BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax legt Niki Zimling vast

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 01 september 2014 - 22:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax legt Niki Zimling vast (ELF Voetbal)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Ajax heeft beet. Niki Zimling komt per direct naar Amsterdam.

De Deense middenvelder wordt weggehaald bij FSV Mainz 05. Voor hoeveel jaar hij heeft getekend en welk bedrag is betaald, is nog niet duidelijk. Maar diverse Deense media melden dat de deal volledig rond is.

Zimling speelde sinds de zomer van 2013 in de Duitse Bundesliga, waar hij nog tot medio 2017 vastlag. Eerder speelde hij voor Esbjerg fB, Udinese en Club Brugge. In het seizoen 2010/11 kwam hij op huurbasis uit voor NEC. De teller stond toen op 26 wedstrijden en 4 goals.

Voor de nationale ploeg van Denemarken speelde hij 21 interlands. Daarin scoorde hij één keer.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Nou, dan heeft Overmars zijn werk dus goed gedaan.. Verschillende lijntjes uitgegooid, en deze heeft gehapt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax heeft beet. Niki Zimling komt per direct naar Amsterdam.

De Deense middenvelder wordt weggehaald bij FSV Mainz 05. Voor hoeveel jaar hij heeft getekend en welk bedrag is betaald, is nog niet duidelijk. Maar diverse Deense media melden dat de deal volledig rond is.

Zimling speelde sinds de zomer van 2013 in de Duitse Bundesliga, waar hij nog tot medio 2017 vastlag. Eerder speelde hij voor Esbjerg fB, Udinese en Club Brugge. In het seizoen 2010/11 kwam hij op huurbasis uit voor NEC. De teller stond toen op 26 wedstrijden en 4 goals.

Voor de nationale ploeg van Denemarken speelde hij 21 interlands. Daarin scoorde hij één keer.
Schöne kende ook niemand, voor mij is hij (mits op rechts) een van de beste Ajacieden.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Ik ken die hele Zimling niet en ik volg toch veel Duits voetbal. Moet ik me dan zorgen maken of gaan we hier weer een verrassing krijgen! Wie ken mij alsjeblieft meer over hem vertellen? Heeft hij een beetje body?
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ken die hele Zimling niet en ik volg toch veel Duits voetbal. Moet ik me dan zorgen maken of gaan we hier weer een verrassing krijgen! Wie ken mij alsjeblieft meer over hem vertellen? Heeft hij een beetje body?
Type poulson
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:44   quote  deeplink  
goed voor de concurentie op het middenveld voor de jonkies. Bazoer, Bocarra blijft, Viergever was al gehaald, (Denswill??) Hoop eigenlijk dat hij een beetje type Poulsen is. Weet iemand dat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ken die hele Zimling niet en ik volg toch veel Duits voetbal. Moet ik me dan zorgen maken of gaan we hier weer een verrassing krijgen! Wie ken mij alsjeblieft meer over hem vertellen? Heeft hij een beetje body?
Jij vroeg om body, jij krijgt wat meer body..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Niki_Zimling
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 22:46   quote  deeplink  
We gaan het zien. Weet niet of het daadwerkelijk ook iets wordt (heb het vermoeden van niet) maar ik schrijf hem niet gelijk af.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vroeg om body, jij krijgt wat meer body..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Niki_Zimling
Yep een echt werkpaard
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vroeg om body, jij krijgt wat meer body..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Niki_Zimling
Mooi, zie je nu dat Overmars wel naar mij luistert! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vroeg om body, jij krijgt wat meer body..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Niki_Zimling
Moet wel goed zijn. Net zo groot (of klein) als ik, tussen de 85 en 90 kg?

Dus best wel body;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:44 schreef Ronald 1960 het volgende:
goed voor de concurentie op het middenveld voor de jonkies. Bazoer, Bocarra blijft, Viergever was al gehaald, (Denswill??) Hoop eigenlijk dat hij een beetje type Poulsen is. Weet iemand dat?
Denswil mag opdonderen!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:39 schreef remco k het volgende:
Nou, dan heeft Overmars zijn werk dus goed gedaan.. Verschillende lijntjes uitgegooid, en deze heeft gehapt..
Trol...

gewoon een paniekaankoop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:41 schreef hippy het volgende:

[..]

Type poulson
Kijk daar houd ik van! Werkpaard op het middenveld! Daarom verguisde ik Poulsen ook nooit! Ok, misschien soms!

Maar als Zimling in de badkuip drie keer die verrader verschalkt verdient hij direct een standbeeld!! ;-)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denswil mag opdonderen!!
Die is nog eens ondankbaar... ;))
Tim21
 Tim21 - maandag 01 september 2014 - 22:51   quote  deeplink  
Hij heeft in ieder geval wel gave tatoeages :p
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Trol...

gewoon een paniekaankoop.
Hoezo Natjos, leg eens uit? Blijkbaar stond hij al wel op een lijstje en ik denk dat 1 van die Denen daar binnen Ajax voor gezorgd heeft!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:50 schreef hippy het volgende:

[..]

Die is nog eens ondankbaar... ;))
Klopt!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denswil mag opdonderen!!
Kom op kerel, geef een talent toch eens wat langer de tijd man. Dat zou jij toch moeten weten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:51   quote  deeplink  
NOS bevestigd het inmiddels ook!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom op kerel, geef een talent toch eens wat langer de tijd man. Dat zou jij toch moeten weten..
Het gaat mij om zijn gedrag Remco! En daarnaast vind ik hem eigenlijk ook helemaal niet goed, maar dat is een tweede!
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:46 schreef Hasjkoph het volgende:
We gaan het zien. Weet niet of het daadwerkelijk ook iets wordt (heb het vermoeden van niet) maar ik schrijf hem niet gelijk af.
Hoeft ook niet waarschijnlijk, lijkt toch ook voor de breedte te zijn omdat Viergever CVM, CV en LB kan spelen. Je moet toch nog een CVM achter de hand hebben. Bazoer en Boccara zijn gewoon nog niet zo ver.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 22:56   quote  deeplink  
Marc heeft ze werk gedaan je bent ook echt en randdebiel hè. ..
jij spoort niet ouwe pikkepijper.
Eide
 Eide - maandag 01 september 2014 - 22:56   quote  deeplink  
Simon Zwartkruis (VI) meldt op Twitter dat het een huurdeal betreft.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Wanprestatie van jou Marc als je em ziet kan je melden dat ie de pleuris kan krijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:56 schreef Eide het volgende:
Simon Zwartkruis (VI) meldt op Twitter dat het een huurdeal betreft.
Dus nu huren we een Pool en een Deen? Hmmmmmmm hebben we nog meer keus?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus nu huren we een Pool en een Deen? Hmmmmmmm hebben we nog meer keus?
een Roemeen??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Laudrup in tha house.....whahahahahaha
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo Natjos, leg eens uit? Blijkbaar stond hij al wel op een lijstje en ik denk dat 1 van die Denen daar binnen Ajax voor gezorgd heeft!!
Als er gister was gewonnen van Groningen was hij niet gekomen... er werd geschreeuwd om een aankoop en hij was het antwoord...

Kom op man, deze kerel is toch niet het niveau wat we moeten nastreven, is nooit een opvallende speler geweest bij NEC... gaat echt niks toevoegen aan Ajax, ja misschien een keer een invalbeurtje om de winst over de streep te trekken...
maar nu speel je een heel jaar met 2 dramatisch bezette posities... LCM en spits...

had dan Pröpper gehaald, die had echt wat toegevoegd, heeft ook nog veel potentieel. is 22 dus als je hem over 3 jaar verkoopt 25 en dan kan Nouri het van hem overnemen.
wvb
 wvb - maandag 01 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
Deze aankoop staat naar ik denk niet onmiddellijk borg en garant voor succes.
Kan heel erg meevallen, maar even zo goed zwaar tegenvallen.
Vermoedelijk niet duur, maar toch tactisch geen sterke manouvre om bij het sluiten van de markt wederom een speler binnen te halen waarvan je nog moet zien.
Je moet als technische staf en clubleiding voortdurend anticiperen allert zijn, slim handelen en manouvreren. Als een transfer op de valreep moet geschieden, is het soms verstandiger de beurs gesloten te houden, tot de volgende transferperiode aanbreekt.
Ik hoop dat ik er grandioos naast zit en dat we een voetballer met veel potentie, charisma en uitstraling binnen gehaald hebben.
Stiekem echter bekruipt me wederom de gedachte: beetje paniek aankoop.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het gaat mij om zijn gedrag Remco! En daarnaast vind ik hem eigenlijk ook helemaal niet goed, maar dat is een tweede!
Wat weten wij nou van zijn gedrag.. Ik vind het niet zo raar dat ie niet bijtekend eerlijk gezegd.

Als jij constant te horen krijgt dat je het grootste talent van de toekomst bent en weet ik veel wat allemaal nog meer.. En dan op het moment dat je de stap gaat maken naar de eerste 15 spelers, halen ze een extra concurrent voor je terwijl er al 1 was?? Logosch toch dat die jongen wil weten waar hij aan toe is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als er gister was gewonnen van Groningen was hij niet gekomen... er werd geschreeuwd om een aankoop en hij was het antwoord...

Kom op man, deze kerel is toch niet het niveau wat we moeten nastreven, is nooit een opvallende speler geweest bij NEC... gaat echt niks toevoegen aan Ajax, ja misschien een keer een invalbeurtje om de winst over de streep te trekken...
maar nu speel je een heel jaar met 2 dramatisch bezette posities... LCM en spits...

had dan Pröpper gehaald, die had echt wat toegevoegd, heeft ook nog veel potentieel. is 22 dus als je hem over 3 jaar verkoopt 25 en dan kan Nouri het van hem overnemen.
Maar tegen welke prijs had je Pröpper kunnen halen? Dat is de vraag?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat weten wij nou van zijn gedrag.. Ik vind het niet zo raar dat ie niet bijtekend eerlijk gezegd.

Als jij constant te horen krijgt dat je het grootste talent van de toekomst bent en weet ik veel wat allemaal nog meer.. En dan op het moment dat je de stap gaat maken naar de eerste 15 spelers, halen ze een extra concurrent voor je terwijl er al 1 was?? Logosch toch dat die jongen wil weten waar hij aan toe is..
Dan heb ik dat nu toch even medegedeeld aan hem!! ;-)
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als er gister was gewonnen van Groningen was hij niet gekomen... er werd geschreeuwd om een aankoop en hij was het antwoord...

Kom op man, deze kerel is toch niet het niveau wat we moeten nastreven, is nooit een opvallende speler geweest bij NEC... gaat echt niks toevoegen aan Ajax, ja misschien een keer een invalbeurtje om de winst over de streep te trekken...
maar nu speel je een heel jaar met 2 dramatisch bezette posities... LCM en spits...

had dan Pröpper gehaald, die had echt wat toegevoegd, heeft ook nog veel potentieel. is 22 dus als je hem over 3 jaar verkoopt 25 en dan kan Nouri het van hem overnemen.
LCM is op dezelfde manier bezet als afgelopen jaar. Ik denk prima met Serero Andersen en Duarte.. tweede genoemde zie ik er het liefst spelen..
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 23:06   quote  deeplink  
En poolen een Roemeen lig effe uit mannen!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 september 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

LCM is op dezelfde manier bezet als afgelopen jaar. Ik denk prima met Serero Andersen en Duarte.. tweede genoemde zie ik er het liefst spelen..
Ik de derde....de tweede is in mijn ogen nog steeds een softie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 september 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Zimling kan hij ook in de spits zetten net als van der Hoorn....hahaha het moet niet gekker worden....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zimling kan hij ook in de spits zetten net als van der Hoorn....hahaha het moet niet gekker worden....
Niet zeuren Jack, we hebben onze aankoop! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

LCM is op dezelfde manier bezet als afgelopen jaar. Ik denk prima met Serero Andersen en Duarte.. tweede genoemde zie ik er het liefst spelen..
Ik niet! Vind ik zwaar tegenvallen! Duarte heb ik ook nog niet echt gezien en Serero is wel frivool maar verder ook niet echt een topper!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik de derde....de tweede is in mijn ogen nog steeds een softie...
Ach ja, fysiek sterke spelers hebben we zat, ik zie er liever 1tje met veel verstand voetballen en het goede gevoel om een steekpass te geven wanneer die mogelijkheid er is... Een echte creatieveling.. Ik zie in hem een beetje het Eriksen verhaal.. Vind het ook onverklaarbaar dat hij niet gewoon het vertrouwen krijgt en eens een paar potten mag spelen..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik niet! Vind ik zwaar tegenvallen! Duarte heb ik ook nog niet echt gezien en Serero is wel frivool maar verder ook niet echt een topper!
Vrijwel alle talenten vallen jou tegen blijkbaar.. Geef die jongens eens de tijd om zich daadwerkelijk te laten zien.. Jij kijt toch ook Jong Ajax?? Dan heb je ook gezien hoe goed Andersen daar was in de potten dit seizoen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrijwel alle talenten vallen jou tegen blijkbaar.. Geef die jongens eens de tijd om zich daadwerkelijk te laten zien.. Jij kijt toch ook Jong Ajax?? Dan heb je ook gezien hoe goed Andersen daar was in de potten dit seizoen..
Tot nog toe weinig van Jong Ajax kunnen zien helaas? Andere redenen, die er hier niet toe doen! Maar de wedstrijden in het eerste van Ajax was hij gewoon bar en boos. En ik verwacht waarschijnlijk meer van spelers die als groot talent in een wedstrijd worden ingebracht!
nora
 nora - maandag 01 september 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Mijn god een kinderhand is gauw gevuld geef ze een afdankertje van NEC en Marc is weer een topper zieliger kan het niet worden had gvd die knip open getrokken en Propper gehaald, dan had ik respect voor je gehad, nu kom je weer met een bankzitter van een duitse laagvlieger en dan zijn er nog van die mannetjes die vinden dat top van Marc sorry fans ik vind dit WAN beleid!!!!!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tot nog toe weinig van Jong Ajax kunnen zien helaas? Andere redenen, die er hier niet toe doen! Maar de wedstrijden in het eerste van Ajax was hij gewoon bar en boos. En ik verwacht waarschijnlijk meer van spelers die als groot talent in een wedstrijd worden ingebracht!
Dat denk ik.. Eriksen bracht ook niet direct veel.. We weten hoe dat is afgelopen.. Ik denk dat ie dezelfde potentie heeft...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:18 schreef nora het volgende:
Mijn god een kinderhand is gauw gevuld geef ze een afdankertje van NEC en Marc is weer een topper zieliger kan het niet worden had gvd die knip open getrokken en Propper gehaald, dan had ik respect voor je gehad, nu kom je weer met een bankzitter van een duitse laagvlieger en dan zijn er nog van die mannetjes die vinden dat top van Marc sorry fans ik vind dit WAN beleid!!!!!
Ken jij die knakker dan ? en Schöne kwam ook van NEC, ik ben heel blij met hem
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Net op tv vermeer niet echt welkom in 010...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:22 schreef verbrande harry het volgende:
Net op tv vermeer niet echt welkom in 010...
En nu ook niet meer in Amsterdam!! ;-)
Echte Ajaxfan (nog w
 Echte Ajaxfan (nog w - maandag 01 september 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Dit is natuurlijk het dieptepunt van het seizoen tot nu toe. Iemand die op de bank zit bij een laagvlieger in de BL moet Ajax redden. Laat het maar eens gied mis gaan bij Ajax. Er beginnen scheurtjes te ontstaan in het bolwerk. Frank de boer baalt van overmars en nu deze C-aankoop. De CL kunnen we schriftelijk afdoen. De Boer is aanzijn laatste seizoen bezig en straalt dat uit. Spelers voelen dat en kennen inmiddels zijn oefenstof wel. De jonkies hebben talent maar daar gaan we het niet mee redden. Bovendien worden er legio kansen gemist dus hadden we vooral behoefte aan een scorende spits (Dost?).
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:32 schreef Echte Ajaxfan (nog w het volgende:
Dit is natuurlijk het dieptepunt van het seizoen tot nu toe. Iemand die op de bank zit bij een laagvlieger in de BL moet Ajax redden. Laat het maar eens gied mis gaan bij Ajax. Er beginnen scheurtjes te ontstaan in het bolwerk. Frank de boer baalt van overmars en nu deze C-aankoop. De CL kunnen we schriftelijk afdoen. De Boer is aanzijn laatste seizoen bezig en straalt dat uit. Spelers voelen dat en kennen inmiddels zijn oefenstof wel. De jonkies hebben talent maar daar gaan we het niet mee redden. Bovendien worden er legio kansen gemist dus hadden we vooral behoefte aan een scorende spits (Dost?).
En wat doe je anders? Geen echte Ajaxfan meer wezen?? Successupporter????
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

LCM is op dezelfde manier bezet als afgelopen jaar. Ik denk prima met Serero Andersen en Duarte.. tweede genoemde zie ik er het liefst spelen..
Aan het eind van vorig seizoen was duidelijk dat LCM en Spits slecht bezet waren.
Milik is slecht scoutwerk geweest, anders schrijf je hem niet zo snel af. we hebben ons daardoor niet versterkt op een zwakke positie.

Serero is leuk, maar voegt geen goals en assists toe zoals Eriksen wel deed. Andersen had zich in de voorbereiding mogen bewijzen, maar laat nu zien dat hij het niveau NOG niet aankan, huur dan iemand om die periode te overbruggen. Sergi Roberto of zo of haal gewoon Pröpper, Ziyech had gekunt.
feit is gewoon dat Ajax deze zomer alleen maar verkocht heeft en daarvoor vervangers aangetrokken er is geen enkele speler bijgekomen die Ajax op een of andere manier versterkt.

waar zelfs Feyenoord met Toornstra en El Ahmadi een aantal spelers heeft aangetrokken om het team te versterken doen wij dat niet. PSV heeft met de Jong, Guardado en Rekik gewoon 3 directe versterkingen gehaald voor het team.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax legt Niki Zimling vast









0.0105390