BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 30 september 2014, 20:45) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - woensdag 01 oktober 2014 - 09:36   quote  deeplink  
Oja en Moisander mag van mij echt een mooie transfer maken. Liever vandaag nog dan morgen! !!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 oktober 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Nu vallen er veel over de wel of geen handsbal van van Rhijn en het late alsnog fluiten van de scheids, maar als Sigthorsson wel scoort en Serero ook, dan hoor je verder bijna niemand meer over die penalty.
Mensen, we hebben kansen genoeg gehad om te winnen, maar dan moet je er wel minimaal één meer maken dan de tegenstander en aangezien Sigthorsson, Schöne en Serero dat niet deden hebben we het uiteindelijk terug gevoerd naar de fout van de scheidsrechter en gelijk gespeeld.

Maar dit soort kansen moet er gewoon in op dit niveau!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 09:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
mark zegt dat ajax in POTENTIE de sterkste selectie heeft.
dat is wat anders dan dat je nu de sterkste selectie hebt.
dan kan het de ene keer wel uitkomen en de andere keer niet.

frank werkt elke dag met hun dus hij zal het wel weten

hummel misschien leef jij in een dichte doos, want jij ziet totaal geen licht.
je bekijkt alles zwart
Ik zie wel een lichtpuntje hoor El Ghazi
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 oktober 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 10:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zie wel een lichtpuntje hoor El Ghazi
En ook Kishna
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 09:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
Nu vallen er veel over de wel of geen handsbal van van Rhijn en het late alsnog fluiten van de scheids, maar als Sigthorsson wel scoort en Serero ook, dan hoor je verder bijna niemand meer over die penalty.
Mensen, we hebben kansen genoeg gehad om te winnen, maar dan moet je er wel minimaal één meer maken dan de tegenstander en aangezien Sigthorsson, Schöne en Serero dat niet deden hebben we het uiteindelijk terug gevoerd naar de fout van de scheidsrechter en gelijk gespeeld.

Maar dit soort kansen moet er gewoon in op dit niveau!!
Inderdaad niet de scheids heeft ons te kort gedaan maar Frank.
Die blijft die Sigthorsson toch opstellen? Sorero ook hij werkt hardstikke hard
maar kan gewoon niet scoren en dat is gewoon Ajax-onwaardig.
Een Moisander ook wekelijks aan de basis van veel fouten en mag ook blijven staan
brengt met zijn 28 jaar ook totaal niet wat hij zou moeten. En inderdaad
misschien zie ik alles wat zwarter dan dat het is maar dat komt dan ook door
mijn stemming. Met mijn 33 jaar heb ik afgelopen jaren mijn ouders en schoonouders
moeten begraven dus ja dat kan enigzins wel kloppen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 10:06 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En ook Kishna
Yup die ook en Cilissen , Veltman en Klaassen en zelfs Schöne heeft zich daarheen gewerkt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 oktober 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 08:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als ik naar de Arena ga zie ik al dwergen genoeg..
Hehehehehehe dat dan weer wel, alleen geen sprookjes! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 oktober 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 09:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
Nu vallen er veel over de wel of geen handsbal van van Rhijn en het late alsnog fluiten van de scheids, maar als Sigthorsson wel scoort en Serero ook, dan hoor je verder bijna niemand meer over die penalty.
Mensen, we hebben kansen genoeg gehad om te winnen, maar dan moet je er wel minimaal één meer maken dan de tegenstander en aangezien Sigthorsson, Schöne en Serero dat niet deden hebben we het uiteindelijk terug gevoerd naar de fout van de scheidsrechter en gelijk gespeeld.

Maar dit soort kansen moet er gewoon in op dit niveau!!
Ik viel al direct over die handsbal hoor, niet pas nu! ;-)

Maar het is onderdeel van een geheel. Natuurlijk moeten de kansen op dit podium gewoon hangen, maar de onjuiste beslissing van de scheids is er ook een onderdeel van! Het kan je uit je concentratie halen. Nu zag je na de strafschop dat bepaalde spelers gefrustreerd waren en dat komt de wedstrijd ook niet ten goede.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 oktober 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 10:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik viel al direct over die handsbal hoor, niet pas nu! ;-)

Maar het is onderdeel van een geheel. Natuurlijk moeten de kansen op dit podium gewoon hangen, maar de onjuiste beslissing van de scheids is er ook een onderdeel van! Het kan je uit je concentratie halen. Nu zag je na de strafschop dat bepaalde spelers gefrustreerd waren en dat komt de wedstrijd ook niet ten goede.
Weet je wat ik denk; Dat als ajax wel doorgaat in de CL, dat de UEFA bang is dat een klein land (lees: niet zoveel geld beschikbaar heeft voor voetbal als de grote landen) met ajax de CL misschien wel zou kunnen gaan winnen. Ajax speelt zijn beste wedstrijden tegen grote(re) clubs en verslaat ze ook nog eens. Milan, Barca, Man.City en Man. United

WZAWZDB en ze zijn bang voor ons!!!
hjf
 hjf - woensdag 01 oktober 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 10:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad niet de scheids heeft ons te kort gedaan maar Frank.
Die blijft die Sigthorsson toch opstellen? Sorero ook hij werkt hardstikke hard
maar kan gewoon niet scoren en dat is gewoon Ajax-onwaardig.
Een Moisander ook wekelijks aan de basis van veel fouten en mag ook blijven staan
brengt met zijn 28 jaar ook totaal niet wat hij zou moeten. En inderdaad
misschien zie ik alles wat zwarter dan dat het is maar dat komt dan ook door
mijn stemming. Met mijn 33 jaar heb ik afgelopen jaren mijn ouders en schoonouders
moeten begraven dus ja dat kan enigzins wel kloppen..
Vriend. Mijn intens medeleven gaat uit naar jou en je familie. Heel heel veel sterkte. Het getuigt van enorm veel gevoel en hart, dat je dit met ons deelt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 10:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Vriend. Mijn intens medeleven gaat uit naar jou en je familie. Heel heel veel sterkte. Het getuigt van enorm veel gevoel en hart, dat je dit met ons deelt.
Dank je en zeg het niet om hier zieltjes te winnen maar het kan wel een rede
zijn dat ik hier af en toe wat minder positief kan zijn dan anderen.
Uiteindelijk heb ik het beste met Ajax voor en is naar Ajax gaan even lekker
weg zijn..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Ik denk dat iedereen wel het beste met Ajax voor heeft die hier komt. Alleen iedereen uit dat op z'n eigen manier. De 1 uit kritiek gewoon op een andere manier dan dat een ander dat doet. Je bent wie je bent!
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 21:17 schreef Ronald 1960 het volgende:
GEWOON ORDINAIR GENAAID DOOR ARBIDWALINGS TRIO!!!!!
Ik kan nu pas (normaal) reageren. Godallemachtig wat was ik kwaad gisterenavond. Niet alleen op de scheidsrechter, maar vooral op die derde assistent (bij het strafschopgebied). De scheidsrechter wilde eerst niet fluiten (terecht), maar op (verkeerd) aangeven van die derde flapdrol kende hij alsnog die onterechte penalty toe. Wat een LUL! Aan de andere kan gebiedt de eerlijkheid mij toe te geven, dat Ajax zelf een aantal 100% kansen om zeep heeft geholpen: Sightórsson, Schöne en in blessuretijd Serero... Als Ajax ooit een kans had om de volle drie punten mee naar Amsterdam te nemen, dan was het gisteren wel. Zo ongelooflijk onnodig die 1-1!
Aan de andere kant hadden we niet te klagen, dat Jesper Cillessen maar maar geel kreeg. Dat had zomaar rood kunnen (moeten?) zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Pietje --
Eide
 Eide - woensdag 01 oktober 2014 - 13:37   quote  deeplink  
Ik ben er ziek van lui. Wat een aanfluiting die scheidsrechter maar nog erger: we maken zelf de kansen niet af. Zo zonde, dit Apoel had met 0-3 verslagen moeten worden, nu maakt Ajax het zichzelf ontzettend moeilijk. Zonde, zonde, zonde.
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 13:37 schreef Eide het volgende:
Ik ben er ziek van lui. Wat een aanfluiting die scheidsrechter maar nog erger: we maken zelf de kansen niet af. Zo zonde, dit Apoel had met 0-3 verslagen moeten worden, nu maakt Ajax het zichzelf ontzettend moeilijk. Zonde, zonde, zonde.
Dat schreef ik ook, Eide, alleen in andere bewoordingen. Dit puntverlies was zo verschrikkelijk onnodig. Deels door de erbarmelijke flutarbitrage, maar ook door eigen falen door de opgelegde 100% kansen niet te benutten. Alleen al in de tweede minuut, die droomkans van/voor Sightórsson. Ik mag toch werkelijk aannemen dat hij daar afgelopen nacht nachtmerries van gehad heeft. En eigenlijk vind ik, dat op dat (hoge) niveau dit soort kansen niet onbenut mogen blijven. Maar ook Serero, in blessuretijd, moest die kans gewoon benutten. In feite was het moeilijker om de bal naast te krijgen, dan hem binnen te schieten. Inderdaad: zonde, zonde, zonde...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Pietje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 oktober 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 11:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dank je en zeg het niet om hier zieltjes te winnen maar het kan wel een rede
zijn dat ik hier af en toe wat minder positief kan zijn dan anderen.
Uiteindelijk heb ik het beste met Ajax voor en is naar Ajax gaan even lekker
weg zijn..
Ik heb hetzelfde en begrijp heel goed wat je bedoeld....thuis ben ik vrijwel nooit chagerijnig, hier wil ik nog wel eens trollen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 oktober 2014 - 14:00   quote  deeplink  
Ik heb genoten van de arbitrage! Dit is een topper in wording en binnen 2 jaar fluit hij een Champions League finale! Hij zat overal bovenop, zag alles helemaal correct, had een perfect inzicht en was samen met zijn assistenten de beste van de wedstrijd!

Echt, een ware held!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 oktober 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 10:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zie wel een lichtpuntje hoor El Ghazi
Omdat hij bij zijn debuut leuk speelde.

Maar wat vind je van hem de laatste weken?
Geef hij leuke voorzetten?
Hij is enkel bezig zich zelf, kijk niet om of naar teamgenoten.

Zet de bril gewoon af en kijk er eens goed naar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 oktober 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat hij bij zijn debuut leuk speelde.

Maar wat vind je van hem de laatste weken?
Geef hij leuke voorzetten?
Hij is enkel bezig zich zelf, kijk niet om of naar teamgenoten.

Zet de bril gewoon af en kijk er eens goed naar.
Eindelijk een speler met een beetje bravoure! Gaan we gelijk weer zeiken!

Je doet je naam helemaal geen eer aan zo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik heb genoten van de arbitrage! Dit is een topper in wording en binnen 2 jaar fluit hij een Champions League finale! Hij zat overal bovenop, zag alles helemaal correct, had een perfect inzicht en was samen met zijn assistenten de beste van de wedstrijd!

Echt, een ware held!!!
Haha. Tja... eigenlijk ben ik het wel met je eens ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 oktober 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 10:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Yup die ook en Cilissen , Veltman en Klaassen en zelfs Schöne heeft zich daarheen gewerkt.
Cilissen die geen penalty kan stoppen, lijkt mij nogal essentieel voor een keeper.
hij heeft uberhaupt geen 1 gestopt.

Veltman is beter goed bezig, beter dan Moissander en Boillissen, maar minder dan van rhijn.

Klaassen, 3 assist vorig jaar over het hele seizoen. Kan ik niet goed noemen.

Schone doet beter dan iedereen had verwacht, zo goed ging het toch niet bij NEC?

Jij hebt blijkbaar voorkeuren voor bepaalde spelers.

Er springt voor mij niemand uit, zowel niet positief als negatief.
Er valt namelijk nogal wat aan te merken op meerdere spelers.
Er zijn ook positieve dingen te noemen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 oktober 2014 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eindelijk een speler met een beetje bravoure! Gaan we gelijk weer zeiken!

Je doet je naam helemaal geen eer aan zo!
Haha, ik reageer op mensen die spelers willen afkraken, Sigthorsson en Serrero en nog wat meerdere spelers die volgens vele hier niet Ajax waardig zijn.
Dan komen dezelfde mensen met EL Gazi, echt leuk om te zien, maar het rendement is nog veel minder dan Sigthorsson.
Dus vraag ik gewoon af, waarom behandel je de een zo en de ander op een totaal ander manier.

Ik vond EL Gazi niet goed invallen, dat valt niet te lezen hier.

Mensen hebben blijkbaar hun voorkeur.

Overigens wil ik graag melding maken.
Ajax word kampioen, Sightorsson Topscoorder. Kwartfinale CL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Positieve Arrogantie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 oktober 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, ik reageer op mensen die spelers willen afkraken, Sigthorsson en Serrero en nog wat meerdere spelers die volgens vele hier niet Ajax waardig zijn.
Dan komen dezelfde mensen met EL Gazi, echt leuk om te zien, maar het rendement is nog veel minder dan Sigthorsson.
Dus vraag ik gewoon af, waarom behandel je de een zo en de ander op een totaal ander manier.

Ik vond EL Gazi niet goed invallen, dat valt niet te lezen hier.

Mensen hebben blijkbaar hun voorkeur.

Overigens wil ik graag melding maken.
Ajax word kampioen, Sightorsson Topscoorder. Kwartfinale CL.
Er zit een groot verschil tussen Sigi en El Ghazi! De ene is al enkele jaren basisspeler en heeft ook al Internationale ervaring, de ander is jong en pas net speler van een eerste elftal!

Ik heb de wedstrijd gisteren niet in zijn geheel kunnen zien, dus ik kan niet oordelen of hij wel of niet goed inviel. Van wat ik heb gezien, en dat was de eerste helft, viel Sigi wederom zwaar door de mand! En ik denk dat het niet veel beter zal gaan met hem, maar dat is een persoonlijke mening!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 oktober 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Tja... eigenlijk ben ik het wel met je eens ;-)
Precies hetzelfde als de UEFA dus! Doen alles voor een beetje extra geld!! Maffia dus! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 13:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde en begrijp heel goed wat je bedoeld....thuis ben ik vrijwel nooit chagerijnig, hier wil ik nog wel eens trollen
Tja beter hier dan thuis..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat hij bij zijn debuut leuk speelde.

Maar wat vind je van hem de laatste weken?
Geef hij leuke voorzetten?
Hij is enkel bezig zich zelf, kijk niet om of naar teamgenoten.

Zet de bril gewoon af en kijk er eens goed naar.
Jongen als jij niet kan zien dat El Ghazi potentie heeft dan heb jij een bril nodig..
Bravoure en een toppertje in wording voor zulke spelers kom ik naar het stadion
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Cilissen die geen penalty kan stoppen, lijkt mij nogal essentieel voor een keeper.
hij heeft uberhaupt geen 1 gestopt.

Veltman is beter goed bezig, beter dan Moissander en Boillissen, maar minder dan van rhijn.

Klaassen, 3 assist vorig jaar over het hele seizoen. Kan ik niet goed noemen.

Schone doet beter dan iedereen had verwacht, zo goed ging het toch niet bij NEC?

Jij hebt blijkbaar voorkeuren voor bepaalde spelers.

Er springt voor mij niemand uit, zowel niet positief als negatief.
Er valt namelijk nogal wat aan te merken op meerdere spelers.
Er zijn ook positieve dingen te noemen
Ik noem ze als lichtpuntjes. . Zeg toch nergens dat het (al) toppers zijn?
Moisander maakt meer slippertjes dan andere spelers hoor..
Sorero gaat gewoon nooit een scorende speler worden hoor ondanks dat hij hard werkt
zelfde verhaal met Sigthorsson. Frank en jij zien het blijkbaar in hem zitten. Ik niet kan toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 oktober 2014 - 16:13   quote  deeplink  
Ziekthorsson....om ziek...snap niet dat de Boer hem al 3 jaar opstelt...zelfs Cvitanich en Hoessen waren beter....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 16:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ziekthorsson....om ziek...snap niet dat de Boer hem al 3 jaar opstelt...zelfs Cvitanich en Hoessen waren beter....
Tegen Psg ook hij ging eruit en we gingen beter spelen.
Ik was erbij die wedstrijd en als je ziet wat hij doet, hoe en waar hij loopt
gaat hem echt niet worden bij dit Ajax..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Sjokkie kreeg gisteren ook het laagste waarderingscijfer van iedereen, een 4.1. Ik vond hem persoonlijk heel matig. Staat los van de goals die hij had moeten maken. Het viel me op dat hij veel duels verloor. Ook wanneer hij de bal had was hij vaak kort daarna alweer kwijt. Wanneer je niet scoort moet je tenminste balvast zijn. Het enige wat hij een paar keer goed deed was dat hij ervoor zorgde dat een ander vrij kwam te staan. Maar dat is bij elkaar veel te weinig. Ajax heeft 2 spitsen aangetrokken als vervanger. Heeft Ajax nu opnieuw matig scoutingwerk afgeleverd dat de nieuwe spitsen Milik en Zivkovic duidelijk minder zijn dan het niveau wat Sjokthorsson nu levert. Het rendement is voor een club als Ajax veel te laag. Wanneer je nu kijkt waar hij staat is er ook weinig groei in zijn spel. Hij is alleen wat minder onzeker. Uiteindelijk haalt hij nooit meer het niveau dat voor Ajax wenselijk is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - woensdag 01 oktober 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 08:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee?
Het scheids verhaal..
remco k
 remco k - woensdag 01 oktober 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 08:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bedoel je dan Ajax of algemeen? Volgens mij heb je beide geen gelijk namelijk als
ik vorige resultaten van de Champions League bekijk..
Nou ik heb gewoon in beide gevallen gelijk..

Neem gister, er zit zelfs niet 1 wedstrijd bij die met meer dan twee goals verschil beslist is..

De CL wordt nu eenmaal beslist door details en kleine dingen.. Afgelopen seizoen hebben we een paar ploegen gezien en met name Real die wel veel scoorde. maar veel vaker wordt een wedstrijd beslist met 1 goal verschil..

http://www.vi.nl/matchcenter/gisteren.shtml
remco k
 remco k - woensdag 01 oktober 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 09:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen of willen het gewoon niet zien.
Frankie dramt maar door met zijn Sigthorsson mag je niet zeggen..
Sommige zien niet eens dat Moisander eigenlijk helemaal niet geschikt is.
Marc zegt dat we de sterkste selectie sinds jaren hebben (Er zijn er die dat
nog geloven ook) Gericht aankopen lukt niet want helemaal niemand
wil naar Ajax komen (jaja) Sorry hoor maar wie leeft er dan in een droomwereld?
Flikker toch op man met je gezeik.. Er is hier helemaal niemand die Sigthorson beschermt of wat dan ook.. Iedereen geeft juist aan er klaar mee te zijn..

Maar mag je dan niet zeggen dat ie een prima wedstrijd heeft gespeeld nadat ie 3 keer heeft gescoord??
remco k
 remco k - woensdag 01 oktober 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Ben er Godsamme nog steeds ziek van.. Kutspelletje..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Gisteren win je niet omdat Ajax niet effectief genoeg is. Ajax moet kritischer zijn juist om dat onderdeel te verbeteren. Ten eerste moet je met de huidige spelers dat zien te verbeteren. En wanneer dat niet naar een gewenst niveau gaat moet je een speler kopen die dat wel beter kan invullen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 oktober 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 09:36 schreef Stanley het volgende:
Oja en Moisander mag van mij echt een mooie transfer maken. Liever vandaag nog dan morgen! !!!
100%
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 oktober 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 13:37 schreef Eide het volgende:
Ik ben er ziek van lui. Wat een aanfluiting die scheidsrechter maar nog erger: we maken zelf de kansen niet af. Zo zonde, dit Apoel had met 0-3 verslagen moeten worden, nu maakt Ajax het zichzelf ontzettend moeilijk. Zonde, zonde, zonde.
2-3....is een beter beeld van de wedstrijd...hahaha...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 oktober 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 16:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tegen Psg ook hij ging eruit en we gingen beter spelen.
Ik was erbij die wedstrijd en als je ziet wat hij doet, hoe en waar hij loopt
gaat hem echt niet worden bij dit Ajax..
Vertel eens iets nieuws...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Flikker toch op man met je gezeik.. Er is hier helemaal niemand die Sigthorson beschermt of wat dan ook.. Iedereen geeft juist aan er klaar mee te zijn..

Maar mag je dan niet zeggen dat ie een prima wedstrijd heeft gespeeld nadat ie 3 keer heeft gescoord??
Jou neem ik toch niet serieus gisteren was hij ook niet prima want als hij dat was dan had je gewoon gewonnen.
Beter reageren wij voortaan niet meer op elkaar..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vertel eens iets nieuws...
Moisander is ook slecht
remco k
 remco k - woensdag 01 oktober 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jou neem ik toch niet serieus gisteren was hij ook niet prima want als hij dat was dan had je gewoon gewonnen.
Beter reageren wij voortaan niet meer op elkaar..
Dan heb je echt pech, ik reageer op wie ik wil wanneer ik wil..

Ik vond hem prima spelen, natuurlijk moet hij die kansen maken of 1 afleggen voor een goal en dat mag je hem kwalijk nemen.. Maar hij komt in ieder geval weer in de positie om te scoren, en dat is de afgelopen weken weleens anders geweest.. Overigens doet dit helemaal niets af aan het feit dat ie wat mij betreft weg mag en naar de bank mag..
remco k
 remco k - woensdag 01 oktober 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Wie denkt Spaan wel niet dat ie is zeg.. Pffff..

Bij het aardige optreden van Ajax tegen Apoel Nicosia waren er twee dissonanten: Nicolai Boilesen en Thulani Serero. Dat stelt Henk Spaan, die beide voetballers zijn laatste waarschuwing geeft.

Vooral Serero moet het in Het Parool van woensdag ontgelden. "Sorry, Serero is een geweldig sympathieke jongen die een moeilijke jeugd heeft gehad. Hij schijnt sporen van messteken over zijn gehele lichaam te hebben, wat je niemand gunt, maar hij mist wel een minuut voor tijd tegen Apoel een kans die erin had gemoeten", doelt Spaan op de levensgrote mogelijkheid die de Zuid-Afrikaan voorlangs schoof.

Volgens de analist moet Serero zich heel snel gaan verbeteren, anders is zijn kans verkeken. "Frank en ik hebben het een week of drie geleden nog gezegd: of Serero gaat doelpunten maken om tot een serieuze middenvelder uit te groeien, of we gaan hem van de winter, ondanks het gemauw van Overmars, vervangen door Sinkgraven, die ze er wel koeltjes in schopt met zijn subtiele linker."
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:
Wie denkt Spaan wel niet dat ie is zeg.. Pffff..

Bij het aardige optreden van Ajax tegen Apoel Nicosia waren er twee dissonanten: Nicolai Boilesen en Thulani Serero. Dat stelt Henk Spaan, die beide voetballers zijn laatste waarschuwing geeft.

Vooral Serero moet het in Het Parool van woensdag ontgelden. "Sorry, Serero is een geweldig sympathieke jongen die een moeilijke jeugd heeft gehad. Hij schijnt sporen van messteken over zijn gehele lichaam te hebben, wat je niemand gunt, maar hij mist wel een minuut voor tijd tegen Apoel een kans die erin had gemoeten", doelt Spaan op de levensgrote mogelijkheid die de Zuid-Afrikaan voorlangs schoof.

Volgens de analist moet Serero zich heel snel gaan verbeteren, anders is zijn kans verkeken. "Frank en ik hebben het een week of drie geleden nog gezegd: of Serero gaat doelpunten maken om tot een serieuze middenvelder uit te groeien, of we gaan hem van de winter, ondanks het gemauw van Overmars, vervangen door Sinkgraven, die ze er wel koeltjes in schopt met zijn subtiele linker."
Henk Spaan moet je nooit serieus nemen. Ik ken hem nog wel uit zijn tijd met die kerel met die regenjas. Harry en-nog-wat (ben zijn naam vergeten). Zogenaamd leuk, maar ik vond er geen bal aan. Hij is altijd negatief en zegt nooit iets zinnigs.
Pietje
 Pietje - woensdag 01 oktober 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Precies hetzelfde als de UEFA dus! Doen alles voor een beetje extra geld!! Maffia dus! ;-)
De dienstdoende scheidsrechter staat bekend als thuisfluiter. Nou, dat hebben we dus kunnen merken gisteren. Ach in al die voetbalbonden (UEFA, FIFA) zitten maffialeden. Neem enkel al die kerel van Sepp Blatter. Als ik het gezicht zie van die vent, dan krijg ik spontaan braakneigingen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 oktober 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:08 schreef remco k het volgende:
Ben er Godsamme nog steeds ziek van.. Kutspelletje..
Ik had dat vroeger ook veel sterker. Ben bijna 42 nu en dan sta je wat nuchterder in het leven. Kan bij slecht spel van Ajax tijdens de wedstrijd wel gaan schelden. Bij verlies van Ajax kijk ik niet altijd naar Studio Voetbal op zondag die dag. Omdat ik het dan ff los wil laten en er niet aan herinnerd wil worden!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 oktober 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

De dienstdoende scheidsrechter staat bekend als thuisfluiter. Nou, dat hebben we dus kunnen merken gisteren. Ach in al die voetbalbonden (UEFA, FIFA) zitten maffialeden. Neem enkel al die kerel van Sepp Blatter. Als ik het gezicht zie van die vent, dan krijg ik spontaan braakneigingen.
Ik krijg zelfs omkoop neigingen als die kop van Blatter zie, maar aangezien ik het geld niet heb om die maffia-baas om te kopen, blijft hij waarschijnlijk doodleuk nog een periode zitten. Of iemand moet hem nog een keer echt goed laten struikelen ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 oktober 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb je echt pech, ik reageer op wie ik wil wanneer ik wil..

Ik vond hem prima spelen, natuurlijk moet hij die kansen maken of 1 afleggen voor een goal en dat mag je hem kwalijk nemen.. Maar hij komt in ieder geval weer in de positie om te scoren, en dat is de afgelopen weken weleens anders geweest.. Overigens doet dit helemaal niets af aan het feit dat ie wat mij betreft weg mag en naar de bank mag..
Bitchy
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 oktober 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bitchy
HELL YEAH!!!!!

BITCHFIGHT!!!!
nora
 nora - woensdag 01 oktober 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, ik reageer op mensen die spelers willen afkraken, Sigthorsson en Serrero en nog wat meerdere spelers die volgens vele hier niet Ajax waardig zijn.
Dan komen dezelfde mensen met EL Gazi, echt leuk om te zien, maar het rendement is nog veel minder dan Sigthorsson.
Dus vraag ik gewoon af, waarom behandel je de een zo en de ander op een totaal ander manier.

Ik vond EL Gazi niet goed invallen, dat valt niet te lezen hier.

Mensen hebben blijkbaar hun voorkeur.

Overigens wil ik graag melding maken.
Ajax word kampioen, Sightorsson Topscoorder. Kwartfinale CL.
Het verschil is de leeftijd en ervaring Siggi mag zo langzamerhand een ervaren speler heten en El Gazi komt net kijken en doet het goed voor zijn leeftijd.
nora
 nora - woensdag 01 oktober 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Henk Spaan moet je nooit serieus nemen. Ik ken hem nog wel uit zijn tijd met die kerel met die regenjas. Harry en-nog-wat (ben zijn naam vergeten). Zogenaamd leuk, maar ik vond er geen bal aan. Hij is altijd negatief en zegt nooit iets zinnigs.
klopt het is een drol die Spaan maar met Serero heeft hij gelijk als zet je hem voor een leeg doel dat mannetje haalt de doelijn niet eens vanaf de 9 meter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 30 september 2014, 20:45) 1-1









0.0110981