BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:11 schreef moa het volgende:

[..]

Ruk? Ik vind Bilal een uitstekende aankoop, en ook in Hahn heb ik wel vertrouwen.

Boulahrouz en Wilshire zijn gewoon de broodnodige ervaren mannen voor onze verdediging, ik verwacht niet dat we met 3 dertigers achterin gaan spelen maar deze mannen op de training en in het veld is wel de ideale begeleiding voor een hele reeks talenten die klaar staan.
Daar zijn trainers voor.
ik vind die twee RUK.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gemiddelde leeftijd is zelfs met Wilshire erbij 24 jaar!
Dat bedoel ik, Wilkshire is denk ik wel een aanwinst hoor, zeker gezien de geringe concurrentie natuurlijk. Door de Kanibaal kunnen onze jeugdproducten hard worden gemaakt voor topvoetbal, die man weet wel hoe het spelletje werkt natuurlijk.

Het is moeilijk te zeggen in hoeverre de aanwezigheid van Mathijssen en van Bronckhorst heeft bijgedragen in de ontwikkeling van onder meer de Vrij en Martins Indi, maar als de club denkt dat het vruchten afwerpt dan sta ik er achter.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Stylzz///Sherlock..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door RenatoBos --
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Daar zijn trainers voor.
ik vind die twee RUK.
Van de kwaliteiten en ervaring van een goede collega leer je ook veel, dat is in elk vak zo.

Maar je mag ze ruk vinden uiteraard.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:15 schreef RenatoBos het volgende:
Stylzz///Sherlock..
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Ik heb alleen maar rukcollegas..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:19 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb alleen maar rukcollegas..
ik heb straks geen collega's meer :P
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb straks geen collega's meer :P
d:-)
worship.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 00:27   quote  deeplink  
Samenvatting Feyenoord - Besiktas 1-2
http://www.dailymotion.com/video/x22gxgp_feyenoord-1-2-besiktas-all-goals_sport
dr love
 dr love - vrijdag 01 augustus 2014 - 02:06   quote  deeplink  
Nou hebben jullie hopelijk toch opgelet dat clasie de zwakste schakel is op het middenveld vandaar de hele Italiaanse delegatie hebben geen interesse meer dus rutten als je dapper bent gun je nu vormer met vilhena en speel 4-4-2 systeem oh ja Mathijssen
Heeft het ook niet meer Wesley verhoek ook dus nogmaals verkopen of verhuren:

Clasie Mathijssen verhoek mulder we hebben toch al te veel spelers vandaar dat een coach bij feyenoord een volwaardige team kan kneden, ik begrijp die duo ass. Niet wat doen zij dan tijdens de training en of op de bank naast rutten.
dussenaar
 dussenaar - vrijdag 01 augustus 2014 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:38 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Kijk, ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik kon het niet laten, straks denk je dat je helemaal gelijk hebt enzo, dus bij deze:

Punt 1: ik zat ik vak M, ik zal je zeggen, heel VAK W en wat er allemaal rechts ervan is en de schoremvakken( Q,R,S,T,U,X) waren bezig met het beledigen van een geloof, het was zo hard, dat ik niet eens hoorde of de overkant ook meedeed(vakken Z,A,B,C etc). Als jij dat beperkt noem, tja what can i do sometimes? Gebeurd zoiets spontaan? Of was het al voor de wedstrijd besloten, hoe dan ook, onderbuik-gevoelens zeg ik dan maar.Wel raar en een beetje dubbel, als je eigen team zelf een paar islamitische spelers hebben. Die supporters/schoren moeten dan wel zo eerlijk en sportief te zijn om de volgende ochtend tegen hun islamitische buren te zeggen, hey gisterenavond heb ik jouw geloof beledigd.

Punt 2) Ben ik geen getuige van geweest, maar mocht het gebeurd zijn , vind ik dat ook onacceptabel.

Punt 3) In het turks, nou in het engels schreeuwen de Besiktas supporters hooguit "Fuck you, fuck you ,fuck you [Teamnaam]. In het turks heeft het toch geen zin om te beledigen of vloeken, je tegenstander en diens supporters begrijpen er toch niets van, vandaar wordt er hooguit gevloekt in het engels(in dit geval nederlands omdat de bjk fans turkse nederlanders waren) en dan met het voorbeeld wat ik je gaf"

Punt 4) Gekeken naar Atiba Hutchinson?? Die speler heeft zich staande gehouden in meerdere 1-op-4 duels, Over het algemeen stond Besiktas gewoon veel beter in positie, minder balverlies, beter balcontrole. Over het algemeen weinig
kansen voor beide teams, majah op dit niveau heb je dat ook niet nodig. Liever verzilver je de 2 kansen die je hebt, dan 10 missen , 1 scoren

Voor de rest ben ik het met je eens, Feyenoord krijgt weer klop,alleen in andere omstandigheden, ben benieuwd of de jonkies tegen de druk van 70.000 supporters kunnen.
Kijk ik geef je voorbeelden, van 35.000 fans, voor volgende week,doe maar maal 2, dan kan je wel ongeveer inbeelden wat het gaat worden:
https://www.youtube.com/watch?v=GtLxpMyh13g

Ow sorry, 80.000 man:
https://www.youtube.com/watch?v=9-dWEFEB_zw

Uitvak,kansloos:
https://www.youtube.com/watch?v=DOe6bv_83dI

Uitvak die voor besiktas juicht(dinamo kiev),ja ook dat is ook gebeurd:
https://www.youtube.com/watch?v=E3iklF2SH4s

Geen zorgen, Feyenoord is niet de eerste team die in het stof gaat bijten bij Besiktas, Barcelona,Liverpool,PSG etc zijn al voor gegaan.

Punt5) appels met peren vergelijken, Fenerbahce vs Besiktas, UEFA vs CL. Fans van een ander turks team kan je niet vergelijken met de fans van Besiktas, als je de videos
hierboven kijkt, begrijp je het hoop ik wel. Spreken over alle Turken, ja daar ga je , een volk over 1 kam scheren "alle turken" (doet me denken aan een bepaald politiek figuur, volgeling van misschien?)

En "gouw" spel je niet zo, "gauw" is het juiste woord :)
en "wild" moet "wilt" zijn
Ja sorry , het is echt zo, ik heb het niet verzonnen. Ben wel trots op je dat je "goed" niet fout heb gespeld.
Dus gauw naar cursus Nederlands zou ik zeggen.
kijk je vind het triest dat iemand een liedje zingt over een geloof. Weet je wat ook triest is...... iemand aanvallen op dyslectie. Triest figuur...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
UEFA start onderzoek naar ongeregeldheden in De Kuip

600x400-01697854.jpg

De UEFA is een onderzoek gestart naar de ongeregeldheden tijdens de wedstrijd van Feyenoord tegen Besiktas. De club is vast van plan om eventuele boetes op de ordeverstoorders te verhalen. Dat meldt het Rotterdams dagblad vandaag.

De supportersvereniging noemt de spreekkoren schandelijk. 'Dit zijn excessen uit het voetbal die wij er niet uit krijgen. Als de stadionspeaker oproept hiermee te stoppen, krijgt hij eerst een staande ovatie, maar daarna gaat de rest weer door', vertelt Loet van de Berg, voorzitter van de FSV.

Vooraf riep Feyenoord nog op tot 'positeve steun'. 'Het is treurig te moeten constateren dat een klein deel van de bezoekers daar geen boodschap aan heeft', stelt de club. 'We willen zo veel mogelijk ordeverstoorders, die de club benadelen en de fantastische kuipsfeer verzieken, identificeren en sanctioneren', kondigt Feyenoord aan.
Bron:Rotterdams Dagblad
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 11:05   quote  deeplink  
Die sukkel die die fakkel op het veld gooide hebben ze er volgens mij uitgepikt, ik zag dat er iemand afgevoerd werd enige tijd later vanuit dat vak..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 01 augustus 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:50 schreef moa het volgende:
Beempje we zeggen hetzelfe maar jij leest niet, ik heb het over Friezen en Joden, minderheden waarvan je niet merkt dat het minderheden zijn omdat zij zich aangepast hebben.

Turken en Marokkanen idd. TOTAAL NIET
Spijt me maat hehe
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 01 augustus 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:
Die sukkel die die fakkel op het veld gooide hebben ze er volgens mij uitgepikt, ik zag dat er iemand afgevoerd werd enige tijd later vanuit dat vak..
Idd Maat! En terecht toch?
Fakkels moe je vast houden!
Die spreekkoren zat ik niet mee. Zong net zohard mee.
Spijt? Nooit! Vond het nog lkkr ook.
Ze begonnen zelf dusja wat moe je ervan zeggen?
95 % Had nog een Nederlandse Nationaliteit ook
Ik hou wel men hart vast voor die mensen die na Istanbul gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 12:04   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat de uitsupoorters in Istanboel veilig naar de wedstrijd kunnen kijken..

Die lul die die fakkel op het veld gooide moeten ze gelijk de boete van de UEFA onder zijn neus presenteren en tja die gasten op D staan volgens mij allemaal vol in beeld..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 01 augustus 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:
Die sukkel die die fakkel op het veld gooide hebben ze er volgens mij uitgepikt, ik zag dat er iemand afgevoerd werd enige tijd later vanuit dat vak..
Volgens gasten op het vak hebben ze een andere afgevoerd. Degene die de fakkel gooide stond er de hele wedstrijd. Gooide overigens uit schrik de fakkel weg blijkbaar, niet doelbewust om stennis te schoppen of zo.
Barabas
 Barabas - vrijdag 01 augustus 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:38 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Geen zorgen, Feyenoord is niet de eerste team die in het stof gaat bijten bij Besiktas, Barcelona,Liverpool,PSG etc zijn al voor gegaan.

Punt5) appels met peren vergelijken, Fenerbahce vs Besiktas, UEFA vs CL. Fans van een ander turks team kan je niet vergelijken met de fans van Besiktas, als je de videos
hierboven kijkt, begrijp je het hoop ik wel. Spreken over alle Turken, ja daar ga je , een volk over 1 kam scheren "alle turken" (doet me denken aan een bepaald politiek figuur, volgeling van misschien?)

En "gouw" spel je niet zo, "gauw" is het juiste woord :)
en "wild" moet "wilt" zijn
Ja sorry , het is echt zo, ik heb het niet verzonnen. Ben wel trots op je dat je "goed" niet fout heb gespeld.
Dus gauw naar cursus Nederlands zou ik zeggen.
Zeg Gümüs... Je maakt zelf spelfouten en gaat anderen belachelijk maken om dezelfde "stommiteit" ... Wat ben jij een sukkel zeg!

Feyenoord is niet HET eerste team.... DOOR HET STOF BIJTEN ...

Met je behaarde paardenzak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 12:12 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Volgens gasten op het vak hebben ze een andere afgevoerd. Degene die de fakkel gooide stond er de hele wedstrijd. Gooide overigens uit schrik de fakkel weg blijkbaar, niet doelbewust om stennis te schoppen of zo.
Okay..
Tja dan is het veld de beste plek om naar toe te gooien uiteraard..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 01 augustus 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Haha, nee natuurlijk niet. Aan de andere kant is dat de enige open plek als je op Z staat. Beter dit dan bij iemand in z'n nek ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 13:35 schreef Bosifyable het volgende:
Haha, nee natuurlijk niet. Aan de andere kant is dat de enige open plek als je op Z staat. Beter dit dan bij iemand in z'n nek ;)
Gewoon op de grond droppen was het beste geweest..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 13:41   quote  deeplink  
Ingezonden: Ik als kamelendrijver in opleiding

img-310714-120.onlineBild.jpg

Het is weer eens zover hoor! De media staat er bol van. De ene journalist schreeuwt nog harder moord dan brand. Maar kijken naar oorzaak en gevolg: ho maar! Dat de turken de invalide supporters op Vak Y het leven zuur aan het maken waren hoor je niemand over Gelukkig zijn er genoeg Feyenoorders met vreemde-roots die het wél kunnen relativeren:

De Kuip. Een plek waar al jarenlang liedjes word gezongen over de grootste slachtpartij uit de menselijke geschiedenis, heeft gisteren iets nieuws mogen meemaken. Er werd gezongen over Turken. En over Allah, de vertaling van God. Het Legioen is opeens racistisch, omdat er maatschappelijk gevoelige liederen worden gezongen in het stadion. Er wordt moord en brand geschreeuwd, en. ja, daar komt ie: Het Legioen is met pensioen?

Vroeger, ach, vroeger was alles zoveel beter. Met 14000 man werd er harder gezongen dan nu met 50000. Kennen jullie m nog? Feyenoord-Marseille! Het Legioen die de spelers naar de overwinning schreeuwde, ik heb de verhalen al zo vaak gehoord, maar er word nooit bij verteld dat er in die wedstrijd regelmatig Het zijn maar kutkankerfransen gezongen werd. Ik snap best dat er gisteren genoeg Feyenoorders beledigd zijn door het gezang, maar het zou eerder raar zijn wanneer er geen mensen beledigt werden in De Kuip. Verloedering van de samenleving? Misschien. Rotterdams cynisme? Misschien. De schuld van Wesley Verhoek? Dat lijkt me al een stap in de goede richting.

Ik als kamelendrijver in opleiding, heb de Turken gisteren ook menigmaal vervloekt. Dat contante gezuig en gevraag om kaarten ging me de keel uithangen, en ja dan word er gescholden. Abdul je moeder is niet lief en Nurat je vader is slaaf in Bagdad verloor het nipt van de k-turk, dus wat dat betreft snap ik Het Legioen enigszins. Laten we hier dus alsjeblieft niet een te groot issue van maken, want Het Legioen is absoluut niet racistisch. Het beledigt namelijk iedereen, wat lief, aardig en nobel dat er daar geen onderscheid in gemaakt word. Het Legioen is net als toen!


AM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Boudewijn --
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 01 augustus 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Mooi stuk, iets met een spijker en een kop.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Dacht ik ook vuilak..d:-)
Barabas
 Barabas - vrijdag 01 augustus 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Precies, dat gezeik...

Straks moeten we nog langs de juichpolitie voor we een doelpunt gaan vieren.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 augustus 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 13:41 schreef RenatoBos het volgende:
Ingezonden: Ik als kamelendrijver in opleiding

[ afbeelding ]

Het is weer eens zover hoor! De media staat er bol van. De ene journalist schreeuwt nog harder moord dan brand. Maar kijken naar oorzaak en gevolg: ho maar! Dat de turken de invalide supporters op Vak Y het leven zuur aan het maken waren hoor je niemand over Gelukkig zijn er genoeg Feyenoorders met vreemde-roots die het wél kunnen relativeren:

De Kuip. Een plek waar al jarenlang liedjes word gezongen over de grootste slachtpartij uit de menselijke geschiedenis, heeft gisteren iets nieuws mogen meemaken. Er werd gezongen over Turken. En over Allah, de vertaling van God. Het Legioen is opeens racistisch, omdat er maatschappelijk gevoelige liederen worden gezongen in het stadion. Er wordt moord en brand geschreeuwd, en. ja, daar komt ie: Het Legioen is met pensioen?

Vroeger, ach, vroeger was alles zoveel beter. Met 14000 man werd er harder gezongen dan nu met 50000. Kennen jullie m nog? Feyenoord-Marseille! Het Legioen die de spelers naar de overwinning schreeuwde, ik heb de verhalen al zo vaak gehoord, maar er word nooit bij verteld dat er in die wedstrijd regelmatig Het zijn maar kutkankerfransen gezongen werd. Ik snap best dat er gisteren genoeg Feyenoorders beledigd zijn door het gezang, maar het zou eerder raar zijn wanneer er geen mensen beledigt werden in De Kuip. Verloedering van de samenleving? Misschien. Rotterdams cynisme? Misschien. De schuld van Wesley Verhoek? Dat lijkt me al een stap in de goede richting.

Ik als kamelendrijver in opleiding, heb de Turken gisteren ook menigmaal vervloekt. Dat contante gezuig en gevraag om kaarten ging me de keel uithangen, en ja dan word er gescholden. Abdul je moeder is niet lief en Nurat je vader is slaaf in Bagdad verloor het nipt van de k-turk, dus wat dat betreft snap ik Het Legioen enigszins. Laten we hier dus alsjeblieft niet een te groot issue van maken, want Het Legioen is absoluut niet racistisch. Het beledigt namelijk iedereen, wat lief, aardig en nobel dat er daar geen onderscheid in gemaakt word. Het Legioen is net als toen!


Achmed Majid
Heeft Achmed zich nu teveel aangepast?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 13:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft Achmed zich nu teveel aangepast?
Die is tenminste ingeburgerd..zou die ferserzeërt ook eens een voorbeeld aan kunnen nemen..
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 13:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft Achmed zich nu teveel aangepast?
Ohja, als iemand iets positief oppakt is het meteen weer niet goed natuurlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:11 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Ohja, als iemand iets positief oppakt is het meteen weer niet goed natuurlijk.
Je snapt m'n sarcasme niet?
Sukkels die roepen dat Maroks en Turken zich totaal niet aanpassen enzo.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:33 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Ik zeg toch, het ergste wat Besiktas supportes zullen schreewen is, fuck you fuck you fuck you Feyenoord, voor de rest is het allemaal pro-Besiktas.

En dit noem jij pro besiktas..(?)
http://youtu.be/EWczlzu5zgs

In Nederland noemen wij dat vloeken in de kerk..ging die kansloze discussie van jouw toch over.

Zou nu wel erg tof zijn als je zelf een statement maakt en je seizoenskaart inlevert..bah ti's een jood en een Toerk tegelijk..
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 17:07   quote  deeplink  
De Uefa begint n onderzoek.
zal wel weer flink wat geld kosten
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 augustus 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 17:07 schreef van geil het volgende:
De Uefa begint n onderzoek.
zal wel weer flink wat geld kosten
Dat krijg je met debielen in het stadion ... Ze kunnen zich NOOIT eens beheersen en een voorbeeld zijn namens Feyenoord ! Wat mij betreft een levenslange stadionverbod en minstens 3 jaar in de bak .
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 13:45 schreef Barabas het volgende:
Precies, dat gezeik...

Straks moeten we nog langs de juichpolitie voor we een doelpunt gaan vieren.
Hahahaha!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2









0.0177450