BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 03 december 2014 - 03:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 23:46 schreef Bosifyable het volgende:
Ik denk dat zijn Kuip vrees trouwens wel mee valt. Hoe hij tegen de wisselspelers van Sevilla tekeer ging geeft een goed teken. Bovendien is hij al een paar keer fanatiek ingevallen vind ik, ik vind het wel een Feyenoord speler. In ieder geval zich bereid te bewijzen voor het publiek.

Hup Basacikoglu!
Eens, maar mag wel ns wat vaker invallen
MMM
 MMM - woensdag 03 december 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Van mij mag hij vaker de kans krijgen. Maar ik ben ook voor Bilal op rechts, Toornstra op 10 en Immers eruit. Maar dat laatste gaat nooit gebeuren..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 december 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Kuipvrees is een aangepraat iets. Waarom wel kuipvrees en geen Gelredome-vrees? Wellicht dat dit bedacht is door IJ-volk?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 december 2014 - 14:00   quote  deeplink  
Overigens ben ik wel enthousiast over hem. Geef hem even de tijd. Dan komt het wel goed. Vroeger hadden nieuwe voetballers meestal wel een jaar nodig om te wennen. Daarna kwamen ze wel bovendrijven. Tegenwoordig krijgen ze de tijd er niet mer voor... Ik denk dat hij die tijd gewoon even nodig heeft... Een keer een goede invalbeurt zal hem vast een boost geven van jewelste...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Duurt te lang voor een dure aankoop, dan moet je Kazim ook een kans geven en doe heeft dan nu al een basisplaats.iets met gelijke monniken en kappen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 december 2014 - 14:17   quote  deeplink  
nou, vuilnisman, mag deze zak dan ook mee?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Dat zeg ik nog niet
legrande
 legrande - vrijdag 05 december 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Ik vind dat we thuis zeker tegen wat zwakkere goden en dan denk ik aan dord nac excelsior en vul zelf maar verder in met een vaste rechysbuiten moeten spelen ik zou dan 343 willen spelen en onze rechtsback moeten opofferen voor bv Schaken. Dus Toornstra meer nog naar met centrum met El Ahmadi Calsie Immers en dan voor schaken en Boetius op de vleugels en Kazim in het centrum. op deze manier vastzetten.
MMM
 MMM - vrijdag 05 december 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 14:11 schreef piet de paler het volgende:
Duurt te lang voor een dure aankoop, dan moet je Kazim ook een kans geven en doe heeft dan nu al een basisplaats.iets met gelijke monniken en kappen
Simpel gelul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 december 2014 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 14:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Simpel gelul.
Forum politie? Leg mij het verschil dan eens uit van het oordelen en beoordelen van deze 2 spelers. Even simpel er staan 2 auto's in de showroom de een beweerdt snel te zijn en wendbaar een auto van 2 miljoen de andere wordt gehuurd en rijdt wel maar blijkt niet zo te zijn als wat je ervan verwacht. Of nog simpeler de ene auto komt niet uit de garage en de ander rijdt maar niet zo goed welke is meer waard? Kortom simpel gelul kun je krijgen , echter wat is jou mening dan als je het zo bekijkt? Ik hoop dat ze beide slagen maar over Basimoeilijk twijfel ik
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 december 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 14:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Forum politie? Leg mij het verschil dan eens uit van het oordelen en beoordelen van deze 2 spelers. Even simpel er staan 2 auto's in de showroom de een beweerdt snel te zijn en wendbaar een auto van 2 miljoen de andere wordt gehuurd en rijdt wel maar blijkt niet zo te zijn als wat je ervan verwacht. Of nog simpeler de ene auto komt niet uit de garage en de ander rijdt maar niet zo goed welke is meer waard? Kortom simpel gelul kun je krijgen , echter wat is jou mening dan als je het zo bekijkt? Ik hoop dat ze beide slagen maar over Basimoeilijk twijfel ik
Echt, als we de verschillen moeten gaan uitleggen, is dit echt verspilde moeite.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 16:51   quote  deeplink  
Probeer het eens, verras me
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 december 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 16:51 schreef piet de paler het volgende:
Probeer het eens, verras me
1. is aankoop, andere huur.
2. Is jong, de andere ver in zijn carrière.

Dat zijn de twee belangrijkste verschillen, Feyenoord heeft hem voor lange tijd vastgelegd omdat ze verwachten dst hij een aanloop nodig heeft.
Sowieso is het een feit dat het jaar na een goed debuutjaar, klassiek minder is.
Zie Boëtius, zie Vilhena bijvoorbeeld.
De vraag is, hoe komen ze eruit. Vilhena is nog bezig, Boëtius komt er weer aan.

Etc.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 december 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Tja maar het feit blijft dat een gehuurde speler geen tijd krijgt en idd hij is wat ouder maar kan en hopelijk groeit hij nog. Maar ik heb nog geen glimp gezien van Basi en ja hij moet schakelen maar ik heb nog geen acties gezien waar ik van dacht tjonge dat wordt het.
Maar ieder zijn mening. De tijd zal het leren. Bedankt voor je reactie.
ar
 ar - vrijdag 05 december 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Bilal barst van het talent,en is een investering.Hij heeft inderdaad een aanloop nodig,maar is pas 19.Ik heb er wel vertrouwen in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 december 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Heb wel wat momenten van m gezien, maar hij moet de schroom van zich afgooien.
ar
 ar - vrijdag 05 december 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 17:03 schreef piet de paler het volgende:
Tja maar het feit blijft dat een gehuurde speler geen tijd krijgt en idd hij is wat ouder maar kan en hopelijk groeit hij nog. Maar ik heb nog geen glimp gezien van Basi en ja hij moet schakelen maar ik heb nog geen acties gezien waar ik van dacht tjonge dat wordt het.
Maar ieder zijn mening. De tijd zal het leren. Bedankt voor je reactie.
Hij heeft ook amper wat kunnen laten zien Piet.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 09 december 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Ik denk dat zijn kans nog wel komt straks als Schaken er niet meer is krijgt hij zijn kans wel, ook als Fred zijn contract gaat verlengen
het is een zeer groot talent
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 december 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Bilal krijgt steun van directie:"Hij gaat er absoluut komen"

rmsdnr.jpg

Feyenoord investeerde afgelopen zomer 2,5 miljoen euro in Bilal Basacikoglu. De aankoop moest in de stadsderby tegen Excelsior echter plaatsnemen op de tribune omdat trainer Fred Rutten aanvaller Anass Achahbar wilde belonen. Maar dit is echter een momentopname, verzekert de directie van Feyenoord. Basacikoglu is geen weggegooid geld.

''Bilal gaat er absoluut komen'', zegt Martin van Geel in De Telegraf. De td benadrukt dat Feyenoord door de nieuwe financiële positie al aan de toekomst heeft kunnen denken. ''Dat hebben we nooit eerder kunnen doen, omdat het geld er niet was. Altijd moest er eerst eentje worden verkocht, voordat Feyenoord kon handelen. We hebben Jens Toornstra en we hebben Ruben Schaken voor de rechterflank. Ruben heeft een aflopend contract aan het eind van dit seizoen. Daar hebben we op ingespeeld.''
Technische staf, scouting en clubleiding staan ook nog steeds achter het talent. ''Bij Heerenveen heeft hij vorig seizoen veel indruk gemaakt. Hij was goed voor goals en veel assists. Iedereen was overtuigd van zijn talent en daarom legden we hem vast. Kijk, Jens Toornstra speel je er niet zomaar uit. Maar de wereld gaat niet ten onder als Bilal nog niet elke week speelt.''
Bron:FR12
ar
 ar - woensdag 10 december 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Misschien wat minuten voor deze jongen morgen? Lijkt me een mooi moment.
Barabas
 Barabas - woensdag 10 december 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Is toch gewoon de opvolger van Boëtius...
van geil
 van geil - woensdag 10 december 2014 - 22:34   quote  deeplink  
tuurlijk, nog n rechtspoot op links.
ar
 ar - woensdag 10 december 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Gewoon een keer Jens ipv Lex en Bilal op rechts.
van geil
 van geil - woensdag 10 december 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 22:39 schreef ar het volgende:
Gewoon een keer Jens ipv Lex en Bilal op rechts.
nee, dat zou ik niet doen.
ar
 ar - donderdag 11 december 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 23:03 schreef van geil het volgende:

[..]

nee, dat zou ik niet doen.
Hoezo niet? Niet dat Lex eruit gaat, maar een keer het proberen waard.
van geil
 van geil - donderdag 11 december 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 19:34 schreef ar het volgende:

[..]

Hoezo niet? Niet dat Lex eruit gaat, maar een keer het proberen waard.
omdat je dan het systeem ontwricht.
ik zou dan voor Bilal voor Immers gaan.
of Kazim en Anass voor Kazim
etc etc etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door van geil --
ar
 ar - donderdag 11 december 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 19:42 schreef van geil het volgende:

[..]

omdat je dan het systeem ontwricht.
ik zou dan voor Bilal voor Immers gaan.
of Kazim en Anass voor Kazim
etc etc etc
klopt wel..maar je zou het in de 2e helft kunnen proberen als we al 0-3 voor staan:)
van geil
 van geil - donderdag 11 december 2014 - 19:55   quote  deeplink  
dat zeker.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 07:38   quote  deeplink  
Viel goed in. Jammer dat Tevrede er niet stond om ze er in te koppen.
MMM
 MMM - maandag 15 december 2014 - 08:21   quote  deeplink  
Vond je ja? Geen goede actie gezien.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 08:21 schreef MMM het volgende:
Vond je ja? Geen goede actie gezien.
Ik heb toch minimaal 2 goede voorzetten gezien alleen stond daar geen spits voor een fatsoenlijke doelpoging.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 08:27   quote  deeplink  
Toornstra niet 1 voorzet. Maar die hoort ook op 10
tomson
 tomson - maandag 15 december 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Met het oog op de toekomst (zonder " " ) gekocht, hebben we op varkenoord geen jochies rondlopen die dat ook kunnen wezen ?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 december 2014 - 09:23   quote  deeplink  
Iedereen had het vorig jaar over Ziyech. Dat was de voetballer die van Heerenveen opgehaald moest worden, terwijl Bilal, die zich wat later aandiende, zich ook zeer regelmatig liet zien, en hoe. Dat jochie heeft, naast zijn voetballende kwaliteiten, bravoure in zijn spel. Daar hou ik wel van. De mensen die het niet in hem zien zitten komen er op terug. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven, let maar op. Nu is het zijn pech dat Toornstra het gewoon geweldig heeft gedaan tot nu toe, maar zijn tijd komt nog wel. Kuipvrees is dikke onzin. Dat wordt hem aangepraat, maar let maar op: hij komt er.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 08:24 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ik heb toch minimaal 2 goede voorzetten gezien alleen stond daar geen spits voor een fatsoenlijke doelpoging.
Ik heb niet 1 goede voorzet gezien, tenminste ik kan het me niet herinneren, juist alleen maar foute..
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 09:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik heb niet 1 goede voorzet gezien, tenminste ik kan het me niet herinneren, juist alleen maar foute..
ik ook niet, eigenlijk de hele wedstrijd niet.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Even terug kijken heren. 1 voorzet die boëtius bijna kon koppen(daarna corner) , 1 voorzet laag op Manu( daarna corner) en 1 mooie voorzet ten hoogte penaltystip. Alle 3 voorzetten is Kazim spoorloos.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik ook niet, eigenlijk de hele wedstrijd niet.
Inderdaad, die van Wilkshire en Nelom waren ook beneden maats..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 10:53 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Even terug kijken heren. 1 voorzet die boëtius bijna kon koppen(daarna corner) , 1 voorzet laag op Manu( daarna corner) en 1 mooie voorzet ten hoogte penaltystip. Alle 3 voorzetten is Kazim spoorloos.
Ik zal nog eens kijken dan, maar vooral zijn slechte voorzetten en acties zijn mij dus bij gebleven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2014 door RenatoBos --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 11:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zal nog eens kijken dan, maar vooral zijn slechte voorzetten en acties zijn mij dus bij gebleven..
Die waren er ongetwijfeld ook. Ik wil er alleen maar mee zeggen als je een rechtsbuiten inzet (dit geval Bilal) moet je ook een echte spits inbrengen (tevrede de beste optie op dit moment)
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Als je dat mooie voorzetten vond, ben je snel tevreden.
Snap ik wel, want we zijn weinig verwend.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 11:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Die waren er ongetwijfeld ook. Ik wil er alleen maar mee zeggen als je een rechtsbuiten inzet (dit geval Bilal) moet je ook een echte spits inbrengen (tevrede de beste optie op dit moment)
Nou om dat nou best te noemen..
Maar inderdaad met een Mitchell hadden ze misschien beter lot gehad..
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 12:18   quote  deeplink  
Die verliest meestal elk luchtduel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 12:19   quote  deeplink  
Maar staat juist wel vaker op de goede plaats, verders gewoon een beperkte voetballer..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Kazim heb je geen donder aan in de zestien. Tevrede, Achabar of Dammers had Rutten in moeten brengen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Ik vind dat allemaal wel meevallen hoor.
Die drie die je opnoemt breken ook weinig potten.
Dammers wordt nota bene opgeleid tot verdediger.

We hebben eigenlijk niet zo veel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2014 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Hij had nog 1 wissel over en Mitchell liep al geruime tijd warm, dit had ie wat mij betreft in de 80ste minuut wel voor Nelom mogen (moeten) wisselen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Maar t was toen daar al zo druk, ik had liever gezien dat er meer ruimte gemaakt werd, in plaats van eigenlijk al vanaf de 0-2 alles er maar inpompen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2014 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:
Maar t was toen daar al zo druk, ik had liever gezien dat er meer ruimte gemaakt werd, in plaats van eigenlijk al vanaf de 0-2 alles er maar inpompen.
Das waar, trouwens ook al voor de 0-2 was het erg druk in de zestien van AZ..
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 12:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das waar, trouwens ook al voor de 0-2 was het erg druk in de zestien van AZ..
ik heb ergens gehoord dat dat onzin was.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic









0.0116560