BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 21:55   quote  deeplink  
tja
ar
 ar - zaterdag 29 november 2014 - 22:50   quote  deeplink  
hehe..
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 23:01   quote  deeplink  
dure speler kopen,
en dan vervolgens 4.5.1 gaan voetballen.
waarbij elke rechtsbuiten overbodig is.
terwijl je de beste rechtsbuiten incidenteel op links zet(Boetius)
goed overleg tussen Fred en van Geel.
of is t allemaal toeval?
dan nog de Kazim die heel wat knaken kost.
vakwerk. van van Geel.
Zullen we t maar niet over de verlenging van Immers hebben die geld op had kunnen leveren.
Waardoor n spits en n goede middenvelder (wat dan realiseerbaar was) ons zomaar in Mei /juni kampioen hadden kunnen maken met twee vingers in de neus.
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 23:05   quote  deeplink  
bewijzen kan ik t niet.
maar is volgens mij gezond verstand.
pop3.jpg#buttery%20popcorn%201024x768
daan limbos
 daan limbos - zondag 30 november 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Uit mijn hart gegrepen. Van geel begint zichzelf steeds meer met een brevet van onvermogen (of onbenulligheid) te tooien. En ik begin me steeds meer te ergeren aan zijn arrogante houding.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 november 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 23:01 schreef van geil het volgende:
dure speler kopen,
en dan vervolgens 4.5.1 gaan voetballen.
waarbij elke rechtsbuiten overbodig is.
terwijl je de beste rechtsbuiten incidenteel op links zet(Boetius)
goed overleg tussen Fred en van Geel.
of is t allemaal toeval?
dan nog de Kazim die heel wat knaken kost.
vakwerk. van van Geel.
Zullen we t maar niet over de verlenging van Immers hebben die geld op had kunnen leveren.
Waardoor n spits en n goede middenvelder (wat dan realiseerbaar was) ons zomaar in Mei /juni kampioen hadden kunnen maken met twee vingers in de neus.
Zou Kazim zo'n dure jongen zijn? Betwijfel het. Boëtius is niet alleen (in potentie) de beste rechtsbuiten, maar ook de beste linksbuiten. Dus tja, je moet wat. Bovendien speelt hij niet incidenteel op links, maar structureel.

Trouwens, of je het systeem nu 4-5-1 noemt, 4-2-3-1 of 4-3-3. Feyenoord speelt wel degelijk met vleugels, al is Toonstra geen typische vleugelspeler. Ik zie niet in waarom er geen ruimte zou zijn voor een rechtbuiten in de huidige spelwijze..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 30 november 2014 - 01:37   quote  deeplink  
Ach, ik heb nog altijd meer vertrouwen in van Geel, sowieso in de technische staf van Feyenoord, dan elke willekeurige poster op dit forum.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 november 2014 - 02:14   quote  deeplink  
Ook dat. ;)
Nick4F
 Nick4F - maandag 01 december 2014 - 08:08   quote  deeplink  
Bilal kan op links misschien nog wel beter uit de voeten dan op rechts. Speelde verleden jaar Janmaat in de Kuip een paar keer helemaal zoek. Hoe dan ook: zolang fredje angstvallig vast blijft houden aan 'zekerheid', zullen we nooit weten welke aanvalsvarianten er wel niet mogelijk zijn. Wie weet hoeven we er dan helemaal niet zo hoognodig een spits bij.
VVout
 VVout - maandag 01 december 2014 - 10:26   quote  deeplink  
Nick4F, ben jij er bij alle trainingen en oefenpotjes bij dat je het allemaal zo goed weet?
Nick4F
 Nick4F - maandag 01 december 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 10:26 schreef VVout het volgende:
Nick4F, ben jij er bij alle trainingen en oefenpotjes bij dat je het allemaal zo goed weet?
Ha die VV! Volgens mij stel ik alleen maar vragen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 december 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 08:08 schreef Nick4F het volgende:
Bilal kan op links misschien nog wel beter uit de voeten dan op rechts. Speelde verleden jaar Janmaat in de Kuip een paar keer helemaal zoek. Hoe dan ook: zolang fredje angstvallig vast blijft houden aan 'zekerheid', zullen we nooit weten welke aanvalsvarianten er wel niet mogelijk zijn. Wie weet hoeven we er dan helemaal niet zo hoognodig een spits bij.
Dat zou ik ook graag zien: Bilal op links, Boëtius op rechts en Toornstra op de plek van Immers! Ideaal zou zijn als er nog een scorende spits bij komt ...
kenny
 kenny - maandag 01 december 2014 - 11:43   quote  deeplink  
hoe doet die bilal het in het tweede en op de trainingen ? heeft iemand hier meer van gezien ? vond het in eerste instantie echt een goede aankoop voor 3 milj
VVout
 VVout - maandag 01 december 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 11:11 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ha die VV! Volgens mij stel ik alleen maar vragen.
Sorry zo kwam die niet over, heb nergens een vraagteken gezien. Het kwam daardoor eerder over als een mening die je uitsprak.
Nick4F
 Nick4F - maandag 01 december 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 13:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Sorry zo kwam die niet over, heb nergens een vraagteken gezien. Het kwam daardoor eerder over als een mening die je uitsprak.
Geeft niet kerel. Er zijn er wel meer die zich irriteren aan mijn opvattingen of de stijl van mijn betogen. Of beide, - kan ook.
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 december 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Ik ben bang dat dit een grotere miskoop gaat worden dan Kazim en die is gehuurd, het duurt te lang
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 december 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Te lang, wat duurt te lang?
Ventje is 19 en heeft voor vier jaar getekend met een optie voor nog een jaar.

Plus in zijn debuutjaar bij Heerenveen speelde hij over een heel seizoen in totaal in 27 wedstrijden, nu bij ons heeft hij geparticipeerd in 10.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2014 door Stylzz --
daan limbos
 daan limbos - maandag 01 december 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Die jongen moet gewoon spelen. Het is toch ongelofelijk dat zo'n talent het grootste deel van de wedstrijden op de bank zit te verpieteren en dat een onbenullige spits als Kazim er iedere week in staat. Maar schijnbaar begrijpt heel Nederland er niets van, behalve van Geel.
ar
 ar - maandag 01 december 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:
Te lang, wat duurt te lang?
Ventje is 19 en heeft voor vier jaar getekend met een optie voor nog een jaar.

Plus in zijn debuutjaar bij Heerenveen speelde hij over een heel seizoen in totaal in 27 wedstrijden, nu bij ons heeft hij geparticipeerd in 10.
Eens..ik heb vertrouwen dat we veel gaan genieten van Bilal (als hij er klaar voor is)
JanM
 JanM - maandag 01 december 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:25 schreef daan limbos het volgende:
Die jongen moet gewoon spelen. Het is toch ongelofelijk dat zo'n talent het grootste deel van de wedstrijden op de bank zit te verpieteren en dat een onbenullige spits als Kazim er iedere week in staat. Maar schijnbaar begrijpt heel Nederland er niets van, behalve van Geel.
Van Geel bepaalt de opstelling niet en daarnaast is de concurrentie prima voor een ventje van pas 19. Komt er echt wel als hij het op de trainingen en tijdens invalbeurten laat zien. En Kazim erbij halen is vreemd, want die speelt op een positie waar Bilal niet kan/zal spelen ...
van geil
 van geil - maandag 01 december 2014 - 19:37   quote  deeplink  
die speelt sowieso op n positie die niet bestaat
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 december 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:25 schreef daan limbos het volgende:
Die jongen moet gewoon spelen. Het is toch ongelofelijk dat zo'n talent het grootste deel van de wedstrijden op de bank zit te verpieteren en dat een onbenullige spits als Kazim er iedere week in staat. Maar schijnbaar begrijpt heel Nederland er niets van, behalve van Geel.
Als Bilal moet spelen wie haal je er dan uit?
Manu?
Boëtius?
Toornstra?
Immers?
Kazim?
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 december 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:37 schreef van geil het volgende:
die speelt sowieso op n positie die niet bestaat
Anders ingevuld word.
Op papier bestaat hij zeker.
van geil
 van geil - maandag 01 december 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als Bilal moet spelen wie haal je er dan uit?
Manu?
Boëtius?
Toornstra?
Immers?
Kazim?
Mag ik?
ar
 ar - maandag 01 december 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:44 schreef van geil het volgende:

[..]

Mag ik?
hahaha..neeeeeee!
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 december 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Alles goed en wel, alleen Kazim krijgt geen tijd,terwijl hij gehuurd is en Bilal die veel gekost heeft ?.............
JanM
 JanM - maandag 01 december 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:57 schreef piet de paler het volgende:
Alles goed en wel, alleen Kazim krijgt geen tijd,terwijl hij gehuurd is en Bilal die veel gekost heeft ?.............
Heb jij liever Te Vrede dan ???
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 december 2014 - 20:03   quote  deeplink  
Ik niet ik geloof op een of andere reden,die ik zelf ook niet baseer op enige feiten in Kazim en om diezelfde reden niet in Bilal. Afwachten maar
van geil
 van geil - maandag 01 december 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:55 schreef ar het volgende:

[..]

hahaha..neeeeeee!
:) ....
Ik mag nooit.
ar
 ar - maandag 01 december 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:57 schreef piet de paler het volgende:
Alles goed en wel, alleen Kazim krijgt geen tijd,terwijl hij gehuurd is en Bilal die veel gekost heeft ?.............
Noem het maar een rijpjaar voor Bilal,plus dat hij een investering is en Kazim dadelijk een enkeltje krijgt.
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 december 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 20:03 schreef piet de paler het volgende:
Ik niet ik geloof op een of andere reden,die ik zelf ook niet baseer op enige feiten in Kazim en om diezelfde reden niet in Bilal. Afwachten maar
En toch zie ik het wel zitten in Kazim
ar
 ar - maandag 01 december 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 20:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En toch zie ik het wel zitten in Kazim
Hij zal toch wel een keer gaan scoren Piet..hij kan het wel.
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 20:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En toch zie ik het wel zitten in Kazim
Net als 12 clubs voor ons.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 december 2014 - 05:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als Bilal moet spelen wie haal je er dan uit?
Manu?
Boëtius?
Toornstra?
Immers?
Kazim?
Simpel toch!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 december 2014 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 05:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Simpel toch!
Misschien, maar blijft de balans dan?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 december 2014 - 08:09   quote  deeplink  
Terechte vraag.
Is vleugelbezetting met een matige spits het antwoord?
Ontkracht je daarmee niet de bezetting op het middenveld?
Is nu juist -hard werken, ontregelen, erbovenop zitten- een type als Immers niet harder nodig?
van geil
 van geil - dinsdag 02 december 2014 - 10:23   quote  deeplink  
ik had voor dat geld liever n directe versterking gezien.
van geil
 van geil - dinsdag 02 december 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 05:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Simpel toch!
Lijkt mij ook.
VVout
 VVout - dinsdag 02 december 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:23 schreef van geil het volgende:

[..]

Lijkt mij ook.
Lijkt me niet, afhankelijk van de vorm en prestatie komen er voor mij drie in aanmerking.

1e Kazim.
2e Manu.
3e Immers.

Boetius gaat er weer komen en Toornstra moet er in. Dan rest nog de vraag bij mij of je werkelijk met Bilal zo veel verder bent, dus is de huidige opstelling misschien gewoon de verstandigste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2014 door VVout --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 december 2014 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 11:43 schreef kenny het volgende:
hoe doet die bilal het in het tweede en op de trainingen ? heeft iemand hier meer van gezien ? vond het in eerste instantie echt een goede aankoop voor 3 milj
Misschien heeft hij wel de kuip vrees
dat had Tiendalli ook
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 december 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Ik had hem voor dat geld nooit gehaald
bij de Tukkers speelt een veel betere en goedkoper
zijn naam Bilal Oud Chikh net 18 jaar afkoopclausule 600.000 Euro
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 december 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Tottenham Hotspur heeft zich nog niet gemeld dus van Geel
in de winterstop halen zeer groot talent
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 02 december 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Boetius gaat er weer komen en Toornstra moet er in. Dan rest nog de vraag bij mij of je werkelijk met Bilal zo veel verder bent, dus is de huidige opstelling misschien gewoon de verstandigste.
Het team staat, daar ben ik het mee eens. Ik denk dat Kazim erin staat omdat hij een heel aardig aanspeelpunt is, en vooral ook omdat hij bergen werk verzet. Als dit de redenen voor Fredje zijn (en dan heeft ie een punt), dan heeft Kramer hier niet veel te zoeken. Die zou de balans dan wsch, alleen maar verstoren. Voor mij hoeft Bilal er niet vanaf het begin in te staan, maar er zijn voldoende situaties geweest waarin Fredje hem had kunnen brengen. Soms omdat de stand er naar was. Soms om de nodige variatie in je spel te brengen. Ik vind dat je hem in ieder geval kunt gebruiken wanneer er veel ruimte's liggen. Maar als fan wil ik die jongen ook graag meer zien spelen. Ruben schrijf ik ook nog niet af; dat is nog steeds een uitstekende flankaanvaller voor de eredivisie. En het is bijna winterstop: waarom Achahbar niet wat laten spelen? We hebben een spits die helaas niet scoort, maar we hebben er nog steeds 1 in huis die in het 2e wel scoort en ook nog steeds pas 20 jaar is. De enige wisseling die mij voor ogen staat is Tonny voor Lex. Ga je er kwa werklust en loopvermogen niets op achteruit, maar krijg je meer voetbal, meer handelingssnelheid en explosiviteit er bij.
Barabas
 Barabas - dinsdag 02 december 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:58 schreef de bluffer het volgende:
Tottenham Hotspur heeft zich nog niet gemeld dus van Geel
in de winterstop halen zeer groot talent
We zijn al te laat.... Gevalletje Sinkgraven....
VVout
 VVout - dinsdag 02 december 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 11:20 schreef Nick4F het volgende:

[..]

... Tonny voor Lex. Ga je er kwa werklust en loopvermogen niets op achteruit, maar krijg je meer voetbal, meer handelingssnelheid en explosiviteit er bij.
Tonny is naar mijn idee niet beter als Lex, houdt vaak de bal te lang en verspeelt hem aansluitend. Ook de verbetenheid in zijn verdedigen is onder de maat.

Die jongens wat meer speeltijd te geven door ze te wisselen eens, maar helaas nog niet het idee gehad dat je dit qua overheersend spel en voorsprong ook kan riskeren.

Dan kom je dus op het punt of je dan een angsthaas bent als je dat niet aandurft? Mijn idee is daar niet uitsluitend over want je zal op die manier maar punten gaan weggeven, dan krijg je weer het verhaal hoe kan die lul dat doen.

Nee ik ben over het algemeen aardig tevreden en de ergenisjes die ik zie daar zal ik voorlopig nog even mee moeten leven en Rutten zal die ook niet over het hoofd zien denk ik??? Man dat ik me het ooit zo zou kunnen vinden met Rutten is al 10 vraagtekens waard??????????
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 december 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 11:28 schreef Barabas het volgende:

[..]

We zijn al te laat.... Gevalletje Sinkgraven....
Hij is nog steeds te koop, is beter dan Sinkgraven
siebel
 siebel - dinsdag 02 december 2014 - 22:51   quote  deeplink  
Dat talentje van Twente is zeker een goede optie. Liever zou ik al te graag de bij PSV verguisde bakkali deze winter voor een prikkie zien komen zeg! Is geen spits, i know, maar fredje staat bekend dat hij goed met jeugd om kan gaan. Mocht hij dan opbloeien in Rotterdam, kan de club en de portemonnee enorm veel lol aan hem beleven!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 december 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:23 schreef van geil het volgende:
ik had voor dat geld liever n directe versterking gezien.
Jep, al was ie onbetaalbaar voor ons als hij al een directe versterking was geweest. Dat ie nog moet groeien drukte de prijs natuurlijk.. Ben nog steeds wel enthousiast over zijn komst, maar goed, duidelijk is wel dat hij voordat hij een basisklant is, hij eerst een prijzige reserve zal zijn..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 december 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Ik denk dat zijn Kuip vrees trouwens wel mee valt. Hoe hij tegen de wisselspelers van Sevilla tekeer ging geeft een goed teken. Bovendien is hij al een paar keer fanatiek ingevallen vind ik, ik vind het wel een Feyenoord speler. In ieder geval zich bereid te bewijzen voor het publiek.

Hup Basacikoglu!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 03 december 2014 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 23:46 schreef Bosifyable het volgende:
Ik denk dat zijn Kuip vrees trouwens wel mee valt. Hoe hij tegen de wisselspelers van Sevilla tekeer ging geeft een goed teken. Bovendien is hij al een paar keer fanatiek ingevallen vind ik, ik vind het wel een Feyenoord speler. In ieder geval zich bereid te bewijzen voor het publiek.

Hup Basacikoglu!
Eens. Vind Kuip vrees ook onzin in zijn geval. Die gozer moet 'gewoon' nog 1-2 stappen maken. Bij Heerenveen kwam ie ook pas net kijken en was hij eigenlijk ook nog geen onbetwiste sterkhouder. Nog erg wisselvallig. Komt wel goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bilal Başacıkoğlu topic









0.0091040