BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax legt Niki Zimling vast

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 01 september 2014 - 22:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax legt Niki Zimling vast (ELF Voetbal)

jolanpalma
 jolanpalma - maandag 01 september 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Zielig dit.. zal overmars met de presentatie met zo'n grijns op de foto staan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aan het eind van vorig seizoen was duidelijk dat LCM en Spits slecht bezet waren.
Milik is slecht scoutwerk geweest, anders schrijf je hem niet zo snel af. we hebben ons daardoor niet versterkt op een zwakke positie.

Serero is leuk, maar voegt geen goals en assists toe zoals Eriksen wel deed. Andersen had zich in de voorbereiding mogen bewijzen, maar laat nu zien dat hij het niveau NOG niet aankan, huur dan iemand om die periode te overbruggen. Sergi Roberto of zo of haal gewoon Pröpper, Ziyech had gekunt.
feit is gewoon dat Ajax deze zomer alleen maar verkocht heeft en daarvoor vervangers aangetrokken er is geen enkele speler bijgekomen die Ajax op een of andere manier versterkt.

waar zelfs Feyenoord met Toornstra en El Ahmadi een aantal spelers heeft aangetrokken om het team te versterken doen wij dat niet. PSV heeft met de Jong, Guardado en Rekik gewoon 3 directe versterkingen gehaald voor het team.
Vraag ik mij echter af, is Sigi niet in de basis gezet de afgelopen weken om toch nog verkocht te worden? En is het niet mogelijk dat hij alsnog de stap naar de bank gaat maken nu?
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vraag ik mij echter af, is Sigi niet in de basis gezet de afgelopen weken om toch nog verkocht te worden? En is het niet mogelijk dat hij alsnog de stap naar de bank gaat maken nu?
Kans is vrij groot ja...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:43 schreef hippy het volgende:

[..]

Kans is vrij groot ja...
Dus misschien gaan we nu toch echt genieten van Zivkovic en Milik en is eerstgenoemde alleen maar opgesteld in Jong Ajax om vervolgens fit in de selectie te komen! Dom om dan zo dom rood te pakken!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax getipt is door onze deense vrienden die er al spelen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik denk dat Ajax getipt is door onze deense vrienden die er al spelen
Denk je?
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vraag ik mij echter af, is Sigi niet in de basis gezet de afgelopen weken om toch nog verkocht te worden? En is het niet mogelijk dat hij alsnog de stap naar de bank gaat maken nu?
De Boer heeft zelf gezegd dat Sigthorsson momenteel zijn beste spits is... maar momenteel is de kans wel aanwezig dat hij naar de bank verhuisd vanwege zijn wederom dramatische wedstrijd gister.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk je?
Ja...hoe komen ze anders op hem, denk dat Schöne en Fischer wat gezegd hebben in de groep.
Zal mij niks verbazen dat die jongen het heel goed gaat doen, laat maar komen....o wacht hij is er al
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:51   quote  deeplink  
deze man heeft in 2 jaar nog geen 25 volle wedstrijden gespeeld...

hadden we Guidetti ook wel kunnen halen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja...hoe komen ze anders op hem, denk dat Schöne en Fischer wat gezegd hebben in de groep.
Zal mij niks verbazen dat die jongen het heel goed gaat doen, laat maar komen....o wacht hij is er al
Volgens mij zei ik in het begin van het topic al dat de kans aannemelijk is dat de overige Denen voor de komst van deze speler hebben gezorgd! Hoe anders kan je het namelijk verklaren dat ze uitkomen op een Deen die op de bank zit in Duitsland?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik in het begin van het topic al dat de kans aannemelijk is dat de overige Denen voor de komst van deze speler hebben gezorgd! Hoe anders kan je het namelijk verklaren dat ze uitkomen op een Deen die op de bank zit in Duitsland?
Tweeling broer???....hahahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tweeling broer???....hahahahahaha
Handjeklap ouwe!! En dan hebben we niet eens gebeld! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Handjeklap ouwe!! En dan hebben we niet eens gebeld! ;-)
Boks broer....
Ajax-72
 Ajax-72 - maandag 01 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Het lijkt wel Bananasplit!!! Wat een aanfluiting zeg. Hebben ze iemand nodig die de ballen meeneemt naar het veld?
bully
 bully - maandag 01 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
ik ken deze speler niet.
geef hem het voordeel van de twijfel.
maar denk dat marc weer op koopjes jacht is geweest.
net als zijn andere aankopen waar je van tevoren al twijfels bij had.
en als je zijn cv leest geeft het niet veel hoop.
de interesse voor Pröpper was gewoon een zoethoudertje.
want marc wist allang dat Vitesse niet aan de concurent verkoopt.
zie soap vorig jaar met van Ginkel.
werd voor minder geld aan chelsea verkocht terwijl Ajax meer wou betalen.
maar ik wacht wel af en hoop dat mijn twijfels onterecht zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door bully --
riveco
 riveco - maandag 01 september 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:57 schreef verbrande harry het volgende:
Wanprestatie van jou Marc als je em ziet kan je melden dat ie de pleuris kan krijgen.
Kun je ook normaal praten? Doe mijn maar een broodje bal.
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als er gister was gewonnen van Groningen was hij niet gekomen... er werd geschreeuwd om een aankoop en hij was het antwoord...

Kom op man, deze kerel is toch niet het niveau wat we moeten nastreven, is nooit een opvallende speler geweest bij NEC... gaat echt niks toevoegen aan Ajax, ja misschien een keer een invalbeurtje om de winst over de streep te trekken...
maar nu speel je een heel jaar met 2 dramatisch bezette posities... LCM en spits...

had dan Pröpper gehaald, die had echt wat toegevoegd, heeft ook nog veel potentieel. is 22 dus als je hem over 3 jaar verkoopt 25 en dan kan Nouri het van hem overnemen.
Vitesse was al naar een Gala omdat ze niets meer wilde verkopen of kopen en anders hadden ze de hoofdprijs gevraagd
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet zeuren Jack, we hebben onze aankoop! ;-)
Als Feyenoord hem had gekocht kwam hij met een helikopter
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:18 schreef nora het volgende:
Mijn god een kinderhand is gauw gevuld geef ze een afdankertje van NEC en Marc is weer een topper zieliger kan het niet worden had gvd die knip open getrokken en Propper gehaald, dan had ik respect voor je gehad, nu kom je weer met een bankzitter van een duitse laagvlieger en dan zijn er nog van die mannetjes die vinden dat top van Marc sorry fans ik vind dit WAN beleid!!!!!
Vitesse wilde niks meer, de handteken gerechtigde was al naar een Gala dus was uitgesloten dat er iets van Vitesse zou komen. En al had het wel gegaan dan hadden ze te veel geld willen zien. Trouwens Propper is ook geen ervaren speler waar iedereen om roept
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:32 schreef Echte Ajaxfan (nog w het volgende:
Dit is natuurlijk het dieptepunt van het seizoen tot nu toe. Iemand die op de bank zit bij een laagvlieger in de BL moet Ajax redden. Laat het maar eens gied mis gaan bij Ajax. Er beginnen scheurtjes te ontstaan in het bolwerk. Frank de boer baalt van overmars en nu deze C-aankoop. De CL kunnen we schriftelijk afdoen. De Boer is aanzijn laatste seizoen bezig en straalt dat uit. Spelers voelen dat en kennen inmiddels zijn oefenstof wel. De jonkies hebben talent maar daar gaan we het niet mee redden. Bovendien worden er legio kansen gemist dus hadden we vooral behoefte aan een scorende spits (Dost?).
die komt nog, Dost of Falcao
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 september 2014 - 00:14   quote  deeplink  
Op z'n telforts.

Van 16 miljoen voor Sulejmani maar geen geld over de balie
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:14 schreef Loetje het volgende:
Op z'n telforts.

Van 16 miljoen voor Sulejmani maar geen geld over de balie
ghehe, ja las hem net... pffff
Ajax-72
 Ajax-72 - dinsdag 02 september 2014 - 00:15   quote  deeplink  
Van Peppen heeft ook getekend ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 00:17   quote  deeplink  
Lees ook net dat Mohammed Diamé voor 4 miljoen overstap naar Hull city, geweldige speler is dat die ik hier al eer heb genoemd. Sterke en grote middenvelder die hier prima als LCM uit de voeten had gekunt.

daarnaast is Holtby van Tottenham verhuurd aan HSV, had ook een aanwinst geweest voor Ajax...
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 september 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ghehe, ja las hem net... pffff
Waar?
Had deze echt van mezelf
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:15 schreef Ajax-72 het volgende:
Van Peppen heeft ook getekend ;-)
hahaha ja... Ryan Koolwijk wordt de volgende naar verluidt...

van Eto'o naar Zimling godver de godver...
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar?
Had deze echt van mezelf
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223575
3e reacite
lees ook gelijk die andere reacties, iedereen vind het een drama...
Ajax-72
 Ajax-72 - dinsdag 02 september 2014 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hahaha ja... Ryan Koolwijk wordt de volgende naar verluidt...

van Eto'o naar Zimling godver de godver...
Alsof je voor een Ferrari gaat kijken en toch maar met een Dacia Logan naar huis gaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hahaha ja... Ryan Koolwijk wordt de volgende naar verluidt...

van Eto'o naar Zimling godver de godver...
Ken jij Zimling?? Of oordeel je alleen maar omdat hij bankzitter was bij Mainz??
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:17 schreef NatjosFC het volgende:
Lees ook net dat Mohammed Diamé voor 4 miljoen overstap naar Hull city, geweldige speler is dat die ik hier al eer heb genoemd. Sterke en grote middenvelder die hier prima als LCM uit de voeten had gekunt.

daarnaast is Holtby van Tottenham verhuurd aan HSV, had ook een aanwinst geweest voor Ajax...
Holtby wil niet in Nederland spelen, is al in 2013 aan de orde geweest, hij ging toen naar Tottenham.
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hahaha ja... Ryan Koolwijk wordt de volgende naar verluidt...

van Eto'o naar Zimling godver de godver...
je wilde ervaring
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ken jij Zimling?? Of oordeel je alleen maar omdat hij bankzitter was bij Mainz??
Ik ken hem van zijn tijd bij NEC en van het Deense nationale elftal.
Het feit dat hij bankzitter is bij Mainz geeft natuurlijk wel wat aan, Ajax huurt hem ook niet voor niets, ze hebben zelf ook twijfels net als bij Milik.

komen net beelden binnen van de Boer die te horen krijgt dat Zimling opvolger wordt van Blind tijdens een vergadering met Overmars en co:
meeting-3.gif
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik ken hem van zijn tijd bij NEC en van het Deense nationale elftal.
Het feit dat hij bankzitter is bij Mainz geeft natuurlijk wel wat aan, Ajax huurt hem ook niet voor niets, ze hebben zelf ook twijfels net als bij Milik.

komen net beelden binnen van de Boer die te horen krijgt dat Zimling opvolger wordt van Blind tijdens een vergadering met Overmars en co:
[ afbeelding ]
Cillessen en Schöne hebben samen met hem gespeeld bij NEC. Hij zal vast ook wel wat wedstrijden in de nationale selectie van Denemarken hebben gespeeld met jongens die nu bij Ajax spelen of een verleden hadden bij Ajax. Ajax zal best wel informatie hebben ingewonnen en waren daarnaast op zoek naar een ervaren speler. Dus denk ik niet dat dit een paniekaankoop is, maar eentje die tot stand is gekomen na informatie van de Deense enclave binnen Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 01:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Cillessen en Schöne hebben samen met hem gespeeld bij NEC. Hij zal vast ook wel wat wedstrijden in de nationale selectie van Denemarken hebben gespeeld met jongens die nu bij Ajax spelen of een verleden hadden bij Ajax. Ajax zal best wel informatie hebben ingewonnen en waren daarnaast op zoek naar een ervaren speler. Dus denk ik niet dat dit een paniekaankoop is, maar eentje die tot stand is gekomen na informatie van de Deense enclave binnen Ajax.
We gaan niks aan hem hebben... We hebben een slechte zomer gedraaid...
veel verloren en hebben die spelers met veel minder vervangen...
hebben geen enkele van onze zwakke posities kunnen versterken... Overmars gunt PSV het kampioenschap dan hoeft hij geen kampioensbonussen uit te keren...
Eide
 Eide - dinsdag 02 september 2014 - 01:35   quote  deeplink  
Ach welnee. Deze vent is natuurlijk een breedte aankoop. Hij wordt de CVM achter Viergever. Viergever wordt de 1e keuze voor CVM en 2e keuze voor LB en LCV.

Hij is een versterking in die zin dat Ajax het gevallen gat achter Viergever heeft gedicht. Maar Ajax kan het vertrek van een klasbak als Daley Blind alleen goed maken als andere jongens verder groeien. Het proces waardoor Blind Ajax afgelopen jaar op sleeptouw kon nemen moet nu op gang komen bij Klaassen, Veltman en Boilesen. En achter deze gasten moeten El Ghazi, Kishna en Andersen gaan groeien als Ajax 1 spelers zodat die het vertrek van de iets oudere jongens weer kunnen opvangen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 01:35 schreef Eide het volgende:
Ach welnee. Deze vent is natuurlijk een breedte aankoop. Hij wordt de CVM achter Viergever. Viergever wordt de 1e keuze voor CVM en 2e keuze voor LB en LCV.

Hij is een versterking in die zin dat Ajax het gevallen gat achter Viergever heeft gedicht. Maar Ajax kan het vertrek van een klasbak als Daley Blind alleen goed maken als andere jongens verder groeien. Het proces waardoor Blind Ajax afgelopen jaar op sleeptouw kon nemen moet nu op gang komen bij Klaassen, Veltman en Boilesen. En achter deze gasten moeten El Ghazi, Kishna en Andersen gaan groeien als Ajax 1 spelers zodat die het vertrek van de iets oudere jongens weer kunnen opvangen.
Jep, helemaal waar!
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 september 2014 - 01:48   quote  deeplink  
Ajax wil in de winterstop verder kijken. Ergens snap ik het. Maar naar wie verder kijken? Naar Sjoerd Ars en Maarten Boddaert ofzo?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 01:48 schreef Loetje het volgende:
Ajax wil in de winterstop verder kijken. Ergens snap ik het. Maar naar wie verder kijken? Naar Sjoerd Ars en Maarten Boddaert ofzo?
Schijnt dat de scouts een reisverbod hebben gekregen en voortaan
alleen nog maar in de Jupiler league gaan scouten omdat ze over de grens toch niks vinden..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 01:48 schreef Loetje het volgende:
Ajax wil in de winterstop verder kijken. Ergens snap ik het. Maar naar wie verder kijken? Naar Sjoerd Ars en Maarten Boddaert ofzo?
Ze geven nu dus eigenlijk al aan dat ze hebben zitten slapen en
hopen dat ze het van de winter weer op orde proberen te krijgen.
Dit is wel het moment voor ons tallentvolle jeugd om in te gaan stromen
nora
 nora - dinsdag 02 september 2014 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik in het begin van het topic al dat de kans aannemelijk is dat de overige Denen voor de komst van deze speler hebben gezorgd! Hoe anders kan je het namelijk verklaren dat ze uitkomen op een Deen die op de bank zit in Duitsland?
Omdat Ajax gek is op bankzitters die kosten namelijk weinig !!
nora
 nora - dinsdag 02 september 2014 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 00:43 schreef riveco het volgende:

[..]

je wilde ervaring
We zitten niet op ervaring te wachten van een speler met eelt op zijn kont.
hjf
 hjf - dinsdag 02 september 2014 - 08:53   quote  deeplink  
We moeten gewoon vergeten, dat de betere voetballers die in het buitenland spelen (bijv. Van Ginkel) in de ED willen komen voetballen. Dus we zijn genoodzaakt om verder te gaan met de huidige selectie en het verder inpassen van de jeugd. Dit seizoen is 1 ding zeker: PSV wordt kampioen en waarschijnlijk al in de maand Februari. Op langere termijn (2 tot 3 jaar) heb ik er wel weer vertrouwen in, dat we de 34e titel binnen halen. Niettegenstaande blijf ik het jammer vinden, dat we (het TH) er nu niet in geslaagd zijn een ervaren speler te halen. Ik zou dan ook willen, dat het TH probeert Poulsen over te halen om nog 1 jaar bij ons te komen spelen. Voor de hiërarchie binnen de kleedkamer lijkt mij dat een zeer goede zaak.
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 09:04   quote  deeplink  
Ben ik nou zo slim? Of jullie zo ...? Een speler voor achter Viergever gehuurd ( als het geen gevelatie is gewoon weer terug ) En tijd om Bazoer klaar te stomen zodat hij de ware stand in kan zijn.
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 09:10   quote  deeplink  
Ze zullen over deze jongen ook wel contact hebben gehad met Morten Olsen neem ik aan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 september 2014 - 09:29   quote  deeplink  
gevelatie??
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aan het eind van vorig seizoen was duidelijk dat LCM en Spits slecht bezet waren.
Milik is slecht scoutwerk geweest, anders schrijf je hem niet zo snel af. we hebben ons daardoor niet versterkt op een zwakke positie.

Serero is leuk, maar voegt geen goals en assists toe zoals Eriksen wel deed. Andersen had zich in de voorbereiding mogen bewijzen, maar laat nu zien dat hij het niveau NOG niet aankan, huur dan iemand om die periode te overbruggen. Sergi Roberto of zo of haal gewoon Pröpper, Ziyech had gekunt.
feit is gewoon dat Ajax deze zomer alleen maar verkocht heeft en daarvoor vervangers aangetrokken er is geen enkele speler bijgekomen die Ajax op een of andere manier versterkt.

waar zelfs Feyenoord met Toornstra en El Ahmadi een aantal spelers heeft aangetrokken om het team te versterken doen wij dat niet. PSV heeft met de Jong, Guardado en Rekik gewoon 3 directe versterkingen gehaald voor het team.
Rekik was er afgelopen seizoen ook al..
jodocus
 jodocus - dinsdag 02 september 2014 - 09:42   quote  deeplink  
word niks met ajax dit jaar , ik ga maar in de put zitten van t ganzebord wachten tot ik dubbel 6 gooi
riveco
 riveco - dinsdag 02 september 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 09:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
gevelatie??
Ja dat krijg je als je zo snel typt, dan zit je wel eens mis.
Stanley
 Stanley - dinsdag 02 september 2014 - 09:44   quote  deeplink  
Deze aankoop verbaasd me enorm, maar verdiend zeker een kans. En wellicht verrast hij net als Schöne!

Maar ..... Ik wil benadrukken dat Overmars van mij mag oprotten! Wat een lulhannes van de bovenste plank. Een slappe zak pur sang die straks misschien de sier gaat maken met spelers die al ver voor zijn tijd zijn aangetrokken, want zijn aan- en verkoopbeleid vind ik een topclub onwaardig. Telkens te laat en onzinnig.

Ajax moet de top nastreven en de top streef je niet na met het aantrekken van subtoppers!

Top niet haalbaar.... heel slim om een kansloze eto'o missie op te zetten zodat je iedereen kan laten zien : zie je nu wel. Wij willen wel, maar zij niet!!!!! Bullshit!

Als je inzet op AZ niveau krijg je AZ niveau! Zo simpel is dat.

Moisander en Viergever waren tot voor kort het centrale verdedigingsduo van az en sigthorsson de spits... Ze speelden leuk voetbal in de europa leage en niet meer dan dat.

Moisander en Sigthorsson vind ik Ajax onwaardig. Viergever moet nog een kans krijgen alkrijg ik niet het idee dat ze over 2 jaar voor hem in de rij zullen staan...

Denswil, ja ik dacht ook rot maar op als je niet wilt bijtekenen, maar ik begrijp hem ook wel weer. Hij is een topper in potentie en moet nu toekijken hoe middelmaat met eredivisie ervaring de voorkeur krijgt!

Al worden ze weer kampioen, van mij kunnen ze de tering krijgen ik sta niet meer achter deze eikels! En iedereen pikt dit slappe trieste en Ajax onwaardige beleid!

Die 100 mln komt van spelers die door de verguisde ennook door mij verguisde voorgangers zijn binnengehaald. De aankopen van deze eikels zijn aan de straatstenen niet kwijt te raken! Denk daar maar eens over na!

Oja, en weer een buitenlander. Een Deen! Nummer 100 binnen de selectie van Allochtone Football Casino Ajax uit Amsterdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Stanley --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 september 2014 - 09:50   quote  deeplink  
Laten we aub niet te snel oordelen over spelers als Zimling en Millik. Beide zijn gehuurd met optie tot koop. Zimling is 28, Deens international en heeft dus best wel wat internaionale ervaring. Ik heb het idee dat hij is gehaald als een type Poulsen.

Spelers, ja ook hele goede en/of talenten hebben tijd nodig om aan het ajax-systeem te wennen. Vandaar huren met OPTIE tot koop.

En dan nog even dit: psv staat nu 6 punten los van ons, maar er zijn pas 4 wedstrijden gespeeld. heeft psv zoveel beter gespeeld dan wij? Nee toch. Afgelopen weekend psv tegen vitesse idem dito. Net als bij ons, is vitesse een strafschop onthouden en stelde psv pas in blessure tijd zeker. Er moeten nog 30 wedstrijden worden gespeeld......
Tegen Groningen speelde we vooral de 2e helft bagger, maar dat vond ik niet gek: een dag eerder hoor je dat je beste speler er niet bij is. Blind stuurde toch wel het middenveld aan. Ik zeg niet dat we met Blind wel hadden gewonnen, want dat is koffiedik kijken.

Maar om nu in eens te zeggen dat het TH met name Marc Overmars weg moeten gaat mij echt te ver.

Wij moeten van de beurs af en moeten dus wel een grote buffer opbouwen om door te kunnen gaan op de weg die is ingeslagen sinds de revolutie van JC.

nu ruim 100 miljoen op de bank. Als je nu van de beurs gaat, hou je nagenoeg niets meer over. Denk daar maar eens over na!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax legt Niki Zimling vast









0.0059359