BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet afscheid nemen van Cocu

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
VVout
 VVout - donderdag 11 december 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Punten voor dat coëfficiënt zijn voor iedereen belangrijk, dit is gewoon een gemiste kans.
remco k
 remco k - donderdag 11 december 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Zoals al jaren met die hoerige boeren kutclub..

Gewoon bewust een minder elftal opstellen in de competitie waar je een heel seizoen lang keihard voor vecht om uberhaupt in terecht te komen..

Echt wederom schandalig.. En al die horken op de tribune vinden het nog best ook..

Afstoten en flikker het lekker de noordzee op..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 11 december 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Je mening is duidelijk Remco, maar let ook op je taalgebruik. Maar wat zouden jullie in deze situatie doen met Twente en Feyenoord voor de boeg? Laat me niet lachen. Frank de Boer zou ook niet met zijn sterkste elftal aantreden. Wat je PSV wel kunt verwijten is dat ze de kansen niet afmaken. Had psv dat wel gedaan, dan waren de punten binnengeweest.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 december 2014 - 23:00   quote  deeplink  
emoticon_13.gif
VVout
 VVout - donderdag 11 december 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Blijft gewoon een gemiste kans in de volle breedte, jammer dus.
tomson
 tomson - vrijdag 12 december 2014 - 14:24   quote  deeplink  
+1. Hier heb je gelijk Remco ! Feyenoordangst noemen we dat ;)
remco k
 remco k - vrijdag 12 december 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 22:26 schreef Pieter08 het volgende:
Je mening is duidelijk Remco, maar let ook op je taalgebruik. Maar wat zouden jullie in deze situatie doen met Twente en Feyenoord voor de boeg? Laat me niet lachen. Frank de Boer zou ook niet met zijn sterkste elftal aantreden. Wat je PSV wel kunt verwijten is dat ze de kansen niet afmaken. Had psv dat wel gedaan, dan waren de punten binnengeweest.
Ajax heeft de afgelopen jaren iedere Europese wedstrijd haar beste 11 opgesteld. Alleen niet 100% fitte spelers hebben een enkele keer rust gehad, en dat was er dan misschien 1.
Zelfs in de wedstrijden dat de dagen erna Feyenoord PSV of Twente op het programma stonden..

Wat je zegt klopt dus gewoon niet, het bewijs is de afgelopen jaren immers geleverd. Evenals het bewijs is geleverd dat PSV de afgelopen jaren in Europa zich heeft gedragen als een arrogante hoerige boeren kutclub..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft de afgelopen jaren iedere Europese wedstrijd haar beste 11 opgesteld. Alleen niet 100% fitte spelers hebben een enkele keer rust gehad, en dat was er dan misschien 1.
Zelfs in de wedstrijden dat de dagen erna Feyenoord PSV of Twente op het programma stonden..

Wat je zegt klopt dus gewoon niet, het bewijs is de afgelopen jaren immers geleverd. Evenals het bewijs is geleverd dat PSV de afgelopen jaren in Europa zich heeft gedragen als een arrogante hoerige boeren kutclub..
Hear hear....
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 12 december 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft de afgelopen jaren iedere Europese wedstrijd haar beste 11 opgesteld. Alleen niet 100% fitte spelers hebben een enkele keer rust gehad, en dat was er dan misschien 1.
Zelfs in de wedstrijden dat de dagen erna Feyenoord PSV of Twente op het programma stonden..

Wat je zegt klopt dus gewoon niet, het bewijs is de afgelopen jaren immers geleverd. Evenals het bewijs is geleverd dat PSV de afgelopen jaren in Europa zich heeft gedragen als een arrogante hoerige boeren kutclub..
En dan mag ik van jou geen 020 zeggen.......
Aartus
 Aartus - vrijdag 12 december 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 14:24 schreef tomson het volgende:
+1. Hier heb je gelijk Remco ! Feyenoordangst noemen we dat ;)
Psv moet eerst tegen FC Twente.
Dus tukkerangst.
Aartus
 Aartus - vrijdag 12 december 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Laat ik me trouwens beter maar even stilhouden.
Fc Twente flikte 2 jaar geleden hetzelfde onder MC Laren.
Ook met een tweede elftal in de europa legaeu.
Dan voel je je als supporter op z,n minst verneukt
Tenminste ik toen wel.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 13 december 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft de afgelopen jaren iedere Europese wedstrijd haar beste 11 opgesteld. Alleen niet 100% fitte spelers hebben een enkele keer rust gehad, en dat was er dan misschien 1.
Zelfs in de wedstrijden dat de dagen erna Feyenoord PSV of Twente op het programma stonden..

Wat je zegt klopt dus gewoon niet, het bewijs is de afgelopen jaren immers geleverd. Evenals het bewijs is geleverd dat PSV de afgelopen jaren in Europa zich heeft gedragen als een arrogante hoerige boeren kutclub..
Dat komt omdat Ajax vrijwel nooit na de 5e speelronde in de groepsfase al door was...
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 13 december 2014 - 13:29   quote  deeplink  
En het is natuurlijk ook niet zo dat ze er met de pet naar gooiden. Ze hebben gevochten voor de overwinning en waren gewoon beter dan Dinamo, een club die in de zomer 60 miljoen heeft uitgegeven.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 13 december 2014 - 14:02   quote  deeplink  
Goed gesproken!!!
remco k
 remco k - zaterdag 13 december 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 21:18 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

En dan mag ik van jou geen 020 zeggen.......
Ik zeg het gewoon zoals het is. En de club waar jij voor bent heet PSV, de extra naam die ik er aan geef in die post is alleen wat die club uitdraagt en wat voor club het is..

De komende jaren maar een beetje minder vette bek hebben over het arrogant zijn van Ajacieden.. Dit is namelijk echt het toppunt van arrogantie..
remco k
 remco k - zaterdag 13 december 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 13:19 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dat komt omdat Ajax vrijwel nooit na de 5e speelronde in de groepsfase al door was...
Het is bij Ajax algemeen bekend, dat je gewoon voluit gaat in Europa, in alle potten stelt Ajax dan ook de best mogelijke 11 op..

En als ze dat niet zouden doen zou ik daar echt woest om worden..

Alleen bij PSV is het geen incident, ze doen het namelijk constant..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 13 december 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg het gewoon zoals het is. En de club waar jij voor bent heet PSV, de extra naam die ik er aan geef in die post is alleen wat die club uitdraagt en wat voor club het is..

De komende jaren maar een beetje minder vette bek hebben over het arrogant zijn van Ajacieden.. Dit is namelijk echt het toppunt van arrogantie..
Dit soort reacties zijn een van de redenen waarom ik die naam niet uit mijn strot krijg
tomson
 tomson - zondag 14 december 2014 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is bij Ajax algemeen bekend, dat je gewoon voluit gaat in Europa, in alle potten stelt Ajax dan ook de best mogelijke 11 op..

En als ze dat niet zouden doen zou ik daar echt woest om worden..

Alleen bij PSV is het geen incident, ze doen het namelijk constant..
Klopt wel. Advocaat zei toen alles op de competitie toch ?
tomson
 tomson - zondag 14 december 2014 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 21:18 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

En dan mag ik van jou geen 020 zeggen.......
Dat dan weer wel 😎
tomson
 tomson - zondag 14 december 2014 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 21:41 schreef Aartus het volgende:
Laat ik me trouwens beter maar even stilhouden.
Fc Twente flikte 2 jaar geleden hetzelfde onder MC Laren.
Ook met een tweede elftal in de europa legaeu.
Dan voel je je als supporter op z,n minst verneukt
Tenminste ik toen wel.
Was onbegrijpelijk toen. Tegen Bremen, terwijl jullie toen theoretisch nog door konden gaan bij een goed resultaat als ik t wel heb ? Als welke coach dan ook dat bij ons zou flikken zou die bij mij afgeserveerd wezen.
tomson
 tomson - zondag 14 december 2014 - 02:05   quote  deeplink  
. Dubbelop :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door tomson --
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 19:14 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dit soort reacties zijn een van de redenen waarom ik die naam niet uit mijn strot krijg
Is er iets aan de post niet waar dan??
Pieter08
 Pieter08 - zondag 14 december 2014 - 13:19   quote  deeplink  
PSV heeft jarenlang alleen of samen met AZ punten binnengehaald op Europees niveau. Dat clubje van jou was toen nergens te bekennen. Nu is jouw clubje toevallig een aantal keren kampioen geworden doordat de concurrentie verzaakte en kijk wat een groot smoelen zijn het weer. Toen PSV de voetbal hoofdstad van Nederland was was het lekker stil in 020 en nu durven ze weer te schreeuwen. Een walgelijk arrogant clubje en daarom heb ik er ook zo'n hekel aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Pieter08 --
VVout
 VVout - zondag 14 december 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Kunnen winnen en het toch laten liggen is een ander verhaal, daar help je het Nederlandse voetbal en dus ook je zelf niet mee.
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 13:19 schreef Pieter08 het volgende:
PSV heeft jarenlang alleen of samen met AZ punten binnengehaald op Europees niveau. Dat clubje van jou was toen nergens te bekennen. Nu is jouw clubje toevallig een aantal keren kampioen geworden doordat de concurrentie verzaakte en kijk wat een groot smoelen zijn het weer. Toen PSV de voetbal hoofdstad van Nederland was was het lekker stil in 020 en nu durven ze weer te schreeuwen. Een walgelijk arrogant clubje en daarom heb ik er ook zo'n hekel aan.
Kerel, je snapt heel de essentie niet, ben jij nou echt zo dom?? Volgens mij niet toch??

Ajax was in die jaren gewoon niet goed genoeg, maar speelde iedere pot met de best mogelijk 11 en verzaakte geen wedstrijd bewust..

Je club wordt aangesproken op zijn eigen verantwoordelijkheid, een verantwoordelijkheid die we met alle Nederlandse clubs delen als we in Europa spelen.. Namelijk om met de best mogelijk 11 je uiterste best te doen om te winnen..

We glijden steeds verder af in Europa door een gebrek aan kwaliteit, als we dan ook nog eens "express" de punten weg gaan geven is het einde zoek..

En de beste van Nederland wordt je niet toevallig..
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 13:21 schreef VVout het volgende:
Kunnen winnen en het toch laten liggen is een ander verhaal, daar help je het Nederlandse voetbal en dus ook je zelf niet mee.
Inderdaad, compleet ander verhaal..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 14 december 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, je snapt heel de essentie niet, ben jij nou echt zo dom?? Volgens mij niet toch??

Ajax was in die jaren gewoon niet goed genoeg, maar speelde iedere pot met de best mogelijk 11 en verzaakte geen wedstrijd bewust..

Je club wordt aangesproken op zijn eigen verantwoordelijkheid, een verantwoordelijkheid die we met alle Nederlandse clubs delen als we in Europa spelen.. Namelijk om met de best mogelijk 11 je uiterste best te doen om te winnen..

We glijden steeds verder af in Europa door een gebrek aan kwaliteit, als we dan ook nog eens "express" de punten weg gaan geven is het einde zoek..

En de beste van Nederland wordt je niet toevallig..
PSV heeft heus niet zomaar de punten cadeau gedaan. Met een beetje geluk hadden ze gewoon de drie punten opgehaald of in iedergeval minimaal een gelijkspel. Daarnaast is Dynamo Moskou geen lullig ploegje. Maar om dan in schuttingtaal over PSV te spreken dat stoort mij zeer. Maar goed we hebben 3 ploegen nog in de race en de meeste punten kunnen nu gepakt worden, waarbij Feyenoord de beste papieren heeft door geplaatst te zijn.
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 14:09 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

PSV heeft heus niet zomaar de punten cadeau gedaan. Met een beetje geluk hadden ze gewoon de drie punten opgehaald of in iedergeval minimaal een gelijkspel. Daarnaast is Dynamo Moskou geen lullig ploegje. Maar om dan in schuttingtaal over PSV te spreken dat stoort mij zeer. Maar goed we hebben 3 ploegen nog in de race en de meeste punten kunnen nu gepakt worden, waarbij Feyenoord de beste papieren heeft door geplaatst te zijn.
Door 4 of 5 basisspelers te sparen geef je wel degelijk die punten cadeau. Als je daar met je beste 11 staat ben je als elftal dus ook beter..

En de meeste punten nu nog pakken?? Volgens mij had je de meeste punten al binnen moeten hebben dit seizoen..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 14 december 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Mss zit ik ernaast, maar voor elke ronde die je nu overleeft krijg je extra punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Pieter08 --
remco k
 remco k - maandag 15 december 2014 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 20:29 schreef Pieter08 het volgende:
Mss zit ik ernaast, maar voor elke ronde die je nu overleeft krijg je extra punten.
1 punt extra..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 15 december 2014 - 16:59   quote  deeplink  
De loting van PSV en Feyenoord werken echter niet echt mee...
Pieter08
 Pieter08 - maandag 15 december 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Nee, de snavels hebben weer geluk. Nu mogen zij de punten voor Nederland binnenhalen. Wel een lichtpuntje voor PSV: de Russische competitie ligt tot half maart stil, dus het wedstrijdritme zal bij die Russen minder zijn dan normaliter.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 15 december 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Maar, ik had liever een echt leuke ploeg of een mindere getroffen want nu naar een niet zo aansprekend land en team in de kou met veel fysieke kracht. Echter wel een mooie uitdaging.
remco k
 remco k - maandag 15 december 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 18:24 schreef Pieter08 het volgende:
Nee, de snavels hebben weer geluk. Nu mogen zij de punten voor Nederland binnenhalen. Wel een lichtpuntje voor PSV: de Russische competitie ligt tot half maart stil, dus het wedstrijdritme zal bij die Russen minder zijn dan normaliter.
Weer geluk?? Wanneer hebben we nog meer geluk gehad dan?? De afgelopen 5 lotingen in de CL met vrijwel iedere keer de meest zware loting die iemand zich kan voorstellen??

Ajax moet winnen, dat klopt, maar PSV hoeft zeker niet kansloos te zijn.. Feyenoord heeft de meest zware loting.
remco k
 remco k - maandag 15 december 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 19:57 schreef psveindhoven123 het volgende:
Maar, ik had liever een echt leuke ploeg of een mindere getroffen want nu naar een niet zo aansprekend land en team in de kou met veel fysieke kracht. Echter wel een mooie uitdaging.
Ik denk dat Zenit juist technisch een hele sterke ploeg is..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 15 december 2014 - 20:14   quote  deeplink  
Ik schat Zenit hoger in dan AS Roma.
remco k
 remco k - maandag 15 december 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 20:14 schreef Pieter08 het volgende:
Ik schat Zenit hoger in dan AS Roma.
Roma heeft de laatste jaren goed gepresteerd in de eigen competitie, maar niet in Europa, dit seizoen doen ze het goed.

Zenit doet het altijd wel goed in Europa, maar wint zelden de echt hele zware wedstrijden. In de eigen competitie gaat het dit jaar goed met ze.

Maar gezien de winterstop daar, denk ik dat Roma zwaarder aangeslagen moet worden..

Desalniettemin een zware loting voor beide ploegen hoor, begrijp me niet verkeerd..
VVout
 VVout - maandag 15 december 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Roma is te vellen, geen zorgen. Maar eerst woensdag de klus zien te klaren. Na het gelijkspel tegen die kazen weer even focussen op een goed resultaat.
Dirk Zuiger 1966
 Dirk Zuiger 1966 - vrijdag 19 december 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Toch blij dat we cocku nog hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 december 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 19:53 schreef Dirk Zuiger 1966 het volgende:
Toch blij dat we cocku nog hebben.
Je moet tenslotte toch ergens aan zuigen he Dirk..
Dirk Zuiger 1966
 Dirk Zuiger 1966 - vrijdag 19 december 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je moet tenslotte toch ergens aan zuigen he Dirk..
ja ooit van mijn ouders gehad
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 december 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 19:59 schreef Dirk Zuiger 1966 het volgende:

[..]

ja ooit van mijn ouders gehad
En daar zuig je op je 48ste nog steeds aan....ben benieuwd wat dat is
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 december 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Daar kijk ik nou weer niet van op dat jij daar nou weer net benieuwd naar bent Til..
Roboer
 Roboer - zaterdag 20 december 2014 - 17:35   quote  deeplink  
Mocht PSV de schaal halen, dan is nog maar vraag of dat wel zo aan cocu ligt, mee eens dat cocu ten opzichten van vorig jaar volwassener is geworden, maar toch denk ik dat hij niet echt een invloed heeft op de selectie, dus ook met schaal mag ie van mij gaan.
VVout
 VVout - zaterdag 20 december 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En daar zuig je op je 48ste nog steeds aan....ben benieuwd wat dat is
media_xl_19444.jpg Grote-speen.jpg1632.jpg

So many choices ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 december 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Neeman gaat voor die rechtsonder..!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door RenatoBos --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 21 december 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Of toch de linksonder?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 december 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Nee daar heeft ie een gouden butplug voor..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 21 december 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Haha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 december 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 14:14 schreef RenatoBos het volgende:
Neeman gaat voor die rechtsonder..!!
Wie ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet afscheid nemen van Cocu









0.0105619