BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rick Karsdorp /// held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 18:45 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, dat is dan niet echt professioneel.
KLOPT..
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 18:42 schreef RenatoBos het volgende:
Niet openbaar,maar ik moet anders vaak van collega's horen wat mijn baas tegen hun over mij te vertellen heeft..😩
Fijne vent zeg die chef van je. Gelukkig ben ik eigen baas. Zou dat echt niet trekken....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 18:48 schreef Barabas het volgende:

[..]

Fijne vent zeg die chef van je. Gelukkig ben ik eigen baas. Zou dat echt niet trekken....
Naast me neer leggen en elke maand weer dat salaris opstrijken, daar doe ik het voor en niet voor hem..
Ik heb 5 bazen waarvan er 4 niet deugen..
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Dat snap ik heel goed. Ik was al lang en breed de deur uit gestuurd wegens chronische struikelpartijen van 4 van de 5....
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 18:52   quote  deeplink  
En hun baas zou uiteraard ook struikelen.... Wegens het chronisch tolereren van wangedrag.
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 21:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Minimaal 2 wedstrijden vermoed ik zo ... En nu maar hopen dat ie er wat van leert.
Rick maakt wel heel snel een sliding, vaak onnodig
Toch opvallend dat je er PRECIES dezelfde mening op na houdt als de openbaar aanklager.

Gelukkig gaat Feyenoord niet akkoord met de voorgestelde schorsing.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 18:51 schreef Barabas het volgende:
Dat snap ik heel goed. Ik was al lang en breed de deur uit gestuurd wegens chronische struikelpartijen van 4 van de 5....
Joh ik heb door dat soort zaken al in een rechtszaak met het bedrijf en al gezeten. Alleen omdat ik niet in hun straatje wilt praten. Kijk als ze gelijk hebben hebben ze dat maar als ze er naast zitten of fouten maken zeg ik het ze ook want dat doen ze ook bij mij. Ti's dat het zo goed verdient daar anders was ik al lang weg geweest..
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Als Karma zijn werk doet dan struikelen ze vanzelf....

Maar petje af hoor. Nogmaals, ik zou dat niet kunnen.
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 18:37 schreef Els het volgende:

[..]

Je gaat je toch afvragen of die aanklager iets van de wedstrijd gezien heeft?
Precies, no feeling in die hele beslissing.
Regels maken op kantoor zonder enig inzicht.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Die aanklager is niet blind.
Mogelijk bevooroordeeld: we moeten meteen laten zien dat we de regels verscherpt hebben.

Over 5 weken is dat weer verslapt.
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 19:48 schreef FR-Henk het volgende:
Die aanklager is niet blind.
Mogelijk bevooroordeeld: we moeten meteen laten zien dat we de regels verscherpt hebben.

Over 5 weken is dat weer verslapt.
Regels verscherpen wat een gelul.
En dan speel je een interland tegen Engeland, en staat de hele selectie van het NL elftal continue te janken bij de scheids.
Nou toppie hoor de KNVB met Gullit op de fiets als icoon, en je 2 bekerfinales als topsportklimaat.
VVout
 VVout - maandag 10 augustus 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Belachelijk van die kut KNVB, dit is gewoon eng.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 augustus 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 19:01 schreef Barabas het volgende:

[..]

Toch opvallend dat je er PRECIES dezelfde mening op na houdt als de openbaar aanklager.

Gelukkig gaat Feyenoord niet akkoord met de voorgestelde schorsing.
Ik vind het gewoon een smerige overtreding, niks meer en niks minder!
Wie het ook zou zijn geweest , minimaal 2 wedstrijden naar mijn mening.
Als je zulke spelers niet straft leren ze er niks van .... en het was niet de eerste keer zo,n sliding met risico. Rond de 6de of 7de minuut precies hetzelfde waarbij de speler net niet wordt geraakt.
Ik hoop dat Rick er van leert, al blijf ik vinden dat ie op de verkeerde plek speelt !
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 augustus 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 18:42 schreef RenatoBos het volgende:
Niet openbaar,maar ik moet anders vaak van collega's horen wat mijn baas tegen hun over mij te vertellen heeft..😩
Lekkere baas dan! Die niet recht in je gezicht de waarheid durft te vertellen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 augustus 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 16:57 schreef legrande het volgende:

[..]

Zware opzet is wanneer je opzettelijk iemand wil blesseren. Nu was hij iets te laat voor de bal die te ver van he wegschoot. Hij raakte hem heel licht en na wat aanstellerij stond hij direct weer. Die eikel van een Blom liep er eerst omheen of hij hard genoeg huilde. 1 wedstrijd is al teveel maar ok maar echt niet meer.
Dat theater is al eeuwen aan de gang, dus vertel iets nieuws!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 augustus 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 16:45 schreef FR-Henk het volgende:
Beelden geven GEEN uitsluitsel van zware opzet.
De aard van de overtreding niet ernstig.

De nieuwe regels worden over het hoofd van Karsdorp gemarchandeerd ingezet.
Is voor mij niet eens van belang, de risico op een zware blessure des te meer ...
Els
 Els - maandag 10 augustus 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 22:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is voor mij niet eens van belang, de risico op een zware blessure des te meer ...
Op de manier waarop hij hem geraakt heeft, kun je iemand niet zwaar blesseren. Ik begrijp dat jij dus ook van mening bent, dat geel op z'n plaats was geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Els --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 augustus 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 23:03 schreef Els het volgende:

[..]

Op de manier waarop hij hem geraakt heeft, kun je iemand niet zwaar blesseren. Ik begrijp dat jij dus ook van mening bent, dat geel op z'n plaats was geweest.
Nee Els, gewoon donkerrood, wat dat betreft wordt er te weinig opgetreden in het voetballand all over the place ... Je weet dat als je de bal te ver van je voet af laat springen dat je in de meeste gevallen te LAAT ben!
Maakt mij niet uit wie zo'n overtreding maakt, direkt rood vind ik dan oke.
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Kamikaze was het niet, wat een dom gelul joh moet je niet naar je nest?

Dan erbij paar rugby regels toepassen in voetbal mag wel.
Dat gejank en toneelspel als een stelletje oude wijven op dat veld.
En dan komt Kazim de neushoorn, of Pelle de toren van Pisa met ze lange ellebogen vaak vies over.
En ach dat platte voetje van Karsdorp och och och.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 11 augustus 2015 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 22:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is voor mij niet eens van belang, de risico op een zware blessure des te meer ...
Gedragscodes_korfbal.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 01:03   quote  deeplink  
😂
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 01:48   quote  deeplink  
Raad eens waar ik een donkerrode kaart voor over heb na het lezen van dit topic...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 01:54   quote  deeplink  
Geen zin in vertel maar..
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 01:57   quote  deeplink  
Pinguïns die een lijdensweg voor het voetbal zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 02:00   quote  deeplink  
Had ik nou maar geraden..😁
salemi
 salemi - dinsdag 11 augustus 2015 - 08:05   quote  deeplink  
We kunnen er weer van alles bijhalen; de KNVB niet goed, scheidsrechter Blom een prutser, maar waar het begint is bij Karsdorp zelf. Hij is een wilde speler die wel meer van dit soort ongecontroleerde overtredingen maakt. Nu speelt hij de bal te ver voor zich uit, dat wil zeggen dat hij in een aanvallende actie als verdediger de bal niet onder controle heeft. Dat is de eerste zeer kwalijke fout. Als het dan misgaat, gaat hij als een wilde naar de grond om met een sliding iets proberen te corrigeren. Waarom gaat hij in godsnaam naar de grond met een sliding? Op zo'n positie op het veld, bij de middellijn aan de zijlijn. Een ongevaarlijker plaats voor balverlies bestaat er bijna niet. dat is de tweede zeer kwalijke fout. Die Karsdorp is niet echt een intelligente jongen, die helaas via deze harde leerschool het/veel zal moeten leren. De scheidsrechter ziet in een fractie van een seconde een speler die een sliding maakt en een tegenstander raakt en besluit tot rood. Waarschijnlijk aangestuurd door de linesman die wat in zijn oortje roept. Valt Blom iets te verwijten? Karsdorp moet niet zo stom doen om een dergelijk risico te nemen. Hij heeft zijn ploeg zwaar gedupeerd. Eerst de wedstrijd zelf die bijna verloren ging, en nu nog eens twee wedstrijden er achteraan, met geen adekwate vervanger achter de hand. Bedankt Karsdorp!
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2015 - 08:28   quote  deeplink  
Natuurlijk moet Karsdorp zo'n overtreding niet maken op het middenveld. Ik hoop dat het een goede les voor hem is. Dat geeft Blom geen excuus om zo dramatisch te fluiten. Want die rode kaart was natuurlijk wel een opzichtige, maar zeker niet de enige opzichtige blunder die hij in de eerste competitieronde al gemaakt heeft.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 22:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een smerige overtreding, niks meer en niks minder!
Wie het ook zou zijn geweest , minimaal 2 wedstrijden naar mijn mening.
Als je zulke spelers niet straft leren ze er niks van .... en het was niet de eerste keer zo,n sliding met risico. Rond de 6de of 7de minuut precies hetzelfde waarbij de speler net niet wordt geraakt.
Ik hoop dat Rick er van leert, al blijf ik vinden dat ie op de verkeerde plek speelt !
Je overdrijft. Farizeeër.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 08:05 schreef salemi het volgende:
We kunnen er weer van alles bijhalen; de KNVB niet goed, scheidsrechter Blom een prutser, maar waar het begint is bij Karsdorp zelf. Hij is een wilde speler die wel meer van dit soort ongecontroleerde overtredingen maakt. Nu speelt hij de bal te ver voor zich uit, dat wil zeggen dat hij in een aanvallende actie als verdediger de bal niet onder controle heeft. Dat is de eerste zeer kwalijke fout. Als het dan misgaat, gaat hij als een wilde naar de grond om met een sliding iets proberen te corrigeren. Waarom gaat hij in godsnaam naar de grond met een sliding? Op zo'n positie op het veld, bij de middellijn aan de zijlijn. Een ongevaarlijker plaats voor balverlies bestaat er bijna niet. dat is de tweede zeer kwalijke fout. Die Karsdorp is niet echt een intelligente jongen, die helaas via deze harde leerschool het/veel zal moeten leren. De scheidsrechter ziet in een fractie van een seconde een speler die een sliding maakt en een tegenstander raakt en besluit tot rood. Waarschijnlijk aangestuurd door de linesman die wat in zijn oortje roept. Valt Blom iets te verwijten? Karsdorp moet niet zo stom doen om een dergelijk risico te nemen. Hij heeft zijn ploeg zwaar gedupeerd. Eerst de wedstrijd zelf die bijna verloren ging, en nu nog eens twee wedstrijden er achteraan, met geen adekwate vervanger achter de hand. Bedankt Karsdorp!
En jij ook.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt zondag tegen Cambuur Leeuwarden gewoon een beroep te kunnen doen op rechtsback Rick Karsdorp, die een rode kaart ontving in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht. De Rotterdammers gingen niet akkoord met een schikkingsvoorstel van drie duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk.

Feyenoord laat de zaak donderdag voorkomen bij de tuchtcommissie van de KNVB. Dan dient Karsdorp zich hoogstpersoonlijk in Zeist te melden om zijn verhaal te doen. Normaal gesproken krijgt hij vrijdag te horen of hij wordt gestraft, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Coach Giovanni van Bronckhorst heeft al aangegeven dat Luke Wilkshire, Sven van Beek en Bart Nieuwkoop opties zijn voor die positie.

De publieke opinie vindt de kaart van Karsdorp overigens overdreven. In het praatprogramma Voetbal Inside vonden ze zelfs dat scheidsrechter Kevin Blom zelf een schorsing verdient en werd gewezen op het uitstekende vorige seizoen van Bas Nijhuis. ''Als Blom in de Premier League fluit wordt het één tegen één op het veld'', werd er gekscherend gezegd.
salemi
 salemi - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 08:28 schreef Els het volgende:
Natuurlijk moet Karsdorp zo'n overtreding niet maken op het middenveld. Ik hoop dat het een goede les voor hem is. Dat geeft Blom geen excuus om zo dramatisch te fluiten. Want die rode kaart was natuurlijk wel een opzichtige, maar zeker niet de enige opzichtige blunder die hij in de eerste competitieronde al gemaakt heeft.
Ik ben het met je eens dat Blom een draak van een wedstrijd floot. Des te meer moeten spelers in de gaten hebben dat als er zo'n scheidsrechter is je absoluut geen domme dingen moet doen. De penalty voor Feyenoord is natuurlijk gewoon een goedmakertje voor die rode kaart. Wat Nelom daarna weer doet door opzichtig te duwen in de 16 meter, is zo mogelijk nog dommer dan wat Karsdorp deed. Karsdorp kan nog leren en verbeteren met een goede begeleiding. Nelom is helaas einde verhaal.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Blom krijgt geen wedstrijd komende speelronde.
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:53 schreef Gerard_FR het volgende:
Blom krijgt geen wedstrijd komende speelronde.
KNVB is het dus met ons eens dat Blom nog maar eens een weekendje moet blokken op de spelregels. En ook eens even naar een betere opticien te gaan dan Specsavers.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:39   quote  deeplink  
Maar die kaart vonden ze wel terecht.???
raar beleid daar misschien kan martin is solliciteren.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 14:28   quote  deeplink  
Blom krijgt vrij weekend; KNVB gooit het op 'toeval'

sw5k6e.jpg

Blom kan komend weekend een uitje plannen met zijn gezin. De scheidsrechter is door de KNVB een week aan de kant gezet na zijn dramatische optreden bij Feyenoord - FC Utrecht. Blom is zelfs niet ingepland voor de Jupiler League.

Rick Karsdorp was het eerste slachtoffer van Blom door een rode kaart te trekken. De KNVB gaf nog de indruk dat de arbiter gelijk had door een schikkingsvoorstel te doen van drie duels, maar het aan de kant houden van Blom geeft een ander signaal af. Daarnaast gaf de arbiter twee penalty's.

KNVB gooit het op toeval

Volgens de KNVB heeft dat niets te maken met zijn optreden bij het duel tussen Feyenoord en FC Utrecht (3-2) van afgelopen zaterdag. De voetbalbond laat weten Blom vrij is omdat de bond nu eenmaal meer scheidsrechters heeft dan wedstrijden. Eens in de zoveel tijd heeft elke scheidsrechter een weekend geen wedstrijd. Dit keer is dat Kevin Blom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Haha dat zagen we van heinde en ver al aankomen..
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 14:28 schreef RenatoBos het volgende:
Blom krijgt vrij weekend; KNVB gooit het op 'toeval'

[ afbeelding ]

Blom kan komend weekend een uitje plannen met zijn gezin. De scheidsrechter is door de KNVB een week aan de kant gezet na zijn dramatische optreden bij Feyenoord - FC Utrecht. Blom is zelfs niet ingepland voor de Jupiler League.

Rick Karsdorp was het eerste slachtoffer van Blom door een rode kaart te trekken. De KNVB gaf nog de indruk dat de arbiter gelijk had door een schikkingsvoorstel te doen van drie duels, maar het aan de kant houden van Blom geeft een ander signaal af. Daarnaast gaf de arbiter twee penalty's.

KNVB gooit het op toeval

Volgens de KNVB heeft dat niets te maken met zijn optreden bij het duel tussen Feyenoord en FC Utrecht (3-2) van afgelopen zaterdag. De voetbalbond laat weten Blom vrij is omdat de bond nu eenmaal meer scheidsrechters heeft dan wedstrijden. Eens in de zoveel tijd heeft elke scheidsrechter een weekend geen wedstrijd. Dit keer is dat Kevin Blom.
Als het echt toeval zou zijn, hadden ze het schema omgegooid, om de schijn niet tegen te hebben....
van geil
 van geil - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Het was gewoon n heel slecht ingezette sliding/tackle ..
Aan dat soort dingen zie je dat t geen verdediger is.
Of blom nou kut is/was of niet.
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Blom is een lul, kut mocht ie willen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 16:09   quote  deeplink  
Karsdorp is nog jong en mag/kan nog wel eens een foutje maken. Mooi leermoment voor hem..
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 11 augustus 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Ze hebben helemaal geen schema, hij zat gewoon fout,
hij krijgt vrij om een lynchpartij te voorkomen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:45 schreef van geil het volgende:
Het was gewoon n heel slecht ingezette sliding/tackle ..
Aan dat soort dingen zie je dat t geen verdediger is.
Of blom nou kut is/was of niet.
Eindelijk een paar zinnige woorden mbt de kwestie....
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 15:45 schreef van geil het volgende:
Het was gewoon n heel slecht ingezette sliding/tackle ..
Aan dat soort dingen zie je dat t geen verdediger is.
Of blom nou kut is/was of niet.
Mwah, een bal te ver voor je uitspelen op het middenveld heeft weinig met verdedigen te maken.
tripleseven777
 tripleseven777 - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Ik zou willen dat alle spelers (op enkele na natuurlijk) de mentaliteit had
van Karsdorp. Deze jongen loopt over 4 jaar de Kuip uit voor vele miljoenen.
Groei briljant!!!
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 augustus 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Precies
nr 10
 nr 10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 17:31 schreef tripleseven777 het volgende:
Ik zou willen dat alle spelers (op enkele na natuurlijk) de mentaliteit had
van Karsdorp. Deze jongen loopt over 4 jaar de Kuip uit voor vele miljoenen.
Groei briljant!!!
Eindelijk een zinnige reactie in deze topic.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:42   quote  deeplink  
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen 10..
nr 10
 nr 10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:49   quote  deeplink  
Niks zegt en zijn luchtbuks oliet.....
VVout
 VVout - woensdag 12 augustus 2015 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 21:49 schreef nr 10 het volgende:
Niks zegt en zijn luchtbuks oliet.....
Eindelijk een zinnige reactie op het forum :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 17:46   quote  deeplink  
'Feyenoord wil contract Karsdorp opwaarderen'

2h2i9ds.jpg

Rick Karsdorp lijkt binnenkort een vernieuwd contract bij Feyenoord te kunnen ondertekenen. De rechtsback zette in november al een handtekening onder een verbintenis tot medio 2018, maar het talent had toen nog niet de status van basisspeler in De Kuip.

''Als Botteghin komt, is Feyenoord klaar. Dan is er nog net wat ruimte om straks het contract van Karsdorp open te breken en te verbeteren'', schrijft Voetbal International, dat daarmee een contractverlenging suggereert, vandaag in het magazine.

Qua salarissen past het allemaal net bij Feyenoord. De club creëerde ruimte door het vertrek van Jordy Clasie, Mitchell te Vrede en Jean-Paul Boëtius en dat was nodig ook. De nieuwkomers (Kuyt, Vejinovic, Van der Heijden en Elia, red.), behalve Kramer, zouden allemaal 'rond een miljoen euro' per jaar verdienen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Rick Karsdorp /// held topic









0.0099480