BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 04 mei 2015 - 23:30   quote  deeplink  
(of ga ik nu ergens linksaf)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 mei 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2015 - 22:59 schreef van geil het volgende:
uit de kast ?
;)
;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2015 door Nenam_tiL --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 mei 2015 - 04:57   quote  deeplink  
Huh dit is toch het Europa league topic
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 mei 2015 - 08:01   quote  deeplink  
:)
JanM
 JanM - dinsdag 05 mei 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Van mij mag die ban weer aangezet worden. Ben die kop van die Fin al weer spuugzat!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 mei 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Ach, hij is okee.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 mei 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2015 - 14:02 schreef JanM het volgende:
Van mij mag die ban weer aangezet worden. Ben die kop van die Fin al weer spuugzat!
Alleen die kop van die Fin maar..(?)😎
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 13:12   quote  deeplink  
Een extra ticket erbij gekregen ivm fair play..😃
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 mei 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:
Een extra ticket erbij gekregen ivm fair play..😃
Nederland heeft een extra ticket voor de Europa League gekregen voor volgend seizoen, op basis van het Fair Play-klassement. Dit zorgt voor vraagtekens in Italië. Het duel tussen AS Roma en Feyenoord zorgde voor veel problemen, Feyenoord-supporters brachten de nodige vernielingen aan in de stad. De zaken buiten het stadion hebben geen invloed gehad op het klassement.

"In twintig jaar van Fair Play is het de eerste keer dat een land bij de eerste drie weet te eindigen, terwijl er supporters uit dat land zich schuldig hebben gemaakt aan zware overtredingen", zegt Giorgio Marchetti, directeur van de UEFA-competities. Dat Nederland een extra ticket voor de Europa League krijgt is in Italië verkeerd gevallen, ze begrijpen niet dat het land waar Feyenoord-supporters vandaan komen dit jaar de Fair Play-prijs kan winnen.

Marchetti begrijpt de Italiaanse onvrede. "De UEFA Respect Fair Play-ranking bestaat sinds 1994/1995 en geeft een beloning aan de drie landen die de beste algemene score hebben over alle wedstrijden in UEFA-toernooien. De criteria die we daarbij gebruiken zijn gele kaarten, rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander, respect voor scheidsrechters, gedrag van technische mensen, managers en publiek. Het gedrag van de Nederlanders was foutloos. Met uitzondering van dat moment. Helaas tellen problemen buiten het stadion, op basis van regelgeving, niet mee in de beoordeling."

In de toekomst hebben dergelijke voorvallen wel invloed op het Fair Play-klassement. "De UEFA zal het probleem onmiddellijk analyseren en zal de nodige corrigerende maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat zo'n situatie in de toekomst niet meer voorkomt. We moeten absoluut rekening houden met gebeurtenissen buiten het stadion", aldus Marchetti in La Gazzetta dello Sport.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 mei 2015 - 22:04   quote  deeplink  
Lomp volk die pastapippos..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 mei 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 22:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nederland heeft een extra ticket voor de Europa League gekregen voor volgend seizoen, op basis van het Fair Play-klassement. Dit zorgt voor vraagtekens in Italië. Het duel tussen AS Roma en Feyenoord zorgde voor veel problemen, Feyenoord-supporters brachten de nodige vernielingen aan in de stad. De zaken buiten het stadion hebben geen invloed gehad op het klassement.

"In twintig jaar van Fair Play is het de eerste keer dat een land bij de eerste drie weet te eindigen, terwijl er supporters uit dat land zich schuldig hebben gemaakt aan zware overtredingen", zegt Giorgio Marchetti, directeur van de UEFA-competities. Dat Nederland een extra ticket voor de Europa League krijgt is in Italië verkeerd gevallen, ze begrijpen niet dat het land waar Feyenoord-supporters vandaan komen dit jaar de Fair Play-prijs kan winnen.

Marchetti begrijpt de Italiaanse onvrede. "De UEFA Respect Fair Play-ranking bestaat sinds 1994/1995 en geeft een beloning aan de drie landen die de beste algemene score hebben over alle wedstrijden in UEFA-toernooien. De criteria die we daarbij gebruiken zijn gele kaarten, rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander, respect voor scheidsrechters, gedrag van technische mensen, managers en publiek. Het gedrag van de Nederlanders was foutloos. Met uitzondering van dat moment. Helaas tellen problemen buiten het stadion, op basis van regelgeving, niet mee in de beoordeling."

In de toekomst hebben dergelijke voorvallen wel invloed op het Fair Play-klassement. "De UEFA zal het probleem onmiddellijk analyseren en zal de nodige corrigerende maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat zo'n situatie in de toekomst niet meer voorkomt. We moeten absoluut rekening houden met gebeurtenissen buiten het stadion", aldus Marchetti in La Gazzetta dello Sport.
Het is ook oneglloflijk dat die debielen ervoor beloond worden
Gewoon uitsluiten dat land waar supporters zich schuldig maken aan andermans bezittingen ... en de desbetreffende club een zware sanctie opleggen, hoe spijtig dat ook is voor die club!
Alleen zo kunnen die randdebilen uitgeroeid worden!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 mei 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 22:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is ook oneglloflijk dat die debielen ervoor beloond worden
Gewoon uitsluiten dat land waar supporters zich schuldig maken aan andermans bezittingen ... en de desbetreffende club een zware sanctie opleggen, hoe spijtig dat ook is voor die club!
Alleen zo kunnen die randdebilen uitgeroeid worden!!!
Jij bent ook echt oneglloflijk, wat heeft een fair play ticket nu met de supporters te maken..hou om met het prediken dat je voetbalverstand hebt miskleun..
tomson
 tomson - zondag 10 mei 2015 - 00:25   quote  deeplink  
Heeft er ook geen moer mee te maken. Gaat over fair play binnen het veld. Zowel L als de pastapipoos hebben last van een plaat voor hun kop.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 mei 2015 - 06:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 22:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij bent ook echt oneglloflijk, wat heeft een fair play ticket nu met de supporters te maken..hou om met het prediken dat je voetbalverstand hebt miskleun..
Dat kan jij ongelooflijk vinden , maar ik schaam me vaak genoeg in het buitenland als Feyenoord supporter vanwege dat KUT imago door weer een incident in het buitenland. En dat gaat zo al de afgelopen 30 jaar
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 mei 2015 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 00:25 schreef tomson het volgende:
Heeft er ook geen moer mee te maken. Gaat over fair play binnen het veld. Zowel L als de pastapipoos hebben last van een plaat voor hun kop.
Heeft niks met een plaat te maken des te meer met die debielen ... Bij dat fontein in Rome, de Bananasplit. Steeds weer wordt de naam Feyenoord negatief in het nieuws gezet. Daar heb ik moeite mee
van geil
 van geil - maandag 29 juni 2015 - 18:41   quote  deeplink  
van Praag naast Platini
t is toch wat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juli 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Speelschema voor dit jaar is ook bekend.

CI1cfUsUYAAW-VN.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 juli 2015 - 16:34   quote  deeplink  
😂
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Feyenoord kwalificeert zich voor groepsfase Europa League

OPP_UEFA_Cup.JPG

Feyenoord heeft zich door het winnen van de KNVB beker geplaatst voor de groepsfase van de UEFA Europa League. Dit betekent dat de ploeg van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst komend seizoen minimaal zes Europese wedstrijden zal spelen.

Feyenoord neemt het volgend seizoen in de poulefase van de Europa League op tegen drie internationale tegenstanders. Verdeeld over zes speelronden spelen de Rotterdammers drie thuis- en drie uitwedstrijden. De eerste speelronde van de groepsfase van de Europa League wordt op donderdag 15 september afgewerkt, de laatste op donderdag 8 december.

Op vrijdag 26 augustus wordt bekend welke tegenstanders Feyenoord zal treffen in de Europa League. Dat is één dag nadat de returns van de play-offronde voor de groepsfase worden gespeeld. De finale van de UEFA Europa League 2016-2017 vindt op woensdag 24 mei 2017 plaats in de Friends Arena te Stockholm.
Barabas
 Barabas - zondag 24 april 2016 - 22:10   quote  deeplink  
Zin an!
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2016 - 22:14   quote  deeplink  
Mooi
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 22:19   quote  deeplink  
Kijk er enorm naar uit ook..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 25 april 2016 - 03:50   quote  deeplink  
Dat worden dan Zweedse blondjes met de finale Renato, en ik heb gehoord dat er daar goede appelsap geschonken wordt ;) Kan je geluk niet op daar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 07:37   quote  deeplink  
Ga mijn vrouw polsen (😬) om volgend jaar ipv Turkije dan maar eens naa Zweden te gaan..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Klein dompertje, eerste pot zonder publiek.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 25 april 2016 - 13:46   quote  deeplink  
het word een grotere domper met dit subtop elftal hebje nits te zoeken in europa sorry ,maar ik zie het voor deze ploeg niet zitten .Maar allemaal gefeliciteerd met de beker hij gaat in iedergeval de boeken in,of het echt verdiend is nah ik vind van niet wel reuze gezellig op het stadhuis plein.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 13:46 schreef Fer 1 het volgende:
het word een grotere domper met dit subtop elftal hebje nits te zoeken in europa sorry ,maar ik zie het voor deze ploeg niet zitten .Maar allemaal gefeliciteerd met de beker hij gaat in iedergeval de boeken in,of het echt verdiend is nah ik vind van niet wel reuze gezellig op het stadhuis plein.
Wie had m dan verdiend?
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 13:46 schreef Fer 1 het volgende:
het word een grotere domper met dit subtop elftal hebje nits te zoeken in europa sorry ,maar ik zie het voor deze ploeg niet zitten .Maar allemaal gefeliciteerd met de beker hij gaat in iedergeval de boeken in,of het echt verdiend is nah ik vind van niet wel reuze gezellig op het stadhuis plein.
Jij moet echt een kloteleven hebben....
ar
 ar - maandag 25 april 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 13:46 schreef Fer 1 het volgende:
het word een grotere domper met dit subtop elftal hebje nits te zoeken in europa sorry ,maar ik zie het voor deze ploeg niet zitten .Maar allemaal gefeliciteerd met de beker hij gaat in iedergeval de boeken in,of het echt verdiend is nah ik vind van niet wel reuze gezellig op het stadhuis plein.
We zijn een paar keer goed weggekomen ja.
Verdiend 100%.
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 14:24   quote  deeplink  
Hey Fer.... Nog nooit moest een bekerwinnaar alleen maar Eredivisionisten verslaan. Schrijven we historie, is het nog niet goed.

Ik hoop dat jij je vanavond een keer goed verslikt in een gehaktbal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 13:46 schreef Fer 1 het volgende:
het word een grotere domper met dit subtop elftal hebje nits te zoeken in europa sorry ,maar ik zie het voor deze ploeg niet zitten .Maar allemaal gefeliciteerd met de beker hij gaat in iedergeval de boeken in,of het echt verdiend is nah ik vind van niet wel reuze gezellig op het stadhuis plein.
Rustig jonguh er zit nog een transfersperiode tussen he voordat we beginnen..
En we hebben hem dik en dik verdiend..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 14:24 schreef Barabas het volgende:
Hey Fer.... Nog nooit moest een bekerwinnaar alleen maar Eredivisionisten verslaan. Schrijven we historie, is het nog niet goed.

Ik hoop dat jij je vanavond een keer goed verslikt in een gehaktbal.
Das niet waar Barrels we hebben ook nog dat amateurclupje uit Amsterdom verslagen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 april 2016 - 15:25   quote  deeplink  
Kut 020-ers. En nog dom ook.
Halen de beker als prijs omlaag.
Vergeten natuurlijk dat ze het af moesten leggen tegen de winnaar van dat prijsje.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 15:26   quote  deeplink  
Moerasvolk TFOE
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 14:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das niet waar Barrels we hebben ook nog dat amateurclupje uit Amsterdom verslagen..
Oh ja... die prutsers was ik alweer vergeten...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 16:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

Oh ja... die prutsers was ik alweer vergeten...
Ik niet, dat heug ik me nog een lange tijd..😉
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 16:25   quote  deeplink  
Hun amateurstatus... niet onze winst natuurlijk....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Ghehe..juistem..
van geil
 van geil - maandag 25 april 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Dit geeft weer n ietsje pietsje meer smoel aan de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2016 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 06:57   quote  deeplink  
Dit heeft onze club gewoon nodig..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 07:12   quote  deeplink  
Binnen 'een paar dagen' uitspraak over racismezaak

2zoajv7.jpg

Feyenoord is door de bekerwinst verzekerd van zes duels in de Europa League. Drie van de wedstrijden worden afgewerkt in De Kuip, maar het is nog steeds de vraag of bij alle thuisduels supporters aanwezig mogen zijn.

De Rotterdammers moeten de eerste thuiswedstrijd namelijk zonder publiek afwerken volgens een straf van de UEFA. Dat naar aanleiding van een opblaasbanaan die tegen AS Roma op het veld waaide. Feyenoord ging in hoger beroep bij het CAS, het internationaal sporttribunaal, maar een definitiefe uitspraak is er nog niet.

Algemeen directeur Eric Gudde denkt echter snel duidelijkheid te kunnen geven aan het legioen. ''We verwachten de uitspraak binnen een paar dagen'', stelt hij in het Algemeen Dagblad. Feyenoord is in ieder geval al verzekerd van een startpremie van iets meer dan twee miljoen euro.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2016 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 10:47   quote  deeplink  
Opgeblazen zaak....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 11:07   quote  deeplink  
Niks meer en niks minder.
Hopelijk ziet het cas dat ook in en spreken ze ons vrij.
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 11:21   quote  deeplink  
Anders gaan we gewoon naar de burgerrechter!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Door het winnen van de KNVB Beker heeft Feyenoord zich voor volgend seizoen verzekerd van een plekje in de groepsfase van de Europa League. Inmiddels is ook het speelschema bekend.

De ploeg van Giovanni van Bronckhorst neemt het op tegen drie internationale tegenstanders. Feyenoord speelt tegen iedere tegenstander twee keer. Een keer thuis en een keer uit. De eerste wedstrijd staat gepland voor donderdag 15 september, de laatste voor donderdag 8 december. Welke tegenstanders dit worden, wordt bekend op vrijdag 26 augustus. Dan vindt de loting plaats.

Het schema:

Wedstrijd 1: Donderdag 15 september 2016
Wedstrijd 2: Donderdag 29 september 2016
Wedstrijd 3: Donderdag 20 oktober 2016
Wedstrijd 4: Donderdag 3 november 2016
Wedstrijd 5: Donderdag 24 november 2016
Wedstrijd 6: Donderdag 8 december 2016

De finale wordt gespeeld op woensdag 24 mei 2017. Het decor is de Friends Arena in het Zweede Stockholm.
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 16:59   quote  deeplink  
26 augustus weten we meer. Hoop op een paar mooie affiches.

Maar geen AS Roma of Nancy....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 16:59 schreef Barabas het volgende:
26 augustus weten we meer. Hoop op een paar mooie affiches.

Maar geen AS Roma of Nancy....
Om dit rijtje verder aan te vullen hoeft Turpin ook niet meer te zien..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 april 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Ja even een kritische toon: hup hooligans je kan weer de boel verzieken zet hem op
ar
 ar - dinsdag 26 april 2016 - 17:45   quote  deeplink  
White Hart Lane..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Kunnen we daar al kaarten voor bestellen, ik ga mee..😎

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..









0.0143761