BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet afscheid nemen van Cocu

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 september 2014 - 15:19   quote  deeplink  
haha ja ik ken jou ook nog idd. Toentertijd was je 12 of 13 kan dat?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 september 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 15:19 schreef patrickpsv15 het volgende:
haha ja ik ken jou ook nog idd. Toentertijd was je 12 of 13 kan dat?
14 toen ik hier begon 5 jaar geleden. Dusja, it's been a while haha
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 september 2014 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 13:41 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Mijn argument is het feit dat wijnaldum en depay veeeel beter zijn geworden onder cocu. En het ligt niet altijd aan een trainer of spelers beter worden natuurlijk. Maar het team heeft ten opzichte van vorig seizoen zoveel progressie gemaakt. Cocu is een echte clubman en dat is wat PSV juist nodig heeft. En daar blijkt PSV nu de vruchten van te plukken. Dat zien we wel aan de resultaten. Pas 1 keer verloren dit seizoen, uit bij Zwolle, waar de "kampioen" 2x prijzen aan verloren heeft. En bovendien waren onze internationals iets vermoeider door de interlands voor de wedstrijd tegen zwolle. Dit was waarschijnlijk ook de oorzaak van de blessure van depay. Over het algemeen ben ik tevreden over cocu. PSV wordt kampioen dit jaar. Ik ben er bijna heilig van overtuigd, al weet je nooit hoe het in het voetbal gaat. Maar als PSV vandaag gewoon wint van cambuur, dan blijkt het ook zonder depay te kunnen en ook na een kleine tegenslag. En dat betekent dat we dan op de goede rails zijn. Dus eerst vanmiddag even afwachten. Maar dat gaat vast goedkomen! Cocu zal degene zijn die ons kampioen maakt dit jaar. Iets wat andere trainers de afgelopen 7 jaar niet gelukt is.
Ik ben het er helemaal mee eens dat je er een man met een psv hart
Neer moet zetten. met philipp zie je geen enkele progressie
Zag je gister ook weer op het veld tot aam de rode kaart.

Depay wijnaldem maher bruma Willems maakt hij echt niet
Beter. Wat je zei dat depay en Willems dragende spelers zijn dat
klopt dit komt niet door de verdienste van philipp cocu.
Depay is echt beter gemaakt door van gaal op jet WK
Wijnaldem blijft veel te lang op het zelfe niveau hangen
Groeit niet door na de top ik Eg niet dat hij het niet aan
Kan maar bij psv gaat hij niet meer brengen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 september 2014 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 07:38 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Ik ben het er helemaal mee eens dat je er een man neer moet zetten met een psv hart.
met philipp zie je geen enkele progressie
Zag je gister ook weer op het veld tot aam de rode kaart.

Depay wijnaldem maher bruma Willems maakt hij echt niet
Beter. Wat je zei dat depay en Willems dragende spelers zijn dat
klopt dit komt niet door de verdienste van philipp cocu.
Depay is echt beter gemaakt door van gaal op jet WK
Wijnaldem blijft veel te lang op het zelfe niveau hangen
Groeit niet door na de top ik Eg niet dat hij het niet aan
Kan maar bij psv gaat hij niet meer brengen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 22 september 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Adam Maher lijkt voorlopig zijn kans op het middenveld van PSV te pakken. De 21-jarige voetballer startte tot op heden in elke competitiewedstrijd in de basis en dat leverde zondag tegen SC Cambuur twee assists en een doelpunt op.

Zet dit gastje is met beide benen op de grond
Heeft gister geen bal fatsoenlijk geraakt en wint geen duels
Maar hij revancheert zich laat me niet lachen. Geef
ritzmaier een kans weet zeker dat hij het beter doet
Dan maher
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 22 september 2014 - 16:43   quote  deeplink  
hou toch je kop man! Welke wedstrijden kijk jij? Maher was gister hartstikke goed. Wijnaldum Depay noem ze maar op, ze worden echt wel beter onder Cocu. Psv doet het gewoon goed in het begin van het seizoen. 9 van de 10 gewonnen.
remco k
 remco k - maandag 22 september 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 11:00 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
Adam Maher lijkt voorlopig zijn kans op het middenveld van PSV te pakken. De 21-jarige voetballer startte tot op heden in elke competitiewedstrijd in de basis en dat leverde zondag tegen SC Cambuur twee assists en een doelpunt op.

Zet dit gastje is met beide benen op de grond
Heeft gister geen bal fatsoenlijk geraakt en wint geen duels
Maar hij revancheert zich laat me niet lachen. Geef
ritzmaier een kans weet zeker dat hij het beter doet
Dan maher
Wat ben jij een droeftoeter.. Hij zit ook in het Gilette elftal van de week.. Nu zegt dat lang niet alles, maar zeker niet dat ie slecht gespeeld zou hebbem..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 23 september 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Psveindhovenpsv1, als 1 voor je leeftijd staat dan begrijp ik je reacties. Maar laten we nou maar blij zijn met de resultaten. Op deze manier kun je altijd blijven zeuren. Zelfs bij een 4 - 0 overwinning wordt er gezeurd. Natuurlijk, het kan altijd beter. Maar bij voetbal is nooit alles perfect. En het is heerlijk dat wij weer samen met ajax lekker ouderwets strijden voor de titel! veel overwinningen voor PSV en ajax. Al weet je nooit hoe het verloopt maar PSV en ajax zijn eigenlijk op dit moment de enige ploegen die veel winnen en tamelijk stabiel zijn. En hoelang was het geleden dat wij in de Arena wonnen? de 0 - 2 in 2008 was de laatste IN DE COMPETITIE. En thuis van vitesse is ook al een aantal jaar geleden. Het gaat gewoon ontzettend goed in de eredivisie, we mogen niet klagen. En cocu beschikt natuurlijk ook over een heel goede selectie, maar dat staat nooit garant voor succes. en dat is onder cocu tot nu toe wel gelukt. Ik kan niet zeggen dat cocu een toptrainer is. Daar is hij ook nog veel te jong voor. Maar hij is het misschien wel in de maak. Kijk maar hoe frank de boer ooit begon. Gewoon een leuke trainer maar echt top zou je ook NOG niet kunnen zeggen. Maar het klikt gewoon: de combinatie de boer en ajax. En tot nu toe, en waarschijnlijk de rest van het seizoen ook, ook de combinatie PSV en philip cocu. En bij feyenoord is er geen klik. Rutten past gewoon niet bij feyenoord. achteraf is natuurlijk makkelijk praten, maar Rutten is waarschijnlijk de meest verlegen persoon van de HELE kuip (inclusief spelers, staf en supporters). Het gaat zich om de connectie. Als dat maar klikt. En dat is bij ons nu het geval, en we boeken er tot nu toe veel overwinningen mee. Dus laten we daar blij mee zijn en niet gaan zeuren op de manier waarop we winnen. Geluk is ook afdwingbaar. En dat krijg je als het klikt.'Kijk hoe ajax zondag bij feyenoord won. Je zou inderdaad kunnen spreken van lucky. Maar hoe komt dat nou? dat feyenoord steeds net niet het net vindt en ajax uit een standaardsituatie net wel een keer, betekent dat ajax lekkerder in haar vel zit dan feyenoord. En zo is het ook met ons. Dus stoppen met zeuren en voetbal is om te genieten niet om perfectie te bereiken of te gaan huilen bij een 4 - 0 overwinning. Geniet van de spannende titelstrijd.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 23 september 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Eindelijk weer echte PSV supporters op ons forum!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Je gaat me toch echt niet vertellen dat ze bij Ajaks lekkerder in hun vel zitten na wat ik van ze zondag gezien heb, angsthazenvoetbal speelde die gassies. Konden alleen maar de bal naar voren peren..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 23 september 2014 - 13:29   quote  deeplink  
Hopelijk blijft dat zo. Ook hun geluk houdt een keer op!
remco k
 remco k - dinsdag 23 september 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 13:01 schreef RenatoBos het volgende:
Je gaat me toch echt niet vertellen dat ze bij Ajaks lekkerder in hun vel zitten na wat ik van ze zondag gezien heb, angsthazenvoetbal speelde die gassies. Konden alleen maar de bal naar voren peren..
Het grote verschil is inderdaad dat wij nu heel lekker in ons vel zitten. Wij zijn blij met de drie punten. Roepen dat je blij bent omdat je iets hebt om op door te bouwen is altijd makkelijk roepen daar de ploeg die verliest. Je moet immers iets roepen he.

6 wedstrijden gespeeld 1 gewonnen en dan zouden wij niet lekker in ons vel moeten zitten?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Terwijl je gewoon weet dat wij tien klasse's beter zijn, goed gevoel he..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 23 september 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 16:43 schreef psveindhoven123 het volgende:
hou toch je kop man! Welke wedstrijden kijk jij? Maher was gister hartstikke goed. Wijnaldum Depay noem ze maar op, ze worden echt wel beter onder Cocu. Psv doet het gewoon goed in het begin van het seizoen. 9 van de 10 gewonnen.
Einde van het seizoen zullen we weer zien hoe ze stand houden
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 23 september 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 21:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ben jij een droeftoeter.. Hij zit ook in het Gilette elftal van de week.. Nu zegt dat lang niet alles, maar zeker niet dat ie slecht gespeeld zou hebbem..
Ze mag dat zeggen.

Luister Remco wat heb je ervan gezien dat maher goed speelde.
In het stadion kun je hem de hele wedstrijd volgen Hij heeft exact
4 ballen goed geraakt en dat was het dan ook deze gast toont geen inzet komt de man niet voorbij en noem maar op.

Als men tegenwoordig een bal goed raakt heeft hij ook meteen
Een top wedstrijd gespeeld maar zo zit de voetbal wereld niet in elkaa.
Hij haalt bij lange na zijn oude niveau niet.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 23 september 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 13:01 schreef RenatoBos het volgende:
Je gaat me toch echt niet vertellen dat ze bij Ajaks lekkerder in hun vel zitten na wat ik van ze zondag gezien heb, angsthazenvoetbal speelde die gassies. Konden alleen maar de bal naar voren peren..
Komt je dat bekend voor
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Ja eigenlijk wel zie PSV altijd zo voetballen in de Kuip..
remco k
 remco k - dinsdag 23 september 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 16:36 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Ze mag dat zeggen.

Luister Remco wat heb je ervan gezien dat maher goed speelde.
In het stadion kun je hem de hele wedstrijd volgen Hij heeft exact
4 ballen goed geraakt en dat was het dan ook deze gast toont geen inzet komt de man niet voorbij en noem maar op.

Als men tegenwoordig een bal goed raakt heeft hij ook meteen
Een top wedstrijd gespeeld maar zo zit de voetbal wereld niet in elkaa.
Hij haalt bij lange na zijn oude niveau niet.
Ik eg nergens dat het top was. Ik zeg enel dat het onmogelijk selchtw as..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 24 september 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 09:23 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
SC Cambuur gaat zondag op bezoek bij koploper PSV en volgens Lucas Bijker moeten we niet vreemd opkijken als de Friezen er met de drie punten vandoor gaan. "Eigenlijk is die favorietenrol alleen maar mooi, joh", zegt de verdediger zonder enige ironie.

Cocu kan iets van leren deze gast is tenminste overtuigd
Van Zichelf jij ook !!!!!
PSV heeft toch echt als doelstelling aangegeven binnen 4 jaar te overwinteren in de CL. ambitieus genoeg denk ik?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 25 september 2014 - 18:28   quote  deeplink  
De 2 kampioenschapstrijders
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 25 september 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 19:37 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

PSV heeft toch echt als doelstelling aangegeven binnen 4 jaar te overwinteren in de CL. ambitieus genoeg denk ik?
Roepen ook al 6 jaar dat ze weer eens kampioen
Willen worden.

Wat je wil halen en bereiken zijn totaal verschillende dingen.
Ik hoop van harte dat we het allemaal halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door eindhovenpsv1 --
Joe The Ball
 Joe The Ball - vrijdag 26 september 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Dit gaat zich echt wreken PSV mist onnodig te veel kansen.
Narsingh schrikt nog steeds als hij het doel dichtbij ziet. Zo wordt het ook moeilijk om een top voetballer te worden. Geldt voor meer spelers. gebrek aan trap techniek en zeer slechte reflectie.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 26 september 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Maar wel weer gewonnen en goede pot..
Roboer
 Roboer - vrijdag 26 september 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 08:15 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Moet je is op dat kut forum van hun doen
Vragen ze meteen een ban bij bouwdewijn aan

Is zelf ook voor 020 verklaart eigenlijk genoeg
Daar kun je verzekerd van zijn, bij hun forum kom ik niet zo snel denk ik
Hoe zielig is je leven als je op een andermans clubforum reageert?
Liever 21 x verdiend dan 33 x gekregen
huilie huilie 1 - 3 psv eindhoven
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 27 september 2014 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 10:58 schreef Joe The Ball het volgende:
Dit gaat zich echt wreken PSV mist onnodig te veel kansen.
Narsingh schrikt nog steeds als hij het doel dichtbij ziet. Zo wordt het ook moeilijk om een top voetballer te worden. Geldt voor meer spelers. gebrek aan trap techniek en zeer slechte reflectie.
Jij hebt helemaal gelijk hebben veelte veel kansen nodig
Om te scoren praten allemaal hoe geweldig
Narsingh is zo'n topper is hij echt niet helaas
Komt de afgelopen 3/4 wedstrijden alleen voor keeper
En faalt keer op keer schiet de bal in als een zoutzak.

Utrecht had je met alle respect met minimaal 4-0 op moeten rollen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 27 september 2014 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 15:00 schreef Roboer het volgende:

[..]

Daar kun je verzekerd van zijn, bij hun forum kom ik niet zo snel denk ik
Hoe zielig is je leven als je op een andermans clubforum reageert?
Liever 21 x verdiend dan 33 x gekregen
huilie huilie 1 - 3 psv eindhoven
+1
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 27 september 2014 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 13:16 schreef psveindhoven123 het volgende:
Maar wel weer gewonnen en goede pot..
Kan je wederom zien dat alleen resultaat telt Je ziet alleen winst
De rest wil je niet zijn hoe slecht ze ballen schieten op doel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door eindhovenpsv1 --
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 27 september 2014 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 07:07 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Kan je wederom zien dat alleen resultaat telt Je ziet alleen winst
De rest wil je niet zijn hoe slecht ze ballen schieten op doel.
Wat denk jij wel niet? Dat we real Madrid zijn ofzo? En die kansen gaan dr echt wel in, tegen ajax bijna geen gemist, tegen Utrecht wel. en we hebben 11 van de 12 wedstrijden gewonnen eh. In de beker telt alleen het resultaat, de rest is bijzaak
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 28 september 2014 - 18:13   quote  deeplink  
Cocu cocu neem je rotzooi mee
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 28 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 07:15 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Wat denk jij wel niet? Dat we real Madrid zijn ofzo? En die kansen gaan dr echt wel in, tegen ajax bijna geen gemist, tegen Utrecht wel. en we hebben 11 van de 12 wedstrijden gewonnen eh. In de beker telt alleen het resultaat, de rest is bijzaak
Kansen gaan er echt wel in ik zie het. Heerenveen zet je met de rug tegen de muur
Dit is diep en diep triest hoe onze kneuzen de wedstrijd in gaan

Maar jij moet er lekker in blijven geloven dat cocu het op
De rit gaat krijgen. Nou niet dan niet en nooit niet
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 28 september 2014 - 18:26   quote  deeplink  
123 kom maar met je positieve commentaar
Ohhh sorry die heb je nu niet
Eide
 Eide - zondag 28 september 2014 - 20:14   quote  deeplink  
Wat een niveau weer.

Potje tegen Heerenveen toont wel aan dat PSV niet in staat is het spel te maken en te creëren in de kleine ruimte. Als de tegenstander wil voetballen zijn jullie dodelijk in de counter maar de counter is dan ook wel het enige waar de ploeg op kan leunen.

Kortom: voetballend blijft PSV een matige ploeg die het vooral moet hebben van de snelheid en individuele klasse van jongens als Depay en Narsingh. Na talloze miljoenen en seizoen waarin PSV geen potten kon breken lijkt mij dat een pijnlijke conclusie.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 28 september 2014 - 21:03   quote  deeplink  
Hoeveel wedstrijden is deze competitie nu onderweg?
Eide
 Eide - zondag 28 september 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 21:03 schreef Pieter08 het volgende:
Hoeveel wedstrijden is deze competitie nu onderweg?
Dat is waar, maar de tendens is wel zichtbaar, PSV heeft gewoon ontzettend veel moeite als het zelf het spel moet maken. Als je dat afzet tegen de wedstrijden waar de tegenstander aanvallende trachtte te spelen is het contrast vrij groot.
Roboer
 Roboer - zondag 28 september 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 21:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is waar, maar de tendens is wel zichtbaar, PSV heeft gewoon ontzettend veel moeite als het zelf het spel moet maken. Als je dat afzet tegen de wedstrijden waar de tegenstander aanvallende trachtte te spelen is het contrast vrij groot.
Ajakkes oogt ook niet super, maar heeft in ieder geval wel kavb mee.
We hebben verdiend verloren, en ullie ok toen der tijd 31-8 in en tegen Groningen 2-0
Wij hebben nog Grunning voor de boeg en ullie veen, dus doe maar stoer ullie hebt geen punt meer.
Eide
 Eide - maandag 29 september 2014 - 09:21   quote  deeplink  
Ik zeg ik nergens dat Ajax wel super is. Ik wijs alleen, in mijn ogen, een tekortkoming bij PSV aan.

En verder... zal ik dan vanaf nu maar weer pisvee of P$V gaan typen? De Philips Subsidie Vereniging toch? Of kunnen we het aan een beetje normaal over elkaars clubs te schrijven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2014 door Eide --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Foei..
Roboer
 Roboer - maandag 29 september 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 09:21 schreef Eide het volgende:
Ik zeg ik nergens dat Ajax wel super is. Ik wijs alleen, in mijn ogen, een tekortkoming bij PSV aan.

En verder... zal ik dan vanaf nu maar weer pisvee of P$V gaan typen? De Philips Subsidie Vereniging toch? Of kunnen we het aan een beetje normaal over elkaars clubs te schrijven?
Philips subsidie vereniging? reminder dat Ajakkes nooit eigenaar van d´r eigen stadion is geweest, in 1996 is de gemeente amsterdam meteen na het ingebruikname ervan eigenaar geowrden, omdat deze partij (de gemeente) ook de hoofd betaler was van de bouw, sindsdien is er totaal niks veranderd. terwijl ajakkes nu genoeg in kas heeft om het over te kopen, dus kom niet met die onzin van je, want het philips stadion ´´is still in our own hands´´
En geloof me ajakkes is echt het positiefste naam die ik kan gebruiken voor die rot club.

Hee en wie is er koploper?
Eide
 Eide - maandag 29 september 2014 - 19:31   quote  deeplink  
PEC Zwolle, Ajax en PSV. Staat gewoon in de stand :)

En verder kan ik alleen maar om je reactie lachen. Altijd jammer als mensen zo verblind worden dat een nromale gesprek niet meer mogelijk is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2014 door Eide --
Peterhs
 Peterhs - maandag 29 september 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 17:52 schreef Roboer het volgende:

[..]

Philips subsidie vereniging? reminder dat Ajakkes nooit eigenaar van d´r eigen stadion is geweest, in 1996 is de gemeente amsterdam meteen na het ingebruikname ervan eigenaar geowrden, omdat deze partij (de gemeente) ook de hoofd betaler was van de bouw, sindsdien is er totaal niks veranderd. terwijl ajakkes nu genoeg in kas heeft om het over te kopen, dus kom niet met die onzin van je, want het philips stadion ´´is still in our own hands´´
En geloof me ajakkes is echt het positiefste naam die ik kan gebruiken voor die rot club.

Hee en wie is er koploper?
Je bent zielig. Ga snel weer naar je mamma. Ze roept je.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 30 september 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Thijs Slegers stelt in VI de positie van Cocu ter discussie nav de wanprestatie tegen Heerenveen. PSV wordt maar niet stabiel en dat is de hoofdtrainer aan te rekenen. Ik ben het hier mee eens. PSV heeft al twee goede trainers aan boord. Wanneer gaat het bestuur in aktie komen. Nu is er nog geen schade.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 30 september 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Faber is niet beter dan cocu.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 30 september 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Daar doelde ik ook niet op. Maar op mn Langeler en Kalezics.
psvvolger70
 psvvolger70 - dinsdag 30 september 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Goede voetballers zijn nog geen goede trainers.
Voorbeelden te over zoals van Basten en Gullit. Ook Cocu hoort in dat rijtje thuis. Belachelijk dat hij zijn selectie niet weet vooruit te branden. Dikke salarissen, volop tattoos, WK-kapsels en kleurenblinde schoenen. Maar geen inzet en nog geen deuk in een pakje boter kunnen schieten
dynamite
 dynamite - donderdag 02 oktober 2014 - 06:48   quote  deeplink  
word tijd dat cocu opstap hij krijgt psv niet aan voetballen toe het gaat precies zo als vorig jaar psv had 6 punten voorsprong op ajax nu al is het weg nof effe voor de winterstop staat psv 9 punten achter op ajax omdat dit psv nog meer wedstrijden van kleine ploegen gaat verliezen ajax verliest niet van kleine ploegen neen cocu moet weg ook de doelman zoet is niets hij word vaak op afstandschoten gepasseerd zet een andere doelman maar in het elftal
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 02 oktober 2014 - 07:48   quote  deeplink  
Weer hetzelfde....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 02 oktober 2014 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 06:48 schreef dynamite het volgende:
word tijd dat cocu opstap hij krijgt psv niet aan voetballen toe het gaat precies zo als vorig jaar psv had 6 punten voorsprong op ajax nu al is het weg nof effe voor de winterstop staat psv 9 punten achter op ajax omdat dit psv nog meer wedstrijden van kleine ploegen gaat verliezen ajax verliest niet van kleine ploegen neen cocu moet weg ook de doelman zoet is niets hij word vaak op afstandschoten gepasseerd zet een andere doelman maar in het elftal
Denk aan de blessures. Met guardado de jong en depay hadden we van heerenveen gewonnen. En als depay niet geblesseerd uitviel hadden we misschien zelfs van pec gewonnen. Sinds depay is uitgevallen na het NL elftal is het gewoon klote. En zonder die drie sterkhouders is het elftal gewoon een heel stuk zwakker.. laten we eerlijk zijn.. Dus als het Nederlands elftal niet speelde doordeweeks was depay niet overbelast, ik was al een beetje bang toen ik zag dat hiddink al die psv-spelers opstelde.. Hier kun je cocu niet zomaar de schuld van geven. Hij heeft bewezen dat hij met een complete selectie goed presteert. Misschien betere doktoren/artsen/verzorgers aanschaffen??
dynamite
 dynamite - donderdag 02 oktober 2014 - 20:40   quote  deeplink  
cocu het word tijd dat je opstap en die klote zoet kan ook weg heeft weer een fout gemaakt had die bal kunnen houden inplaats het veld in te slaan
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 02 oktober 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Hou toch is op joh
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 02 oktober 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Vwb het eerste heeft hij wel gelijk. Cocu is gewoon geen hoofdtrainer. Hij zou er goed aan doen om een voorbeeld te nemen aan Van Basten en een stap terug te doen als assistent. Dan houdt hij de eer aan zichzelf en wordt hij niet beschadigd wat ik hem overigens ook gun. Cocu als assistent, dan kan hij nog jaren doorgaan. Nogmaals, ik hoop dat Cocu zelf zo verstandig is en zo niet dan hoop ik dat het bestuur nu ingrijpt voordat we weer hetzelfde meemaken als de afgelopen jaren en Cocu als persoon wordt beschadigd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet afscheid nemen van Cocu









0.0114908