BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax legt Niki Zimling vast

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 01 september 2014 - 22:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax legt Niki Zimling vast (ELF Voetbal)

remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:40 schreef Bobby1972 het volgende:
Je beoordeelt iemand als Overmars over een langere periode. Wanneer de resultaten de komende tijd slecht blijven is dat mede veroorzaakt door het beleid van de afgelopen jaren. Maar de naievelingen onder ons en Remco is met afstand de grootste. Blijven stellig beweren dat het fantastisch met Ajax ging en we zijn toch 4 keer op rij kampioen geworden. Blijf lekker dromen remco!!
Een langere periode?? Mooi, dan heeft ie dus nog een paar jaar, want dit is pas zijn tweede zomer kerel..

En naief ben je door te denken dat je met een paar aankopen wel even wat gaat betekenen in Europa..

Maar is het niet fantastisch gegaan dan?? 4 titels op rij, mooie wedstrijden gespeeld in de CL. En vanuit een positie waarin we financieel aan de afgrond zaten naar een positie waarin we 100 miljoen Euro hebben...

En weet je wat het mooiste is, er is nog genoeg ruimte voor verbetering, het enige dat jij namelijk lees is dat ik achter het beleid sta, wat jij niet leest omdat je blind bent is dat ook ik nog genoeg kritiek heb op de club, de ploeg en de individualisten binnen de club..

Maar goed, blijf jij je lekker richten op slechts 1 facet, dan probeer ik me te richten op dat waar Ajax mee bezig is en te kijken naar het groter geheel..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 11:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je snapt mijn reactie niet.
Denk van wel want jij zegt toch dat Overmars dit misschien opgedragen gekregen heeft?
Dat betekent dan toch dat ze met wat geruchten lopen strooien en vervolgens
alleen maar potten? Dat is hem aardig gelukt ja.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:55 schreef Bobby1972 het volgende:
"Als er geen potentie is dan had ajax wel anders omgesprongen op de transfermarkt."

ik vraag me juist af of Ajax wel genoeg heeft willen proberen om kwalitatief betere spelers te halen. Omdat ik niet denk dat daar de focus op lag.
Je quote een stukje, en reageert totaal niet op wat je quote..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:54 schreef bully het volgende:
moisander had gezegt dat hij open stond voor vertrek.
en is door Marc ook gezegt dat hij voor Moisander kwam.
na het wk liep het gewoon even anders en werd hij op de plaats van Blind gezet.
en of de Boer Ziyech niet wou betwijfel ik maar dat zal hij nooit naar buiten brengen.
Inderdaad in eerste instantie was er een gerucht Moisander Hsv
Viergever werd toen aangetrokken als vervanger. Daarna pas op Cvm gezet.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Een langere periode?? Mooi, dan heeft ie dus nog een paar jaar, want dit is pas zijn tweede zomer kerel..

En naief ben je door te denken dat je met een paar aankopen wel even wat gaat betekenen in Europa..

Maar is het niet fantastisch gegaan dan?? 4 titels op rij, mooie wedstrijden gespeeld in de CL. En vanuit een positie waarin we financieel aan de afgrond zaten naar een positie waarin we 100 miljoen Euro hebben...

En weet je wat het mooiste is, er is nog genoeg ruimte voor verbetering, het enige dat jij namelijk lees is dat ik achter het beleid sta, wat jij niet leest omdat je blind bent is dat ook ik nog genoeg kritiek heb op de club, de ploeg en de individualisten binnen de club..

Maar goed, blijf jij je lekker richten op slechts 1 facet, dan probeer ik me te richten op dat waar Ajax mee bezig is en te kijken naar het groter geheel..
Die 100 miljoen schrijf je nu wel heel makkelijk aan het nieuwe beleid toe
volgens mij was het merendeel van die 100 miljoen afkomstig van spelers
die er al waren. Deel van diezelfde spelers zijn ook verantwoordelijk voor de kampioenschappen
dus dat is niet helemaal eerlijk.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die 100 miljoen schrijf je nu wel heel makkelijk aan het nieuwe beleid toe
volgens mij was het merendeel van die 100 miljoen afkomstig van spelers
die er al waren. Deel van diezelfde spelers zijn ook verantwoordelijk voor de kampioenschappen
dus dat is niet helemaal eerlijk.
Volgens mij zorgt met name het behalen van de CL voor het geld dat er op de rekening staat. Zonder die Cl hadden we zon 80 miljoen minder geld gehad..

Een aantal spelers waren er inderdaad. Maar een Vertonghen, Eriksen, Anita en nog meer zijn pas echt goed geworden onder de Boer. En dat schaar ik onder het nieuwe beleid. Ik denk zelfs dat als we dit beleid eerder hadden ingezet, dat bepaalde jongens nog beter bij ons zouden zijn geweest..

Overigens is het prima dat die spelers gehaald werden, maar vergeet niet dat een groot aantal gewoon jeugdspelers zijn geweest bij ons. Net zoals dat er nu een groot aantal talenten rondloopt..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
"Volgens mij zorgt met name het behalen van de CL voor het geld dat er op de rekening staat. Zonder die Cl hadden we zon 80 miljoen minder geld gehad.."

Wanneer Ajax opnieuw de CL wil behalen moet je eigenlijk kampioen worden om het veilig te stellen. Maar het huidige Ajax heeft door het beleid inmiddels zoveel kwaliteit verloren dat het een hele kluif wordt om PSV bij te benen. Ook dit is een gevolg van het beleid.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:45 schreef Bobby1972 het volgende:
"Volgens mij zorgt met name het behalen van de CL voor het geld dat er op de rekening staat. Zonder die Cl hadden we zon 80 miljoen minder geld gehad.."

Wanneer Ajax opnieuw de CL wil behalen moet je eigenlijk kampioen worden om het veilig te stellen. Maar het huidige Ajax heeft door het beleid inmiddels zoveel kwaliteit verloren dat het een hele kluif wordt om PSV bij te benen. Ook dit is een gevolg van het beleid.
Ach kerel, blijf jij lekker dromen in een wereld waar je wel ieder jaar kampioen kan worden..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zorgt met name het behalen van de CL voor het geld dat er op de rekening staat. Zonder die Cl hadden we zon 80 miljoen minder geld gehad..

Een aantal spelers waren er inderdaad. Maar een Vertonghen, Eriksen, Anita en nog meer zijn pas echt goed geworden onder de Boer. En dat schaar ik onder het nieuwe beleid. Ik denk zelfs dat als we dit beleid eerder hadden ingezet, dat bepaalde jongens nog beter bij ons zouden zijn geweest..

Overigens is het prima dat die spelers gehaald werden, maar vergeet niet dat een groot aantal gewoon jeugdspelers zijn geweest bij ons. Net zoals dat er nu een groot aantal talenten rondloopt..
Groot deel wel dat ben ik met je eens. Vooral dat deel van Champions League maar dat van die spelers tja
dat blijft gissen misschien waren ze onder een ander beleid nog veel beter geweest en voor veel meer verkocht.
Wel mooi dat je dit echt ook denk terwijl dat gewoon niet te bewijzen is.

Maar goed ik vind je vrij enthousiast over de gang van zaken en verdedig je ook vrij wel alles.
We gaan het dit seizoen zien vorig seizoen was een stapje terug om vooruit te gaan.
We gaan het meemaken
bully
 bully - dinsdag 02 september 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zorgt met name het behalen van de CL voor het geld dat er op de rekening staat. Zonder die Cl hadden we zon 80 miljoen minder geld gehad..

Een aantal spelers waren er inderdaad. Maar een Vertonghen, Eriksen, Anita en nog meer zijn pas echt goed geworden onder de Boer. En dat schaar ik onder het nieuwe beleid. Ik denk zelfs dat als we dit beleid eerder hadden ingezet, dat bepaalde jongens nog beter bij ons zouden zijn geweest..

Overigens is het prima dat die spelers gehaald werden, maar vergeet niet dat een groot aantal gewoon jeugdspelers zijn geweest bij ons. Net zoals dat er nu een groot aantal talenten rondloopt..
ten eerste FdB is door oude bestuur aangestelt.
de sanering van salarissen was toen ook al ingezet.
de doorstroming van jeugd is toen ook al ingezet.
om dat op het nieuwe beleid tegooien is grote onzin.
meeste wat nu ook doorbreekt is aangekochte jeugd.
dus de zogenaamdesuper opleiding is tot nu toe ook alleen maar talentvolle jeugd overal vandaan kopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 20:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk van wel want jij zegt toch dat Overmars dit misschien opgedragen gekregen heeft?
Dat betekent dan toch dat ze met wat geruchten lopen strooien en vervolgens
alleen maar potten? Dat is hem aardig gelukt ja.
Nee, Overmars heeft vermoedelijk de opdracht gekregen om zo min mogelijk geld uit te geven omdat Ajax is heel anders van plan is. Daarvoor verwijs ik je naar het andere topic op dit forum waarin het gesprek gaat over het verlaten van de beurs.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:45 schreef Bobby1972 het volgende:
"Volgens mij zorgt met name het behalen van de CL voor het geld dat er op de rekening staat. Zonder die Cl hadden we zon 80 miljoen minder geld gehad.."

Wanneer Ajax opnieuw de CL wil behalen moet je eigenlijk kampioen worden om het veilig te stellen. Maar het huidige Ajax heeft door het beleid inmiddels zoveel kwaliteit verloren dat het een hele kluif wordt om PSV bij te benen. Ook dit is een gevolg van het beleid.
Dat laatste is helemaal niet waar. Ajax heeft in 2012 bekend gemaakt dat er voor de komende 3 jaar 2x CL is begroot en 1x EL. Die 2x CL hebben we nu gespeeld, dus Ajax mag eventueel volgend seizoen EL spelen. CL zal een extra financieel toetje wezen dan!
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:08 schreef bully het volgende:

[..]

ten eerste FdB is door oude bestuur aangestelt.
de sanering van salarissen was toen ook al ingezet.
de doorstroming van jeugd is toen ook al ingezet.
om dat op het nieuwe beleid tegooien is grote onzin.
meeste wat nu ook doorbreekt is aangekochte jeugd.
dus de zogenaamdesuper opleiding is tot nu toe ook alleen maar talentvolle jeugd overal vandaan kopen.
De Boer is aangesteld onder de druk van Cruijff, in eerste instantie stond hij niet eens op het lijstje van vd Boog..

De doorstroom van jeugd is niet toen al ingezet, Jol wou namelijk alleen maar kopen en liet zelfs het grote talent Eriksen verpieteren.

Men heeft ook aangegeven een tijd te moeten overbruggen, daardoor hebben ze best wat jonge pelers gehaald en in de jeugd geplaatst. Iets dat ik overigens alleen maar toejuich.. Hoe waren we anders aan jongens als Eriksen en Vertonghen gekomen..
Eide
 Eide - dinsdag 02 september 2014 - 22:24   quote  deeplink  
De Boer was een voorlopige oplossing. Men kon na het ontslag van jol geen geschikte trainer vinden en besloot Frank de Boer tijdelijk aan te stellen als trainer van Ajax 1. Dat duurde tot Ajax onder FdB van AC Milan won. Daarna werd snel werk gemaakt van een permanente aanstelling.

Dit gebeurde allemaal nog ruim voordat de revolutie in beeld kwam. Frank de Boer is dat John v.d. Brom bij Ajax binnen gehaald toen die nog bij Ajax werkte en had inderdaad wel de steun van Johan Cruijff die echter op dat moment vizh nog winig bezig hield met het beleid van de club, dat kwam iets later.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:24 schreef Eide het volgende:
De Boer was een voorlopige oplossing. Men kon na het ontslag van jol geen geschikte trainer vinden en besloot Frank de Boer tijdelijk aan te stellen als trainer van Ajax 1. Dat duurde tot Ajax onder FdB van AC Milan won. Daarna werd snel werk gemaakt van een permanente aanstelling.

Dit gebeurde allemaal nog ruim voordat de revolutie in beeld kwam. Frank de Boer is dat John v.d. Brom bij Ajax binnen gehaald toen die nog bij Ajax werkte en had inderdaad wel de steun van Johan Cruijff die echter op dat moment vizh nog winig bezig hield met het beleid van de club, dat kwam iets later.
Klopt niet helemaal wat je zegt, want Cruijff begon in September 2010 via columns kritiek te geven op het spel en bestuur van Ajax.

"In zijn column van 15 november 2010 riep hij op tot actie onder de Ajacieden. Doel was om tijdens de algemene ledenvergadering van 14 december de acht vrijkomende plaatsen in de ledenraad te laten invullen door oud-voetballers. De Ledenraad bestond, tot groot ongenoegen van Cruijff, namelijk uit geen enkele oud-voetballer. Cruijff noemde de namen van onder andere Frank Rijkaard, Marco van Basten, Marc Overmars en Tscheu La Ling.

Oud-Ajacieden gaven massaal gehoor aan de oproep. Zo is Marc Overmars gaan praten met Ajax en onder aanvoering van Keje Molenaar stelden Molenaar zelf, Barry Hulshoff, Aron Winter, Dick Schoenaker, Peter Boeve, Dick de Groot, Edo Ophof en Co Meijer zich kandidaat.[2][3] De actie van Cruijff werd in de media al snel bekend als de Fluwelen Revolutie."

Jol vertrok vervolgens op 6 december bij Ajax en werd opgevolgd door Frank de Boer die toen al jeugdtrainer was bij Ajax. Vervolgens tekende hij in de winterstop een contract van 3,5 jaar op voorspraak van Cruijff.

Dus uit de tekst begrijp ik dat de Revolutie in september 2010 begonnen is en het ontslag van Jol en de daaropvolgende komst van De Boer pas plaats had in december 2010. Dus was de revolutie al wel degelijk aan de gang, aangezien in November een groot deel van de oud-Ajacieden zich begon te roeren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Ajax Warrior --
Ajax-72
 Ajax-72 - dinsdag 02 september 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie zijn dit??

Over spelers in Jong Ajax, kan ik kort zijn!
Zijn ze bepalend geweest? Ja, dan kan je dat doen. Nee, dan zijn ze nog niet goed genoeg.

Je huurt een speler, je koopt niet een speler, dat is niet voor niks.

Je hebt 2 teams, waar niet heel makkelijk gewisseld kan worden, vanwege de regels die de KNVB heeft opgesteld.
Dit moeten wel allemaal een contract hebben anders mogen ze niet eens spelen.
En iemand een contract geven omdat iemand van jong ajax op de bank moet zitten bij het grote ajax, dat gaat mij ook te ver.
1ste, dan hebben we weer 60 spelers onder contract hebben en dat langdurig.
2de, de jong ajax speler moet ook spelen en dat kan niet als je op de bank zit want normaal speelt jong ajax op vrijdag en dan ben je niet beschikbaar om op zondag te spelen.

Kijk naar de feiten en luister minder naar je emoties.
Het heeft niks met emoties te maken. Feit is dat Zimling bij Mainz niet aan de bak is gekomen. Vorig seizoen weinig gespeeld, dit seizoen helemaal niet. Feit is dat je vanaf de bank je niet heel bepalend kunt zijn, tenzij je Frank de Boer heet. Feit is dat Zimling net zoveel Champions League wedstrijden gespeeld heeft als Bazoer, namelijk 0.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 september 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:53 schreef Ajax-72 het volgende:

[..]

Het heeft niks met emoties te maken. Feit is dat Zimling bij Mainz niet aan de bak is gekomen. Vorig seizoen weinig gespeeld, dit seizoen helemaal niet. Feit is dat je vanaf de bank je niet heel bepalend kunt zijn, tenzij je Frank de Boer heet. Feit is dat Zimling net zoveel Champions League wedstrijden gespeeld heeft als Bazoer, namelijk 0.
Feit is dat Zimling international is Bazoer niet......zucht ik word zo moe van het gezeik op het forum dit moment
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Feit is dat Zimling international is Bazoer niet......zucht ik word zo moe van het gezeik op het forum dit moment
+33!!!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 september 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

+33!!!!!!!!
Hey Warrior....zijn Ajax 72 en Bobby 1972.....tweelingbroertjes ???
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 02 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Feit is dat Zimling international is Bazoer niet......zucht ik word zo moe van het gezeik op het forum dit moment
Maar wel meer drukte haha. Ik ben er weer een dag niet en bam honderden reacties.
Eide
 Eide - dinsdag 02 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal wat je zegt, want Cruijff begon in September 2010 via columns kritiek te geven op het spel en bestuur van Ajax.
Correct, ik beschouw zelf echter de echte start het moment van het rapport van Cruijff, het moment dat Cruijff concreet werd. Tot dat moment had de zittende directie de touwjes nog vrij goed in handen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 23:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Correct, ik beschouw zelf echter de echte start het moment van het rapport van Cruijff, het moment dat Cruijff concreet werd. Tot dat moment had de zittende directie de touwjes nog vrij goed in handen.
Toch al aardig aan het wankelen in November 2010 hoor, toen de meesten zich begonnen te roeren. Dat leidde ook uiteindelijk het vertrek van Jol in december in!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey Warrior....zijn Ajax 72 en Bobby 1972.....tweelingbroertjes ???
Het zijn wel allebei zeikwijven in ieder geval! ;-)
bully
 bully - dinsdag 02 september 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer is aangesteld onder de druk van Cruijff, in eerste instantie stond hij niet eens op het lijstje van vd Boog..

De doorstroom van jeugd is niet toen al ingezet, Jol wou namelijk alleen maar kopen en liet zelfs het grote talent Eriksen verpieteren.

Men heeft ook aangegeven een tijd te moeten overbruggen, daardoor hebben ze best wat jonge pelers gehaald en in de jeugd geplaatst. Iets dat ik overigens alleen maar toejuich.. Hoe waren we anders aan jongens als Eriksen en Vertonghen gekomen..
die is echt niet onder druk van Cruif gekomen.
pas later gaf hij aandat hij de aanstelling wel goed vond.
en je doet net of oude bestuur zich wat van Cruif aantrok.
Jol was al jaar weg voordat nieuwe bestuur kwam.
en nou noem je alweer twee jongend die bij oude bestuur al zijn aangetrokken.
al de goede verkopen waren er bij oude bestuur al.
enige wat is verandert is dat de Boer nu jeugd een kans geeft zodat de kans dat ze doorbreken groter word.
maar ook dat deed hij al onder oude bestuur.
als ze toch willen bezuinigen om een beursgang of aankoop van Arena koop dan helemaal niks meer en doe alles met jeugd.
meeste wat Overmars heeft aangetrokken is gewoon middelmaat wat nu ook op de bank verpietert.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 03 september 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Verplaatst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 september 2014 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:53 schreef Ajax-72 het volgende:

[..]

Het heeft niks met emoties te maken. Feit is dat Zimling bij Mainz niet aan de bak is gekomen. Vorig seizoen weinig gespeeld, dit seizoen helemaal niet. Feit is dat je vanaf de bank je niet heel bepalend kunt zijn, tenzij je Frank de Boer heet. Feit is dat Zimling net zoveel Champions League wedstrijden gespeeld heeft als Bazoer, namelijk 0.
Feit is dat de boer graag iemand ziet in een ooijer rol.
Nou hij heeft zijn speler binnen.
Zo goed!
Of dat nodig is, dat moet je maar aan frank zelf vragen als je hem ziet.
Ajax-72
 Ajax-72 - woensdag 03 september 2014 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 23:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het zijn wel allebei zeikwijven in ieder geval! ;-)
Of gewoon kritisch ...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 september 2014 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, Overmars heeft vermoedelijk de opdracht gekregen om zo min mogelijk geld uit te geven omdat Ajax is heel anders van plan is. Daarvoor verwijs ik je naar het andere topic op dit forum waarin het gesprek gaat over het verlaten van de beurs.
Dat zeg ik toch hij moet dan toch potten om dat te bewerkstelligen.
Als dat er werkelijk achter zit dan doet hij dat voortreffelijk.
Je selectie wordt wel een beetje verzwakt en ik denk dan waarom niet iets inversteren
om meer geld te kunnen verdienen. Denk aan Kampioenschap, Europees enz.
Klein beetje inversteren kan echt geen kwaad.
remco k
 remco k - woensdag 03 september 2014 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 23:45 schreef bully het volgende:

[..]

die is echt niet onder druk van Cruif gekomen.
pas later gaf hij aandat hij de aanstelling wel goed vond.
en je doet net of oude bestuur zich wat van Cruif aantrok.
Jol was al jaar weg voordat nieuwe bestuur kwam.
en nou noem je alweer twee jongend die bij oude bestuur al zijn aangetrokken.
al de goede verkopen waren er bij oude bestuur al.
enige wat is verandert is dat de Boer nu jeugd een kans geeft zodat de kans dat ze doorbreken groter word.
maar ook dat deed hij al onder oude bestuur.
als ze toch willen bezuinigen om een beursgang of aankoop van Arena koop dan helemaal niks meer en doe alles met jeugd.
meeste wat Overmars heeft aangetrokken is gewoon middelmaat wat nu ook op de bank verpietert.
Die jongens noem ik toch ook heel bewust of niet..

de discussie over het aanstellen van de Boer is al vaker gevoerd. Ik ben van mening dat ie vol onder druk is gehaald van Cruijff, en pas laat in December begin Januari in beeld kwam bij vd Boog..

Je laatste zin klopt.. Er is nog niet heel veel heel goed geworden.
nora
 nora - woensdag 03 september 2014 - 10:02   quote  deeplink  
Een feit is dat wij bijna allemaal tevreden zijn met Frank alleen niet met het aankoopbeleid van Marc, waar ik benieuwd naar ben is hoeveel invloed Frank heeft op aankoop van nw spelers als ik naar Frank zijn gezicht kijk dat staat alles behalve vrolijk en volgens mij als hij de kans had gehad was hij weg geweest, dus beste vrienden wat gebeurd er allemaal achter de schermen ik geloof er namelijk niet in dat Frank blij is met wat Ajax heeft gekocht/gehuurd afgelopen 2 maanden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax legt Niki Zimling vast









0.0124831