BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff snapt het nog steeds niet!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:19 schreef Sualex het volgende:

[..]

Helemaal eens. Vorig seizoen nog geweest.
Bij de Spurs neem ik aan ??
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 09 september 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Kwam door de voetbalopvoeding van mijn vader.
Kon ik ook niets aan doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:23 schreef nieuwe ajax het volgende:
Kwam door de voetbalopvoeding van mijn vader.
Kon ik ook niets aan doen.
Op je 4de ??.....sorry gaat er bij mij niet in, voetbal is leuk met papa op straat terwijl je amper een bal vooruit krijgt.....vraag me af wat jij onder fan verstaat
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 09 september 2014 - 23:30   quote  deeplink  
Voorlopig kan niemand tippen tegen Real Madrid op als het gaat om winnen en topclub blijven.

Overigens ben ik niet haatdragend tegen andere topclubs zoals Barcelona, Juventus, Bayern München, Man United, Liverpool, Arsenal en Internationale.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:30 schreef nieuwe ajax het volgende:
Voorlopig kan niemand tippen tegen Real Madrid op als het gaat om winnen en topclub blijven.

Overigens ben ik niet haatdragend tegen andere topclubs zoals Barcelona, Juventus, Bayern München, Man United, Liverpool, Arsenal en Internationale.
Ik denk dat Bayern het op alle fronten beter doet....daar verbleekt Real bij, zijn beide overigens niet mijn club
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 09 september 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op je 4de ??.....sorry gaat er bij mij niet in, voetbal is leuk met papa op straat terwijl je amper een bal vooruit krijgt.....vraag me af wat jij onder fan verstaat
Dat begrijp ik wel dat het bij jou dat er niet in kan. Ik ben nu eenmaalopgegroeid met Ajax en Real Madrid/ Zal altijd zo blijven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:32 schreef nieuwe ajax het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel dat het bij jou dat er niet in kan. Ik ben nu eenmaalopgegroeid met Ajax en Real Madrid/ Zal altijd zo blijven.
Mijn opa, vader en oudste broer waren/zijn echte Ajacieden net als ik.....op mijn 4de was ik daar echt niet mee bezig, maar goed dat is ook al 47 jaar geleden dat ik 4 was.
Toen hadden we nog zwart/wit beelden
Sualex
 Sualex - dinsdag 09 september 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bij de Spurs neem ik aan ??
Bij de Spurs ja.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 09 september 2014 - 23:37   quote  deeplink  
Zo zien we maar dat niet iedereen hetzelfde is.
Gelukkig maar.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 09 september 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Maar dat is net geen Europese topclub. Dan zie ik liever nog Benfica.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:39 schreef nieuwe ajax het volgende:
Maar dat is net geen Europese topclub. Dan zie ik liever nog Benfica.
Dan snap jij niet wat Sualex en ik bedoelen....maar goed, no problem
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 09 september 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Wie zijn er dan geen kutkoopclubs? Daar bestaat het hele Europese top toch uit ? Vooral de eerste 16 op de Europese ranglijst.
Sualex
 Sualex - dinsdag 09 september 2014 - 23:50   quote  deeplink  
Ik zie liever niet van die clubs die andere clubs kapot kopen om zo eindelijk te kunnen winnen.
Net als Real die 300 miljoen schuld zo kwijt raken door een rare constructie. Als Ajax gewoon 300 miljoen schuld kan oplopen en dat zo kwijt gescholden wordt dan kunnen ze ook de CL winnen.

Spurs is connected met Ajax. Mooi stadion. Mooie stad. Over het algemeen de intentie om aanvallend en verzorgt voetbal te spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:45 schreef nieuwe ajax het volgende:
Wie zijn er dan geen kutkoopclubs? Daar bestaat het hele Europese top toch uit ? Vooral de eerste 16 op de Europese ranglijst.
Geef ik je helemaal gelijk in...maar Bayern heeft wat dat betreft de beste papieren qwa eigen vermogen
PSG en City zijn sowieso bagger, Monaco en Chelsea ook

Feijenoord heb ik respect voor....van bijna licentie kwijt tot weer een gevreesde tegenstander....hollandse koopgeest
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:50 schreef Sualex het volgende:
Ik zie liever niet van die clubs die andere clubs kapot kopen om zo eindelijk te kunnen winnen.
Net als Real die 300 miljoen schuld zo kwijt raken door een rare constructie. Als Ajax gewoon 300 miljoen schuld kan oplopen en dat zo kwijt gescholden wordt dan kunnen ze ook de CL winnen.

Spurs is connected met Ajax. Mooi stadion. Mooie stad. Over het algemeen de intentie om aanvallend en verzorgt voetbal te spelen.
Spurs.............

2vi4cgn.jpg
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 09 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
Maar bij de grote Europese topclubs zie je geen jeugdspelers lopen, onder de 20 jaar. Bij Ajax wel, daar Ajax daarom ieder jaar weer tekort komt om de Europese top definitief te halen en vooral daar te blijven.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 09 september 2014 - 23:55   quote  deeplink  
Overigens heeft Feyenoord de beste jeugd van ons land, als men dat niet wist.
Ajax is niet beter bij de jeugd. Wel jammer, natuurlijk.
Sualex
 Sualex - dinsdag 09 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:55 schreef nieuwe ajax het volgende:
Overigens heeft Feyenoord de beste jeugd van ons land, als men dat niet wist.
Ajax is niet beter bij de jeugd. Wel jammer, natuurlijk.
Haha grappig.
Maar wel de beste ter wereld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:54 schreef nieuwe ajax het volgende:
Maar bij de grote Europese topclubs zie je geen jeugdspelers lopen, onder de 20 jaar. Bij Ajax wel, daar Ajax daarom ieder jaar weer tekort komt om de Europese top definitief te halen en vooral daar te blijven.
Jawel....alleen komen ze niet uit de eigen opleiding
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 10 september 2014 - 00:02   quote  deeplink  
Is ook waar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 10 september 2014 - 05:58   quote  deeplink  
En Boudewijn, als je dan zo'n vent ben geef dan ook gelijk antwoord aan de volgende vraag:

Waarom kon de column van Cruijff en jouw mening hieromtrent niet in het topic wat al over dit onderwerp bestond? Heeft dit met jouw aversie tegen Cruijff te maken of wil je graag allerlei topics sluiten om ze onder jouw naam onder te brengen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 10 september 2014 - 20:44   quote  deeplink  
Wat een weekend zonder voetbal en een week anti voetbal al niet kan veroorzaken....ik ben het allang weer kwijt
remco k
 remco k - woensdag 10 september 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 23:45 schreef nieuwe ajax het volgende:
Wie zijn er dan geen kutkoopclubs? Daar bestaat het hele Europese top toch uit ? Vooral de eerste 16 op de Europese ranglijst.
Het Barca van de gouden jaren was geen koopclub.... Er waren zelfs momenten dat er zon 9 zelf opgeleide spelers op het veld stonden..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 10 september 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Het Barca van de gouden jaren was geen koopclub.... Er waren zelfs momenten dat er zon 9 zelf opgeleide spelers op het veld stonden..
Dat gaat ze ook nooit meer lukken gap....hebben ze het geduld niet meer voor
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 11 september 2014 - 03:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 05:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
En Boudewijn, als je dan zo'n vent ben geef dan ook gelijk antwoord aan de volgende vraag:

Waarom kon de column van Cruijff en jouw mening hieromtrent niet in het topic wat al over dit onderwerp bestond? Heeft dit met jouw aversie tegen Cruijff te maken of wil je graag allerlei topics sluiten om ze onder jouw naam onder te brengen?
Het is gedeeltelijk een andere discussie maar zeker een andere insteek van de column, vandaar het eigen topic.

Daarbij mag wat mij betreft elke maandag de column van Cruijff zijn eigen topic hebben alleen ben ik zowat de enige die (naar mijn idee terechte) kritiek heeft op sommige van zijn meningen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 september 2014 - 03:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 03:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is gedeeltelijk een andere discussie maar zeker een andere insteek van de column, vandaar het eigen topic.

Daarbij mag wat mij betreft elke maandag de column van Cruijff zijn eigen topic hebben alleen ben ik zowat de enige die (naar mijn idee terechte) kritiek heeft op sommige van zijn meningen.
Tuurlijk jongen, geef maar weer aan dat het een andere insteek heeft of een gedeeltelijk andere discussie. Makkelijk weglullen noemen we dat ook wel. Eigenlijk bevat het beiden precies dezelfde onderwerp, enkel met een andere vraagstelling!! Volgens mij was jij altijd van het overzicht!

Maar precies als je al zegt in jouw reactie: "Naar jouw idee"............ klaar met discussie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2014 door Ajax Warrior --
Sualex
 Sualex - donderdag 11 september 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Mooi gezegd! Einde discussie.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 11 september 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 03:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, geef maar weer aan dat het een andere insteek heeft of een gedeeltelijk andere discussie. Makkelijk weglullen noemen we dat ook wel. Eigenlijk bevat het beiden precies dezelfde onderwerp, enkel met een andere vraagstelling!! Volgens mij was jij altijd van het overzicht!

Maar precies als je al zegt in jouw reactie: "Naar jouw idee"............ klaar met discussie!
Je kan ook gewoon niets zeggen als je niets zinnigs te melden hebt. Je hebt iig je antwoord.

Niet alleen Cruijff snapt er dus niets van ;)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 september 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Als er een topic bestaat over dat een koe is verdronken in de sloot, moet er dan ook een nieuwe topic worden geopend voor een verdronk paard of ezel?

Voor sommige is dit natuurlijk onzin want een dier verdrinkt en of dat nou een paard is of een ezel of een koe dat doet er dan niet toe. Want het is een dier dat verdrinkt.
Voor sommige is dit geen onzin, want een paardenliefhebber zal eerder in actie als een paard verdrinkt dan als een koe zou verdrinken, maar dat vind ik schijnheilig.

Wat heeft dit hier mee te maken.
Sommige mensen hadden al een probleem aan de kaak gesteld voordat cruijff er mee kwam in zijn collum. Het onderwerp is namelijk precies het zelfde.
Maar de ene wil het schrijven vanaf de ene kant en de ander van de andere kant.

Ik denk dat Boudewijn Cruijff een seniele man vind.
Een man die niet meer weet hoe het voetbal in elkaar zit.
Een man gezien zijn leeftijd niet meer naar moet luisteren want sommige gaan op zulke leeftijd wartaal uitslaan.

Ik denk dat de aanleiding het zelfde is maar dat de uitkomst van verschillend kan zijn.
De 1 die leid naar dat Ajax machteloos is.
de ander die leid naar dat Cruijff ajax niet verder helpt, eerder terug.
Sualex
 Sualex - donderdag 11 september 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Maar dat is het juist. Cruijff helpt Ajax vooruit.
Maar zoals Cruijff zelf al zei. Je moet eerst een stap terug zetten om daarna 2 stappen vooruit te kunnen zetten.

En daar zijn sommige supporters te ongeduldig, veeleisend en/of te kortzichtig voor.
remco k
 remco k - donderdag 11 september 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat gaat ze ook nooit meer lukken gap....hebben ze het geduld niet meer voor
Ik denk het wel. De nieuwe trainer is in ieder geval druk in de weer met jeugdspelers laten debuteren, sommigen doen het ook gewoon echt goed..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 september 2014 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 16:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon niets zeggen als je niets zinnigs te melden hebt. Je hebt iig je antwoord.

Niet alleen Cruijff snapt er dus niets van ;)
Nog 1 reactie dan maar! Waar denk je dat een forum voor is??? En ten tweede zeg ik niets, maar typ ik het!!!

Dus inderdaad niet alleen Van Gaal snapt er niets van, Boudewijn idem dito!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - vrijdag 12 september 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Overigens kan de topic titel ook niet. Je mening geef je namelijk in de begelijdende post. En niet in die titel.. De titel moet slechtes verwijzen naar de bron die je benoemt...
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 september 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Triest boud om elke post waar ik ook maar iets over jou meld te verwijderen!!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 september 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 19:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik denk dat Boudewijn Cruijff een seniele man vind.
Een man die niet meer weet hoe het voetbal in elkaar zit.
Een man gezien zijn leeftijd niet meer naar moet luisteren want sommige gaan op zulke leeftijd wartaal uitslaan.
Tuurlijk niet.

Cruijff heeft qua voetbal natuurlijk meer verstand dan (bijna) iedereen in Nederland bij elkaar, maar van financien heeft hij geen verstand en laat dat daarom ook altijd door anderen doen (wat hij zelf ook aangeeft). Daarom doet hij soms dan ook uitspraken vanuit zijn voetbalverleden die in de huidige 'voetbalmarkt' niet meer gelden. Je KAN geen europese topclub meer worden met alleen zelf opgeleide spelers want die gaan toch weg.

Hoe erg je ook hoopt voor je eigen club dat dat niet gebeurd. Die spelers hebben stuk voor stuk hun eigen redenen om bij Ajax te vertrekken en dat kan een goede reden zijn of een minder goede reden zijn maar feit blijft dat Ajax niet moet gaan bepalen of een speler dan een goede of slechte keus gemaakt heeft. Ze kunnen adviseren. Het komt mij nu te dwingend over en de vertrekkende jeugdspeler is nu veelal een vijand geworden. Erg onprofessioneel.

Het veranderen van het aankoopbeleid en verbeteren van de jeugdopleiding is natuurlijk een goede en noodzakelijke stap geweest. Een stap die enkele andere clubs allang hebben gezet dus dat is niets nieuws onder de zon. En dat je dan vindt dat je eigen opleiding de beste is, is natuurlijk subjectief maar dat zou ik ook zeggen over een eigen product. Misschien dat het aankoopbeleid nu net iets te ver is doorgeslagen maar ach... voor de Eredivisie maakt dat waarschijnlijk niet zo heel veel uit.

Maar Europees gezien, wat Cruijff heeft bedoeld met zijn revolutie, daar zullen echt geen topprestaties verwacht worden. Dus de bedoelde revolutie zal gewoon mislukken, maar het zeker een goede stap geweest voor Ajax.
Neemt niet weg dat ik persoonlijk meer vertrouwen heb/had in van Gaal die naast het goede voetbal inzicht ook verstand van zaken heeft en die combinatie had ik een betere keus gevonden voor Ajax. Meer toekomstbestendig.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 september 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 11:00 schreef remco k het volgende:
Overigens kan de topic titel ook niet. Je mening geef je namelijk in de begelijdende post. En niet in die titel.. De titel moet slechtes verwijzen naar de bron die je benoemt...
Dan heb je de beginpost, de quote en de titel niet begrepen. De titel geeft namelijk exact weer waar het bronstuk over gaat en de post gaat daarop in.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 12 september 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 16:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.

Cruijff heeft qua voetbal natuurlijk meer verstand dan (bijna) iedereen in Nederland bij elkaar, maar van financien heeft hij geen verstand en laat dat daarom ook altijd door anderen doen (wat hij zelf ook aangeeft). Daarom doet hij soms dan ook uitspraken vanuit zijn voetbalverleden die in de huidige 'voetbalmarkt' niet meer gelden. Je KAN geen europese topclub meer worden met alleen zelf opgeleide spelers want die gaan toch weg.

Hoe erg je ook hoopt voor je eigen club dat dat niet gebeurd. Die spelers hebben stuk voor stuk hun eigen redenen om bij Ajax te vertrekken en dat kan een goede reden zijn of een minder goede reden zijn maar feit blijft dat Ajax niet moet gaan bepalen of een speler dan een goede of slechte keus gemaakt heeft. Ze kunnen adviseren. Het komt mij nu te dwingend over en de vertrekkende jeugdspeler is nu veelal een vijand geworden. Erg onprofessioneel.

Het veranderen van het aankoopbeleid en verbeteren van de jeugdopleiding is natuurlijk een goede en noodzakelijke stap geweest. Een stap die enkele andere clubs allang hebben gezet dus dat is niets nieuws onder de zon. En dat je dan vindt dat je eigen opleiding de beste is, is natuurlijk subjectief maar dat zou ik ook zeggen over een eigen product. Misschien dat het aankoopbeleid nu net iets te ver is doorgeslagen maar ach... voor de Eredivisie maakt dat waarschijnlijk niet zo heel veel uit.

Maar Europees gezien, wat Cruijff heeft bedoeld met zijn revolutie, daar zullen echt geen topprestaties verwacht worden. Dus de bedoelde revolutie zal gewoon mislukken, maar het zeker een goede stap geweest voor Ajax.
Neemt niet weg dat ik persoonlijk meer vertrouwen heb/had in van Gaal die naast het goede voetbal inzicht ook verstand van zaken heeft en die combinatie had ik een betere keus gevonden voor Ajax. Meer toekomstbestendig.
Je kan wel zeggen dat het niet zo is maar volgens mij weten wij wel beter en jij eigenlijk ook, alleen zeg je het niet vanwege het respect dat Cruijff verdient.

Eerst zeg je dat hij meer verstand van voetbal heeft dan iedereen dus ook Van gaal.
Alleen het financiele daar is hij niet zo sterk maar dat besteed hij uit, dus dat is het probleem dus niet.
Daarna kom je dat je meer vertrouwen hebt in van gaal?
Hoe valt dat te rijmen? Van gaal heeft minder verstand van voetbal dat zeg je namelijk zelf.
En financieel gaat het uitstekend met Ajax dus dat besteed Cruijff geweldig uit.

Dus ik snap je eigenlijk niet zo goed. Cruijff is alle talen gewoon beter maar van jouw krijgt van gaal meer vertrouwen? Dit is wat je zelf zegt en ik begrijp dit niet.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 september 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 16:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Eerst zeg je dat hij meer verstand van voetbal heeft dan iedereen dus ook Van gaal.
Had je het woordje 'bijna' niet gelezen dan?

quote:

Alleen het financiele daar is hij niet zo sterk maar dat besteed hij uit, dus dat is het probleem dus niet.
Daarna kom je dat je meer vertrouwen hebt in van gaal?
Hoe valt dat te rijmen? Van gaal heeft minder verstand van voetbal dat zeg je namelijk zelf.

En financieel gaat het uitstekend met Ajax dus dat besteed Cruijff geweldig uit.

Dus ik snap je eigenlijk niet zo goed. Cruijff is alle talen gewoon beter maar van jouw krijgt van gaal meer vertrouwen? Dit is wat je zelf zegt en ik begrijp dit niet.
Dit hele verhaal gaat dus niet meer op omdat je 'bijna' niet hebt gelezen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 17:27   quote  deeplink  
Cruijff is een rasechte Ajacied, die man is synoniem aan Ajax....een Icoon

van Gaal is een narcistische achterbakse despoot, die op een gluiperige manier het bestuur binnen probeerde te komen, een idioot die in Amsterdam uitgekotst wordt....en terecht.

Daar zit voor mij het verschil tussen Cruijff en von Gahl

Voor de rest is dit een kuttopic
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 september 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 17:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Cruijff is een rasechte Ajacied, die man is synoniem aan Ajax....een Icoon

van Gaal is een narcistische achterbakse despoot, die op een gluiperige manier het bestuur binnen probeerde te komen, een idioot die in Amsterdam uitgekotst wordt....en terecht.

Daar zit voor mij het verschil tussen Cruijff en von Gahl

Voor de rest is dit een kuttopic
Jouw mening, nu kijken of Boudewijn die mening ook verwijdert! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 17:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jouw mening, nu kijken of Boudewijn die mening ook verwijdert! ;-)
Tuurlijk niet ouwe....hij woont hier om de hoek, dan sta ik zo op zijn stoep.
(hey Boudewijn haal ff bier in huis ;-)

2use8uo.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 12 september 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 17:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Cruijff is een rasechte Ajacied, die man is synoniem aan Ajax....een Icoon

van Gaal is een narcistische achterbakse despoot, die op een gluiperige manier het bestuur binnen probeerde te komen, een idioot die in Amsterdam uitgekotst wordt....en terecht.

Daar zit voor mij het verschil tussen Cruijff en von Gahl

Voor de rest is dit een kuttopic
Rasecht? Heeft toch ook bij Feyenoord gespeeld? Wat is rasecht dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 19:35 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Rasecht? Heeft toch ook bij Feyenoord gespeeld? Wat is rasecht dan?
Dat deed hij om zijn liefde pijn te doen en gebruikte jouw cluppie als de hoer....ben je dan Ajacied of niet.... Frelmo ??
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat deed hij om zijn liefde pijn te doen en gebruikte jouw cluppie als de hoer....ben je dan Ajacied of niet.... Frelmo ??
Nee dan ben je gewoon een slappe zak. Of voor jouw moet slappe zak synoniem staan voor Ajacied. Ik kan geen respect op brengen voor spelers die zo hun club te kakken zetten. Net zoals spelers die roepen dat ze terug komen, maar ondertussen van de ene club naar de andere hoppen om hun zakken te vullen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:08 schreef soccer het volgende:

[..]

Nee dan ben je gewoon een slappe zak. Of voor jouw moet slappe zak synoniem staan voor Ajacied. Ik kan geen respect op brengen voor spelers die zo hun club te kakken zetten. Net zoals spelers die roepen dat ze terug komen, maar ondertussen van de ene club naar de andere hoppen om hun zakken te vullen.
Dat is jou mening en dat mag.....waren andere tijden, de club ging respectloos met hem om en hij wilde een statement maken en dat is hem gelukt.
Als hij straks op de oosterbegraafplaats ligt zeggen ze allemaal....was een geweldige vent en een echte Ajacied, ik doe dat bij leven, het is een geweldige vent en een echte Ajacied.

Het laatste stukje van jou....zou ik ook doen, zoveel mogelijk binnen halen om maar geen postbode of sigarenboer te worden, niet dat ik daar iets op tegen heb
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 21:23   quote  deeplink  
ik zeg niet dat je niet van club naar club mag gaan, Ik heb alleen moeite met het feit dat ze roepen dat ze terug komen. Doe dat dan niet. En met de salarissen van tegenwoordig hoeven ze geen postbode of sigarenboer meer te worden. Als ze opletten tenminste;-) En over Cruijff ik vond het een geweldige voetballer en trainer. Alleen zijn gedrag om Ajax een hak te zetten om over te stappen naar Feyenoord vind ik beneden peil.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:23 schreef soccer het volgende:
ik zeg niet dat je niet van club naar club mag gaan, Ik heb alleen moeite met het feit dat ze roepen dat ze terug komen. Doe dat dan niet. En met de salarissen van tegenwoordig hoeven ze geen postbode of sigarenboer meer te worden. Als ze opletten tenminste;-) En over Cruijff ik vond het een geweldige voetballer en trainer. Alleen zijn gedrag om Ajax een hak te zetten om over te stappen naar Feyenoord vind ik beneden peil.
En als hij naar PSV was gegaan, wat dan ??....
Johan was en is een eigengereid mannetje plus toen der tijd Cohen in zijn nek....en die Cohen heeft hem meer slecht dan goed gedaan.
Laatst was er een documentaire over Cruijff op tv....die vent heeft het echt niet makkelijk gehad, van alle kanten werd er aan hem getrokken, vraag jezelf eens af wat jij had gedaan soccer.....jij en Cruijff, beide Ajacieden.... in de geest van die tijd, zeg het mij maar.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 12 september 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat deed hij om zijn liefde pijn te doen en gebruikte jouw cluppie als de hoer....ben je dan Ajacied of niet.... Frelmo ??
Niet heel erg integer.... Wel mooi voor hem dat hij dankzij de ploeg om hem heen nog een keer kampioen kon worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:33 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Niet heel erg integer.... Wel mooi voor hem dat hij dankzij de ploeg om hem heen nog een keer kampioen kon worden.
Integer....tering wat is dat Frelmo ??
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 12 september 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Integer....tering wat is dat Frelmo ??
Iets wat jullie niet kennen blijkbaar hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff snapt het nog steeds niet!









0.0162820