BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Premier League Darts 2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Hoop dat Raymond weer eens van Taylor wint. Dat gun ik hem dan nog wel. Ook omdat ik er dan zelf bij ben
snoopert
 snoopert - zondag 02 maart 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 20:11 schreef Loetje het volgende:
Hoop dat Raymond weer eens van Taylor wint. Dat gun ik hem dan nog wel. Ook omdat ik er dan zelf bij ben
jep, van Gerwen vs van Barneveld finale zou wel oke zijn..:p, kan van gerwen gelijk even revanche nemen, Wright sterk maar vind het maar een clowneske vertoning.. Ik denk dat van Gerwen straks "gewoon" weer eerste staat, maar gun van Barneveld ook wel een overwinning op Taylor, moet het wel snel gebeuren want Taylor is al weer aardig op dreef aan het komen ;)Ga nu nog ff eerste geld terug vorderen bij RTL 7 voor de stream die niet werkte , de flutsers :(, betalen en dan niet werken, heb niet live kunnen kijken, was een beetje een deceptie
Loetje
 Loetje - zondag 02 maart 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 12:38 schreef snoopert het volgende:

[..]

jep, van Gerwen vs van Barneveld finale zou wel oke zijn..:p, kan van gerwen gelijk even revanche nemen, Wright sterk maar vind het maar een clowneske vertoning.. Ik denk dat van Gerwen straks "gewoon" weer eerste staat, maar gun van Barneveld ook wel een overwinning op Taylor, moet het wel snel gebeuren want Taylor is al weer aardig op dreef aan het komen ;)Ga nu nog ff eerste geld terug vorderen bij RTL 7 voor de stream die niet werkte , de flutsers :(, betalen en dan niet werken, heb niet live kunnen kijken, was een beetje een deceptie
Nou zeg dat wel, zelfs dat gaat weer geld kosten.
Ik weet ook wel dat als Michael aanzet, hij gewoon weer eerste staat.

Ik vind het wel leuk bij Wright, darts is ook een beetje entertainment dus dan past het wel
snoopert
 snoopert - dinsdag 04 maart 2014 - 16:56   quote  deeplink  
kijk al weer uit naar donderdag :)
Loetje
 Loetje - donderdag 06 maart 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:56 schreef snoopert het volgende:
kijk al weer uit naar donderdag :)
Je bent niet de enige! Gelukkig weer live op RTL7.

Wat verwacht je van Donderdag?
snoopert
 snoopert - donderdag 06 maart 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 13:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je bent niet de enige! Gelukkig weer live op RTL7.

Wat verwacht je van Donderdag?
Ik verwacht dat Thornton het zwaar gaat krijgen ( hij moet 2 keer aantreden wegens ziekte Wes Newton) Ik verwacht een spannende partij tussen Taylor en Anderson, ik vermoed dat Peter Wright zijn partij wederom gaat winnen en ik geef beide Nederlanders een goede winskans. Hoop en denk dat de partij van Gerwen vs Lewis een spannende gaat worden ;) En ik hoop dat simon Whitlock z'n eerste punten gaat pakken, zal de competitie goed doen
snoopert
 snoopert - donderdag 06 maart 2014 - 19:17   quote  deeplink  
veel plezier trouwens in Dublin 27 maart! ;) Juich je voor mij ff mee als de Nederlanders opkomen? :p
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 maart 2014 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 19:17 schreef snoopert het volgende:
veel plezier trouwens in Dublin 27 maart! ;) Juich je voor mij ff mee als de Nederlanders opkomen? :p
Zal ik doen haha
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 maart 2014 - 02:28   quote  deeplink  
Wat is iedereen toch wisselvallig zeg
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 maart 2014 - 02:30   quote  deeplink  
3 gelijke spelen vanavond. Taylor weer verloren. Hij zal niet bij de eerste ronde eruit gaan maar de laatse 4 wordt nog zwaar op deze manier. Maar ook de top morst punten
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 maart 2014 - 01:49   quote  deeplink  
Taylor nu op de UK open er al uit tegen een onbekende Kirk. Ongelooflijk!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 31 maart 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Van Gerwen gaat lekker door in de premier league. Zakte nog wel in tegen Wright, maar haalt met een geweldige finish toch weer de winst binnen.
Taylor wordt steeds sterker, maar van Barneveld pakt toch een punt tegen hem, al vond ik persoonlijk dat hij meer verdiende.

Whitlock uitgeschakeld, maar het blijft onderin razend spannend. Veel spelers staan dicht op elkaar. Wie o wie gaat er deze week uit?

Bovenin staat het goed voor de Nederlanders. Michael van Gerwen op 1, van Barneveld op 3. Luxe voor ons land!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 april 2014 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 18:38 schreef feyenoord!!! het volgende:
Van Gerwen gaat lekker door in de premier league. Zakte nog wel in tegen Wright, maar haalt met een geweldige finish toch weer de winst binnen.
Taylor wordt steeds sterker, maar van Barneveld pakt toch een punt tegen hem, al vond ik persoonlijk dat hij meer verdiende.

Whitlock uitgeschakeld, maar het blijft onderin razend spannend. Veel spelers staan dicht op elkaar. Wie o wie gaat er deze week uit?

Bovenin staat het goed voor de Nederlanders. Michael van Gerwen op 1, van Barneveld op 3. Luxe voor ons land!
Wat een idioot is die Wright trouwens! Jammer dat Barney weer niet won van Taylor. Nog erger was dat ik er dus uiteindelijk nog niet bij ben geweest
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 02 april 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 03:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat een idioot is die Wright trouwens! Jammer dat Barney weer niet won van Taylor. Nog erger was dat ik er dus uiteindelijk nog niet bij ben geweest
ohh, balen! Moet toch een mooie ervaring zijn in zo'n overvolle zaal met dat dartsgeweld. Die Wright is inderdaad behoorlijk gek. Maar dat vond ik al langer. Die kleuren ed zijn al erg genoeg, maar dat is dan nog tot daar aan toe. Maar zijn acties op het podium om de tegenstander uit zijn spel te halen zijn gewoon smerig. Tuurlijk moet je ertegen kunnen, maar ik blijf het vies vinden. Afijn, hij weet in elk geval dat hij het kwalitatief gewoon duidelijk aflegt tegen Michael. Jammer inderdaad van Barney. Hij was er toch redelijk dichtbij deze keer. Maarja, Taylor komt langzaam weer in vorm en lijkt in elk geval de komende schifting te overleven. En zelfs top 4 is nog haalbaar voor hem....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 17 april 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Kuuudt, weer Barney zn intervieuw gezien!! Waarom doe ik dat nou????

Kwal!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 23:23 schreef hoogvliet010 het volgende:
Kuuudt, weer Barney zn intervieuw gezien!! Waarom doe ik dat nou????

Kwal!
Hahahahahaha
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 00:08   quote  deeplink  
Van Gerwen gooit wel echt minder de laatste weken zeg!!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 april 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Taylor komt ook weer wat terug...

Je kon er op wachten dat Taylor deze zou winnen. Als hij wraak wil dan pakt hij hem ook
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 18 april 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 00:09 schreef Loetje het volgende:
Taylor komt ook weer wat terug...

Je kon er op wachten dat Taylor deze zou winnen. Als hij wraak wil dan pakt hij hem ook
Mwah, ben ik niet geheel met je eens. Van Gerwen had deze wedstrijd prima kunnen winnen. Alleen moest hij dan wel zijn normale niveau halen. Hij speelde niet echt slecht, maar ook zeker geen goede wedstrijd voor zijn doen. En Taylor is op de weg terug inderdaad, maar is nog altijd niet de oude. Daarvoor mist hij toch nog teveel dubbels, hoor. Van Gerwen heeft genoeg kansen gehad, maar als je geen triples gooit...

Overigens zag ik bij van Gerwen pas in de laatste 2 legs tegen Lewis zijn klasse weer terug. Daarvoor werden de (toch relatief weinig) hoge scores te vaak geflankeerd door mindere beurten. Maar goed, 2 punten op een avond tegen Lewis en Taylor is niet slecht.

Van Barneveld weer prima. Speelt al weken goed en is zoals gewoonlijk weer goed in de Premier League. We lijken qua Nederlanders niets tekort te gaan komen bij de finale play-offs. En zijn interviews hoogvliet...tsja, het is niet altijd even leuk om naar te luisteren, maar zo is hij nou eenmmaal. Je hoeft geen fan te zijn van zijn interviews, maar je kan toch moeilijk zijn spel niks vinden als je bijvoorbeeld gisteren keek. Staat gewoon prima te gooien en is een stuk constanter in de PL dan vele anderen.

Voor Thornton is het toernooi nu eigenlijk wel voorbij en ook Lewis zit serieus in de problemen. Hij leek tegen van Gerwen ook niet echt geconcentreerd. Het leek ook wel of hij nog sneller gooide dan normaal. Vreemde partij van zijn kant.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 18 april 2014 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 00:08 schreef Loetje het volgende:
Van Gerwen gooit wel echt minder de laatste weken zeg!!!
Klopt, maar heeft het natuurlijk ook wel druk. Verwacht dat hij er wel weer uitkomt. Het kan alleen even duren. Maarja, zijn mindere scores die hij nu haalt, doe ik hem nog altijd niet na. En hij zal in elk geval zorgen dat hij in vorm is bij de play-offs van de PL. En uiteindelijk bij het WK weer, maar dat is nog heel ver weg. Ik verwacht dat hij er bij de belangrijke toernooien gewoon zal staan.
snoopert
 snoopert - vrijdag 18 april 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 09:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Mwah, ben ik niet geheel met je eens. Van Gerwen had deze wedstrijd prima kunnen winnen. Alleen moest hij dan wel zijn normale niveau halen. Hij speelde niet echt slecht, maar ook zeker geen goede wedstrijd voor zijn doen. En Taylor is op de weg terug inderdaad, maar is nog altijd niet de oude. Daarvoor mist hij toch nog teveel dubbels, hoor. Van Gerwen heeft genoeg kansen gehad, maar als je geen triples gooit...

Overigens zag ik bij van Gerwen pas in de laatste 2 legs tegen Lewis zijn klasse weer terug. Daarvoor werden de (toch relatief weinig) hoge scores te vaak geflankeerd door mindere beurten. Maar goed, 2 punten op een avond tegen Lewis en Taylor is niet slecht.

Van Barneveld weer prima. Speelt al weken goed en is zoals gewoonlijk weer goed in de Premier League. We lijken qua Nederlanders niets tekort te gaan komen bij de finale play-offs. En zijn interviews hoogvliet...tsja, het is niet altijd even leuk om naar te luisteren, maar zo is hij nou eenmmaal. Je hoeft geen fan te zijn van zijn interviews, maar je kan toch moeilijk zijn spel niks vinden als je bijvoorbeeld gisteren keek. Staat gewoon prima te gooien en is een stuk constanter in de PL dan vele anderen.

Voor Thornton is het toernooi nu eigenlijk wel voorbij en ook Lewis zit serieus in de problemen. Hij leek tegen van Gerwen ook niet echt geconcentreerd. Het leek ook wel of hij nog sneller gooide dan normaal. Vreemde partij van zijn kant.
goede analyse, leuk om te lezen :)
snoopert
 snoopert - vrijdag 18 april 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 00:08 schreef Loetje het volgende:
Van Gerwen gooit wel echt minder de laatste weken zeg!!!
vond hem ook erg vermoeid uitzien..
snoopert
 snoopert - vrijdag 18 april 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 09:50 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, maar heeft het natuurlijk ook wel druk. Verwacht dat hij er wel weer uitkomt. Het kan alleen even duren. Maarja, zijn mindere scores die hij nu haalt, doe ik hem nog altijd niet na. En hij zal in elk geval zorgen dat hij in vorm is bij de play-offs van de PL. En uiteindelijk bij het WK weer, maar dat is nog heel ver weg. Ik verwacht dat hij er bij de belangrijke toernooien gewoon zal staan.
ik denk dat ook, zijn honger naar winst gecombineerd met zijn talent, maakt hem heel gevaarlijk. maar zoals ik eerder al zij vond ik hem vermoeid ogen, veel vloertoernooien, demonstratiepartijen, eisen duidelijk hun tol. toch blijf je uitkijken naar hem en wachten tot ie helemaal los gaat..:p dan is het voor mij de mooiste speler van het circuit ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 18 april 2014 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 10:34 schreef snoopert het volgende:

[..]

goede analyse, leuk om te lezen :)
Dank, dank ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 18 april 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 10:40 schreef snoopert het volgende:

[..]

ik denk dat ook, zijn honger naar winst gecombineerd met zijn talent, maakt hem heel gevaarlijk. maar zoals ik eerder al zij vond ik hem vermoeid ogen, veel vloertoernooien, demonstratiepartijen, eisen duidelijk hun tol. toch blijf je uitkijken naar hem en wachten tot ie helemaal los gaat..:p dan is het voor mij de mooiste speler van het circuit ;)
Ben ik geheel met je eens. Hij oogt inderdaad wat vermoeider, maar zoals ik al zei verwacht ik dat hij er op de echte belangrijke wedstrijden 'gewoon' staat. En inderdaad, in vorm is hij nauwelijks te houden. Dan gooit hij zoveel tripples en zijn dubbels lopen dan vaak ook geweldig. Dan is het echt de mooiste speler van het circuit, ja. Snelle, vloeiende worp met hoge scores. Wat mij betreft het beste darts wat je kunt krijgen.
Gisteren was de wedstrijd dan wat minder tegen Lewis, maar over het algemeen vind ik dat de mooiste wedstrijden om naar te kijken als ze beiden in vorm zijn. Allebei snel, hoge scores en tot alles in staat. Heerlijk. Vooral ook omdat van Gerwen meestal als winnaar van het podium stapt..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 mei 2014 - 15:21   quote  deeplink  
Deze week wel eindelijk weer voor meerdere legs de klasse van van Gerwen gezien. Weliswaar wederom na een achterstand, maar het zit er dus nog steeds in. Misschien speelde hij ook wel minder doordat hij al geplaatst was voor de finaleronden en heeft hij de druk en kans om een prijs te pakken wel nodig om zijn allerbeste spel naar boven te halen. We gaan het zien over twee weken. Ik kijk er nu al naar uit. Taylor lijkt de finales toch te gaan halen en zelfs Gary Anderson lijkt het nipt over de streep te gaan trekken. Of Wright moet ineens gek gaan doen tegen van Gerwen, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat de top 4 blijft zoals hij nu is. Wat wel zou betekenen dat we in de halve finale direct de clash tussen Taylor en van Barneveld krijgen. En behoort een finale Barney-MVG of Taylor-MVG nog zeker tot de mogelijkheden. Kan nog zeer interessant en leuk worden.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 13 mei 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Erg stil hier...
snoopert
 snoopert - dinsdag 13 mei 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 13:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
Erg stil hier...
Zal de stilte helpen verbreken ;) Ik kijk erg uit naar as donderdag, Wright zou weer gaan lopen sarren, we zullen dus wel weer een licht geirriteerde van Gerwen gaan zien..:p, denk wel dat van Gerwen de volle winst gaat pakken. Ben ook nieuwsgierig naar Taylor, ook voor hem is het spannend nu. Voor de rest kun je van de Nederlanders niet veel meer verwachten, die hebben het al waargemaakt :) Zal van Gerwen wederom de beker omhoog kunnen houden na een paar weken? Heb er zin en vertrouwen in! Afgelopen weekend pakte die jongen weer 2 prijzen op demonstratiepartijen, is wel niet alles zeggend, maar zal ie wel weer zelfvertrouwen mee tanken, hopsake!! smijten die handel! :p
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 13 mei 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 17:30 schreef snoopert het volgende:

[..]

Zal de stilte helpen verbreken ;) Ik kijk erg uit naar as donderdag, Wright zou weer gaan lopen sarren, we zullen dus wel weer een licht geirriteerde van Gerwen gaan zien..:p, denk wel dat van Gerwen de volle winst gaat pakken. Ben ook nieuwsgierig naar Taylor, ook voor hem is het spannend nu. Voor de rest kun je van de Nederlanders niet veel meer verwachten, die hebben het al waargemaakt :) Zal van Gerwen wederom de beker omhoog kunnen houden na een paar weken? Heb er zin en vertrouwen in! Afgelopen weekend pakte die jongen weer 2 prijzen op demonstratiepartijen, is wel niet alles zeggend, maar zal ie wel weer zelfvertrouwen mee tanken, hopsake!! smijten die handel! :p
Fijn om weer eens wat te horen. Je hebt inderdaad gelijk. Van Gerwen en van Barneveld hebben het al laten zien, maar hopelijk vergeten ze niet dat de prijzen dadelijk pas bij de play-offs worden verdeeld. Van Gerwen zijn vorm lijkt weer wat toe te nemen, waardoor ik weer meer vertrouwen krijg in hem en het prolongeren van zijn Premier League titel. Taylor zal er echt voor moeten gaan, tenzij hij na van Gerwen speelt en van Gerwen al gewonnen heeft. Volgens mij kan het dan niet meer mis voor Phil. Al wil hij natuurlijk ook voorkomen dat hij toch nog tegen van Gerwen zou moeten in de halve finale.

Wat me trouwens ook wel erg vet lijkt om dadelijk te zien is de World Cup of darts in juni. Met van Barneveld die eigenlijk al de gehele premier league goed staat te gooien en van Gerwen maken we toch een serieuze kans. Zeker als Lewis zijn vorm niet terug weet te vinden en Taylor nog altijd niet op zijn allerhoogste niveau zit. Al blijven er zat gevaarlijke landen over natuurlijk en vallen Taylor en Lewis nooit af te schrijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2014 door feyenoord!!! --
snoopert
 snoopert - woensdag 14 mei 2014 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 18:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Fijn om weer eens wat te horen. Je hebt inderdaad gelijk. Van Gerwen en van Barneveld hebben het al laten zien, maar hopelijk vergeten ze niet dat de prijzen dadelijk pas bij de play-offs worden verdeeld. Van Gerwen zijn vorm lijkt weer wat toe te nemen, waardoor ik weer meer vertrouwen krijg in hem en het prolongeren van zijn Premier League titel. Taylor zal er echt voor moeten gaan, tenzij hij na van Gerwen speelt en van Gerwen al gewonnen heeft. Volgens mij kan het dan niet meer mis voor Phil. Al wil hij natuurlijk ook voorkomen dat hij toch nog tegen van Gerwen zou moeten in de halve finale.

Wat me trouwens ook wel erg vet lijkt om dadelijk te zien is de World Cup of darts in juni. Met van Barneveld die eigenlijk al de gehele premier league goed staat te gooien en van Gerwen maken we toch een serieuze kans. Zeker als Lewis zijn vorm niet terug weet te vinden en Taylor nog altijd niet op zijn allerhoogste niveau zit. Al blijven er zat gevaarlijke landen over natuurlijk en vallen Taylor en Lewis nooit af te schrijven.
Mogguh feyenoord!!! ;) Idd lijkt mij de World Cup of Darts ook erg interessant.Ik geloof ook dat beide darters goed genoeg zijn om namens Nederland te kunnen winnen, sterker nog.. individueel gezien zijn het momenteel de nummer 1 en 2 van de Premier League, het beste van de wereld op dartgebied. Maar hoe goed kunnen ze samenwerken? Vorig jaar was het snel klaar.. Maar ben er van overtuigd dat de prijs ofwel naar Nederland, of naar Engeland gaat.Voor mij is Nederland de favoriet, en niet alleen omdat ik Nederlander ben :p. Heb erg veel zin in morgen, hoewel we toch al geplaatst zijn zit ik er echt al dagen voor de uitzending te verheugen op alle wedstrijden ;)Hoop dat van Gerwen zich niet laat intimideren.. Wright weet precies hoe hij van Gerwen's bloed moet laten koken
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 14 mei 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 08:51 schreef snoopert het volgende:

[..]

Mogguh feyenoord!!! ;) Idd lijkt mij de World Cup of Darts ook erg interessant.Ik geloof ook dat beide darters goed genoeg zijn om namens Nederland te kunnen winnen, sterker nog.. individueel gezien zijn het momenteel de nummer 1 en 2 van de Premier League, het beste van de wereld op dartgebied. Maar hoe goed kunnen ze samenwerken? Vorig jaar was het snel klaar.. Maar ben er van overtuigd dat de prijs ofwel naar Nederland, of naar Engeland gaat.Voor mij is Nederland de favoriet, en niet alleen omdat ik Nederlander ben :p. Heb erg veel zin in morgen, hoewel we toch al geplaatst zijn zit ik er echt al dagen voor de uitzending te verheugen op alle wedstrijden ;)Hoop dat van Gerwen zich niet laat intimideren.. Wright weet precies hoe hij van Gerwen's bloed moet laten koken
Goedemorgen, snoopert, Ja, daar heb je zeker gelijk in. Wright is een tegenstander die het bloed onder de nagels bij elke tegenstander vandaan kan halen. Aan de andere kant heeft hij tot nog toe elke keer weer van Michael verloren. En Wright heeft ook niet bepaald de topvorm te pakken, dus ik moet nog maar zien dat Wright wint. Van Gerwen begint waarschijnlijk weer goed en loopt dan uit. Om vervolgens geïrriteerd te raken, maar wel nog te winnen. Tenminste, zoiets verwacht ik. Vergeet ook niet dat Van Gerwen heel graag zal willen winnen van Wright, juist omdat hij hem zo irritant vindt. Bovendien kan je hem dan niet tegenkomen in de halve finale.
De World Cup of darts lijkt me dit jaar geknipt voor Nederland. Van Barneveld en van Gerwen in vorm. Het moet toch weer eens kunnen gaan lukken. Op papier is het team sterker dan toentertijd met Barney en Stompe. Maar onderschat nooit die Engelsen. Ook ik ben positief gestemd en denk echt dat Nederland dit jaar kan winnen. Maarja, in het darts is niets zeker..
snoopert
 snoopert - woensdag 14 mei 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 11:18 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Goedemorgen, snoopert, Ja, daar heb je zeker gelijk in. Wright is een tegenstander die het bloed onder de nagels bij elke tegenstander vandaan kan halen. Aan de andere kant heeft hij tot nog toe elke keer weer van Michael verloren. En Wright heeft ook niet bepaald de topvorm te pakken, dus ik moet nog maar zien dat Wright wint. Van Gerwen begint waarschijnlijk weer goed en loopt dan uit. Om vervolgens geïrriteerd te raken, maar wel nog te winnen. Tenminste, zoiets verwacht ik. Vergeet ook niet dat Van Gerwen heel graag zal willen winnen van Wright, juist omdat hij hem zo irritant vindt. Bovendien kan je hem dan niet tegenkomen in de halve finale.
De World Cup of darts lijkt me dit jaar geknipt voor Nederland. Van Barneveld en van Gerwen in vorm. Het moet toch weer eens kunnen gaan lukken. Op papier is het team sterker dan toentertijd met Barney en Stompe. Maar onderschat nooit die Engelsen. Ook ik ben positief gestemd en denk echt dat Nederland dit jaar kan winnen. Maarja, in het darts is niets zeker..
Nee precies, daarom is het ook altijd zo leuk en spannend om het te volgen;)mijn voorspellingen as donderdag: Chisnall vs Lewis 3-7,Anderson vs van Barneveld 5-7,Thornton vs Taylor 5-7,Wright vs van Gerwen 3-7. Durf je ook een voorspelling te doen? ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 14 mei 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 12:15 schreef snoopert het volgende:

[..]

Nee precies, daarom is het ook altijd zo leuk en spannend om het te volgen;)mijn voorspellingen as donderdag: Chisnall vs Lewis 3-7,Anderson vs van Barneveld 5-7,Thornton vs Taylor 5-7,Wright vs van Gerwen 3-7. Durf je ook een voorspelling te doen? ;)
Tuurlijk, maar dan moet ik wel zeggen dat we qua winnaars in elk geval op één lijn zitten. Ik denk dat je wat dat betreft helemaal goed zit met je voorspelling, dus zo veel wijkt mijn voorspelling niet af van die van jou.
Chisnall vs Lewis 4-7
Anderson vs van Barneveld 5-7
Thornton vs Taylor 3-7
Wright vs van Gerwen 4-7
snoopert
 snoopert - woensdag 14 mei 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 14:05 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan moet ik wel zeggen dat we qua winnaars in elk geval op één lijn zitten. Ik denk dat je wat dat betreft helemaal goed zit met je voorspelling, dus zo veel wijkt mijn voorspelling niet af van die van jou.
Chisnall vs Lewis 4-7
Anderson vs van Barneveld 5-7
Thornton vs Taylor 3-7
Wright vs van Gerwen 4-7
haha, ja idd ongeveer dezelfde gedachten ;) Over toernooien gesproken.. 30 mei begint de Dubai Dart Masters ook weer he;) Lekker gooien in de buitenlucht ;) van Gerwen heeft ook hier weer een titel te verdedigen! Het gaan mooie dart tijden worden..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 14 mei 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 15:32 schreef snoopert het volgende:

[..]

haha, ja idd ongeveer dezelfde gedachten ;) Over toernooien gesproken.. 30 mei begint de Dubai Dart Masters ook weer he;) Lekker gooien in de buitenlucht ;) van Gerwen heeft ook hier weer een titel te verdedigen! Het gaan mooie dart tijden worden..
Dat is zeker waar. Worden mooie tijden. Vind ik persoonlijk niet verkeerd. Kan voor mij mooi de competitieloze voetbalperiode invullen. Hoewel we natuurlijk ook nog het WK hebben. Maar op darten kan ik me ook altijd erg verheugen.
snoopert
 snoopert - woensdag 14 mei 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 15:55 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Worden mooie tijden. Vind ik persoonlijk niet verkeerd. Kan voor mij mooi de competitieloze voetbalperiode invullen. Hoewel we natuurlijk ook nog het WK hebben. Maar op darten kan ik me ook altijd erg verheugen.
Ja WK voetbal ook nog.. worden drukke tijden, als het Nederlands elftal hetzelfde resultaat bereikt als van Gerwen in januari hoor je me niet klagen;)
snoopert
 snoopert - woensdag 14 mei 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Goed overigens dat dart.headliner weer berichten van dartfreakz plaatst. Wat mij betreft de beste, informatiefste site.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 14 mei 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 19:01 schreef snoopert het volgende:

[..]

Ja WK voetbal ook nog.. worden drukke tijden, als het Nederlands elftal hetzelfde resultaat bereikt als van Gerwen in januari hoor je me niet klagen;)
Haha, dan hoor je zeker niemand klagen. Maar dat is meer hoop dan realisme vrees ik.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 14 mei 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 20:06 schreef snoopert het volgende:
Goed overigens dat dart.headliner weer berichten van dartfreakz plaatst. Wat mij betreft de beste, informatiefste site.
Absoluut. Staan vaak goede berichten bij. Prima zo!
Loetje
 Loetje - donderdag 15 mei 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Chisnall - Lewis 6-6
Anderson - Van Barneveld 7-4
Thornton - Taylor 2-7
Wright - Van Gerwen 6-6
Loetje
 Loetje - donderdag 15 mei 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 21:24 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Absoluut. Staan vaak goede berichten bij. Prima zo!
Je leest er ook veel over de jeugd. Weet je ook een beetje wat voor talent er op komst is
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 16 mei 2014 - 10:59   quote  deeplink  
En dan de uitslagen:
Chisnall - Lewis 4-7
Anderson - van Barneveld 7-4
Thornton - Taylor 5-7
Wright - van Gerwen 5-7

Conclusie: we hebben allen één wedstrijd goed weten te voorspellen. Ikzelf de partij van Lewis, snoopert de partij van Taylor en Loetje die van Barney.

Barney helaas onderuit, maar kwam er totaal niet in voor wat betreft de triples. Taylor was prima vandaag, hoewel hij nog altijd niet op de volle 100% lijkt te zitten. Anderson en Taylor hebben zich aangesloten bij de Nederlanders voor de halve finales. Wright is dus naar huis gestuurd. Waarschijnlijk met een dubbel zo slecht gevoel, omdat hij ondanks al zijn praatjes wederom verloor van Mighty Mike. Die trouwens wel echt fantastisch stond te gooien. Hij lijkt zijn vorm weer te hebben gevonden en dat is net op tijd voor de finaleronde van volgende week. Opvallend genoeg ook geen gekke dingen van Wright wat hij wel had aangekondigd. Nouja, met of zonder gekkigheid, tot nog toe verliest hij telkens van onze landgenoot. En gelukkig maar.

Ik zou al best wel een voorspelling willen doen voor volgende week, maar ik weet eigenlijk niet hoeveel legs we dan gaan spelen.
In elk geval verwacht ik dat Taylor ten koste van Barney de finale gaat halen. Van Gerwen doet vermoedelijk hetzelfde tegen Anderson, waarna Mighty Mike de beker wederom omhoog mag houden nadat hij Taylor nog maar eens een keertje verslagen heeft. Althans, dat is mijn verwachting.
snoopert
 snoopert - vrijdag 16 mei 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 10:59 schreef feyenoord!!! het volgende:
En dan de uitslagen:
Chisnall - Lewis 4-7
Anderson - van Barneveld 7-4
Thornton - Taylor 5-7
Wright - van Gerwen 5-7

Conclusie: we hebben allen één wedstrijd goed weten te voorspellen. Ikzelf de partij van Lewis, snoopert de partij van Taylor en Loetje die van Barney.

Barney helaas onderuit, maar kwam er totaal niet in voor wat betreft de triples. Taylor was prima vandaag, hoewel hij nog altijd niet op de volle 100% lijkt te zitten. Anderson en Taylor hebben zich aangesloten bij de Nederlanders voor de halve finales. Wright is dus naar huis gestuurd. Waarschijnlijk met een dubbel zo slecht gevoel, omdat hij ondanks al zijn praatjes wederom verloor van Mighty Mike. Die trouwens wel echt fantastisch stond te gooien. Hij lijkt zijn vorm weer te hebben gevonden en dat is net op tijd voor de finaleronde van volgende week. Opvallend genoeg ook geen gekke dingen van Wright wat hij wel had aangekondigd. Nouja, met of zonder gekkigheid, tot nog toe verliest hij telkens van onze landgenoot. En gelukkig maar.

Ik zou al best wel een voorspelling willen doen voor volgende week, maar ik weet eigenlijk niet hoeveel legs we dan gaan spelen.
In elk geval verwacht ik dat Taylor ten koste van Barney de finale gaat halen. Van Gerwen doet vermoedelijk hetzelfde tegen Anderson, waarna Mighty Mike de beker wederom omhoog mag houden nadat hij Taylor nog maar eens een keertje verslagen heeft. Althans, dat is mijn verwachting.
Ja, denk ik ook. de halve finale gaat er om wie het eerst 8 legs wint, in de finale is het first to 10. mijn voorspelling: van Gerwen- Anderson 8-4, Taylor-van Barneveld 6-8, en de finale van Gerwen vs van Barneveld 10-6 zou een feestavontje zijn ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 16 mei 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:14 schreef snoopert het volgende:

[..]

Ja, denk ik ook. de halve finale gaat er om wie het eerst 8 legs wint, in de finale is het first to 10. mijn voorspelling: van Gerwen- Anderson 8-4, Taylor-van Barneveld 6-8, en de finale van Gerwen vs van Barneveld 10-6 zou een feestavontje zijn ;)
Haha, dat zou het zeker zijn. Waar kan ik tekenen?

Nee, maar in dat geval zouden mijn voorspellingen zijn (realistisch gezien naar mijn idee, want ik verwacht gewoon niet dat Barney wint van Taylor, hoewel hij er al twee keer dichtbij was):

Van Gerwen - Anderson 8-6
Taylor - Van Barneveld 8-6

Van Gerwen - Taylor 10-6

Maar laat ik vooropstellen dat ik hoop dat Barney weet te winnen van Taylor. Mijn gevoel zegt wel heel sterk dat van Gerwen het toernooi wederom gaat winnen. Nu maar hopen dat dit gevoel klopt.

Het gaat in elk geval heel leuk worden. Ik kijk ernaar uit!
snoopert
 snoopert - vrijdag 16 mei 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Denk dat jouw voorspelling wat realistischer is;) desalniettemin hoop ik dat ik gelijk krijg haha :p. Was weer een aardig potje darts gisteren tussen van Gerwen en Wright. als hij dat niveau mee kan nemen naar komende week is er niemand die hem stopt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 16 mei 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 18:35 schreef snoopert het volgende:
Denk dat jouw voorspelling wat realistischer is;) desalniettemin hoop ik dat ik gelijk krijg haha :p. Was weer een aardig potje darts gisteren tussen van Gerwen en Wright. als hij dat niveau mee kan nemen naar komende week is er niemand die hem stopt.
Dat denk ik dus ook dat er dan niemand is die hem tegen gaat houden. En ja, ik vermoed ook dat mijn voorspelling realistischer is, maar ik hoop met je mee dat ik ongelijk krijg en jij je gelijk haalt. Zou ik echt geweldig vinden om de finale te kijken tussen van Gerwen en van Barneveld. In dat geval is het ze wat mij betreft ook allebei van harte gegund!
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 mei 2014 - 01:21   quote  deeplink  
Tsja nu de halve finales. Ondanks dat het maar statistieken zijn heb ik een slecht gevoel bij de Nederlanders.
Van Barneveld wint al bijna 6 jaar niet meer van Taylor op TV en elke keer lijkt hij zichzelf totaal niet te zijn. Ook lijkt het wel alsof wanneer de wedstrijden live op RTL7 zijn, Van Barneveld geen ene triple kan raken. Echt wazig.

Michael van Gerwen is ook niet geweldig in vorm vind ik. Heb de laatste weken ook echt niet genoten van de PL.
Anderson is met dat betreft in bloedvorm en raakt zijn triples weer als vanouds. Dan is Anderson scorend ook amper bij te houden en verschrikkelijk moeilijk om tegen te spelen.

Taylor krijgt zijn vorm ook langzaam weer wat terug dus vrees het ergste.
Een ding is zeker, de dartswereld gaat momenteel alle kanten op.

Mijn voorspelling;
Taylor - Van Barneveld 8-3
Anderson - Van Gerwen 8-5

Anderson - Taylor 8-10
snoopert
 snoopert - zaterdag 17 mei 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 01:21 schreef Loetje het volgende:
Tsja nu de halve finales. Ondanks dat het maar statistieken zijn heb ik een slecht gevoel bij de Nederlanders.
Van Barneveld wint al bijna 6 jaar niet meer van Taylor op TV en elke keer lijkt hij zichzelf totaal niet te zijn. Ook lijkt het wel alsof wanneer de wedstrijden live op RTL7 zijn, Van Barneveld geen ene triple kan raken. Echt wazig.

Michael van Gerwen is ook niet geweldig in vorm vind ik. Heb de laatste weken ook echt niet genoten van de PL.
Anderson is met dat betreft in bloedvorm en raakt zijn triples weer als vanouds. Dan is Anderson scorend ook amper bij te houden en verschrikkelijk moeilijk om tegen te spelen.

Taylor krijgt zijn vorm ook langzaam weer wat terug dus vrees het ergste.
Een ding is zeker, de dartswereld gaat momenteel alle kanten op.

Mijn voorspelling;
Taylor - Van Barneveld 8-3
Anderson - Van Gerwen 8-5

Anderson - Taylor 8-10
van Gerwen leek mij anders aardig in vorm afgelopen donderdag. Ook Taylor is niet heel constant geweest deze Premier league. Het zijn de 4 beste darters die overgebleven zijn. We gaan het zien, 1 ding: van Gerwen in goede vorm zal van beiden winnen. Ik verwacht zeker geen Anderson vs Taylor finale
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 17 mei 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 10:58 schreef snoopert het volgende:

[..]

van Gerwen leek mij anders aardig in vorm afgelopen donderdag. Ook Taylor is niet heel constant geweest deze Premier league. Het zijn de 4 beste darters die overgebleven zijn. We gaan het zien, 1 ding: van Gerwen in goede vorm zal van beiden winnen. Ik verwacht zeker geen Anderson vs Taylor finale
Laten we toch inderdaad van ganser harte hopen dat Loetje geen gelijk gaat krijgen. Dat zou wel een heel zuur einde zijn van een tot dusverre mooie premier league voor de Nederlanders. Van Gerwen maakte op mij juist ook de indruk zijn vorm weer te hebben hervonden. Wellicht was zo'n wedstrijd tegen Wright wel het juiste middel om de scherpte terug te krijgen. Hopelijk houdt hij dit vast en laat hij dit komende week ook zien. Taylor gooit weliswaar beter dan eerst, maar ik vind hem nog altijd niet op 100%. Terwijl dat absoluut nodig is om van Michael van Gerwen te winnen wanneer hij de vorm van afgelopen week te pakken heeft. Anderson is goed, maar ik verwacht dat hij het in de finales niet gaat redden. Ook ik verwacht zeker niet dat geen van beide Nederlanders de finale gaat halen. Laten we toch vooral maar hopen dat de voorspelling van Loetje niet uitkomt. Dat zou toch een soort nachtmerrie zijn...
snoopert
 snoopert - zaterdag 17 mei 2014 - 23:38   quote  deeplink  
tsja, ere die ere toekomt, dat de beste mogen winnen, je weet dat de concurrentie scherp en gevaarlijk is, toch denk ik dat niemand met een goed gevoel tegen van Gerwen aantreedt. hij heeft een dominante status opgebouwd die tegenstanders op z'n minst een onrustig gevoel geeft, op dit moment vind ik van van Gerwen de meeste zelfvertrouwen hebben, en hij weet dat ten volste uit te buiten. ook weet hij daar vaak maximaal van te profiteren. de kans dat hij zijn prologatie wederom buitmaakt vind ik meer dan gemiddeld! ik volg hem al van het prille begin en heb altijd in die jongen geloofd. hij is van een exceptioneel niveau,dit heeft hij de laatste jaren meermaals bewezen. geen tegenstander gaat met een prettig gevoel tegen hem spelen, daarmee heeft hij al de helft gewonnen. en natuurlijk biedt dit geen enkele garantie, en er is geen andere speler die met een dergelijke achterstand terug kan komen. de comeback kid;)ik denk serieus dat hij de toekomst van het darten is en verwacht dat hij nog steeds beter en beter gaat gooien, met soms een dipje, maar dat overkomt de beste. uiteindelijk is er 1 die boven uit zal stijgen. wat hij de laatste jaren gepresteerd heeft komt steeds dichter bij de dominantie van Taylor.de top komt steeds dichter bij elkaar, maar het alpha mannetje zal overheersen!als dit uiteindelijk niet uit zal komen zal ik behoorlijk teleurgesteld zijn, maar ik geloof in zijn kunnen en dat hij uiteindelijk zal domineren, misschien niet met die status van Taylor. daarvoor heeft die man al teveel gewonnen,maar hij is begonnen in de tijd dat het darten nog lang niet zo hoog ligt qua niveau als tegenwoordig de dag. alleen met een offday , of met een onwaarschijnlijk hoog niveau van zijn tegenstander zal hij verslagen worden. maar ik heb alle vertrouwen er in dat de jonge Nederlander wederom na 16 weken met de beker omhoog zal staan.. ohhhh Michael van Gerwen!!! :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Premier League Darts 2014









0.0112838