BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Antifries
 Antifries - woensdag 30 juli 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Toch een mooie actie van Elvis..

Straks hopen voor een goede loting.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Deze wedstrijd had geen winnaar verdiend. Tis nog een wonder dat er in 1 wedstrijd waarin zo weinig kansen zijn er 3 goals vallen. 1-1 of 0-0 was normaal geweest. Maar dat was vorig seizoen ook al zo, de tegenstander heeft gewoon heel weinig kansen nodig tegen ons om te scoren.

Mathijsen gaat 2x de fout in. Mulder pakt natuurlijk ook niks. Bij Boulahrouz leek het alsof hij 3 jaar niet meer had gevoetbald. Immers deed pas in het laatste kwartier een beetje mee. Boëtius was nog op vakantie, Verhoek speelde misschien wel zijn beste wedstrijd voor Feyenoord.

Clasie begon geweldig, zakte in, haalde wel zijn niveau. Vilhena redelijk. Te Vrede deed zijn best, maar haalt alleen een voldoende vanwege zijn penalty. Mulder, Lijdensweg kom der maar in. Van Beek prima. Kongolo ok. Manu deed weinig goed tot aan de penalty. Schaken deed zijn best, maar is geen back.
lion1
 lion1 - woensdag 30 juli 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Clasie zegt het goed: "je weet dat er spelers weggaan, dan is het jammer dat er NIET OP TIJD voor vervanging word gezorgd"

Hij slaat de spijker op de kop.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Ik zie nog kansen in Istanboel met de volgende opstelling

Hahn
Boularouz Kongolo van Beek Nelom
Karsdorp Clasie Immers Vilhena
Manu Tevrede

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door sportdwaas --
MartMY
 MartMY - woensdag 30 juli 2014 - 22:05   quote  deeplink  
€&"@?!$#% Niet van Geel niet maar de beste spelers hebben zichzelf verkocht. Van Geel zijn kwaliteiten zouden moeten zitten in aankopen. Oké 1 aankoop Boulahrouz die in zijn 1e actie voor Feyenoord een eigen doelpunt maak. Oké kan gebeuren maar daar heb je dan een heel seizoen voor geknokt vorig jaar. Wat zielig dit. En na deze wedstrijd hangt na 5 minuten de zaakwaarnemer van Clasie aan de telefoon. "Spullen pakken we gaan"
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Penalty goed ingeschoten van Tevrede. Hij werd slecht ingespeeld, bruikbare voorzetten 0. Paar momenten dat ik dacht hier had Pelle misschien iets meer van gemaakt. Sven van Beek was echt heel goed. Manu bracht leven in de brouwerij.
lion1
 lion1 - woensdag 30 juli 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:04 schreef sportdwaas het volgende:
Ik zie nog kansen in Istanboel met de volgende opstelling

Hahn
Boularouz Kongolo van Beek Nelom
Karsdorp Clasie (verspeelde de bal beroerd bij die 2-0 maar goed)Immers Vilhena
Manu Tevrede
Minimaal 2 goals maken daar ! Wie dan ?
Hattrick Te Vrede ??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Wel met Van Geil eens dat Rutten bepaald niet wisselt in de geest van de wedstrijd. Alleen speler voor speler. Snap ook niet echt dat Schaken start op rechtsback, terwijl hij normaal al met frisse tegenzin meeverdedigd en bovendien dacht ik nauwelijks heeft meegetraind de laatste tijd. Start dan maar met Nelom-Kongolo-Mathijsen-Van Beek. Nelom is ook niet heel veel, maar die is er ten minste gewend te spelen..
rcrd
 rcrd - woensdag 30 juli 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:04 schreef sportdwaas het volgende:
Ik zie nog kansen in Istanboel met de volgende opstelling

Hahn
Boularouz Kongolo van Beek Nelom
Karsdorp Clasie (verspeelde de bal beroerd bij die 2-0 maar goed)Immers Vilhena
Manu Tevrede
'' Clasie (verspeelde de bal beroerd bij die 2-0 maar goed)''

Dat was mathijsen weer... krijg steeds meer het gevoel dat ik naar lucius zit te kijken.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wel met Van Geil eens dat Rutten bepaald niet wisselt in de geest van de wedstrijd. Alleen speler voor speler. Snap ook niet echt dat Schaken start op rechtsback, terwijl hij normaal al met frisse tegenzin meeverdedigd en bovendien dacht ik nauwelijks heeft meegetraind de laatste tijd. Start dan maar met Nelom-Kongolo-Mathijsen-Van Beek. Nelom is ook niet heel veel, maar die is er ten minste gewend te spelen..
Verhoek en Schaken opstellen leidt tot niets. Tweede tegendoelpunt was ongelukkig. Begon met fout van Mathijssen (die ook niet fit oogde) Met het opstellen van Verhoek en Schaken heeft Rutten zogenaamd gegokt op ervaring en leeftijd. Vind het een verkeerd signaal en valt me tegen van hem. Of hij doet het doelbewust om nieuwe spelers te krijgen. Boelaroes was dus uiteindelijk toch niet wedstrijdfit. Als Boularoes maar een helft kan spelen, waarom dan niet de eerste helft?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door sportdwaas --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:11 schreef rcrd het volgende:

[..]

'' Clasie (verspeelde de bal beroerd bij die 2-0 maar goed)''

Dat was mathijsen weer... krijg steeds meer het gevoel dat ik naar lucius zit te kijken.
Ik had een slechte stream was het toch Mathijssen. Gelukkig voor Clasie dan maar anders had ie zijn transfer op de buik kunnen schrijven.
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - woensdag 30 juli 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Clasie gaat weg....... Bedankt jordy ....het ga je gooed.....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:14 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Verhoek en Schaken opstellen leidt tot niets. Tweede tegendoelpunt was ongelukkig. Begon met fout van Mathijssen (die ook niet fit oogde) Met het opstellen van Verhoek en Schaken heeft Rutten zogenaamd gegokt op ervaring en leeftijd. Vind het een verkeerd signaal en valt me tegen van hem. Of hij doet het doelbewust om nieuwe spelers te krijgen. Boelaroes was dus uiteindelijk toch niet wedstrijdfit. Als Boularoes maar een helft kan spelen, waarom dan niet de eerste helft?
Boulahrouz was er overduidelijk niet klaar voor. Die tegengoal was wat ongelukkig, maar hij was nog niet op niveau. Als ik het zo zag had ik hem ook niet in laten vallen. Kan je wellicht nog beter Vormer als voorstopper laten spelen en laat je Mathijsen de duels uitvechten met de spits.
freduc
 freduc - woensdag 30 juli 2014 - 22:27   quote  deeplink  
enig lichtpuntje vond ik van Beek in het centrum
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:27 schreef freduc het volgende:
enig lichtpuntje vond ik van Beek in het centrum
Van Beek was inderdaad de beste man aan onze kant. Vond Clasie, Vilhena en Kongolo ook nog wel op niveau. En zelfs Verhoek. Maar de rest...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Overigens, we zijn niet kansloos bij Besiktas. Die mazzel van een vroege goal moeten wij volgende week hebben. Dan worden zij ook nerveus. Besiktas is natuurlijk na vandaag absoluut favoriet, maar er is een reële kans dat we ten minste ze nog het vuur aan de schenen kunnen leggen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Als je deze week nog twee man binnenhaalt, heb je een kans.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Overigens, we zijn niet kansloos bij Besiktas. Die mazzel van een vroege goal moeten wij volgende week hebben. Dan worden zij ook nerveus. Besiktas is natuurlijk na vandaag absoluut favoriet, maar er is een reële kans dat we ten minste ze nog het vuur aan de schenen kunnen leggen.
weet Mulder wel dat het om twee wedstrijden gaat? of dacht ie dat het een wedstrijd in het AD toernooi was. Of dacht ie dat dit de uitwedstrijd was vanwege al die Turken op de tribune?
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Kan niet slapen.
en zeker niet nu ik Schaken en Clasie zeer kritische uitspraken zie doen naar van Geel.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 30 juli 2014 - 22:43   quote  deeplink  
We moeten volgende week gewoon niet met zo'n B-elftal beginnen. Zo maken we in mijn ogen nog een kans:

_______________Hahn_________________
Boulahrouz van Beek Mathijssen Kongolo
_______ Vormer ________Clasie__________
Manu__________Vilhena_________ Boetius
_______________Te Vrede_______________

Verhoek brengt niks, Schaken is geen rechtsback en Immers heeft alleen maar ballen teruggetikt en/of rare aannames gedaan. Mulder stond weer continu op zijn lijn af te wachten, die Turkse keeper had alles in de 16 gewoon klemvast.
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Deze wedstrijd had geen winnaar verdiend. Tis nog een wonder dat er in 1 wedstrijd waarin zo weinig kansen zijn er 3 goals vallen. 1-1 of 0-0 was normaal geweest. Maar dat was vorig seizoen ook al zo, de tegenstander heeft gewoon heel weinig kansen nodig tegen ons om te scoren.

Mathijsen gaat 2x de fout in. Mulder pakt natuurlijk ook niks. Bij Boulahrouz leek het alsof hij 3 jaar niet meer had gevoetbald. Immers deed pas in het laatste kwartier een beetje mee. Boëtius was nog op vakantie, Verhoek speelde misschien wel zijn beste wedstrijd voor Feyenoord.

Clasie begon geweldig, zakte in, haalde wel zijn niveau. Vilhena redelijk. Te Vrede deed zijn best, maar haalt alleen een voldoende vanwege zijn penalty. Mulder, Lijdensweg kom der maar in. Van Beek prima. Kongolo ok. Manu deed weinig goed tot aan de penalty. Schaken deed zijn best, maar is geen back.
Verhoek speelde inderdaad zijn beste wedstrijd.
en wordt dan gewisseld.
wat n Farce
legrande
 legrande - woensdag 30 juli 2014 - 22:46   quote  deeplink  
Mulder 5

Kongolo 6 Mathijssen 5 van beek 7 schaken 6 immers 5 clasie 6 vilena 6 boetius 4 tevrede 4 verhoek 5 Invallers Boula 5 Manu 6 Achterhoede redt het dadelijk echt wel met die Bilal of hoe heet hij op rechts en nu echt snel een goede spits en nog goede middenvelder kan het ineens terug zijn maar bestuur wacht aub niet te lang anders liggen we inderdaad weer helemaal uit Europa en hebben na 4 competitiewedstrijden weer 6 verliespunten.
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:43 schreef ViezeFurr het volgende:
We moeten volgende week gewoon niet met zo'n B-elftal beginnen. Zo maken we in mijn ogen nog een kans:

_______________Hahn_________________
Boulahrouz van Beek Mathijssen Kongolo
_______ Vormer ________Clasie__________
Manu__________Vilhena_________ Boetius
_______________Te Vrede_______________

Verhoek brengt niks, Schaken is geen rechtsback en Immers heeft alleen maar ballen teruggetikt en/of rare aannames gedaan. Mulder stond weer continu op zijn lijn af te wachten, die Turkse keeper had alles in de 16 gewoon klemvast.
Die Turkse keeper pakte inderdaad de ballen gewoon . terwijl onze Mulder verbouwereerd op de achterlijn stond.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:40 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

weet Mulder wel dat het om twee wedstrijden gaat? of dacht ie dat het een wedstrijd in het AD toernooi was. Of dacht ie dat dit de uitwedstrijd was vanwege al die Turken op de tribune?
Mulder dacht dat Besiktas een amateurclub uit Amsterdam was. Hij denkt dat we pas tegen ADO echt beginnen. Hopeloos.
ras
 ras - woensdag 30 juli 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:03 schreef lion1 het volgende:
Clasie zegt het goed: "je weet dat er spelers weggaan, dan is het jammer dat er NIET OP TIJD voor vervanging word gezorgd"

Hij slaat de spijker op de kop.
Ik ben het hier helemaal mee eens, als je voorronde champions league speelt, had er al lang voor vervanging gezorgd moeten worden. Voorgaande jaren gebeurde precies hetzelfde, vanwege de financiële situatie begrijpelijk, maar nu niet. Als je weer zit af te wachten en dit moet nu echt afgelopen zijn, grijp je weer overal naast. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Verhoek speelde inderdaad zijn beste wedstrijd.
en wordt dan gewisseld.
wat n Farce
Snap het ook niet echt. Al had ik het wel verwacht. Omdat het een 'makkelijke' wissel is. Ik had er zelf de tweede helft altijd eentje bijgezet die in de kleine ruimte wat kan. Achahbar leek mij ideaal om in te brengen.
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:03 schreef lion1 het volgende:
Clasie zegt het goed: "je weet dat er spelers weggaan, dan is het jammer dat er NIET OP TIJD voor vervanging word gezorgd"

Hij slaat de spijker op de kop.
HELD
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Snap het ook niet echt. Al had ik het wel verwacht. Omdat het een 'makkelijke' wissel is. Ik had er zelf de tweede helft altijd eentje bijgezet die in de kleine ruimte wat kan. Achahbar leek mij ideaal om in te brengen.
n veilige wissel, inderdaad. maar volstrekte onzin.
er was inderdaad voetbal nodig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:43 schreef ViezeFurr het volgende:
We moeten volgende week gewoon niet met zo'n B-elftal beginnen. Zo maken we in mijn ogen nog een kans:

_______________Hahn_________________
Boulahrouz van Beek Mathijssen Kongolo
_______ Vormer ________Clasie__________
Manu__________Vilhena_________ Boetius
_______________Te Vrede_______________

Verhoek brengt niks, Schaken is geen rechtsback en Immers heeft alleen maar ballen teruggetikt en/of rare aannames gedaan. Mulder stond weer continu op zijn lijn af te wachten, die Turkse keeper had alles in de 16 gewoon klemvast.
Ze hadden nog het meeste moeite met de bewegelijke spelers. Boëtius in vorm had 3 assists gehad. Zelfs Verhoek was gevaarlijk en Schaken kwam ook een aantal keer op en zijn man voorbij. En Manu kreeg nog de penalty. Misschien dan ook niet gek om volgende week daar alles op te zetten. Actie en snelheid.

Een voorhoede met Boëtius-Manu-Schaken.

EDIT of Bilal natuurlijk als ie mee mag en kan doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:03 schreef lion1 het volgende:
Clasie zegt het goed: "je weet dat er spelers weggaan, dan is het jammer dat er NIET OP TIJD voor vervanging word gezorgd"

Hij slaat de spijker op de kop.
Schaken zei precies hetzelfde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:52 schreef van geil het volgende:

[..]

n veilige wissel, inderdaad. maar volstrekte onzin.
er was inderdaad voetbal nodig.
Tis jammer. Gemiste kans voor Rutten om direct zijn stempel te drukken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Ik vond overigens dat de bepalende spelers ook de kar niet trokken.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 30 juli 2014 - 22:58   quote  deeplink  
onterechte nederlaag met dank aan mulder weer.Niet veel gecreeerd maar ook niks weggegeven ja 2 knullige goals.maar wie weet volgende week wordt er wel gewonnen met 0-2 net als besiktassss dat onterecht heeft gewonnen vandaag.voetballend vond ik feyenoord beter tot aan de 16

Come on Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door TheMenace --
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 22:58   quote  deeplink  
Dat gaat niet met beperkte spelers om je heen.
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Ik ben er Beziektas van!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 30 juli 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:48 schreef ras het volgende:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens, als je voorronde champions league speelt, had er al lang voor vervanging gezorgd moeten worden. Voorgaande jaren gebeurde precies hetzelfde, vanwege de financiële situatie begrijpelijk, maar nu niet. Als je weer zit af te wachten en dit moet nu echt afgelopen zijn, grijp je weer overal naast. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
als ze hadden gewonnen had ie gezegd zie je wel dat we het met deze jongens ook kunnen.. Kom op vorig jaar en daarvoor was het ook kansloos met de vertrekkers er nog bij. Ze moeten de hand in eigen boezem steken. Boetius een groot talent speelde beroerd, Mathijssen ex centraal verdediger van Oranje ook. Mulder besluit niets te doen bij de kopbal. Er wordt of te gehaast of te langzaam gespeeld. Niemand heeft de leiding en de trainer zet Schaken rechtsback, kijk Schaken is geen Kuijt.

In de oefencampagne is Rutten lovend over de A-jeugd, Manu en Sleegers. Besiktas speelde verder gewoon verdedigend goed met aanvallers die ook goed druk zetten ipv Boetius die maar de hele tijd mensen omver ging lopen in zijn ijver
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 30 juli 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ze hadden nog het meeste moeite met de bewegelijke spelers. Boëtius in vorm had 3 assists gehad. Zelfs Verhoek was gevaarlijk en Schaken kwam ook een aantal keer op en zijn man voorbij. En Manu kreeg nog de penalty. Misschien dan ook niet gek om volgende week daar alles op te zetten. Actie en snelheid.

Een voorhoede met Boëtius-Manu-Schaken.

EDIT of Bilal natuurlijk als ie mee mag en kan doen.
Ik vind dat het voornamelijk ontbrak aan balvast zijn bij Te Vrede. je ziet dat hij bij de meeste duels aan de verkeerde kant van zijn man staat. Denk dat als je een balvastere speler zoals Vilhena achter hem zet hij veel meer rendeert dan met Immers. Vilhena verspreidt het spel wel verder naar Manu/Boetius/Schaken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:59 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Ik vind dat het voornamelijk ontbrak aan balvast zijn bij Te Vrede. je ziet dat hij bij de meeste duels aan de verkeerde kant van zijn man staat. Denk dat als je een balvastere speler zoals Vilhena achter hem zet hij veel meer rendeert dan met Immers. Vilhena verspreidt het spel wel verder naar Manu/Boetius/Schaken.
Eens. Te Vrede en Immers samen is technisch te beperkt. Dus of Immers verder naar achter laten spelen (en Vilhena dan verder naar voren) of 1 van beide moet het veld ruimen.
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 23:03   quote  deeplink  
Immers is echt RUK
net als Mulder.
JanM
 JanM - woensdag 30 juli 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eens. Te Vrede en Immers samen is technisch te beperkt. Dus of Immers verder naar achter laten spelen (en Vilhena dan verder naar voren) of 1 van beide moet het veld ruimen.
Immers maar in de spits dan? Vilhena op 10 en Vormer erbij naast Clasie?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:57 schreef Stylzz het volgende:
Ik vond overigens dat de bepalende spelers ook de kar niet trokken.
Clasie de eerste 10 minuten wel. Daarna ook niet, al was hij denk ik na Van Beek nog wel de beste aan onze kant.

Maar ook eens met wat van Geil zegt. Clasie heeft 5 spelers voor zich lopen. Waarvan 2 de boel niet moeten hebben (Te Vrede en Immers) en er 1 nog op vakantie was (Boëtius). Ja das lekker.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Ik heb het jullie toch gezegd.....maar nee niet luisteren v.geel is zo goede t.directeur geweldig....dit ik gewoon bizar zo slecht.......
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Immers maar in de spits dan? Vilhena op 10 en Vormer erbij naast Clasie?
Zou een optie kunnen zijn. Ik zou denk ik toch Manu of Schaken in de punt doen. Voor bewegelijkheid en snelheid gaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:05 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik heb het jullie toch gezegd.....maar nee niet luisteren v.geel is zo goede t.directeur geweldig....dit ik gewoon bizar zo slecht.......
Prima. Wil je een medaille?
MMM
 MMM - woensdag 30 juli 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Besiktas stelde niets voor, kan je nagaan hoe slecht Feyenoord was. 0-1 een fout van opa Mathijsen, bij de 0-2 verliest hij dom de bal op het middenveld en die Boulahrouz wacht en wacht maar af. Viel belachelijk slecht in ook..

Verhoek en Schaken ook treurig, ach wie niet..

Werk aan de winkel Martin!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Kut dat ik wedstrijd niet gezien heb.
Ligt Vormer helemaal uit beeld?
MMM
 MMM - woensdag 30 juli 2014 - 23:07   quote  deeplink  
Richten op Europa League play-offs, 0-2 winnen bij Besiktas is niet te doen..
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:06 schreef MMM het volgende:
Besiktas stelde niets voor, kan je nagaan hoe slecht Feyenoord was. 0-1 een fout van opa Mathijsen, bij de 0-2 verliest hij dom de bal op het middenveld en die Boulahrouz wacht en wacht maar af. Viel belachelijk slecht in ook..

Verhoek en Schaken ook treurig, ach wie niet..

Werk aan de winkel Martin!!
Verhoek was een van de betere.
Terwijl ik m RUK vind.
maar eerlijk is eerlijk, hij speelde goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:06 schreef MMM het volgende:
Besiktas stelde niets voor, kan je nagaan hoe slecht Feyenoord was. 0-1 een fout van opa Mathijsen, bij de 0-2 verliest hij dom de bal op het middenveld en die Boulahrouz wacht en wacht maar af. Viel belachelijk slecht in ook..

Verhoek en Schaken ook treurig, ach wie niet..

Werk aan de winkel Martin!!
Boula deed t bij de goal wel goed hoor. Hij liet m komen voor t schot om dan in te stappen, ongelukkige kaats.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:07 schreef MMM het volgende:
Richten op Europa League play-offs, 0-2 winnen bij Besiktas is niet te doen..
Vermoed ook dat ze daar bij de leiding al van uit gingen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2









0.0114328