BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wordt Bakkali de nieuwe Labyrat?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 april 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Jep... NIet eens voor het voetbal hoor. Maar voor de eigen supporters..
Snap ik..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 25 april 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Aad de Mos heeft vandaag gezegd dat PSV Bakkali weg moet doen, omdat PSV te groot is om zich te laten ringeloren. Ik ben het hier helemaal mee eens. Wat denkt die Bakkali wel. Denkt hij bij al die clubs die naar zijn handtekening hengelen dat hij daar wel in het eerste komt te spelen? Opzouten met Bakkali. Het is inmiddels een net zo over het paard getild mannetje als Labyrat was. Hij heeft nog niks laten zien en denkt al dat hij van een andere categorie is. Hij kan alleen maar harder op zijn bek gaan.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 25 april 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Hij heeft in het begin goed gespeeld, alleen is nog lang niet klaar. PSV zal geduld moeten hebben, want het is echt een mega talent die PSV diverse miljoenen kan gaan opleveren.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 25 april 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Klopt allemaal, maar zijn waardeloze karakter dreigt nu wel overduidelijk naar boven te komen. En in dat geval moet PSV gewoon afscheid van hem nemen komende zomer. Een paar miljoen opstrijken, strik erom en weg ermee. Met dit soort waardeloze gasten win je de oorlog toch niet. Dit is een toekomstige rotte appel in de selectie en daar moet PSV voor waken, want dat is de afgelopen jaren al te vaak gebeurd. Een speler moet graag bij PSV willen voetballen en anders maar niet. Daar kunnen we een voorbeeld nemen aan 020. Zij voeren hier een strikt en terecht beleid in.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 28 april 2014 - 21:35   quote  deeplink  
De maat is eindelijk vol bij PSV. Brands heeft aangegeven dat PSV het zat is met Bakkali. Het is nu graag of niet bijtekenen. Krijgt PSV na volgende week geen bevredigend antwoord dan wordt Bakkali direct op de transferlijst gezet. Hè hè eindelijk heeft Brands het door. PSV laat zich gelukkig niet meer ringeloren door een jeugdspeler. Geen enkele speler is namelijk groter dan de club en zeker geen jeugdspeler die nog niets heeft gepresteerd. Ik ben bang dat ik gelijk krijg met mijn topic in deze. Bakkali wordt de nieuwe Lavyrat.
sim
 sim - dinsdag 29 april 2014 - 00:11   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Bakkali spreekt lezing PSV tegen: "Met positief gevoel in gesprek"

Zakaria Bakkali wil zijn contract bij PSV verlengen en de zaakwaarnemer verwacht deze week een gesprek met de clubleiding van PSV. Dit staat haaks op de uitspraken van technisch manager Marcel Brands.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2014 door sim --
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 29 april 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Eerst zien, dan geloven. Hoe vaak is dit namelijk al niet gezegd?
tomson
 tomson - woensdag 30 april 2014 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 16:25 schreef RenatoBos het volgende:
De mijne, dat we in Eindhoven zouden winnen..d:-)
:D
Pieter08
 Pieter08 - zondag 04 mei 2014 - 13:24   quote  deeplink  
En ja hoor, Bakkali wordt de nieuwe Labyrat. Hij blijkt al een voorcontract te hebben getekend bij Chelsea. Dat is dus de reden van zijn stugge houding. En maar zeggen dat het gevoel goed is. Waar kennen we dat toch weer van? Meneer wilde meer aan spelen toekomen. Nou, dat kun je bij Chelsea wel vergeten of zou ie het tweede elftal bedoelen?
Peterhs
 Peterhs - zondag 04 mei 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Als dat waar is, maakt hij een verkeerde keuze...
Toch blijf ik erbij dat PSV hier zelf een groot aandeel in had. Dit vanwege het volledig niet meer aan spelen toe laten komen, na een stormachtig begin van de competitie van hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2014 door Peterhs --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 04 mei 2014 - 13:48   quote  deeplink  
Eens, dat was een technische blunder. Vraag blijft staan of ze hem zonder die blunder wel hadden kunnen houden. Het is een erg goede voetballer, maar ik twijfel zeer aan zijn mentaliteit.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 04 mei 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Het Britse Football Direct News meldt zojuist dat Chelsea idd een voorcontract heeft met Bakkali en dat hij direct wordt uitgeleend aan Vitesse. Speelt ie daar toch mooi samen met Labyrat. Het kan verkeren.
remco k
 remco k - zondag 04 mei 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Ik denk dat hij gelijk heeft om te vertrekken.. Met Narsingh en hemzelf had men gewoon een prima rechterkant... Maar men huurt liever een speler uit vorm voor ruim 60 k per wedstrijd i.p.v. dat men hem laat spelen..

Een belachelijke beslissing van PSV, en daar moet men nu voor bloeden..

Jammer voor de ED als zo'n jongen nu al vertrekt..
remco k
 remco k - zondag 04 mei 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2014 - 13:51 schreef Pieter08 het volgende:
Het Britse Football Direct News meldt zojuist dat Chelsea idd een voorcontract heeft met Bakkali en dat hij direct wordt uitgeleend aan Vitesse. Speelt ie daar toch mooi samen met Labyrat. Het kan verkeren.
Mocht dat waar zijn..

Wat is er dan mis met zijn keuze??

Hij gaat stukken meer verdienen, en speelt minimaal net zo veel als bij PSV.. En dat ook nog eens bij een leuke ploeg..

Heb een hekel aan het beleid van Vitesse hoor, maar op het veld staat ieder jaar een leuke ploeg..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 05 mei 2014 - 09:24   quote  deeplink  
Tyfus Bakkali
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 mei 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Het zij zo!
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 mei 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 09:24 schreef psveindhoven123 het volgende:
Tyfus Bakkali
Eerder tyfus Vitesse met hun schijt sjeik en kut Chelsea.
Begint langzamerhand te ruiken naar competitievervalsing.
Alle centen oppotten, want spelers koopt Chelsea wel voor ze.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 05 mei 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Perfect gezegd!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Chelsea-haters moeten ze opknopen..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 05 mei 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Als dit allemaal waar is, dan hoop ik dat hij flink zijn neus stoot.
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 mei 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:
Chelsea-haters moeten ze opknopen..
Omdat?

Chelsea en iedere andere schijtclub die zichzelf verkoopt aan een of andere sjeik mag van mij lekker de fik in hun stadion krijgen.
Vooral wanneer Mourinho in het stadion aanwezig is dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2014 door Peterhs --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 18:13   quote  deeplink  
De fik in jou..!!
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 mei 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 18:13 schreef RenatoBos het volgende:
De fik in jou..!!
Moeilijk hé om met normale argumenten te komen.
Chelsea sucks en jou schijtclub ook!
Pieter08
 Pieter08 - maandag 05 mei 2014 - 19:52   quote  deeplink  
De pot verwijt de ketel.
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 mei 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 19:52 schreef Pieter08 het volgende:
De pot verwijt de ketel.
Ja, jij kent mij...
Ik zie alleen geen zwart, dus je argument klopt niet.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 05 mei 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Klopt, is ook bruin.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 mei 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 19:06 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Moeilijk hé om met normale argumenten te komen.
Chelsea sucks en jou schijtclub ook!
Over normale argumenten gesproken..
smiley-laughing024.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2014 door RenatoBos --
Pieter08
 Pieter08 - maandag 05 mei 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Volgens het Eindhovens Dagblad gaan Bakkali en zijn zaakwaarnemer as vrijdag in gesprek met de PSV top. Wat valt er nog te bespreken als de beslissing al is genomen?
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 mei 2014 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 22:27 schreef Pieter08 het volgende:
Volgens het Eindhovens Dagblad gaan Bakkali en zijn zaakwaarnemer as vrijdag in gesprek met de PSV top. Wat valt er nog te bespreken als de beslissing al is genomen?
Dat het andere gewoon een gerucht was misschien zoals heel vaak gebeurd?
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 06 mei 2014 - 08:46   quote  deeplink  
Meneer Bakkali wil alleen bijtekenen als hij perspectief heeft op 25 tot 30 wedstrijden. Dat is dus een basisplaats, of tellen de vriendschappelijke wedstrijden ook mee?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 06 mei 2014 - 09:53   quote  deeplink  
Hij is 18, wat denkt hij wel. Dat PSV om hem draait ofzo?
Joe The Ball
 Joe The Ball - dinsdag 06 mei 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Ik weet niet wie de durf heeft, bij te willen tekenen met de eis ik wil zeker 30 wedstrijden spelen.
Wie kan garanderen dat hij wel de kracht heeft in de 30 wedstrijden in top conditie te zullen verkeren en te presteren.(dus een gewonnen wedstrijd...kan hij 30 wedstrijden winnen dan is het ja.)
Ik weet niet of hij een verstandig mens is....IK EIS...welke garantie heeft Hij.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 06 mei 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Volgens mij is het een eis van het kamp Bakkali om achteraf PSV de schuld te kunnen geven voor het stuklopen van de onderhandelingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2014 door Pieter08 --
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 06 mei 2014 - 21:04   quote  deeplink  
Zou goed kunnen
remco k
 remco k - dinsdag 06 mei 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Lijkt me een logische eis..

Met Europa erbij speelt je 45 tot 50 wedstrijden komend seizoen.. Hij wil in iets meer dan de helft spelen, wat is daar mis mee...

Het gaat er alleen om wat de tegenprestatie is.. Onderhandelingen zijn namelijk nooit eenzijdig, misschien daar eens bij nadenken.. Er kan namelijk prima een tegeneis neergelegd worden over de kwaliteit van het spel.. Een gemiddelde aantal assists of goals, en dat wanneer dit gemiddelde niet gehaald wordt, de trainer alsnog de macht heeft om hem eruit te gooien..

Ook kan je kiezen voor een boete clausule mocht ie niet aan genoeg speeltijd komen..

Kortom genoeg opties om niet alleen de schuld bij het talent neer te leggen..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 06 mei 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2014 - 21:34 schreef remco k het volgende:
Lijkt me een logische eis..

Met Europa erbij speelt je 45 tot 50 wedstrijden komend seizoen.. Hij wil in iets meer dan de helft spelen, wat is daar mis mee...

Het gaat er alleen om wat de tegenprestatie is.. Onderhandelingen zijn namelijk nooit eenzijdig, misschien daar eens bij nadenken.. Er kan namelijk prima een tegeneis neergelegd worden over de kwaliteit van het spel.. Een gemiddelde aantal assists of goals, en dat wanneer dit gemiddelde niet gehaald wordt, de trainer alsnog de macht heeft om hem eruit te gooien..

Ook kan je kiezen voor een boete clausule mocht ie niet aan genoeg speeltijd komen..

Kortom genoeg opties om niet alleen de schuld bij het talent neer te leggen..
Jij hebt ook n heerlijke hekel aan PSV he... ha ha ha ha
remco k
 remco k - woensdag 07 mei 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2014 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij hebt ook n heerlijke hekel aan PSV he... ha ha ha ha
Aan veel van de supporters.. En ik houd niet van het alleen maar kopen beleid.. Kopen is niet erg, maar bij PSV is er veel talent verloren gegaan doordat er zonodig weer een speler gekocht moest worden..
tomson
 tomson - donderdag 08 mei 2014 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2014 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij hebt ook n heerlijke hekel aan PSV he... ha ha ha ha
Wat Remco zegt moet ik helaas wel onderstrepen IP. Zeg nou zelf, als supporter loop je toch zeker ook wel jaren met een vieze smaak in je bek over hoe die dingen zo'n beetje lopen bij jullie ? Wij bij Feyenoord hebben qua beleid en dientengevolge de prestaties. (een hoop leedvermaak moeten verduren al zo'n jaar of 10) ook onze gifbeker ook gehad enkele jaren, en plukken daar ook nog de zure vruchten van. Maar we zijn duidelijk op de weg terug en zullen na nog wat jaren sanering keihard terugkomen dat geef ik 020 en 040 op een brieffie hahaha :D En wat bij jullie ook ontbreekt is de volledige beleving van supporters. Het groepje oldskool supporters is bij jullie wel heel erg klein. Zelfs de aanwezigheid bij julli uitsupporters valt compleet in het niet bij bijvoorbeeld de fans van Cambuur, Go Ahead en ADO. Hoe die zich manifesteren (zelfs bij grote achterstand!) kon ik echt van genieten. Die brengen echt een pak sfeer mee
.Daar kunnen ze in Eindje echt nog een puntje aan zuigen. Zo'n grote club qua bereik en achterland, historie en toch een zeer indrukwekkende prijzenkast en een stoet oudspelers waar je u tegen zegt zou je toch meer verwachten in mijn ogen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 mei 2014 - 06:02   quote  deeplink  
😂
tomson
 tomson - donderdag 08 mei 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Valt er wat te lachen Bos ? Ik vind het juist hartstikke sneu voor die gasten 😎
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 08 mei 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat Feyenoord weer het oude Feyenoord van weleer wordt. De eredivisie is ver afgezwakt en de topploegen hebben veel meer concurrentie nodig. Kijk maar in de grote landen, daar zijn de verschillen veel kleiner en moet je elke week knokken voor je punten. Het zou mooi zijn als de eredivisie 6 a 7 ploegen zou hebben die jaarlijks om het kampioenschap strijden tot de laatste ronde. PSV zit nu in een dal, maar kan kan jullie vertellen dat ook PSV hier sterk uit gaat komen.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 08 mei 2014 - 22:22   quote  deeplink  
De soap van Bakkali gaat weer verder. Zijn zaakwaarnemer en PSV zijn er weer niet uitgekomen. Nu moet PSV weer drie weken wachten. Wanneer trekt PSV de stekker er zelf uit of stelt gewoon een keiharde deadline. Bakkali heeft nu al bijna een half jaar na kunnen denken. Anderzijds moet je graag bij PSV willen spelen of niet. En bij Bakkali lijkt het laatste te willen zijn. Wellicht doelt Wijnaldum op hem in zijn interview in VI.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 03:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 21:37 schreef tomson het volgende:
Valt er wat te lachen Bos ? Ik vind het juist hartstikke sneu voor die gasten 😎
Ik ook 😎
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 09 mei 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 02:27 schreef tomson het volgende:

[..]

Wat Remco zegt moet ik helaas wel onderstrepen IP. Zeg nou zelf, als supporter loop je toch zeker ook wel jaren met een vieze smaak in je bek over hoe die dingen zo'n beetje lopen bij jullie ? Wij bij Feyenoord hebben qua beleid en dientengevolge de prestaties. (een hoop leedvermaak moeten verduren al zo'n jaar of 10) ook onze gifbeker ook gehad enkele jaren, en plukken daar ook nog de zure vruchten van. Maar we zijn duidelijk op de weg terug en zullen na nog wat jaren sanering keihard terugkomen dat geef ik 020 en 040 op een brieffie hahaha :D En wat bij jullie ook ontbreekt is de volledige beleving van supporters. Het groepje oldskool supporters is bij jullie wel heel erg klein. Zelfs de aanwezigheid bij julli uitsupporters valt compleet in het niet bij bijvoorbeeld de fans van Cambuur, Go Ahead en ADO. Hoe die zich manifesteren (zelfs bij grote achterstand!) kon ik echt van genieten. Die brengen echt een pak sfeer mee
.Daar kunnen ze in Eindje echt nog een puntje aan zuigen. Zo'n grote club qua bereik en achterland, historie en toch een zeer indrukwekkende prijzenkast en een stoet oudspelers waar je u tegen zegt zou je toch meer verwachten in mijn ogen..
Heb je helemaal gelijk in... mr we komen terug!!!
tomson
 tomson - vrijdag 09 mei 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Boerrruh !
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Boerruh !
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 09 mei 2014 - 22:53   quote  deeplink  
dat je t mr ff weet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 mei 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Wat d..(?)
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 mei 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Ruiz gaat weg, wat let Bakkali vanuit sportief oogpunt gezien nog om te tekenen?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 14 mei 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 13:40 schreef Pieter08 het volgende:
Ruiz gaat weg, wat let Bakkali vanuit sportief oogpunt gezien nog om te tekenen?
Hij wil naar Ajax denk ik :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wordt Bakkali de nieuwe Labyrat?









0.0162417