BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Met karim komt Feyenoord er wel uit, t gaat om Villa.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
http://www.tribalfootball.com/articles/feyenoord-move-villa-midfielder-el-ahmadi-4037532?utm_source=main_feed#.U_251YccTIU
Barabas
 Barabas - woensdag 27 augustus 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 10:25 schreef Milo het volgende:
8 ton, bingo! mooie deal!
Is het rond?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Nee.
Barabas
 Barabas - woensdag 27 augustus 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Mmm... ik rijd zo België in. Vrijdag weer terug. Hoop er dan 2 spelers bij te hebben, maar reken op Karim. Allez!!!
jacky chan
 jacky chan - woensdag 27 augustus 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Zou helemaal top zijn. El Ahmadi en Toornstra op het middenveld!! Hopen dat Kazim Kazim een topper is en dan staat er een heel ander Feyenoord....
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 27 augustus 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Sprekend, die foto!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 augustus 2014 - 08:18   quote  deeplink  
T wordt dus morgen :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 09:29   quote  deeplink  
Mooi zo..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 13:52   quote  deeplink  
FR12.nl þ@fr12nl · 53 sec.
Feyenoord hoopt bovendien de komst van Karim El Ahmadi vandaag af te ronden!
Milo
 Milo - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:19   quote  deeplink  
zondag meteen in de basis!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Dan had 'ie vandaag voor 12u aangemeld moeten worden.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:19 schreef Milo het volgende:
zondag meteen in de basis!
dan moest het rond zijn voor 12.00 uur vandaag
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Voor a.s. zondag is hij nog niet nodig, we Toonstra nog achter de hand
de drie punten gaan toch gewoon mee naar ROTTERDAM
MMM
 MMM - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Welkom Karim!

Nog niet op Feyenoord.nl maar zal wel goed komen. 7 ton volgens Krabbendam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Drie jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Klasse Martin..

Welkom back Karim en succes..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 08:18 schreef Stylzz het volgende:
T wordt dus morgen :)
:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 16:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

:)
Geile trekjes jij..
JanM
 JanM - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 16:05 schreef RenatoBos het volgende:
Klasse Martin..

Welkom back Karim en succes..
De critici vragen zich al hardop af of dit wel de verdienste is van Van Geel ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 16:24 schreef JanM het volgende:

[..]

De critici vragen zich al hardop af of dit wel de verdienste is van Van Geel ...
Dat critici dat doen prima, maar zeikers mogen van mij terug het citroenveld in..
tomson
 tomson - zaterdag 30 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
https://mobile.twitter.com/Feyenoord24/status/505708792227827712/photo/1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door tomson --
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 11:55   quote  deeplink  
Tekent morgen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Welkom terug Karim !!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Bwbz07lIQAAbzYB.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 10:39   quote  deeplink  
En dat is 1..
MMM
 MMM - maandag 01 september 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Karim, welkom!
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi terug bij Feyenoord. ,,Als je eenmaal in de Kuip hebt gespeeld, gaat het Feyenoord-gevoel nooit meer weg." #feyenoord #ad
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 11:05   quote  deeplink  
Held..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 11:32   quote  deeplink  
KARIM EL AHMADI KEERT TERUG BIJ FEYENOORD

23a23bb83cd11709c97f2bbe89c1dcae_800_600.jpg

Karim El Ahmadi keert per direct terug bij Feyenoord. De 29-jarige middenvelder wordt overgenomen van Aston Villa en tekent in De Kuip een contract voor drie seizoenen. El Ahmadi speelde eerder van 2008 tot 2012 voor Feyenoord, dat hem in 2011 een half jaar verhuurde aan Al Ahli. Bij Aston Villa had El Ahmadi nog een contract voor één seizoen.

Karim El Ahmadi wilde graag terug naar Nederland, zegt technisch directeur Martin van Geel. We zijn blij dat we deze ervaren speler aan de selectie hebben kunnen toevoegen, waarmee de mogelijkheden op het middenveld weer groter worden. Bovendien heeft El Ahmadi in het verleden al met succes samengewerkt met Fred Rutten, terwijl hij natuurlijk ook bekend is met het spelen voor Feyenoord en in De Kuip.

26ef335bf332ee05b46dc1caf371f653_702_300.jpg

Ik heb altijd gezegd dat ik nog eens terug wilde komen naar Feyenoord, vertelt El Ahmadi. Nu was het juiste moment aangebroken. In mijn eerste periode bij deze club was Feyenoord groeiende en die groei heeft zich de afgelopen jaren doorgezet. Ik kijk er ontzettend naar uit om weer in een volle Kuip te gaan spelen en mijn ervaring over te brengen op de andere spelers van Feyenoord. Ook is het een mooi vooruitzicht om weer te gaan samenwerken met Fred Rutten, die heel belangrijk is geweest voor mij aan het begin van mijn carrière bij FC Twente.

El Ahmadi vertrok in de zomer van 2012 na een uitstekend laatste seizoen bij Feyenoord naar Aston Villa. In de Premier League kwam de Marokkaanse middenvelder de afgelopen twee jaar in 51 wedstrijden in actie, waarin hij drie doelpunten maakte.

Voor zijn vertrek naar Engeland speelde El Ahmadi drie seizoenen voor Feyenoord, dat hem in 2008 overnam van FC Twente. El Ahmadi speelde tot dusver 65 competitiewedstrijden in het Feyenoord-shirt, met als voorlopig hoogtepunt het bereiken van de tweede plaats in het seizoen 2011-2012.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Fantastische gozer, zeer waardevolle speler.
Blij dat ie terug is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:

Ik heb altijd gezegd dat ik nog eens terug wilde komen naar Feyenoord, vertelt El Ahmadi. Nu was het juiste moment aangebroken. In mijn eerste periode bij deze club was Feyenoord groeiende en die groei heeft zich de afgelopen jaren doorgezet. Ik kijk er ontzettend naar uit om weer in een volle Kuip te gaan spelen en mijn ervaring over te brengen op de andere spelers van Feyenoord. Ook is het een mooi vooruitzicht om weer te gaan samenwerken met Fred Rutten, die heel belangrijk is geweest voor mij aan het begin van mijn carrière bij FC Twente.
Twee seizoenen weggeweest :')
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Rutten had al vroeg in de gaten dat El Ahmadi een lastig jochie was

25270.jpg

Van lastig ventje veranderde El Ahmadi in een gedisciplineerde voetballer die het na FC Twente via Feyenoord en Al-Ahli tot de Premier League schopte.

Hij zegt het niet met zo veel woorden, maar zonder Fred Rutten had Karim El Ahmadi nooit de loopbaan gekend die hij nu op zijn cv heeft staan.

Rutten had in Enschede al vroeg in de gaten dat El Ahmadi een lastig jochie was. Het talentje had zo zijn maniertjes, maar daar wist de trainer wel raad mee. In de eerste wedstrijd die ik onder hem speelde, haalde hij me al na zestien minuten naar de kant, vertelt El Ahmadi aan Metronieuws met een grote glimlach op zijn gezicht.

Ik liep verontwaardigd met mijn arm te zwaaien omdat ik de bal maar niet kreeg.
Toen werd ik gelijk gewisseld, haha. Daarna heb ik nooit meer klagend in het veld gestaan. Als je jong bent, doe je wel eens domme dingen. Daar was Rutten altijd heel scherp op: te laat komen, mobieltjes nog aan, noem maar op.
Bron:Metronieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 13:02   quote  deeplink  
61495c78353a11bbb0be5e9841796707_702_300.jpg

El Ahmadi zal deze week nog niet meetrainen met Feyenoord. Hij vertrekt namelijk aanstaande dinsdag (morgen) naar Marokko, voor de oefenwedstrijden met de nationale selectie die deze week op het programma staan. Woensdag is Qatar de tegenstander, zondag speelt Marokko tegen Libië. Volgende week maandag keert El Ahmadi terug in De Kuip.

Das dan weer jammer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Gewoon weer een international in huis!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2014 - 13:19   quote  deeplink  
En...Speelfit.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 14:35   quote  deeplink  
El Ahmadi over zijn terugkeer in de Kuip

(http://youtu.be/5XgQnxksbB0)
JanM
 JanM - maandag 01 september 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Wordt bijna ondergesneeuwd door de commotie / verbazing over de transfer van Vermeer, maar ik ben zeker zo blij met Karim! Welkom terug!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 02:37   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi legt uit waarom hij weer terugkeert van Aston Villa naar Feyenoord

(http://youtu.be/4YQvajgj2Sg)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 10:57   quote  deeplink  
'Je moet net een beetje meer bikkelen dan bij andere clubs'

600x400-elahmadikuip.jpg

Karim El Ahmadi werd gisterochtend als nieuwe aanwinst van Feyenoord gepresenteerd. Even later verliet de pers De Kuip massaal, want op het binnenterrein van het imposante stadion arriveerde Kenneth Vermeer, die de veelbesproken overstap maakt naar de Rotterdammers.

Die ochtend ontmoetten beide voetballers elkaar al. ''We stonden in Rotterdam opeens samen bij de receptie van hetzelfde hotel'', lacht El Ahmadi in gesprek met De Telegraf. ''We kennen elkaar al jaren. We hebben samen nog in allerlei nationale jeugdploegen gespeeld voor Nederland. Kenneth is een keeper met grote kwaliteiten.''

Vermeer zal snel zijn meerwaarde voor de club moeten laten zien, want zijn duels zullen onder een vergrootglas liggen. ''Ik denk dat hij zelf ook wel weet dat hij aan de supporters moet laten zien dat hij graag voor deze club komt spelen. Want het legioen is hier best belangrijk. Je moet net een beetje meer bikkelen dan bij andere clubs.''
Bron:De Telegraf
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 13:13   quote  deeplink  
El Ahmadi terug op trainingsveld

96df97bf35cd6fb0240f72e35c14f8aa_800_600.jpg

Karim El Ahmadi trainde vanochtend voor de eerste keer mee met Feyenoord. De middenvelder, overgekomen van Aston Villa, speelde zondag met Marokko de vriendschappelijke interland tegen Libië (3-0).

El Ahmadi is fit genoeg voor een plek in de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met Willem II, aanstaande zaterdag in De Kuip.

Feyenoord-trainer Fred Rutten weet niet of hij meteen gebruik zal maken van El Ahmadi. 'Dat bekijken we van dag tot dag, eerst maar eens zien hoe iedereen terug komt van de interlandwedstrijden.'

De trainer van Feyenoord is blij met de hereniging met El Ahmadi. Eerder werkte hij bij FC Twente met de international uit Marokko. 'Karim brengt ervaring mee en zorgt met zijn spel altijd voor rust. Dat zijn de ingrediënten die hij toevoegt aan dit team', aldus Rutten.
Bron: VI

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2014 door RenatoBos --
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 09 september 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Mooi. Het zal inderdaad te snel zijn om hem meteen in de basis te zetten zaterdag, maar ik zou hem wel vast minuten geven.

Een middenveld met Toornstra-Clasie-El Ahmadi zou toch prachtig zijn, daar zit alles in.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 september 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Ik denk dat je m meteen kan opstellen hoor.
JanM
 JanM - dinsdag 09 september 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 13:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat je m meteen kan opstellen hoor.
Zeker als Clasie niet meedoet!
van geil
 van geil - dinsdag 09 september 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Als Rutten El als laatste man wil, moet hij daar tegen Willem twee mee beginnen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 september 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 19:53 schreef van geil het volgende:
Als Rutten El als laatste man wil, moet hij daar tegen Willem twee mee beginnen.
klopt, want er is weinig tijd de aankomende weken nog wat vanaf begin af aan in te slijpen.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 10 september 2014 - 09:25   quote  deeplink  
El Ahmadi al laatste man vind ik een minder plan. Ik krijg dan opeens weer dat beeld voor me dat hij toen tegen onze A'damse vrienden op die positie aan een solo begon en knullig balverlies leed. Nee, laat hem maar lekker op het middenveld schitteren. Hij is geen verdediger.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 september 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 09:25 schreef netsurfer het volgende:
El Ahmadi al laatste man vind ik een minder plan. Ik krijg dan opeens weer dat beeld voor me dat hij toen tegen onze A'damse vrienden op die positie aan een solo begon en knullig balverlies leed. Nee, laat hem maar lekker op het middenveld schitteren. Hij is geen verdediger.
Zo is t ook niet helemaal, hij zal voor de drie verdedigers spelen, bij balverlies fungeren als voorstopper.
Barabas
 Barabas - woensdag 10 september 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Genau!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 16:11   quote  deeplink  
2e training Karim El Ahmadi (Video)

(http://youtu.be/VVp1b0BGVGQ)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0080840