BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 28 september 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als ik mocht kiezen.....gun ik jou die 5 miljoen Sjakie ;-)
Als wij dan ook een tonnetje krijgen van Sjakie ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 september 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 22:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als wij dan ook een tonnetje krijgen van Sjakie ;-)
Whahahahaha....dat dan weer wel, rij ik wel ff voor naar Halsteren
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 28 september 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahaha....dat dan weer wel, rij ik wel ff voor naar Halsteren
Ik kom je wel halen op de fiets, maar dan moet het wel een ton aan contacnten zijn (€100.000) ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 september 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 22:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik kom je wel halen op de fiets, maar dan moet het wel een ton aan contacnten zijn (€100.000) ;-)
Ik pik je wel thuis op met de auto gap....rij ik wel ff voor om ;-)\
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 28 september 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik pik je wel thuis op met de auto gap....rij ik wel ff voor om ;-)\
we houden contact ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 september 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 22:41 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

we houden contact ;-)
Top gappie...ik ga zo plat
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 28 september 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Top gappie...ik ga zo plat
Truste ouwe!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 september 2014 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 17:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt er dat Frank geniaal is?? Heb ik nergens zien staan.. Ook staat er nergens dat Siggy nu de spits is of moet zijn..

Ik snap je opmerking dus totaal niet...
Er is een heel stuk over geschreven Frank haalt zijn gelijk in Breda..
Dat jij dat niet gezegd hebt wil niet zeggen dat het in het algemeen niet gezegd is.
Dus als Frank zijn gelijk gehaald heeft wil dat zeggen dat het zo goed is toch?
Nee wedstrijdje tegen Nac veranderd daar helemaal niks aan voor mij en
volgende wedstrijden zal Sigthorsson waarschijnlijk weer hopeloos falen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 september 2014 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weer gebleken...straks lijft PSV hem in....Maar wat betreft Siggi die gaat echt niet als een gek scoren....ik hoop het voor hem, de Boer en Ajax met al zijn supporters....gezien zijn optreden de afgelopen 3 seizoenen is de kans groter dat ik 5 miljoen win....
Ik loop me als een gek aan hem te storen..
Het waren bijna allemaal schijt goals en hij mist een penalty en het is gelijk goed..
Het gaat gewoon niet gebeuren met deze jongen ben ik bang.
Dat Kramer topscoorder is zegt eigenlijk genoeg over de huidige competitie
en de clubs die bovenin meedoen.
remco k
 remco k - maandag 29 september 2014 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 19:30 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hij benoemt het nu expliciet, om zijn gelijk te laten zien. Anders gebruik je niet de woorden; ik vind hem steeds al goed. Dat is niet het beeld wat we de afgelopen wedstrijden gezien hebben. Hij had dat niet hoeven en moeten zeggen naar mijn mening. Omdat Sjokkie nog verre van stabiel en overtuigend is. Het gaat om goed spel te kunnen laten zien voor een reeks wedstrijden. Dan heb je recht van spreken. En dan kan en mag Frank zeggen dat hij gelijk had om hem op te blijven stellen. Zover is het nu nog niet!
Hij vind dat, dat heeft ie ook al eerder gezegd dat ie blij was met Siggy..

En wat hij vind mag en moet ie zeggen, dat jij dat anders ziet is slechts de mening van een supporter.

Overigens geeft deze post van je totaal geen beeld over het waarom Frank zich zou laten kennen
remco k
 remco k - maandag 29 september 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 20:24 schreef nora het volgende:
Al een halfjaar roep ik van achter mijn computer leg die Sinkgrave vast is een toppertje onthou mijn woorden.En Siggi tja wie weet gaat hij als een gek scooren !!!
En zowel Ajax als Daley zelf geven indirect aan met elkaar in zee te willen.
remco k
 remco k - maandag 29 september 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 september 2014 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weer gebleken...straks lijft PSV hem in....Maar wat betreft Siggi die gaat echt niet als een gek scoren....ik hoop het voor hem, de Boer en Ajax met al zijn supporters....gezien zijn optreden de afgelopen 3 seizoenen is de kans groter dat ik 5 miljoen win....
Als jij nou 2.5 miljoen neemt... Mag Siggy er dan 20 maken?
Eide
 Eide - maandag 29 september 2014 - 09:29   quote  deeplink  
Beide hebben inderdaad al aangegeven interesse te hebben.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 september 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 09:29 schreef Eide het volgende:
Beide hebben inderdaad al aangegeven interesse te hebben.
?? Sjakie 2,5 miljoen en Siggie 20 goals....??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 29 september 2014 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 06:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik loop me als een gek aan hem te storen..
Het waren bijna allemaal schijt goals en hij mist een penalty en het is gelijk goed..
Het gaat gewoon niet gebeuren met deze jongen ben ik bang.
Dat Kramer topscoorder is zegt eigenlijk genoeg over de huidige competitie
en de clubs die bovenin meedoen.
Dan kijk je waarschijnlijk niet naar den engelse competitie, daar staat Koeman 2de met 3 punten achter op Chelsea. Zijn spits doet het niet slecht, scoort er flink op los.
Dus is in jouw beschrijving is de engelese competitie ruk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 september 2014 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - maandag 29 september 2014 - 10:08   quote  deeplink  
Die goal uit die voorzet en die bal tussen Ten Rouwelaar en de 1e paal waren uitstekende spitsengoals. Zo moet een spits ze maken. Alleen die 3e was ruk gekeept.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 29 september 2014 - 10:11   quote  deeplink  
wat willen we eigenlijk dat sigie doet?

1. druk zetten, dat doet hij dat hij vaak alleen doet kan je hem niet verwijten.
2. aanspeelbaar zijn, dat is hij. dat hij dan de bal verliest omdat hij de bal niet kwijt kan, dat kan je hem ook niet verwijten.
3. dat hij doelpunten maakt, dat kan hij meer doen

Hij zou eigenlijk alleen meer moeten scoren en dan scoort hij er 3 en dan nog zijn er mensen die niet tevreden zijn.
Eide
 Eide - maandag 29 september 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Hij moet wel beter aan de bal worden, ballen stuiteren te vaak te ver van hem af. Hij gaat te vaak op avontuur zonder een plan. Het moet gewoon technisch goed en simpel zijn en daarin is Sightorson echt van alles te verwijten. Maar gister scoorde hij 2 prima goals plus nog een lucky goal en uiteindelijk is dat zijn vak, goals maken.
Oceanu
 Oceanu - maandag 29 september 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 11:06 schreef Eide het volgende:
Hij moet wel beter aan de bal worden, ballen stuiteren te vaak te ver van hem af. Hij gaat te vaak op avontuur zonder een plan. Het moet gewoon technisch goed en simpel zijn en daarin is Sightorson echt van alles te verwijten. Maar gister scoorde hij 2 prima goals plus nog een lucky goal en uiteindelijk is dat zijn vak, goals maken.
Bijna helemaal eens. Hij is idd niet technisch en zeker niet goed aan de bal. In het geval van Ajax is zijn vak niet alleen goals maken maar vooral ook anderen beter laten functioneren en dat doet ie amper.
JOOD
 JOOD - maandag 29 september 2014 - 13:46   quote  deeplink  
En dan geeft ie el ghazi de schuld van zn gemiste penalty... Moeilijk he? Een hoek kiezen.. (En slim van el ghazi dat ie vooruit denkt en voor de rebound wil gaan! Klasse! Verschil in voetbalintelligentie?
Eide
 Eide - maandag 29 september 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 13:46 schreef JOOD het volgende:
En dan geeft ie el ghazi de schuld van zn gemiste penalty... Moeilijk he? Een hoek kiezen.. (En slim van el ghazi dat ie vooruit denkt en voor de rebound wil gaan! Klasse! Verschil in voetbalintelligentie?
Nou, het was ook van El Ghazi niet zo slim, niet slim om op zo'n moment de concentratie te breken en niet zo slim z'n positie op die manier te willen bepalen. Er lopen toch van alle kanten mensen in.

Maar eens dat Siggie dit niet had moeten zeggen, als je daar moeite mee hebt zeg je dat elkaar maar in de kleedkamer, niet in de media.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 september 2014 - 13:56   quote  deeplink  
En morgen schiet hij ons naar de overwinning met 1 of 2 goals en is weer de gevierde man ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 september 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 13:46 schreef JOOD het volgende:
En dan geeft ie el ghazi de schuld van zn gemiste penalty... Moeilijk he? Een hoek kiezen.. (En slim van el ghazi dat ie vooruit denkt en voor de rebound wil gaan! Klasse! Verschil in voetbalintelligentie?
Misschien goed lezen, want uiteindelijk geeft hij El Ghazi helemaal niet de schuld. Hij geeft zelfs nog aan dat hij hem uiteindelijk zelf niet goed raakt en dat dit weleens gebeurd.

Ik moet wel lachen om Anwar, geweldige jongen die gewoon even vraagt waar de spits de pingel heen schiet zodat hij hem eventueel nog binnen kan werken! Whahahahaha geweldig, jeugdigheid van een speler!
JOOD
 JOOD - maandag 29 september 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 13:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, het was ook van El Ghazi niet zo slim, niet slim om op zo'n moment de concentratie te breken en niet zo slim z'n positie op die manier te willen bepalen. Er lopen toch van alle kanten mensen in.

Maar eens dat Siggie dit niet had moeten zeggen, als je daar moeite mee hebt zeg je dat elkaar maar in de kleedkamer, niet in de media.
Ach kom op zeg! Spits van Ajax, die moet hem er gewoon inknallen. Beetje afleiding bij NAC uit haha lulhoer!
Oceanu
 Oceanu - maandag 29 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 14:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ach kom op zeg! Spits van Ajax, die moet hem er gewoon inknallen. Beetje afleiding bij NAC uit haha lulhoer!
Of ie em binnen moet knallen is ook afhankelijk van de keeper maar gewoon zorgen dat die bal binnen de palen komt, moet niet teveel moeite zijn. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord van Sigthorsson op de vraag van El Ghazi. Als je genoeg vertrouwen hebt, zeg je: je kan gewoon blijven staan, juichen doe ik wel met de rest.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 29 september 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 13:19 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Bijna helemaal eens. Hij is idd niet technisch en zeker niet goed aan de bal. In het geval van Ajax is zijn vak niet alleen goals maken maar vooral ook anderen beter laten functioneren en dat doet ie amper.
Aan de bal is hij net zo houterig als Pelle, alleen speelde immers vrij dicht op hem.
Klaassen maar vooral Serrero spelen op een veel grotere afstand.
Sigthorsson krijgt vaak de bal, waarmee hij niks kan.

Dat hij de bal beter moet aannemen, dat klopt wel. Maaar hoelang moet hij wachten op aansluiting.
Daar gaat het de meesten tijd inzitten, dan lijkt het dat hij geen plan heeft.
Maar dat hij het plan niet uitvoert is niet waar. Plan is namelijk zolang er geen aansluiting is , bal vasthouden. Dat duurt te lang en dan is hij de bal kwijt.

Je moet hem beoordelen op de dingen die hij kan en niet op de dingen die hij niet kan.
Als spits ben je afhankelijk van je medespelers of je moet messi zijn.

Als Serrero maar 4 assist geeft per seizoen, Klaassen 3 en Fisher heel seizoen naar binnen trekt en dan zelf schiet of de bal kwijt is, vervolgens ook de rechtsbuiten positie niet goed word ingevuld.
Wil je hem dan aanreken dat hij er maar 10 inlegt.

aanvallende gedeelte
Als hij de bal krijgt ver van de goal dan moet hij hem meteen kwijt kunnen, want hij heeft geen actie in huis, hij kan de bal niet meteen kwijt. Dat reken ik hem niet aan.
dan voor de goal kan hij er meestal wel wat mee, alleen moet hij hem wel krijgen en goed, daar schort het ook vaak aan, dat reken ik hem ook niet aan.

Verdedigende gedeelte
Zet druk maar als medespelers niet mee doen dan heeft het weinig zin.
Bij corners en bij vrije trappen neemt hij een man, die man scoort niet vaak als schuld van hem.

Eigenlijk valt hem enkel zijn techniek te verwijten, bralbeheersing en balaannamen dat moet constanter. Maar de grootste ergernis heeft met samenwerking te maken
Eide
 Eide - maandag 29 september 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 14:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ach kom op zeg! Spits van Ajax, die moet hem er gewoon inknallen. Beetje afleiding bij NAC uit haha lulhoer!
Natuurlijk moet hij die pingel gewoon binnenjassen.... maar dat neemt niet weg dat het van El Ghazi nu ook niet bepaald handig was. Eens met Warrior dat dat jeugdige wel genieten is, maar dat heb ik met iemand als Kishna of Veltman ook enorm.

En wat ik dan helemaal schitterend vind is om te zien hoe Klaassen zich daar doorheen ontwikkeld tot het mannetje bij Ajax.
Pietje
 Pietje - maandag 29 september 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien goed lezen, want uiteindelijk geeft hij El Ghazi helemaal niet de schuld. Hij geeft zelfs nog aan dat hij hem uiteindelijk zelf niet goed raakt en dat dit weleens gebeurd.

Ik moet wel lachen om Anwar, geweldige jongen die gewoon even vraagt waar de spits de pingel heen schiet zodat hij hem eventueel nog binnen kan werken! Whahahahaha geweldig, jeugdigheid van een speler!
Helemaal eens. Toen ik het zag en hoorde moest ik helemaal hard lachen. Een erg kinderachtige reactie van Sightórsson, dat hij hetzelfde zal gaan uithalen, wanneer Anwar een penalty zal gaan nemen.
Pietje
 Pietje - maandag 29 september 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 14:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk moet hij die pingel gewoon binnenjassen.... maar dat neemt niet weg dat het van El Ghazi nu ook niet bepaald handig was. Eens met Warrior dat dat jeugdige wel genieten is, maar dat heb ik met iemand als Kishna of Veltman ook enorm.

En wat ik dan helemaal schitterend vind is om te zien hoe Klaassen zich daar doorheen ontwikkeld tot het mannetje bij Ajax.
Helemaal eens. Ik geniet ook met volle teugen van Davy. In vorm of uit vorm. Het liefst in vorm, natuurlijk...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 september 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 14:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk moet hij die pingel gewoon binnenjassen.... maar dat neemt niet weg dat het van El Ghazi nu ook niet bepaald handig was. Eens met Warrior dat dat jeugdige wel genieten is, maar dat heb ik met iemand als Kishna of Veltman ook enorm.

En wat ik dan helemaal schitterend vind is om te zien hoe Klaassen zich daar doorheen ontwikkeld tot het mannetje bij Ajax.
Ik hoop dat Anwar het volgend weekend gewoon weer doet! Whahahahahahaha volgende keer even aan Schöne of Van Rhijn vragen waar ze de vrije trap plaatsen zodat hij hem eventueel kan binnenwerken! Of aan de kakkerlakken vragen of hij eventueel voortaan de afvallende bal van de lat moet binnenwerken! Whahahahaha
nora
 nora - maandag 29 september 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 10:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
wat willen we eigenlijk dat sigie doet?

1. druk zetten, dat doet hij dat hij vaak alleen doet kan je hem niet verwijten.
2. aanspeelbaar zijn, dat is hij. dat hij dan de bal verliest omdat hij de bal niet kwijt kan, dat kan je hem ook niet verwijten.
3. dat hij doelpunten maakt, dat kan hij meer doen

Hij zou eigenlijk alleen meer moeten scoren en dan scoort hij er 3 en dan nog zijn er mensen die niet tevreden zijn.
Hij werkt ze eigen de kolere maar zijn techniek is helaas niet goed genoeg om een top spits te worden.
nora
 nora - maandag 29 september 2014 - 20:27   quote  deeplink  
En in het verleden hebben grote jongens als Kluivert en de Boer ook strafschoppen gemist .Laat Siggi er morgen maar een paar inschieten ~!!!!
remco k
 remco k - maandag 29 september 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 10:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
wat willen we eigenlijk dat sigie doet?

1. druk zetten, dat doet hij dat hij vaak alleen doet kan je hem niet verwijten.
2. aanspeelbaar zijn, dat is hij. dat hij dan de bal verliest omdat hij de bal niet kwijt kan, dat kan je hem ook niet verwijten.
3. dat hij doelpunten maakt, dat kan hij meer doen

Hij zou eigenlijk alleen meer moeten scoren en dan scoort hij er 3 en dan nog zijn er mensen die niet tevreden zijn.
Het is hem wel degelijk te verwijten dat ie alleen loopt, dat is namelijk gewoon dom, de wil de momenten van druk zetten verdelen over de wedstrijd. Daarnaast is zijn manier van druk zetten belabberd.
Hij is slecht aanspeelbaar en alle ballen springen ook nog eens van zijn voet af, dat heeft niet zo veel te maken met wel of niet aanspeelbaar zijn, maar gewoon met zijn zeer beperkte overzicht en techniek...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 september 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 09:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan kijk je waarschijnlijk niet naar den engelse competitie, daar staat Koeman 2de met 3 punten achter op Chelsea. Zijn spits doet het niet slecht, scoort er flink op los.
Dus is in jouw beschrijving is de engelese competitie ruk.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Sigthorson is geen Pelle toch?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 september 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 13:56 schreef Ronald 1960 het volgende:
En morgen schiet hij ons naar de overwinning met 1 of 2 goals en is weer de gevierde man ;-)
En dan wordt je kwijlend wakker? ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is hem wel degelijk te verwijten dat ie alleen loopt, dat is namelijk gewoon dom, de wil de momenten van druk zetten verdelen over de wedstrijd. Daarnaast is zijn manier van druk zetten belabberd.
Hij is slecht aanspeelbaar en alle ballen springen ook nog eens van zijn voet af, dat heeft niet zo veel te maken met wel of niet aanspeelbaar zijn, maar gewoon met zijn zeer beperkte overzicht en techniek...
En dan vraagt hij zich af waarom we niet tevreden zijn terwijl hij drie keer gescoord heeft.
Het is gewoon geen topper en rendeert gewoon beter als hij meer ruimte krijgt.
Niet bij Ajax in ieder geval
remco k
 remco k - maandag 29 september 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En dan vraagt hij zich af waarom we niet tevreden zijn terwijl hij drie keer gescoord heeft.
Het is gewoon geen topper en rendeert gewoon beter als hij meer ruimte krijgt.
Niet bij Ajax in ieder geval
Wie vraagt zich dat af?
Oceanu
 Oceanu - maandag 29 september 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Ik val in herhaling, maar Sigthorsson hoeft er geen 30 in te leggen. 15 a 20 is zat, gezien de kampioenschappen van Ajax de laatste 30 jaar. Als ie de rest van het elftal maar beter laat functioneren en dat doet ie niet. Het enige wat hij echt heel erg goed doet, is voor z'n man komen richting de eerste paal. Zo ontstaat ook de eerste goal tegen NAC. Verder is ie te statisch, technisch veel te beperkt en niet balvast genoeg.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 30 september 2014 - 03:11   quote  deeplink  
conclusie: ongeschikt!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 september 2014 - 06:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie vraagt zich dat af?
Pa waar jij op reageerde.. Misschien niet helemaal duidelijk van mij
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 september 2014 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 23:22 schreef Oceanu het volgende:
Ik val in herhaling, maar Sigthorsson hoeft er geen 30 in te leggen. 15 a 20 is zat, gezien de kampioenschappen van Ajax de laatste 30 jaar. Als ie de rest van het elftal maar beter laat functioneren en dat doet ie niet. Het enige wat hij echt heel erg goed doet, is voor z'n man komen richting de eerste paal. Zo ontstaat ook de eerste goal tegen NAC. Verder is ie te statisch, technisch veel te beperkt en niet balvast genoeg.
Milik lijkt me beter mee te kunnen voetballen maar ja dat waren amateurs
maar hij probeerde ook assist te geven om vervolgens af te maken.
Ook gaf hij een mooi hakballetje op een lopende man.
Nu zeg ik niet dat Milik een geweldenaar is maar hij heeft meer potentie.
Maar goed Frank zal wel andere dingen zien of belangrijk vinden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 30 september 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is hem wel degelijk te verwijten dat ie alleen loopt, dat is namelijk gewoon dom, de wil de momenten van druk zetten verdelen over de wedstrijd. Daarnaast is zijn manier van druk zetten belabberd.
Hij is slecht aanspeelbaar en alle ballen springen ook nog eens van zijn voet af, dat heeft niet zo veel te maken met wel of niet aanspeelbaar zijn, maar gewoon met zijn zeer beperkte overzicht en techniek...
De boer is wel tevreden over het druk zetten.

Ik zie andere spitsen ook wel eens de bal van hun voeten laten springen.
Die hebben topvoetbal wel gered

Wellicht moet je eerst een wedstrijd van Ajax kijken en daarna pas die van Barca, dan erger je minder.
Andersom zou ik mij dood ergere.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 30 september 2014 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 21:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Sigthorson is geen Pelle toch?
Heb jij een wedstrijd gezien van Pelle voordat hij naar 010 ging?

Wat werd hem verweten?
Hij is toch mislukt in italie?
Daar is toch een reden voor waarom hij mislukt is.

Weinig mensen waren blij met de komst van Pelle naar 010, hij zou het niet gaan redden,
Maar kijk nu! veel meer hoef ik toch niet te vertellen.
Stanley
 Stanley - dinsdag 30 september 2014 - 09:12   quote  deeplink  
hahaha jongens effe serieus. ..
Het is bijna een standaard vraag zoals ik mij vroeger kan herinneren. En om als prof dit indirect aan te grijpen om eigen falen te verhullen maakt eens te meer duidelijk wat het niveau van Siggie is !
Stanley
 Stanley - dinsdag 30 september 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Voor de zoveelste keer is duidelijk dat Frank een meester is in het roeien met de riemen die hij heeft!

Gisteren werd bij VI nog maar eens uitgesproken wat ik hier al een paar seizoenen roep. De aankopen zijn niet conform de Cruijff filosofie en destijds geformuleerde norm. Het geld op de bank groeit en de kwaliteit op het veld krimpt!

En de eindverantwoordelijke is hiervoor verantwoordelijk lijkt mij!
Eide
 Eide - dinsdag 30 september 2014 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 09:12 schreef Stanley het volgende:
Het is bijna een standaard vraag zoals ik mij vroeger kan herinneren.
Ik begrijp dat jij prof voetballer bent geweest?

Want we gaan het toch niet "effe serieus" vergelijken met de FC Bal-op-het-dak 6 toch? Bovendien vonden de andere spelers er ook iets van... maar wel eens (al eerder gezegd) dat Siggie dit gewoon voor zich moet houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Eide --
Stanley
 Stanley - dinsdag 30 september 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 09:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij prof voetballer bent geweest?

Want we gaan het toch niet "effe serieus" vergelijken met de FC Bal-op-het-dak 6 toch? Bovendien vonden de andere spelers er ook iets van... maar wel eens (al eerder gezegd) dat Siggie dit gewoon voor zich moet houden.
Het was nu niet bepaald een CL finale of anderzijds een moment waar glorie of anderzijds extra druk op zat. Nee een pingel tegen NAC en in vergelijking tot het niveau dat wij nastreven bijna FC bal op het dak!

Kan het tegendeel beweren, maar heb idd geen profvoetbal gespeeld maar wel aanzienlijk beter dan het niveau dat jij suggereert. Op zijn minst bal op het dak 1 😜

Verder denk ik dat er intern weinig tot geen woorden aan vuil zijn gemaakt maar dat Frank dit heel snel op deze slimme wijze de kop indrukt om rellen zoekende media het wind uit de zeilen te nemen.

Siggie doet nu net alsof hij al aan zijn aanloop was begonnen en werd onderbroken door hem met een wereldschokkende vraag cq mededeling. Komopzeg!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 september 2014 - 12:07   quote  deeplink  
foutje... Bedankt ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 september 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Als we toch kijken naar hoe het wel moet:

http://www.ajaxlife.nl/updates/kijktip-op-zoek-naar-het-geheim-van-opperheld-litmanen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 30 september 2014 - 15:29   quote  deeplink  
haha, litmanen is geen spits. dat is appels met peren vergelijken.

je moet hem vergelijken met spitsen die het dichts bij hem komen.
dan kijk je vooral naar het lichaamsbouw.
dat valt namenlijk niet te trainen.
groot of klein dat ben je nou eenmaal.

begin periode van zlatan bij ajax was ook niet bepaald rooskleurig.
hij heeft zich bijzonder goed verbeterd en ik zie niet waarom hij het niet zou kunnen.

dat hij er nog niet is, dat hoef je mij niet te vertellen, maar vertel niet dat hij dat niet zou kunnen, dat weet namelijk niemand.
dat veel mensen hier en op andere fora er geen vertrouwen in hebben, dat zie ik ook wel.
maar er zijn wel meerdere mensen afgezeken terwijl ze later het tegendeel hebben bewezen.

tuurlijk kan op een gegeven moment worden besloten, dat dit zijn top is.
dat hij zich niet verder onwikkeld, dat is dus niet het geval anders zou hij er niet in staan.
hij laat dus op trainingen en bij ijsland zien dat hij zich wel ontwikkeld, alleen zien we dat niet tijdens de wedstrijden bij ajax.
als hij dat dus wel laat zien, dan weet ik zeker dat hij voor 20 miljoen word verkocht.
als hij dat dus NIET laat zien dan is het een flop.
om het te laten zien moet hij spelen.
eninge wat hij dus kan doen is het vertrouwen niet beschamen.
maar kijk niet enkel naar de spits, kijk ook verder in het team.
middenveld en buitenspelers moeten goed functioneren om een spits goed laten functionerenn.
cijfers spreken dat die spelers met of zonder hem niet goed spelen.
het is al jaren het geval de individu niet goed spelen en dat vooral het team goed speelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0294740