BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Debuteren en een kopje koffie drinken heb je niks aan
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 18:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Debuteren en een kopje koffie drinken heb je niks aan
Joh al spoot Rutten gouden mannenpap dan kon hij nog niets goed doen in jouw ogen.

We snappen t.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Ik wordt er toch na gevraagd.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En goed is met de jeugd.
Boëtius is vorig jaar overigens al nauwelijks beter geworden net als Vilhena.
Die hebben die neerwaartse spiraal alleen maar voortgezet dit seizoen.
JP komt er nu iets bovenuit.
Voor de rest is de jeugd misschien gewoon niet ver genoeg. T zijn niet allemaal parels.
Zo zie ik het ook, behalve zie ik JP er nu nog niet iets bovenuit komen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 19:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook, behalve zie ik JP er nu nog niet iets bovenuit komen..
iets boven de dip uit, is wel zijn bravoure kwijt.
Maar elke topper krijgt zo'n periode.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 februari 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 18:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt Toornstra was duurder, misschien verwacht ik wel teveel voor een investering van 3,5 miljoen euro dan. Wat ik van hem gezien heb tot nu toe is niet basisplaats waardig, terwijl mensen roepen dat ie een basisplaats moet hebben om zich te kunnen bewijzen. Misschien maar in de basis laten starten, maar dan moet Fred zijn elftal omgooien en dat doet ie toch niet..ik hoop echt dat ie het gaat redden bij Feyenoord, vond (vind) het een goede aankoop destijds maar zie het tot op heden er niet aan af..
Een basisplek zal ie zelf moeten afdwingen. Maar ik denk wel dat je niet zoveel conclusies kan trekken naar een invalbeurtje tegen ADO van 20 minuutjes in matig spelend Feyenoord..

Trouwens, hij hoeft er zijn elftal niet veel voor om te gooien. JP verkeert bijvoorbeeld ook niet in de vorm van zijn leven. Zou 1-op-1 gewisseld kunnen worden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 19:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

iets boven de dip uit, is wel zijn bravoure kwijt.
Maar elke topper krijgt zo'n periode.
Okay inderdaad kan ik me wel in vinden. Maar het duurt me bij JP nu wel iets te lang eerlijk gezegd..
van geil
 van geil - maandag 02 februari 2015 - 20:13   quote  deeplink  
Gaat op deze manier ook niet meer gebeuren
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 19:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Een basisplek zal ie zelf moeten afdwingen. Maar ik denk wel dat je niet zoveel conclusies kan trekken naar een invalbeurtje tegen ADO van 20 minuutjes in matig spelend Feyenoord..

Trouwens, hij hoeft er zijn elftal niet veel voor om te gooien. JP verkeert bijvoorbeeld ook niet in de vorm van zijn leven. Zou 1-op-1 gewisseld kunnen worden.
Maar ik baseer mijn conclusie niet alleen aan dat invalbeurtje T. Dat wat ik tot nu toe gezien heb van hem vond ik gewoon niet best. Hij wilt wel maar het komt er niet uit. Dat Feyenoord matig speelde daar deelt hij natuurlijk ook in mee dat wel.
De gehele aanval stoort me gewoon mateloos dit seizoen. Terwijl we het niet eens zo slecht doen over het algeheel. Maar het komt er verdomme niet uit. Aan wie ligt dat nu..(?)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 februari 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 20:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar ik baseer mijn conclusie niet alleen aan dat invalbeurtje T. Dat wat ik tot nu toe gezien heb van hem vond ik gewoon niet best. Hij wilt wel maar het komt er niet uit. Dat Feyenoord matig speelde daar deelt hij natuurlijk ook in mee dat wel.
De gehele aanval stoort me gewoon mateloos dit seizoen. Terwijl we het niet eens zo slecht doen over het algeheel. Maar het komt er verdomme niet uit. Aan wie ligt dat nu..(?)
Snap ik, maar die invalbeurtjes is wel waar hij het mee moet doen. Alleen in het begin mocht hij een aantal keer beginnen.

En tja, waar het aan ligt dat de aanval niet optimaal functioneert is de miljoendollar vraag. Met de efficiëntie van PSV hadden we nu al de Coolsingel kunnen reserveren. Maar goed, Boëtius mist topvorm. Kazim is geen goalgetter en Toornstra is eigenlijk een 4de middenvelder en geen echte aanvaller. Clasie en El Ahmadi scoren vrijwel nooit. En Lex zijn productie blijft ook nog eens achter. Daar heb je een aantal oorzaken te pakken.

Normaal gesproken maakt je spits er 20, je vleugels er 10 per persoon. Je 10 maakt er 10. De andere 2 middenvelders maken er 5. Je verdedigers maken er 5 in totaal en nog eens 10 goals komen van invallers of spelers die meestal buiten de eerste 11 vallen.

Dan zit je al met al op zo'n 75 goals. Das een redelijk aantal. Maar ook een minimum om echt wat te willen. Eigenlijk wil dat je aanvallers of aanvallende middenvelder er meer maakt. Kijkend naar de selectie, maakt Kazim er geen 20 en komen Clasie en El Ahmadi ook niet aan voldoende goals. Dat weet je van te voren. Een en ander kan je compenseren natuurlijk, als je een spits hebt als Pellè die er 30 inschopt dan is het niet zo erg dat je middenvelders achter blijven, maar als je spits zelf ook achterblijft dan heb je een probleem.
van geil
 van geil - maandag 02 februari 2015 - 22:16   quote  deeplink  
zoals je zegt dat weet je van te voren.
zeker n TD moet dat weten
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Snap ik, maar die invalbeurtjes is wel waar hij het mee moet doen. Alleen in het begin mocht hij een aantal keer beginnen.

En tja, waar het aan ligt dat de aanval niet optimaal functioneert is de miljoendollar vraag. Met de efficiëntie van PSV hadden we nu al de Coolsingel kunnen reserveren. Maar goed, Boëtius mist topvorm. Kazim is geen goalgetter en Toornstra is eigenlijk een 4de middenvelder en geen echte aanvaller. Clasie en El Ahmadi scoren vrijwel nooit. En Lex zijn productie blijft ook nog eens achter. Daar heb je een aantal oorzaken te pakken.

Normaal gesproken maakt je spits er 20, je vleugels er 10 per persoon. Je 10 maakt er 10. De andere 2 middenvelders maken er 5. Je verdedigers maken er 5 in totaal en nog eens 10 goals komen van invallers of spelers die meestal buiten de eerste 11 vallen.

Dan zit je al met al op zo'n 75 goals. Das een redelijk aantal. Maar ook een minimum om echt wat te willen. Eigenlijk wil dat je aanvallers of aanvallende middenvelder er meer maakt. Kijkend naar de selectie, maakt Kazim er geen 20 en komen Clasie en El Ahmadi ook niet aan voldoende goals. Dat weet je van te voren. Een en ander kan je compenseren natuurlijk, als je een spits hebt als Pellè die er 30 inschopt dan is het niet zo erg dat je middenvelders achter blijven, maar als je spits zelf ook achterblijft dan heb je een probleem.
Helder T, het geldProbleem doet ons dus de nek om, we konden het ons niet veroorloven een goalgetter te kopen en hebben mis geboekt met Kazim als spits.
Alexmem
 Alexmem - maandag 02 februari 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 18:41 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Over welke talenten hebben we het dan. Die structureel in de basis staan en beter zijn geworden?
Van Beek en Kongolo.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 02 februari 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Bilal komt er wel. Volgend seizoen sowieso, maar nu moet Fred hem minuten geven vind ik. Immers eraf, Toornstra op 10 en Bilal op rechts. Ik denk dat zowel van Toornstra als van Bilal ook Kazim zo meer aan scoren toekomt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Kan als je het niet probeert weet je het zeker niet. Als daar mijn held voor geofferd miet worden so be it..😢
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 februari 2015 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 22:50 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Van Beek en Kongolo.
Thanks!

Duurde wel ff...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 februari 2015 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 22:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Helder T, het geldProbleem doet ons dus de nek om, we konden het ons niet veroorloven een goalgetter te kopen en hebben mis geboekt met Kazim als spits.
Klopt. Overigens vind ik Kazim niet zozeer mis geboekt als aanvalsleider, maar wel als goalgetter. Al blijft hij wat mij betreft de beste optie binnen de selectie. Maar goed, punt is dus dat op enkele spelers te weinig scorend vermogen hebben, wat niet wordt gecompenseerd door andere spelers met een bovengemiddeld scorend vermogen. In zekere zin acht ik ons middenveld net zo goed schuldig aan het gebrek aan goals. Eigenlijk maakt alleen Toornstra voldoende goals voor zijn positie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 februari 2015 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 22:16 schreef van geil het volgende:
zoals je zegt dat weet je van te voren.
zeker n TD moet dat weten
Ik denk dat hij het weet en van de zomer ook al wist. Kazim was bijvoorbeeld niet eerste, tweede of derde keus. Maar blijkbaar was het niet mogelijk om voor ongeveer 5 miljoen een tweede Pellè te halen. Een spits die en kan voetballen en kan scoren.
VVout
 VVout - dinsdag 03 februari 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 01:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het weet en van de zomer ook al wist. Kazim was bijvoorbeeld niet eerste, tweede of derde keus. Maar blijkbaar was het niet mogelijk om voor ongeveer 5 miljoen een tweede Pellè te halen. Een spits die en kan voetballen en kan scoren.
Precies, zo'n wondertje zoals het woord al zegt heb je maar eens in de zoveel tijd. Ook zijn keuze voor Kazim was niet de eerste. We zijn vooral vergeten dat het ons allemaal meezat de laatste jaren en dankzij de jeugdopleiding wonderlijke resultaten behaald zijn. We zijn desondanks alles aan het jammeren dat het niet loopt en de TD er niks van bakt, met of zonder hulp van een wondertje.
JanM
 JanM - dinsdag 03 februari 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 09:27 schreef VVout het volgende:

[..]

Precies, zo'n wondertje zoals het woord al zegt heb je maar eens in de zoveel tijd. Ook zijn keuze voor Kazim was niet de eerste. We zijn vooral vergeten dat het ons allemaal meezat de laatste jaren en dankzij de jeugdopleiding wonderlijke resultaten behaald zijn. We zijn desondanks alles aan het jammeren dat het niet loopt en de TD er niks van bakt, met of zonder hulp van een wondertje.
Als die droeftoeters hier het voor het zeggen hadden werd zo'n beetje iedereen ontslagen. Kunnen we die hele discussie over een nieuw stadion ook stoppen: gewoon opdoeken de hele handel, probleem opgelost!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 februari 2015 - 10:41   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/dat-ligt-echt-niet-aan-zijn-kwaliteiten-hoor-15616/
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 15:17   quote  deeplink  
Daar denkt Rutten anders over die ziet stagnatie ontwikkeling bij Bilal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door RenatoBos --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 februari 2015 - 15:23   quote  deeplink  
ontwikkeling stagneert is niet hetzelfde als ziet geen ontwikkeling meer...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 15:24   quote  deeplink  
Aangepast voor je..
Nibke
 Nibke - dinsdag 03 februari 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Ik denk er ook anders over. Nu Wilkshire geblesseerd is, Toornstra op rechtsback (veel meer drang naar voren dan Boula) en dan kan Bilal een paar wedstrijden achter elkaar beginnen. Dat Bilal dan Toornsta in de rug heeft zal hem goed doen en zal hij veel beter gaan voetballen!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Bilal reageert op kritiek Rutten: 'Harder werken'

(http://youtu.be/nfg8Yr8AVzw)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 februari 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 01:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het weet en van de zomer ook al wist. Kazim was bijvoorbeeld niet eerste, tweede of derde keus. Maar blijkbaar was het niet mogelijk om voor ongeveer 5 miljoen een tweede Pellè te halen. Een spits die en kan voetballen en kan scoren.
Enige grove misser van van Geel in 2014.
Had al veel eerder met een lijst spitsen-opties pro-actief aan de slag moeten gaan.
Al vanaf voorjaar polsen, voorbespreken, eisen inventariseren, etc.
Zat teveel op een 3tal opties waarvan Dost en Guidetti de meest concrete waren: wetende dat hun salariscaps op 2 miljoen of meer lagen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 februari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 18:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Enige grove misser van van Geel in 2014.
Had al veel eerder met een lijst spitsen-opties pro-actief aan de slag moeten gaan.
Al vanaf voorjaar polsen, voorbespreken, eisen inventariseren, etc.
Zat teveel op een 3tal opties waarvan Dost en Guidetti de meest concrete waren: wetende dat hun salariscaps op 2 miljoen of meer lagen.
Als je niet genoeg geld hebt moet je een beetje geluk hebben.
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 februari 2015 - 18:30   quote  deeplink  
Bilal zielig.... Beetje Kuipvrees?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2015 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 18:30 schreef Barabas het volgende:
Bilal zielig.... Beetje Kuipvrees?
Overijverig eerder denk ik.
Zie je bij JP nu ook.
Wil te graag, als dat niet lukt gaan ze op safe.
van geil
 van geil - dinsdag 03 februari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
misschien iets minder keurslijf ?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 19:37 schreef van geil het volgende:
misschien iets minder keurslijf ?
Volgens mij mogen ze vrij spelen op de vleugel.
Heb niet t idee dat ze specifiek in een keurslijf zetten.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 februari 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Corporal ik kan niet over de hindernis, ach kom maar hier mon soldat gaan we er even over praten, je hebt waarschijnlijk hindernis baan vrees ,hier heb je geld. Potver Bilal gewoon schoppen en vechten karakter kun je niet leren dat heb je
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
Dat zegt hij zelf ook, dan moet hij harder werken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 februari 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden leve Bilal 1 tja
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 februari 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 16:11 schreef RenatoBos het volgende:
Bilal reageert op kritiek Rutten: 'Harder werken'
[ filmpje ]
(http://youtu.be/nfg8Yr8AVzw)
Ventje staat er goed bij. Realistisch en geen wollig gezever.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 04 februari 2015 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Volgens mij mogen ze vrij spelen op de vleugel.
Heb niet t idee dat ze specifiek in een keurslijf zetten.
We spelen maar met 1 vleugelspeler die afhankelijk is van de geniale balletjes van Nelom en de fantastische steekballetjes van onze nr 10 Immers. Ik vind het niet zo gek dat JP minder speelt dit jaar. Bilal krijgt al helemaal geen kans. Die zou Wilkshire of Boula achter zich hebben. We zijn daardoor vleugellam ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 04 februari 2015 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ventje staat er goed bij. Realistisch en geen wollig gezever.
Goede kop op idd
tomson
 tomson - woensdag 04 februari 2015 - 01:04   quote  deeplink  
Goed interview. Lekker adrem, eerlijk, realistisch, en vooral : hij draait niet om de hete brei heen, een verademing ... Ik geef t je te doen als je A) dat prijskaartje om je nek hebt B) het er allemaal nog niet lekker uit wil komen en je heel weinig speeltijd hebt dat om te draaien en C)er al een 5e colonne niet kan wachten je tot aan je gympies af te fikken...Als de mythe van de Kuipvrees (heb het Kuipvrees-woord ook alweer horen vallen) niet toeslaat bij die jongen zullen we die moves van vorig seizoen nog wel gaan zien denk (hoop) ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door tomson --
tomson
 tomson - woensdag 04 februari 2015 - 01:08   quote  deeplink  
Lekker origineel van JD weer die vraag hoe je gaat juichen als je tegen je oude club scoort. Als je het ene zegt ben je hier een lul, zeg je het andere dan word je daar weer uitgefloten... niet handig in de fase waarin hij verkeert. Onnodig voor het blok zetten vind ik dat, of ben ik dan een softie ? 😎😆
feyenoord franzie
 feyenoord franzie - woensdag 04 februari 2015 - 01:57   quote  deeplink  
Vraagje ...Waarom gaan met hoekschop tegen mannetjes als bilal of boetiek mee verdedigen?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 03:19   quote  deeplink  
20pzm94.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 februari 2015 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 01:57 schreef feyenoord franzie het volgende:
Vraagje ...Waarom gaan met hoekschop tegen mannetjes als bilal of boetiek mee verdedigen?
Omdat in Nederland de meeste corners op zakhoogte genomen worden.
tomson
 tomson - woensdag 04 februari 2015 - 08:13   quote  deeplink  
😂
VVout
 VVout - woensdag 04 februari 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 01:08 schreef tomson het volgende:
Lekker origineel van JD weer die vraag hoe je gaat juichen als je tegen je oude club scoort. Als je het ene zegt ben je hier een lul, zeg je het andere dan word je daar weer uitgefloten... niet handig in de fase waarin hij verkeert. Onnodig voor het blok zetten vind ik dat, of ben ik dan een softie ? 😎😆
Dan moet ie gewoon zeggen dat dat een kut vraag is, maar dat ie niet zal nalaten te scoren voor de huidige club.
JanM
 JanM - woensdag 04 februari 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Prima interview. Ik gun die jongen vanavond zijn eerste doelpunt!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 04 februari 2015 - 20:52   quote  deeplink  
Zonde dat je vandaag geen kans hebt gekregen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 04 februari 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Goed aan de bal, de zak met ballen op het trainingsveld dragen is hij er goed in
MMM
 MMM - woensdag 04 februari 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 21:12 schreef piet de paler het volgende:
Goed aan de bal, de zak met ballen op het trainingsveld dragen is hij er goed in
Goh, Immers verdedigen en een talent van een paar miljoen de grond in boren.

Visie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 05 februari 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 18:30 schreef Barabas het volgende:
Bilal zielig.... Beetje Kuipvrees?
Kuipvrees is zo'n term die ooit eens door iemand is bedacht en tegenwoordig als een dure jongen zijn kans nog niet heeft weten te pakken, is heeft hij al snel last van kuipvrees... onzin, hij is nog jong, maar aan zijn gretigheid kun je toch zien dat hij geen last van kuipvrees heeft? Hij is zelfs te gretig, wil te graag als ik het zo lees, nou, dan moet de trainer hem daarin begeleiden, hem rustig houden, totdat hij het licht ziet en dan komt het goed. Van mij mag Rutten hem op links zetten, want ik erger me kapot aan Boëtius de laatste tijd. Niet dat hij het erom doet of zo, maar Jean-Paul moet letterlijk leren knokken en dat zit er niet bij hem in. Hij is dikwijls te lief. Gaat een duel niet aan, maar probeert slimmer te zijn, zodat hij geen duel aan hoeft te gaan, maar juist daardoor verliest hij zoveel. Ook zit er veel te weinig rendement in wat hij doet. Op dit moment niet Feyenoord waardig. Het zit tussen de oortjes niet goed momenteel; hij voetbalt vanuit angst lijkt het wel... ('t is in elk geval negatief). Nou, geef dan Bilal maar de kans, want die staat er juist positief in... Ik heb het idee dat hij even een wedstrijdje nodig heeft, waarin alle puzzelstukjes wel op zijn plaats vallen. Zodra hij dat heeft, weet hij hoe hij lopen moet, snapt hij het en is de beer los. Ik denk dat het een kwestie van tijd is wanneer hij basiskracht wordt, maar hij heeft wel erg veel concurrentie... De tijd zal het leren...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic









0.0195438