BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 augustus 2014 - 13:28   quote  deeplink  
5 middenvelders 2 spitsen straks
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 13:28 schreef hotjumper het volgende:
5 middenvelders 2 spitsen straks
Kazim
Manu
te Vrede
Immers
Achahbar

kunnen er in principe allemaal spelen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 27 augustus 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Heeft nog een schorsing uit 2012 open staan, toen hij bij Olympiakos speelde. Dus had sowieso niet mee mogen doen. Mochten we de poulefase halen, mag hij ook dan nog een wedstrijd niet mee doen vanwege diezelfde schorsing.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 15:17   quote  deeplink  
Feyenoord kan snel gaan genieten van Colin Kazim-Richards. De aanvaller lijkt komend weekeinde, als de Rotterdammers het in Enschede opnemen tegen FC Twente, zijn debuut te maken.

Rutten heeft op de persconferentie in de aanloop naar het Europese treffer met FC Zorya Luhansk laten weten dat Kazim-Richards komende zondag bij de wedstrijdselectie van Feyenoord zit. Volgens de keuzeheer staat de 35-voudig Turks international er 'fysiek goed op'. De oefenmeester hoopt dat de geboren Engelsman tegen FC Twente zijn debuut maakt op de Nederlandse velden.

In Europees verband kan Kazim-Richards voorlopig nog niet schitteren. De spits, die ook op de flank uit de voeten kan, heeft nog een schorsing staan uit 2012. In die tijd speelde de voorhoedespeler bij Olyampiakos en raakte hij na een Europese wedstrijd betrokken bij een opstootje. Eventueel mist Kazim-Richards ook het eerste groepsduel in de Europa League, want hij kreeg een schorsing van drie duels, meldt RTV Rijnmond.
beuk
 beuk - woensdag 27 augustus 2014 - 15:28   quote  deeplink  
Slim gedaan van Feyenoord op Kazim bij de selectie voor EL te zetten. Is toch nog niet fit en zo gaan er 2 van de 3 geschorste wedstrijden af!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 15:28 schreef beuk het volgende:
Slim gedaan van Feyenoord op Kazim bij de selectie voor EL te zetten. Is toch nog niet fit en zo gaan er 2 van de 3 geschorste wedstrijden af!
Precies! En op internet nu alweer het negatieve verhaal of Feyenoord t überhaupt geweten had, ja natuurlijk wisten ze dat.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 18:00   quote  deeplink  
Mooi, kan niet wachten om hem te zien vlammen..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 augustus 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 15:28 schreef beuk het volgende:
Slim gedaan van Feyenoord op Kazim bij de selectie voor EL te zetten. Is toch nog niet fit en zo gaan er 2 van de 3 geschorste wedstrijden af!
Telt niet spelen maar wel in selectie dan mee?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Ja. Opgegeven bij de Uefa, je geefft 23 man op, ook degenen die schorsing uitzitten
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 augustus 2014 - 22:56   quote  deeplink  
Okee. Dank.
Slim staaltje van de club inderdaad.
Daar houden we van.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 29 augustus 2014 - 10:44   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/110431/video-kazimrichards-geniet-van-ontlading-in-de-kuip-?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Welkom in de Kuip Kazim.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:56 schreef FR-Henk het volgende:
Okee. Dank.
Slim staaltje van de club inderdaad.
Daar houden we van.
Slim.... Ja, dat is onze MvG.
.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Haha die kop geweldig..d:-)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:36   quote  deeplink  
LOL wat een vent.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Zit tegen Twente dan eindelijk bij de selectie..d:-)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Hoppaaaaaaa
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Kazim t beest!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Gek genoeg heb ik hoge verwachtingen van hem.
Niet realistisch en nergens op gebaseerd.
Maar toch...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Als ik m zo zie, die jongen heeft er zin in.

Weet alleen nog niet waarin.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:46   quote  deeplink  
Haha laat me raden..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Heb je gemist man..

Wanneer kom je nu..(¿)
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 17:18   quote  deeplink  
Vanavond in de basis bij jong Feyenoord.
Barabas
 Barabas - maandag 01 september 2014 - 17:35   quote  deeplink  
Kijk es an...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Das over twee weken meespelen tegen Willem 2..
kraaitje
 kraaitje - maandag 01 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
waarom heeft Rutten hem niet 20 minuten laten mee ballen gisteren
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 september 2014 - 18:17   quote  deeplink  
Dan maar hopen en duimen dat het mee valt met deze 'spits' ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 september 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:55 schreef FR-Henk het volgende:
Gek genoeg heb ik hoge verwachtingen van hem.
Niet realistisch en nergens op gebaseerd.
Maar toch...
Tja overal mislukt , net zoals Guidetti en Pellé : Dus wie weet snoert ie de criticasters de mond en scoort ie aan de lopende band!!!
G-child
 G-child - maandag 01 september 2014 - 18:22   quote  deeplink  
Ik wil hem wel eens zien in de duels! Lekker beuken en snel wegwezen
Milo
 Milo - maandag 01 september 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Kazim de Turkse sloper!
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Colin Kazim-Richards heeft maandag zijn eerste speelminuten in Feyenoord-shirt gemaakt sinds zijn komst naar De Kuip. De spits speelde volgens afspraak een uur mee in de competitiewedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong FC Dordrecht (6-1 winst) en was na afloop niet ontevreden. Ik ben blij dat ik speelminuten heb gemaakt, sprak Kazim-Richards op Varkenoord. Voor mij is dit een goede opstap om volledig wedstrijdfit te worden.

De aanvaller, die half augustus door Feyenoord op huurbasis werd overgenomen van Bursaspor, liet weten een uitstekend gevoel te hebben overgehouden aan zijn eerste weken als Feyenoorder. Ik ben hier met open armen ontvangen. Het is ongelofelijk hoeveel mensen mij de afgelopen tijd succes hebben gewenst, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Voor die betrokkenheid ben ik enorm dankbaar en ik hoop iedereen terug te betalen met goede prestaties voor Feyenoord. Mijn familie en ik voelen ons in korte tijd al helemaal thuis bij deze club en in deze stad.

Hoewel Kazim-Richards nog maar kort deel uitmaakt van de selectie van trainer Fred Rutten, kreeg hij de voorbije periode al een goede indruk van zijn nieuwe ploeggenoten. We hebben een kwalitatief goede en talentvolle groep, sprak hij. Het mooiste is dat we onderling echt een team vormen. Dat is zeker niet bij alle clubs waar ik heb gespeeld het geval geweest. We trainen elke dag keihard en iedereen is hongerig naar succes. Dat vind ik erg positief om te zien, want ik ben een winnaar en haat het om te verliezen. Ik zal elke dag 100% geven voor Feyenoord, om zowel in Nederland als in de Europa League voor het hoogst haalbare te gaan.

http://www.fr-fans.nl/nieuws/het-mooiste-is-dat-we-onderling-echt-een-team-vormen-13247/
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 september 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:
Colin Kazim-Richards heeft maandag zijn eerste speelminuten in Feyenoord-shirt gemaakt sinds zijn komst naar De Kuip. De spits speelde volgens afspraak een uur mee in de competitiewedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong FC Dordrecht (6-1 winst) en was na afloop niet ontevreden. Ik ben blij dat ik speelminuten heb gemaakt, sprak Kazim-Richards op Varkenoord. Voor mij is dit een goede opstap om volledig wedstrijdfit te worden.

De aanvaller, die half augustus door Feyenoord op huurbasis werd overgenomen van Bursaspor, liet weten een uitstekend gevoel te hebben overgehouden aan zijn eerste weken als Feyenoorder. Ik ben hier met open armen ontvangen. Het is ongelofelijk hoeveel mensen mij de afgelopen tijd succes hebben gewenst, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Voor die betrokkenheid ben ik enorm dankbaar en ik hoop iedereen terug te betalen met goede prestaties voor Feyenoord. Mijn familie en ik voelen ons in korte tijd al helemaal thuis bij deze club en in deze stad.

Hoewel Kazim-Richards nog maar kort deel uitmaakt van de selectie van trainer Fred Rutten, kreeg hij de voorbije periode al een goede indruk van zijn nieuwe ploeggenoten. We hebben een kwalitatief goede en talentvolle groep, sprak hij. Het mooiste is dat we onderling echt een team vormen. Dat is zeker niet bij alle clubs waar ik heb gespeeld het geval geweest. We trainen elke dag keihard en iedereen is hongerig naar succes. Dat vind ik erg positief om te zien, want ik ben een winnaar en haat het om te verliezen. Ik zal elke dag 100% geven voor Feyenoord, om zowel in Nederland als in de Europa League voor het hoogst haalbare te gaan.

http://www.fr-fans.nl/nieuws/het-mooiste-is-dat-we-onderling-echt-een-team-vormen-13247/
Das mooi!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door hotjumper --
Nicotti
 Nicotti - maandag 01 september 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:
Colin Kazim-Richards heeft maandag zijn eerste speelminuten in Feyenoord-shirt gemaakt sinds zijn komst naar De Kuip. De spits speelde volgens afspraak een uur mee in de competitiewedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong FC Dordrecht (6-1 winst) en was na afloop niet ontevreden. Ik ben blij dat ik speelminuten heb gemaakt, sprak Kazim-Richards op Varkenoord. Voor mij is dit een goede opstap om volledig wedstrijdfit te worden.

De aanvaller, die half augustus door Feyenoord op huurbasis werd overgenomen van Bursaspor, liet weten een uitstekend gevoel te hebben overgehouden aan zijn eerste weken als Feyenoorder. Ik ben hier met open armen ontvangen. Het is ongelofelijk hoeveel mensen mij de afgelopen tijd succes hebben gewenst, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Voor die betrokkenheid ben ik enorm dankbaar en ik hoop iedereen terug te betalen met goede prestaties voor Feyenoord. Mijn familie en ik voelen ons in korte tijd al helemaal thuis bij deze club en in deze stad.

Hoewel Kazim-Richards nog maar kort deel uitmaakt van de selectie van trainer Fred Rutten, kreeg hij de voorbije periode al een goede indruk van zijn nieuwe ploeggenoten. We hebben een kwalitatief goede en talentvolle groep, sprak hij. Het mooiste is dat we onderling echt een team vormen. Dat is zeker niet bij alle clubs waar ik heb gespeeld het geval geweest. We trainen elke dag keihard en iedereen is hongerig naar succes. Dat vind ik erg positief om te zien, want ik ben een winnaar en haat het om te verliezen. Ik zal elke dag 100% geven voor Feyenoord, om zowel in Nederland als in de Europa League voor het hoogst haalbare te gaan.

http://www.fr-fans.nl/nieuws/het-mooiste-is-dat-we-onderling-echt-een-team-vormen-13247/
Maar hoe heeft ie gespeeld? das de vraag. :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Niet al te aanwezig begreep ik.
jacky chan
 jacky chan - maandag 01 september 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Heeft ie gescored dan??
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Veel ogen op Varkenoord waren logischerwijs gericht op Colin Kazim-Richards. De aanwezige toeschouwers waren nieuwsgierig naar de fysiek beresterke aanvaller, die tijdens de zomerse transferperiode op huurbasis werd overgenomen van het Turkse Bursaspor. In zijn eerste speelminuten in Feyenoord-shirt toonde hij zich bij vlagen een balvast aanspeelpunt in de punt van de aanval, waar hij werd geflankeerd door Anass Achahbar en Elvis Manu.

Toch was het laatstgenoemde die in de eerste helft de meeste waarde had voor de ploeg. De rappe aanvaller, vorige week nog de held in De Kuip door Feyenoord naar de groepsfase van de Europa League te schieten, was tweemaal trefzeker en had daardoor een groot aandeel in de 3-0 voorsprong die Feyenoord al na een half uur spelen te pakken had.

Na negen minuten spelen was Manu het eindstation van een prima aanval over de linkerkant, waarbij Wessel Dammers het strafschopgebied in sneed en de bal net voordat de uitkomende doelman erbij kon slim opzij legde. Bij zijn tweede doelpunt toonde hij zich attenter dan de defensie van de bezoekers en tikte de bal na een scrimmage van dichtbij tegen het net. Tussendoor had Dammers voor een van de hoogtepunten van de avond gezorgd, door zijn ploeg binnen een kwartier op 2-0 te zetten. Hij deed dat op schitterende wijze, met een kiezelhard afstandsschot in de kruising.

De tussenstand van 3-0 die na een half uur op het scorebord stond, gaf niet geheel de verhoudingen op het veld weer. Daarvoor was Jong FC Dordrecht in de eerste helft te vaak dreigend opgedoken voor het doel van de prima keepende Ronald Graafland. De doelman hield de bezoekers enkele keren van scoren af en kreeg na een schot van Adnan Alisic ook wat hulp van de lat, maar moest kort voor rust alsnog buigen. Dat was toen Sal van Wermeskerken alleen op hem af kwam en de bal technisch fraai over hem heen liftte.

Jong FC Dordrecht leek daardoor nieuwe hoop te mogen koesteren op een goed resultaat, maar die werd kort na aanvang van het tweede bedrijf al de grond in geboord. Verantwoordelijke daarvoor was Dammers, die zeven minuten na rust zijn tweede treffer voor zijn rekening nam. Hij kopte de bal diagonaal in de verre hoek, na een indraaiende voorzet vanaf de rechterkant van Achahbar.

Daarmee was het duel definitief beslist, wat Jong Feyenoord/Excelsior er niet van weerhield om te blijven zoeken naar meer doelpunten. Dat leverde de ploeg ruim een kwartier voor tijd een vijfde doelpunt op, die van de voet kwam van Robbert de Vos. De middenvelder werd door een slimme steekpass van Achahbar alleen voor doelman Virgil Deen gezet, waarna hij de bal koelbloedig in de verre hoek schoof: 5-1. In de slotminuut nam Achahbar zelf nog een doelpunt voor zijn rekening, door een door Manu verdiende strafschop feilloos in de linkerhoek te schuiven
jacky chan
 jacky chan - maandag 01 september 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Oh Collins stond op doel....weer een keeper erbij
jacky chan
 jacky chan - maandag 01 september 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Richards dan he?? Wel goed zeggen Jacky!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:
Colin Kazim-Richards heeft maandag zijn eerste speelminuten in Feyenoord-shirt gemaakt sinds zijn komst naar De Kuip. De spits speelde volgens afspraak een uur mee in de competitiewedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong FC Dordrecht (6-1 winst) en was na afloop niet ontevreden. Ik ben blij dat ik speelminuten heb gemaakt, sprak Kazim-Richards op Varkenoord. Voor mij is dit een goede opstap om volledig wedstrijdfit te worden.

De aanvaller, die half augustus door Feyenoord op huurbasis werd overgenomen van Bursaspor, liet weten een uitstekend gevoel te hebben overgehouden aan zijn eerste weken als Feyenoorder. Ik ben hier met open armen ontvangen. Het is ongelofelijk hoeveel mensen mij de afgelopen tijd succes hebben gewenst, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Voor die betrokkenheid ben ik enorm dankbaar en ik hoop iedereen terug te betalen met goede prestaties voor Feyenoord. Mijn familie en ik voelen ons in korte tijd al helemaal thuis bij deze club en in deze stad.

Hoewel Kazim-Richards nog maar kort deel uitmaakt van de selectie van trainer Fred Rutten, kreeg hij de voorbije periode al een goede indruk van zijn nieuwe ploeggenoten. We hebben een kwalitatief goede en talentvolle groep, sprak hij. Het mooiste is dat we onderling echt een team vormen. Dat is zeker niet bij alle clubs waar ik heb gespeeld het geval geweest. We trainen elke dag keihard en iedereen is hongerig naar succes. Dat vind ik erg positief om te zien, want ik ben een winnaar en haat het om te verliezen. Ik zal elke dag 100% geven voor Feyenoord, om zowel in Nederland als in de Europa League voor het hoogst haalbare te gaan.

http://www.fr-fans.nl/nieuws/het-mooiste-is-dat-we-onderling-echt-een-team-vormen-13247/
Mooie woorden van Kâzim..
tomson
 tomson - dinsdag 02 september 2014 - 00:35   quote  deeplink  
Liep niet zo heel lekker vanavond (hoorde ik van enkele toeschouwers) ondnks de ruime winst liep er bij Kazim niet veel goed..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 september 2014 - 00:39   quote  deeplink  
tja, zal best. Als het zijn eerste minuten zijn sinds een lange tijd, dan zal ie er weer even in moeten komen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 00:40   quote  deeplink  
Heeft twee weken de tijd om klaar gestoomd te worden..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 02:00   quote  deeplink  
2a77992cf132974f7e7a5bb759ca44ee_702_300.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 02:31   quote  deeplink  
Kazim-Richards: 'Sta er als trainer mij nodig heeft'

(http://youtu.be/fjTnbC3xzmw)
sevillana
 sevillana - woensdag 03 september 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:40 schreef Stylzz het volgende:
Kazim t beest!
hoop dat dit in positieve zin uitpakt
ar
 ar - woensdag 03 september 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Als hij "losgelaten" wordt schijt elke verdediger 7 kleuren stront denk ik.
JanM
 JanM - woensdag 03 september 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Als ik 'm zo hoor is 'ie er helemaal klaar voor! Verras ons maar Colin!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 september 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Verwachtingen laag houden.
Lult wel makkelijk en geen leeghoofd.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Verwacht er eigenlijk niks van, net als Guidetti en Pelle
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:

Colin Kazim-Richards is enorm onder de indruk geraakt van Elvis Manu.

De 28-jarige aanvaller, die dit seizoen gehuurd wordt van Bursaspor, helpt zijn teamgenoot echter graag nog verder te ontwikkelen.

In de wedstrijd tegen Jong FC Dordrecht gaf Kazim-Richards constant tips aan Manu. "Dat doe ik, omdat er hier zoveel talent is. Dan kan ik mijn ervaring overbrengen op deze grote talenten. Ik zou dom zijn als ik dat niet zou doen", vertelde Kazim-Richards aan RTV Rijnmond.

Bij Manu zorgden de tips direct voor twee doelpunten en een versierde strafschop. "Ik hielp hem om bijvoorbeeld weer in positie te komen. Als Elvis in positie is, is hij net een Ferrari. Hij is moeilijk te stoppen. Maar als hij niet in positie is, krijgt hij de bal ook niet", aldus de spits.
Zo kan hij natuurlijk ook van waarde zijn (mits waar)
netsurfer
 netsurfer - donderdag 04 september 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 11:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zo kan hij natuurlijk ook van waarde zijn (mits waar)
Ik vind het allemaal een beetje te wijs klinken. Maak het nou eerst zelf maar waar voor je met adviezen gaan komen. Iets zegt me dat het niet veel gaat worden met hem, nergens op gebaseerd, maar gewoon een gevoel. Nee, laat maar lekker Mitchel Tevrede in de punt staan, de scoort wel tussen de 15 en 20 goals en zal steeds balvaster worden ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..









0.0108549