BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 april 2014 - 14:15   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212237

Musa?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 20 april 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Waar ik me zorgen over maak is het anticiperend vermogen van Ajax. Omdat Overmars erg afwachtend is ingesteld. Kijk naar vorig jaar. Ajax zal sneller en adequater moeten handelen. Denk dat de Boer en staf prima kunnen aangeven wat er nodig is. Alleen kun je dan niet weer zo lang gaan wachten als vorig jaar.

Er moet in de breedte een stabielere selectie komen. Ook ik ben een voorstander van twee volwaardige spitsen. Die garantie zijn voor veel goals. Geen halve spitsen meer zoals in de afgelopen paar jaar. Daar kan Ajax veel winst boeken.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Fischer haalt seizoens opening niet door operatie!
Welkom Kostic of Musa :-)
sebas1
 sebas1 - maandag 21 april 2014 - 09:10   quote  deeplink  
van Wolfswinkel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 09:38   quote  deeplink  
Grote schoonmaak en wel zo snel mogelijk!!!!!
sebas1
 sebas1 - maandag 21 april 2014 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 09:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Grote schoonmaak en wel zo snel mogelijk!!!!!
zeker mee eens
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 10:00   quote  deeplink  
Wat ben ik toch blij dat er bij de club wat mensen zitten die daar geen gehoor aan zullen geven...

We hebben namelijk een prima selectie, die volgend jaar met wat verkopen en misschien een gerichte aankoop volgend seizoen nog een stuk beter gaat spelen..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 09:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Grote schoonmaak en wel zo snel mogelijk!!!!!
Helemaal mee eens..

Eindelijk eens een grote schoonmaak onder die mensen die naar het stadion gaan...

En nee daar bedoel ik niet alle supporters mee voordat je dat gaat zeggen.. Alleen de relschoppers..

Dus eens met die grote schoonmaak... Had niet gedacht dat je dit zelf zou voorstellen..
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:00 schreef remco k het volgende:
Wat ben ik toch blij dat er bij de club wat mensen zitten die daar geen gehoor aan zullen geven...

We hebben namelijk een prima selectie, die volgend jaar met wat verkopen en misschien een gerichte aankoop volgend seizoen nog een stuk beter gaat spelen..
Misschien worden we wel 5 x achter elkaar kampioen? ;-)
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:04 schreef joduh het volgende:

[..]

Misschien worden we wel 5 x achter elkaar kampioen? ;-)
Ik hoop ook dat het spel beter gaat worden, en ben ook van mening dat het dit seizoen matig was.. Maar Ajax is zelden door de ondergrens gezakt en daarom worden ze kampioen.. En niet door de ondergrens zakken is een eerste vereiste om succesvol te zijn.. Maar nogmaals, ook ik vind dat we dit seizoen veel te weinig echt goed voetbal hebben gezien..

Enige verschil is dat ik vertrouwen heb in dit beleid en denk dat we dit seizoen een tussenseizoen hebben gehad om spelers in te passen..

Moisander van Rhijn en Schone zijn de enige twee spelers die vorig jaar ook op hun huidige plek hebben gespeeld in de basis.. 8 nieuwe posities moeten inpassen dus en dan kampioen worden is toch knap, of is dat raar om te zeggen??

Maar is men eigenlijk niet gewoon te verwend, en eist men niet te veel???
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring...
joduh
 joduh - maandag 21 april 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat het spel beter gaat worden, en ben ook van mening dat het dit seizoen matig was.. Maar Ajax is zelden door de ondergrens gezakt en daarom worden ze kampioen.. En niet door de ondergrens zakken is een eerste vereiste om succesvol te zijn.. Maar nogmaals, ook ik vind dat we dit seizoen veel te weinig echt goed voetbal hebben gezien..

Enige verschil is dat ik vertrouwen heb in dit beleid en denk dat we dit seizoen een tussenseizoen hebben gehad om spelers in te passen..

Moisander van Rhijn en Schone zijn de enige twee spelers die vorig jaar ook op hun huidige plek hebben gespeeld in de basis.. 8 nieuwe posities moeten inpassen dus en dan kampioen worden is toch knap, of is dat raar om te zeggen??

Maar is men eigenlijk niet gewoon te verwend, en eist men niet te veel???
Haha , Tsja.... Jouw Posts neem ik allang niet serieus meer ouwe...sorry
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:36 schreef joduh het volgende:

[..]

Haha , Tsja.... Jouw Posts neem ik allang niet serieus meer ouwe...sorry
Ik ook niet...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat het spel beter gaat worden, en ben ook van mening dat het dit seizoen matig was.. Maar Ajax is zelden door de ondergrens gezakt en daarom worden ze kampioen.. En niet door de ondergrens zakken is een eerste vereiste om succesvol te zijn.. Maar nogmaals, ook ik vind dat we dit seizoen veel te weinig echt goed voetbal hebben gezien..

Enige verschil is dat ik vertrouwen heb in dit beleid en denk dat we dit seizoen een tussenseizoen hebben gehad om spelers in te passen..

Moisander van Rhijn en Schone zijn de enige twee spelers die vorig jaar ook op hun huidige plek hebben gespeeld in de basis.. 8 nieuwe posities moeten inpassen dus en dan kampioen worden is toch knap, of is dat raar om te zeggen??

Maar is men eigenlijk niet gewoon te verwend, en eist men niet te veel???
Toch weer eens terug naar school Remco?
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Ja die remko loopt met zo en stok met van die rode randjes en hoort van ze jongste zoon (denk 2 jaar) dat ajax zo goed heeft gespeeld...
sebas1
 sebas1 - maandag 21 april 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:20 schreef verbrande harry het volgende:
Ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring, ervaring...
Mee eens, en dan hoor ik de Boer zeggen dat Sneijder en vd Vaart niet mee zouden kunnen in dit spel van Ajax. Denk juist dat Ajax een vd twee goed kan gebruiken. Heb het idee dat de Boer (en remco) denkt dat Ajax elke tegenstander 90 minuten bij de strot heeft ofzo
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:32 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Mee eens, en dan hoor ik de Boer zeggen dat Sneijder en vd Vaart niet mee zouden kunnen in dit spel van Ajax. Denk juist dat Ajax een vd twee goed kan gebruiken. Heb het idee dat de Boer (en remco) denkt dat Ajax elke tegenstander 90 minuten bij de strot heeft ofzo
Klopt wat frankie daar wist te melden slaat natuurlijk alles (als et waar is)
Ik zou der alles aan doen om die 2 spelers te halen, al moet ik op me knieën naar Duitsland en Turkije.
Maar goed ik ben frankie niet dan ging er en dik slagersmes door deze slectie.
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ook niet...
Waarom reageer je dan altijd..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:22 schreef verbrande harry het volgende:
Ja die remko loopt met zo en stok met van die rode randjes en hoort van ze jongste zoon (denk 2 jaar) dat ajax zo goed heeft gespeeld...
Waar staat dat Ajax goed speelt.. je moet mensen geen woorden in de mond leggen..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch weer eens terug naar school Remco?
Want..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:32 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Mee eens, en dan hoor ik de Boer zeggen dat Sneijder en vd Vaart niet mee zouden kunnen in dit spel van Ajax. Denk juist dat Ajax een vd twee goed kan gebruiken. Heb het idee dat de Boer (en remco) denkt dat Ajax elke tegenstander 90 minuten bij de strot heeft ofzo
Lekker makkelijk of niet wat je doet..

Je zou eens moeten lezen.. Ik juich namelijk de komst van een van beide heren al heel lang toe.. En ik zeg nergens dat Ajax goed speelt...

Maar goed, jij bent er wel een meester in op de posts over anderen te lezen en daarin hard mee te lopen in plaatst van zelf te lezen in inhoudelijk te reageren..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan altijd..
Omdat ik hoopte dat ik je nog iets kon leren.. ;-)
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen erop kijk en dat is goed
Maar bij jou is het altijd haaks op de gemiddelde/mijn mening.
Net als nu bv met de selectie is prima en Fischer is onomstreden
Bony is niks, Kostic enz enz
In de visserij is anders kijken dan anderen vaak doeltreffend
maar in de voetballerij werkt dat wat minder..
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 13:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Omdat ik hoopte dat ik je nog iets kon leren.. ;-)
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen erop kijk en dat is goed
Maar bij jou is het altijd haaks op de gemiddelde/mijn mening.
Net als nu bv met de selectie is prima en Fischer is onomstreden
Bony is niks, Kostic enz enz
In de visserij is anders kijken dan anderen vaak doeltreffend
maar in de voetballerij werkt dat wat minder..
Juist in de voetbal is dat goed.. Kijk maar naar de ploegen die echt succes hebben gehad, Bayern nu, Barca daarvoor. Ajax in hun periodes.... Ze deden het gewoon anders dan de rest altijd doet..

Fischer staat Europees gezien nog steeds te boek als het grootste talent in Nederland, dat was in December nog zo... Dan zal die er echt wel wat van kunnen toch. Hij heeft dit seizoen een giga vormcrisis gehad, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ie terug gaat komen en 1 van de betere Ajaxspelers gaat worden, en dat type speler vind ik er eentje waarvoor je naar het stadion gaat..

Ik ben niet tegen de komst van Kostic, ik denk alleen dat men te snel roept dat ie het hier wel even gaat maken.. Bij Ajax speel je op een heel andere manier dan bij Groningen. Maar Kostic is een goede voetballler.. Maar ook nog heel erg wisselvallig... Gaat dat wel geaccepteerd worden door het publiek??.. Je weet het zelf he, een paar mindere potten en hij kan er niks van, Overmars is een klootzak, de Boer moet oprotten en alles is weer kut (gechargeerd)

En Bony tjsaa, ik houd niet van dat type speler, en dus vind ik hem niet goed..

De enige plek waar ik me een eetje zorgen begin te maken is die van Serrero.. Daar had ik echt veel meer van verwacht, ik denk ook dat ie beter kan, maar dat heeft ie eigenlijk niet laten zien...Ook denk ik dat het elftal niet goed in balans is met hem erbij..

En nu roepen er mensen dat ik tegen aankopen ben, dat heb ik nooit gezegd en is ook de grootste onzin die er is.. En ook ik ben van mening dat het elftal in balans moet zijn met een mix van talent, goede voetballers en ervaring..

Maar ook Kostic, Zivkovic en Zyech zijn allemaal erg jong, en zullen dus geen enkele ervaring brengen bij ons.. In welk opzicht ga je er dan op vooruit wat ervaring betreft..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Tuurlijk sommige spelers moet je wat krediet geven. En Fischer ja groot talent
maar las dat hij een langdurige blessure heeft en de start van het nieuwe seizoen gaat missen.
En toch zie ik een Kostic er dan graag bijkomen als concurrent Fischer, Kishna
(Vooral nu hij geopereerd word)
Serero heeft wat aardig potjes gespeeld maar net zoveel niet goed.
Wat je toch een beetje ziet is dat de jonge spelers wat terugvallen na hun debuut.
Ik denk dan toch dat de ploeg wat te jong is om echt te vlammen. En uiteraards stukje kwaliteit
wat spelers missen die niet heel veel verder gaan komen dan Ajax.
Moisander, Schone zijn daar wel een voorbeeld van.
Ziyech en Kostic zijn inderdaad ook erg jong met veel groei maar zullen
zich wel even moeten aanpassen.
Ik mis bij Ajax in ieder geval de aanvallen die vitesse liet zien tegen Ajax.
Een creative Middenvelder en een killer achterin.
Want de verdediging faalt ook nog te vaak
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Want..
Omdat je in je verhaal zegt "2 spelers" en er vervolgens 3 noemt!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 april 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat je in je verhaal zegt "2 spelers" en er vervolgens 3 noemt!
Haha...;)
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat je in je verhaal zegt "2 spelers" en er vervolgens 3 noemt!
Ga je dat serieus doen ja? Iemand op een foutje aanspreken in z'n een post??

Beetje triest man..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga je dat serieus doen ja? Iemand op een foutje aanspreken in z'n een post??

Beetje triest man..
Mag je triest vinden hoor Remco! Ik neem het forum toch niet zo serieus. Links gelul van geitenwollensokken zonder enige vorm van supporters- en stadionkennis, maar wel alles veroordelen wat los en vast zit! Overigens geldt dat voor sommigen op het forum niet, maar diegene zullen zich ook niet aangesproken voelen!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mag je triest vinden hoor Remco! Ik neem het forum toch niet zo serieus. Links gelul van geitenwollensokken zonder enige vorm van supporters- en stadionkennis, maar wel alles veroordelen wat los en vast zit! Overigens geldt dat voor sommigen op het forum niet, maar diegene zullen zich ook niet aangesproken voelen!
Ik voel me niet aangesproken, ben ook allesbehalve links dus dat is mooi meegenomen...

Maar de mening hierover van mensen heeft toch ook niets met het forum te maken..

Overigens is het wel heel erg makkelijk om je iedere keer achter dat linkse genuil te schuilen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangesproken, ben ook allesbehalve links dus dat is mooi meegenomen...

Maar de mening hierover van mensen heeft toch ook niets met het forum te maken..

Overigens is het wel heel erg makkelijk om je iedere keer achter dat linkse genuil te schuilen..
Je voelt je niet aangesproken, maar je reageert wel! Knap ouwe!

En ik beslis zelf waarachter ik me verschuil!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je voelt je niet aangesproken, maar je reageert wel! Knap ouwe!

En ik beslis zelf waarachter ik me verschuil!
Je reageert toch ook op mij slimpie..

En ik ben blij voor je dat je dat zelf bepaald.. Heel knap van je..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Je reageert toch ook op mij slimpie..

En ik ben blij voor je dat je dat zelf bepaald.. Heel knap van je..
Ik reageer inderdaad weer op jouw! Ben blij dat je jezelf in ieder geval aangesproken genoeg voelde om te reageren. Nu je geitenwollensokjes weer aantrekken en lekker op de bank zitten ouwe!
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 19:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik reageer inderdaad weer op jouw! Ben blij dat je jezelf in ieder geval aangesproken genoeg voelde om te reageren. Nu je geitenwollensokjes weer aantrekken en lekker op de bank zitten ouwe!
Goh, wat is mensenkennis beroerd zeg..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 april 2014 - 20:03   quote  deeplink  
Ik zie dat we wel weer heel aardig zijn voor elkaar. Iedereen is het er wel mee eens dat het anders moet. Gisteren hebben we zeker de slechtste wedstrijd gezien van Ajax. Maar was het nieuw en verrassend wat we zagen? Deze houding en manier van spelen hebben we vaker gezien.

Ik denk dat het een combinatie is van instelling en gebrek aan kwaliteit. Natuurlijk heeft Ajax goede spelers in huis. Maar helaas zijn er teveel spelers die te wisselvallig zijn en niet het gewenste 'Ajax' niveau bereiken.

Dus moet je afscheid nemen en ze ook niet gaan behouden. En zul je moeten durven investeren in nieuwe spelers met ervaring en meer kwaliteit. En ja dat kost geld. Dat heb je, dus gebruik het dan ook.

Ajax heeft gewoon meer kwaliteit nodig in de breedte. Wisselvalligheid heeft een reden. Je moet leren van dit jaar en het volgend jaar anders en vooral overtuigender gaan doen. De rest zit ook niet stil. Dat we dit jaar kampioen worden is natuurlijk aan de ene kant terecht omdat ze het afgedwongen hebben. Maar aan de ander kant ook vooral door gebrek aan kwaliteit bij andere ploegen.

De focus voor volgend jaar mocht gericht zijn op meer kwaliteit en stabiliteit. Er is werk aan de winkel. En ik hoop dat de scouting haar werk goed heeft gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie dat we wel weer heel aardig zijn voor elkaar. Iedereen is het er wel mee eens dat het anders moet. Gisteren hebben we zeker de slechtste wedstrijd gezien van Ajax. Maar was het nieuw en verrassend wat we zagen? Deze houding en manier van spelen hebben we vaker gezien.

Ik denk dat het een combinatie is van instelling en gebrek aan kwaliteit. Natuurlijk heeft Ajax goede spelers in huis. Maar helaas zijn er teveel spelers die te wisselvallig zijn en niet het gewenste 'Ajax' niveau bereiken.

Dus moet je afscheid nemen en ze ook niet gaan behouden. En zul je moeten durven investeren in nieuwe spelers met ervaring en keer kwaliteit. En ja dat kost geld. Dat heb je, dus gebruik het dan ook.

Ajax heeft gewoon meer kwaliteit nodig in de breedte. Wisselvalligheid heeft een reden. Je moet leren van dit jaar en het volgend jaar anders en vooral overtuigender gaan doen. De rest zit ook niet stil. Dat we dit jaar kampioen worden is natuurlijk aan de ene kant terecht omdat ze het afgedwongen hebben. Maar aan de ander kant ook vooral door gebrek aan kwaliteit bij andere ploegen.

De focus voor volgend jaar mocht gericht zijn op meer kwaliteit en stabiliteit. Er is werk aan de winkel. En ik hoop dat de scouting haar werk goed heeft gedaan.
De reden van wisselvalligheid heet jeugd..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

De reden van wisselvalligheid heet jeugd..
En teveel jeugd is teveel wisselvalligheid, maar echte routiniers of ervaring was niet nodig werd hier gezegd!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 april 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Je moet de jeugd met meer beleid brengen en het aanvullen met meer kwaliteit. Omdat ik geloof dat wanneer je meer kwalitatief goede spelers hebt de rest zich daar beter aan kan optrekken. En ze daardoor sneller groeien. Nu blijven ze meer achter. je ziet dat bepaalde spelers die het eerst goed deden zomaar ineens terugvallen.

Frank de Boer mag zich ook kritisch in de spiegel gaan aankijken door de beslissingen die hij nam t.a.v. de spelers die hij opstelde.

Ajax moet kritischer en meer eisend worden naar zichzelf. Wanneer je wil overtuigen zul je harder moeten werken. In deze wereld krijg je niks cadeau, ook Ajax niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 21 april 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En teveel jeugd is teveel wisselvalligheid, maar echte routiniers of ervaring was niet nodig werd hier gezegd!
Ajax heeft een tussenjaar gehad, dat zeg ik in ieder geval al heel het seizoen..

Alderweireld en Eriksen zijn vertrokken.. Vorig seizoen vond men de selectie wel goed, maar werd niet alles eruit gehaald..

Maar persoonlijk vond ik zoals we begonnen best veel ervaring.. Vermeer Moisander Poulsen, de Jong, Schone en Bojan zijn toch wel ervaren spelers..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 april 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft een tussenjaar gehad, dat zeg ik in ieder geval al heel het seizoen..

Alderweireld en Eriksen zijn vertrokken.. Vorig seizoen vond men de selectie wel goed, maar werd niet alles eruit gehaald..

Maar persoonlijk vond ik zoals we begonnen best veel ervaring.. Vermeer Moisander Poulsen, de Jong, Schone en Bojan zijn toch wel ervaren spelers..
Vermeer tja terecht 2de keeper
Moisander moet de leider in de defensie zijn maar is gewoon niet goed genoeg
heeft al genoeg aan zijn hoofd met zijn eigen spel
De jong veel geblesseerd en zit met Ajax redelijk aan zijn plafond denk ik
Schone dit seizoen belangrijk maar geen leider zijn ervaring komt bij nec vandaan
geen hoog niveau dus.
Poulsen heeft de meeste ervaring maar komt voetballend te kort.
Bojan is te druk met zichzelf. Dus ja niet echt waar we naar toe willen denk ik.

De jeugd moet gewoon aangevuld worden met extra kwaliteit en
een stuk internationale ervaring.. Sneijder vd Vaart Heitinga (type Poulsen en kan ook cv)
Paar sterke talenten scouten die gelijk kunnen gaan concurreren met de
huidige spelers (of gelijk basis kunnen zijn).

Middelmaat snel proberen te verkopen!
Vermeer
Schone
Poulsen
Moisander
Sigthorsson
(Hoesen)
De Jong

Dan maar een echt tussen jaar omdat ze moeten wennen maar dat je wel
weer plezier en potentie ziet en door kan gaan groeien!
Pec heeft hopelijk wat ogen geopend want vele hier zullen het met me eens zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 april 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Middelmaat snel proberen te verkopen!
Vermeer
Schone
Poulsen
Moisander
Sigthorsson
(Hoesen)
De Jong

Bojan wegwezen
Serero
Duarte
Boilesen
van Rhijn
Hoorn
Blind
Overmars
nora
 nora - maandag 21 april 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Vermeer-Duarte-de Jong-Serero-v/d Hoorn-Siggi-Hoesen-de Sa-Schone.Allemaal verkopen en proberen met 2 goede aankopen die echt meerwaarde hebben en met aanvulling uit jong Ajax met Meleg en Anderson en Labotka misschien een betere selectie te krijgen als dit seizoen.
Daarbij wil ik wel graag een hardere aanpak voor Andersen en Denswil om harder en zeker fanatieker te voetballen dan wat ze nu doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door nora --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 april 2014 - 23:55   quote  deeplink  
Normaal is het gezeur dat we nooit mensen kunnen behouden en nu moet iedereen weg.
Strange..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 april 2014 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 23:55schreef Hasjkoph het volgende:
Normaal is het gezeur dat we nooit mensen kunnen behouden en nu moet iedereen weg.
Strange..
Zie jij er dan potentiële toppers tussenstaan bij de namen die ik noem?
Spelers met voldoende kwaliteit of potentie noem ik namelijk niet..
Geef me 1 rede om spelers te willen behouden die dit jaar bewezen hebben niet veel
meer te kunnen groeien en dus niet de gewenste stappen kunnen maken.
Doel ik vooral op Moisander, Schone (dit seizoen goed maar voor een goede prijs gelijk verkopen)
De Jong (belangrijk geweest maar vrees nog steeds dat het nooit een topper wordt,
in ieder geval geen basisspeler meer) Sigthorsson tja wat moet je er mee past
niet in het huidige spelletje meer speler voor Heerenveen. Poulsen tja veel ervaring nuttig buiten het veld
De Sa, Serero, Lukoki, Hoesen, Sana, Duarte, vd Hoorn eventueel een jaartje verhuren
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 april 2014 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bojan wegwezen
Serero
Duarte
Boilesen
van Rhijn
Hoorn
Blind
Overmars
Ghehe dat zijn een hoop nieuwe spelers dan :-)
Cv weet ik geen betere dan Denswil.. Viergever of Kashia?
Kostic aantrekken (Fischer mist de seizoen start door operatie)

-----------------------Cilissen-------------------
Tete----Veltman------Viergever? ? ---Riedewald
--------------------------Bazoer--------------------------
Klaassen-------------------------------------Ziyech
Kostic--------------Batshuayi------------Khisna

Sportsklede, Dijks, Lobotka, Meleg, (Fischer), Serero, Zivcovic
Vd Hart, van Rhijn, Boilesen
Ja dit team is jong maar in potentie zoveel beter
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 22 april 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 08:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghehe dat zijn een hoop nieuwe spelers dan :-)
Cv weet ik geen betere dan Denswil.. Viergever of Kashia?
Kostic aantrekken (Fischer mist de seizoen start door operatie)

-----------------------Cilissen-------------------
Tete----Veltman------Viergever? ? ---Riedewald
--------------------------Bazoer--------------------------
Klaassen-------------------------------------Ziyech
Kostic--------------Batshuayi------------Khisna

Sportsklede, Dijks, Lobotka, Meleg, (Fischer), Serero, Zivcovic
Vd Hart, van Rhijn, Boilesen
Ja dit team is jong maar in potentie zoveel beter
Voor de A junioren wel ja.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 april 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 08:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghehe dat zijn een hoop nieuwe spelers dan :-)
Cv weet ik geen betere dan Denswil.. Viergever of Kashia?
Kostic aantrekken (Fischer mist de seizoen start door operatie)

-----------------------Cilissen-------------------
Tete----Veltman------Viergever? ? ---Riedewald
--------------------------Bazoer--------------------------
Klaassen-------------------------------------Ziyech
Kostic--------------Batshuayi------------Khisna

Sportsklede, Dijks, Lobotka, Meleg, (Fischer), Serero, Zivcovic
Vd Hart, van Rhijn, Boilesen
Ja dit team is jong maar in potentie zoveel beter
Sorry hoor Hummel, maar ik mis ervaring! Wederom met een stel kleuters aantreden heeft totaal geen zin, want je merkt gewoon dat ervaring ook erg belangrijk is. Daarnaast kan je wel zeggen dat deze spelers in potentie zoveel beter zijn, maar waar haal je die wijsheid vandaan? Er zit een groot verschil tussen een wedstrijd in Jong Ajax of A1 en een wedstrijd van het eerste.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 22 april 2014 - 17:11   quote  deeplink  
+ dat alle aankopen incl. Zivcovic 20 mil kosten en hierdoor halve elftal nieuw is.
Nee dat gaat zeker werken en gebeuren!
3sterren
 3sterren - dinsdag 22 april 2014 - 18:09   quote  deeplink  
Er zijn een paar spelers die ook in de spiegel moeten kijken en gwn moeten vertrekken deze zomer(moisander, de jong, siggy, schone) en nie nog een jaartje potentiele talenten in de weg zitten!
Serrero wegdoen als er de mogelijkheid is goeie speler maar niet compleet.
Meleg becker lobotka doorschuiven! Bojan niet meer huren.
Kishna vertrouwen geven en gwn mensen op hun orginele posities houden, niet mensen gaan maken wat ze van nature niet zijn.
En de spits positie moete we toch wel 10 miljoen voor aan de kant zetten, als je een echte goeie wil die er al staat.
Zivkovic is nog nie klaar om die last te dragen van een ajax spits.
Ervaring kan je halen maar nie zo oud als poulsen heb je niksss aaan!
Verder denk ik dat ajax naar een paar andere types moet zoeken, jongens die creatief durven te zijn ipv van een balletje breed.
Lijkt alsof niemand balverlies mag lijden of een foutje mag maken!
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vermeer tja terecht 2de keeper
Moisander moet de leider in de defensie zijn maar is gewoon niet goed genoeg
heeft al genoeg aan zijn hoofd met zijn eigen spel
De jong veel geblesseerd en zit met Ajax redelijk aan zijn plafond denk ik
Schone dit seizoen belangrijk maar geen leider zijn ervaring komt bij nec vandaan
geen hoog niveau dus.
Poulsen heeft de meeste ervaring maar komt voetballend te kort.
Bojan is te druk met zichzelf. Dus ja niet echt waar we naar toe willen denk ik.

De jeugd moet gewoon aangevuld worden met extra kwaliteit en
een stuk internationale ervaring.. Sneijder vd Vaart Heitinga (type Poulsen en kan ook cv)
Paar sterke talenten scouten die gelijk kunnen gaan concurreren met de
huidige spelers (of gelijk basis kunnen zijn).

Middelmaat snel proberen te verkopen!
Vermeer
Schone
Poulsen
Moisander
Sigthorsson
(Hoesen)
De Jong

Dan maar een echt tussen jaar omdat ze moeten wennen maar dat je wel
weer plezier en potentie ziet en door kan gaan groeien!
Pec heeft hopelijk wat ogen geopend want vele hier zullen het met me eens zijn.
Ervaring heeft niets met kwaliteit te maken.. Ooijer moest weg bij PSV omdat ie te weinig kwaliteit had en daar niet meer mee kon, is bij ons toch heel belangrijk geweest..

Schone Moisander en de Jong mogen van mij weg, maar aangezien je niet 18 toppers in je elftal kan hebben, zullen ook deze jongens nog heel erg nuttig kunnen zijn..

Maar ik heb ook nooit gezegd dat Ajax al top is he.. Ik weet prima dat er nog heel veel werk te verzetten is... Maar ik denk dat je met de huidige selectie waar echt wel wat veranderingen in zullen plaatsvinden heel ver kan komen..

De basis bij dit Ajax is heel vaak gewoon goed.. Maar de basis is niet iets waar jij voor naar een stadion komt.. En dat begrijp ik ook echt wel, men wil ook eens iemand een speler zien passeren, mooie acties zien maken.. Maar dat is een extra, en moet niet een eerste vereiste zijn..

En die basis is er echt wel in gestampt... Kijk voor de grap eens naar het feit dat men dit seizoen gewoon 8 spelers op een positie heeft moeten inpassen ten opzichte van vorig jaar..

Alleen van Rhijn Moisander en Schone speelden op dezelfde plek als gister.. Kortom dus een heel nieuw elftal moeten bouwen..
remco k
 remco k - dinsdag 22 april 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 08:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zie jij er dan potentiële toppers tussenstaan bij de namen die ik noem?
Spelers met voldoende kwaliteit of potentie noem ik namelijk niet..
Geef me 1 rede om spelers te willen behouden die dit jaar bewezen hebben niet veel
meer te kunnen groeien en dus niet de gewenste stappen kunnen maken.
Doel ik vooral op Moisander, Schone (dit seizoen goed maar voor een goede prijs gelijk verkopen)
De Jong (belangrijk geweest maar vrees nog steeds dat het nooit een topper wordt,
in ieder geval geen basisspeler meer) Sigthorsson tja wat moet je er mee past
niet in het huidige spelletje meer speler voor Heerenveen. Poulsen tja veel ervaring nuttig buiten het veld
De Sa, Serero, Lukoki, Hoesen, Sana, Duarte, vd Hoorn eventueel een jaartje verhuren
De Jong en Moisander zijn mits in vorm gewoon twee van de betere spelers van het elftal op hun positie..
Schone is een prima 12e man.. Niet alles en iedereen kan een topper zijn.. Dat soort gasten had je vroeger ook altijd bij de goede ploegen van Ajax.. Neem bijvoorbeeld een Peter van Vossen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers









0.0329051