BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 september 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:59 schreef van geil het volgende:
laatste eindstation.
Inderdaad, vlak voor t balverlies.
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 15:40   quote  deeplink  
n aftrap is balverlies ja.
:)
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 22 september 2014 - 15:52   quote  deeplink  
Kazim houdt de bal beter vast dan welke andere speler ooit. Ik vind hem in dit opzicht beter dan pelle. Als ie de bal eenmaal heeft dan doet ie iets moois behalve als ie op doel schiet. Te Vrede is een veel beperkte speler maar wel een echte afmaker. 442 met lange bal op kazim, die te vrede in stelling brengt? is slechts een tactische oppering...
Felbm
 Felbm - maandag 22 september 2014 - 16:10   quote  deeplink  
Wat mij betreft deze man in de basis en tevrede als pinch-hitter of voor de breedte. Vind het niveau verschil te groot. Tevrede is alleen maar gevaarlijk als de voorzetten van de flanken goed zijn. (en die zijn nu juist net bagger) Qua positie spel over de grond komt Tevrede behoorlijk te kort t.o.v. Kazim. En ik denk als Kazim de tijd krijgt om wedstrijdritme op te doen.... volgen de goals ook vanzelf.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 00:15   quote  deeplink  
Kâzim lag hele nacht wakker: 'Ben nog steeds boos op mijzelf'

e72ea0b6a5a3617e6143807240dafde0_800_600.jpg

Colin Kâzim-Richards heeft vannacht niet goed geslapen. De spits van Feyenoord zat met zijn hoofd bij zijn gemiste kansen, die nog steeds door zijn hoofd rondspoken. ''Ik werd wakker met een verslagen gevoel, nog steeds boos op mezelf'', vertelde de 28-jarige aanwinst tegenover Feyenoord TV.

''Ik heb al mijn kansen teruggekeken, maar er veranderde helaas niets. Zo ben ik nu eenmaal. Ik heb de hele nacht wakker gelegen. Het was frustrerend. Maar we hebben weer een wedstrijd op woensdag, dus we moeten door. Daar kunnen we ons nu op focussen en de positieve dingen van deze wedstrijd meenemen. Ook de supporters'', aldus Kâzim-Richards.

Zijn naam werd voortdurend door De Kuip gescandeerd. ''Dat betekent veel voor me. Ook al gaat het niet goed, de fans zien dat je hard werkt. Dan is het fijn dat ze je een boost geven. Bij die grote misser vlak voor rust scandeerden ze nog steeds mijn naam. Het was een heel goed moment om met mijn hoofd weer omhoog te kijken en voor de volgende wedstrijd te gaan.''
Bron:Feyenoordtv
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 september 2014 - 08:20   quote  deeplink  
Wij ook.
JanM
 JanM - dinsdag 23 september 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Hij zal het toch zelf wel het beste weten?

'Ik ben gewoon een echte spits en bij Feyenoord krijg ik nu de kans'

Dinsdag, 23 september 2014 om 09:52

Feyenoord was zondag in de Klassieker beter dan Ajax, maar wist zichzelf niet te belonen met een doelpunt en ging met 0-1 onderuit. De ploeg van Fred Rutten maakte dit seizoen pas vier doelpunten en geen enkele club in het betaalde voetbal scoorde dit voetbaljaar minder. Heracles Almelo (hekkensluiter van de Eredivisie) en MVV (Jupiler League) staan ook op vier goals.

/

Colin Kazim-Richards moet het 'doelpuntenprobleem' gaan oplossen, maar was tegen Ajax ook nog niet echt scherp. Hij is ervan overtuigd dat de goals snel gaan komen, nu hij bij Feyenoord als spits mag spelen. "Ik hoef geen vacatures meer op te vullen, Feyenoord heeft volop goede buitenspelers in de selectie", zegt de aanvaller in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Bij zijn vorige clubs moest Kazim-Richards op verschillende posities spelen, omdat andere spelers wegvielen. "Dat is mijn grote probleem geweest", denkt de in Engeland geboren Turk. "Een man die goed is in honderd dingen, blinkt nooit uit in één aspect. Ik kwam op rechts, op links en achter de spitsen terecht. Terwijl ik gewoon een echte spits ben. Bij Feyenoord krijg ik nu die kans."
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 14:05   quote  deeplink  
Kijken of hij Woensdag slaapt ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Tuurlijk na een hattrick slaap je altijd lekker..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Kazim-Richards: Hoop dat Feyenoord optie licht

2a77992cf132974f7e7a5bb759ca44ee_702_300.jpg

Colin Kazim-Richards maakte afgelopen zondag, nota bene tegen aartsrivaal Ajaks, zijn debuut in de basis van Feyenoord.

De spits miste een enorme kans, maar kon verder wel leven met zijn optreden. Ik ben blij dat ik zon grote Klassieker kon spelen. Voor een eerste wedstrijd was het oké, maar ik moet doorgaan in de wedstrijden die komen.

Woensdag wacht Go Ahead Eagles, in de tweede ronde van de KNVB-beker. Een belangrijk duel voor de Rotterdammers. Maar elke wedstrijd is belangrijk. Na een paar nederlagen moeten we het gevoel van winnen weer krijgen, aldus Kazim-Richards.

De aanvaller maakte zondag tegen Ajax een goede indruk. Hij hoopt die lijn door te trekken. Ik wil hier blijven, wil dat Feyenoord de optie licht. Voel me fijn hier. Bij andere clubs ben ik weggegaan omdat mijn familie niet happy was of door politieke spelletjes, niet betaald krijgen op tijd bijvoorbeeld. Veel mensen weten dat niet. Ze zien alleen wat op papier staat en dat ik niet veel gespeeld heb.

Bij Feyenoord voel ik mij goed, ik leer iedere dag. Laatst zei ik nog tegen mijn vader dat ik hier eerder had willen spelen in mijn carrière. Ik hoop dat ik hier slaag.

Bron::FRFanatic
O

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Hoop ook zo dat ie het gaat maken hier..
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 16:36   quote  deeplink  
Dan hoop ik fijn een stukje met je mee...

Hij moet er van mij 15 maken als we die optie gaan lichten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Verleng dan maar want dat gaat ie op zeker doen..
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 17:46   quote  deeplink  
dat is n lat voor Limbodansers
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Kâzim-Richards niet eens met kritiek Gullit:"Hij praat bullshit".

600x400-kazimrich.JPG

Colin Käzim-Richards is het niet eens met de kritiek van voormalig voetballer en trainer Ruud Gullit. De analist is niet onder de indruk van de nieuwe 28-jarige aanvaller van Feyenoord, maar Kazim-Richards vindt de uitspraken van Gullit onzin.

Gullit vertelde in het voetbalpraatprogramma Studio Voetbal dat de huurling géén echte spits is. Dat zie je aan de manier waarop hij positie kiest voorin. Een keer is hij in de positie geweest om te scoren en daar schrok hij bijna van, aldus Gullit, die het raar vindt dat Mitchell Te Vrede niet de eerste spits bij Feyenoord is.

Kazim-Richards heeft veel respect voor Gullit, maar hij is het uiteraard niet eens met de oud-speler van onder meer Feyenoord, PSV en AC Milan. Iedereen heeft een mening in het voetbal. Hij is een geweldige speler, een van de grootste aller tijden. Maar hij praat bullshit'', was de spits in kwestie duidelijk tegenover de NOS.
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Hij is nog niet zo goed ingeburgerd...

Beste Kazim. Ruud Gullit wordt betaald om uit zijn nek te lullen.

Onzin uitkramen heeft hij onbewust tot kunst verheven.
ar
 ar - dinsdag 23 september 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Lekker recht voor z,n raap.
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 16:41 schreef RenatoBos het volgende:
Verleng dan maar want dat gaat ie op zeker doen..
Lijkt er wel op ja.... Eerst zien!
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 21:27 schreef ar het volgende:
Lekker recht voor z,n raap.
Volgens mij heeft hij Gullit ook gezien bij de eerste aflevering van Match of the Day; Ruud heeft zichzelf daar zo belachelijk zitten maken dat zelfs de tabloids met plaatsvervangende schaamte meldden dat hij niet als analist zou terugkeren bij het programma.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 21:11 schreef RenatoBos het volgende:
Kâzim-Richards niet eens met kritiek Gullit:"Hij praat bullshit".

[ afbeelding ]

Colin Käzim-Richards is het niet eens met de kritiek van voormalig voetballer en trainer Ruud Gullit. De analist is niet onder de indruk van de nieuwe 28-jarige aanvaller van Feyenoord, maar Kazim-Richards vindt de uitspraken van Gullit onzin.

Gullit vertelde in het voetbalpraatprogramma Studio Voetbal dat de huurling géén echte spits is. Dat zie je aan de manier waarop hij positie kiest voorin. Een keer is hij in de positie geweest om te scoren en daar schrok hij bijna van, aldus Gullit, die het raar vindt dat Mitchell Te Vrede niet de eerste spits bij Feyenoord is.

Kazim-Richards heeft veel respect voor Gullit, maar hij is het uiteraard niet eens met de oud-speler van onder meer Feyenoord, PSV en AC Milan. Iedereen heeft een mening in het voetbal. Hij is een geweldige speler, een van de grootste aller tijden. Maar hij praat bullshit'', was de spits in kwestie duidelijk tegenover de NOS.
http://nos.nl/video/701959-kazimrichards-gullit-praat-onzin.html
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 06:53   quote  deeplink  
Joh, straks gaat hij ook nog zeggen dat Ruud Gullit een neger is.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 september 2014 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 06:53 schreef Stylzz het volgende:
Joh, straks gaat hij ook nog zeggen dat Ruud Gullit een neger is.
Dat mag niet meer he, iemand neger noemen alleen maar omdat hij een donkere huid heeft
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat mag niet meer he, iemand neger noemen alleen maar omdat hij een donkere huid heeft
maar hij heeft ook grote lippen?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 september 2014 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar hij heeft ook grote lippen?
nee dat is zijn vrouw
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee dat is zijn vrouw
Die heeft toch gaten waar haar handen horen te zitten?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Zijn handen bedoel je..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 11:21   quote  deeplink  
Kazim-Richards: 'Ik hoop dat ik hier slaag'

(http://youtu.be/xA0vEqaTF_4)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 12:01   quote  deeplink  
kut van Geel.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/401523/feyenoord-heeft-z-n-zaakjes-rond-kazim-prima-op-orde-een-risicoloze-constructie-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

Colin Kazim-Richards uitte dinsdag de nadrukkelijke wens om langer dan één seizoen bij Feyenoord te spelen. De Rotterdammers hebben een optie om de spits transfervrij over te nemen van zijn Turkse werkgever Bursaspor.

Aan het mogelijke vastleggen van Kazim-Richards zijn geen risico's verbonden, licht technisch directeur Martin van Geel woensdag toe in gesprek met RTV Rijnmond. "Dit is voor Feyenoord een risicoloze constructie", zegt Van Geel over de optie in het contract van de aanvaller. Kazim-Richards kan, wanneer Feyenoord door wil met de aanvaller, transfervrij de definitieve overstap naar Rotterdam maken.

"We beslissen uiteraard in een later stadium of we dat doen, maar op deze manier hebben we dingen alvast goed geregeld", aldus Van Geel. Kazim-Richards liet duidelijk blijken het prima naar zijn zin te hebben in de havenstad. "Ik wil hier blijven en hoop dat Feyenoord de optie licht", gaf de international van Turkije eerder te kennen.

Volgens de regio-omroep kan Kazim-Richards een contract voor twee seizoenen tekenen, wanneer hij weet te overtuigen in de Kuip. Feyenoord zou met de speler al een akkoord bereikt hebben over het salaris dat hij in die twee seizoenen zal gaan verdienen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Wanbeleid..!!!
sportverteller
 sportverteller - woensdag 24 september 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk...!!! Wat bezielt zo'n TD om een potentiële spits zonder risico transfervrij op te halen?
VVout
 VVout - woensdag 24 september 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Zou een Zeeuw kunnen zijn!
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 13:35   quote  deeplink  
zonder risico?
sportverteller
 sportverteller - woensdag 24 september 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 13:35 schreef van geil het volgende:
zonder risico?
Als we de standaardrisico's, die altijd gelden, buiten beschouwing laten, vind ik dit een aankoop zonder risico. Zeker als je hem een seizoen lang binnen de eigen selectie kan bekijken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 13:34 schreef VVout het volgende:
Zou een Zeeuw kunnen zijn!
3d-mad.gif
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 13:34 schreef VVout het volgende:
Zou een Zeeuw kunnen zijn!
Zonder risico?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 september 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 13:34 schreef VVout het volgende:
Zou een Zeeuw kunnen zijn!
dan zijn toch allemaal danny blinds?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 14:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dan zijn toch allemaal danny blinds?
Wat zei je Henny Huisman..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 september 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 14:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat zei je Henny Huisman..
hahahahahahaha
impreza
 impreza - woensdag 24 september 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Ben heel benieuwd vanavond.
Barabas
 Barabas - woensdag 24 september 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 17:42 schreef MMM het volgende:
Wanneer is deze aankoop van je fit Martin? Laatste wedstrijd in februari, misschien in die maand ook weer fit?
Dit werd eerder als een mogelijke reden aangevoerd....

Prima gedaan Van Geel
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 23:33   quote  deeplink  
Kazim: 'Ik zei tegen mezelf: er gaat iets groots gebeuren'

600x400-01763317.JPG

Colin Kazim-Richards zat de hele zomer in de sportschool. De aanvaller was bij Bursaspor op een zijspoor beland en wist dat hij hard moest werken om nog iets van zijn carrière te maken. Uiteindelijk meldde Feyenoord zich in Turkije en voor Kazim is dat het bewijs dat hard werken loont.

Wat je erin stopt, krijg je terug, in je leven, op je werk, gewoon overal, vertelt de spits tegenover RTV Rijnmond. Ik heb tegen mijzelf gezegd: er gaat iets groots gebeuren dit seizoen. Ik heb hard gewerkt en dan zie je dat je er iets voor terugkrijgt.

Nog steeds is Kazim in de sportschool te vinden. Als ik niet in een sportschool ben dan voelt het alsof ik niks heb gedaan. Je kan makkelijk in een routine van niks doen komen en het is moeilijk om zon routine te breken, zegt de gemotiveerde Kazim-Richards.

Die arbeid levert de voetballer een imposant lichaam op. Mijn snelheid komt van kracht. Boëtius en Basacikoglu zijn van nature snel. Ik moet het van mijn kracht hebben, anders kom ik niet vooruit. Balvast is Kazim ook door zijn fysiek. Daarmee lever ik een bijdrage aan de ploeg. Als ik steeds de bal verlies moeten zij steeds terugrennen.

Toch wil de 28-jarige huurling binnenkort bekend staan om iets anders. Ik hoop dat je in het volgende interview kunt zeggen dat ik veel scoor. Dat ik op die manier óók mijn bijdrage kan leveren aan Feyenoord.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 22:58   quote  deeplink  
Goal Kazim go Ahead Eagles-Feyenoord

(http://youtu.be/Tx0T_yDI_sg)
MMM
 MMM - zaterdag 27 september 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Zeer sterk aan de bal en een geweldige goal!
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 22:59 schreef MMM het volgende:
Zeer sterk aan de bal en een geweldige goal!
+1
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 22:59 schreef MMM het volgende:
Zeer sterk aan de bal en een geweldige goal!
En oogt mij ook een stuk sneller dan voorheen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 23:08   quote  deeplink  
Kâzim-Richards: 'Ik hoorde El Ahmadi shoot roepen''

6624f6a5e34b27960e9c188884366660_800_600.jpg

Colin Kazim-Richards maakte zaterdagavond een wereldgoal in het tweede treffen met Go Ahead Eagles van deze week. De wedstrijd was al beslist, maar met de 0-3 in Deventer tekende hij voor het mooiste eredivisiedoelpunt van het lopende seizoen.

''Ik kan het me niet goed meer herinneren. Karim El Ahmadi riep shoot toen ik wegdraaide en dat deed ik dus ook'', blikt de spits terug tegenover RTV Rijnmond. Voor dat doelpunt was Kazim niet helemaal tevreden over zijn spel. ''Bij het eigen doelpunt miste ik de bal ervoor, dat moet beter'', bleef hij kritisch.

Achteraf was het uiteraard een mooi avondje. ''Het is een hele belangrijke overwinning voor Feyenoord. We moeten veel punten goed maken. Het was lekker om meteen voor de tweede keer tegen Go Ahead te spelen. Ik ben blij dat ik op het scorebord sta, maar de drie punten zijn het belangrijkste. We stijgen weer op de ranglijst en houden de nul.''

Kazim-Richards ging in de wedstrijd een gesprek met scheidsrechter Kuipers aan na vermeende racistische uitingen op de tribune. ''Daar wil ik niet veel over zeggen. We moeten ons concentreren op ons spel, dat is het belangrijkst. Als de scheids het wil vertellen, dan moet hij dat doen. Ik begrijp je vraag, maar ik ga er geen issue van maken.''
Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door RenatoBos --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 september 2014 - 23:10   quote  deeplink  
Lekkere goal
van geil
 van geil - zaterdag 27 september 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 23:08 schreef RenatoBos het volgende:
Kâzim-Richards: 'Ik hoorde El Ahmadi shoot roepen''

[ afbeelding ]

Colin Kazim-Richards maakte zaterdagavond een wereldgoal in het tweede treffen met Go Ahead Eagles van deze week. De wedstrijd was al beslist, maar met de 0-3 in Deventer tekende hij voor het mooiste eredivisiedoelpunt van het lopende seizoen.

''Ik kan het me niet goed meer herinneren. Karim El Ahmadi riep shoot toen ik wegdraaide en dat deed ik dus ook'', blikt de spits terug tegenover RTV Rijnmond. Voor dat doelpunt was Kazim niet helemaal tevreden over zijn spel. ''Bij het eigen doelpunt miste ik de bal ervoor, dat moet beter'', bleef hij kritisch.

Achteraf was het uiteraard een mooi avondje. ''Het is een hele belangrijke overwinning voor Feyenoord. We moeten veel punten goed maken. Het was lekker om meteen voor de tweede keer tegen Go Ahead te spelen. Ik ben blij dat ik op het scorebord sta, maar de drie punten zijn het belangrijkste. We stijgen weer op de ranglijst en houden de nul.''

Kazim-Richards ging in de wedstrijd een gesprek met scheidsrechter Kuipers aan na vermeende racistische uitingen op de tribune. ''Daar wil ik niet veel over zeggen. We moeten ons concentreren op ons spel, dat is het belangrijkst. Als de scheids het wil vertellen, dan moet hij dat doen. Ik begrijp je vraag, maar ik ga er geen issue van maken.''
Bron:Rijnmond
assist El dus.
tomson
 tomson - zaterdag 27 september 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Grappig dat Karim het voor Kazim wel ziet haha
van geil
 van geil - zaterdag 27 september 2014 - 23:25   quote  deeplink  
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..









0.0193347