BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff snapt het nog steeds niet!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:38 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Iets wat jullie niet kennen blijkbaar hahahaha
Hehehehehehe....hart op de tong Frelmo, ik flap alles eruit ;-)
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En als hij naar PSV was gegaan, wat dan ??....
Johan was en is een eigengereid mannetje plus toen der tijd Cohen in zijn nek....en die Cohen heeft hem meer slecht dan goed gedaan.
Laatst was er een documentaire over Cruijff op tv....die vent heeft het echt niet makkelijk gehad, van alle kanten werd er aan hem getrokken, vraag jezelf eens af wat jij had gedaan soccer.....jij en Cruijff, beide Ajacieden.... in de geest van die tijd, zeg het mij maar.
Je maakt het me wel heel moeilijk om me af te laten vragen hoe het is om Ajacied te zijn;-). En elke situatie is natuurlijk anders, maar ik heb ooit zakelijk iets vergelijkbaars meegemaakt. Ontevreden bij mijn werkgever ,kon overstappen naar een van de grootste concurrenten. Voor mijn gevoel kon ik dat niet maken, ben gewoon iets heel anders gaan doen. Had wel het geluk dat,dat toen nog ging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door soccer --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 22:07 schreef soccer het volgende:

[..]

Je maakt het me wel heel moeilijk om me af te laten vragen hoe het is om Ajacied te zijn;-). En elke situatie is natuurlijk anders, maar ik heb ooit zakelijk iets vergelijkbaars meegemaakt. Ontevreden bij mijn werkgever ,kon overstappen naar een van de grootste concurrenten. Voor mijn gevoel kon ik dat niet maken, ben gewoon iets heel anders gaan doen. Had wel het geluk dat toen nog ging.
Voetbal wereld zit toch ander in elkaar...ik werkte op contract bij een ict bedrijf en moest een clausule tekenen met een dwangsom waarin stond dat ik de eerste 5 jaar niet bij een concurrent zal tekenen
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voetbal wereld zit toch ander in elkaar...ik werkte op contract bij een ict bedrijf en moest een clausule tekenen met een dwangsom waarin stond dat ik de eerste 5 jaar niet bij een concurrent zal tekenen
Een concurrentiebeding gebeurt wel meer. Het moet echter wel reeel zijn. Dat vind ik bij die 5 jaar van jouw dus niet. Ik denk dat een (goede)advocaat er ook gehakt van maakt. Maar de voorbeelden die wij aanhalen staan inderdaad los van de voetbalwereld. Die zit anders(smeriger)in elkaar. Alleen denk ik dat,dat over al is waar veel geld in omloop gaat.
remco k
 remco k - vrijdag 12 september 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 16:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dan heb je de beginpost, de quote en de titel niet begrepen. De titel geeft namelijk exact weer waar het bronstuk over gaat en de post gaat daarop in.
Nee, je geeft je eigen mening in de topictitel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:08 schreef soccer het volgende:

[..]

Nee dan ben je gewoon een slappe zak. Of voor jouw moet slappe zak synoniem staan voor Ajacied. Ik kan geen respect op brengen voor spelers die zo hun club te kakken zetten. Net zoals spelers die roepen dat ze terug komen, maar ondertussen van de ene club naar de andere hoppen om hun zakken te vullen.
Ah dus ook geen respect voor Verrader, lees Vermeer!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 september 2014 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ah dus ook geen respect voor Verrader, lees Vermeer!
Lees andere tijden....Vermeer gaat zijn gram halen
soccer
 soccer - zaterdag 13 september 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ah dus ook geen respect voor Verrader, lees Vermeer!
In mijn ogen is dat een ander verhaal. Cruijff ging naar Feyenoord uit racune tegen het toenmalig bestuur. Vermeer omdat hij niet op de bank wil zitten. Ik heb inderdaad wel mijn twijfels of hij het allemaal netjes gespeeld heeft ten opzichte van Ajax. Daarom kan ik dan nog wel respect opbrengen voor Overmars dat hij zijn afspraken toch na komt
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 september 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ah dus ook geen respect voor Verrader, lees Vermeer!
Sentimenteel gelul....zo zit de wereld in elkaar, je kijkt naar je knip ouwe
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 13 september 2014 - 02:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, je geeft je eigen mening in de topictitel..
Juist niet, en met opzet ook niet gedaan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 september 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 02:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Juist niet, en met opzet ook niet gedaan!
Is de titel dan te herleiden uit de column??? Volgens mij is de titel nog steeds een eigen mening dus, of papegaai je iemand anders na?
remco k
 remco k - zaterdag 13 september 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 02:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Juist niet, en met opzet ook niet gedaan!
Jou mening is dat Cruijff het nog steeds niet snapt. Zo suggestief als de pest kerel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Jou mening is dat Cruijff het nog steeds niet snapt. Zo suggestief als de pest kerel..
Waarschijnlijk fluisterde zijn vrouw tijdens de s.x in dat hij nog steeds niet snapt dat zijn l.l in haar k.t moet en niet haar d.ldo in zijn re.t! En dacht hij dat zij het over Cruijff had. Dus ja, dan is het natuurlijk niet meer zijn mening! Positieve draai eraan geven noemen we het maar! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 11:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 september 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
-
Goed bezig ouwe....zit je shoarma dwars ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Goed bezig ouwe....zit je shoarma dwars ?
Nee jij!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 september 2014 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee jij!
Beter....chagerijn, je had eerst je rechterpoot eruit moeten gooien
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Beter....chagerijn, je had eerst je rechterpoot eruit moeten gooien
Ik ben inderdaad chagerijnig! Heb je daar een probleem mee?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 september 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 12:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad chagerijnig! Heb je daar een probleem mee?
Nee....want dat ben je altijd, ik ben het gewend
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 12:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee....want dat ben je altijd, ik ben het gewend
Mooi!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 september 2014 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 12:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi!
idd....heerlijk weer ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 12:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

idd....heerlijk weer ;-)
Prachtig!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 september 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 12:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Prachtig!
Hehehehe....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 12:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe....
Lekker!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 september 2014 - 22:00   quote  deeplink  
lekker hehe
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 september 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 22:00 schreef Ronald 1960 het volgende:
lekker hehe
Heerlijk Ron!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 september 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Kritiek op Cruijff: Hij is gefrustreerd en reageert zijn woede op ons af

Zondag, 21 september 2014 om 07:30

De zestienjarige Mink Peeters verlaat de jeugdopleiding van Ajax voor die van Real Madrid en heeft daarmee veel stof doen opwaaien. Johan Cruijff, clubicoon van de Amsterdammers, sprak er eerder deze maand in zijn column schande van: Hoe meer ik erover nadenk, hoe zieliger ik het vind.
/
De vader van talent Peeters is niet blij met het schrijven van Nummer 14: Hij vindt kennelijk dat jeugdspelers eerst moeten aantonen een Ajax-hart te hebben, door eerst een tijdje gratis en voor niets voor Ajax te spelen, vertelt Peeters senior in gesprek met Ajax Showtime. Dat is een mooie, idealistische gedachte, maar niet meer van deze tijd.
Clubs vergeten om hun eigen spelers tijdig een contract aan te bieden. Op die manier leidt Ajax spelers op voor de internationale topclubs, zonder er zelf beter van te worden, klinkt het. Cruijff heeft het beste met Ajax voor en is gefrustreerd dat zijn plannetje niet uitpakt en daarom reageert hij zich op ons af. We vinden het kwalijk dat hij zich heeft laten leiden door een verkeerde voorstelling van de gang van zaken, zonder zich precies af te vragen hoe het precies zit.
Peeters ging in 2012 van PSV naar Ajax, waar hij voor Ajax C1, B2 en B1 uitkwam. De prestaties van de aanvaller bleven ook over de landsgrenzen niet onopgemerkt en maakt nu dus de overstap naar de cantera van de regerend Champions League-winnaar.
--------------------------------------------------------------------------------------------
En toch steun ik de visie van Johan!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 21 september 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Dus hier spreekt hij weer over het geld.
remco k
 remco k - zondag 21 september 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Jep...
remco k
 remco k - zondag 21 september 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Net zoals ieder ander..

Sinds wanneer zou het in het voetbal gaan om iets anders dan geld??
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 22 september 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2014 - 07:35 schreef Boudewijn het volgende:
Enkele citaten uit de column van Cruijff van vandaag in de Telegraaf:

[..]

[..]

[..]

Cruijff snapt nog steeds niet dat spelers voor het geld gaan.
Ik wel!

Tuurlijk zijn veel zaakwaarnemers geldwolven maar de kans dat je bij Ajax slaagt is, net als bij elke andere club, erg klein. Je moet jarenlang enorm gefocused zijn, alle andere bezigheden met vrienden en familie komen op de tweede plek, je moet niet geblesseerd raken en heel belangrijk: je moet een (enorm) talent hebben. En dan nog moeten de omstandigheden net goed vallen dat je ook daadwerkelijk slaagt. Waarom zou je dan al niet vroegtijdig bij een club voor veel geld grotendeels hetzelfde traject doorlopen? Lukt het niet... dan heb je iig al flink wat centen op zak!

Zou Cruijff inmiddels ook inzien dat zijn 'revolutie' nooit zal lukken? Ik hoop het voor hem...

Zijn 'prachtig voorbeeld' van hoe het ook kan gaan vind ik persoonlijk namelijk maar een raar voorbeeld omdat het exact tegen de originele revolutie in gaat. Want hoe kan je bij de europese top gaan behoren als je je topspelers al zo vroeg laat vertrekken? Terwijl deze speler nog niet wereldtop is natuurlijk want zelfs met 11 Daleys in je elftal kom je echt niet in de halve finale Champions League. 1 WK goed spelen is voor veel spelers al genoeg gebleken om mooie transfers te kunnen maken. Het kan geen toeval zijn dat dat onder van Gaal is gebeurd...
Ik denk dat je hier de plank toch mislaat...
Natuurlijk Ajax moet eerder komen met een redelijk jeugdcontract, mits ze niets in hem zien.
Natuurlijk kiezen de ouders voor snel geld, maar echt veel geld is het niet.
Natuurlijk is het een ervaring voor die jongen en zijn de ouders gestreelt dat en club als Real zo'n jongen wil hebben, prachtig, snap ik ook.
Maar wat is de toekomst perspectief voor die jongen????????????

Hoeveel spelers stromen door naar het 1ste bij Real? Hoeveel investeren ze elke keer in top aankopen? Waarom staat de jeugd van Real niet zo hoog? Wat leer je echt bij Real als jeugd voetballer? Hij zal niet doorbreken bij Real, nee hij wordt uitgeleend als hij mag blijven aan een derderangsclub. Waar heeft die jongen meer kans van slagen en waar kan hij meer leren? dat zou de gedachte gang moeten zijn. Dit is het verschil van korte termijn visie tegen lange termijn visie.

Snapt Cruijff het dan niet, omdat hij het benaderd vanuit lange termijn of snapt de vader het niet, omdat hij het benaderd vanuit korte termijn.

Of misschien is het wel Ajax, die heeft twijfels en daarom wachte ze heel lang. De vader heeft ook trwijfels over zijn zoon, dus pakt hij ne een beetje geld.

Wie zal het zeggen. 1 ding weet ik wel, dat iedereen die te snel weggaat en naar dit soort clubs gaat, die breken gemiddeld 4 jaar later door dan anderen die dat niet doen. Als je talent hebt, dan haal je het toch wel, maar de vraag is wanneer?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff snapt het nog steeds niet!









0.0157828