BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rick Karsdorp /// held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juni 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Date of birth: Feb 11, 1995
Age: 19
Nationality: Netherlands
In the team since: Jul 1, 2013
Contract until: 30.06.2018
Current club: (RJO) Feyenoord/Excelsior U19
Position: Attacking Midfield
National player: NED U19

dfddb4a577d128697b1c689e73131f25_800_600.jpg

Rick Karsdorp staat te boek als een groot talent in Rotterdam. In december tekende hij zijn eerste profcontract bij Feyenoord. De 19-jarige speler uit de eigen opleiding heeft een verbintenis tot de zomer van 2015, met een optie voor nog een jaar, ondertekend. Rick is een echte nummer tien: Sterk aan de bal en is iemand die het spel kan verdelen. Hij behoudt het overzicht en is goed in de omschakeling. Momenteel speelt hij in de A1 en heeft al een aantal wedstrijden gespeeld voor het Nederlands elftal -19. De toekomst lacht hem tegemoet en Rick hoopt, zoals elke jeugdspeler, snel zijn debuut te maken in de Kuip.

Karsdorp wil debuteren: 'Maar ontwikkeling staat voorop'

8476bcc3600a8746df22348a1d673e27_702_300.jpg

Rick Karsdorp kreeg halverwege het afgelopen seizoen een grote teleurstelling te verwerken. De middenvelder had zich onder meer tijdens diverse trainingen met de eerste selectie in de kijker gespeeld bij trainer Ronald Koeman. Hij stond daardoor op de nominatie om mee te gaan naar het winterse trainingskamp in het Spaanse Marbella, maar een knieblessure gooide roet in het eten voor hem.

Karsdorp werkte in de periode die volgde hard aan het herstel van zijn kwetsuur. Met succes, want hij trainde gedurende de laatste maanden van het seizoen nog verschillende keren mee met de eerste selectie. Ondertussen speelde hij zijn wedstrijden bij Feyenoord A1, de ploeg die het afgelopen seizoen afsloot met de winst van de beker. Karsdorp debuteerde bovendien in Jong Feyenoord/Excelsior en viel individueel in de prijzen: hij werd verkozen tot beste speler in de Eredivisie voor A-junioren.

De in Schoonhoven geboren Karsdorp is bezig aan zijn tiende seizoen bij Feyenoord, nadat hij als E-junior de overstap maakte van vv Schoonhoven. Karsdorp doorliep vervolgens de volledige opleiding van de club, wat in januari van dit jaar resulteerde in zijn eerste profcontract. Feyenoord is echt mijn club, vertelde Karsdorp bij de ondertekening van zijn verbintenis. Ik wist dat ik de laatste tijd goed bezig was, maar toch kon ik het nieuws over mijn contract eerst nauwelijks geloven. Ik ben hier heel erg blij mee, voor mij gaat met dit contract een jongensdroom in vervulling.

Karsdorp krijgt deze voorbereiding samen met Wessel Dammers en Rodny Lopes Cabral de kans om zijn plek af te dwingen in de selectie van trainer Fred Rutten. Doordat ik vorig seizoen al verschillende keren heb meegetraind, ken ik de meeste jongens al, vertelde hij afgelopen week na afloop van de eerste training. In mijn vakantie heb ik voor mezelf getraind, om zo fit mogelijk aan de voorbereiding te kunnen beginnen. Nu ik bij het eerste zit, wil ik elke dag beter worden en mezelf laten zien. Natuurlijk zou het fantastisch zijn als ik dit seizoen mijn debuut kan maken, maar mijn ontwikkeling staat nu voorop.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
O

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zondag 29 juni 2014 - 16:21   quote  deeplink  
gooi maar in de basis.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 29 juni 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 16:21 schreef van geil het volgende:
gooi maar in de basis.
eens
de bluffer
 de bluffer - maandag 30 juni 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Altijd al gezegt die is een topper
sportverteller
 sportverteller - zondag 31 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Rick Karsdorp maakt op mij al weken een goede indruk. Terecht dat die jongen bij de selectie zit. Ik vind hem in zijn acties net iets beter dan Vilhena.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:12   quote  deeplink  
Die invalbeurt sloeg nergens op..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 31 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Clasie was licht geblesseerd volgens mij..
Omekees
 Omekees - zondag 31 augustus 2014 - 20:03   quote  deeplink  
Ik vind hem maar niks. komt gewoon wat tekort
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:03 schreef Omekees het volgende:
Ik vind hem maar niks. komt gewoon wat tekort
Op basis waarvan?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Karsdorp maakt indruk, maar moet wachten op kans in eerste

600x400-01756945.JPG

De matige seizoensstart van Feyenoord is slecht nieuws voor de wisselspelers die ongeduldig wachten op hun kans. De beker zou een gelegenheid kunnen zijn om bijvoorbeeld enkele talenten een kans te geven, maar de huidige situatie van Feyenoord leent zich daar niet voor.

Volgens het Algemeen Dagblad maakt vooral Rick Karsdorp al sinds de allereerste training een goede indruk op de technische staf. De tweede ronde van het bekertoernooi zou een podium voor de jongeling zijn voor speeltijd. ''Maar onze huidige situatie doorkruist die plannen'', is Fred Rutten eerlijk in het Algemeen Dagblad.

Het is immers zaak dat er snel automatismen in het elftal van de Rotterdammers komen. ''En dat kan nauwelijks op het trainingsveld, want we spelen voortdurend midweeks. De trainingen zijn vooral om te herstellen, al staan wij er conditioneel prima voor.''

Ook met keeper wordt niet gewisseld, waardoor Erwin Mulder gewoon op de bank plaatsneemt. ''Hij was erg teleurgesteld. Ik heb het overwogen, maar op dit moment lijkt het mij toch beter om met Vermeer te beginnen. Dat heb ik in goed overleg met de keeperstrainer beslist.''
Bron:AD
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 september 2014 - 12:27   quote  deeplink  
Die gaat nog maar weinig spelen. Misschien verhuren van de winter?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 12:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Die gaat nog maar weinig spelen. Misschien verhuren van de winter?
Zal wel gaan invallen hoor.
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 12:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Die gaat nog maar weinig spelen. Misschien verhuren van de winter?
Hangt af of ze Immers laten gaan in de winterstop.
Die zullen ze toch niet weer blokkeren mag ik hopen.
Dan komt zo'n jongen wel in eens in beeld.
en zeg zelf, dat past toch veel beter tussen de overige middenvelders.
Als je Lex er tussen zet gaat t lijken op n rondotje waarbij hij in t midden staat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 september 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zal wel gaan invallen hoor.
mwa, weet het niet. Ik denk dat er 5 middenvelders voor hem in de rangschikking staan. Dan is hij niet zo vaak aan de beurt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 12:37 schreef van geil het volgende:

[..]

Hangt af of ze Immers laten gaan in de winterstop.
Die zullen ze toch niet weer blokkeren mag ik hopen.
Dan komt zo'n jongen wel in eens in beeld.
en zeg zelf, dat past toch veel beter tussen de overige middenvelders.
Als je Lex er tussen zet gaat t lijken op n rondotje waarbij hij in t midden staat.
Zou wat mij betreft een goede keuze zijn. Ik weet alleen niet hoe Lex er binnen Feyenoord nu nog op staat. Voorlopig heeft Fred nog niet tegen Lex gekozen. Eens zien wat ie doet als Lex fit is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Daar ben ik dus ook benieuwd naar..
VVout
 VVout - woensdag 24 september 2014 - 15:51   quote  deeplink  
Eerst verkopen die gast en de buitenwereld laten geloven dat ie onmisbaar is :), misschien wel wat voor Southampton.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 23:55   quote  deeplink  
Prima invalbeurt..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zal wel gaan invallen hoor.
.
van geil
 van geil - zondag 28 september 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Geile
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 00:01   quote  deeplink  
Ghehe..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 september 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 23:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

.
1 zwaluw.. ;)

Ik moet het nog zien of ie echt zijn minuten gaat blijven meepakken.
sportverteller
 sportverteller - zondag 28 september 2014 - 06:59   quote  deeplink  
Maakte weer indruk bij zijn invalbeurt gisteren tegen Go Ahead Eagles.
van geil
 van geil - zondag 28 september 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 06:59 schreef sportverteller het volgende:
Maakte weer indruk bij zijn invalbeurt gisteren tegen Go Ahead Eagles.
n opvalbeurt dus.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 10:10   quote  deeplink  
'Rick Karsdorp zal snel als basisspeler beginnen bij Feyenoord'

850x400-01756945.JPG

Rick Karsdorp kan zich binnenkort opmaken voor zijn allereerste basisplaats in het eerste van Feyenoord. Dat is althans de stellige overtuiging van het Algemeen Dagblad. De rechtspoot zou op de trainingen veel indruk maken op de technische staf, meldt de ochtendkrant.

Met het drukke programma van Feyenoord in het vooruitzicht stijgen de kansen voor de eigen kweek. Vanavond tegen Heracles Almelo zal trainer Fred Rutten vasthouden aan zijn vaste basiself met één wijziging. Joris Marhijsen voor Sven van Beek
Bron:AD
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 18 oktober 2014 - 10:42   quote  deeplink  
immers eruit en geef karsdorf het vertrouwen
MMM
 MMM - zaterdag 18 oktober 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Op welke positie dan? Immers blijft altijd staan bij Fred, daarachter heb je Toornstra en Vilhena die op 10 kunnen.

Of bedoeld Fredje als rechtsback, wat niet eens zijn positie is?

Nou, ben benieuwd. Karsdorp brengen in plaats van Vilhena zou dodelijk zijn voor een contractverlenging.
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 11:16 schreef MMM het volgende:
Op welke positie dan? Immers blijft altijd staan bij Fred, daarachter heb je Toornstra en Vilhena die op 10 kunnen.

Of bedoeld Fredje als rechtsback, wat niet eens zijn positie is?

Nou, ben benieuwd. Karsdorp brengen in plaats van Vilhena zou dodelijk zijn voor een contractverlenging.
Helaas. weer speler moord.
speelt n 3 . maar wie is er schuldig?
ik denk de technische staf.
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 20:49   quote  deeplink  
Mwah, op welke positie je ook staat. Dit is bedroevend, zelfs een bal over 3 meter is te veel gevraagd bij hem vanavond. Niveauloos, amateuristisch.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 oktober 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Eens met MMM. We mogen geen wonderen verwachten, maar wel een bepaald basisniveau, ondanks dat het niet zijn echte positie is.
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 21:17   quote  deeplink  
zoiets doe je met n ervaren speler.
niet met n jonkie.
stond werkelijk alle ballen verkeerd opgesteld, had geen idee wat hij daar moest doen. Beetje Mokotjo.
ik kan wel ballen maar niet hier.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 oktober 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Dan nog. Al was Boulahrouz in principe een logischere keuze geweest. Want dat is ten minste een echte verdediger. Waarom neem je die mee als je hem zelfs nu niet laat invallen.
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dan nog. Al was Boulahrouz in principe een logischere keuze geweest. Want dat is ten minste een echte verdediger. Waarom neem je die mee als je hem zelfs nu niet laat invallen.
Dat bedoel ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 oktober 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:30 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Dan zijn we het eens. ;)
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 24 oktober 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Dat Karsdorp de plaats in nam van Wilkshire was om meerdere redenen logisch. Ten eerste was het veld zeer zwaar, waardoor het medisch niet verantwoord was om Boularouz in te laten vallen, die net hersteld is van een knieblessure. Ten tweede, Karsdorp laat al sinds de voorbereiding op dit seizoen en tijdens de trainingen zien dicht tegen een basisplaats aan te zitten. Deze wissel mag dan ook gezien worden als een beloning voor zijn arbeid en ontwikkeling. Dat het niet goed afliep is jammer, maar dat risico heb je en neem je als je veelvuldig jongeren wilt laten doorstromen.

Ook dit hoort bij de opleiding van Karsdorp. Nu is belangrijk om te zien hoe hij zich hiervan hersteld. En Feyenoord mag wat mij betreft blijven doorgaan met dit beleid. De risico's om jongeren in te laten stromen wegen niet op tegen de voordelen.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 24 oktober 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 11:02 schreef sportverteller het volgende:
Dat Karsdorp de plaats in nam van Wilkshire was om meerdere redenen logisch. Ten eerste was het veld zeer zwaar, waardoor het medisch niet verantwoord was om Boularouz in te laten vallen, die net hersteld is van een knieblessure. Ten tweede, Karsdorp laat al sinds de voorbereiding op dit seizoen en tijdens de trainingen zien dicht tegen een basisplaats aan te zitten. Deze wissel mag dan ook gezien worden als een beloning voor zijn arbeid en ontwikkeling. Dat het niet goed afliep is jammer, maar dat risico heb je en neem je als je veelvuldig jongeren wilt laten doorstromen.

Ook dit hoort bij de opleiding van Karsdorp. Nu is belangrijk om te zien hoe hij zich hiervan hersteld. En Feyenoord mag wat mij betreft blijven doorgaan met dit beleid. De risico's om jongeren in te laten stromen wegen niet op tegen de voordelen.
Zeer goed uit gelegd dus mee eens, ik zie deze jongen een goeie toekomst te gemoet
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 13:16   quote  deeplink  
KARSDORP VERLENGT CONTRACT BIJ FEYENOORD

fbb9caa82c3a682c935603d54077adca_702_0.jpg

Feyenoord heeft een overeenkomst bereikt met Rick Karsdorp over een verlenging van zijn contract. De 19-jarige middenvelder zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder een verbintenis tot medio 2018 om het akkoord te bekrachtigen. Karsdorp beschikte bij Feyenoord nog over een contract tot aan het einde van dit seizoen met een optie voor nog één jaar.

Karsdorp tekende aan het begin van dit kalenderjaar zijn eerste profcontract bij Feyenoord. Sindsdien heeft Rick zich heel goed ontwikkeld, met een plek bij de eerste selectie en zijn eerste wedstrijden in Feyenoord één als gevolg, zegt technisch directeur Martin van Geel. Met deze nieuwe verbintenis laten we onze waardering daarvoor blijken. Daarnaast zijn we blij te constateren dat er wederzijds vertrouwen is in een mooie toekomst.

De in Schoonhoven geboren Karsdorp maakte als E-junior de overstap van vv Schoonhoven naar Feyenoord en doorliep sindsdien de volledige jeugdopleiding op Varkenoord. Ik heb bijna mijn hele leven voor Feyenoord gespeeld en vind het prachtig dat ik nu kan verlengen, zegt Karsdorp. Ik ben heel blij met het vertrouwen dat ik krijg van de club. Ik hoop dat ik me de komende jaren hier verder kan ontwikkelen.

Karsdorp maakt sinds het begin van het huidige seizoen deel uit van de eerste selectie van Feyenoord. De jeugdinternational maakte zijn officiële debuut in de uitwedstrijd tegen Besiktas in de voorronde van de Champions League. In de competitie kwam hij dit seizoen tot dusver in vier wedstrijden in actie.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 november 2014 - 13:29   quote  deeplink  
mooi
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Dom van MvG.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Zekers Stylzz, en nu de rest nog. Zou fijn zijn dit elftal voor langere tijd te kunnen vastleggen. Dan doel ik met name op Nelom, Van Beek, Kongolo, Boëtius, Vilhena, Manu.
Karim, Jens en Kenneth leggen ook voor een tijdje vast, zo krijgen we een elftal voor de toekomst..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 13:34 schreef FR-Henk het volgende:
Dom van MvG.
Hoezo dom, Clasie gaat waarschijnlijk toch weg aan het einde van het seizoen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Hahahaha!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 13:40   quote  deeplink  
LUL..d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 13:40 schreef RenatoBos het volgende:
LUL..d:-)
Eens! ;)
VVout
 VVout - maandag 03 november 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 13:34 schreef FR-Henk het volgende:
Dom van MvG.
???
VVout
 VVout - maandag 03 november 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Ik vind het wel een goede zet, als hij zich verder zo ontwikkeld kan je ze beter maar een tijdje onder contract hebben voordat er een of andere hunter mee vandoor gaat.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Hahahahahahaaa..
VVout
 VVout - maandag 03 november 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 13:52 schreef RenatoBos het volgende:
Hahahahahahaaa..
Snap, heb me weer door een trol uit de tuin laten jagen -.-
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 13:52 schreef RenatoBos het volgende:
Hahahahahahaaa..
Eens.
VVout
 VVout - maandag 03 november 2014 - 14:05   quote  deeplink  
carol-trol1.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rick Karsdorp /// held topic









0.0091061