BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 05:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 21:02 schreef Sensi het volgende:

[..]

Dan vreet ik hoogstpersoonlijk me schoenen op. En das maat kano dus zal geen pretje worden.
Daar hoef je niet bang voor te zijn ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 05:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 19:31 schreef van geil het volgende:
eerlijkheidshalve zou ik toch Vormer als voorkeur hebben.
omdat hij samen met Clasie balvast is. ook al doet hij er weinig mee
Vormer is veel te statisch ... Alleen voor een vrije trap zou die er even in mogen!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 05:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 13:24 schreef legrande het volgende:

[..]

Jawel de eerste wordt met een beetje mazzel verwacht december 2015
Dan hebben we tijd zat ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 05:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 13:08 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Ik gok 0-5 voor Besiktas.
Het zijn maar 'turken' hoor ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 05:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 11:20 schreef legrande het volgende:
Karsdorp deed het 1e helft tegen Sociedad heel goed vond ik. Dat wordt wel wat.
Verstand heb je ook al niet, hij deed alleen de 2de helft mee !!!
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 29 juli 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Gewoon erin kleunen Fredje . Vanaf minuut uno tot de Italiaan het welletjes vind en affluit! 4 gele kaarten en 1rode maakt niet uit ze moeten toch vervangen worden . Hadden we Fernandez nog maar altijd goed voor sensatie .
Zien waar we eindigen .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 juli 2014 - 08:34   quote  deeplink  
De verdediging baart me zorgen.
legrande
 legrande - dinsdag 29 juli 2014 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 05:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Verstand heb je ook al niet, hij deed alleen de 2de helft mee !!!
Dat had ik al hersteld bijdehandje
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 29 juli 2014 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 08:34 schreef Stylzz het volgende:
De verdediging baart me zorgen.
Om eerlijk te zijn de aanval ook. Ik zou niet weten wie moet scoren, misschien Boëtius. Maar achterin zijn we ook zeker zwak, daarom zou Fred er goed aan doen om 5-3-2 te spelen. Kun je in de rust altijd nog omzetten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 10:42   quote  deeplink  
FEYENOORD BESIKTAS IN UITVERKOCHTE KUIP

4ed67ce912fdbd3ed17f5356abf3adb4_702_300.jpg

De wedstrijd tussen Feyenoord en Besiktas van aanstaande woensdag is uitverkocht. Dit betekent dat de ploeg van trainer Fred Rutten in de heenwedstrijd van de voorronde van de Champions League kan rekenen op de massale steun van het legioen. Dinsdagochtend werden de laatste kaarten voor het duel in De Kuip verkocht, nadat afgelopen zaterdag de kaartverkoop voor clubkaarthouders van start ging. Seizoenkaarthouders hebben automatisch toegang tot Feyenoord Besiktas.

Supporters die aankomende woensdag niet aanwezig kunnen zijn in De Kuip, kunnen de wedstrijd tegen de Turkse topclub volgen via FOX Sports. De sportzender doet live verslag van de eerste Europese wedstrijd van Feyenoord van dit seizoen. De uitzending op het eerste kanaal van FOX Sports eredivisie begint om 19.30 uur.

Feyenoord Besiktas wordt woensdag 30 juli aanstaande om 20.00 uur gespeeld in De Kuip.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite
tomson
 tomson - dinsdag 29 juli 2014 - 11:25   quote  deeplink  
xn8dbd.jpg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 juli 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Tsja.
Twee internationals hebben wij op t veld.
Twee neo-Internationals.

En de keeper van t G-team.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 13:01 schreef Stylzz het volgende:
Tsja.
Twee internationals hebben wij op t veld.
Twee neo-Internationals.

En de keeper van t G-team.
#FEYbes
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 juli 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 13:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

#FEYbes
Do the math 😊
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 13:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Do the math ��
hehe ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Verheijen laat weer van zich horen: "Rutten zit in een kansloze situatie"

raymond-verheijen(1).jpg

Raymond Verheijen heeft te doen met Feyenoord-trainer Fred Rutten in aanloop naar het duel in de derde voorronde van de Champions League met Besiktas. De inspanningsfysioloog laat zich tegenover BNR uit over de huidige situatie bij Feyenoord. De Rotterdammers raakten met Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij en Graziano Pellè belangrijke spelers kwijt, terwijl internationals Jordy Clasie en Terence Kongolo maar een korte vakantie kregen na het WK.

"Rutten zit natuurlijk in een heel lastige positie. Het is onmogelijk dat je in zon vroeg stadium zulke belangrijke wedstrijden moet spelen. Ik denk dat de voorbereiding drie, vier weken oud is en dan moet je eigenlijk al de belangrijkste wedstrijd van het jaar spelen. Als je de Champions League haalt, ben je in één klap vijf of tien miljoen rijker", laat de kritische Verheijen weten tegenover het medium.

De inspanningsfysioloog denkt dat het voor Feyenoord heel lastig gaat worden om Besiktas uit te schakelen. "Rutten wordt ook nog eens geconfronteerd met het feit dat zijn belangrijkste spelers geen vakantie hebben gehad. Die hebben een lang seizoen gehad, dus ze waren al moe", gaat Verheijen verder. "En vervolgens hebben ze een WK gehad en nu zijn ze nog vermoeider. Uiteindelijk kon hij ze maar een weekje vrij geven, dus hun vermoeidheid zijn ze nog steeds niet kwijtgeraakt en dan moeten ze alweer aan de bak in zon wedstrijd. Fred Rutten zit dus in een kansloze situatie."
Bron:Soccernews
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 29 juli 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 22:05 schreef Sensi het volgende:

[..]

Ja ik denk ook dat ie tegen Besiktas voor het resultaat gaat, 5-3-2 en dan proberen een doelpuntje te forceren. Dat zal in de eerste helft al moeten gebeuren anders moet je van systeem gaan veranderen. Een gelijkspel thuis is wat dat betreft echt geen optie.
0-0 mag voor mij dan wordt het uit 1-1
JanM
 JanM - dinsdag 29 juli 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 13:26 schreef RenatoBos het volgende:
Verheijen laat weer van zich horen: "Rutten zit in een kansloze situatie"

[ afbeelding ]

Raymond Verheijen heeft te doen met Feyenoord-trainer Fred Rutten in aanloop naar het duel in de derde voorronde van de Champions League met Besiktas. De inspanningsfysioloog laat zich tegenover BNR uit over de huidige situatie bij Feyenoord. De Rotterdammers raakten met Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij en Graziano Pellè belangrijke spelers kwijt, terwijl internationals Jordy Clasie en Terence Kongolo maar een korte vakantie kregen na het WK.

"Rutten zit natuurlijk in een heel lastige positie. Het is onmogelijk dat je in zon vroeg stadium zulke belangrijke wedstrijden moet spelen. Ik denk dat de voorbereiding drie, vier weken oud is en dan moet je eigenlijk al de belangrijkste wedstrijd van het jaar spelen. Als je de Champions League haalt, ben je in één klap vijf of tien miljoen rijker", laat de kritische Verheijen weten tegenover het medium.

De inspanningsfysioloog denkt dat het voor Feyenoord heel lastig gaat worden om Besiktas uit te schakelen. "Rutten wordt ook nog eens geconfronteerd met het feit dat zijn belangrijkste spelers geen vakantie hebben gehad. Die hebben een lang seizoen gehad, dus ze waren al moe", gaat Verheijen verder. "En vervolgens hebben ze een WK gehad en nu zijn ze nog vermoeider. Uiteindelijk kon hij ze maar een weekje vrij geven, dus hun vermoeidheid zijn ze nog steeds niet kwijtgeraakt en dan moeten ze alweer aan de bak in zon wedstrijd. Fred Rutten zit dus in een kansloze situatie."
Bron:Soccernews
Clasie en Kongolo hebben amper gespeeld, maar wel heel veel ervaring opgedaan en ongetwijfeld goed getraind op zeer hoog niveau. En wie interesseert het trouwens wat deze inspanningsfysioloog te melden heeft ???
dr love
 dr love - dinsdag 29 juli 2014 - 14:05   quote  deeplink  
Om te winnen van besiktas moet rutten met deze systeem en spelers doen:

Han

Van beek kongolo ........

Verhoek vilhena vormer boetius

Manu te vrede achabar
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 29 juli 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 14:05 schreef dr love het volgende:
Om te winnen van besiktas moet rutten met deze systeem en spelers doen:

Han

Van beek kongolo ........

Verhoek vilhena vormer boetius

Manu te vrede achabar
+1
Dit verwachten ze bij Besiktas never.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Wie zet Biek nou op doel..(?)
tomson
 tomson - dinsdag 29 juli 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 14:05 schreef dr love het volgende:
Om te winnen van besiktas moet rutten met deze systeem en spelers doen:

Han

Van beek kongolo ........

Verhoek vilhena vormer boetius

Manu te vrede achabar
FR Han ? Heeft die geen ban ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 14:23   quote  deeplink  
Volgens de dokter niet..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten þ@JanDirkStouten · 25s
Clasie: 'Ik ben niet bang voor de 75.000 Turkse fans volgende week. Zij zullen hier morgenavond ook wat beleven.' #feybes
legrande
 legrande - dinsdag 29 juli 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 13:01 schreef Stylzz het volgende:
Tsja.
Twee internationals hebben wij op t veld.
Twee neo-Internationals.

En de keeper van t G-team.
Ja en een rechtsbuiten met zijn rollator.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 29 juli 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Rick Karsdorp op het middenveld zou wel verrassend zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 14:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Jan Dirk Stouten þ@JanDirkStouten · 25s
Clasie: 'Ik ben niet bang voor de 75.000 Turkse fans volgende week. Zij zullen hier morgenavond ook wat beleven.' #feybes
Hoppaaaa 5-0..!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 15:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoppaaaa 5-0..!!
Waar kan ik tekenen?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 15:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen?
Doe maar aan de eetkamertafel ventje, en niet knoeien he..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 15:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Doe maar aan de eetkamertafel ventje, en niet knoeien he..
ja meester RB

DSCN2896-opt.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2014 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 15:47   quote  deeplink  
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 15:47   quote  deeplink  
Rutten vindt Feyenoord niet de underdog: 'Geen favoriet'

600x400-ruttentr.JPG

Feyenoord voetbalt morgen tegen Besiktas voor de eerste keer van het tweeluik om een plek in de volgende voorronde van de Champions League. Fred Rutten ziet kansen, maar weet dat het nog erg lastig gaat worden. 'Ik zie geen favoriet voor deze wedstrijd, maar wij gaan voor de winst', aldus Rutten tijdens de persconferentie.

'Besiktas heeft een aantal wisselingen ondergaan en zit in een soortgelijke situatie als wij', weet Rutten. 'Wij hebben Besiktas goed geanalyseerd. Elk team heeft zwaktes, daar proberen wij gebruik van te maken. Besiktas kan heel gedisciplineerd spelen en is technisch vaardig. Het is een team waar je moeilijk van kunt winnen. Aan de andere kant heeft Besiktas zelf ook moeite om wedstrijden te winnen, ze spelen vaak gelijk.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 15:47   quote  deeplink  
Fredje sukkel..

Hoppaaaaa 5-0..!!!
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 29 juli 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Moet kunnen die rollator , zetten we in het doel .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 15:51   quote  deeplink  
'Boulahrouz kan helft spelen, Karsdorp spreekt mij aan'

600x400-karsdorp1.JPG

Fred Rutten kan morgenavond tegen Besiktas over een nagenoeg fitte selectie beschikken. Alleen Khalid Boulahrouz loopt fysiek nog wat achter, al kan hij wel minuten maken. 'Boulahrouz is inzetbaar, ik denk dat hij klaar is voor één helft', vertelde de trainer op de persconferentie van vandaag.

Op basis van de training van gisteren heeft Rutten een basisplaats in gedachte voor Rick Karsdorp. Hij zou zomaar morgen de rechtsback van Feyenoord kunnen zijn. 'De gezonde brutaliteit van Karsdorp spreekt mij aan.Hij heeft geen plankenkoorts. En ja, hij zou dus kunnen starten morgen', is de coach lovend.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Voorbeschouwing Feyenoord - Besiktas

600x400-uefacup.JPG

Hoewel hij in de aanloop naar een nieuw Europees avontuur van Feyenoord een aantal belangrijke spelers kwijtraakte, leeft Fred Rutten met vertrouwen toe naar de dubbele confrontatie met Besiktas. Met aanvoerder Jordy Clasie aan zijn zijde blikte de coach dinsdag ten overstaan van de Nederlandse en Turkse media in de perszaal van De Kuip uitgebreid vooruit op de heenwedstrijd in de voorronde van de Champions League, die aanstaande woensdag wordt gespeeld. Thuis zullen we voor de winst gaan.

Vanaf het moment dat Besiktas uit de koker kwam als tegenstander in de derde voorronde van de Champions League, greep de staf van Feyenoord diverse mogelijkheden aan om de Turkse ploeg aan het werk te zien. Zodoende is er in De Kuip een helder beeld ontstaan van de sterke en zwakke punten van Besiktas, zo vertelde Rutten. We zijn goed op de hoogte van hun kwaliteiten. Besiktas heeft een technisch vaardige en heel gedisciplineerde ploeg, waar moeilijk van te winnen is. Aan de andere kant hebben ze zelf ook moeite om wedstrijden te winnen. Het is aan ons om de tegenstander pijn te doen op de plek waar zij het meest kwetsbaar zijn. Het zal in elk geval een wedstrijd worden waarin beide ploegen de grens zullen opzoeken, dat hoort bij het voetballen op topniveau.

Rutten zag hoe Besiktas zich eerder deze maand verzekerde van de komst van spits Demba Ba, die werd overgenomen van Chelsea. Anderzijds vertrok er in de huidige transferperiode een aantal spelers uit Istanboel, iets waar ook Feyenoord de afgelopen periode mee te maken kreeg. Wat dat betreft verkeren beide clubs een beetje in een vergelijkbare situatie, sprak Rutten. Ook is het zo dat zowel Feyenoord als Besiktas graag weer voor langere tijd Europees wil spelen. Ik zie geen duidelijke favoriet voor de wedstrijd van morgenavond. Wij zullen in eigen stadion voor de winst gaan.

Ondanks het feit dat Rutten met onder andere topscorer Graziano Pellè enkele belangrijke krachten kwijtraakte, heeft hij er alle vertrouwen in dat zijn ploeg in een uitverkochte Kuip de klus kan klaren. Door alle transferperikelen is onze voorbereiding niet optimaal geweest, maar het heeft weinig zin om de aandacht te leggen bij de spelers die ik niet meer tot mijn beschikking heb. Mijn focus is volledig gericht op het neerzetten van een prestatie in deze wedstrijd. Dat is waar het om draait. We gaan voor het hoogste en ik heb alle vertrouwen in de spelers.

Jordy Clasie sloot zich aan bij de woorden van zijn trainer. De aanvoerder erkende dat er met het vertrek van diverse basisspelers kwaliteit is ingeleverd, maar wees ook naar het team dat is overgebleven. Waar spelers vertrekken, staan andere spelers op. We hebben een relatief jonge groep, maar met jongens als Khalid Boulahrouz, Joris Mathijsen en Ruben Schaken zijn er nog altijd spelers met veel ervaring. Zelf ben ik na drie seizoenen in de Eredivisie en een WK achter mijn naam geen onervaren speler meer, maar qua leeftijd en bagage ben ik nog niet zo ver als zij. Wat het vertrek van sommige spelers voor effect heeft op het team moet de komende tijd blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in dat wij er tegen Besiktas zullen staan.

Hoewel Clasie als gevolg van zijn deelname aan het WK in Brazilië pas een week de training heeft hervat bij Feyenoord, zegt hij volledig klaar te zijn voor de naderende Europese wedstrijden. Ik vind het alleen maar lekker om direct met zon belangrijke wedstrijd te beginnen. Zowel fysiek als mentaal voel ik me fit en ik ben alweer gewend aan het ritme bij Feyenoord.

De persconferentie van Fred Rutten en Jordy Clasie over Feyenoord - Besiktas

http://youtu.be/Dip7oNiU1AU
Bron:Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Hoppaaaaaaa 5-0..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 16:46   quote  deeplink  
55cc51f8fe18d1c3b045f3b78f2c1d93.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 16:51   quote  deeplink  
We moeten vooral op die nummer 12 van hun letten, scoort ze heel makkelijk! ene Erdogan of zo..
http://youtu.be/JJfdihEGRs0
legrande
 legrande - dinsdag 29 juli 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 16:51 schreef RenatoBos het volgende:
We moeten vooral op die nummer 12 van hun letten, scoort ze heel makkelijk! ene Erdogan of zo..
http://youtu.be/JJfdihEGRs0
Hij loopt een beetje als Verhoek hahahaha.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Halen die gozert, schijnt ook een hekel aan snavels te hebben..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 19:49   quote  deeplink  
FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws · 18m
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Van Beek, Kongolo, Mathijsen, Nelom; Clasie, Immers,Vilhena; Manu, Te Vrede, Boëtius. #Telegraaf
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 29 juli 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Het aanbod op marktplaats blijf doorgaan terwijl Feyenoord.nl en Lunatic News duidelijk zijn geweest!
Er worden geen uit-supporters in de Feyenoord vakken toegelaten . Alleen in het uitvak .
Gezellie morgen bij de kassa,s of zou het meevallen?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 29 juli 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Heb er zin in! Turkjes gaan het meemaken morge! Iedereen 90 min de muil los!
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Kan die Haan niet back spelen of in de spits als pinchhitter?
Sensi
 Sensi - dinsdag 29 juli 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 19:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws · 18m
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Van Beek, Kongolo, Mathijsen, Nelom; Clasie, Immers,Vilhena; Manu, Te Vrede, Boëtius. #Telegraaf
Kan ik me wel in vinden.. Gewoon 4-3-3 dus, Rutte wilt gewoon aanvallend spelen. En geen Verhoek in de basis als dit klopt. Stemt me wel tevrede(n)! Alleen nu 3 linkspoten in de verdediging en daar ben ik niet zo'n fan van.. Boula zal nog wel niet fit genoeg zijn..
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 22:15   quote  deeplink  
SUCCES MORGEN!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 19:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws · 18m
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Van Beek, Kongolo, Mathijsen, Nelom; Clasie, Immers,Vilhena; Manu, Te Vrede, Boëtius. #Telegraaf
Nelom en Mulder ?? Wat een drama ... Dat gaat weer te veel kosten!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 17:13 schreef RenatoBos het volgende:
Halen die gozert, schijnt ook een hekel aan snavels te hebben..
Als dat jouw norm is , dan begrijp ik wel dat het NOOIT iets wordt ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstellingen
Feyenoord volgens het AD: Mulder; Karsdorp, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Te Vrede, Boëtius

Feyenoord volgens De Telegraaf: Mulder; Van Beek (Karsdorp), Mathijsen, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Manu, Te Vrede, Boëtius

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2









0.0090570