BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Premier League Darts 2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 06 februari 2014 - 23:57   quote  deeplink  
Wat een avond pffff en dan wint me cluppie ook nog
Loetje
 Loetje - donderdag 06 februari 2014 - 23:57   quote  deeplink  
Snoopert, you comment please?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 februari 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2014 - 23:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens. Waarom begin ik steeds meer tegen hem te keren?
Had altijd zoveel waardering voor hem omdat hij het NL darts groot heeft gemaakt.
Wellicht omdat Michael doorbreekt
Onzin, vroeger deed die wel normaal voor de camera!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 februari 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2014 - 23:57 schreef Loetje het volgende:
Wat een avond pffff en dan wint me cluppie ook nog
Dat is dan weer jammer! :))))
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 00:01 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dat is dan weer jammer! :))))
Hahaha... vervelend hé.
grapje man. Wat was dat slecht
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 00:00 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Onzin, vroeger deed die wel normaal voor de camera!
Daar doel ik niet op. Vroeg me meer af waarom ik hem steeds minder mag
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 06:20   quote  deeplink  
Volgende week Adrian Lewis - Phil Taylor. 'The Power' moet gaan opletten!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 februari 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 00:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha... vervelend hé.
grapje man. Wat was dat slecht
Aha, daar kan ik over mee praten! hahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 februari 2014 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 00:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar doel ik niet op. Vroeg me meer af waarom ik hem steeds minder mag
Omdat hij steeds onsympathieker overkomt, heb die vedomme weer een keer een mooie overwinning, staat die weer over zijn pijlen te janken!!!!!!

Kan er gewoon kwaad om worden!

Bah!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 februari 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 06:20 schreef Loetje het volgende:
Volgende week Adrian Lewis - Phil Taylor. 'The Power' moet gaan opletten!
Dat wel!
Maar die eindigd wel bij de eerste vier, en dan pas moet je in vorm zijn!
snoopert
 snoopert - vrijdag 07 februari 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2014 - 23:57 schreef Loetje het volgende:
Snoopert, you comment please?
Geweldig darts van beide Nederlanders gisteren. En natuurlijk een legendarische overwinning voor van Gerwen! Desalniettemin moet ik er wel bij vermelden dat Taylor geen toppartij gooide, dat zou de overwinning van van Gerwen nog veel zoeter gemaakt hebben ;) Wel denk ik dat Taylor op het moment zeker niet het idee zal hebben de beste darter meer te zijn, dat heeft van Gerwen dan wel mooi bewerkstelligd. Maar om Taylor af te schrijven vind ik nog te vroeg, hij heeft vaker een dip gehad, wel is hij zijn dominantie kwijt naar mijn idee. Ben erg benieuwd naar het verdere verloop van dit toernooi, genieten dit:)
snoopert
 snoopert - vrijdag 07 februari 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Ik zie beide Nederlanders wel de play offs halen zo:)
snoopert
 snoopert - vrijdag 07 februari 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Moet wel bekennen dat ik het echt een gemis vind dat James Wade er niet bij is, zeker een betere speler dan menig ander nu in de Premier League
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 07 februari 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Ik moet bekennen dat ik gisteren niet alle wedstrijden heb gezien. De wedstrijd van Lewis heb ik helaas moeten missen. Maar de wedstrijden van Barney en van Gerwen waren natuurlijk flink genieten. Oh oh, wat heb ik genoten van onze Barney. Echt heerlijk om hem in tijden weer eens zo sterk te zien gooien. Moet ook eerlijk zeggen dat ik hem wat meer ontspannen op het podium vond staan. Maarja, dat kan natuurlijk ook komen doordat alles zo gemakkelijk viel bij hem. Ik heb het interview niet gezien, dus kan daar niets over zeggen.
Maar Loetje, jij vond dat hij niets in de Premier League te zoeken had door zijn resultaten. Nou, als hij zo gooit zal men maar weer wat blij zijn dat hij weer meedoet. En als hij deze lijn doorzet heeft hij deze plaats gewoon verdiend!

En dan Michael van Gerwen. Ongelofelijk wat die liet zien. Taylor heeft geloof ik ook maar een paar pijlen op een dubbel gehad. Hij miste er weliswaar een paar op dubbel 12, maar van Gerwen stond ook gewoon heel sterk te spelen. Taylor was wel minder. Gooide volgens mij ook weer met nieuwe pijlen, wat over het algemeen zijn spel ook niet ten goede komt. Meestal pakt hij na een aantal wedstrijden toch weer zijn vertrouwde setje. En het afvallen is meestal ook geen succesverhaal voor zijn prestaties. Maar goed, het blijft Taylor, en hij heeft nog een aantal weken de tijd. Al moet hij volgende week wel oppassen tegen Lewis. Want ik denk dat hij na volgende week gewoon op 0 uit 2 staat. Maar de aandacht moet natuurlijk naar van Gerwen gaan die geweldig gooide en die maar eens zijn nieuwe status als wereldkampioen en nummer 1 onderstreepte!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 07 februari 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 11:19 schreef snoopert het volgende:
Ik zie beide Nederlanders wel de play offs halen zo:)
Klopt. In deze vorm kunnen ze dat inderdaad zeer zeker. Sowieso is die kans er wel. Want Barney doet het altijd goed in de Premier League. En Michael won hem direct al vorig jaar. Ik zie ze inderdaad de play offs wel halen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:05   quote  deeplink  
Van Gerwen veegt Taylor: 'Ongelooflijk'Van onze Telesportredactie

LIVERPOOL - 

Michael van Gerwen kende donderdag een vliegende start van het Betway Premier League Darts-seizoen. De Nederlandse wereldkampioen veegde ongenadig hard de vloer aan met rivaal Phil Taylor. Hij won met 7-0. Na afloop wasMighty Mike nog steeds door het dolle.

"Het is ongelooflijk om de Premier League met een 7-0 zege op Phil Taylor te beginnen!", aldus de regerend wereldkampioen. "Ik hoop dat ik deze vorm de komende 15 weken kan vasthouden."

Voor het duel met Taylor - goed voor zestien wereldtitels - merkte Van Gerwen dat hij als favoriet werd gezien voor de onderlinge ontmoeting. "Maar dat maakte me niets uit en ik speelde gewoon goed."

Legende

De darter uit Vlijmen verwacht dat Taylor na zijn afstraffing zal terugslaan. "Ik kan me niet herinneren dat iemand ooit met 7-0 won van Phil, maar hij is een legende en zal er uiteindelijk weer staan. Al kost het hem misschien een paar weken."
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 11:17 schreef snoopert het volgende:

[..]

Geweldig darts van beide Nederlanders gisteren. En natuurlijk een legendarische overwinning voor van Gerwen! Desalniettemin moet ik er wel bij vermelden dat Taylor geen toppartij gooide, dat zou de overwinning van van Gerwen nog veel zoeter gemaakt hebben ;) Wel denk ik dat Taylor op het moment zeker niet het idee zal hebben de beste darter meer te zijn, dat heeft van Gerwen dan wel mooi bewerkstelligd. Maar om Taylor af te schrijven vind ik nog te vroeg, hij heeft vaker een dip gehad, wel is hij zijn dominantie kwijt naar mijn idee. Ben erg benieuwd naar het verdere verloop van dit toernooi, genieten dit:)
Het was memorabel. Wat een niveau van de Nederlanders.
Phil schrijf ik nog niet helemaal af maar voorheen was de dip niet zo groot als nu.
Hij komt niet eens in de buurt van Van Gerwen.
99 gemiddeld dacht ik. Niet heel slecht hoor
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 11:19 schreef snoopert het volgende:
Ik zie beide Nederlanders wel de play offs halen zo:)
Ja op deze manier wel. Opzich speelde Anderson zeker niet slecht. Ook boven de 100. Eindelijk liepen de dubbels van Raymond een keer
snoopert
 snoopert - vrijdag 07 februari 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Taylor er al weer uit in UK Open Qualifier 1.. (vloertoernooi) bij de laatste 128 spelers..:/
snoopert
 snoopert - vrijdag 07 februari 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Michael door, na overwinning tegen Bunting
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 12:17 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ik moet bekennen dat ik gisteren niet alle wedstrijden heb gezien. De wedstrijd van Lewis heb ik helaas moeten missen. Maar de wedstrijden van Barney en van Gerwen waren natuurlijk flink genieten. Oh oh, wat heb ik genoten van onze Barney. Echt heerlijk om hem in tijden weer eens zo sterk te zien gooien. Moet ook eerlijk zeggen dat ik hem wat meer ontspannen op het podium vond staan. Maarja, dat kan natuurlijk ook komen doordat alles zo gemakkelijk viel bij hem. Ik heb het interview niet gezien, dus kan daar niets over zeggen.
Maar Loetje, jij vond dat hij niets in de Premier League te zoeken had door zijn resultaten. Nou, als hij zo gooit zal men maar weer wat blij zijn dat hij weer meedoet. En als hij deze lijn doorzet heeft hij deze plaats gewoon verdiend!

En dan Michael van Gerwen. Ongelofelijk wat die liet zien. Taylor heeft geloof ik ook maar een paar pijlen op een dubbel gehad. Hij miste er weliswaar een paar op dubbel 12, maar van Gerwen stond ook gewoon heel sterk te spelen. Taylor was wel minder. Gooide volgens mij ook weer met nieuwe pijlen, wat over het algemeen zijn spel ook niet ten goede komt. Meestal pakt hij na een aantal wedstrijden toch weer zijn vertrouwde setje. En het afvallen is meestal ook geen succesverhaal voor zijn prestaties. Maar goed, het blijft Taylor, en hij heeft nog een aantal weken de tijd. Al moet hij volgende week wel oppassen tegen Lewis. Want ik denk dat hij na volgende week gewoon op 0 uit 2 staat. Maar de aandacht moet natuurlijk naar van Gerwen gaan die geweldig gooide en die maar eens zijn nieuwe status als wereldkampioen en nummer 1 onderstreepte!!
Helemaal eens. Wat me wel opviel was dat Raymond weer eens tegen een snelle tegenstander speelde en hij daardoor ook niet vertraagt inzijn ggooien. Dat gebeurd vaak.
Ik hoop dat hij is een keer een serie wedstrijden gaat maken.

Dit had ik echt niet verwacht van Michael. Dit weekend liep het niet eens zo goed
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:11   quote  deeplink  
Oooh wat was het genieten zeg
snoopert
 snoopert - vrijdag 07 februari 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 15:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het was memorabel. Wat een niveau van de Nederlanders.
Phil schrijf ik nog niet helemaal af maar voorheen was de dip niet zo groot als nu.
Hij komt niet eens in de buurt van Van Gerwen.
99 gemiddeld dacht ik. Niet heel slecht hoor
Nee... maar niet des Taylors ;)
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 15:12 schreef snoopert het volgende:

[..]

Nee... maar niet des Taylors ;)
Klopt Snoopie. Dat riep ik dus steeds. Toen riepen ze dat Taylor zo goed niet meer was.
Maar taylor gooit niet veel uitschieters meer.

Maargoed stel dit was het..... wat een carrière!!!!!! Niemand die dat ooit verbeterd
snoopert
 snoopert - vrijdag 07 februari 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Hoogstwaarschijnlijk niet nee ;)
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 15:45 schreef snoopert het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk niet nee ;)
Ghehehehe.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 februari 2014 - 14:00   quote  deeplink  
Vanavond weer knallen heren!
Loetje
 Loetje - donderdag 13 februari 2014 - 14:00   quote  deeplink  
Wat verwachten jullie?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 februari 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Mijn voorspellingen:

Wes Newton - Raymond van Barneveld --> Winst van Barneveld
Dave Chisnall - Peter Wright --> Winst Wright
Gary Anderson - Simon Whitlock --> Winst Anderson
Adrian Lewis - Phil Taylor --> Winst Lewis
Robert Thornton - Michael van Gerwen --> Winst van Gerwen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 februari 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Veel plezier allen met kijken vanavond!
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:24   quote  deeplink  
Was geen beste avond.

Raymond speelde echt waardeloos. 5-3 voor en toch zag je de onzekerheid bij hem.
Wanneer kan deze man eens een serie neerzetten? Ik denk nooit meer. Newton speelde overigens ook waardeloos

Chisnall en Wright zijn stabiel maar het trekt niet aan, sorry

Anderson zet zijn goede niveau door maar wat er in godsnaam met Whitlock aan de hand is weet ik ook niet. Jezus, van iemand waar je nooit afstand van kan doen naar een speler die compleet klaar is voor de slachtbank.

Lewis weer oppermachtig en Taylor wéér volstrekt kansloos tegen een normaal gesproken directe concurrent. Maak me wel zorgen.

Michael redelijk. Vind Thornton overigens een mooie speler om naar te kijken
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:25   quote  deeplink  
Ongelooflijk hoe het verschil kan zijn binnen een week.
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:25   quote  deeplink  
Volgende week op www.rtl7.nl/darts kijken in verband met Europa League
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:30   quote  deeplink  
Wes Newton(89,69)Raymond van Barneveld
Stroef begin in een partij die Newton mag aanvangen. Het is toch Newton die de 1e leg pakt. Barney maakt er vervolgens zonder enige problemen 1-1 van. In de 3e leg is het de Nederlander die de 1e 180 van de wedstrijd laat aantekenen en via een 83 finsh plaatst hij ook de 1e break van de partij. Zonder al te veel problemen weet Barney deze break ook te verzilveren en komt zodoende op een 1-3 voorsprong. Onder druk van van Barneveld weet Newton wel de 2-3 te maken. Hij heeft wel 2 pijlen nodig voor dubbel 12 met Barney achter hem die stond te wachten op 65. Uit het niets weet Newton terug te breken middels een 149 finish. 3-3 de stand dus. als Newton vervolgens 93 mist om de break ook te verzilveren is het Barney die 64 mist. Newton weet het dan alsnog niet af te maken wat een buitenkansje is voor Barney om de 3-4 voorsprong te pakken. Met van Barneveld op 65 is het Newton die bijna weer terug breekt, hij mist echter de 161 op de bull. Barney maakt het vervolgens toch koel af. Newton weet toch zijn eigen leg te houden voor de 4-5 met de aantekening dat Barney wel dubbel 14 miste voor een 148 finish. Raymond verzuimt zich al te verzekeren van een punt en dus de break van Newton brengt de stand weer helemaal in balans, 5-5. De 3e leg op rij brengt Newton op een 6-5 voorsprong en dus is hij al verzekerd van een punt. Barney mag wel de laatste leg beginnen maar doet beduidend minder dan The Warrior die dan ook als eerste op een finish komt. Via 20 en tops weet hij het dan ook af te maken en zo stuurt hij van Barneveld met een 7-5 nederlaag huiswaarts.

Dave Chisnall(95,20) 6-6 (86,23)Peter Wright
Chisnall mag deze wedstrijd beginnen maar het Wright die meteen de eerste tik uit kan delen. Dit verzuimt hij maar Chisnall mist vervolgens ook de dubbel 1. Wright lukt het vervolgens wel de dubbel 1 te vinden en zo is de 1e break een feit. Wright maakt er zonder problemen ook 0-2 van. Via een goede leg weet Chisnall wel weer de aansluiting te vinden, 1-2. In de 5e leg kan Wright de wedstrijd al vroegtijdig in het slot gooien maar hij mist 84. Als Chizzy dan 3 pijlen verprutst op tops is het toch Wright die dit cadeautje uitpakt en een 1-4 voorsprong neemt. Ook leg 6 is een prooi voor Snakebite in een verder weinig hoogstaande partij met beide mannen rond de 86 gemiddeld. Bij 2-5 de stand en dus de 8e leg is het Chisnall die pas de 1e 180 van de wedstrijd laat aantekenen. De dubbels laten Chizzy vervolgens in de steek dus de kans voor Wright om alsnog zijn eigen leg te pakken. Dit lukt niet en dan is het toch Chisnall die ook zijn 1e break plaatst en er 3-5 van maakt. Chizzy propt er dan 2x 180 in en mag gaan aanleggen voor een 9-darter. Dit gaat op op de 7e pijl al mis maar middels 11 darts maakt hij er toch 4-5 van. Een ontketende Chisnall lijkt weer te breken en via dus zijn 4e leg op rij de stand gelijk te trekken. Het lukt hem niet en Wright prikt via de dubbel 8 de 4-6 voorsprong erin. Toch weer Chisnall die zijn eigen leg houdt en er 5-6 van maakt. Wright mag wel de laatste leg beginnen. Wright lijkt het kwijt te zijn en Chizzy komt als eerste op een finish. Via 50 sleept hij er na een 1-5 achterstand toch nog een punt uit, 6-6.

Gary Anderson(98,13) 7-2 (90,05)Simon Whitlock
Anderson mag beginnen en doet dat op de beste manier die kan, middels een 180 dus. Dit levert hem ook meteen de 1e leg op. Whitlock start zijn eigen op dezelfde manier als de Schot, dus ook voor hem de 1e 180. Via 98 weet hij dan ook de 1-1 te maken. Whitlock mist 164 op de bull maar krijgt nog een kans en via 25 plaatst hij de 1e break en pakt dus de 1-2 voorsprong. The Wizzard is vervolgens slordig in zijn afwerking en zo geeft hij Anderson de kans om terug te breken en de stand weer gelijk te maken, 2-2. Het verwachte vuurwerk lijkt nog een beetje uit te blijven. De Schot maakt er via zijn eigen leg 3-2 van en neemt vervolgens in de leg van Whitlock het initiatief en via 126 maakt hij er mooi 4-2 van. Via dubbel 10 en zijn 4e leg op rij maakt Anderson er ook 5-2 van. Whitlock mist 170 op de bull en het is dus Anderson die er via 65 6-2 van maakt. Zonder veel problemen pakt Anderson ook zijn 6e leg op rij en dus ook de 7-2 overwinning. 

Adrian Lewis(100,57) 7-3 (98,27)Phil Taylor
Lewis mag beginnen maar het is Taylor die die meteen de toon lijkt te zetten. De dubbels laten hem dan toch in de steek en zo gaat Lewis er alsnog met de 1e leg vandoor. Lewis weet Taylor vervolgens ook meteen te breken en zo staat Taylor die afgelopen weekend nog goed was voor 2 9-darters dus op een 2-0 achterstand en wacht hij gek genoeg nog steeds op zijn 1e leg in de Premier League van dit jaar. Lewis pakt ook simpel leg 3 en Taylor  zal zeker een paar tandjes bij moeten schakelen nu. Een 180 brengt Lewis ook in de leg van Taylor weer op voorsprong en via 52 pakt hij zelfs de 4-0 voorsprong en lijkt een 2e grote nederlaag van The Power in de maak. Taylor kan dan toch zijn 1e leg pakken maar weer mist hij de dubbels. Lewis profiteert en maakt er dus 5-0 van. De 13e in de Premiere League 2014 brengt Taylor dan eindelijk de 1e leg maar hij kijkt toch nog steeds tegen een 5-1 achterstand aan. En dan in de leg van Lewis is het Taylor die er op zijn Taylors 5-2 van maakt middels een 140 finish. Lewis weet toch weer terug te breken en verzekerd zichzelf al van een punt, 6-2 de voorsprong nu en de 9 leg mag Jackpot ook zelf beginnen. Hier pakt Taylor de voorsprong en uiteindelijk ook de break weer, 6-3. Lewis laat zich niet van de wijs brengen en breekt weer terug via 41 en zo trakteert hij de The Power op zijn 2e nederlaag op rij, 7-3. 

Robert Thornton(90,23) 5-7 (95,83)Michael van Gerwen
Thornton mag beginnen maar van Gerwen klapt er meteen goed op. Hij mist de dubbel en laat zo toch de 1e leg aan Thornton.Zijn eigen leg begint Michael wel met meteen met een 180. Thornton geeft nog wel een waarschuwing af door 164 op de bull te missen maar via tops hengelt Mike deze leg binnen. Beide mannen pakken hun eigen en met een gemiddelde van boven de 100 maken ze er een hoogstaande partij van. Als Thornton de dubbels mist is van Gerwen er als de kippen bij om via tops de 1e break te plaatsen. Toch is het de Schot die terug breekt en de stand weer gelijk trekt, 3-3. Mede doordat Mike 180 gooit waar hij ook 180 over had raakt Thornton niet in de problemen in zijn eigen leg en pakt dus de voorsprong, 4-3. Als van Gerwen vervolgens 2 puike legs aflevert en de 4-5 voorsprong pakt lijkt hij op weg naar minimaal een punt. Een 121 finish brengt hem al dat punt. THornton weet nog wel de 5-6 aan te tekenen maar het is van Gerwen die de laatste leg mag beginnen. Thornton komt er in de deze leg niet meer aan de pas en zo boekt van Gerwen, na de 7-0 winst op Taylor vorige week, zijn 2e overwinning op rij in deze Premiere League, 5-7.
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:31   quote  deeplink  
Ten opzichte van vorige week een verval van 20 bij Barney. Ongelooflijk.
Taylor die opnieuw 5-0 achter komt. Verliest gewoon zijn eerste 12 legs in de Premier League
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:32   quote  deeplink  
Verwachten jullie nog 9 darters?
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:33   quote  deeplink  
Sorry voor de vele posts. Als iemand er last van heeft zeg het gewoon he.

Waar is Snoopie by the way?
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:35   quote  deeplink  
Gemiddelden vanavond waren wel heel erg laag he.
Ik mag het misschien niet zeggen en durfde het in mijn eerdere post niet te vermelden maar deze avond was Premier League onwaardig
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 14 februari 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Haha, van mij mag je posten wat je wilt. En het was gisteravond inderdaad geen hoogstaand niveau wat de meeste heren lieten zien. Lewis wel gewoon prima en Taylor vond ik duidelijk beter dan vorige week. Weliswaar gooide Michael vorige week zo'n 9/10 punten hoger dan Lewis, maar Taylor gooide de laatste paar legs toch iets beter. Zat ook weer een mooie 140 finish bij. Het gaat lichtelijk vooruit. Desalniettemin zal een 7-3 nederlaag wederom hard aankomen bij Taylor. Maar ik zie hem volgende week wel winnen van Wright. Die was ook niet echt goed deze week.

Anderson deed het zeer behoorlijk tegen Whitlock, die zelf even de draad kwijt lijkt te zijn. Die zal toch ook gauw zijn punten moeten gaan pakken, want de echte toppers komen er nog aan voor hem. En anders moet hij vrezen voor een uitschakeling bij de eerste schifting.

Chisnall pakt een puntje tegen Wright, waar hij op het einde naar mijn idee terecht het punt pakt. Maar goed, 3 uit 2 is alleszins geen slecht debuut, voor beide heren niet.

Dan van Barneveld, tsja, wat valt erover te zeggen. Hoe groot kan het verval zijn in één week? Zo groot dus. Vorige week na 2/3 legs boven de 130 gemiddeld, nu niet eens de 90 gehaald. Zo valt alles en zo weer niets. Ongelofelijk, maar aan de andere kant toch ook weer typisch de van Barneveld van de laatste jaren. Te vaak lukt het niet. En dat terwijl hij de tot de stand van de 5-3 naar mijn idee toch nog wel echt beter gooide dan Newton. Ik verwachtte toen ook dat hij 'gewoon' zou gaan winnen, maar dat mocht niet zo zijn. Newton kwam goed terug en op basis van de laatste 4 legs wint hij terecht. Maarja, de wedstrijd ging in dit geval over 12 legs en dan had ik een puntendeling toch eerlijker gevonden. Volgende week moet het weer beter bij Barney. Één geluk: veel slechter kan het haast niet, zou je zeggen.

Tot slot Michael van Gerwen. Ook hij bepaald niet geweldig gisteren, maar wat kun je daarvan zeggen als je wel gewoon weer wint en de 2 punten pakt. In het begin iets beter, zakte later wat in, maar op het juiste moment toch net even wat extra's gooien, waardoor hij toch als winnaar van het podium stapt. En wat de heren van RTL7 ook al zeiden: je kunt niet elke wedstrijd 110 gemiddeld gooien. Al met al dus een prima avond voor hem, puur omdat hij wint.

Lewis nu aan kop, maar van Gerwen hijgt hem in de nek met een verschil van slechts 1 leg. Raymond van Barneveld valt nu buiten de top 4, maar in principe is er voor hem nog niets aan de hand. Al is Newton toch één van de mindere goden van dit jaar, naar mijn mening. Blijft toch gewoon zonde. Voor Thornton, Whitlock en Taylor is het oppassen geblazen, want die staan met 0 punten stijf onderaan. En dan zeker Taylor en Whitlock, want die hebben een negatief saldo van 11 legs!! En dat voor de nummers 2 en 3 van de Order of Merit. Ongelofelijk, maar waar. Volgende week weer een spannende week. Gaat Taylor eindelijk winnen? We zullen zien.
snoopert
 snoopert - zaterdag 15 februari 2014 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 02:33 schreef Loetje het volgende:
Sorry voor de vele posts. Als iemand er last van heeft zeg het gewoon he.

Waar is Snoopie by the way?
Je post maar een eind weg hoor Loetje:p , laatste dagen een beetje druk en eerlijk gezegd kom ik hier alleen maar om de topics een beetje in de gaten te houden, qua nieuws volg ik andere sites, vind het nogal mager en incompleet hier. En idd viel het niveau van de PL afgelopen donderdag een beetje tegen, wel weer knap van van Gerwen om toch maar weer 2 punten te pakken, vond Thornton niet slecht gooien. Maar ja, we raken een beetje verwend he..:p Ben wel benieuwd wat we komende tijd van die Bunting moeten gaan verwachten, denk eerlijk gezegd wel dat hij ook best mee kan gaan draaien, vind het geen karakter maar ja, wat denken jullie? En om eens gigantisch vooruit te gaan blikken... kan wel eens een van Gerwen-Lewis finale in de PL gaan worden..;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 februari 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 08:33 schreef snoopert het volgende:

[..]

Je post maar een eind weg hoor Loetje:p , laatste dagen een beetje druk en eerlijk gezegd kom ik hier alleen maar om de topics een beetje in de gaten te houden, qua nieuws volg ik andere sites, vind het nogal mager en incompleet hier. En idd viel het niveau van de PL afgelopen donderdag een beetje tegen, wel weer knap van van Gerwen om toch maar weer 2 punten te pakken, vond Thornton niet slecht gooien. Maar ja, we raken een beetje verwend he..:p Ben wel benieuwd wat we komende tijd van die Bunting moeten gaan verwachten, denk eerlijk gezegd wel dat hij ook best mee kan gaan draaien, vind het geen karakter maar ja, wat denken jullie? En om eens gigantisch vooruit te gaan blikken... kan wel eens een van Gerwen-Lewis finale in de PL gaan worden..;)
Over Bunting heb ik geen oordeel, die heb ik nog vrijwel nooit zien spelen.
Die finale is inderdaad nog wel heeeel erg ver weg. Er kan nog van alles gebeuren en je moet Taylor ook echt nog niet afschrijven. En ook Anderson zie ik deze PL mooie dingen doen. Maar de kans dat de finale van Gerwen-Lewis wordt is absoluut aanwezig. Zou ook wel mooi zijn. Hopelijk weten van Gerwen en van Barneveld zich in elk geval te plaatsen voor de play-offs. Maarja, dat zal in het geval van Barney nog wel lastig worden.
Loetje
 Loetje - zondag 16 februari 2014 - 04:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 14:57 schreef feyenoord!!! het volgende:
Haha, van mij mag je posten wat je wilt. En het was gisteravond inderdaad geen hoogstaand niveau wat de meeste heren lieten zien. Lewis wel gewoon prima en Taylor vond ik duidelijk beter dan vorige week. Weliswaar gooide Michael vorige week zo'n 9/10 punten hoger dan Lewis, maar Taylor gooide de laatste paar legs toch iets beter. Zat ook weer een mooie 140 finish bij. Het gaat lichtelijk vooruit. Desalniettemin zal een 7-3 nederlaag wederom hard aankomen bij Taylor. Maar ik zie hem volgende week wel winnen van Wright. Die was ook niet echt goed deze week.

Anderson deed het zeer behoorlijk tegen Whitlock, die zelf even de draad kwijt lijkt te zijn. Die zal toch ook gauw zijn punten moeten gaan pakken, want de echte toppers komen er nog aan voor hem. En anders moet hij vrezen voor een uitschakeling bij de eerste schifting.

Chisnall pakt een puntje tegen Wright, waar hij op het einde naar mijn idee terecht het punt pakt. Maar goed, 3 uit 2 is alleszins geen slecht debuut, voor beide heren niet.

Dan van Barneveld, tsja, wat valt erover te zeggen. Hoe groot kan het verval zijn in één week? Zo groot dus. Vorige week na 2/3 legs boven de 130 gemiddeld, nu niet eens de 90 gehaald. Zo valt alles en zo weer niets. Ongelofelijk, maar aan de andere kant toch ook weer typisch de van Barneveld van de laatste jaren. Te vaak lukt het niet. En dat terwijl hij de tot de stand van de 5-3 naar mijn idee toch nog wel echt beter gooide dan Newton. Ik verwachtte toen ook dat hij 'gewoon' zou gaan winnen, maar dat mocht niet zo zijn. Newton kwam goed terug en op basis van de laatste 4 legs wint hij terecht. Maarja, de wedstrijd ging in dit geval over 12 legs en dan had ik een puntendeling toch eerlijker gevonden. Volgende week moet het weer beter bij Barney. Één geluk: veel slechter kan het haast niet, zou je zeggen.

Tot slot Michael van Gerwen. Ook hij bepaald niet geweldig gisteren, maar wat kun je daarvan zeggen als je wel gewoon weer wint en de 2 punten pakt. In het begin iets beter, zakte later wat in, maar op het juiste moment toch net even wat extra's gooien, waardoor hij toch als winnaar van het podium stapt. En wat de heren van RTL7 ook al zeiden: je kunt niet elke wedstrijd 110 gemiddeld gooien. Al met al dus een prima avond voor hem, puur omdat hij wint.

Lewis nu aan kop, maar van Gerwen hijgt hem in de nek met een verschil van slechts 1 leg. Raymond van Barneveld valt nu buiten de top 4, maar in principe is er voor hem nog niets aan de hand. Al is Newton toch één van de mindere goden van dit jaar, naar mijn mening. Blijft toch gewoon zonde. Voor Thornton, Whitlock en Taylor is het oppassen geblazen, want die staan met 0 punten stijf onderaan. En dan zeker Taylor en Whitlock, want die hebben een negatief saldo van 11 legs!! En dat voor de nummers 2 en 3 van de Order of Merit. Ongelofelijk, maar waar. Volgende week weer een spannende week. Gaat Taylor eindelijk winnen? We zullen zien.
Mooi gezegd. Eens!

Toch zeg ik wel dat een verval van 20 (!!!) Punten in een week never nooit mag in de Premier League
Loetje
 Loetje - zondag 16 februari 2014 - 04:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 08:33 schreef snoopert het volgende:

[..]

Je post maar een eind weg hoor Loetje:p , laatste dagen een beetje druk en eerlijk gezegd kom ik hier alleen maar om de topics een beetje in de gaten te houden, qua nieuws volg ik andere sites, vind het nogal mager en incompleet hier. En idd viel het niveau van de PL afgelopen donderdag een beetje tegen, wel weer knap van van Gerwen om toch maar weer 2 punten te pakken, vond Thornton niet slecht gooien. Maar ja, we raken een beetje verwend he..:p Ben wel benieuwd wat we komende tijd van die Bunting moeten gaan verwachten, denk eerlijk gezegd wel dat hij ook best mee kan gaan draaien, vind het geen karakter maar ja, wat denken jullie? En om eens gigantisch vooruit te gaan blikken... kan wel eens een van Gerwen-Lewis finale in de PL gaan worden..;)
Ligt wel voor de hand die finale. Eindelijk speelt Lewis ook goed op meerdere toernooien. Was wel eens anders
Loetje
 Loetje - zondag 16 februari 2014 - 04:29   quote  deeplink  
Snoopert je kunt mij gewoon niet missen. Dus kom maar vaak posten
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 05:34   quote  deeplink  
Vanavond weer knallen.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 05:35   quote  deeplink  
Wat verwachten jullie?
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 05:35   quote  deeplink  
Hoop op een beter niveau dan vorige week!
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 05:37   quote  deeplink  
Mooie sfeer in Belfast!
Zitten op voorhand geen absolute krakers tussen voor mijn gevoel.
Barney - Whitlock kijk ik nog het meest naar uit
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 05:39   quote  deeplink  
Ben ook benieuwd of Wright wat in te brengen heeft tegen 'The Power'
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 20 februari 2014 - 15:48   quote  deeplink  
Begint het gewoon om 20.00u, of krijgen we eerst voetbal?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Premier League Darts 2014









0.0109248