BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Ajax stelt hem op boven andere spelers. Maar wanneer je kijkt naar zijn inbreng is die heel matig. En dat heeft mede zijn invloed op de huidige prestaties. Ajax achte het niet nodig om een spits erbij te kopen. Dat is hun keuze. Wanneer die keuze een slecht resultaat met zich meebrengt is Ajax daarvoor verantwoordelijk. Dus overtuigt Ajax niet met deze keuze. Remco heb je nog steeds een bord voor je kop.....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:33 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax stelt hem op boven andere spelers. Maar wanneer je kijkt naar zijn inbreng is die heel matig. En dat heeft mede zijn invloed op de huidige prestaties. Ajax achte het niet nodig om een spits erbij te kopen. Dat is hun keuze. Wanneer die keuze een slecht resultaat met zich meebrengt is Ajax daarvoor verantwoordelijk. Dus overtuigt Ajax niet met deze keuze. Remco heb je nog steeds een bord voor je kop.....
als qpr hem wil zien voetballen dan stel je hem toch op?

hij heeft niet goed genoeg gevoetbald voor een investering van 6 miljoen, dat blijkt wat hij is nog steeds onder ons

Dus wie heeft hier een bord voor zijn kop?
Wellicht staat hij er de volgende keer naast, wellicht gaat hij hierna beter presteren
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Ik acht de kans klein dat hij ineens met regelmaat gaat scoren.
Eide
 Eide - dinsdag 02 september 2014 - 14:00   quote  deeplink  
Tja, de keuze is wederom niet bepaald reuze op 9. Milik en Zivkovic hebben ook niet bepaald een onuitwisbare indruk achter gelaten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:00 schreef Eide het volgende:
Tja, de keuze is wederom niet bepaald reuze op 9. Milik en Zivkovic hebben ook niet bepaald een onuitwisbare indruk achter gelaten.
dat zivkovic geen zin heeft om in Jong Ajax te voetbalen is opzicht logisch te noemen.

Dat je die IJslander probeert te verkopen lijkt mij ook logisch, als QPR hem wil zien voetbalen dan kan je weinig doen dan hem opstellen en hopen dat hij een goede indruk maakt.

Dat millik geen goeie indruk maakt, baseer je op 2 wedstrijden en zijn geschiedenis.
Dat zegt natuurlijk wel wat, maar hoeveel zegt zo iets?
Als Millik wel een goeie indruk maakt in het poolse elftal, zegt dat dan ook iets of toch niet?

Nu zullen we zien, nu de transfer periode dicht is of die IJslander echt 1ste keus is.
Eide
 Eide - dinsdag 02 september 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dat zivkovic geen zin heeft om in Jong Ajax te voetbalen is opzicht logisch te noemen.
Pardon?

Als dat de instelling is van deze jongen raad ik heb aan meteen z'n biezen te pakken en op te flikkeren naar het hoge noorden. Alsof het een recht is om een Ajax 1 te spelen. Dat is een privilege dat je kan verdienen door je stinkende beste te doen op de training en bij Jong Ajax en niet anders. En als Richairo Zivkovic dat niet op kan brengen heeft hij helemaal niets te zoeken bij Ajax.

Milik was in de voorbereiding ook niet briljant. Ik wil hem meer zien maar feit is wel dat hij vooralsnog net zo lusteloos en verzopen oogt als Sightorsson.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Pardon?

Als dat de instelling is van deze jongen raad ik heb aan meteen z'n biezen te pakken en op te flikkeren naar het hoge noorden. Alsof het een recht is om een Ajax 1 te spelen. Dat is een privilege dat je kan verdienen door je stinkende beste te doen op de training en bij Jong Ajax en niet anders. En als Richairo Zivkovic dat niet op kan brengen heeft hij helemaal niets te zoeken bij Ajax.

Milik was in de voorbereiding ook niet briljant. Ik wil hem meer zien maar feit is wel dat hij vooralsnog net zo lusteloos en verzopen oogt als Sightorsson.
Zeg ik dat ik zijn instelling goed keur, ik kan zijn teleurstelling wel begrijpen.

Kijk maar eens wie hij voor zich heeft. Dan kan je toch afvragen wat je moet doen om in Ajax 1 te komen, als de spitsen voor je 2x zo slecht zijn.
Eide
 Eide - dinsdag 02 september 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Dan zou Zivkovic moeten beginnen met aantonen dat hij te goed is voor Jong Ajax en niet bij de eerste de beste moeilijke wedstrijd tegen een schorsing van 3 wedstrijden op te lopen. Uiteindelijk heeft hij zichzelf daarmee.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Ja, dat klopt Eide.

Waren ze daarmee blij mee? Nee, toch! Hij speelt nu toch niet, niet voor Ajax 1 en niet voor Jong Ajax.

Zijn kans komt nog wel, dan zullen we zien of hij de moeite waard was.
Eide
 Eide - dinsdag 02 september 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Oh, hij is pas 17 en heeft talent zat. Als hij z'n stinkende best blijft doen komen zijn kansen echt wel. Daar ben ik van overtuigd, maar hij moet dan wel aan FdB laten zien dat hij een serieuze overweging is. Idem voor Milik trouwens.

Het zou mij niet verbazen als we na het echec tegen Groningen wat nieuws gaan zien. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat FdB de volgende wedstrijd in dezelfde opstelling gaat beginnen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 15:22   quote  deeplink  
Dat denk ik ook.

Ik ben benieuwd.

Ps. die interland periode ben ik eigenlijk wel zat, waar gaat dit over als je een maand geleden nog een WK speelde.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Voor Ajax komt het even goed uit..
Eide
 Eide - dinsdag 02 september 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Ik denk dat Frank de Boer blij is dat hij even een week geen competitie heeft.
3sterren
 3sterren - dinsdag 02 september 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:32 schreef Eide het volgende:
Dan zou Zivkovic moeten beginnen met aantonen dat hij te goed is voor Jong Ajax en niet bij de eerste de beste moeilijke wedstrijd tegen een schorsing van 3 wedstrijden op te lopen. Uiteindelijk heeft hij zichzelf daarmee.
Die jongen was gewoon telleurgesteld had minstens een plekje bij de wedstrijdselectie verwacht en dat zag je terug in zn houding!
Je hebt wel gelijk dat hij alsnog moet laten zien dat hij goed genoeg is maar dat is lastig voor zo'n jongen, ik vindt wel als je goed genoeg bent maakt je leeftijd niet uit.
Owja zet siggy in jong ajax zal et niet veel beter doen denk.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 04 september 2014 - 10:04   quote  deeplink  
El Hamdaoui is tranfervrij.....;-)
nora
 nora - donderdag 04 september 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 14:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zeg ik dat ik zijn instelling goed keur, ik kan zijn teleurstelling wel begrijpen.

Kijk maar eens wie hij voor zich heeft. Dan kan je toch afvragen wat je moet doen om in Ajax 1 te komen, als de spitsen voor je 2x zo slecht zijn.
Wat dacht je van zijn leeftijd hij is A junior !!!!gewoon je laten zien in Jong Ajax dat zijn de voetballers met mentaliteit ik hoop dat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen en een soort Bakalli gaat worden.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 september 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 10:04 schreef Ronald 1960 het volgende:
El Hamdaoui is tranfervrij.....;-)
Goede spits beter dan Sigtorson jammer van zijn persoonlijkheid
nora
 nora - donderdag 04 september 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Nooit meer terug halen totale mislukking
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 04 september 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 10:18 schreef nora het volgende:

[..]

Wat dacht je van zijn leeftijd hij is A junior !!!!gewoon je laten zien in Jong Ajax dat zijn de voetballers met mentaliteit ik hoop dat hij niet naast zijn schoenen gaat lopen en een soort Bakalli gaat worden.
Leeftijd is hierin toch niet bepalend?

Bij groningen zat hij bij de Selectie of hij dan speelde is een 2de.
Vaak speelde hij.

Dan ga je toch niet groningen verlaten om in Jong Ajax te gaan spelen.

Wij keuren toch ook af, dat een speler zoals Fisher naar Real Madrid zou gaan?
Dan weet je toch ook dat hij in het 2de gaat voetballen?

Als je word gehaald voor het 1ste en wil je niet in het 2de voetballen.
Dat lijkt mij logisch en dan maakt het leeftijd echt niks uit, want hij speelde al ook al was hij A-junior.
JOOD
 JOOD - woensdag 17 september 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Goeie spits man... Pfff loopt de hele tijd achter zn man en totaal geen aanvallende actie!

Again, I rest my case..

Gaaaaayy
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 september 2014 - 21:39   quote  deeplink  
2rm2jkg.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2014 door Nenam_tiL --
JOOD
 JOOD - donderdag 18 september 2014 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker inhoudelijk ook lul
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 00:55   quote  deeplink  
Feitelijk mist Sigthorsson inhoud!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Ik blijf hem te zwak vinden voor Ajax. Ajax wordt er niet beter door als hij blijft.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 08:38   quote  deeplink  
Zelfs de hele Franse pers was absoluut niet tevreden over het voetbalniveau van PSG, daar ze dachten dat ze misschien even met 0-4 zouden gaan winnen.

We weten allen dat PSG de afgelopen wedstrijden in de Franse competitie niet in vorm is. Ik weet ook niet of PSG 2x van Barcelona gaat winnen, waardoor de kansen voor ons Ajax nu wel zeker aanwezig zijn voor de 2e ronde.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 14:23   quote  deeplink  
De Boer kan hem zo ook niet blijven opstellen. Gewoon je verlies nemen en volgend jaar afscheid van nemen.
JOOD
 JOOD - donderdag 18 september 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Juist, maar dan gewoon Milik of Zivkovic erin en die trage logge IJslander op de tribune...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 september 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 14:25 schreef JOOD het volgende:
Juist, maar dan gewoon Milik of Zivkovic erin en die trage logge IJslander op de tribune...
Inderdaad het mag nu toch wel duidelijk zijn dat die gozer niks toevoegd.
Gisteren zonder hem ging het gelijk beter.
Alles stuiterde van zijn voet, hij loopt alles dicht, geen diepgang echt een waardeloze spits voor ons..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 17:13   quote  deeplink  
KANSLOOS!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 september 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 17:13 schreef Bobby1972 het volgende:
KANSLOOS!
+33
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 00:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk ook lul
Misschien eerder je bed op zoeken....ik reageer op dat laatste woord van jouw post, slome
JOOD
 JOOD - donderdag 18 september 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien eerder je bed op zoeken....ik reageer op dat laatste woord van jouw post, slome
Duh!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Duh!
Nou, wat lul je dan ?
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Siggi is hier de slomu en misschien moet hij ook wel eerder naar bed!
JOOD
 JOOD - donderdag 18 september 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nou, wat lul je dan ?
Dat je post weinig inhoud had en daarom dus nergens op sloeg. Alleen een beetje humor, maar daarom zitten we niet op een voetbalforum wel?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 19:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat je post weinig inhoud had en daarom dus nergens op sloeg. Alleen een beetje humor, maar daarom zitten we niet op een voetbalforum wel?
Noem 10 posts van mij met inhoud.....daarom zit ik wel op een voetbal forum, beetje trollen, je moet mij sowieso niet serieus nemen hier, dat doet niemand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door Nenam_tiL --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 september 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 19:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Noem 10 posts van mij met inhoud.....daarom zit ik wel op een voetbal forum, beetje trollen, je moet mij sowieso niet serieus nemen hier, dat doet niemand
Bijna niemand ouwe ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 20:13 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Bijna niemand ouwe ;-)
Hahahahaha.....maar jij bent hardleers, of te goed van vertrouwen ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 september 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Arrogant en eigenwijs ;-)

WZAWZDB
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 20:37 schreef Ronald 1960 het volgende:
Arrogant en eigenwijs ;-)

WZAWZDB
Uiteraard....
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 20:43   quote  deeplink  
SZZADJNOVBKP.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 september 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 19:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat je post weinig inhoud had en daarom dus nergens op sloeg. Alleen een beetje humor, maar daarom zitten we niet op een voetbalforum wel?
Nee, jouw posts hebben inhoud???? Pfffff
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 september 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Niks gezegd. .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Hummel10 --
JOOD
 JOOD - vrijdag 19 september 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 18:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, jouw posts hebben inhoud???? Pfffff
Ja, maar je mag best vinden van niet hoor :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 september 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 14:25 schreef JOOD het volgende:
Juist, maar dan gewoon Milik of Zivkovic erin en die trage logge IJslander op de tribune...
Helemaal mee eens!!! Maar goed riep ik 3 jaar geleden al wat betreft Sigthorsson was niks en zal ook in de toekomst nooit een echte ajax spits worden....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Jack Huntelaar --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 19 september 2014 - 22:46   quote  deeplink  
Over een paar jaar wanneer Sigthorsson niet meer bij Ajax speelt herinnert iedereen hem alleen nog maar van de spits die mislukt is bij Ajax!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 september 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 22:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Over een paar jaar wanneer Sigthorsson niet meer bij Ajax speelt herinnert iedereen hem alleen nog maar van de spits die mislukt is bij Ajax!
Dat heeft iedere club....inherent aan het voetbal.
Grow up Bobby....ouwe azijn pisser
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 september 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 22:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Over een paar jaar wanneer Sigthorsson niet meer bij Ajax speelt herinnert iedereen hem alleen nog maar van de spits die mislukt is bij Ajax!
Dat was hij al in het eerste jaar....
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 20 september 2014 - 00:48   quote  deeplink  
Uiteindelijk heeft hij te weinig gebracht, maar we mogen ook niet vergeten dat hij wel een aantal belangrijke wedstrijden beslist heeft. Ik geloof wel dat hij bij een andere ploeg beter uit de verf kan komen. Alleen gaat dat bij het huidige Ajax niet meer gebeuren!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 september 2014 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!! Maar goed riep ik 3 jaar geleden al wat betreft Sigthorsson was niks en zal ook in de toekomst nooit een echte ajax spits worden....
Zeker niet met het huidige spelletje.. Als hij al beweegt loopt hij alles dicht, aanname is beroerd, geen actie in huis, traag enz. Enz
Milik of Zivkovic en heel snel graag! En dan als pintchitter niet vd Hoorn maar Sigthorsson gebruiken. .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0160260