BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oke mannen wat vinden wij van eto'o.....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:49 schreef nora het volgende:
Kom op Remco jij gelooft toch ook niet meer in sprookjes
Ik zeg niet dat ie komt, ik zeg alleen dat de manier van handelen helemaal niet raar is..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Ajax blijft enkel en alleen over als er niks beter bij komt tot 2 september. Wanneer bepaalde ploegen aan het eind geen andere opties hebben kunnen kopen kan hij eventueel een keus worden. Net als dat Ajax alleen een keus is als er niks beters overblijft. Dat is helaas de waarheid. Dan vind ik dat je als Ajax zijnde moet zeggen; we nemen afscheid van Eto'o en we kijken verder. Want zo weet je dat er op 2 september niks gebeurd.
martymcfly
 martymcfly - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax blijft enkel en alleen over als er niks beter bij komt tot 2 september. Wanneer bepaalde ploegen aan het eind geen andere opties hebben kunnen kopen kan hij eventueel een keus worden. Net als dat Ajax alleen een keus is als er niks beters overblijft. Dat is helaas de waarheid. Dan vind ik dat je als Ajax zijnde moet zeggen; we nemen afscheid van Eto'o en we kijken verder. Want zo weet je dat er op 2 september niks gebeurd.
Het kan zelfs nog langer duren dan 2 september. Aangezien eto'o een transfervrije speler is kan hij tekenen bij een club wanneer hij maar wil. Hij zit niet aan de transferwindow vast. Zoals Simon zwartkruis al zei bij vi gisteren. Wacht eto'o de af of de clubs waar hij het liefst heen wil hun eerste keus kunnen krijgen en anders wellicht toch voor eto'o gaan.daar zullen wij dus ook op moeten wachten
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:35 schreef nora het volgende:
Ik zou me wel kunnen vinden in Babel is sterk en kent het Ajax spelletje en ook met Ruiz zou ik kunnen leven.
Babel hadden we niet moeten laten lopen..
De wedstrijden dat hij fit was vond ik hem erg goed spelen vooral tegen Dortmund
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 15:50 schreef madretsma het volgende:
@Nora

Het is geen schande dat Eto'o wacht wat Arsenal gaat doen..
Eto'o is gewoon eerlijk tegen Overmars, Ajax speelt niet in Engeland
dus voor een topper als Eto'o is Ajax niet meteen zijn eerste keus.
vind ik geen schande, ook al zijn we 3de keus dan nog zal ik even veel
blij zijn als hij toch komt..
Goed loon, Champions league en bij de kampioen van Nederland binnenkomen
op je 33 ste is ook lang niet slecht.. Graag of niet snel weer door
zij conditie zal ook minder zijn dus heeft nog wel wat maandjes nodig om
fit te worden..
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Babel hadden we niet moeten laten lopen..
De wedstrijden dat hij fit was vond ik hem erg goed spelen vooral tegen Dortmund
Dat gevoel had ik ook, al heeft ie niet zo veel gespeeld. Toch heeft ie niet veel laten zien na zijn vertrek.. Volgens mij heeft ie ook besloten zelf weg ta gaan toch?
Theo Lourensen
 Theo Lourensen - dinsdag 19 augustus 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Voor mij hoefd t niet zo als nu al begint te schuiven en ajax aan het lijntje gaat houden kan ie beter weg blijven ik hou niet van spelers die naast hun schoennen lopen pfff laat zitten ajax zijn genoeg andere goede spelers
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook, al heeft ie niet zo veel gespeeld. Toch heeft ie niet veel laten zien na zijn vertrek.. Volgens mij heeft ie ook besloten zelf weg ta gaan toch?
Tja heb later ook gelezen dat Ajax hem niets geboden heeft..
Heb toch het idee dat als beide partijen rond te tafel gingen hij
wel gebleven was. Maar ja kan ook alleen maar op de media afgaan..
Zelfde met Eto'o en Sigthorsson nu
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Ik denk dat hoelanger het duurt met Eto'o dat de kans alleen maar groter wordt.
Grotere clubs willen hem blijkbaar niet, hij heeft iig nog geen 'Nee' gezegt.
Die wacht rustig af tot 1 September en dan presenteert Ajax hem:)
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja heb later ook gelezen dat Ajax hem niets geboden heeft..
Heb toch het idee dat als beide partijen rond te tafel gingen hij
wel gebleven was. Maar ja kan ook alleen maar op de media afgaan..
Zelfde met Eto'o en Sigthorsson nu
Dat geld helaas voor ons allemaal..

Denk alleen wel dat ie beter tot zijn recht komt aan de flank. Voor de 9 positie vind ik zijn aanname veel te matig..
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het namelijk helemaal geen speler MEER die een goede actie heeft. Snelheid is een heel stuk minder dan voorheen.

Kappen draaien en schieten, een bal bij zich houden, slim lopen, en een goede afmaker.. Al heeft ie vorig jaar ok heel wat grote kansen gemist. NIet voor niets gepasseerd door Mourinho..
Ja dat kan jij vinden. Hij is namelijk nog altijd iemand met een goede actie, dat vind ik. Bij mourinho heeft hij ook nog belangrijke goals gemaakt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:05 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat kan jij vinden. Hij is namelijk nog altijd iemand met een goede actie, dat vind ik. Bij mourinho heeft hij ook nog belangrijke goals gemaakt.
Nee man, Remco heeft gelijk.....
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man, Remco heeft gelijk.....
slijmbal
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

slijmbal
Tijd is geweest.....soms maken we elkaar af, bannetje voor allebij
riveco
 riveco - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:21 schreef NatjosFC het volgende:
Ik denk dat hoelanger het duurt met Eto'o dat de kans alleen maar groter wordt.
Grotere clubs willen hem blijkbaar niet, hij heeft iig nog geen 'Nee' gezegt.
Die wacht rustig af tot 1 September en dan presenteert Ajax hem:)
Dat is niet te hopen, want dan moet hij eerst weer goed fit worden en heb je er nog weken niets aan. In mijn ogen is het voor hem ook beter om zo snel mogelijk weer match fit te zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Als ik toch bezig ben.....

Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi
Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi
Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi

......doei Eto'o
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man, Remco heeft gelijk.....
hahaha oke:p en ik vertrouw op Frank en zijn maten :)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik toch bezig ben.....

Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi
Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi
Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi

......doei Eto'o
ga echt lachen als er morgen op de voorpagina staat dat Overmars in Turijn was voor onderhoud met Juve haha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ga echt lachen als er morgen op de voorpagina staat dat Overmars in Turijn was voor onderhoud met Juve haha
Dan kan je mij weg dragen gap....en haal een krat HJ
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan kan je mij weg dragen gap....en haal een krat HJ
meh Warsteiner
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Okeeeokeee, en Eto'o bij Ajax?
martymcfly
 martymcfly - woensdag 20 augustus 2014 - 08:20   quote  deeplink  
Hè hè eindelijk stelt ajax een ultimatum aan eto'o ben benieuwd wat het gaat worden

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=14154&abbr=ajaxshowtime
nora
 nora - woensdag 20 augustus 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Top Marc
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 20 augustus 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik toch bezig ben.....

Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi
Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi
Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi Domenico Berardi

......doei Eto'o
Is dat het refrein van de nieuwe single van Marco Borsato?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 augustus 2014 - 09:42   quote  deeplink  
Eto'o komt niet en die gespierde neger komt ons versterken, van qpr
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:28 schreef freakie het volgende:

[..]

hahaha oke:p en ik vertrouw op Frank en zijn maten :)
En ik heb Frank niet horen zeggen dat ie een geweldige actie in huis heeft..
nora
 nora - woensdag 20 augustus 2014 - 10:47   quote  deeplink  
kutzooi
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 augustus 2014 - 11:07   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Remy in ons spel past, hij is heel snel en kan goed koppen. Maar voor de rest geen speciale voetballer, slechte bal controle en overzicht. Wel een goede afmaker, maar ik denk dat hij er weinig van zal bakken hier. maar je weet het nooit.
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:07 schreef NatjosFC het volgende:
Ik denk niet dat Remy in ons spel past, hij is heel snel en kan goed koppen. Maar voor de rest geen speciale voetballer, slechte bal controle en overzicht. Wel een goede afmaker, maar ik denk dat hij er weinig van zal bakken hier. maar je weet het nooit.
27 jaar geloof ik ook. ik denk niet dat die jongen haalbaar is voor Ajax. Verdient op dit miljoen 4 miljoen geloof ik, of in ieder geval afgelopen seizoen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 augustus 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

27 jaar geloof ik ook. ik denk niet dat die jongen haalbaar is voor Ajax. Verdient op dit miljoen 4 miljoen geloof ik, of in ieder geval afgelopen seizoen.
Klopt, 4 miljoen inderdaad.
maar Ajax wil hem dan huren, maar dan moet QPR nog bijna 3 kwart van het salaris zelf opzichnemen.

misschien dat ze Remy willen ruilen voor Sigthorsson ofzo, want Remy moet voor een transfer 10 miljoen kosten.
nora
 nora - woensdag 20 augustus 2014 - 11:53   quote  deeplink  
Als ik dit lees dan is dat ook niet de juiste man voor Ajax we hebben geen zoef de haas nodig maar een voetballer die zeer zeker goed in de kleine ruimte kan voetballen en als ik over zijn kwaliteiten lees dan liggen die niet in de kleine ruimte dus no deal.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 11:55   quote  deeplink  
Ik krijg toch steeds meer het idee dat kleine Marc toch stiekum Healiner leest en onze adviezen serieus neemt. hahahahahahahahahaha. Gaat ie toch over op plan b en draait hij het om. Hij geeft Eto'o een ultimatum. Doet Marc toch goed. Doet me deugd!!
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Iedereen is goed, als ajax die maar goed heeft gescout en er goed over heeft nagedacht. Die 4 miljoen salaris zou wel meevallen, hij wil spelen in de CL
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Vandaag weten we het. Persoonlijk acht ik de kans klein dat hij het doet!
ajacied
 ajacied - woensdag 20 augustus 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Wie zien jullie graag komen dan ? We hebben Shone ook nog die speelt op elke positie top! Zikovich gaat er dit seizoen ook gewoon staan ? Kisnha kan ook in de spits.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Het gaat om KWALITEIT. Niet om we hebben eventueel ook.......dat zijn allemaal halve oplossingen. Met een laag rendement. Ajax heeft een kwalitatief goede individuele scorende spits nodig. En dat hebben we al jaren niet meer gehad!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 augustus 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Het gaat om KWALITEIT. Niet om we hebben eventueel ook.......dat zijn allemaal halve oplossingen. Met een laag rendement. Ajax heeft een kwalitatief goede individuele scorende spits nodig. En dat hebben we al jaren niet meer gehad!!
Milik hebben we toch? De nieuwe Lewandowski hahaha
Een topper met daarachter Zivkovic lijkt me de beste oplossing.
Sigthorsson moet ook gewoon naar QPR joh wij een nieuwe spits erbij
en de selectie is klaar.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Kleine Marc kan moeilijk meer terug om met niks te komen. Daarom gaat hij over op plan B. Kleine Marc wil niet de schlemiel worden bij Ajax!!
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Kleine Marc kan moeilijk meer terug om met niks te komen. Daarom gaat hij over op plan B. Kleine Marc wil niet de schlemiel worden bij Ajax!!
Kleine Marc heeft Eto'o geprobeerd en persoonlijk vind ik de andere opties ook geweldenaars stuk voor stuk. Ajax heeft altijd backups, zo ook als Eto'o niet doorgaat.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Nog een dikke 2 uur te gaan. Eigenlijk weten we het antwoord al........Ik zie kleine Marc niet ineens ons verrassen. Het leuke van dit alles is dat kleine Marc nu moeilijk terug kan met niks. Daarom is plan B een pre. Kleine Marc wil wel serieus genomen worden door iedereen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 12:30 schreef freakie het volgende:
Iedereen is goed, als ajax die maar goed heeft gescout en er goed over heeft nagedacht. Die 4 miljoen salaris zou wel meevallen, hij wil spelen in de CL
Hoezo zou dat wel meevallen?? Sinds wanneer is het salaris voor een voetballer aan ondergeschikt belang van het sportieve?
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Milik hebben we toch? De nieuwe Lewandowski hahaha
Een topper met daarachter Zivkovic lijkt me de beste oplossing.
Sigthorsson moet ook gewoon naar QPR joh wij een nieuwe spits erbij
en de selectie is klaar.
Je zegt dat je hem niet afschrijft, maar door dit soort berichten lijkt me toch echt dat je die jongen naar 1 gespeelde competitiewedstrijd gewoon al afschrijft..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:50 schreef Bobby1972 het volgende:
Nog een dikke 2 uur te gaan. Eigenlijk weten we het antwoord al........Ik zie kleine Marc niet ineens ons verrassen. Het leuke van dit alles is dat kleine Marc nu moeilijk terug kan met niks. Daarom is plan B een pre. Kleine Marc wil wel serieus genomen worden door iedereen!
Hoezo moeilijk terug met niks.. Er is ook gezegd dat deze selectie goed genoeg is en dat men met deze selectie de doelen houd om te overwinteren in de CL.. Als er zich een buitenkans voordoet om een "grote speler" te strikken zal men dat zeker nalaten, en dat zou men dan het liefste als spits willen..

Dat is iets anders als, er komt zeker wat bij want dit is niet goed genoeg..

Ik denk zelfs dat de kans groot aanwezig is dat de selectie gewoon klaar is op Siggy na.

Gezien de pot tegen AZ kan ik daar echt prima mee leven..
Eide
 Eide - woensdag 20 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Kleine Marc kan moeilijk meer terug om met niks te komen. Daarom gaat hij over op plan B. Kleine Marc wil niet de schlemiel worden bij Ajax!!
Waar slaat dit nou weer op? Ik vind het uitstekend wat Overmars doet. Een duidelijke streep trekken: graag of niet.

En daarna kijkt men weer verder hoe er invulling gegeven kan worden aan de behoefte van Frank de Boer. Ik vind de namen die circuleren alles behalve truttig als ik eerlijk ben.
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo zou dat wel meevallen?? Sinds wanneer is het salaris voor een voetballer aan ondergeschikt belang van het sportieve?
Kijk beetje verder denken. Gaat Remy gehaald worden en hij wordt gehuurd is niet al het salaris voor Ajax, wss. Koopt Ajax Remy zal er een zelfde constructie zijn als bij Eto'o. Ik denk zelfs dat hij iets minder wil gaan verdienen als hij maar CL gaat spelen. Sommige spelers kunnen zo denken, dat betekend namelijk dat clubs in Engeland en Spanje wat meer gaan nadenken over Remy want ja als hij goed kan voetballen willen we hem wel hebben. Hij is 27 he.
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:50 schreef Bobby1972 het volgende:
Nog een dikke 2 uur te gaan. Eigenlijk weten we het antwoord al........Ik zie kleine Marc niet ineens ons verrassen. Het leuke van dit alles is dat kleine Marc nu moeilijk terug kan met niks. Daarom is plan B een pre. Kleine Marc wil wel serieus genomen worden door iedereen!
Ik vind dit echt niet kunnen. Rot dan maar op.. Als je met dit beleid na heel veel wanbeleid zo de ploeg terug op de kaart kan krijgen en dan zorgt dat alles klopt, ben je gewoon fantastisch bezig.

Over 2 uur was het niet zo dat de nieuwe speler er moest zijn he, hij wil antwoord van Eto'o en als hij nee zegt gaan ze verder kijken. ZO gaat dat bij het voetbal, moeilijk voor je, ik snap het. We helpen je wel met het verwerken.

Het is niet een plan b, het is gewoon het lijstje afwerken. Ze zijn wss ook allang bezig met de 2e, 3e en 4e van het lijstje. Berichtgeving is niet altijd waar, je kan beter met 3/4 spelers tegelijk bezig zijn dan op 1 paard wedden.
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Kijk beetje verder denken. Gaat Remy gehaald worden en hij wordt gehuurd is niet al het salaris voor Ajax, wss. Koopt Ajax Remy zal er een zelfde constructie zijn als bij Eto'o. Ik denk zelfs dat hij iets minder wil gaan verdienen als hij maar CL gaat spelen. Sommige spelers kunnen zo denken, dat betekend namelijk dat clubs in Engeland en Spanje wat meer gaan nadenken over Remy want ja als hij goed kan voetballen willen we hem wel hebben. Hij is 27 he.
En welke constructie zou er bij Eto zijn dan? Is volgens mij niets over naar buiten gebracht..

Maar nog steeds geld, die jongen gaat niet voor minder dan die 4 miljoen spelen. En inderdaad is hij 27, een speler van die leeftijd die echt kwaliteiten heeft, is voor Ajax onhaalbaar in mijn optiek..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 17:12   quote  deeplink  
"Er is ook gezegd dat deze selectie goed genoeg is en dat men met deze selectie de doelen houd om te overwinteren in de CL"

wanneer is dit gezegd en waar kan ik dat lezen Remco?
martymcfly
 martymcfly - woensdag 20 augustus 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Volgens is het wel een goed teken dat je nog niks hoort.als het nee was hadden we het allang gehoord
Nu zijn ze misschien aan het onderhandelen. Wie weet?
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Marc na het afzeggen van Eto'o het erbij laat. Natuurlijk moet men wel iemand vinden die past in het plaatje. Wanneer je aangeeft dat je overgaat op plan B, kun je niet vervolgens met niks komen. Die uitspraak zal zeker gegrond zijn. Dat is wat ik bedoel.

Wanneer Blind op het laatst wegvalt en er geen vervanging meer bij komt ( om welke reden dan ook) is er duidelijk sprake van een aderlating. Die kleine verschillen kunnen net het verschil zijn tussen niks en succes. En dat is nu het risico wat er heerst bij Ajax. Waarom is Ajax niet instaat om dat risico te verkleinen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oke mannen wat vinden wij van eto'o.....









0.0168008