BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wordt Bakkali de nieuwe Labyrat?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 mei 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Hahaha, daar betalen ze echt niet beter en dat is zijn drijfveer.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 14 mei 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 17:36 schreef Pieter08 het volgende:
Hahaha, daar betalen ze echt niet beter en dat is zijn drijfveer.
Ze zullen hem denk ik wel meer opstellen. Denk dat dat eerder zijn drijfveer is.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 mei 2014 - 19:57   quote  deeplink  
De ellende die hij meebrengt is jullie gegund hoor!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 mei 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 19:57 schreef Pieter08 het volgende:
De ellende die hij meebrengt is jullie gegund hoor!
Zolang hij meer opbrengt dan dat ie kost valt erover na te denken haha
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 15 mei 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Dat dacht PSV ook.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 24 mei 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Vandaag heeft Faber hard uitgehaald naar Bakkali. In de oefenwedstrijd in Zuid Korea ter gelegenheid van het afscheid van Park, heeft Faber Bakkali al na 16 minuten gewisseld omdat hij zijn vooraf besproken verdedigende taken niet uitvoerde. Tijdens persconferentie gaf Faber vervolgens aan het helemaal met Bakkali gehad te hebben. Is dit een aanzet tot exit Bakkali? Hopelijk wel, wamt die gast heeft gewoon een K mentaliteit heeft. Daar heeft PSV er al genoeg van gehad en daar zijn ze sportief kapot aangegaan. Weg met Bakkali. Tevens zou dat een mooi statement zijn voor andere jeugdspelers die zich denken boven de club te kunnen plaatsen. Overigens blijkt dat Boljevic het aan hem voorgelegde contract ook nog niet heeft getekend. Ook hier geldt: graag of niet en wel met een deadline.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2014 door Pieter08 --
remco k
 remco k - zaterdag 24 mei 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Prima manier om met de grote talenten om te gaan.. Kom maar bij een warme club spelen.. Kom maar naar Ajax..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 24 mei 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Warme club 020? Verklaar je nader.
remco k
 remco k - zaterdag 24 mei 2014 - 22:56   quote  deeplink  
020 is geen club maar een kerngetal, ik weet du niet wat je bedoelt..

Ik had het over Ajax als warme club..

Ajax is wel degelijk een warme club geworden. Zeker sinds de overname van de macht door oud spelers.. Jeugd wil graag voor ons spelen, ze krijgen kansen en men is er eensgezind..

Een warme club is iets anders dan de hele dag knuffelen en hand in hand lopen..
tomson
 tomson - zondag 25 mei 2014 - 02:25   quote  deeplink  
Gelukkig. Want Bertje van Oostveen houdt niet van kouwe kroketten. Als het dan al lekker warm is heeft hij daar ook weer mazzel. .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 mei 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2014 - 22:56 schreef remco k het volgende:
020 is geen club maar een kerngetal, ik weet du niet wat je bedoelt..

Ik had het over Ajax als warme club..

Ajax is wel degelijk een warme club geworden. Zeker sinds de overname van de macht door oud spelers.. Jeugd wil graag voor ons spelen, ze krijgen kansen en men is er eensgezind..

Een warme club is iets anders dan de hele dag knuffelen en hand in hand lopen..
Joh..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 26 mei 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Voor PSV is de maat vol met Bakkali. Het is NU tekenen of op de transferlijst en wegwezen.
kaashaas
 kaashaas - dinsdag 03 juni 2014 - 23:53   quote  deeplink  
ik denk dat depaay ook nog vertrekt na het wk
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 04 juni 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Bakkali en zijn zaakwaarnemer dreigen nu met diverse buitenlandse interesse. Ze blijven maar doorgaan. Wanneer neemt PSV nu eens echt het heft in handen: direct naar de transferlijst en direct naar jong PSV in afwachting op de transfer. Dit wordt toch niks meer. De relatie is kapot. Wat dat betreft complimenten aan Faber, die Bakkali al na een kwartier in Korea naar de kant haalde toen hij weer zijn afgesproken taken niet uitvoerde. Ik zeg het niet graag, maar bij 020 hadden ze het nooit zo ver laten komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 juni 2014 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 02:25 schreef tomson het volgende:
Gelukkig. Want Bertje van Oostveen houdt niet van kouwe kroketten. Als het dan al lekker warm is heeft hij daar ook weer mazzel. .
Tja, hij komt toch zeker 1 keer per seizoen langs om de kampioensschaal te brengen!
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 05 juni 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Ach, maken jullie dat ook eens mee.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 05 juni 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Brands heeft aangegeven dat PSV zich niet meer laat sollen door kamp Bakkali. Brands kan echter nog wel de nodige Media training gebruiken. Stel namelijk nu eens wat PSV wel en wat PSV niet wil. Dat is pas kracht. Hopelijk kan Toon Gerbrands hem hierin coachen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 11 juni 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Bakkali heeft aangegeven dat hij vóór 26 juni duidelijk geeft over zijn toekomst.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 11 juni 2014 - 15:58   quote  deeplink  
Mijn gevoel zegt dat ie gewoon vertrekt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 juni 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juni 2014 - 15:58 schreef psveindhoven123 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ie gewoon vertrekt.
Mijn gevoel ook.....naar Amsterdam
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 juni 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Succes ermee, maar ik denk dat De Boer verstandiger is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 juni 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2014 - 12:13 schreef Pieter08 het volgende:
Succes ermee, maar ik denk dat De Boer verstandiger is.
Ik zeg naar Amsterdam, niet naar Ajax !!!!.....ik dacht meer aan de gay parade
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 juni 2014 - 16:24   quote  deeplink  
Hahaha
Pieter08
 Pieter08 - maandag 16 juni 2014 - 22:14   quote  deeplink  
Ongekend, deze soap wordt weer verlengd. Het kamp Bakkali geeft nu weer aan nog enkele weken nodig te hebben om een beslissing te nemen. Sfeer en gevoel zijn nu ineens weer heel belangrijk. Dat is dan duidelijk. Deze sfeer en gevoel hebben de supporters niet meer richting Bakkali. Opzouten dus met dat over het paard getild mannetje. Toen ik deze topic opstartte had ik in de verste verte niet kunnen bedenken dat wat er nu allemaal gebeurd ook zou gaan gebeuren. Er is in dit kader nog maar 1 vraag: wanneer is PSV het echt beu en zet hem in jong PSV in afwachting op een transfer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juni 2014 door Pieter08 --
remco k
 remco k - maandag 16 juni 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Zonde van zo'n talent dat ie door invloeden van buitenaf dit soort keuzes maakt...
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 17 juni 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juni 2014 - 22:20 schreef remco k het volgende:
Zonde van zo'n talent dat ie door invloeden van buitenaf dit soort keuzes maakt...
Als je zelf gewoon sterk bent, zeg je gewoon opzouten ik blijf waar ik ben en met niemand iets te maken.
Priem
 Priem - dinsdag 17 juni 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Als PSV met deze soap doorgaat zeg ik alsnog mijn tribunekaart op.Wie houdt. U nu voor de gek bestuur(lees nr Brands)? U zelf, de club en al uw supporters die voor veel geld deze ellende moeten aanzien. Wakker worden als U de Club wilt redden.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 17 juni 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Waarom spreek je hem steeds aan met een grote U? Die gebruik je normaal voor de God die je aanbidt.
Beetje raar als je hem zo aanspreekt, maar wel keihard onderuit haalt...
remco k
 remco k - dinsdag 17 juni 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juni 2014 - 19:03 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je zelf gewoon sterk bent, zeg je gewoon opzouten ik blijf waar ik ben en met niemand iets te maken.
Sommige jongens zijn mentaal simpelweg pas op wat latere leeftijd rijp om echt zelf beslissingen te nemen..

Je bent 16 17 of 18 en moet een keuze maken die niet alleen sportief is, maar ook een beslissing die miljoenen waard is..

Maar wij zijn in Nederland wel goed in doemdenken.. Kijk eens naar Engeland, 95% van de spelers is daar buitenlands en een groot deel ook nog van buiten Europa.. Toch zijn vrijwel al die gasten op heel jonge leeftijd naar Europa gekomen en stuk voor stuk slagen ze toch..

Het is niet zo dat als je naar het buitenland vertrekt op jonge leeftijd dat je niet slaagt.. Ook is het niet zo dat je alleen in Nederland een goede opleiding krijgt.. Sterker nog..Het grootste deel van de betere spelers op de wereld heeft hun opleiding echt in andere landen gehad dan Nederland..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 17 juni 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juni 2014 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Sommige jongens zijn mentaal simpelweg pas op wat latere leeftijd rijp om echt zelf beslissingen te nemen..

Je bent 16 17 of 18 en moet een keuze maken die niet alleen sportief is, maar ook een beslissing die miljoenen waard is..

Maar wij zijn in Nederland wel goed in doemdenken.. Kijk eens naar Engeland, 95% van de spelers is daar buitenlands en een groot deel ook nog van buiten Europa.. Toch zijn vrijwel al die gasten op heel jonge leeftijd naar Europa gekomen en stuk voor stuk slagen ze toch..

Het is niet zo dat als je naar het buitenland vertrekt op jonge leeftijd dat je niet slaagt.. Ook is het niet zo dat je alleen in Nederland een goede opleiding krijgt.. Sterker nog..Het grootste deel van de betere spelers op de wereld heeft hun opleiding echt in andere landen gehad dan Nederland..
Niet helemaal met elkaar te vergelijken.
Vaak komen de spelers waar jij over spreekt uit een stuk minder milieu (lees betere persoonlijke economie) dan wij westerlingen.
Zij kiezen dus bewust om vroeg naar het buitenland te gaan, want zij hebben meestal niets te verliezen op hun jeugd zelf na.
Dit gevoel kennen wij niet.
Hier hebben die jongens normaal veel mensen om zich heen die wel rationeel kunnen denken, zoals ouders en andere familieleden. Deze horen ze ervoor te behoeden en te waarschuwen. Tuurlijk zitten hier ook domme lomperikken tussen die nog meer geld tekens zien als de voetballer zelf, maar daar gaat het nu niet om.
Ze moeten eens leren begrijpen dat ze blij moeten zijn in welke luxe ze terecht gekomen zijn en er blij mee moeten zijn.
Ik krijg meer en meer de indruk dat er steeds meer spelers komen die liever cashen dan spelen. Dan spelen ze uiteindelijk toch niet of weinig en dan gaan ze klagen, omdat ze inzien dat ze eigenlijik niets voorstellen. Niets en niemand om zich heen hebben maar wel een dikke bankrekening. Leeg leven...
remco k
 remco k - dinsdag 17 juni 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juni 2014 - 21:42 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Niet helemaal met elkaar te vergelijken.
Vaak komen de spelers waar jij over spreekt uit een stuk minder milieu (lees betere persoonlijke economie) dan wij westerlingen.
Zij kiezen dus bewust om vroeg naar het buitenland te gaan, want zij hebben meestal niets te verliezen op hun jeugd zelf na.
Dit gevoel kennen wij niet.
Hier hebben die jongens normaal veel mensen om zich heen die wel rationeel kunnen denken, zoals ouders en andere familieleden. Deze horen ze ervoor te behoeden en te waarschuwen. Tuurlijk zitten hier ook domme lomperikken tussen die nog meer geld tekens zien als de voetballer zelf, maar daar gaat het nu niet om.
Ze moeten eens leren begrijpen dat ze blij moeten zijn in welke luxe ze terecht gekomen zijn en er blij mee moeten zijn.
Ik krijg meer en meer de indruk dat er steeds meer spelers komen die liever cashen dan spelen. Dan spelen ze uiteindelijk toch niet of weinig en dan gaan ze klagen, omdat ze inzien dat ze eigenlijik niets voorstellen. Niets en niemand om zich heen hebben maar wel een dikke bankrekening. Leeg leven...
Er worden ook veel jeugdspelers uit de toplanden verkocht.. Een mooi voorbeeld is Fabregas, en die heeft het ook gehaald in de top..

In Nederland is er een beetje Calimerogedrag ontstaan over dit soort zaken, ik vraag me dan af hoe al die buitenlandse talenten in Nederland terecht komen.. Wij zijn hier namelijk geen haar beter..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 18 juni 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juni 2014 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Er worden ook veel jeugdspelers uit de toplanden verkocht.. Een mooi voorbeeld is Fabregas, en die heeft het ook gehaald in de top..

In Nederland is er een beetje Calimerogedrag ontstaan over dit soort zaken, ik vraag me dan af hoe al die buitenlandse talenten in Nederland terecht komen.. Wij zijn hier namelijk geen haar beter..
Klopt, maar alleen gaat het daar nu helemaal niet over.
Het gaat erom dat de 'niet geïmporteerde' Nederlanders het gewoon goed hebben hier.
Over het algemeen uit een goed milieu en hoeven niet te vertrekken omdat ze niets te verliezen hebben. Dat is een groot verschil dus met spelers die uit verre streken vandaan gehaald worden.
Ik kan ook wel een voorbeeld noemen die niet in dit plaatje valt om iets aan te tonen wat er niet toe doet, maar eigenlijk ontloop je de discussie gewoon.
remco k
 remco k - woensdag 18 juni 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Ik ontloop helemaal geen discussie, je moet niet zo dom lullen..

Maar om jou straatje te blijven.. De Denen hebben het ook niet bepaald slecht in eigen land..

Het gaat erom dat Nederland heel snel Calimerogedrag vertoont als jonge spelers vertrekken.. Maar we doen hetzelfde als die grote landen. Ook die jongens komen namelijk ergens weg..

Bakkali is trouwens ook geimporteerd.. Het is niet eens een Nederlander.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 18 juni 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 17:28 schreef remco k het volgende:
Ik ontloop helemaal geen discussie, je moet niet zo dom lullen..

Maar om jou straatje te blijven.. De Denen hebben het ook niet bepaald slecht in eigen land..

Het gaat erom dat Nederland heel snel Calimerogedrag vertoont als jonge spelers vertrekken.. Maar we doen hetzelfde als die grote landen. Ook die jongens komen namelijk ergens weg..

Bakkali is trouwens ook geimporteerd.. Het is niet eens een Nederlander.
Waarom ga ik eigenlijk een discussie aan met jou.
Gek dat je de bedweter genoemt word hier.
Blijf lekker in je eigen wereld leven waarin je zelf altijd gelijk denkt te hebben.
Ga er geen woorden meer aan vuil maken.
remco k
 remco k - woensdag 18 juni 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Whahahahaha, en dan tegen een ander zeggen dat ie de discussie ontloopt..

Droeftoeter..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 19 juni 2014 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 20:40 schreef remco k het volgende:
Whahahahaha, en dan tegen een ander zeggen dat ie de discussie ontloopt..

Droeftoeter..
Het heeft geen zin om met iemand een discussie te voeren die zelf altijd denkt te eeuwig en te altijd gelijk te hebben. Al denkt de hele wereld dat het de ene kant is dan zegt Remco de andere kant en hierin heeft ie altijd gelijk ook al moet hij daar complete onzin argumenten voor bij halen.

Droeftoeter op je graftoeter klepzeikerd.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 19 juni 2014 - 09:12   quote  deeplink  
Gezellig hè die 020'ers onder elkaar!
remco k
 remco k - donderdag 19 juni 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 01:09 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om met iemand een discussie te voeren die zelf altijd denkt te eeuwig en te altijd gelijk te hebben. Al denkt de hele wereld dat het de ene kant is dan zegt Remco de andere kant en hierin heeft ie altijd gelijk ook al moet hij daar complete onzin argumenten voor bij halen.

Droeftoeter op je graftoeter klepzeikerd.
Wat is een onzin argument dan kerel??

Je loopt zelf te zeuren dat ik de discussie ontloop.. Dat is 1 niet waar en 2 je krijgt een weerwoord en ga je lopen Calimeroen... Dat gedrag past echt beter bij dit kleine clubje op het forum dan bij een Ajacied..

Jij bent gewoon niet in staat een ander te overtuigen met de juiste argumenten, dat is een zwakte van jou. Dat ik dan mijn mening niet bijstel moet je dus echt bij jezelf zoeken..

Tsjaa, en wat de hele wereld zegt interesseerd me niet.... Staaf mijn mening liever op dat wat ik met eigen ogen zie dan dat wat een ander zegt.. Maar goed, als jij graag mee wil lopen in de polonaise bij de mening van anderen is dat jou goed recht..

Edit:

Overigens is het structureel maar weer persoonlijk maken van een discussie en iemand daar op aanvallen een eigenschap die de meeste wat slimmere mensen op deze planeet niet bezitten.
Het zou je dan ook sieren hier eens mee te stoppen..

Ik reageer inhoudelijk op jou posts. Doe dat dan andersom ook, of reageer niet. Met beiden kan ik in ieder geval leven. Jij ook??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2014 door remco k --
Peterhs
 Peterhs - donderdag 19 juni 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Het zou jij sieren om een keer niet zo gruwelijk eigenwijs te zijn.
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet is heel goed op jou van toepassing.
Je blijft volledig uit je nek lullen.
Doe dat dan maar lekker, maar ik ga mijzelf niet nog verder verlagen met zo'n dipshit als jou door een discussie te blijven voeren die kansloos is doordat er met jou niet normaal een discussie te voeren valt.

Edit:
Laat me niet lachen met je ik ben niet sterk genoeg of iemand te overtuigen.
Dat bedoel ik nou met slap zeiken droplul.
1 je kent me niet
2 iemand overtuigd maken die altijd en eeuwig gelijk denkt te hebben heeft weinig zin.
3 nogmaals, je kent mij totaal niet anders lulde je niet zo slap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2014 door Peterhs --
remco k
 remco k - vrijdag 20 juni 2014 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 20:23 schreef Peterhs het volgende:
Het zou jij sieren om een keer niet zo gruwelijk eigenwijs te zijn.
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet is heel goed op jou van toepassing.
Je blijft volledig uit je nek lullen.
Doe dat dan maar lekker, maar ik ga mijzelf niet nog verder verlagen met zo'n dipshit als jou door een discussie te blijven voeren die kansloos is doordat er met jou niet normaal een discussie te voeren valt.

Edit:
Laat me niet lachen met je ik ben niet sterk genoeg of iemand te overtuigen.
Dat bedoel ik nou met slap zeiken droplul.
1 je kent me niet
2 iemand overtuigd maken die altijd en eeuwig gelijk denkt te hebben heeft weinig zin.
3 nogmaals, je kent mij totaal niet anders lulde je niet zo slap
Ik zie hier je reacties op alles toch voorbij komen. Daar hoef ik je persoonlijk echt niet voor te kennen. Ik oordeel enkel op wat je naar mij reageerd. En eigenlijk zijn dat niks meer dan persoonlijke dingen. En dat is een zwakte van je..

Houd het gewoon inhoudelijk, dan heb jij je mening en ik die van mij. Vaak zul je het dan niet eens zijn met elkaar, maar misschien soms wel.

Zoals je het nu iedere keer weer persoonlijk maakt schiet het in ieder geval niet en en vervallen we in dit soort gezeik.

Dus maar weer verder.

Bakkali is zeker niet heilig. Maar ik ben van mening dat de druk van de zaakwaarnemers en fammilie bij dit soort beslissingen veel groter is dan de mening van die jonge jongen.

En het grootste deel van de topspelers in de wereld wordt niet in Nederland opgeleid, ik denk dan ook dat het niet zo heel veel uitmaakt waar je als speler de opleiding hebt, als de omgeving maar goed is en je vertrouwen krijgt..

Een vraag:
Het is algemeen bekend dat Ajax een topopleiding heeft in de wereld.
Zou Messi, Ronaldo en meer van dat soort wereld toppers nog beter zijn geweest als ze de opleiding bij ons hadden gehad??

Maar zou andersom een Zlatan minder goed zijn geworden als hij zijn opleiding niet bij ons had gehad??

Ik hoop dat je het persoonlijke achterwege laat nu en inhoudelijk reageert..
Joe The Ball
 Joe The Ball - zondag 22 juni 2014 - 08:32   quote  deeplink  
Wat ik weet, is....als een speler zo begint dat hij verloren is.(hij komt niet ver)een speler moet onder alle omstandigheden presteren dat maakt hem groter en groter maar eisen en nogmaals eisen..no way jij komt nergens mee...! dom dat wel..!nooit eisen als voetballer gewoon op je beurt wachten en toeslaan zie Depay..zie Messi.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 27 juni 2014 - 17:09   quote  deeplink  
Volgens the Daily Mail staat Spurs op het punt om Bakkali en PSV van elkaar te verlossen... Bakkali's zaakwaarnemer ontkent dit echter
sim
 sim - zaterdag 28 juni 2014 - 03:20   quote  deeplink  
27 Juni 2014 om 16:24 -

De interesse van Tottenham Hotspur in Zakaria Bakkali lijkt uit de lucht te zijn gegrepen. De achttienjarige Belg is al een klein jaar in onderhandeling met PSV om zijn contract te verlengen, maar komt hier maar niet uit.

PSV heeft hem daarop teruggezet naar het tweede team. Zolang er geen akkoord wordt bereikt zal hij niet meer terugkeren in het keurkorps van Philip Cocu. De talentvolle aanvaller wordt wel in verband gebracht met diverse andere clubs. Tottenham Hotspur kan voorlopig van dit lijstje worden geschrapt. Aan Het Laatste Nieuws bevestigde de zaakwaarnemer van Bakkali dat er geen transfer in de maak is met de Londense club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2014 door sim --
sim
 sim - zaterdag 28 juni 2014 - 03:31   quote  deeplink  
Zakaria Bakkali traint zolang hij geen beslissing heeft genomen of hij ingaat op het aanbod van PSV of wil vertrekken mee bij Jong PSV. Marcel Brands kon niet anders dan nu deze maatregel nemen, zo stelt hij in het Eindhovens Dagblad. 'Hij is zelf met helemaal niets gekomen, ook niet met een nieuwe club. Het zou naar de groep een slecht signaal zijn om nu niks aan deze situatie te doen. Ik had drie maanden geleden met hem een akkoord over een nieuw en langer contract bij PSV. Een week later kwam hij daar weer op terug omdat hij een keer niet bij de selectie zat. Zo werkt het niet.
pierrr
 pierrr - woensdag 02 juli 2014 - 10:32   quote  deeplink  
in belofte team laten spelen rest van het jaar en die jonge amerikaan kopen wat een snelheid en ook nog een fatsoenlijke voorzet.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 31 juli 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Bakkali overtreft inmiddels Labyrat. Hij zegt zelfs "nee" tegen een contract van Atletico Madrid. Wat denkt hij wel en wat wil hij nu eigenlijk? Zou hij al ergens een voorcontract hebben getekend voor het seizoen 2015/2016 en daarvoor een fors bedrag aan tekengeld hebben bedongen? Hij beseft echter niet dat hij zijn carrière vergooid.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 31 juli 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Ik heb 1 tip voor Bakkali: kijk eens naar Memphis Depay. Die heeft met al zijn talent ook geduld moeten betrachten tot hij basisspelers werd van PSV 1. Verschil is dat Memphis over een meer dan fantastische mentaliteit beschikt en daardoor in de nabije toekomst de echte voetbaltop gaat halen. En een zeer goed gevulde bankrekening volgt dan vanzelf.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 31 juli 2014 - 13:36   quote  deeplink  
Bakkali 😵🔫
Dijkie
 Dijkie - donderdag 31 juli 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Weet je wat het is met dat jong, de smeerlap loopt volgend jaar zo naar de hoogst betaalde club, daar zit geen greintje mentaliteit bij, gewoon schofterig hoe hij met de club en de spelers omgaat.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 31 juli 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Uiteindelijk beland hij ook op het niveau
Willem twee.

Aan dit misselijk mannetje moet je geen aandacht
Besteden, in jong psv alleen maar warm laten lopen
En tien minuten voor tijd de kleedkamer insturen
Rest van het jaar. En op trainingen alleen maar
Sprintjes laten trekken en rek oefeningen laten doen.

Want deze verwende pisvlek gaat niet bijteken.

Verder mentaal helemaal slopen,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wordt Bakkali de nieuwe Labyrat?









0.0107710