BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Oceanu
 Oceanu - woensdag 02 april 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Ook hij heeft nog 1 jaar contract.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 april 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 19:10 schreef Oceanu het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Schone zou ook weleens verder willen gaan kijken dan de Eredivisie.
Ondanks dat hij een goed seizoen draait zal ik er niet heel rouwig om zijn
als hij vertrekt. Gun hem wel een mooie club.
Moisander, Vermeer, Sigthorsson en De Jong idem dito
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 02 april 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 13:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Genoeg voorbeelden en dan kom je uit bij Bogarde?
En Elia dacht het wel te redden hoor.. Als jij een mooie club en een riant
salaris aangeboden krijgt ga je er toch ook voor?
En dan nog ook al beland een speler op de bank wilt dat niet zeggen
dat hij niet liever voetbald..
of hebben ze een bord voor hun kop?
sommige zijn anders meer bezig met bijzaken van het voetbal.
Zoals mooie auto's die je kan kopen met het riante salaris.
of dacht je van andy van der meyde, lekker in de bordeel hangen.
Ja en bogarde die lekker zijn contract ging verlengen terwijl hij geen uitzicht had op een plek. Hij kreeg een miljoen per jaar om elke wedstrijd gratis te bekijken van Chelsea.

Maar wat ik zou doen in zo situatie, tja ik weet het niet.
Dat ligt aan de situatie. Zegt iedereen dat ik uitgeleerd ben bij de club waar ik zit en komt een grotere club, ja tuurlijk ga ik die kans dan pakken. Als ik niet uitgeleerd ben dan ga ik ook niet naar een grotere club. Dan weet je gewoon dat je op de bank zit.
Ben niet een voetballer geworden om op de bank te zitten.

Elia heeft een periode gehad dat hij liever in zijn ferrari zat dan hij op de training was in de regen.
Van der meyde heeft meer uren doorgemaakt in het bordeel dan op het veld.

Sommige spelen door op hun 36ste bij een amateur club en andere stoppen op hun 30ste met voetbal.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 02 april 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 19:10 schreef Oceanu het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Schone zou ook weleens verder willen gaan kijken dan de Eredivisie.
bron?

Ik dacht dat hij al in het buitenland voetbalt en het wel goed vond om in nederland te blijven.
Heeft een jong gezin met een nederlandse vrouw.
Hij is 27 en dan ben je op de fysiek het sterkt.
Daarna begint de aftakeling.
Dit was zijn beste seizoen ooit en dat haalt hij niet.
Denk niet dat er een club komt om hem op te halen, die hem een mooi salaris bied en dat de club om de prijzen vecht en elk jaar Cl speelt.
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 21:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

bron?

Ik dacht dat hij al in het buitenland voetbalt en het wel goed vond om in nederland te blijven.
Heeft een jong gezin met een nederlandse vrouw.
Hij is 27 en dan ben je op de fysiek het sterkt.
Daarna begint de aftakeling.
Dit was zijn beste seizoen ooit en dat haalt hij niet.
Denk niet dat er een club komt om hem op te halen, die hem een mooi salaris bied en dat de club om de prijzen vecht en elk jaar Cl speelt.
Een bron geven bij een mening?? Das raar..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 02 april 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een bron geven bij een mening?? Das raar..
Oh is het een mening en geen quote.

Ja, dan weet ik wel iets leuks wat ajax moet doen.

Zlatan toch overhalen om zijn carriere af te sluiten bij ajax.
Hij heeft wel gezegd dan PSG hem niet meer laat gaan.
Mando
 Mando - woensdag 02 april 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een bron geven bij een mening?? Das raar..
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een bron geven bij een mening?? Das raar..
Niet om te bemoeien ofzo.. Maar Schone heeft zich wel degelijk eerder uitgesproken over een transfer naar het buitenland. Ik zou het hem gunnen en toejuichen. Goede voetballer maar staat net als Siem en Moisander, de jeugd in de weg. Als de Boer bijv. Siem echt zo goed vond stond hij wel op de plek van Klaassen, wat eigenlijk zijn plek is.

Maar anywayz ik dwaal af, hier de Bron:

http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=27311

Ps.. als jullie er toch voor zijn om Schone te houden, hoe ziet dit middenveld er volgens jullie dan uit?

Duarte. Schone.
Blind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door Mando --
nora
 nora - woensdag 02 april 2014 - 23:34   quote  deeplink  
Verkopen de Jong en Duarte Schone mag van mij blijven.Andersen meer laten spelen volgend seizoen evt die Ziyech er bij kopen ik vind hem toch echt goed,dan zijn wij compleet op het middenveld.
Mando
 Mando - woensdag 02 april 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 23:34 schreef nora het volgende:
Verkopen de Jong en Duarte Schone mag van mij blijven.Andersen meer laten spelen volgend seizoen evt die Ziyech er bij kopen ik vind hem toch echt goed,dan zijn wij compleet op het middenveld.
Ik ben ook voor Ziyech en Andersen hoor. Maar als je Siem, Duarte, Schone, Serero, Klaassen en Andersen hebt is het eigenlijk zinloos om Ziyech te halen. Je zal teveel jongens moeten teleurstellen waardoor het moraal zakt en mensen meer voor eigen succes gaan dan een ander wat te gunnen.
Ik zou daarom de Jong, Serero en Schone gewoon verkopen en Ziyech halen en Andersen laten doorstromen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door Mando --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Ziyech---Klaassen
---------Blind---------
Serero of Duarte achter de hand houden plus Lobotka Bazoer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 07:20   quote  deeplink  
Fischer---Bojan-----Kostic
Kishna, Hoesen en Zivkovic Andersen Achter de hand houden
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 07:23   quote  deeplink  
Van Rhijn--Veltman--Denswil---Boilesen
Type Ooijer aantrekken (Heitinga kan ook Cvm)
Tete Ligeon Dijks Riedewald vd Hoorn achter de hand
Prima lijkt me
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 07:24   quote  deeplink  
Vd Hart, Pasveer, Cilissen
Brandje
 Brandje - donderdag 03 april 2014 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 23:16 schreef Mando het volgende:

[..]

[..]

Niet om te bemoeien ofzo.. Maar Schone heeft zich wel degelijk eerder uitgesproken over een transfer naar het buitenland. Ik zou het hem gunnen en toejuichen. Goede voetballer maar staat net als Siem en Moisander, de jeugd in de weg. Als de Boer bijv. Siem echt zo goed vond stond hij wel op de plek van Klaassen, wat eigenlijk zijn plek is.

Maar anywayz ik dwaal af, hier de Bron:

http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=27311

Ps.. als jullie er toch voor zijn om Schone te houden, hoe ziet dit middenveld er volgens jullie dan uit?

Duarte. Schone.
Blind.
Zoals jij praat dan zal je dus nooit meer een speler kunnen aantrekken want die staat dan de jeugd ook weer in de weg.
Moisander en Schonene moeten gewoon blijven. je kan niet met elf jonge jochies gaan spelen. Jeugd is zeer belangrijk maar we moeten er niet in doorslaan
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 07:26   quote  deeplink  
Dus verkopen Vermeer, de Jong, Moisander, Schone, Sigthorsson
aantrekken Ziyech, Kostic en Heitinga
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 23:16 schreef Mando het volgende:

[..]

[..]

Niet om te bemoeien ofzo.. Maar Schone heeft zich wel degelijk eerder uitgesproken over een transfer naar het buitenland. Ik zou het hem gunnen en toejuichen. Goede voetballer maar staat net als Siem en Moisander, de jeugd in de weg. Als de Boer bijv. Siem echt zo goed vond stond hij wel op de plek van Klaassen, wat eigenlijk zijn plek is.

Maar anywayz ik dwaal af, hier de Bron:

http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=27311

Ps.. als jullie er toch voor zijn om Schone te houden, hoe ziet dit middenveld er volgens jullie dan uit?

Duarte. Schone.
Blind.
Die jongen gaf enkel zijn mening, of Schone dat wel of niet gezegd heeft weet ik niet..

Schone zou naast Klaassen kunnen spelen..
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 07:20 schreef Hummel10 het volgende:
Fischer---Bojan-----Kostic
Kishna, Hoesen en Zivkovic Andersen Achter de hand houden
Kishna gaat volgend seizoen echt basis speler zijn..
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:
Dus verkopen Vermeer, de Jong, Moisander, Schone, Sigthorsson
aantrekken Ziyech, Kostic en Heitinga
Dan heb je op 9 een groot probleem, kan je niet alleen aan Zivkovic ophangen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 07:43   quote  deeplink  
En als steek of vd vaart degraderen daar even aankloppen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 03 april 2014 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 07:24 schreef Hummel10 het volgende:
Vd Hart, Pasveer, Cilissen
In deze rangorde?? Ik denk dat v/d Hart geen 3e keus (meer) wil zijn, dus Cillessen 1e, en Pasveer reserve en dan voor JA?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 03 april 2014 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 23:16 schreef Mando het volgende:

[..]

[..]

Niet om te bemoeien ofzo.. Maar Schone heeft zich wel degelijk eerder uitgesproken over een transfer naar het buitenland. Ik zou het hem gunnen en toejuichen. Goede voetballer maar staat net als Siem en Moisander, de jeugd in de weg. Als de Boer bijv. Siem echt zo goed vond stond hij wel op de plek van Klaassen, wat eigenlijk zijn plek is.

Maar anywayz ik dwaal af, hier de Bron:

http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=27311

Ps.. als jullie er toch voor zijn om Schone te houden, hoe ziet dit middenveld er volgens jullie dan uit?

Duarte. Schone.
Blind.
Volgens mij heeft hij ooit gezegd dat hij het wel goed vond zo.
Dat zijn vrouw geen zin heeft om nederland te verlaten ofzo.
Bron heb ik niet.

Ik zie hem nog steeds als een ideale nummer 12.

Fisher Zivokic Bojan
Hakim Klaassen
Blind
Boillissen Denswil Veltman Van rhijn
Cillissen

Volgens mij gaan we met deze selectie op naar de 5de landskampioenschap op een rij.

Op de bank zitten dan
Schone
Anderssen
Ligeon
Van der Hart
Serrero
Hoessen
Riedewald
van der hoorn

Vertrokken zijn
Siggie
De Jong
Poulsen
Moisander
Vermeer

Oudste speler die we dan nog hebben is Schone met 27 jaar, daarna valt er een gat van 4 jaar ofzo.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 08:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

In deze rangorde?? Ik denk dat v/d Hart geen 3e keus (meer) wil zijn, dus Cillessen 1e, en Pasveer reserve en dan voor JA?
Tja vd Hart tweede keeper maken lijkt me ook niet verstandig dan maar verhuren.
Pasveer of Steek 2de keeper maken..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 07:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb je op 9 een groot probleem, kan je niet alleen aan Zivkovic ophangen..
Zivcovic, Kishna, Bojan, Hoesen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door Hummel10 --
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 09:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij ooit gezegd dat hij het wel goed vond zo.
Dat zijn vrouw geen zin heeft om nederland te verlaten ofzo.
Bron heb ik niet.

Ik zie hem nog steeds als een ideale nummer 12.

Fisher Zivokic Bojan
Hakim Klaassen
Blind
Boillissen Denswil Veltman Van rhijn
Cillissen

Volgens mij gaan we met deze selectie op naar de 5de landskampioenschap op een rij.

Op de bank zitten dan
Schone
Anderssen
Ligeon
Van der Hart
Serrero
Hoessen
Riedewald
van der hoorn

Vertrokken zijn
Siggie
De Jong
Poulsen
Moisander
Vermeer

Oudste speler die we dan nog hebben is Schone met 27 jaar, daarna valt er een gat van 4 jaar ofzo.
Kishna maar weg doen dan?
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 10:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja vd Hart tweede keeper maken lijkt me ook niet verstandig dan maar verhuren.
Pasveer of Steek 2de keeper maken..
Waarom, het is groot talent... Kan toch prima als standinn, Vermeer was op jongere leeftijd toch ook een prima standinn voor Steek..
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 10:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zivcovic, Kishna, Bojan, Hoesen?
Hoessen is gewoon niet goed genoeg, ook niet voor de bank, Kishna vind ik geen 9, en Bojan en Zivkovic vind ik iets te mager..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 11:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom, het is groot talent... Kan toch prima als standinn, Vermeer was op jongere leeftijd toch ook een prima standinn voor Steek..
Vind ik een beetje mager..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 11:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoessen is gewoon niet goed genoeg, ook niet voor de bank, Kishna vind ik geen 9, en Bojan en Zivkovic vind ik iets te mager..
Van mij mag er nog wel een spits bijkomen hoor..
Mando
 Mando - donderdag 03 april 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 07:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zoals jij praat dan zal je dus nooit meer een speler kunnen aantrekken want die staat dan de jeugd ook weer in de weg.
Moisander en Schonene moeten gewoon blijven. je kan niet met elf jonge jochies gaan spelen. Jeugd is zeer belangrijk maar we moeten er niet in doorslaan
Type ooijer, Stam en Poulsen vond ik wel goed. Puur voor de ervaring en de grote wedstrijden moet je iemand hebben die er al staat. Maar wat ik persoonlijk belangrijker vind voor dit Ajax is dat er nou is een echt geraamte komt, met spelers die er elke week gewoon instaan en niet wedstrijdje wel wedstrijdje niet. Dan kan je werken aan de automatismen denk dat het team dan veel beter gaat draaien.

En de Jong, Moisander en Schone zullen als ze dit jaar niet vertrekken volgend jaar vertrekken. Dus vind ik het verstandiger met jonge gasten als Veltman, Denswil en Klaasen bijvoorbeeld, lange contracten af te sluiten en genoeg speeltijd te bieden.

Kortom speler aantrekken is niet verkeerd, maar moet dan wel wat toevoegen aan de selectie.
In mijn ogen is Ziyech zo'n speler beetje type Eriksen, mooie trap en een goeie dribbel precies wat wij missen.

Blind, v Rhijn, Cillesen hebben al aardig ervaring imo, nog een ervaren aanvalsleider en dan heb je in iedere linie genoeg ervaring voor de Eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door Mando --
Mando
 Mando - donderdag 03 april 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 09:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij ooit gezegd dat hij het wel goed vond zo.
Dat zijn vrouw geen zin heeft om nederland te verlaten ofzo.
Bron heb ik niet.

Ik zie hem nog steeds als een ideale nummer 12.

Fisher Zivokic Bojan
Hakim Klaassen
Blind
Boillissen Denswil Veltman Van rhijn
Cillissen

Volgens mij gaan we met deze selectie op naar de 5de landskampioenschap op een rij.

Op de bank zitten dan
Schone
Anderssen
Ligeon
Van der Hart
Serrero
Hoessen
Riedewald
van der hoorn

Vertrokken zijn
Siggie
De Jong
Poulsen
Moisander
Vermeer

Oudste speler die we dan nog hebben is Schone met 27 jaar, daarna valt er een gat van 4 jaar ofzo.
Enigste wijziging die ik aan zou brengen in je eerste elf is Kishna voor Bojan, denk dat hij het niveau Eredivisie wel aankan. En als we die spits Batshuayi van standard Luik kunnen halen zou ik Zivkovic rustig brengen.

Fisher Batshuayi Kishna
Hakim Klaassen
Blind
Boillissen Denswil Veltman Van rhijn
Cillissen

Bank:
Zivkovic
Duarte
Andersen
Dijks
Hoorn
Van der Hart
WILDCARD (Meleg, El Ghazi,Bazoer, Lobotka, Riedewald, Tete etc).

Verhuren:
Ligeon, de Sa (Ligeon lijkt niet voor te komen in de plannen van de Boer en de Sa is toch wel te goed voor de Jupiler league, maar niet voor AJAX1).

Verkopen:
de Jong, Moisander, Schone, Serero, Vermeer. ( Zijn alle toe aan iets nieuws met uitzondering van Serero, vind hem een goeie voetballer maar zijn schot kan echt niet als profvoetballer).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door Mando --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 april 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Je moet wel de juiste balans in de groep behouden. Mix van ervaring en jong. Zullen er ook 'oudere' ervaren spelers bij gekocht moeten worden. Ik zou naast Zivkovic nog steeds een wat oudere ervaren spits erbij kopen. Persoonlijk zou ik zowel Siggi als Hoesen verkopen. Ziyech is een speler die ik ook graag zie komen. Daarnaast zou een ervaren middenvelder type Heitinga ook een goede aanvulling zijn. Wanneer vermeer weggaat heb je ook een goede stand in nodig!!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 april 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Ajax moet zien dat ze vanaf het begin van de competitie meer rust en regelmaat hebben dan in de voorgaande jaren. Laat ook dit jaar een les zijn. Meer kwaliteit in de gehele linie dan het afgelopen jaar. Hoop echt dat de Boer blijft. Want ook dat weet je nooit zeker. Ajax heeft een aantal kwalitatief betere spelers nodig om niet weer zo'n groot contrast tussen de wedstrijden onderling te krijgen. Wanneer je echt een keer wil groeien is dat een pre. Anders krijg je weer een copy van dit jaar. Ik denk dat daar niemand op zit te wachten. Risico's een keer minimaliseren dit jaar door zorgvuldiger en eerder te anticiperen. Want anders mag Overmars van mij ook per direct weg!!
Robinho
 Robinho - donderdag 03 april 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Het beleid van Ajax is toch niet zo slecht geweest. Er is nauwelijks geld uitgegeven en we zijn bijna voor de vierde keer kampioen. We zijn financieel weer kerngezond, er loopt goede jeugd en er zijn toptalenten aangetrokken die straks doorbreken. Dat de aankopen van directe versterkingen voor het eerste niet allemaal uit de verf komen is jammer, maar dat is altijd zo geweest. De helft kan het aan, de andere helft niet. Ik denk alleen wel dat de lat wat betreft aankopen voor het eerste omhoog moet. Liever niemand kopen dan iemand die het misschien wel redt of misschien niet. Of dan spelers die niets extra's toevoegen. Heitinga is een goede optie voor Poulsen. Maar er moet toch ook geprobeerd worden de Sneijders, Van der Vaarts en Huntelaars op korte termijn terug te halen. Straks staat er 200 miljoen op de bank en winnen we nog niet van Boekarest en Salzburg. De ambitie die een paar jaar geleden is uitgesproken kan alleen op die manier gerealiseerd worden.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 april 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Als Ajax de ambitie wil behouden om te groeien zal het zeker anders moeten dan dit jaar. Nog zo'n jaar en de consequenties zijn niet meer te overzien. Ik zie en hoop ook niet da Ajax op deze manier ieder jaar kampioen wordt. Stabiliteit is in feite synoniem met kwaliteit. Meer kwaliteit zorgt voor meer stabiliteit. En dat was wat er dit jaar duidelijk ontbrak!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 03 april 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 17:58 schreef Robinho het volgende:
Het beleid van Ajax is toch niet zo slecht geweest. Er is nauwelijks geld uitgegeven en we zijn bijna voor de vierde keer kampioen. We zijn financieel weer kerngezond, er loopt goede jeugd en er zijn toptalenten aangetrokken die straks doorbreken. Dat de aankopen van directe versterkingen voor het eerste niet allemaal uit de verf komen is jammer, maar dat is altijd zo geweest. De helft kan het aan, de andere helft niet. Ik denk alleen wel dat de lat wat betreft aankopen voor het eerste omhoog moet. Liever niemand kopen dan iemand die het misschien wel redt of misschien niet. Of dan spelers die niets extra's toevoegen. Heitinga is een goede optie voor Poulsen. Maar er moet toch ook geprobeerd worden de Sneijders, Van der Vaarts en Huntelaars op korte termijn terug te halen. Straks staat er 200 miljoen op de bank en winnen we nog niet van Boekarest en Salzburg. De ambitie die een paar jaar geleden is uitgesproken kan alleen op die manier gerealiseerd worden.
Mooi verwoord. + 33 Alleen voor de 4e keer moet zijn: voor de 4e keer OP RIJ!! Anders is het net alsof we feyenoord zijn....4 x pas hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 03 april 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Ajax is in de afgelopen 4 seizoenen net zo vaak kampioen geworden als feyenoord in de afgelopen 40 jaar!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....Sorry hoor! 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 april 2014 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
nora
 nora - donderdag 03 april 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Je bedoelt geen types als Duarte en v/d Hoorn dat zijn een breedte aankoopen geweest en die hebben we niet nodig het moet een duidelijke meerwaarde zijn anders jongens opstellen uit jong Ajax.Ik zou persoonlijk indien hij wil Siggi nog een jaar houden want alleen met Bojan en Zykovic in de spits is te weinig en Hoesen is tot op heden te matig.
Robinho
 Robinho - donderdag 03 april 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 18:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ajax is in de afgelopen 4 seizoenen net zo vaak kampioen geworden als feyenoord in de afgelopen 40 seizoenen MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....Sorry hoor! 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Wahahahahahaha, lig in een deuk man! Vond ze altijd al een beetje gefrustreerd en aggressief. Maar dat verklaart alles. Hahahaha....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 18:30 schreef nora het volgende:
Je bedoelt geen types als Duarte en v/d Hoorn dat zijn een breedte aankoopen geweest en die hebben we niet nodig het moet een duidelijke meerwaarde zijn anders jongens opstellen uit jong Ajax.Ik zou persoonlijk indien hij wil Siggi nog een jaar houden want alleen met Bojan en Zykovic in de spits is te weinig en Hoesen is tot op heden te matig.
Inderdaad dat moeten we niet meer willen. Je kan altijd een keertje pech hebben
met een dure aankoop zie Sulejmani. Toch is het ook wel eens raak Huntelaar, Suarez
ect. Scouting moet toch wel iets weten te vinden? Cardozo Benfica 30 jaar
niet zeker van een basisplaats erg goed nog altijd. Zulke spelers zie ik graag
komen of Bendtner zoiets. Kost geld maar kunnen je wel verder helpen
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 21:13   quote  deeplink  
Cordozo is veel geblesseerd geweest.. Ik denk niet dat ie weg mag..

Bendtner vind ik een heel matige speler die bij ons niet zou toevoegen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 april 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Zivkovic dierect in de spits van Ajax 1...direct voor de leeuwen gooien..is een groot talent niet laten verpieteren in een lager elftal...
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Een speler verpietert niet in Jong Ajax, daar worden ze juist beter van. Of hij Ajax 1 al aankan valt nog maar te bezien.. Ik denk ook niet dat ie direct gehaald is als eerste spits..
Robinho
 Robinho - donderdag 03 april 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:
Een speler verpietert niet in Jong Ajax, daar worden ze juist beter van. Of hij Ajax 1 al aankan valt nog maar te bezien.. Ik denk ook niet dat ie direct gehaald is als eerste spits..
De Boer heeft vandaag gezegd dat ie kijkt naar een spits en een buitenspeler. De rest is goed ingevuld. Zivkovic wordt dus langzaam gebracht.
Dan kun je er vanuit gaan dat van het kwartet Bojan, Siggie, Hoesen en De Jong 2 a 3 spelers vertrekken.
Wat kost in Godsnaam een spits die het Ajax spel spelen kan en die goed genoeg is........In Nederland lopen ze niet
remco k
 remco k - donderdag 03 april 2014 - 22:18   quote  deeplink  
De Boer heeft gezegd dat ie naar een spits kijkt als de Jong vertrekt..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 april 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 22:18 schreef remco k het volgende:
De Boer heeft gezegd dat ie naar een spits kijkt als de Jong vertrekt..
Hoop zelf toch nog het meest op die Batshuayi die is sterk, snel en een goede afmaker.
En jong dus door te verkopen clausule van 8 miljoen heeft hij
Robinho
 Robinho - donderdag 03 april 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 22:18 schreef remco k het volgende:
De Boer heeft gezegd dat ie naar een spits kijkt als de Jong vertrekt..
Nee, net omgekeerd; "Normaal gesproken komt er nog een spits bij, want het is de bedoeling dat Siem (De Jong, red.) vertrekt", aldus Frank de Boer donderdag op het wekelijkse perspraatje. "Maar als Siem blijft, is het halen van een spits minder noodzakelijk."
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 04 april 2014 - 01:53   quote  deeplink  
Toch vind ik dat ze juist nu een poging moeten wagen om vd Vaart terug te halen.
Hij ligt hevig onder vuur door bestuur en supporters, terwijl het niet schuld is.
Voor ons een geweldige versterking + bergen ervaring. Voor hem veel speeltijd en garantie tot NL elftal en speelt zich weer in de kijker voor misschien wel een laatste top transfer.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 04 april 2014 - 02:04   quote  deeplink  
Lolllllll. Ik heb een prive bericht verzonden naar Rafa op facebook (orgineel account)
Ik vraag mij af of hij het uberhaupt zal lezen, maar hoop het wel en dat hij er ook iets mee doet.

Hey Rafael!

Sorry dat ik je via deze weg een bericht stuur, maar je zult hopelijk heel even de tijd nemen om het te lezen.

Sinds je bij Ajax speelde was ik al een groot fan van je (voor mijn vriendin en tegenwoordig vrouw nog meer haha)
Ik vind het niet leuk en fair om te horen dat je nu zo behandeld word bij HSV. Je bent nog altijd even goed dan anders en hopelijk blijf je dit ook nog wel even.
Of het waar is wat de geruchten zeggen weet ik niet. Er word gezegd dat jij wilt afsluiten bij HSV. Eigenlijk ik en heel veel supporters met mij zouden jou heel erg graag nog zien op het veld in de Arena in het shirt van je oude clubliefde.
Ik vind het persoonlijk zonde om weg te kwijnen bij een club die in de degradatiezone speelt, waar geen eer meer te behalen valt en waar de supporters zo met je omgaan.
Bij Ajax zou je gedragen worden door de supporters en speel je jezelf tevens weer in de kijker en kunnen ze ook bij het NL elftal niet meer om je heen.
Hopelijk kunnen we je weer spoedig op onze velden zien spelen.
Bel de Boer op, we hebben je nodig!!!

Groeten Peter
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 04 april 2014 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 april 2014 - 02:04 schreef Peterhs het volgende:
Lolllllll. Ik heb een prive bericht verzonden naar Rafa op facebook (orgineel account)
Ik vraag mij af of hij het uberhaupt zal lezen, maar hoop het wel en dat hij er ook iets mee doet.

Hey Rafael!

Sorry dat ik je via deze weg een bericht stuur, maar je zult hopelijk heel even de tijd nemen om het te lezen.

Sinds je bij Ajax speelde was ik al een groot fan van je (voor mijn vriendin en tegenwoordig vrouw nog meer haha)
Ik vind het niet leuk en fair om te horen dat je nu zo behandeld word bij HSV. Je bent nog altijd even goed dan anders en hopelijk blijf je dit ook nog wel even.
Of het waar is wat de geruchten zeggen weet ik niet. Er word gezegd dat jij wilt afsluiten bij HSV. Eigenlijk ik en heel veel supporters met mij zouden jou heel erg graag nog zien op het veld in de Arena in het shirt van je oude clubliefde.
Ik vind het persoonlijk zonde om weg te kwijnen bij een club die in de degradatiezone speelt, waar geen eer meer te behalen valt en waar de supporters zo met je omgaan.
Bij Ajax zou je gedragen worden door de supporters en speel je jezelf tevens weer in de kijker en kunnen ze ook bij het NL elftal niet meer om je heen.
Hopelijk kunnen we je weer spoedig op onze velden zien spelen.
Bel de Boer op, we hebben je nodig!!!

Groeten Peter
Haha top! Hij hoort ook gewoon met Ajax in de Champions league!
Brandje
 Brandje - vrijdag 04 april 2014 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 april 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:
Een speler verpietert niet in Jong Ajax, daar worden ze juist beter van. Of hij Ajax 1 al aankan valt nog maar te bezien.. Ik denk ook niet dat ie direct gehaald is als eerste spits..
Totale onzin wat je nu zegt. Spelers verpieteren juist in Jong Ajax. je kan Zivkovic niet meer in Jong Ajax laten ballen.
Paar jaar geleden haalde ze Mats Ritz. Op dat moment een van de talenten in belgie en basisspeler bij zijn club en bij ajax werd hij zelfs in de A1 geposteerd. Zeer domme aktie.
Zivkovich was en is nu weer basisspeler van een subtopper in nederland. Als ze hem bij jong ajax laten spelen dan snap je er echt helemaal niks van

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers









0.0150270