BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Oceanu
 Oceanu - zondag 30 maart 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 14:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is helemaal geen risico geweest, men wist welke jongens er aan zaten te komen.. Men wist wie er zouden gaan vertrekken, en daar heeft men goed op geanticipeerd..

Met kopen neem je veel meer risico.. Wie zegt dat als je een Tadic Finbogason Ziyech of weet ik veel wie koopt dat die jongens Ajax beter maken??
De boer gaf het zelf al aan over Bojan. Je verwacht veel maar valt toch terug op eigen jeugd. Dat zegt genoeg. En ik blijf het zeggen: in de jaren dat de Ajax-spits topscorer werd, werd Ajax geen kampioen. Dus Finnbogason mag wat mij betreft lekker weg blijven. Het laatste jaar dat een Ajax spits topscorer werd en ook kampioen was in 1985. De absolute superspits Van Basten scoorde dat seizoen het minst aantal goals van zijn 5 jaar Ajax, nl 22.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 maart 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Uiteindelijk gaat het om de juiste balans van het elftal. Toch denk ik dat een kwalitatief betere spits voor meer goals zorgt dan nu. En dat is zeker een toegevoegde waarde ook aan Ajax.

Persoonlijk zou ik de spelers die structureel te weinig gebracht hebben verkopen en vervangen met kwalitatief betere spelers. Uiteindelijk heb je om kampioen te worden ene brede en stabiele selectie nodig.
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 19:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk gaat het om de juiste balans van het elftal. Toch denk ik dat een kwalitatief betere spits voor meer goals zorgt dan nu. En dat is zeker een toegevoegde waarde ook aan Ajax.

Persoonlijk zou ik de spelers die structureel te weinig gebracht hebben verkopen en vervangen met kwalitatief betere spelers. Uiteindelijk heb je om kampioen te worden ene brede en stabiele selectie nodig.
Kijk eens hoed goed Bojan vandaag speelde op 9. Ik denk dat hij echt de perfecte man is voor die positie en het spel dat we willen spelen.

Maar hoelang krijgt een talent bij jou dan?? Een Fischer zou je dan dus maar moeten verkopen??

Ik zou juist nu proberen hem te verlengen aangezien het echt wel een groot talent is dat volgend seizoen gaat pieken bij Ajax.. Een flinke dip gehad maar komt terug..

van Rhijn had je dan afgelopen seizoen moeten verkopen zoals jij het zegt, kijk eens hoe die jongen nu terug komt??

Hoe je het ook went of keert, maar dat is nu eenmaal het verhaal met jongere spelers..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 maart 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat Bojan gaat doen en wat Ajax doet? Fischer is jong genoeg en die zie ik wel blijven. Maar Siggi mag wel weg. Vermeer zal ook vertrekken, gun hem ook een vaste plaats in een andere ploeg. Van der Hoorn is ook een speler waarvan ik me afvraag of je die moet blijven behouden.

Wanneer de Jong en Moisander weggaan moet je ze wel vervangen door meer ervaren spelers. Je kunt dit niet met jonge talenten opvangen. Ajax heeft genoeg middelen om kwalitatief goede spelers te kopen. En heeft spelers ook veel te bieden.
nummer10
 nummer10 - maandag 31 maart 2014 - 07:50   quote  deeplink  
We hebben met denswil natuurlijk een geweldige vervanger klaar staan en zit het achterin wel goed.. middenveld zit ook balans in nu zolang blind er staan.. bojan had gewoon 1 vaste possitie moeten krijgen en dat is n9.. dat roep ik al veel langer maar kreeg niet het 100% vertrouwen van de boer dus speelde die jongen zonder volledige vertrouwen en dat is lastig.. laat em.de rest maar staan en hij zou iedereen doen verbazen
remco k
 remco k - maandag 31 maart 2014 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 20:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Bojan gaat doen en wat Ajax doet? Fischer is jong genoeg en die zie ik wel blijven. Maar Siggi mag wel weg. Vermeer zal ook vertrekken, gun hem ook een vaste plaats in een andere ploeg. Van der Hoorn is ook een speler waarvan ik me afvraag of je die moet blijven behouden.

Wanneer de Jong en Moisander weggaan moet je ze wel vervangen door meer ervaren spelers. Je kunt dit niet met jonge talenten opvangen. Ajax heeft genoeg middelen om kwalitatief goede spelers te kopen. En heeft spelers ook veel te bieden.
Bojan mag van mij iig blijven.. Zeker zoals ie gister speelde, en die kan echt nog stukken beter dan gister..Ik ben zelfs van mening dat Ajax hem zou moeten kopen.. Weliswaar een klein risico maar wel een speler die al bekend is in Europa en als ie goed gaat draaien ook voor veel geld verkocht kan worden..

Siggie mee eens net als Vermeer, zolang beiden maar wel uit Nederlands vertrekken.. Als ik Barca zou zijn had ik zeker Vermeer opgehaald, prima tweede keeper, en kan de concurrentiestrijd met ter Steegen zeker aan.

vd Hoorn is er net een jaar, die moet zeer zeker nog blijven.. Ik denk dat ie potentieel genoeg heeft om Ajax aan te kunnen.. Volgend seizoen zal die bij een vertrek van Moisander toch wel de tweede man achter Denswill en Veltman worden..

De Jong vertrekt denk ik niet, Moisander wel..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 31 maart 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Ik wil mulder op goal!
remco k
 remco k - maandag 31 maart 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik wil mulder op goal!
Youri?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 31 maart 2014 - 10:41   quote  deeplink  
Neeeheeeeeeeeeeej
Die topper van fnoord!!

Volgens mij is die uit de helikopter gevallen tijdens de open dag!
Ga me nou niet vertellen dat dat eigen kweek was he?! 😲
Oceanu
 Oceanu - maandag 31 maart 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Bojan mag van mij iig blijven.. Zeker zoals ie gister speelde, en die kan echt nog stukken beter dan gister..Ik ben zelfs van mening dat Ajax hem zou moeten kopen.. Weliswaar een klein risico maar wel een speler die al bekend is in Europa en als ie goed gaat draaien ook voor veel geld verkocht kan worden..

Siggie mee eens net als Vermeer, zolang beiden maar wel uit Nederlands vertrekken.. Als ik Barca zou zijn had ik zeker Vermeer opgehaald, prima tweede keeper, en kan de concurrentiestrijd met ter Steegen zeker aan.

vd Hoorn is er net een jaar, die moet zeer zeker nog blijven.. Ik denk dat ie potentieel genoeg heeft om Ajax aan te kunnen.. Volgend seizoen zal die bij een vertrek van Moisander toch wel de tweede man achter Denswill en Veltman worden..

De Jong vertrekt denk ik niet, Moisander wel..
Denk ik ook. Siem moet na dit seizoen niet de verwachting hebben dat er een mooie club voor hem komt. En dan nog, Aston Villa of Norwich zijn prachtige clubs en het salaris is waarschijnlijk ook goed. Maar je speelt bij die clubs nooit om de prijzen. Daarvoor is het verschil met de top gewoon re groot, een puntje of 30-35. Ik acht nog wel een kans aanwezig dat Schone vertrekt. Kan me voorstellen als je al zo lang in Nederland speelt en de nr uit Duitsland is geïnteresseerd dat je daar wel over na gaat denken.

Overigens geweldig dat oa Denswil, Klaassen, Veltman en Van Rhijn hebben gezegd: we blijven nog wel een tijdje. Heb gisteren niks gezien maar net filmpje van Van Rhijn, kotsend op het veld. Mond afvegen en verder gaan. Prachtig.
remco k
 remco k - maandag 31 maart 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Jawel. Die jongen is een uitkomst van een genetisch experiment en heeft dus wel een tijdje op eigen kweek gestaan. ...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 maart 2014 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Neeeheeeeeeeeeeej
Die topper van fnoord!!

Volgens mij is die uit de helikopter gevallen tijdens de open dag!
Ga me nou niet vertellen dat dat eigen kweek was he?! 😲
Doe dan maar Jan Mulder ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 31 maart 2014 - 12:12   quote  deeplink  
Ik zou Menzo vragen of hij nog zin heeft om 2e keeper te worden voor een jaar!!
nummer10
 nummer10 - maandag 31 maart 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Vd sar ?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 maart 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Waterreus
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 maart 2014 - 15:58   quote  deeplink  
Gert Bals!
nummer10
 nummer10 - maandag 31 maart 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Pietjeeeee
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 maart 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 21:05 schreef nummer10 het volgende:
Pietjeeeee
Schrijvers (de Beer uit de Meer vh de bolle uit Zwolle)..., Eddie PG, Heins Stuy, Frans de Munk....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door Ronald 1960 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 31 maart 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Bojan mag van mij iig blijven.. Zeker zoals ie gister speelde, en die kan echt nog stukken beter dan gister..Ik ben zelfs van mening dat Ajax hem zou moeten kopen.. Weliswaar een klein risico maar wel een speler die al bekend is in Europa en als ie goed gaat draaien ook voor veel geld verkocht kan worden..

Siggie mee eens net als Vermeer, zolang beiden maar wel uit Nederlands vertrekken.. Als ik Barca zou zijn had ik zeker Vermeer opgehaald, prima tweede keeper, en kan de concurrentiestrijd met ter Steegen zeker aan.

vd Hoorn is er net een jaar, die moet zeer zeker nog blijven.. Ik denk dat ie potentieel genoeg heeft om Ajax aan te kunnen.. Volgend seizoen zal die bij een vertrek van Moisander toch wel de tweede man achter Denswill en Veltman worden..

De Jong vertrekt denk ik niet, Moisander wel..
Moisander geweldige speler, maar een vertrek zou niet verkeer zijn, zeker niet nu Denswil eraan komt
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 01 april 2014 - 01:00   quote  deeplink  
Pietje was een beest. Zelfs met zijn gewicht kon hij nog fantastisch zweefduiken. Ik vergeet nooit meer het jaar dat hij voetballer van het jaar werd.

Ajax moet toch met de begroting die ze hebben, het geld en de spelers net als Bayern Munchen in eigen land boven de rest uitsteken?
Brandje
 Brandje - dinsdag 01 april 2014 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 01:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Pietje was een beest. Zelfs met zijn gewicht kon hij nog fantastisch zweefduiken. Ik vergeet nooit meer het jaar dat hij voetballer van het jaar werd.

Ajax moet toch met de begroting die ze hebben, het geld en de spelers net als Bayern Munchen in eigen land boven de rest uitsteken?
Kijk eens wat voor bedragen Bayern neerlegt voor bijvoorbeeld Gotze en Martinez. Verder lopen er in Nederland weinig spelers rond die een echte versterking zijn voor Ajax.
Tadic vind ik persoonlijk zwaar overschat want die zie je NOOIT in een topwedstrijd en kosten zeker meer dan 10 miljoen als ajax bij Twente aanklopt. Ziyech zie ik graag komen en die gaat ook komen dus een middenveld met Blind, Klaassen en Ziyech wordt echt smullen.
Verder heb je nog Kostic maar dat vind ik geen zekerheidje want die zie je ook zo een paar wedstrijden niet.
Zivkovich wordt een topper als je het mij vraagt en die komt toevallig al voor in mijn ogen een fooi!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 april 2014 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 07:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk eens wat voor bedragen Bayern neerlegt voor bijvoorbeeld Gotze en Martinez. Verder lopen er in Nederland weinig spelers rond die een echte versterking zijn voor Ajax.
Tadic vind ik persoonlijk zwaar overschat want die zie je NOOIT in een topwedstrijd en kosten zeker meer dan 10 miljoen als ajax bij Twente aanklopt. Ziyech zie ik graag komen en die gaat ook komen dus een middenveld met Blind, Klaassen en Ziyech wordt echt smullen.
Verder heb je nog Kostic maar dat vind ik geen zekerheidje want die zie je ook zo een paar wedstrijden niet.
Zivkovich wordt een topper als je het mij vraagt en die komt toevallig al voor in mijn ogen een fooi!
Volg je Groningen? Kostic zie je elke wedstrijd hoor..
Hij geeft wekelijks assist of een doelpuntje ook tegen Psv en Vitesse volgens mij..
Hij is sterk en dreigend kan Links en rechts uit de voeten en 21 jaar perfecte aankoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 april 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 april 2014 - 07:52   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=145254
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 april 2014 - 07:59   quote  deeplink  
Lees net dat Denswil niet wil verlengen als stand-in van Moisander. .
Brandje
 Brandje - dinsdag 01 april 2014 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 07:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volg je Groningen? Kostic zie je elke wedstrijd hoor..
Hij geeft wekelijks assist of een doelpuntje ook tegen Psv en Vitesse volgens mij..
Hij is sterk en dreigend kan Links en rechts uit de voeten en 21 jaar perfecte aankoop
Ik zie hem ook wel eens een paar wedstrijden niet maar we hebben volgens mij Kishna, Schone en Fisher voor op de vleugels. Uit de jeugd komt er ook wat aan met El Ghazi en Beckers dus ik vind Kostic niet nodig.
Brandje
 Brandje - dinsdag 01 april 2014 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 07:59 schreef Hummel10 het volgende:
Lees net dat Denswil niet wil verlengen als stand-in van Moisander. .
Weer zo´n zaakwaarnemer die wil cashen. Heeft nog een jaar contract dus of bijtekenen of naar jong Ajax.
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 01 april 2014 - 08:42   quote  deeplink  
Zou ongelofelijk dom zijn van hem om niet nog even het geduld te hebben totdat Moisander weg is. Dat gebeurt of deze zomer al of anders volgende winter. Welke andere en grotere club dan Ajax hij ook gaat, hij zal altijd op de bank belanden en dan waarschijnlijk nog langer dan bij Ajax het geval zal zijn. Wat denkt Haastrecht dan ? Dat Ajax hem zwart op wit geeft: Denswil wordt hoe dan ook de eerste man, maakt niet uit wat er met Moisander gebeurt.

Hij moet gewoon lekker bijtekenen, staat ie binnen 8 maanden zeker in Ajax1.
nora
 nora - dinsdag 01 april 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Dat bedoel ik weer zo,n mannetje wat denkt dat hij recht heeft op basis of anders weg gaat, ik ben er helemaal klaar mee of tekenen of lekker naar jong Ajax en als hij wil bijtekenen terug halen naar Ajax 1.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 april 2014 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 08:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zie hem ook wel eens een paar wedstrijden niet maar we hebben volgens mij Kishna, Schone en Fisher voor op de vleugels. Uit de jeugd komt er ook wat aan met El Ghazi en Beckers dus ik vind Kostic niet nodig.
Mag maar ik volg hem wel veel wedstrijden en hij maakt het momenteel iedere
back in de eredivisie lastig. Maakt niet uit vanaf welke kant hij komt.
Fischer zie ik liever een linie zakken op de plek Serero.. Hij heeft meer body
en een beter schot. Schone zal wellicht vertrekken en Becker en El ghazi
zie ik nog niet eens terug bij jong Ajax. En Khisna gaat ook nog niet een heel seizoen spelen.
Dus lijken mij genoeg argumenten om je selectie te versterken en breder
te maken. Terug moeten vallen op spelers als de Sa en Lukoki moeten we in de toekomst
niet meer willen
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 april 2014 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 09:47 schreef nora het volgende:
Dat bedoel ik weer zo,n mannetje wat denkt dat hij recht heeft op basis of anders weg gaat, ik ben er helemaal klaar mee of tekenen of lekker naar jong Ajax en als hij wil bijtekenen terug halen naar Ajax 1.
Inderdaad nog bijna niks bewezen en dan al zulke allures.
Vindt hem op dit moment nog niet eens stabiel genoeg voor een heel
seizoen. Volgend seizoen mocht Moisander blijven moet je je maar bewijzen en anders donder
je toch lekker op
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 01 april 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Het is eigenlijk heel simpel mbt Denswil. Hoewel ik wel denk dat dit meer van zijn zaakwaarnemer komt. Denswil hoor je nooit.
Wat is er simpel ? Nou gewoon: Of je tekent niet en je speelt in Jong Ajax. Of je tekent wel en speelt in Jong Ajax. Hahaha.

Uiteraard wel met de toevoeging: Als Moisander om welke reden dan ook niet (meer) speelt, speel jij. En oh ja, als je wel getekend hebt, is die kans groter en verdien je ook veel meer.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - dinsdag 01 april 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Bojan mag van mij iig blijven.. Zeker zoals ie gister speelde, en die kan echt nog stukken beter dan gister..Ik ben zelfs van mening dat Ajax hem zou moeten kopen.. Weliswaar een klein risico maar wel een speler die al bekend is in Europa en als ie goed gaat draaien ook voor veel geld verkocht kan worden.

Helemaal met je eens. Als die jongen een beetje vertrouwen gaat voelen, denk ik dat hij tot heel verl in staat is. En inderdaad, als je hem voor niet teveel kan kopen, verkoop je hem nog met winst ook denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 april 2014 door Inglourious bastard --
Robinho
 Robinho - dinsdag 01 april 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Een beetje onderhandelen mag toch? Blind tekenen hoeft echt niet. Denswill zal echt geen basisplaats eisen en zal ook zien dat De Boer veel vertrouwen in hem heeft. Als het kan speelt ie. Hij moet alleen een beetje geduld hebben, goed trainen en zorgen dat ie de beste is op zijn plek. Denk dat dit nieuws een beetje opgeblazen wordt net als destijds met Kishna. Moisander blijft hooguit nog een jaartje dus dat lijkt me te overzien.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 april 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 13:15 schreef Robinho het volgende:
Een beetje onderhandelen mag toch? Blind tekenen hoeft echt niet. Denswill zal echt geen basisplaats eisen en zal ook zien dat De Boer veel vertrouwen in hem heeft. Als het kan speelt ie. Hij moet alleen een beetje geduld hebben, goed trainen en zorgen dat ie de beste is op zijn plek. Denk dat dit nieuws een beetje opgeblazen wordt net als destijds met Kishna. Moisander blijft hooguit nog een jaartje dus dat lijkt me te overzien.
Denk het ook ja.. Als hij het wel eist dan is hij in ieder geval niet goed bezig.
Aan de andere kant waarschijnlijk gaat Moisander wel weg dus hij moet gewoon
geduld hebben
remco k
 remco k - dinsdag 01 april 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Mocht het waar zijn vind ik het eigenlijk alleen maar een goede zaak.. Iemand die genoegen neemt met de bank is niet goed genoeg voor Ajax, die mist namelijk de juiste mentaliteit.. Deze jongen wil altijd spelen, en als ik eerlijk ben denk ik ook dat ie dat straks verdient bij Ajax.. Een vertrek van Moisander zou dan ook prima zijn en goed op te vangen..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 april 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Noem 1 speler die liever op de bank zit..
Niet bij willen tekenen als je nog niet duidelijk beter bent dan diegene voor
je vind ik tamelijk arrogant.
remco k
 remco k - dinsdag 01 april 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 19:10 schreef Hummel10 het volgende:
Noem 1 speler die liever op de bank zit..
Niet bij willen tekenen als je nog niet duidelijk beter bent dan diegene voor
je vind ik tamelijk arrogant.
Ik vind het wel goed, ik denk ook niet dat ie weg wil, maar je mag best wat druk laten zien en laten weten dat je het niet eens bent met de situatie.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 april 2014 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdakunnen april 2014 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het wel goed, ik denk ook niet dat ie weg wil, maar je mag best wat druk laten zien en laten weten dat je het niet eens bent met de situatie.
Dat is duidelijk maar je moet wel reëel zijn uiteindelijk.
Hij wordt gewoon langzaam klaar gestoomd voor als Moisander vertrekt.
Vind hem nog niet echt in de positie om dingen te kunnen eisen (ja zijn korte contract).
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 april 2014 - 07:32   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210834

Er mogen een aantal spelers weg bij Chelsea zoals Kakuta, Kalas, van Aanholt
en nog een aantal. Misschien zit daar een koopje bij?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 02 april 2014 - 07:54   quote  deeplink  
Torres? :-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 02 april 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 19:10 schreef Hummel10 het volgende:
Noem 1 speler die liever op de bank zit..
Niet bij willen tekenen als je nog niet duidelijk beter bent dan diegene voor
je vind ik tamelijk arrogant.
genoeg voorbeelden.

mensen die liever cashen en op de bank zitten.
elia, bogarde en alle andere nederlanders die nederland hebben verlaten voor een plekje op de bank. of dachten ze echt dat ze het gingen redden in het buitenland na 1 goed seizoen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 02 april 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Moissander had gezegd dat hij ernaar uitkijkt, hoe het is om niet in nederland te spelen. Hij zou wel eens kunnen vertrekken, ik lig daar ook niet echt wakker van.
Hij heeft nog wel een contract voor 2 jaar dus ajax is vrij om veel geld voor hem te vragen, de vraag is of ze dat zullen doen.

Siem heeft nog een contract voor een jaar. Het word interessant wat hij gaat doen.
Komt er een club en gaat hij of komt er een club en hij zegt nee, of komt er geen club en tekent hij bij. Klaassen is zijn vervanger op het middenveld maar wie is de nummer 2 achter hem?

Dan is Vermeer en Siggie de enige 2 spelers waarvan ik denk dat ze weggaan het grootst.

Poulsen vertrekt ook, hij hangt zijn schoenen aan de wilgen.

Ben benieuwd of ajax de optie gaat lichten van bojan.

ik hoop dat ajax naar heerenveen gaat om hakim te halen.
Ajax HHW
 Ajax HHW - woensdag 02 april 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Overmars een drukke zomer voor de boeg. Nu Barcelona geen spelers meer kan kopen, zal Bojan wel teruggehaald worden, en is verhuur van andere spelers veel minder voor de hand liggend. Verder reken ik op vertrek van Moisander, Poulsen en Vermeer, en denk ik dat er belangstelling zal zijn voor Blind, Serero, Hoesen, Sigthorson en Fisher.

Vooral de ervaren jongens zullen dus vertrekken. Daar zal Overmars in mijn optiek zich op moeten richten. Een ervaren tweede keeper, verdediger en aanspeelpunt voorin zal in het slechtste scenario nodig zijn om het verloop in de selectie op te vangen.

Wil je volgend seizoen overwinteren in de CL, is er naast een wat minder pittige loting ook een kwaliteitsinjectie nodig. Er is voldoende jeugd, en ook in de doorstroom komt er nog genoeg aan, maar het is zaak om spelers aan te trekken, die ervaring en kwaliteit aan het team toevoegen. Ik zou niet direct betaalbare en welwillende spelers weten, die gelijk kunnen aansluiten in het speltype dat Ajax speelt. Met nieuwe spelers van het niveau Groningen en Heerenveen gaan Ajax die kwaliteitsimpuls niet krijgen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 april 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 10:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

genoeg voorbeelden.

mensen die liever cashen en op de bank zitten.
elia, bogarde en alle andere nederlanders die nederland hebben verlaten voor een plekje op de bank. of dachten ze echt dat ze het gingen redden in het buitenland na 1 goed seizoen.
Genoeg voorbeelden en dan kom je uit bij Bogarde?
En Elia dacht het wel te redden hoor.. Als jij een mooie club en een riant
salaris aangeboden krijgt ga je er toch ook voor?
En dan nog ook al beland een speler op de bank wilt dat niet zeggen
dat hij niet liever voetbald..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 april 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 13:30 schreef Ajax HHW het volgende:
Volgens mij heeft Overmars een drukke zomer voor de boeg. Nu Barcelona geen spelers meer kan kopen, zal Bojan wel teruggehaald worden, en is verhuur van andere spelers veel minder voor de hand liggend. Verder reken ik op vertrek van Moisander, Poulsen en Vermeer, en denk ik dat er belangstelling zal zijn voor Blind, Serero, Hoesen, Sigthorson en Fisher.

Vooral de ervaren jongens zullen dus vertrekken. Daar zal Overmars in mijn optiek zich op moeten richten. Een ervaren tweede keeper, verdediger en aanspeelpunt voorin zal in het slechtste scenario nodig zijn om het verloop in de selectie op te vangen.

Wil je volgend seizoen overwinteren in de CL, is er naast een wat minder pittige loting ook een kwaliteitsinjectie nodig. Er is voldoende jeugd, en ook in de doorstroom komt er nog genoeg aan, maar het is zaak om spelers aan te trekken, die ervaring en kwaliteit aan het team toevoegen. Ik zou niet direct betaalbare en welwillende spelers weten, die gelijk kunnen aansluiten in het speltype dat Ajax speelt. Met nieuwe spelers van het niveau Groningen en Heerenveen gaan Ajax die kwaliteitsimpuls niet krijgen.
Dus jij wilt beweren dat het niveau van Ajax nu zo hoog is?
Bij de subtop lopen genoeg spelers een versterking zijn voor dit Ajax..
Finnbogason, Ziyech, Kostic, Toornstra, Tadic, Mokotjo, Wijnaldum (Groningen)
Promes, Egan, Johansson, Guitierez en zal er nog wel een paar vergeten zijn.
Vitesse, Psv, en Feyenoord niet eens mee gerekend
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 02 april 2014 - 16:06   quote  deeplink  
wat zeker is is dat er volgend jaar diverse spelers niet meer zijn die er nu wel zijn. Hopen dat Overmars niet weer gaat wachten tot op het laatste moment.

Geen Mark netto, maar Mark Traag.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 april 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 16:06 schreef Bobby1972 het volgende:
wat zeker is is dat er volgend jaar diverse spelers niet meer zijn die er nu wel zijn. Hopen dat Overmars niet weer gaat wachten tot op het laatste moment.

Geen Mark netto, maar Mark Traag.
Tja zei het al maanden voor het vertrek van Erikssen dat ze al een vervanger
in huis moesten halen. Denk aan Chadli, Maher, Djuricic.
Ze hebben alsnog hun gelijk gehaald met Serero en back-up Duarte (tenminste als we
kampioen worden) . Als we dan toch kampioen worden zijn er wel middelen
en er komen wat talentjes aan dus we kunnen stappen maken.
En hoe? Tja mindere spelers vervangen voor sterkere dus de scouts kunnen aan de bak
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 16:06 schreef Bobby1972 het volgende:
wat zeker is is dat er volgend jaar diverse spelers niet meer zijn die er nu wel zijn. Hopen dat Overmars niet weer gaat wachten tot op het laatste moment.

Geen Mark netto, maar Mark Traag.
Is dat wel zo ja?? Poulsen vertrekt zeker, en Vermeer denk ik ook zeker..

Er zijn al gesprekken geweest met Pasveer, dat lijkt me een prima tweede man achter Cilissen, al mag van mij ook vd Hart die kans krijgen.

Poulsen vertrekt, in mijn optiek is hij gekomen i.p.v. Ooijer, die rol heeft hij goed ingevuld, en ik denk dan ook dat er wel weer ergens zo'n type vandaan gehaald zal worden..

Moisander kan een optie zijn om weg te gaan, daarachter hebben we Denswill die in potentie zelfs stukken beter is dan Moisander.

De Jong, speelt dit seizoen eigenlijk al niet, en gezien zijn blessure denk ik niet dat ie mee gaat naar het WK, en denk ik ook niet dat ie vertrekt. Ik zou daar op zich trouwens geen moeite mee hebben, Klaassen gaat ie er echt niet meer uit halen.. Misschien dat de Jong de man met Zivkovic kan zijn in de punt van de aanval..

Ik vraag me af of er een speler gehaald zal worden voor 1 van de vleugels, ik denk het niet aangezien je in de basis met Kishna en Fischer echt meer dan goede spelers hebt...

Misshien dat de plek van Serrero een discussie gaat worden.. Misschien dat Schone daar goed kan spelen..

Ik denk dus dat alleen een andere keeper voor de bank, een routinier voor de bank, en misschien een aanvaller voor de vleugels, ook voor de bank.. Heel misschien een AM..
Oceanu
 Oceanu - woensdag 02 april 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder zei: Schone zou ook weleens verder willen gaan kijken dan de Eredivisie.
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 19:10 schreef Oceanu het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Schone zou ook weleens verder willen gaan kijken dan de Eredivisie.
Ik denk dat ie blijft.. Maar zou uiteraard wel kunnen, heeft er de leeftijd voor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers









0.0145790