..]

Nee dit team loopt goed te voetballen dat ga je niet wijzigen,alleen de spits zou je kunnen wijzigen Sererro en Klaasen spelen top en Siem heeft nog geen topvorm laten zien dus of op de bank of als spits voor Hoessen.
Siem speelde anders vlak voor z'n laatste blessure een prima wedstrijd, hij kwam net weer in vorm. Daarom werd hij door Van Gaal opgeroepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Eide --
nora
 nora - maandag 02 december 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 19:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Alles in een tempo en zie daarom ook niet de speler in de Jong die velen wel in hem zien. Inderdaad, Eriksen verbloemde veel op het middenveld.
klopt excact Eriksen was veruit de balangrijkste man en de Jong met aale respect de werker voor Eriksen en dit seizoen nog totaal niet in vorm dus of in de spits of op de bank op dit moment zijn Klaasen en Sererro beter als de Jong.
nora
 nora - maandag 02 december 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 17:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Siem speelde anders vlak voor z'n laatste blessure een prima wedstrijd, hij kwam net weer in vorm. Daarom werd hij door Van Gaal opgeroepen.
Volgens mij meer uit nood omdat er geen spits meer in Nederland over was.Maar ik zie ook liever Siem in de spits als Hoessen.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 18:15   quote  deeplink  
Wat vinden we er eigenlijk van dat er alsnog een onderzoek komt naar aanleiding van de ellenboogstoot van Kramer?

Persoonlijk heb ik er een dubbel gevoel bij. Enerzijds moet je dat soort misdraging gewoon uitbannen en dus zwaar bestraffen. Anderzijds heb ik wel een onbehagelijk gevoel bij alles achteraf op nog eens een keer jureren. Er wordt ontzettend moeilijk gedaan over doellijn technologie maar achteraf alles 10 keer in de herhaling bekijken en dan nog eens een beetje scheidsrechteren is wel ok.

Een dubbel gevoel dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 02 december 2013 - 18:25   quote  deeplink  
Ik vind dat eigenlijk alleen maar goed.. De scheids heeft de overtreding beoordeelt, maar niet de elleboogstoot welke uit het zicht werd gegeven en dus ook niet beoordeeld is, tenminste, zo lees ik het in ieder geval.. Dat soort acties behoren niet bij het voetbal en zijn gewoon vals spel van de tegenstander, ik vind dat heel iets anders dan doellijn technologie..

Daarbij weet een tegenstander dat er 100 camera's hangen..
Pietje
 Pietje - maandag 02 december 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:25 schreef Eide het volgende:
Ik zat vanochtend naar de samenvatting van ADO - Ajax te kijken. Ik wil toch nog wel een lans breken voor Hoessen hoor. Laat duidelijk zijn dat hij veel te veel duels verliest maar er is wel iets wat hij ontzettend goed doet, namelijk het maken van loopacties.

Neem de 0-1. Hoessen loopt daar heel slim een meter of 5 uit de spits. Hij zakt niet in (waardoor hij de verdedigers van ADO alleen maar naar Serero en Klaassen toe brengt) maar loopt een heel klein stukje opzij. Daardoor kunnen Serero en Klaassen in de rug van die reuzen de ruimte induiken. Bij de 0-4 doet Hoessen dat eigenlijk weer maar daar verzorgt hij ook de kaats.

Het is wel te weinig voor wat je mag verwachten denk ik. Danny verloor duel na duel van beugelsdijk maar zijn manier van spelen past wel bij het spel van Fischer, Klaassen en Serero die graag de ruimte in de diepte zoeken. Sightorsson zakt echt in, die loopt ruimtes dicht maar Hoessen doet juist dat wel prima.

Ik verwacht tegen NAC Siem in de spits eigenlijk.
Wat betreft Hoesen ben ik het volledig met je eens. Ik hoorde gisteren Frank de Boer lovende woorden over hem zeggen, alsmede over Klaassen, Cillessen, Blind en Serero. Hij wilde andere spelers niet tekort doen, maar hij roemde met name deze spelers.
Pietje
 Pietje - maandag 02 december 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 17:12 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Pietje ik vrees dat Hoessen het echt niet gaat worden Siggi is toch echt een betere spits.
Sightórsson kan best wel een betere spits zijn, maar pertinent niet in het huidige Ajax-systeem. Ik hoorde serieus Frank de Boer lovende woorden zeggen over Danny Hoesen. Ik denk dat velen hier Danny Hoesen tekort doen.
Pietje
 Pietje - maandag 02 december 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 18:15 schreef Eide het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat er alsnog een onderzoek komt naar aanleiding van de ellenboogstoot van Kramer?

Persoonlijk heb ik er een dubbel gevoel bij. Enerzijds moet je dat soort misdraging gewoon uitbannen en dus zwaar bestraffen. Anderzijds heb ik wel een onbehagelijk gevoel bij alles achteraf op nog eens een keer jureren. Er wordt ontzettend moeilijk gedaan over doellijn technologie maar achteraf alles 10 keer in de herhaling bekijken en dan nog eens een beetje scheidsrechteren is wel ok.

Een dubbel gevoel dus.
Je hebt beslist wel een punt. Maar het is nou eenmaal de werkwijze van de KNVB. Niet voor het eerst en zeker ook niet voor het laatst.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 18:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt beslist wel een punt. Maar het is nou eenmaal de werkwijze van de KNVB. Niet voor het eerst en zeker ook niet voor het laatst.
Een beoordeeld incident onderzoeken is wel een unicum natuurlijk, of liever, het opsplitsen van een incident in een beoordeeld en onbeoordeeld deel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 december 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 18:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sightórsson kan best wel een betere spits zijn, maar pertinent niet in het huidige Ajax-systeem. Ik hoorde serieus Frank de Boer lovende woorden zeggen over Danny Hoesen. Ik denk dat velen hier Danny Hoesen tekort doen.
Ikke niet hahahaha....pas op Pietje....kijk de topics van vorig seizoen maar na....toen voorspelde ik al dat Hoessen wel eens een betere spits voor Ajax zou worden als Sigthorsson...naar mijn idee is hij voetbaltechnisch ook verder.....maar goed nog even afwachten want op dit moment is hij zo ver nog niet.... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Jack Huntelaar --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 december 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ikke niet hahahaha....pas op Pietje....kijk de topics van vorig seizoen maar na....toen voorspelde ik al dat Hoessen wel eens een betere spits voor Ajax zou worden als Sigthorsson...naar mijn idee is hij voetbaltechnisch ook verder.....maar goed nog even afwachten want op dit moment is hij zo ver nog niet.... ;-)
Hij staat ook nu pas 2 wedstrijden achter elkaar in de basis en ook ik zou het wel eens willen zien als hij net zoveel vertrouwen gaat krijgen als dat Sigthorson heeft gekregen. Feit blijft wel dat Siggie koppend erg sterk is, dus als er iets meer aanvoer vanaf de zijkant komt.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 december 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:13 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hij staat ook nu pas 2 wedstrijden achter elkaar in de basis en ook ik zou het wel eens willen zien als hij net zoveel vertrouwen gaat krijgen als dat Sigthorson heeft gekregen. Feit blijft wel dat Siggie koppend erg sterk is, dus als er iets meer aanvoer vanaf de zijkant komt.....
Koppend is Sigthorsson sterker maar in het geheel past Hoessen beter...geef inderdaad Hoessen ook zijn speeltijd....is nog jong dus laat hem dan maar 1 op 1 afwisselen met de Jong....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 december 2013 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:25 schreef Eide het volgende:
Ik zat vanochtend naar de samenvatting van ADO - Ajax te kijken. Ik wil toch nog wel een lans breken voor Hoessen hoor. Laat duidelijk zijn dat hij veel te veel duels verliest maar er is wel iets wat hij ontzettend goed doet, namelijk het maken van loopacties.

Neem de 0-1. Hoessen loopt daar heel slim een meter of 5 uit de spits. Hij zakt niet in (waardoor hij de verdedigers van ADO alleen maar naar Serero en Klaassen toe brengt) maar loopt een heel klein stukje opzij. Daardoor kunnen Serero en Klaassen in de rug van die reuzen de ruimte induiken. Bij de 0-4 doet Hoessen dat eigenlijk weer maar daar verzorgt hij ook de kaats.

Het is wel te weinig voor wat je mag verwachten denk ik. Danny verloor duel na duel van beugelsdijk maar zijn manier van spelen past wel bij het spel van Fischer, Klaassen en Serero die graag de ruimte in de diepte zoeken. Sightorsson zakt echt in, die loopt ruimtes dicht maar Hoessen doet juist dat wel prima.

Ik verwacht tegen NAC Siem in de spits eigenlijk.
Ik verwacht het niet, denk dat Siem gespaard zal worden voor de wedstrijd in Milaan en dus pas echt aan het eind van het duel een paar minuten gaat maken. Hij zal zeker niet vanaf de start beginnen tegen NAC.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 december 2013 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ikke niet hahahaha....pas op Pietje....kijk de topics van vorig seizoen maar na....toen voorspelde ik al dat Hoessen wel eens een betere spits voor Ajax zou worden als Sigthorsson...naar mijn idee is hij voetbaltechnisch ook verder.....maar goed nog even afwachten want op dit moment is hij zo ver nog niet.... ;-)
Ik heb dezelfde mening Jack.
Eide
 Eide - dinsdag 03 december 2013 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 08:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik verwacht het niet, denk dat Siem gespaard zal worden voor de wedstrijd in Milaan en dus pas echt aan het eind van het duel een paar minuten gaat maken. Hij zal zeker niet vanaf de start beginnen tegen NAC.
Ik denk dat Siem gaat spelen omdat Siem weinig ritme heeft. Ik kan me voorstellen dat FdB hem wil laten spelen, gewoon om minuten te maken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 december 2013 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 09:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat Siem gaat spelen omdat Siem weinig ritme heeft. Ik kan me voorstellen dat FdB hem wil laten spelen, gewoon om minuten te maken.
Je bedoelt dat hij halverwege de 2e mag invallen, of in de basis....??
Eide
 Eide - dinsdag 03 december 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 09:26 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij halverwege de 2e mag invallen, of in de basis....??
Ik denk in de basis. Siem is de aanvoerder. Ik zie Siem onder FdB eerder 60 minuten in de basis spelen dan hem later inbrengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2013 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 03 december 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Koppend is Sigthorsson sterker maar in het geheel past Hoessen beter...geef inderdaad Hoessen ook zijn speeltijd....is nog jong dus laat hem dan maar 1 op 1 afwisselen met de Jong....
En het zelfde resultaat als bij PSV?? Twee spitsen zonder vertrouwen? Nee dank je. Siem heeft bewezen ajax op 9 beter te laten voetballen. Hoesse niet. Daarom de Jong.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 03 december 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En het zelfde resultaat als bij PSV?? Twee spitsen zonder vertrouwen? Nee dank je. Siem heeft bewezen ajax op 9 beter te laten voetballen. Hoesse niet. Daarom de Jong.
Hoessen niet... Omdat jij geen fan bent reageer je zo. Komt niet door Hoessen maar een reactie van iemand zou kunnen zijn dat we begonnen met winnen toen Sig weg was en Hoessen erin kwam.
Gelukkig krijgt hij gelijke kansen net als Sig.... not..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2013 door Peterhs --
remco k
 remco k - dinsdag 03 december 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 16:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hoessen niet... Omdat jij geen fan bent reageer je zo. Komt niet door Hoessen maar een reactie van iemand zou kunnen zijn dat we begonnen met winnen toen Sig weg was en Hoessen erin kwam.
Gelukkig krijgt hij gelijke kansen net als Sig.... not..
Nou niet helemaal correct hoor, we begonnen met winnen toen Siem op 9 ging spelen en Siggie naar links ging..

En ik houd wel van het type Hoessen hoor en vind het een sympathieke gast, maar ik denk niet dat ie het in zich heeft om echt belangrijk voor Ajax te zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 08:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde mening Jack.
Mooi Warrior hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En het zelfde resultaat als bij PSV?? Twee spitsen zonder vertrouwen? Nee dank je. Siem heeft bewezen ajax op 9 beter te laten voetballen. Hoesse niet. Daarom de Jong.
Speelde Hoessen tegen PSV dan?
Ik denk dat de Boer niet veel zal veranderen aan de 11 die tegen Barcelona speelden....denk daarom dat hij weer start met Hoessen....wel zal Bojan de rechtsbuiten positie innemen...
remco k
 remco k - dinsdag 03 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Speelde Hoessen tegen PSV dan?
Ik denk dat de Boer niet veel zal veranderen aan de 11 die tegen Barcelona speelden....denk daarom dat hij weer start met Hoessen....wel zal Bojan de rechtsbuiten positie innemen...
Ik bedoel hetzelfde resultaat als PSV nu heeft, twee spitsen om en om laten spelen of rouleren werkt niet, een spits heeft vertrouwen nodig, en de Jong heeft dat vertrouwen op basis van de afgelopen 3 seizoenen simpelweg verdiend.. Op welke positie dan ook, en als de Boer aangeeft dat hij het middenveld intact wil houden, dan denk ik dat Hoessen gewisseld zal worden, en dat is ook gewoon volkomen terecht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 21:54   quote  deeplink  
Ik vond de jong in principe de beste spits....met de nadruk op vond want hij is dit seizoen nog niet oude....is nog steeds niet in vorm....en Hoessen scoort ook....
remco k
 remco k - woensdag 04 december 2013 - 10:31   quote  deeplink  
De jong vond ik totdat ie in de spits ging spelen dit seizoen gewoon slecht. Toen hij op 9 ging spelen was ie direct een stuk beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 december 2013 - 22:54   quote  deeplink  
dat klopt maar nog niet super....hij kan veel beter....dus heb ik er hoop op....
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 18:45   quote  deeplink  
Yeleleleleeee 0-4

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 01 december 2013, 12:30): 0 - 4









0.0084109