BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Financiering superKuip rond zonder gemeente!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
freduc
 freduc - zaterdag 19 april 2014 - 11:16   quote  deeplink  
iedereen heeft zijn voorkeuren en van de sluis ook en dat verkondigt hij duidelijk dus ook hij is niet objectief
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 april 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Volgens mij zitten er op het forum de directeuren van bouwondernemingen, gemeente politici, bank medewerkers, en 5 E colonne mannen en vrouwen en maar weinig fans , dit is een grapje en ironisch bedoelt.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 april 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:
Ik zou graag van een onpartijdige deskundige cijfers willen zien, in plaats van bouwondernemingen, amateur economomen, en wij als partijdige forum leden.anders blijven we speculeren.ja toch niet dan!
Vandaar dat het advies van de 'troika' aan Feyenoord is uitgesteld tot 01-05-2014, misschien ook mede door de nieuwe berekeningen van VolkerWessels?
Dat gaat Wim van Sluis in de uitzending van RTV rijnmond natuurlijk niet toegeven ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 april 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 11:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vandaar dat het advies van de 'troika' aan Feyenoord is uitgesteld tot 01-05-2014, misschien ook mede door de nieuwe berekeningen van VolkerWessels?
Dat gaat Wim van Sluis in de uitzending van RTV rijnmond natuurlijk niet toegeven ...
Laten we dit hopen, en maar weer afwachten
freduc
 freduc - zaterdag 19 april 2014 - 11:21   quote  deeplink  
wie betaald die bepaald , en dat is feyenoord dus gewoon vertrouwen hebben in gudde , die wil het beste voor feyenoord
en ik denk toch ook het mooiste plan voor feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 april 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 11:21 schreef freduc het volgende:
wie betaald die bepaald , en dat is feyenoord dus gewoon vertrouwen hebben in gudde , die wil het beste voor feyenoord
en ik denk toch ook het mooiste plan voor feyenoord
Niemand hier, maar dan ook niemand kan aantonen wie het beste met Feyenoord voor heeft.
Kortom, we gissen maar wat.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 19 april 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Projecten van deze omvang komen alleen van de grond als diverse partijen eraan verdienen, zo werkt de economie nou eenmaal.

Anders moeten de supporters het stadion maar zelf gaan bouwen in hun vrije tijd, kosteloos uit zelf gerecycled materiaal van thuis.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 april 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Bekijk alle Posts die van mij incluis, dan zie je dat we elkaar beledigen, meningen opdringen, rare opmerkingen maken. Is dit nu het legioen? Er zijn wat wijze woorden gezegd over afwachten tot er officiële rapporten gaan komen. Ik denk dat we dat moeten doen. En een ding niet vergeten dat als we geen prestaties op het veld neerzetten ( kijk naar Vitesse) alles voor niets is.En vul het zelf maar in. Ik ben zelf klein aandeelhouder en ga niet naar vergaderingen door afstand en teleurstellingen maar blijf mijn ploeg steunen.Maar er is geen eenheid meer zie ook dit forum maar ik trek me wederom uit deze discussie Feyenoord ga voor die 2e plaats en dat stadion ach mochten we 2e worden en geld vangen voor spelers wordt de wereld weer anders, en dat oude stadion kan nog mee dus geen overhaaste beslissingen, en met de doorstroom van nieuws jeugd komt alles redelijk goed .Hup feyenoord en forum leden
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 april 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 11:37 schreef piet de paler het volgende:
Bekijk alle Posts die van mij incluis, dan zie je dat we elkaar beledigen, meningen opdringen, rare opmerkingen maken. Is dit nu het legioen? Er zijn wat wijze woorden gezegd over afwachten tot er officiële rapporten gaan komen. Ik denk dat we dat moeten doen. En een ding niet vergeten dat als we geen prestaties op het veld neerzetten ( kijk naar Vitesse) alles voor niets is.En vul het zelf maar in. Ik ben zelf klein aandeelhouder en ga niet naar vergaderingen door afstand en teleurstellingen maar blijf mijn ploeg steunen.Maar er is geen eenheid meer zie ook dit forum maar ik trek me wederom uit deze discussie Feyenoord ga voor die 2e plaats en dat stadion ach mochten we 2e worden en geld vangen voor spelers wordt de wereld weer anders, en dat oude stadion kan nog mee dus geen overhaaste beslissingen, en met de doorstroom van nieuws jeugd komt alles redelijk goed .Hup feyenoord en forum leden
Verschillende meningen hebben maar met 1 doel voor ogen is ook eenheid.
Die RdK engnek ook. Is alleen psychisch niet in orde.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 april 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:
Jankmuil topic.
Dat heet emotie afgewisseld door realisme,toekomst visie
craven
 craven - zaterdag 19 april 2014 - 11:54   quote  deeplink  
Telegraaf lijkt er belang bij te hebben als VolkersWessels de nieuwe kuip mag gaan bouwen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 april 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 11:49 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat heet emotie afgewisseld door realisme,toekomst visie
Hoop gezeik.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 19 april 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Nog effe en er komt een nieuwe club met een gloednieuw stadion, FC Rotterdam.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 19 april 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 11:54 schreef craven het volgende:
Telegraaf lijkt er belang bij te hebben als VolkersWessels de nieuwe kuip mag gaan bouwen
Ik doe mijn best, maar kan niets bedenken hoe een krant voordeel heeft bij de bouw van een stadion voor een concurrerende stad. Of zouden ze inside informatie hebben dat nieuwbouw Feyenoord naar de kloten jaagt? Kom op Craven. Niet alleen het statement noemen, maar ook de onderbouwing. Anders hebben we er alleen maar weer een nieuwe kreet bij.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 april 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 12:16 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik doe mijn best, maar kan niets bedenken hoe een krant voordeel heeft bij de bouw van een stadion voor een concurrerende stad. Of zouden ze inside informatie hebben dat nieuwbouw Feyenoord naar de kloten jaagt? Kom op Craven. Niet alleen het statement noemen, maar ook de onderbouwing. Anders hebben we er alleen maar weer een nieuwe kreet bij.
Alles wat een connectie met 020 heeft wordt hier afgebrand. Zo capabel zijn ze ...
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 19 april 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 10:02 schreef piet de paler het volgende:
Wij beslissen niets niets niets
We hebben om te beginnen vorig jaar een plan verhinderd. Dat is wel degelijk invloed. Natuurlijk beslissen wij op dit forum helemaal niets. Maar ik noemde de strijd er 1 op leven en dood (fig.) voor de club. En vervolgens dan dus ook voor ons.
van geil
 van geil - zaterdag 19 april 2014 - 12:26   quote  deeplink  
klinkt goed.in ieder geval beter als de rest
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 april 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 12:27 schreef RenatoBos het volgende:
Word wel erg onoverzichtelijk zo, moet je nu verdomme in twee topics gaan terugkijken..
Nee hoor, dit topic gaat vooral daar over.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 april 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee hoor, dit topic gaat vooral daar over.
Twee topics over hetzelfde, lijkt me logisch ja. Blijft staan dat je toch terug moet kijken in het topic van Tomson..
van geil
 van geil - zaterdag 19 april 2014 - 13:07   quote  deeplink  
ZO, en nu bouwen!
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 19 april 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Straks gaat de gemeente dwarsliggen omdat ze niet mee mogen doen.
Lees mee verdienen.
craven
 craven - zaterdag 19 april 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 12:16 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik doe mijn best, maar kan niets bedenken hoe een krant voordeel heeft bij de bouw van een stadion voor een concurrerende stad. Of zouden ze inside informatie hebben dat nieuwbouw Feyenoord naar de kloten jaagt? Kom op Craven. Niet alleen het statement noemen, maar ook de onderbouwing. Anders hebben we er alleen maar weer een nieuwe kreet bij.
Relax ik zeg nergens dat het zo is maar LIJKT.
Zelf ben ik nergens voor of tegen voordat alles in detail duidelijk is.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat gerenommeerde bedrijven niet kunnen uitrekenen/inschatten hoe winstgevend hun projecten kunnen zijn.
Vanaf het begin is de Telegraaf al tegen de verbouwingsprojecten rond de kuip.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 19 april 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Ik snap niet goed wat de trojka bedoelt. Bij het oorspronkelijke VW-HNS project, bleef het stadion eigenaar, en bleef Feyenoord buiten schot. De totale inkomsten waren in 3 porties verdeeld: 1 klein deel voor het stadion, en de rest werd verdeeld tussen Feyenoord en alle aflossingen. Als Feyenoord vervolgens structureel top 5 speelde, zou de omzet verdubbelen. In een dergelijke constructie, zie ik weinig gevaar voor Feyenoord. Maar goed: afwachten tot VW met de cijfers naar buiten treedt.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 19 april 2014 - 15:19   quote  deeplink  
DE REVANCHE VAN GUDDE, VAN MERWIJK EN VOLKER WESSELS

Wat waren ze teleurgesteld. Met een zuur gezicht zaten Jan van Merwijk en Eric Gudde, directeuren van Stadion Feyenoord en de club Feyenoord, op de publieke tribune van de gemeenteraad van Rotterdam. Het was juli 2013. Zojuist was duidelijk geworden dat er onvoldoende draagvlak was in de Rotterdamse volksvertegenwoordiging voor hun HNS-plan; Het Nieuwe Stadion was van de baan. Maar bijna een jaar later knokken ze terug. Samen met Volker Wessels.

Het HNS-fiasco

Dat HNS niet doorging, was een zegen voor Feyenoord. Stadionverkenner Wim van Sluis was gisteravond op TV Rijnmond duidelijk: Het was nog maar de vraag of Feyenoord HNS zou hebben overleefd. Het plan zat financieel zeer zwak in elkaar, kostte honderden miljoenen euros, waaronder een grote garantstelling van de gemeente van honderdzestig miljoen euro én had amper draagvlak onder Het Legioen. In achterkamertjes hadden directeuren Van Merwijk en Gudde, die eind 2007 aangesteld werd bij Feyenoord om de club naar een nieuw stadion te loodsen, samen met bouwgigant VolkerWessels aan een plan gewerkt. De Kuip zou verlaten worden voor een nieuw stadion, op Varkenoord. Maar in dat hele proces waren supporters nimmer betrokken. Het ging vooral over hen, niet met hen. Ze zaten niet aan tafel, werden niet gevraagd naar hun mening, maar moesten wel akkoord gaan, omdat HNS nu eenmaal het beste is voor Feyenoord zonder dat daar een sterke onderbouwing voor werd gegeven.

Dat HNS faalde, was een zegen. Men leek te leren van fouten en eind 2013 werden oud-wethouders Wim van Sluis en Hans Vervat samen met commissaris Jos van der Vegt, in 1994 als stadion-directeur betrokken bij de renovatie, aangesteld om de toekomst van De Kuip en een eventueel nieuw stadion te onderzoeken. Met succes: supporters kwamen aan tafel en ook de Sportclub werd eindelijk een serieuze gesprekspartner, na eerder door Gudde vernederd te zijn toen hij zogenaamd ook namens de SC met wethouder Laan sprak zonder medeweten van de amateurs. Alle plannen kwamen langs en kregen uitgebreid de ruimte hun ideeën, financiële onderbouwing en ontwerpen te presenteren. Begin april gaven de verkenners hun eerste advies: alleen de plannen van Bam en Red de Kuip gingen door naar de volgende ronde. Volker Wessels viel af.

Comeback van Volker Wessels

Ondertussen borrelde het in het Maasgebouw. De nederlaag rond HNS kwam hard aan. Zowel bij Gudde en Van Merwijk, als bij Volker Wessels, dat haar zinnen had gezet op een groots, nieuw bouwproject. Dat de relatie innig en klef bleef, bleek wel toen bekend werd dat club en bouwer op 2 februari jl. samen een wedstrijd van Juventus bezochten, dat sinds 2011 in een nieuw onderkomen voetbalt. Zogenaamd een afscheidsborrel, om nog eens terug te kijken op de samenwerking van de jaren daarvoor. Maar ingewijden wisten wel beter: het nieuwe Juventus-stadion werd uitgebreid bekeken, terwijl er nieuwe plannen voor een comeback gemaakt werden.

Dat Volker Wessels na de eerste schifting van de verkenners afviel, was een nieuwe nederlaag. Voor Gudde, die zijn positie bij Feyenoord enkel en alleen te danken heeft aan zijn taak de club naar een nieuw huis te loodsen, voor Van Merwijk, die HNS als geen ander aan de man probeerde te krijgen en alle andere plannen als amateuristisch afdeed, en voor Volker Wessels.

Toen kwam de comeback. Via artikelen in de Telegraaf wordt sinds een paar weken geprobeerd de publieke opinie tegen vernieuwbouw (de plannen van Bam en Red De Kuip) te krijgen. Het spelersbudget zou niet genoeg stijgen, de plannen zouden suboptimaal zijn. En vandaag kwam de nieuwe klapper: Volker Wessels zou de financiering voor hun SuperKuip (hoe durven ze De Kuip te noemen in een plan dat de facto de sloop ervan betekent?) rond hebben. Dat zou zonder gemeentegeld kunnen. Dat is opmerkelijk, want een jaar geleden nog maar moest de gemeente voor liefst honderdzestig miljoen euro garant staan bij het stadionplan van VolkerWessels. Hoe en waarom dat nu niet zou hoeven, en hoe die financiering in elkaar zit, is onduidelijk.

Natuurlijk is dat onduidelijk, want het HNS-plan en nu de SuperKuip blinken uit in ondoorzichtigheid en vieze spelletjes. Bij HNS waren controversiële figuren als de Filipijnse dictatorsweduwe Imelda Marcos en de Nederlandse wapenhandelaar Theo Cranendonk betrokken via de schimmige onderneming Capital Horizon. Laat de SuperKuip zich ook financieren met geld van een gruwelijke dictator en een wapenhandelaar? Waar komen de honderden miljoenen die Volker Wessels nodig heeft vandaan?

PR en propaganda

Ook ranzig is het spelletje dat Gudde en de Telegraaf spelen. De journalist die pro-VW en anti-vernieuwbouw artikelen schrijft, Marcel van der Kraan, is een huisvriend van de Feyenoord-directeur. Beiden wonen in Maassluis en kennen elkaar uit het lokale voetbalwereldje. Gudde als actief lid van Excelsior Maassluis, Van der Kraan als bestuurslid van VDL Maassluis, waar de Feyenoord-jeugd regelmatig wedstrijden speelt als de velden op Varkenoord er slecht bij liggen. Van der Kraan en Gudde komen elkaar vaak tegen op lokale borrels en feesten en komen bij elkaar in huis. Tevens komt de Telegraaf-journalist regelmatig in het Maasgebouw, omdat hij het Robin van Persie Tournament organiseert, in samenwerking met Feyenoord. Zijn twee zoons James en Glenn werken bij Feyenoord, als jeugdtrainer.

Hoe kan iemand die zo innig verbonden is met de club, er zelfs zakelijke belangen heeft, en de algemeen directeur goed kent objectieve artikelen schrijven? Of wordt Van der Kraan ingevoerd met informatie vanuit de pro-HNS lobby? Het zou niet de eerste keer zijn dat de Telegraaf zich laat gebruiken en duidelijk de publieke opinie probeert te sturen; de rol van de krant in de paleisrevolutie van Johan Cruijff bij Ajax in 2012 is bekend.

Dan is er nog de rol van Charles Huijskens. Hij is de PR-man van de lobby achter de SuperKuip en Volker Wessels met zijn bedrijf Huijskens Communicatie. Saillant detail is dat hij jarenlang voor de Telegraaf werkte als journalist, en daar nog goede contacten heeft.

Clubbelang boven eigenbelang

Wat betekent al het bovenstaande? Het lijkt erop dat Gudde, Van Merwijk en Volker Wessels willens en weten proberen hun plan alsnog door te drukken. Daarmee passeren ze de verkenners, die goed en gedetailleerd werk afleveren, de supporters, die een ferm neen lieten horen tegen HNS, maar vooral de toekomst van de club. Een ondoorzichtig en onzeker financieel plan in combinatie met een stadion dat aan draagvlak ontbreekt bij supporters, verkenners én gemeente wordt doorgedrukt. Dat zet de toekomst van de club op het spel. Clubbelang boven eigenbelang!

Bron: LevenMetFeyenoord
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 april 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 15:19 schreef Bosifyable het volgende:
DE REVANCHE VAN GUDDE, VAN MERWIJK EN VOLKER WESSELS

- knip -

Bron: LevenMetFeyenoord
Haha, moet je dit LUL verhaal hier ook al plaatsen?
Alle aandacht nodig? Mediageil?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 april 2014 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Even de boel opgeschoond.
En voor iedereen die zeurt over 2 topics: het is eigenlijk maar 1 topics want ze zijn aan elkaar gelinkt dus het werkt exact hetzelfde, gewoon een klikje terug doen of verder doen naar de vorige/volgende reeks pagina's.
Daarbij is het technisch gezien beter voor het forum, de database en mijn serverload zodat het forum snel blijft laden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 april 2014 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 15:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, moet je dit LUL verhaal hier ook al plaatsen?
Alle aandacht nodig? Mediageil?
Elk verhaal mag hier geplaatst worden natuurlijk!
Neemt natuurlijk niet weg dat het hele stuk alleen maar drijft op het negatief wegzetten van Gudde, van Merwijk en Volker Wessels.

Eigenlijk diep triest dat men nu al zo reageert terwijl ze niet eens weten hoe het gefinancieerd wordt. Pas als dat bekend wordt kan het bekritiseerd worden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 april 2014 - 15:51   quote  deeplink  
Vooringenomen artikel.
Hogere kaders zijn ALTIJD verdacht, enzo.

Vermoeiend.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 april 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 15:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Elk verhaal mag hier geplaatst worden natuurlijk!
Neemt natuurlijk niet weg dat het hele stuk alleen maar drijft op het negatief wegzetten van Gudde, van Merwijk en Volker Wessels.

Eigenlijk diep triest dat men nu al zo reageert terwijl ze niet eens weten hoe het gefinancieerd wordt. Pas als dat bekend wordt kan het bekritiseerd worden.
Bingo!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 15:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bingo!
En uiteraard is de timing van het artikel en de betreffende journalist erg verdacht.
Stukje van GeenStijl:

quote:
Het nieuwe stadion in Rotterdam. Dat dossier hebben we de afgelopen tijd heerlijk met rust gelaten omdat het erop leek dat er geen taxpoet naar toe zou gaan, nadat de eerste plannen van Feyenoords (bizar slecht communicerende) directeuren waren afgeschoten door de lokale politiek. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en zijn er twee nieuwe plannen in de running waarbij men uitgaat van renovatie van het bestaande stadion. Gek zeg, dat kan nu ineens wél, terwijl de bobo's hoog bij laag volhielden dat een nieuw stadion absoluut de enige optie was. Zie ook deze bemmende column van Mossou, die de retoriek nog even op een rijtje heeft gezet. Enfin. Binnenkort gaat de zogeheten 'troika' met oud-gedienden uit de politiek (dat is wel handig, qua het komende college van B&W alvast een beetje masseren) beslissen of het plan van de mannen van Red de Kuip of het plan van BAM uitgevoerd zal worden. En wat blijkt? Ineens is er weer geld nodig van de gemeente. Hey hallo, zo hadden we het niet met elkaar afgesproken. Benieuwd of D66 weer dwars wil liggen, met ditmaal een nog prominentere plek in het stadsbestuur in het vooruitzicht. Maar het wordt nog gekker. Vandaag publiceert huisvriend van directeur Gudde en 'journalist' van de Telegraaf Marcel van der Kraan een ongeëvenaard stukje gratis PR voor Gudde. Let ook even op z'n woordkeuze, trouwens. Gudde wil blijkbaar nog altijd een gloednieuw knallend duur megastadion. Maar wat blijkt? Het hele zooitje zou nu zelfs zonder hulp van de gemeente financieel rond zijn. Gekkenhuis. Een superKuip van VolkerWessels, die eerst nog 165 miljoen taxpoet nodig hadden, nu ineens gratis en voor niks. Too good to be true, anyone? We zien de plannen en het onvermijdelijke addertje graag tegemoet. Hoe dan ook. Ineens ligt alles weer op tafel, van renovatie tot een gloednieuw megastadion voor gratis. Wat een opstandige lokale politiek wel niet op kan leveren.
Tenzij er een extra geldschieter is gevonden of er onderdelen geschrapt zijn die veel geld kosten is het puur een eigenbehoud praatje. Dus laat de 'sensationele' oplossing maar snel openbaar worden.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 april 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Dit topic klopt voor geen meter.
1. Er is geen witte rook over welke variant het wordt.
2. Elke vorm van voorkeur van een variant in de titel is voor een discussie over welk stadion t wordt, tendentieus.
3. Dit topic dwingt je te discussiëren over de SuperKuip en niet over alle varianten.
4. Dit nieuws had gewoon in t bestaande topic gekund.
5. De trojka komt eind volgende week als het goed is met een advies, als je dan al een nieuw topic begon, leek me dat het juiste moment.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 19 april 2014 - 16:33   quote  deeplink  
RT @Wvsluis: Verbazing over Telegraaf artikel VW.
Wij beoordelen alleen ingeleverde plannen. VW plan in maart beoordeeld en te duur. Nog nieuws gezien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 19 april 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Wim van Sluis þ@Wvsluis · 3m
Nog niks nieuws gezien dus.
craven
 craven - zaterdag 19 april 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 15:44 schreef Boudewijn het volgende:
Even de boel opgeschoond.
En voor iedereen die zeurt over 2 topics: het is eigenlijk maar 1 topics want ze zijn aan elkaar gelinkt dus het werkt exact hetzelfde, gewoon een klikje terug doen of verder doen naar de vorige/volgende reeks pagina's.
Daarbij is het technisch gezien beter voor het forum, de database en mijn serverload zodat het forum snel blijft laden.
raar dat je mijn reactie wit, maar die van lijdensweg laat staan :)
tomson
 tomson - zaterdag 19 april 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Van iedereen die dit topic niet zag zitten bedoel je craaf...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 15:59 schreef Stylzz het volgende:
Dit topic klopt voor geen meter.
1. Er is geen witte rook over welke variant het wordt.
2. Elke vorm van voorkeur van een variant in de titel is voor een discussie over welk stadion t wordt, tendentieus.
3. Dit topic dwingt je te discussiëren over de SuperKuip en niet over alle varianten.
4. Dit nieuws had gewoon in t bestaande topic gekund.
5. De trojka komt eind volgende week als het goed is met een advies, als je dan al een nieuw topic begon, leek me dat het juiste moment.
Je hebt (gedeeltelijk) gelijk.
(dank je voor de constructieve kritiek, dat werkt stukken beter dan alleen zeiken!)
Het oude topic zal ik heropenen en dit topic kan apart blijven bestaan. Eind volgende week zal er een nieuw (beter) topic gemaakt kunnen worden zodra de trojka met het resultaat komt. Deze oude topics zullen dan gesloten worden en daar naartoe verwijzen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 april 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je hebt (gedeeltelijk) gelijk.
(dank je voor de constructieve kritiek, dat werkt stukken beter dan alleen zeiken!)
Het oude topic zal ik heropenen en dit topic kan apart blijven bestaan. Eind volgende week zal er een nieuw (beter) topic gemaakt kunnen worden zodra de trojka met het resultaat komt. Deze oude topics zullen dan gesloten worden en daar naartoe verwijzen.
Eind volgende week? Pas op 01-05-2014 wordt het advies van de troika bekend gemaakt!
En daar ga Feyenoord niks mee doen vermoed ik ...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Eind volgende week? Pas op 01-05-2014 wordt het advies van de troika bekend gemaakt!
En daar ga Feyenoord niks mee doen vermoed ik ...
Joh, maar liefst 3 dagen later dan eind volgende week...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 april 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 15:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Elk verhaal mag hier geplaatst worden natuurlijk!
Neemt natuurlijk niet weg dat het hele stuk alleen maar drijft op het negatief wegzetten van Gudde, van Merwijk en Volker Wessels.

Eigenlijk diep triest dat men nu al zo reageert terwijl ze niet eens weten hoe het gefinancieerd wordt. Pas als dat bekend wordt kan het bekritiseerd worden.
Als er ooit nog nieuws naar buiten komt over de superkuip ... Van mij het
De huidige kuip geheel vervangen lijkt mij het beste !
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als er ooit nog nieuws naar buiten komt over de superkuip ... Van mij het
De huidige kuip geheel vervangen lijkt mij het beste !
Als het financieel haalbaar is wel ja.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 19 april 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je hebt (gedeeltelijk) gelijk.
(dank je voor de constructieve kritiek, dat werkt stukken beter dan alleen zeiken!)
Het oude topic zal ik heropenen en dit topic kan apart blijven bestaan. Eind volgende week zal er een nieuw (beter) topic gemaakt kunnen worden zodra de trojka met het resultaat komt. Deze oude topics zullen dan gesloten worden en daar naartoe verwijzen.
Je kon het zelf niet bedenken? Toen bekend werd dat de trojka met twee plannen naar buiten kwamen, BAM en RdK, was dat groter nieuws dan dit. Lag je toen nog te slapen, of stond dat niet in de Telegraaf?

Maar goed, topic open. Tot eind volgende week. Yay.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 april 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:51 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je kon het zelf niet bedenken? Toen bekend werd dat de trojka met twee plannen naar buiten kwamen, BAM en RdK, was dat groter nieuws dan dit. Lag je toen nog te slapen, of stond dat niet in de Telegraaf?

Maar goed, topic open. Tot eind volgende week. Yay.
Groter nieuws was HNS , daar is de troika en RdK en BAM maar een schimmetje bij ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 april 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als het financieel haalbaar is wel ja.
Ik ben nooit een voorstander van renovatie en/of vernieuwbouw geweest.
Dan kan Feyenoord beter een paar jaar wachten en niet voor de prijzen mee doen en dan alsnog voor een nieuw stadion gaan ... Genieten van de jeugd en voor de plaatsen van 1 t/m 8 gaan strijden, waarbij het realistisch is dat het eerder voor de 5de plaats zal gaan dan de plekken hoger.
tomson
 tomson - zaterdag 19 april 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je hebt (gedeeltelijk) gelijk.
(dank je voor de constructieve kritiek, dat werkt stukken beter dan alleen zeiken!)
Het oude topic zal ik heropenen en dit topic kan apart blijven bestaan. Eind volgende week zal er een nieuw (beter) topic gemaakt kunnen worden zodra de trojka met het resultaat komt. Deze oude topics zullen dan gesloten worden en daar naartoe verwijzen.
Of je past de titel aan.. klaar is Kees -_-
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 april 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 18:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Of je past de titel aan.. klaar is Kees -_-
dit topic of het oude topic?
(ben ff eten)
tomson
 tomson - zaterdag 19 april 2014 - 18:11   quote  deeplink  
In welk topic is de discussie al (bijna) 2 jaar aan de gang ? Dus.. Smakelijk eten verder he.
RandyActive
 RandyActive - zaterdag 19 april 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Voor al de dromers hier, vernieuwbouw geeft hetzelfde resultaat als nieuwbouw, maar kost minder. Feyenoord is net in categorie 3 geplaatst na jaren van financiële ellende dus ontwaak eens uit jullie droom.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 april 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 17:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je hebt (gedeeltelijk) gelijk.
(dank je voor de constructieve kritiek, dat werkt stukken beter dan alleen zeiken!)
Het oude topic zal ik heropenen en dit topic kan apart blijven bestaan. Eind volgende week zal er een nieuw (beter) topic gemaakt kunnen worden zodra de trojka met het resultaat komt. Deze oude topics zullen dan gesloten worden en daar naartoe verwijzen.
Wijs besluit, ik had het zelf kunnen bedenken! :)
tomson
 tomson - zaterdag 19 april 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 18:19 schreef RandyActive het volgende:
Voor al de dromers hier, vernieuwbouw geeft hetzelfde resultaat als nieuwbouw, maar kost minder. Feyenoord is net in categorie 3 geplaatst na jaren van financiële ellende dus ontwaak eens uit jullie droom.
Goedemorgen ! Ook een fijne dag gewenst :)
dr love
 dr love - zaterdag 19 april 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Ik vindt de ontwerp van Volker weasel wel de mooiste past echt bij Feyenoord, en die andere volgens mij de bam uitvoering die koning kroon uitstraling lijkt mij ook wel goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Financiering superKuip rond zonder gemeente!









0.0112969