BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:21 schreef Ronald 1960 het volgende:
Cillissen heeft vandaag toch echt de punten gepakt voor ons!
Helemaal met je eens Ron. Hij was de absolute uitblinker. En eigenlijk zegt dat genoeg over Ajax vanmiddag. Ik denk dat we eerlijk moeten zijn en moeten toegeven, dat Ajax erg gelukkig is geweest en dat Feyenoord vanmiddag te weinig heeft gekregen. Niet boos op me woorden hoor...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 21 september 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Het is zoals het is....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 21 september 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Het is zoals het is....
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:22 schreef Eide het volgende:
Hoe hebben we hier de nul gehouden... onvoorstelbaar.

3 Italiaanse punten dit.

Mag ik zeggen dat ik Feyenoord een uitstekende wedstrijd vond spelen?
Volledig met je eens.
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:22 schreef remco k het volgende:
een gestolen overwinning.

Beste man van Ajax. Cilissen. Pakt hier overduidelijk de punten met 2 fantastische reddingen..

Verder vind ik dat van Rhijn en Veltman prima hebben gespeeld, verder eigenlijk iedereen ver onder de maat.
+ 1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 september 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal met je eens Ron. Hij was de absolute uitblinker. En eigenlijk zegt dat genoeg over Ajax vanmiddag. Ik denk dat we eerlijk moeten zijn en moeten toegeven, dat Ajax erg gelukkig is geweest en dat Feyenoord vanmiddag te weinig heeft gekregen. Niet boos op me woorden hoor...
Helemaal met je eens Pietje, er was maar 1 ploeg die verdiende te winnen en dat was niet ajax...., maar we wonnen wel.....

Met dank aan de vrije trap van van Rhijn en vooral Cillissen!!
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Helemaal met je eens Pietje, er was maar 1 ploeg die verdiende te winnen en dat was niet ajax...., maar we wonnen wel.....

Met dank aan de vrije trap van van Rhijn en vooral Cillissen!!
Ik heb echt pijn aan mijn bilnaad van het knijpen... Wat was Ajax zwak. Onherkenbaar. En weer het bewijs, dat Ajax het erg moeilijk heeft tegen fysiek sterke tegenstanders, ploegen die de grens van het toelaatbare opzoeken. Hoewel ik vind, dat Feyenoord niet eens over de grens heeft gespeeld. Al met al hebben wij een flinke portie mazzel gehad vanmiddag.
remco k
 remco k - zondag 21 september 2014 - 16:36   quote  deeplink  
Ik denk dat je soms gewoon eerlijk moet zijn en moet zeggen dat Feyenoord beter was. Daarom was Ajax zwak.. Dat kan weleens gebeuren...

De 3 punten gaan naar Amsterdam, en in deze fase van de competitie is dat uitermate belangrijk..
Eide
 Eide - zondag 21 september 2014 - 16:37   quote  deeplink  
Nou, Boetius weinig tot niet gezien wat echt wel de verdienste was van Van Rhijn. Veltman eigenlijk al z'n duels zien winnen. Cillissen goed, ook bij hoge ballen. Heeft er veel gevangen. Die 3 haalde een prima niveau.

Voorin is Sightorsson een gesloten boek voor mij. Ik ben daar wel klaar mee. Andersen op linksbuiten vind ik niet gelukkig. El Ghazi een redelijke eerste helft waarin hij wel probeerde, maar in de 2e helft ver weggezakt.

Wat het merkwaardigste was het middenveld. Ik heb Serero en Klaassen nog nooit zo zwak zien spelen, of misschien dat de wedstrijden tegen Red Bull vergelijkbaar waren. Volkomen onverspeeld en overpowered door Clasie en Toornstra. Zimling was defensief nuttig maar in balbezit dramatisch... en dan wordt vooruit voetballen erg moeilijk zoniet onmogelijk.
Dat is juist wel de crux van het Ajax spel, positioneel goed staan en daardoor ruimte verkrijgen om te voetballen. Nu kon Ajax de ruimte niet vinden en wordt je overlopen door een ploeg waar echt niet meer voetbal in zit dan bij ons.

Maar goed, de 3 punten komen mee naar Amsterdam en uiteindelijk is dat wat telt. De wedstrijd na een Europees duel winnen is niet altijd makkelijk, de vorige seizoenen heeft Ajax op die manier best wat punten laten liggen.
Brandje
 Brandje - zondag 21 september 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:22 schreef Eide het volgende:
Hoe hebben we hier de nul gehouden... onvoorstelbaar.

3 Italiaanse punten dit.

Mag ik zeggen dat ik Feyenoord een uitstekende wedstrijd vond spelen?
Dat mag je zeggen echter vond ik het meer door ons spel dan door hun kracht. Bij ons was elke balaanname verkeerd. Elke steekpass was of te zacht of werd onderschept. Onze aanvoerder verloor elk duel en Veltman stond de tweede helft meer op Richards en heeft prima gespeeld.
Boilesen hopeloos uit vorm maar kan beter maar Siggi, Serero en ook Moisander is gewoon zo ongelooflijk ver onder de maat
Brandje
 Brandje - zondag 21 september 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:23 schreef nieuwe ajax het volgende:
Maar ja, de 3 punten zijn binnen daar waar alles mee gezegd is.
Maar ik denk niet dat De Boer tevreden is over de wedstrijd.
Op dit moment overheerst eigenlijk meer de opluchting dan de blijdschap. Die zal morgen wel komen
Eide
 Eide - zondag 21 september 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Ik vond Moisander vandaag niet zo heel slecht hoor. Opbouwend is het geen ster maar verdedigend vond ik Moisander vrij redelijk. Boilesen ben ik roerend met je eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Eide --
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:37 schreef Eide het volgende:
Nou, Boetius weinig tot niet gezien wat echt wel de verdienste was van Van Rhijn. Veltman eigenlijk al z'n duels zien winnen. Cillissen goed, ook bij hoge ballen. Heeft er veel gevangen. Die 3 haalde een prima niveau.

Voorin is Sightorsson een gesloten boek voor mij. Ik ben daar wel klaar mee. Andersen op linksbuiten vind ik niet gelukkig. El Ghazi een redelijke eerste helft waarin hij wel probeerde, maar in de 2e helft ver weggezakt.

Wat het merkwaardigste was het middenveld. Ik heb Serero en Klaassen nog nooit zo zwak zien spelen, of misschien dat de wedstrijden tegen Red Bull vergelijkbaar waren. Volkomen onverspeeld en overpowered door Clasie en Toornstra. Zimling was defensief nuttig maar in balbezit dramatisch... en dan wordt vooruit voetballen erg moeilijk zoniet onmogelijk.
Dat is juist wel de crux van het Ajax spel, positioneel goed staan en daardoor ruimte verkrijgen om te voetballen. Nu kon Ajax de ruimte niet vinden en wordt je overlopen door een ploeg waar echt niet meer voetbal in zit dan bij ons.

Maar goed, de 3 punten komen mee naar Amsterdam en uiteindelijk is dat wat telt. De wedstrijd na een Europees duel winnen is niet altijd makkelijk, de vorige seizoenen heeft Ajax op die manier best wat punten laten liggen.
Ik hoef hier niets aan toe te voegen. Van de eerste letter tot de laatste letter: EENS!
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat mag je zeggen echter vond ik het meer door ons spel dan door hun kracht. Bij ons was elke balaanname verkeerd. Elke steekpass was of te zacht of werd onderschept. Onze aanvoerder verloor elk duel en Veltman stond de tweede helft meer op Richards en heeft prima gespeeld.
Boilesen hopeloos uit vorm maar kan beter maar Siggi, Serero en ook Moisander is gewoon zo ongelooflijk ver onder de maat
Nou... ik vond dat Feyenoord een behoorlijk portie pech heeft gehad hoor. Dat was niet onze verdienste. Drie keer in de eerste paar minuten op de lat...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Pietje --
Brandje
 Brandje - zondag 21 september 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:40 schreef Eide het volgende:
Ik vond Moisander vandaag niet zo heel slecht hoor. Opbouwend is het geen ster maar verdedigend vond ik Moisander vrij redelijk. Boilesen ben ik roerend met je eens.
Niet slecht? Hij verloor werkelijk waar elke duel van Richards. Veltman kletste er tenminste op. Moisander is echt een wijf van een verdediger
Eide
 Eide - zondag 21 september 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Ik vond Blom trouwens uitstekend fluiten. Hield de wedstrijd kalm doordat hij niet met kaarten ging wapperen voor wissewasjes. Had het goed in de hand volgens mij. Het was ook een sportieve wedstrijd trouwens.
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:03 schreef Eide het volgende:
Ik vond Blom trouwens uitstekend fluiten. Hield de wedstrijd kalm doordat hij niet met kaarten ging wapperen voor wissewasjes. Had het goed in de hand volgens mij. Het was ook een sportieve wedstrijd trouwens.
Op het Feyenoord-forum denken zij daar anders over. Toevallig heb ik daar zojuist over gepraat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:03 schreef Eide het volgende:
Ik vond Blom trouwens uitstekend fluiten. Hield de wedstrijd kalm doordat hij niet met kaarten ging wapperen voor wissewasjes. Had het goed in de hand volgens mij. Het was ook een sportieve wedstrijd trouwens.
Blom is een dood fluiter....voelt totaal de wedstrijd niet aan.
Voetbal is een mannen sport en niet voor sissy's....Blom maakt er een sissy sport van.
Een beuk of duw moet kunnen....nee alles fluit hij af
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... ik vond dat Feyenoord een behoorlijk portie pech heeft gehad hoor. Dat was niet onze verdienste. Drie keer in de eerste paar minuten op de lat...
Met Pelle was het 5-1 geweest....zijn lat ligt hoger, dus die had ze erin gekopt.
Ajax speelde zwaar bagger, zonder middenveld.....Feijenoord was 3 klasse beter.
Ondanks de 3 punten ben ik zwaar teleurgesteld in dit Ajax....Feijenoord verdiende de winst punt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:20   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WE HEBBEN GEWONNEN!!!!

ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN, NOOIT VAN DE JODEN, ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN!!!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:20   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WE HEBBEN GEWONNEN!!!!

ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN, NOOIT VAN DE JODEN, ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN!!!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Met Pelle was het 5-1 geweest....zijn lat ligt hoger, dus die had ze erin gekopt.
Ajax speelde zwaar bagger, zonder middenveld.....Feijenoord was 3 klasse beter.
Ondanks de 3 punten ben ik zwaar teleurgesteld in dit Ajax....Feijenoord verdiende de winst punt.
Klopt helemaal. Ajax is gewoon afgetroefd op mentaliteit, op passie. Bijna geen enkel duel om de bal werd gewonnen. Het deed af en toe pijn aan mijn ogen. En aan mijn bilnaad van het knijpen...
Eide
 Eide - zondag 21 september 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Blom is een dood fluiter....voelt totaal de wedstrijd niet aan.
En toch vond ik hem vandaag prima. Ik heb niet het gevoel gehad dat hij de wedstrijd dood floot. De stijl van scheidsrechters kan je over twisten maar volgens mij waren alle beslissingen van Blom die er toe deden zeer correct.

Edit: ze vallen op het feyenoord forum over dat hij geen kaarten gaf aan Ajacieden... ik zou niet weten waarom eigenlijk. Ik heb een sportieve wedstrijd gezien zonder excessen. De kaart voor Viergever was terecht maar verder heb ik geen kaartwaardige overtredingen gezien.

Bovendien krijg je, als je snel kaarten gaat trekken, het zeuren en zuigen om die 2e kaart. Schwalbes en uitlokken. Dan slaat de vlam juist in de pan. Dat dat niet gebeurde (ondanks pogingen van Van beek aan het einde) is toch ook wel de verdienste van Blom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Eide --
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Het zijn maar kut kakkerlakken, kut kakkerlakken, joduuh schaam je niet wees een echte ajacied en zing dit anti kakkerlakken lied.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Lekker belangrijk, de 3 punten gaan mee in de tas naar Amsterdam. Lekker belangrijk dat die kakkerlakken beter waren, moet je de kansen maar afmaken! MAAR WIJ HEBBEN CILLESSEN!!! Nu vooruit kijken naar de komende week. Eerst krijgen we nu een bekerwedstrijd waarin het tijd is voor verfrissing. Dus gewoon een beetje de selectie doorhusselen en een aantal spelers rust geven. Daarna op zaterdag NAC en dinsdag Apoel! Het voetbal kan altijd beter, maar we hebben geen extra punten achterstand opgelopen op die pisboeren!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:29 schreef Eide het volgende:
Ik heb je bericht gemeld harry. Schelden met die ziekte is niet ok, en met dat bombardement ook niet.
Je meld maar ouwe interesseert me geen reet ouwe
we hebben gewonnen das belangrijkste...

helemaal niks in rotterdam, helemaal niks in rotterdam, helemaal niks helemaal niks helemaal niks in rotterdam:))))))))
Eide
 Eide - zondag 21 september 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:33 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Je meld maar ouwe interesseert me geen reet ouwe
we hebben gewonnen das belangrijkste...
Je eigen waardigheid is het belangrijkste. Er komt nog wel een tijd dat je zoiets ook snapt.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Zeik niet is aangepast ben alleen blij en dan komt er van alles uit...

Maar hebben jullie dit zelf nooit gezongen dan..kom op man zeik niet zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door verbrande harry --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:33 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Je meld maar ouwe interesseert me geen reet ouwe
we hebben gewonnen das belangrijkste...

helemaal niks in rotterdam, helemaal niks in rotterdam, helemaal niks helemaal niks helemaal niks in rotterdam:))))))))
Jij hebt helemaal niks gewonnen.....alleen maar verloren, om te beginnen met je hersencellen....ik heb een vermoeden waar jij die verbranding hebt opgelopen....beetje door gesnoven mafkees ??
muisje1966
 muisje1966 - zondag 21 september 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:36 schreef verbrande harry het volgende:
Zeik niet is aangepast ben alleen blij en dan komt er van alles uit...

Maar hebben jullie dit zelf nooit gezongen dan..kom op man zeik niet zo.
Dat je blij bent oke maar dan wens nog niet dit soort ziekte's
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Lekker belangrijk allemaal, de 3 punten gaan mee in de tas naar Amsterdam. Lekker belangrijk dat die kakkerlakken beter waren, moet je de kansen maar afmaken! MAAR WIJ HEBBEN CILLESSEN!!! Nu vooruit kijken naar de komende week. Eerst krijgen we nu een bekerwedstrijd waarin het tijd is voor verfrissing. Dus gewoon een beetje de selectie doorhusselen en een aantal spelers rust geven. Daarna op zaterdag NAC en dinsdag Apoel! Het voetbal kan altijd beter, maar we hebben geen extra punten achterstand opgelopen op die pisboeren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Lekker belangrijk allemaal, de 3 punten gaan mee in de tas naar Amsterdam. Lekker belangrijk dat die kakkerlakken beter waren, moet je de kansen maar afmaken! MAAR WIJ HEBBEN CILLESSEN!!! Nu vooruit kijken naar de komende week. Eerst krijgen we nu een bekerwedstrijd waarin het tijd is voor verfrissing. Dus gewoon een beetje de selectie doorhusselen en een aantal spelers rust geven. Daarna op zaterdag NAC en dinsdag Apoel! Het voetbal kan altijd beter, maar we hebben geen extra punten achterstand opgelopen op die pisboeren!
Eide
 Eide - zondag 21 september 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:36 schreef verbrande harry het volgende:
Zeik niet is aangepast.
Dank
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:36 schreef verbrande harry het volgende:Maar hebben jullie dit zelf nooit gezongen dan.
Nee. Zo zit ik niet in elkaar. Die ziekte heb ik in m'n jeugd wel veelvuldig in de mond gehad maar weet je, je wordt er niets stoerder van en je kan wel allerlei mensen kwetsen. Dus waarom weet je...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Eide --
Stanley
 Stanley - zondag 21 september 2014 - 17:46   quote  deeplink  
Nee, ik ben overtuigd. Dit is inderdaad de beste Ajax selectie sinds jaren!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 17:46   quote  deeplink  
En nou niet blijven zeiken, 3 punten naar mokum...klaar
remco k
 remco k - zondag 21 september 2014 - 17:47   quote  deeplink  
Ik vroeg me vooraf af waarom Kuipers deze pot niet "gewoon" kreeg..Blom is normaal gesproken niet een van de betere leidsmannen, maar vond hem vandaag prima fluiten, liet veel toe aan beide kanten.. Dat er mensen zijn die over kaarten gaan zeuren slaat werkelijk nergens op.. Er werden beide kanten op gelijkwaardige overtredingen gemaakt, ik heb er niet 1 gezien die zwaarder was..

Feyenoord was wel de betere, laten ze zich daar lekker op focussen..

Maar wij hebben de 3 punten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:46 schreef Stanley het volgende:
Nee, ik ben overtuigd. Dit is inderdaad de beste Ajax selectie sinds jaren!
Hehehehehehe wel 3 punten ouwe!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:46 schreef verbrande harry het volgende:
En nou niet blijven zeiken, 3 punten naar mokum...klaar
EENS!!! 3 punten en verder lekker belangrijk dat we slechter waren dan die kakkies!

WIJ HEBBEN CILLESSEN!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 17:51   quote  deeplink  
En dan maar zeggen dat je een goede selectie hebt, stekeblind die overmars en frankie ook trouwens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:47 schreef remco k het volgende:
Ik vroeg me vooraf af waarom Kuipers deze pot niet "gewoon" kreeg..Blom is normaal gesproken niet een van de betere leidsmannen, maar vond hem vandaag prima fluiten, liet veel toe aan beide kanten.. Dat er mensen zijn die over kaarten gaan zeuren slaat werkelijk nergens op.. Er werden beide kanten op gelijkwaardige overtredingen gemaakt, ik heb er niet 1 gezien die zwaarder was..

Feyenoord was wel de betere, laten ze zich daar lekker op focussen..

Maar wij hebben de 3 punten..
Ik vond Blom soms heel raar fluiten. Geen overtreding op El Ghazi, maar 10 seconden later wel fluiten voor eenzelfde overtreding van Klaassen op het middenveld. En zo had hij meer rare beslissingen. Overigens kan een scheidsrechter nooit foutloos fluiten hoor!

En wat betreft het laatste ben ik het met je eens. Lekker belangrijk dat die kakkies beter waren, wij hebben de 3 punten!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 17:52   quote  deeplink  
HET NIEUWE CLUBLIED VAN DIE KAKKERLAKKEN!!!

De meeste dromen zijn bedrog, want als we wakker worden hebben we weer niets.
We richten zons weer op volgend seizoen, want ook dit jaar zullen wij niet meer meedoen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Ajax Warrior --
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
HET NIEUWE CLUBLIED VAN DIE KAKKERLAKKEN!!!

De meeste dromen zijn bedrog, want als ze wakker worden hebben ze weer niets.
Ze richten zich weer op volgend seizoen, want ook dit jaar zullen zij niet meer meedoen!!!
Hahahahha geweldig ouwe...😅
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:00   quote  deeplink  
WIJ HEBBEN CILLESSEN, EN WIJ HEBBEN CILLESSEN, EN WIJ HEBBEN CILLESSEN!!!

EN ZIJ LEKKER NIET!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
WIJ HEBBEN CILLESSEN, EN WIJ HEBBEN CILLESSEN, EN WIJ HEBBEN CILLESSEN!!!

EN ZIJ LEKKER NIET!!!!
Die zitten met vermeer opgescheept...geweldig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:02 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Die zitten met vermeer opgescheept...geweldig
Hehehehehe ze hadden gewild dat Cillessen vandaag bij hen op doel stond! Ach ja, hadden ze maar iets meer geld dan 1 miljoen moeten bieden!! O nee wacht, dat hebben ze niet! Whahahahahaha
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehehe ze hadden gewild dat Cillessen vandaag bij hen op doel stond! Ach ja, hadden ze maar iets meer geld dan 1 miljoen moeten bieden!! O nee wacht, dat hebben ze niet! Whahahahahaha
Jaja precies ouwe reus...😛😛😛
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:04 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Jaja precies ouwe reus...������
Snap ook niet dat iedereen hier een beetje lult over die kakkerlaken? Ja, ze waren beter maar volgens mij vinden wij toch allemaal het belangrijkste dat de 3 punten mee terug naar Amsterdam gaan? Wat kan mij het dan schelen dat die kakkies beter waren??

3 punten mee naar huis en weer helemaal niets te halen tegen ons qua punten!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, de kakkies komen graag even over de vloer bij ons! Maken ze ook eens mee hoe het is om te winnen!!
Precies ze leven al jaren tussen hoop en vrees, met nadruk op vrees zeker als die joodjes naar die badkuip komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:10 schreef red dog het volgende:

[..]

Dat jij zo blij bent?
Jij had toch last van Ebola op het puntje van je NEUS
Moet ik niet blij wezen dan? Wederom gewonnen van die kakkerlakken en weer helemaal niets in Rotjeknor!!

En inderdaad man, liever last van Ebola dan supporter van die kakkerlakkenclub!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:10 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Precies ze leven al jaren tussen hoop en vrees, met nadruk op vrees zeker als die joodjes naar die badkuip komen.
Hehehehe af en toe winnen ze en dan hebben ze weer een dvd voor een paar seizoenen! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1









0.0114881