BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 september 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 15:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
haha, litmanen is geen spits. dat is appels met peren vergelijken.

je moet hem vergelijken met spitsen die het dichts bij hem komen.
dan kijk je vooral naar het lichaamsbouw.
dat valt namenlijk niet te trainen.
groot of klein dat ben je nou eenmaal.

begin periode van zlatan bij ajax was ook niet bepaald rooskleurig.
hij heeft zich bijzonder goed verbeterd en ik zie niet waarom hij het niet zou kunnen.

dat hij er nog niet is, dat hoef je mij niet te vertellen, maar vertel niet dat hij dat niet zou kunnen, dat weet namelijk niemand.
dat veel mensen hier en op andere fora er geen vertrouwen in hebben, dat zie ik ook wel.
maar er zijn wel meerdere mensen afgezeken terwijl ze later het tegendeel hebben bewezen.

tuurlijk kan op een gegeven moment worden besloten, dat dit zijn top is.
dat hij zich niet verder onwikkeld, dat is dus niet het geval anders zou hij er niet in staan.
hij laat dus op trainingen en bij ijsland zien dat hij zich wel ontwikkeld, alleen zien we dat niet tijdens de wedstrijden bij ajax.
als hij dat dus wel laat zien, dan weet ik zeker dat hij voor 20 miljoen word verkocht.
als hij dat dus NIET laat zien dan is het een flop.
om het te laten zien moet hij spelen.
eninge wat hij dus kan doen is het vertrouwen niet beschamen.
maar kijk niet enkel naar de spits, kijk ook verder in het team.
middenveld en buitenspelers moeten goed functioneren om een spits goed laten functionerenn.
cijfers spreken dat die spelers met of zonder hem niet goed spelen.
het is al jaren het geval de individu niet goed spelen en dat vooral het team goed speelt.
Is ook niet als vergelijk bedoeld, want litmanen was ook geen echte spits. Overigens maakte hij wel de meeste europeesche doelpunten voor ajax.
Maar Litmanen is en blijft natuurlijk wel een fenomeen en bovenal een ajacied!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 30 september 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 15:45 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Is ook niet als vergelijk bedoeld, want litmanen was ook geen echte spits. Overigens maakte hij wel de meeste europeesche doelpunten voor ajax.
Maar Litmanen is en blijft natuurlijk wel een fenomeen en bovenal een ajacied!
Kwam hem zo'n 18/20 jaar geleden tegen op de kermis in Weesp....aardige gozer ;-)
Die kleine is mijn nichie

2qkt2ya.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Nenam_tiL --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 september 2014 - 18:32   quote  deeplink  
nostalgie :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 17:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kwam hem zo'n 18/20 jaar geleden tegen op de kermis in Weesp....aardige gozer ;-)
Die kleine is mijn nichie

[ afbeelding ]
LITMANEN////////HELD!!!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 september 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 09:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Heb jij een wedstrijd gezien van Pelle voordat hij naar 010 ging?

Wat werd hem verweten?
Hij is toch mislukt in italie?
Daar is toch een reden voor waarom hij mislukt is.

Weinig mensen waren blij met de komst van Pelle naar 010, hij zou het niet gaan redden,
Maar kijk nu! veel meer hoef ik toch niet te vertellen.
Dat heeft nog steeds niks met Sigthorsson te maken.. Pelle kan teminste een bal vasthouden en een kans creëren
nora
 nora - dinsdag 30 september 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 09:29 schreef remco k het volgende:

[..]

En zowel Ajax als Daley zelf geven indirect aan met elkaar in zee te willen.
tja ik denk dat je nu nog mooie zaken kan doen zodra hij zich zo blijft ontwikkelen en zoveel aandacht krijgt gaat hij per week duurder worden.
Eide
 Eide - dinsdag 30 september 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 19:47 schreef nora het volgende:

[..]

tja ik denk dat je nu nog mooie zaken kan doen zodra hij zich zo blijft ontwikkelen en zoveel aandacht krijgt gaat hij per week duurder worden.
Op de laatste dag van de transferperiode als dragende speler van Heerenveen was hij ook duur geweest. Nu kan je in alle rust onderhandelen en Heerenveen de tijd geven een opvolger te zoeken.
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 30 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 19:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat heeft nog steeds niks met Sigthorsson te maken.. Pelle kan teminste een bal vasthouden en een kans creëren
Inderdaad ! Ik ben vorig jaar bij Ajax-Feyenoord geweest en heb op beiden gelet. Op voorhand: sigthorsson scoorde 2x. 1 uit een penalty en 1 vanuit zijn kwaliteit: voor de verdediger komen bij de eerste paal en (in dit geval weergaloos) afronden. Als je kijkt naar de waarde voor het elftal in het geheel, had Siggy amper waarde. Koeman had het goed neergezet door achterin een blok van 4, Matthijssen en de Vrij en daarvoor Clasie en Vormer. Hierdoor kregen beiden aanvallende middenvelders van ajax geen ruimte. Siggy had dit heel makkelijk kunnen doorbreken door het centrum uit elkaar te trekken en naar de flanken te bewegen. Dat deed ie niet en daarmee was ie ook niet aanspeelbaar. Hij sjokte wat rond, wandelde wat buitenspel en dat was het. Aan de andere kant sleurde Pelle van links naar rechts, was continu aanspeelbaar, hield prima balbezit voor zijn ploeg en ook hij scoorde door voor z'n man te kruipen en binnen te tikken. Als je puur naar de cijfertjes kijkt, zeg je: wat lul je, Siggy heeft gewonnen. Als je naar het spel kijkt was Pelle tig keer beter aanspeelbaar en liet hij zijn team echt beter functioneren. Siggy was wat dat betreft een blok aan het been...
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 30 september 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Pffffff die moet er gewoon in hoor.....
nora
 nora - dinsdag 30 september 2014 - 21:42   quote  deeplink  
hij had weer moeten scoren
JOOD
 JOOD - dinsdag 30 september 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Sjongejonge.. Ik wijt het aan de spits wederom..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 september 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 20:22 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Inderdaad ! Ik ben vorig jaar bij Ajax-Feyenoord geweest en heb op beiden gelet. Op voorhand: sigthorsson scoorde 2x. 1 uit een penalty en 1 vanuit zijn kwaliteit: voor de verdediger komen bij de eerste paal en (in dit geval weergaloos) afronden. Als je kijkt naar de waarde voor het elftal in het geheel, had Siggy amper waarde. Koeman had het goed neergezet door achterin een blok van 4, Matthijssen en de Vrij en daarvoor Clasie en Vormer. Hierdoor kregen beiden aanvallende middenvelders van ajax geen ruimte. Siggy had dit heel makkelijk kunnen doorbreken door het centrum uit elkaar te trekken en naar de flanken te bewegen. Dat deed ie niet en daarmee was ie ook niet aanspeelbaar. Hij sjokte wat rond, wandelde wat buitenspel en dat was het. Aan de andere kant sleurde Pelle van links naar rechts, was continu aanspeelbaar, hield prima balbezit voor zijn ploeg en ook hij scoorde door voor z'n man te kruipen en binnen te tikken. Als je puur naar de cijfertjes kijkt, zeg je: wat lul je, Siggy heeft gewonnen. Als je naar het spel kijkt was Pelle tig keer beter aanspeelbaar en liet hij zijn team echt beter functioneren. Siggy was wat dat betreft een blok aan het been...
Inderdaad en zodra hij de bal kreeg zat je op het punje van je stoel.
Sigthorsson kun je wel een balletje geven..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 september 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Misschien spreek ik mezelf nu wel wat tegen, maar ik vind nu wel dat Milik een kans verdient. Misschien is Sigthorsson op de training wel scherp, maar in het veld mist hij toch echt te veel open kansen......

Wat mij betreft nu echt tijd voor een ECHTE kans voor Milik!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:13 schreef Ronald 1960 het volgende:
Misschien spreek ik mezelf nu wel wat tegen, maar ik vind nu wel dat Milik een kans verdient. Misschien is Sigthorsson op de training wel scherp, maar in het veld mist hij toch echt te veel open kansen......

Wat mij betreft nu echt tijd voor een ECHTE kans voor Milik!!
Ik ben voor!! Maar dat was ik eigenlijk al vanaf de start van het seizoen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 september 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben voor!! Maar dat was ik eigenlijk al vanaf de start van het seizoen!
Ik heb heel vaak gezegd dat ik wel vertrouwen heb in Siggie, maar nu deze kansen missen kost je gewoon te veel :-(
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:19 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb heel vaak gezegd dat ik wel vertrouwen heb in Siggie, maar nu deze kansen missen kost je gewoon te veel :-(
Ik heb nooit vertrouwen gehad in het ijskonijn! Hij is eigenlijk de factor waardoor het voorin niet loopt! En met hem in het elftal zal het ook nooit goed lopen!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 september 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb nooit vertrouwen gehad in het ijskonijn! Hij is eigenlijk de factor waardoor het voorin niet loopt! En met hem in het elftal zal het ook nooit goed lopen!
Zijn we het daar in ieder geval wel over eens
JOOD
 JOOD - dinsdag 30 september 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb nooit vertrouwen gehad in het ijskonijn! Hij is eigenlijk de factor waardoor het voorin niet loopt! En met hem in het elftal zal het ook nooit goed lopen!
Factor? Tractor bedoel je
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 30 september 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Siggie///Held....draai cirkel van een viertonner en aanname van een lantarenpaal...wie heeft zo'n speler

Opstellen van minuut 1...Frank super trainer en brengt iedereen in verwarring, Mourino en van Gaal gaan tegen elkaar opbieden en Pep gaat er mee aan de haal.....Frankie is gewoon geniaal ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 30 september 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Rijmt ook nog ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 september 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Rijmt ook nog ;-)
Je had dichter moeten worden ouwe ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 30 september 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:41 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je had dichter moeten worden ouwe ;-)
Dat doe ik al....bovendien schuift het niks
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 september 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Maar nu ook voor mij is het even genoeg. (Ja, je leest het goed)
Ik wil Milik nu wel een aantal wedstrijden in de basis zien en als we dan toch bezig zijn: Andersen op de plaats van Serero en op de vleugels voorlopig even Kishna en El Ghazi. Schöne is volgens mij niet 100% fit, dus even laten banken.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Siggie///Held....draai cirkel van een viertonner en aanname van een lantarenpaal...wie heeft zo'n speler

Opstellen van minuut 1...Frank super trainer en brengt iedereen in verwarring, Mourino en van Gaal gaan tegen elkaar opbieden en Pep gaat er mee aan de haal.....Frankie is gewoon geniaal ;-)
Whahahahahaha het zou wat! Ik zet in op 40 miljoen........................... ..................................... ............................................. .................................. ............................... ................................ ................................... ............................................ ....................................... ..................................... ..................................... ..................................... .................................................... ................................. ......................................................... konijnenkeutels!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2014 - 23:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 oktober 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 23:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahahahaha het zou wat! Ik zet in op 40 miljoen........................... ..................................... ............................................. .................................. ............................... ................................ ................................... ............................................ ....................................... ..................................... ..................................... ..................................... .................................................... ................................. ......................................................... konijnenkeutels!
Praten met consumptie....kom je een heel eind schuimbek ;-)
JOOD
 JOOD - woensdag 01 oktober 2014 - 00:11   quote  deeplink  
Als we de tweede ronde willen halen, moeten die kansen erin. Dat is de volgende stap. Zoals die eerste kans van Sigthórsson in de tweede minuut. Ik denk dat hij hem heel koel wilde intikken. Het was een fantastische aanval. Zulke kansen moeten erin. Daarvoor staat hij daar. Ik heb ook een Sigthórsson gezien die aanspeelbaar was en hard heeft gewerkt. Maar uiteindelijk wordt hij afgerekend op de goals.

Zou hij toch van zijn geloof gaan vallen? Een spits moet goals maken, vooral als je met niet scorende middenvelders speelt..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 00:11   quote  deeplink  
Behalve dat Siggi de kansen laat liggen (wat we gewend zijn), verliest hij een hoog % in duels. Ook in de passing is hij vaak ongelukkig. Ook in de wedstrijd zie je hem vaak heel passief een beetje rondlopen. Is Milik dan nog minder dan dit niveau?

Ronald zijn idee om op de vleugels met Kishna en El Gazhi te spelen is zo gek nog niet. Omdat je zo weinig goede voorzetten had. Milik kan juist in dit soort situaties veel beter positie innemen dan dat Siggi dat doet.

Hoeveel van dit soort wedstrijden mag Siggi blijven spelen voordat Milik erin komt?
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 00:14   quote  deeplink  
Het enige wat hij vandaag goed deed is dat hij soms voor ruimte zorgt voor andere spelers. Dat kan Milik toch ook brengen? Je kunt als spits niet in de basis blijven zonder te scoren.

De komende wedstrijden zullen we zien of hij net als tegen NAC weer tot scoren komt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 oktober 2014 - 00:18   quote  deeplink  
Siggie is zo slecht nog niet als de meeste hier suggereren, maar hij mist gewoon te veel kansen. Hij is gewoon niet GEIL voor de GOAL....
(van wie was die uitspraak ook al weer?)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 oktober 2014 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 00:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Siggie is zo slecht nog niet als de meeste hier suggereren, maar hij mist gewoon te veel kansen. Hij is gewoon niet GEIL voor de GOAL....
(van wie was die uitspraak ook al weer?)
Van jou....fetish
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 oktober 2014 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 00:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Van jou....fetish
ooooooooh, dan krijg ik balle in me buik ....;-)

Schoot Siggie die ballen er maar wat vaker in.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 oktober 2014 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 00:31 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ooooooooh, dan krijg ik balle in me buik ....;-)

Schoot Siggie die ballen er maar wat vaker in.....
Hihihi....van die warme natte ballen...Klisje mannetje
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 oktober 2014 - 00:36   quote  deeplink  
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 oktober 2014 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ filmpje ]
Schei uit man. Ik ga me bed in;-)
Stanley
 Stanley - woensdag 01 oktober 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Sterk als een paard vanavond weer. Alleen het afmaken van kansen. .. Maarja kan niet alles hebben. Hij heeft lekker meegevoetbald!
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 09:27 schreef Stanley het volgende:
Sterk als een paard vanavond weer. Alleen het afmaken van kansen. .. Maarja kan niet alles hebben. Hij heeft lekker meegevoetbald!
En met het afmaken van kansen wordt een spits nou eenmaal afgerekend...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 oktober 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

En met het afmaken van kansen wordt een spits nou eenmaal afgerekend...
Blijkbaar niet door Frank de Boer ;-)
Nog niet tenminste......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Sigthorsson gaat niet meer verder groeien en is wie hij is. Ik ben ervan overtuigd dat hij zich maximaal inzet. Maar gaat nooit het gewenste resultaat meer halen. Je kunt het Ajax meer aanrekenen dat ze nog altijd geen spits hebben die wel met grote regelmaat goals maakt en veel doeltreffender is. Wanneer Milik invalt en hij scoort zal hij een kans krijgen om de volgende keer in de basis te mogen beginnen. Time will tell!
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet door Frank de Boer ;-)
Nog niet tenminste......
Haha. Tja, eigenwijs is hij zeker. Maar ik heb Frank de Boer toch echt horen zeggen: "zulke kansen moeten erin. Daarvoor staat hij daar". Dat is de eerste keer dat er openlijke kritiek van de Boer komt. We wachten maar af tot het kwartje bij hem valt, maar ik houd er nu zeker rekening mee, dat het geduld van Frank de Boer niet oneindig is.
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 21:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Sigthorsson gaat niet meer verder groeien en is wie hij is. Ik ben ervan overtuigd dat hij zich maximaal inzet. Maar gaat nooit het gewenste resultaat meer halen. Je kunt het Ajax meer aanrekenen dat ze nog altijd geen spits hebben die wel met grote regelmaat goals maakt en veel doeltreffender is. Wanneer Milik invalt en hij scoort zal hij een kans krijgen om de volgende keer in de basis te mogen beginnen. Time will tell!
Ik denk dat (bijna) iedereen het daarover eens is.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Remco is de enige die vind dat hij gisteren prima gespeeld heeft. ( mag hij natuurlijk vinden)
Zijn krediet raakt vanzelf open. Wanneer hij dit a.s. weekend opnieuw niet rendeert dan kun je hem niet blijven opstellen.
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 21:15 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco is de enige die vind dat hij gisteren prima gespeeld heeft. ( mag hij natuurlijk vinden)
Zijn krediet raakt vanzelf open. Wanneer hij dit a.s. weekend opnieuw niet rendeert dan kun je hem niet blijven opstellen.
Nou... ik vond zijn veldspel wel acceptabel hoor. Eindelijk kwam hij voor het doel zoals een spits zou moeten fungeren. Dat is een pluspunt. Maar een spits wordt nou eenmaal afgerekend op zin doelpunten, en daar mankeert het chronisch aan.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 22:07   quote  deeplink  
'acceptabel' daar wordt je niet kampioen mee!
nora
 nora - woensdag 01 oktober 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Als hij in de eindfase net wat van Marwijk zei hij had die bal zo aan Schone kunnen geven een zeker doelpunt VERPEST.Maar hij speelt wel beter als in het begin van dit seizoen.
Stanley
 Stanley - woensdag 01 oktober 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

En met het afmaken van kansen wordt een spits nou eenmaal afgerekend...
Was cynisch bedoeld Pietje. Frank zijn keuzes vind ik soms niet goed te volgen.

Bij mijn weten waren Moisander en Sightorsson kandidaten om af te vloeien alleen waren ze aan de straatstenen niet te slijten. Volgens mij wordt er gegokt of gehoopt op een winterse verkoop anders kan ik de continue basisplaatsen van deze spelers niet plaatsen!

Lijkt erop dat het binnenhengelen van geld belangrijker is dan wat ook. Inclusief het samenstellen van een team dat nu eens wel overwinterd in de CL!!!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 02:23   quote  deeplink  
Wanneer Ajax betere spelers had ingekocht die wel goed passen, dan was overwinteren zeker realistisch geweest. Nu maakt Ajax het zich met haar denk en werkwijze 'onnodig' moeilijk!

Waarom terugvallen op spelers die je 'hoopte' te kunnen verkopen. Zivkovic is ook slachtoffer van het huidige beleid van Ajax. Misschien overtuigd hij ook niet, hij had verder kunnen zijn door niet naar ajax te gaan. Nu staat Ajax zijn groei in de weg. Hij moet wedstrijden spelen om te kunnen groeien. Wedstrijden meespelen met het 2e doet geen goed voor zijn ontwikkeling!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 oktober 2014 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 23:04 schreef nora het volgende:
Als hij in de eindfase net wat van Marwijk zei hij had die bal zo aan Schone kunnen geven een zeker doelpunt VERPEST.Maar hij speelt wel beter als in het begin van dit seizoen.
Dat zei ik ook gelijk al als je dan eindelijk de bal heb punter hem dan naar Schöne
die kon hem er nog in pissen want de keeper stond voor Sigthorsson.
Beter wel slechter kon ook echt niet..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 oktober 2014 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 23:31 schreef Stanley het volgende:

[..]

Was cynisch bedoeld Pietje. Frank zijn keuzes vind ik soms niet goed te volgen.

Bij mijn weten waren Moisander en Sightorsson kandidaten om af te vloeien alleen waren ze aan de straatstenen niet te slijten. Volgens mij wordt er gegokt of gehoopt op een winterse verkoop anders kan ik de continue basisplaatsen van deze spelers niet plaatsen!

Lijkt erop dat het binnenhengelen van geld belangrijker is dan wat ook. Inclusief het samenstellen van een team dat nu eens wel overwinterd in de CL!!!
Ik denk dat alles wat ze nu pakken welkom is en echt al twee jaar verder aan het kijken zijn.
Laat dit team maar zijn gang gaan investeer niet zoveel en dan Moisander, Sigthorsson ect verkopen
en over twee jaar vol er tegenaan dat is zakelijk gezien de goedkoopste oplossing.
Op de bank zijn ze namelijk niks meer waard.

Wij zien liever nu resultaten omdat er financieel voldoende mogelijkheden zijn
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 23:31 schreef Stanley het volgende:

[..]

Was cynisch bedoeld Pietje. Frank zijn keuzes vind ik soms niet goed te volgen.

Bij mijn weten waren Moisander en Sightorsson kandidaten om af te vloeien alleen waren ze aan de straatstenen niet te slijten. Volgens mij wordt er gegokt of gehoopt op een winterse verkoop anders kan ik de continue basisplaatsen van deze spelers niet plaatsen!

Lijkt erop dat het binnenhengelen van geld belangrijker is dan wat ook. Inclusief het samenstellen van een team dat nu eens wel overwinterd in de CL!!!
OK. Duidelijk. Ik nam het wat al te serieus. Dan hebben wij dezelfde mening over Sightórsson.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0225448