BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
tomson
 tomson - zondag 21 september 2014 - 18:13   quote  deeplink  
Harry komt pas na de wedstrijd binnenvallen. Pijn aan de billetjes van het knijpen zeker ? ;)
Eide
 Eide - zondag 21 september 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:10 schreef red dog het volgende:

[..]

Dat jij zo blij bent?
Jij had toch last van Ebola op het puntje van je NEUS
Tja... alweer een ziekte. Ook zeer dodelijk. Trots? Ik vind je in ieder geval een stumper.
hjf
 hjf - zondag 21 september 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 17:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Dank

[..]

Nee. Zo zit ik niet in elkaar. Die ziekte heb ik in m'n jeugd wel veelvuldig in de mond gehad maar weet je, je wordt er niets stoerder van en je kan wel allerlei mensen kwetsen. Dus waarom weet je...
Eide. Het beste is dit soort randdebielen gewoon te negeren. Dan houdt het vanzelf wel op.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
Maar kakkies van me.....ik ga nu heerlijk eten en wens jullie nog een hele fijne avond toe.

OOH JA VERGETEN JULLIE NIET TE KIJKEN OM 7 UUR, NAAR DE KLASIEKER;))))))))
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:13 schreef tomson het volgende:
Harry komt pas na de wedstrijd binnenvallen. Pijn aan de billetjes van het knijpen zeker ? ;)
Nog een kakkie, kom je ook even meefeesten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:15 schreef verbrande harry het volgende:
Maar kakkies van me.....ik ga nu heerlijk eten en wens jullie nog een hele fijne avond toe.

OOH JA VERGETEN JULLIE NIET TE KIJKEN OM 7 UUR, NAAR DE KLASIEKER;))))))))
Smakelijk ouwe!
tomson
 tomson - zondag 21 september 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nog een kakkie, kom je ook even meefeesten?
Ach ik zeg wel vaker hallo toch..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja... alweer een ziekte. Ook zeer dodelijk. Trots? Ik vind je in ieder geval een stumper.
Lekker belangrijk ouwe, liever die ziekte dan ooit fan te zijn van die kutclub uit Rotjeknor!
red dog
 red dog - zondag 21 september 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:10 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Precies ze leven al jaren tussen hoop en vrees, met nadruk op vrees zeker als die joodjes naar die badkuip komen.
War raar die joodjes waren toch altijd zo gevreesd al ze mochten gaan douchen???
Wat heeft die badkuip daarmee te maken??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Het wordt een beetje triest hier....hoog testosteron gehalte, dat dan weer wel
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja... alweer een ziekte. Ook zeer dodelijk. Trots? Ik vind je in ieder geval een stumper.
Azijn zeikerd....😲
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:17 schreef tomson het volgende:

[..]

Ach ik zeg wel vaker hallo toch..
Tja, je moet toch af en toe een beetje plezier binnenkrijgen in je lichaam! Dus stap af en toe maar binnen hoor!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:18 schreef red dog het volgende:

[..]

War raar die joodjes waren toch altijd zo gevreesd al ze mochten gaan douchen???
Wat heeft die badkuip daarmee te maken??
En dan zeiken op een ander! Wat een zielig figuur ben je dan!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het wordt een beetje triest hier....hoog testosteron gehalte, dat dan weer wel
Ga janken ouwe! We hebben gewoon gewonnen! Moeten die kakkerlakken maar lekker wegblijven hier!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:21   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Ajax Warrior --
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lekker belangrijk ouwe, liever die ziekte dan ooit fan te zijn van die kutclub uit Rotjeknor!
Heb begrepen dat ze na de wedstrijd weer zaten te huilen in het stadion, wat is dat toch een geweldig gezicht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:22 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Heb begrepen dat ze na de wedstrijd weer zaten te huilen in het stadion, wat is dat toch een geweldig gezicht.
Beelden, ik wil beelden! Whahahahaha jankende kakkies, is altijd het mooiste beeld na de klassieker!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Smakelijk ouwe!
Thnx ouwe jood;)))))))
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Beelden, ik wil beelden! Whahahahaha jankende kakkies, is altijd het mooiste beeld na de klassieker!!
Heerlijk man tranende ogen en wrijvende vuistjes...heerlijk:))))))
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:26 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Heerlijk man tranende ogen en wrijvende vuistjes...heerlijk:))))))
Hehehehe heb je die josties niet gehoord tijdens de wedstrijd? Zongen een liedje en gingen vervolgens voor zichzelf klappen!! Whahahaha lag dubbel op de bank van het lachen ouwe!
remco k
 remco k - zondag 21 september 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Ik begrijp heel de ophef eigenlijk niet zo goed..

Dis is toch al jaren geen klassieker meer?? Het is gewoon een potje voor Ajax.. Bij hun leeft dat veel meer.. Maar goed, dat krijg je ook als je zelden tot nooit wint..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:27 schreef remco k het volgende:
Ik begrijp heel de ophef eigenlijk niet zo goed..

Dis is toch al jaren geen klassieker meer?? Het is gewoon een potje voor Ajax.. Bij hun leeft dat veel meer.. Maar goed, dat krijg je ook als je zelden tot nooit wint..
Whahahaha sorry Remco, maar ik kon een lach niet onderdrukken! Whahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Blij met angsthazenvoetbal?
Hahahaha!
Liever angsthazenvoetbal en 3 punten pakken dan 80 kansen krijgen en met 1-0 verliezen! Maar kom lekker meefeesten hoor, hebben jullie ook eens plezier!
remco k
 remco k - zondag 21 september 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Blij met angsthazenvoetbal?
Hahahaha!
Geen angsthazen voetbal. Jullie waren gewoon beter vandaag. Hadden het verdient te winnen.. En het komt ook wel goed met Feyenoord..

Een compliment voor het spel is op zijn plaats, erg goed zelfs.. Ik mag alleen niet op het Feyenoord forum posten, daarom maar even zo..

maar wij hebben de beste van de twee keepers gehouden, en daarom hebben wij de drie punten, en ondanks dat het compleet onverdiend is, ben ik er niet minder blij mee..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Flikker op rooie hond....dit is helemaal niet grappig, en jij snapt de strekking joden niet wat Ajax betreft.
Beetje laffe grap
Niet druk om maken gap, lekker belangrijk wat nietszeggende kakkerlakken hier deponeren!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 september 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen angsthazen voetbal. Jullie waren gewoon beter vandaag. Hadden het verdient te winnen.. En het komt ook wel goed met Feyenoord..

Een compliment voor het spel is op zijn plaats, erg goed zelfs.. Ik mag alleen niet op het Feyenoord forum posten, daarom maar even zo..

maar wij hebben de beste van de twee keepers gehouden, en daarom hebben wij de drie punten, en ondanks dat het compleet onverdiend is, ben ik er niet minder blij mee..
Top.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet druk om maken gap, lekker belangrijk wat nietszeggende kakkerlakken hier deponeren!
Doe ik ook niet...ik ken hem ook niet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe ik ook niet...ik ken hem ook niet
Ik moet er alleen om lachen ouwe! Ik heb groot plezier hier! Opgefokte kakkerlakken allemaal! 3 punten voor ons!
remco k
 remco k - zondag 21 september 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Ze staan 15e met slechts 1 gewonnen pot na 6 wedstrijden..

Daar horen ze niet...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik moet er alleen om lachen ouwe! Ik heb groot plezier hier! Opgefokte kakkerlakken allemaal! 3 punten voor ons!
Geniet er dan maar van....mijn testosteron spiegel is lager als die van jou, ik vind het ietwat kinderachtig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:37 schreef remco k het volgende:
Ze staan 15e met slechts 1 gewonnen pot na 6 wedstrijden..

Daar horen ze niet...
Juist wel! WHahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geniet er dan maar van....mijn testosteron spiegel is lager als die van jou, ik vind het ietwat kinderachtig
Mag jij vinden ouwe, ik geniet van de 3 punten! En weer hebben die kakkerlakken verloren vandaag van Ajax!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mag jij vinden ouwe, ik geniet van de 3 punten! En weer hebben die kakkerlakken verloren vandaag van Ajax!
Feijenoord heeft van zichzelf verloren....Ajax was niet om aan te gluren, een belachelijke wedstrijd met een belachelijke uitslag.
Zo blij ben ik niet en ik denk de Boer ook niet.....ergens weet ik dat wel zeker

Als Ajax wervelend voetbal had laten zien met fantastische passes en doelpunten dan was ik net zo blij als jij.....vanmiddag ging het helemaal nergens over....beschamend zelfs.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Feijenoord heeft van zichzelf verloren....Ajax was niet om aan te gluren, een belachelijke wedstrijd met een belachelijke uitslag.
Zo blij ben ik niet en ik denk de Boer ook niet.....ergens weet ik dat wel zeker

Als Ajax wervelend voetbal had laten zien met fantastische passes en doelpunten dan was ik net zo blij als jij.....vanmiddag ging het helemaal nergens over....beschamend zelfs.
En dan nog? 3 punten is het belangrijkste gap! Ik zeg ook niet dat de wedstrijd goed was, maar de 3 punten hebben we binnen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Eten en genieten! Laters ouwe!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Feijenoord heeft van zichzelf verloren....Ajax was niet om aan te gluren, een belachelijke wedstrijd met een belachelijke uitslag.
Zo blij ben ik niet en ik denk de Boer ook niet.....ergens weet ik dat wel zeker

Als Ajax wervelend voetbal had laten zien met fantastische passes en doelpunten dan was ik net zo blij als jij.....vanmiddag ging het helemaal nergens over....beschamend zelfs.
Wat jank je nou oud wijf...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:52 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Wat jank je nou oud wijf...
Ik snap ook niet dat je niet blij kan zijn met de 3 punten! Maar blijkbaar vinden sommigen het belangrijk om daarnaast supervoetbal te spelen, terwijl ze al maanden roepen dat we het hiermee moeten doen! 3 punten, zijn 3 punten! KLAAR!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:52 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Wat jank je nou oud wijf...
Ik vraag jou toch niks....leg je klapper in een glaasje en ga dwarsfluit spelen
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vraag jou toch niks....leg je klapper in een glaasje en ga dwarsfluit spelen
Ja die is goed, die houden we er in:)))))))
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 21 september 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat je niet blij kan zijn met de 3 punten! Maar blijkbaar vinden sommigen het belangrijk om daarnaast supervoetbal te spelen, terwijl ze al maanden roepen dat we het hiermee moeten doen! 3 punten, zijn 3 punten! KLAAR!
Die gozer is ziek in ze hoofd maar dat word je wel als je wijf en kakkerlak is....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:03 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Die gozer is ziek in ze hoofd maar dat word je wel als je wijf en kakkerlak is....
Ik ken hem persoonlijk Harry en dat zal ik niet zeggen! Hij heeft gewoon een andere denkwijze dan ons! Maar voor mij persoonlijk telt gewoon uiteindelijk de 3 punten, niets meer en niets minder!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 september 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 16:37 schreef Eide het volgende:
Nou, Boetius weinig tot niet gezien wat echt wel de verdienste was van Van Rhijn. Veltman eigenlijk al z'n duels zien winnen. Cillissen goed, ook bij hoge ballen. Heeft er veel gevangen. Die 3 haalde een prima niveau.

Voorin is Sightorsson een gesloten boek voor mij. Ik ben daar wel klaar mee. Andersen op linksbuiten vind ik niet gelukkig. El Ghazi een redelijke eerste helft waarin hij wel probeerde, maar in de 2e helft ver weggezakt.

Wat het merkwaardigste was het middenveld. Ik heb Serero en Klaassen nog nooit zo zwak zien spelen, of misschien dat de wedstrijden tegen Red Bull vergelijkbaar waren. Volkomen onverspeeld en overpowered door Clasie en Toornstra. Zimling was defensief nuttig maar in balbezit dramatisch... en dan wordt vooruit voetballen erg moeilijk zoniet onmogelijk.
Dat is juist wel de crux van het Ajax spel, positioneel goed staan en daardoor ruimte verkrijgen om te voetballen. Nu kon Ajax de ruimte niet vinden en wordt je overlopen door een ploeg waar echt niet meer voetbal in zit dan bij ons.

Maar goed, de 3 punten komen mee naar Amsterdam en uiteindelijk is dat wat telt. De wedstrijd na een Europees duel winnen is niet altijd makkelijk, de vorige seizoenen heeft Ajax op die manier best wat punten laten liggen.
Wat mij een paar keer opviel was dat El Ghazi er goed bijkwam voor of rugdekking of
om het Boetius moeilijk te maken..

Er zit inderdaad meer voetbal in dit Ajax alleen zoals je zegt Feyenoord beschikt over meer kracht, Power en werklust
en tegen zulke teams hebben wij het altijd lastig. Denk aan Utreg, Red bull en bv Pec
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:03 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Die gozer is ziek in ze hoofd maar dat word je wel als je wijf en kakkerlak is....
Wijf ??....zeg je dat thuis ook, vandaar je frustratie
Zij is voor Feijenoord en ik voor Ajax, zo uniek is dat niet.....met wederzijds respect kom je een heel eind in het leven, ik hoef niet te schelden met ziektes om mijn standpunt duidelijk te maken en zij ook niet.
Bovendien is voetbal niet het belangrijkste in ons leven, gelukkig niet....zij gaat naar de kuip, ik niet...so what.

Dat ik ziek ben in mijn hoofd zou best kunnen, dat kan jij als beste beoordelen als je voor me staat, maar heeft niets te maken met het feit dat mijn "wijf" voor Feijenoord is
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Verrader: 'Ajax had niks te vertellen'

JANKEN VERRADER, JANKEN!!!

WIJ HEBBEN CILLESSEN EN NU IS DUIDELIJK WAAROM JIJ ALTIJD OP DE BANK ZAT! STUMPER!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Verrader: 'Ajax had niks te vertellen'

JANKEN VERRADER, JANKEN!!!

WIJ HEBBEN CILLESSEN EN NU IS DUIDELIJK WAAROM JIJ ALTIJD OP DE BANK ZAT! STUMPER!!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 september 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ken hem persoonlijk Harry en dat zal ik niet zeggen! Hij heeft gewoon een andere denkwijze dan ons! Maar voor mij persoonlijk telt gewoon uiteindelijk de 3 punten, niets meer en niets minder!
Een paar hersencellen meer bedoel je! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 september 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wijf ??....zeg je dat thuis ook, vandaar je frustratie
Zij is voor Feijenoord en ik voor Ajax, zo uniek is dat niet.....met wederzijds respect kom je een heel eind in het leven, ik hoef niet te schelden met ziektes om mijn standpunt duidelijk te maken en zij ook niet.
Bovendien is voetbal niet het belangrijkste in ons leven, gelukkig niet....zij gaat naar de kuip, ik niet...so what.

Dat ik ziek ben in mijn hoofd zou best kunnen, dat kan jij als beste beoordelen als je voor me staat, maar heeft niets te maken met het feit dat mijn "wijf" voor Feijenoord is
Nee dat is in de meeste gevallen aangeboren..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 september 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een paar hersencellen meer bedoel je! ;-)
Wat jij wil vriend! Ik heb een schijthekel aan die kakkerlakken en dat weet Nenam ook, maar ons contact is er niet minder om omdat hij een kakkie als vrouw heeft! Het is een aardige dame!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 september 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee dat is in de meeste gevallen aangeboren..
Daar ben ik nog niet uit ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 september 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 s014 - 19:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat jij wil vriend! Ik heb een schijthekel aan die kakkerlakken en dat weet Nenam ook, maar ons contact is er niet minder om omdat hij een kakkie als vrouw heeft! Het is een aardige dame!
Was niet lullig bedoeld! :)
Het schuimbekkende gedeelte wat in de kuip staat ben ik wel tegen..
Mijn halve familie is kakkerlak(30 jaar een seizoenskaart) een groot deel bij ons uit de buurt is kakkerlak
en een collega zit er elke wedstrijd is voor mij geen probleem hoor.
Beetje zieken vind ik dan wel weer leuk maar dat gebeurd andersom ook..

De rest bij mij uit de buurt is voor Utreg tja die neem ik helemaal niet serieus.
Die hebben echt een anti bril en geen verstand van voetbal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1









0.0227749