BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Premier League Darts 2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 mei 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 10:58 schreef snoopert het volgende:

[..]

van Gerwen leek mij anders aardig in vorm afgelopen donderdag. Ook Taylor is niet heel constant geweest deze Premier league. Het zijn de 4 beste darters die overgebleven zijn. We gaan het zien, 1 ding: van Gerwen in goede vorm zal van beiden winnen. Ik verwacht zeker geen Anderson vs Taylor finale
Van Gerwen gooide heel behoorlijk. Maar daarvoor was het eigenlijk hopeloos voor zijn doen. Ik moet het nog zien. Ik oordeel zoveel mogelijk op de huidige vorm van de spelers
snoopert
 snoopert - zaterdag 17 mei 2014 - 23:45   quote  deeplink  
tsja, ere die ere toekomt, dat de beste mogen winnen, je weet dat de concurrentie scherp en gevaarlijk is, toch denk ik dat niemand met een goed gevoel tegen van Gerwen aantreedt. hij heeft een dominante status opgebouwd die tegenstanders op z'n minst een onrustig gevoel geeft, op dit moment vind ik van van Gerwen de meeste zelfvertrouwen hebben, en hij weet dat ten volste uit te buiten. ook weet hij daar vaak maximaal van te profiteren. de kans dat hij zijn prologatie wederom buitmaakt vind ik meer dan gemiddeld! ik volg hem al van het prille begin en heb altijd in die jongen geloofd. hij is van een exceptioneel niveau,dit heeft hij de laatste jaren meermaals bewezen. geen tegenstander gaat met een prettig gevoel tegen hem spelen, daarmee heeft hij al de helft gewonnen. en natuurlijk biedt dit geen enkele garantie, en er is geen andere speler die met een dergelijke achterstand terug kan komen. de comeback kid;)ik denk serieus dat hij de toekomst van het darten is en verwacht dat hij nog steeds beter en beter gaat gooien, met soms een dipje, maar dat overkomt de beste. uiteindelijk is er 1 die boven uit zal stijgen. wat hij de laatste jaren gepresteerd heeft komt steeds dichter bij de dominantie van Taylor.de top komt steeds dichter bij elkaar, maar het alpha mannetje zal overheersen!als dit uiteindelijk niet uit zal komen zal ik behoorlijk teleurgesteld zijn, maar ik geloof in zijn kunnen en dat hij uiteindelijk zal domineren, misschien niet met die status van Taylor. daarvoor heeft die man al teveel gewonnen,maar hij is begonnen in de tijd dat het darten nog lang niet zo hoog ligt qua niveau als tegenwoordig de dag. alleen met een offday , of met een onwaarschijnlijk hoog niveau van zijn tegenstander zal hij verslagen worden. maar ik heb alle vertrouwen er in dat de jonge Nederlander wederom na 16 weken met de beker omhoog zal staan.. ohhhh Michael van Gerwen!!! :p
snoopert
 snoopert - vrijdag 23 mei 2014 - 00:22   quote  deeplink  
ondanks mijn vurig pleidooi heeft van Gerwen helaas niet mogen winnen, ben wel blij met de overwinning van van Barneveld. heb in ieder geval gelijk gekregen met m'n voorspelling wie de finale zou halen ;)van Gerwen haalde vanavond niet zijn niveau, jammer maar helaas. Maar wel een droomfinale
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 23 mei 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 00:22 schreef snoopert het volgende:
ondanks mijn vurig pleidooi heeft van Gerwen helaas niet mogen winnen, ben wel blij met de overwinning van van Barneveld. heb in ieder geval gelijk gekregen met m'n voorspelling wie de finale zou halen ;)van Gerwen haalde vanavond niet zijn niveau, jammer maar helaas. Maar wel een droomfinale
Wat dat betreft inderdaad de credits voor jou, want jij was de enige van ons drie die de deelnemers van de finale goed had voorspeld. In ieder geval, wat een bizarre avond. Eerst die ontzettend spannende partij van Van Gerwen tegen Anderson, waarbij ik moet bekennen dat ik na de break van Anderson toch heel even het gevoel had dat hij zou gaan winnen van Michael. Gelukkig liep het allemaal anders en brak Michael direct terug. En wat vooral bizar was, was natuurlijk de wedstrijd tussen Barney en Taylor. De dartsklassieker. En dan zo'n ontzettend zwak en slap begin van Barney. Ik dacht zelfs heel even dat hij moest uitkijken dat het geen 8-0 zou worden. Maar toen gebeurde het. Ineens gooide Taylor helemaal niets meer. Op een gegeven moment zelfs drie beurten achter elkaar scores onder de 60. Niks voor Taylor. De triple 19 die normaal bijna altijd valt, veranderde heel vaak in een enkele 7. En van Barneveld bleef, zoals de gehele Premier League al, goed gooien op zijn dubbels. Zijn triples waren nog altijd niet top, maar uiteindelijk kantelt de wedstrijd en wint Barney voor het eerst in bijna 6 jaar tijd weer eens van Taylor.

En dan de finale: wat een verschil met de wedstrijd ervoor. Bij van Barneveld liepen de triples nu wel en gooit hij dus boven de 100 gemiddeld. Van Gerwen doet dit ook, maar verliest deze wedstrijd toch vooral op zijn dubbels. Af en toe miste hij her en der een pijltje, waar van Barneveld bijna elke dubbel raak leek te gooien. Aparte, maar zeker leuke wedstrijd waarin Barney in mijn ogen verdiend gewonnen heeft. Ondanks dat van Gerwen de toekomst heeft, gun ik het van Barneveld ook enorm. Die man heeft het darten voor ons toch op de kaart gezet. En bovenal denk ik na deze avond: Hoe mooi kan het wel niet gaan worden in juni? Barney en van Gerwen hebben deze Premier League meermaals dartsles gegeven aan tegenstanders. Ik kijk nu al uit naar de World Cup of darts. Zou het gezamenlijk nu ook eens op zijn plek vallen?
snoopert
 snoopert - zondag 25 mei 2014 - 18:13   quote  deeplink  
Eerst nog "World series of Darts" in Dubai, wordt ook op RTL 7 uitgezonden op 30 mei. Titelverdediger opnieuw Michael van Gerwen, Ik ga tzt even op zoek naar een stream, heb zo'n vermoeden dat niet alles live wordt uitgezonden. Even dartfreakz.nl en darts.blog.nl in de gaten houden, zij zullen waarschijnlijk wel meer info geven op het eventueel volgen van een stream. zodra ik meer weet zal ik het ook hier gaan plaatsen
PVDarts
 PVDarts - maandag 26 mei 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Zou eerder PVDarts.com in de gaten houden ;-)
snoopert
 snoopert - maandag 26 mei 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Deze site is nieuw voor mij. Dartfreakz momenteel de beste informatieve site op het moment denk ik, zal het eens in de gaten gaan houden ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 26 mei 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 18:13 schreef snoopert het volgende:
Eerst nog "World series of Darts" in Dubai, wordt ook op RTL 7 uitgezonden op 30 mei. Titelverdediger opnieuw Michael van Gerwen, Ik ga tzt even op zoek naar een stream, heb zo'n vermoeden dat niet alles live wordt uitgezonden. Even dartfreakz.nl en darts.blog.nl in de gaten houden, zij zullen waarschijnlijk wel meer info geven op het eventueel volgen van een stream. zodra ik meer weet zal ik het ook hier gaan plaatsen
Moet zeggen dat ik vermoedelijk op 30 mei niet de tijd ga vinden om te kijken. Maar je weet maar nooit. De World series of Darts zullen waarschijnlijk niet worden uitgezonden op rtl7. Ik vermoed wel dat ze de World Cup gaan uitzenden. En RTL7 heeft toch ook altijd nog een livestream?
snoopert
 snoopert - maandag 26 mei 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2014 - 15:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik vermoedelijk op 30 mei niet de tijd ga vinden om te kijken. Maar je weet maar nooit. De World series of Darts zullen waarschijnlijk niet worden uitgezonden op rtl7. Ik vermoed wel dat ze de World Cup gaan uitzenden. En RTL7 heeft toch ook altijd nog een livestream?
World series of Darts wordt dit jaar uitgezonden door RTL7, maar ik denk dat het om een al dan niet ruime samenvatting gaat. Afgelopen jaar werd het uitgezonden door Eurosport 2. Voor zover ik het weet komt er geen stream via RTL 7 voor de world series. World Cup vermoedelijk wel via de stream, zodra ik meer weet post ik het hier.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 26 mei 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2014 - 16:25 schreef snoopert het volgende:

[..]

World series of Darts wordt dit jaar uitgezonden door RTL7, maar ik denk dat het om een al dan niet ruime samenvatting gaat. Afgelopen jaar werd het uitgezonden door Eurosport 2. Voor zover ik het weet komt er geen stream via RTL 7 voor de world series. World Cup vermoedelijk wel via de stream, zodra ik meer weet post ik het hier.
Laten we hopen dat eea wel uitgezonden wordt, al dan niet via de stream. Zulke wedstrijden mis je liever niet natuurlijk.
Prima. Bij voorbaat dank, Snoopert!
snoopert
 snoopert - maandag 26 mei 2014 - 16:48   quote  deeplink  
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0CFwQFjAH&url=http%3A%2F%2Fdarts-op-tv.nl%2F&ei=NFODU5rlDsS9OaaEgIgK&usg=AFQjCNH2hSdEB9CTvicORmbeQovogsz3og
snoopert
 snoopert - maandag 26 mei 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Dit kon ik alvast vinden. Ennuh graag gedaan;)
snoopert
 snoopert - maandag 26 mei 2014 - 17:11   quote  deeplink  
Dubai Duty Free Dart Masters krijgt wel een heel uur uitzending.., Hoop dat rtl 7 hier ook een live stream uit gaan zenden via de site, maar heb er een zwaar hoofd in, misschien biedt het youtubekanaal van de PDC uitkomst, maar kan er alleen nog maar naar gissen. Misschien weet PVDarts al wat meer?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 26 mei 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2014 - 17:11 schreef snoopert het volgende:
Dubai Duty Free Dart Masters krijgt wel een heel uur uitzending.., Hoop dat rtl 7 hier ook een live stream uit gaan zenden via de site, maar heb er een zwaar hoofd in, misschien biedt het youtubekanaal van de PDC uitkomst, maar kan er alleen nog maar naar gissen. Misschien weet PVDarts al wat meer?
Haha, nogmaals dank. Vind het vooruitzicht naar de World cup wat je net al hebt gepost al geweldig! Ja, het is dan nu gewoon afwachten denk ik wat RTL7 gaat doen. Komt vast op niet al te lange termijn uitsluitsel over.
snoopert
 snoopert - dinsdag 27 mei 2014 - 12:27   quote  deeplink  
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CDMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.wiziwig.tv%2Fcompetition.php%3Fcompetitionid%3D155%26part%3Dsports%26discipline%3Dother&ei=B2iEU6qeEMWbO7fGgdgK&usg=AFQjCNGsJ_VGrRxy7f6M6LsamDnXdgMhzA&bvm=bv.67720277,d.ZWU
snoopert
 snoopert - dinsdag 27 mei 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Wellicht hebben we hier wat aan, blijf het in de gaten houden ;)
snoopert
 snoopert - vrijdag 30 mei 2014 - 00:33   quote  deeplink  
http://dart.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=5149&abbr=dartfreakz
snoopert
 snoopert - vrijdag 30 mei 2014 - 00:34   quote  deeplink  
hier de stream voor Dubai Dart Masters, zal wel een beetje achterhaald zijn ;)
Loetje
 Loetje - maandag 23 juni 2014 - 02:44   quote  deeplink  
Vincent van der Voort gaat nu ook al ineens toernooien winnen.
Kan niet op dit jaar zeg!
Loetje
 Loetje - zondag 14 september 2014 - 03:56   quote  deeplink  
Nu gaat het toch wel wat minder
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Kijk weer uit na de a.s premier league. Wat een niveau
Peter666
 Peter666 - zaterdag 03 januari 2015 - 13:12   quote  deeplink  
Heeft iemand die pen al gevonden...? Hier in de stad 30,- veel te duur...
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2015 - 13:12 schreef Peter666 het volgende:
Heeft iemand die pen al gevonden...? Hier in de stad 30,- veel te duur...
Je bedoeld die pen met die flight erop?
Dan lul je klinkklare onzin!!
Dat is een goedkope balpen. Dopje eraf boven, shaft erin en flight erop. Zijn sowieso nog niet te koop. Koert Westerman zou er een verloten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Premier League Darts 2014









0.0164639