BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 30 september 2014, 20:45) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, en dat gezeik de afgelopen zomerperiode zijn we dan maar even vergeten! Dat oeverloze kritiek op Overmars en het beleid? En als je dan vroeg of je inhoudelijk en met argumenten wilde aangeven hoe jij het dan zou doen dan werd je stil en reageerde je nooit. Dat was niet 1 dag, niet 2 dagen, niet 3 dagen, nee maanden lang! Kritiek geven is goed, maar beargumenteer dat dan ook eens! En ja, Remco is iemand die daar dan fel tegenin gaat! Zijn goed recht, want zonder argumenten continu negatieve shit roepen kan iedereen! Nu alleen nog onderbouwen, dan kom je een eind verder!
Nou ja, als hij (niet-onderbouwde) kritiek heeft, dan moet hij dat toch zelf weten? Daar is een forum voor. Meningen, onderbouwd of niet onderbouwd kunnen verschillen. Ook daar is een forum voor.
Maar ik heb spijt dat ik dit begonnen ben, over iets wat mij plotseling is opgevallen. Laat dus maar zitten, wat mij betreft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:19 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat heeft jouw hele levensverhaal hiermee te maken?
Ben ook niet onder de indruk daarvan....
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:19 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat heeft jouw hele levensverhaal hiermee te maken?
En wat dan nog? Dat moet iemand zelf weten. Ik heb hier ook wel eens iets zeer persoonlijks over mijn leven geschreven. Dat doen er wel meer hier. Niks mis mee. Toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat dan nog? Dat moet iemand zelf weten. Ik heb hier ook wel eens iets zeer persoonlijks over mijn leven geschreven. Dat doen er wel meer hier. Niks mis mee. Toch?
Echt waar Piet ??....hahahaha wie dan ??
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Ik denk dat het wel goed is dat dit wordt besproken. Ik geef ook eerlijk aan waarom ik zo reageer. Heb niks te verbergen. Net als dat een ander ook kritiek heeft op mij. Ik zal er rekening mee houden om dingen minder te herhalen. Dat vind ik een goed en terecht punt. Accepteren en iets mee doen!
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Echt waar Piet ??....hahahaha wie dan ??
Nou... haha... even denken... Eh.... jij en ik?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 oktober 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat dan nog? Dat moet iemand zelf weten. Ik heb hier ook wel eens iets zeer persoonlijks over mijn leven geschreven. Dat doen er wel meer hier. Niks mis mee. Toch?
Tussen iets persoonlijks over jezelf schrijven en laten zien wat voor grote kerel je bent zit een wereld van verschil hoor Pietje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 oktober 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja, als hij (niet-onderbouwde) kritiek heeft, dan moet hij dat toch zelf weten? Daar is een forum voor. Meningen, onderbouwd of niet onderbouwd kunnen verschillen. Ook daar is een forum voor.
Maar ik heb spijt dat ik dit begonnen ben, over iets wat mij plotseling is opgevallen. Laat dus maar zitten, wat mij betreft.
1 keer inderdaad Pietje, niet maandenlang elke dag 20.000 keer hetzelfde roepen! Dat irriteert op den duur!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 02 oktober 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat dan nog? Dat moet iemand zelf weten. Ik heb hier ook wel eens iets zeer persoonlijks over mijn leven geschreven. Dat doen er wel meer hier. Niks mis mee. Toch?
Omdat het te random was en niet op zijn plek. Geen enkele aanleiding voor en niemand kan wat met deze info op dit moment.
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tussen iets persoonlijks over jezelf schrijven en laten zien wat voor grote kerel je bent zit een wereld van verschil hoor Pietje!
Ik geloof waarachtig, dat het niet zijn bedoeling was om te imponeren, Warrior, maar meer om te verklaren, waarom hij is zoals hij is, waarom hij reageert zoals hij reageert.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik ga uit van mijn intuïtie. Ik zit kennelijk wat anders in elkaar: Niet eerst iets negatiefs over iemand denken, maar positief. Je mening kun je te allen tijde bijsturen. Misschien naïef, maar ik ben er wel ruim 65 jaar mee geworden. Mijn echtgenote en mijn kinderen zitten precies zo in elkaar. Of is dit te persoonlijk? ;-) (grapje, zoals je zult begrijpen).
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Omdat het te random was en niet op zijn plek. Geen enkele aanleiding voor en niemand kan wat met deze info op dit moment.
Ieder zijn mening, Hasjkoph. Ik begreep hem wel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 oktober 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik geloof waarachtig, dat het niet zijn bedoeling was om te imponeren, Warrior, maar meer om te verklaren, waarom hij is zoals hij is, waarom hij reageert zoals hij reageert.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik ga uit van mijn intuïtie. Ik zit kennelijk wat anders in elkaar: Niet eerst iets negatiefs over iemand denken, maar positief. Je mening kun je te allen tijde bijsturen. Misschien naïef, maar ik ben er wel ruim 65 jaar mee geworden. Mijn echtgenote en mijn kinderen zitten precies zo in elkaar. Of is dit te persoonlijk? ;-) (grapje, zoals je zult begrijpen).
Uiteindelijk ken ik dat nog steeds niet uit zijn verhaal halen hoor, maar dat zal wel aan mij liggen dan! Ik ken enkel lezen hoe fysiek geweldig hij is! Maar zoals gezegd, dat zal wel aan mij liggen!
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 keer inderdaad Pietje, niet maandenlang elke dag 20.000 keer hetzelfde roepen! Dat irriteert op den duur!
Maar een mening herhalen doen toch veel meer forumleden hier?? Luister, ik heb geen aandelen "Bobby", maar in mijn ogen heeft hij alleen maar zijn mening gegeven. Je kunt het met hem eens zijn of je kunt het oneens met hem zijn. That's all.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ieder zijn mening, Hasjkoph. Ik begreep hem wel!
Die kleuter die hier zit, die is pas irritant....voor de rest zal het me salami wezen
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 oktober 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ga dingen herhalen op het moment dat mensen als Remco continu met het verhaal komt dat het huidige beleid zo fantastisch is. Ook zijn voortdurend herhalen van het feit dat Ajax 4 keer achter elkaar kampioen werd kwam mij de strot uit. Dan ga ik bewust de dingen herhalen.

Heeft ook te maken met hoe er wordt gecommuniceerd. Ik zeg wat ik denk en ga niet een ander opleggen wat ik denk. Daarin is Remco de laatste tijd een paar keer mee in de fout gegaan. Hij ging mensen persoonlijk aanvallen op hun mening. heb ik hier nog nooit gedaan!
Daar staat hij wel een beetje bekend om ja.. Ik reageer ook bijna nooit op zijn post
omdat we het toch bijna nooit eens zijn. Hij reageerd dan wel vaak als ik wat post
en de daar op volgende discussie komen we toch nooit uit. Beter niet reageren maar dat
vind ik soms ook lastig..
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Uiteindelijk ken ik dat nog steeds niet uit zijn verhaal halen hoor, maar dat zal wel aan mij liggen dan! Ik ken enkel lezen hoe fysiek geweldig hij is! Maar zoals gezegd, dat zal wel aan mij liggen!
Laat maar zitten... Zoals eerder geschreven, ik heb allang spijt dat ik dit begonnen ben. Gewoon een verschil van mening. Ik heb het op een andere manier gelezen, of wellicht op een andere manier willen lezen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 02 oktober 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik geloof waarachtig, dat het niet zijn bedoeling was om te imponeren, Warrior, maar meer om te verklaren, waarom hij is zoals hij is, waarom hij reageert zoals hij reageert.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik ga uit van mijn intuïtie. Ik zit kennelijk wat anders in elkaar: Niet eerst iets negatiefs over iemand denken, maar positief. Je mening kun je te allen tijde bijsturen. Misschien naïef, maar ik ben er wel ruim 65 jaar mee geworden. Mijn echtgenote en mijn kinderen zitten precies zo in elkaar. Of is dit te persoonlijk? ;-) (grapje, zoals je zult begrijpen).
Dat bruggetje maak jij zelf. Tijdens zijn verhaal zat ik te wachten op zijn eigen bruggetje naar hetgeen wat gediscussieerd werd. Wat er dus uitkomt is wat informatie waar niks mee gedaan word en in feite niks nuttigs biedt tot de discussie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Hasjkoph --
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die kleuter die hier zit, die is pas irritant....voor de rest zal het me salami wezen
Salami. Lekker. Dat doet me denken, dat ik koken moet vanavond... Stoofpotje met gebakken aardappels... Ik sta dus wel even in de keuken.
Ik zal proberen om vanavond nog even op het forum te komen.
Voor degenen die nog eten moeten: eet smakelijk en voor degenen die al gegeten hebben: goede bekomst.
Tot later.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 oktober 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laat maar zitten... Zoals eerder geschreven, ik heb allang spijt dat ik dit begonnen ben. Gewoon een verschil van mening. Ik heb het op een andere manier gelezen, of wellicht op een andere manier willen lezen.
Ook dat doet ieder op zijn eigen manier.. Je had hier in het verleden toch nog een kickboxer?
Maar goed laten we het maar niet al teveel op de man gaan spelen
en weer lekker over voetbal gaan praten..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 02 oktober 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar een mening herhalen doen toch veel meer forumleden hier?? Luister, ik heb geen aandelen "Bobby", maar in mijn ogen heeft hij alleen maar zijn mening gegeven. Je kunt het met hem eens zijn of je kunt het oneens met hem zijn. That's all.
Herhaling prima, maar ik heb het gevoel alsof je al zijn posts kwijt kan in 10 posts van normale lengte. Elk topic is het hetzelfde verhaal met termen die op zichzelf niet veel betekenen en heel algemeen zijn. Hij reageert nooit direct op iemand (gebruikt het quote optie niet ook), onderbouwt niks (of niet goed) en beantwoordt geen vragen van anderen. Dat is het probleem.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Salami. Lekker. Dat doet me denken, dat ik koken moet vanavond... Stoofpotje met gebakken aardappels... Ik sta dus wel even in de keuken.
Ik zal proberen om vanavond nog even op het forum te komen.
Voor degenen die nog eten moeten: eet smakelijk en voor degenen die al gegeten hebben: goede bekomst.
Tot later.
Smakelijk....heb vroeg (moeten) eten, er is zo voetballen
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat bruggetje maak jij zelf. Tijdens zijn verhaal zat ik te wachten op zijn eigen bruggetje naar hetgeen wat gediscussieerd werd. Wat er dus uitkomt is wat informatie waar niks mee gedaan word en in feite niks nuttigs biedt tot de discussie.
Wat mij betreft, hoefde hij geen bruggetje te maken. Hij vond het nodig om dat te schrijven, zoals anderen "hun" ding willen schrijven.
Maar zoals gezegd, ik word geacht te koken vanavond en ik kreeg al een hint van mijn vrouw "hoe laat we gaan eten....".
Tot later vanavond.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 02 oktober 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook dat doet ieder op zijn eigen manier.. Je had hier in het verleden toch nog een kickboxer?
Maar goed laten we het maar niet al teveel op de man gaan spelen
en weer lekker over voetbal gaan praten..
In het verleden? Die kerel komt nog met regelmaat langs haha (helaas)
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook dat doet ieder op zijn eigen manier.. Je had hier in het verleden toch nog een kickboxer?
Maar goed laten we het maar niet al teveel op de man gaan spelen
en weer lekker over voetbal gaan praten..
Goed idee, Hummel!
En nou ga ik echt de keuken in!
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Smakelijk....heb vroeg (moeten) eten, er is zo voetballen
Hahaha. Ik ga zeker niet kijken !
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar staat hij wel een beetje bekend om ja.. Ik reageer ook bijna nooit op zijn post
omdat we het toch bijna nooit eens zijn. Hij reageerd dan wel vaak als ik wat post
en de daar op volgende discussie komen we toch nooit uit. Beter niet reageren maar dat
vind ik soms ook lastig..
Ik blijf zeggen wat ik denk. Ook al blijft Remco dezelfde onzin zeggen. Ik blijf hem naïef vinden. En ja dat is mijn persoonlijke mening!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

In het verleden? Die kerel komt nog met regelmaat langs haha (helaas)
Hahahaha....en wij zijn zijn kwelgeesten weetkoppie, hebben hem altijd door
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:10 schreef Bobby1972 het volgende:
Iedereen zit veilig achter zijn computer. Remco is de enige waar ik ooit op dit forum ben uitgevallen. Dat was wel omdat hij mij aanviel. Daar ben ik niet van gediend. Doet me een beetje aan vroeger denken. Vroeger werd ik wel geplaagd op mijn naam. Maar omdat ik fysiek sterker was dan iedereen kon ik daar prima mee omgaan. Toen ik ouder werd begon het opnieuw. Was meer op basis van mijn directheid en het feit dat ik abn spreek. Hebben friese ( boeren) een hekel aan. Ook omdat ik italiaanse kleding draag kreeg ik vaak opmerkingen en werd ik fysiek bedreigd. Vervolgens ben ik krachttraining gaan doen en gaan kickboxen. Door mijn aanleg was ik fysiek sterker dan bijna iedere man. Sportte vele jaren tussen de 11 en 18 uur per week. Ik heb nooit een gevecht veroren. Omdat ik er voor zorgde dat ik de sterkste was en bleef. Ik reageer fel op het moment dat ik me bedreigd voel of wanneer iemand mij in woorden aanvalt. Ben trouwens nooit een gevecht begonnen of bewust ruzie gezocht, maar als ik geen keus had en bedreigd werd was het niet mijn verantwoordelijkheid dat ik fysiek zoveel sterker was.
Zit een verschil tussen iemand aanvallen en aanvallen. Remco is vrij duidelijk in zijn mening, soms heel direct maar zelden aanvallend. Heb ook aanvaringen met hem gehad, met meerdere hier. Maar het beeld wat jij neetzet is gewoon volledig onjuist.

Bovendien scheld je hem uit voor mongool. Dat doe je niet als je 42 bent en over voetbal wil discussiëren.
Bovendien heeft hij meermaals jou mening gevraagd en die dan te onderbouwen, dit doe je nooit.
Jij mag je mening hebben net als een ander daar dan meer over mag willen weten.

Je komt altijd met clichés, maar een fatsoenlijk onderbouwde reactie ben ik nog steeds niet tegengekomen.

En voor dat schelden zijn enige excuses naar hem gewoon op zijn plaats

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... haha... even denken... Eh.... jij en ik?
Hahaha niks mis mee. Kijk wat het Peet opgeleverd heeft. En er zijn er meer hier op het forum die er contacten buiten het forum mee hebben opgedaan. Daar gaat het ook niet om...
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laat maar zitten... Zoals eerder geschreven, ik heb allang spijt dat ik dit begonnen ben. Gewoon een verschil van mening. Ik heb het op een andere manier gelezen, of wellicht op een andere manier willen lezen.
Dat mag je gewoon zeggen. Net als andere hun mening. Jij onderbouwt en Warrior ook. Maar hij niet.
Het punt is ook niet specifiek alleen het onderbouwen. Hij valt continu mensen aan, maar als mensen dat vragen waarom heeft hij niks te zeggen.
Dat roept irritatie op. Remco heeft hem altijd naar zijn mening gevraagd. Maar hij zegt niks. Maar wel andere aanvallen en uitschelden.

Als ik jou een lul vind heb jij toch ook het recht om te weten waarom of niet?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha niks mis mee. Kijk wat het Peet opgeleverd heeft. En er zijn er meer hier op het forum die er contacten buiten het forum mee hebben opgedaan. Daar gaat het ook niet om...
Door Headliner.... of beter dankzij Headliner is mijn leven totaal veranderd, helemaal overhoop gegooid.....wel ten goede ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:48 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik blijf zeggen wat ik denk. Ook al blijft Remco dezelfde onzin zeggen. Ik blijf hem naïef vinden. En ja dat is mijn persoonlijke mening!
Precies. Weer geen onderbouwing.
Echt lachwekkend. Eerst snapte ik Remco niet, maar dat veranderde snel. Jij zegt gewoon echt niks.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Door Headliner.... of beter dankzij Headliner is mijn leven totaal veranderd, helemaal overhoop gegooid.....wel ten goede ;-)
Zeer diep dal, bijna niet uit te komen. Nu gestegen tot grote hoogte.

BOKS en respect!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 oktober 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

In het verleden? Die kerel komt nog met regelmaat langs haha (helaas)
Ja heb ook wel af en toe het vermoeden gehad dat ik hem vaker zag
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja heb ook wel af en toe het vermoeden gehad dat ik hem vaker zag
Ghehe die gast heeft zoveel accounts gehad. Ongelooflijk! Komt iedere keer terug in een dezelfde formule.

Peet weet pas echt hoe die in elkaar zit. Valt op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Loetje --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 oktober 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Door Headliner.... of beter dankzij Headliner is mijn leven totaal veranderd, helemaal overhoop gegooid.....wel ten goede ;-)
2qb7wqr.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Hummel10 --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zit een verschil tussen iemand aanvallen en aanvallen. Remco is vrij duidelijk in zijn mening, soms heel direct maar zelden aanvallend. Heb ook aanvaringen met hem gehad, met meerdere hier. Maar het beeld wat jij neetzet is gewoon volledig onjuist.

Bovendien scheld je hem uit voor mongool. Dat doe je niet als je 42 bent en over voetbal wil discussiëren.
Bovendien heeft hij meermaals jou mening gevraagd en die dan te onderbouwen, dit doe je nooit.
Jij mag je mening hebben net als een ander daar dan meer over mag willen weten.

Je komt altijd met clichés, maar een fatsoenlijk onderbouwde reactie ben ik nog steeds niet

tegengekomen.

En voor dat schelden zijn enige excuses naar hem gewoon op zijn plaats

Gaat Remco ook zijn excuses aanbieden aan de mensen die hij onlangs persoonlijk aanviel op hun mening?

Ik geef aan dat ik ook vanuit de verkeerde reactie heb gehandeld. En dat ik minder zal herhalen. Ben diverse keren heel duidelijk geweest in mijn opbouw. Jij gaat Remco ineens als een papegaai napraten.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Precies. Weer geen onderbouwing.
Echt lachwekkend. Eerst snapte ik Remco niet, maar dat veranderde snel. Jij zegt gewoon echt niks.
Ik zeg heel duidelijk wat ik ervan vind. heb duidelijk een ander mening dat dat Remco heeft. Ben veel kritischer in alles.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 19:12 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Leer quoten. Hij heeft dingen onderbouwd en niet gescholden en jij exact andersom.

Ik praat hem niet na. Ik vertel enkel wat ik zelf zie, ik ONDERBOUW dat. Heb namelijk wel vrijwel alles gelezen
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 19:14 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik zeg heel duidelijk wat ik ervan vind. heb duidelijk een ander mening dat dat Remco heeft. Ben veel kritischer in alles.
Kritisch, je vind iets slecht. Maar waarom?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 oktober 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 19:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kritisch, je vind iets slecht. Maar waarom?
Als het zo makkelijk was werd er wel iets meegedaan
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 02 oktober 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Wat een kut discussie jongens!

Tegen wie speelt feyenoord vanavond?
Pietje eet smakelijk!
De rest krijgt bier!!

Proost en chill out homies!!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Ik vond Sigthorsson de afgelopen wedstrijd bijvoorbeeld matig. Heb ik ook steeds gezegd, over herhaling gesproken. Heb ook onderbouwt waarom ik hem matig vond. Daar heb ik het woord slecht niet eens gebruikt.

Wanneer je wil groeien zul je altijd kritisch moeten blijven. Wanneer iets structureel niet goed functioneert moet je dat aanpassen.

Ik ben van mening dat je de wedstrijd tegen APOEL niet wint omdat je de opgelegde kansen niet benut. Dat is veroorzaakt door gebrek aan kwaliteit op de spits positie. Je speelt niet gelijk doordat we een penalty tegen kregen die onterecht was. Los hiervan heeft Ajax goede opgelegde kansen gecreëerd. Wanneer die steeds weer niet benut worden is dat geen toeval.

Je gaat mij niet zeggen dat Ajax niet instaat is om een spits te vinden die beter dan Sigthorsson is. Zowel dan zou ik me echt zorgen gaan maken. Het is een bewuste keuze dat Ajax minder geld uitgeeft aan spelers. Dan is het niet toevallig dat je de wedstrijd tegen APOEL niet wint. Ik zie dat meer als een logisch gevolg van de kwaliteit die op het veld staat. Vanwaar die verwondering dan bij bepaalde mensen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Tegen een paar sottu Belgen!
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 09:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben je ongesteld ofzoiets? Je reageert zo heftig de laatste dagen..
Is na Hapoel eindelijk binnengekomen dat alles wat je verdedigd toch
misschien helemaal niet zo goed is?
Nee totaal niet. Alleen maar sterker naar voren gekomen dat ik daar in mijn optiek volledig gelijk in heb..

En ach, de helft hier roept juist om wat meer pit op het forum..
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 11:58 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hahahaha. Sorry Remco, maar die zit. Ik zeg Hummel in de spits ;-)
Wat zit??
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 13:26 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hier zegt iemand wat met z'n roze gay bril op!!
Heb jij een roze gaybril op?? Dat moet je volledig zelf weten kerel.. Maar blijf wel van de mannen af die er geen interesse in hebben, oja daar val ik dus ook onder...
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 13:27 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco heeft gewoon een klap op zijn hoofd nodig om eens van die roze wolk af te komen. Wat een mongool!
Moet je dat in mn face komen vertellen mafkees. Mag je die vette bek van je eens waar maken..
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 13:58 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco gaat ineens jammeren en is boos dat Ajax niet gewonnen heeft. Wanneer je geen spits hebt die met weinig kansen goals maakt dan is het logisch dat je deze wedstrijden niet wint. Remco de loser is de gene die het beleid zo fantastisch vind. En ook nog eens vind dat Sigthorsson prima gespeeld heeft. Terwijl Sjokkie een 4.1 als cijfer krijgt voor de wedstrijd. Dan moet je ook niet gaan jammeren dat Ajax deze wedstrijd niet wint. Je moet eens gaan nadenken hoe het kan dat een wedstrijd als deze niet gewonnen wordt!
Je kan niet lezen, ik ben niet boos dat men niet gewonnen heeft. Ik ben boos op de reden..
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 14:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Iedereen mag zijn mening hebben, anderen vinden dat ik mijn mening beter onderbouw dan Remco dat doet. Ik herhaal dingen misschien vaker, omdat ik iets duidelijk wil maken. Ik vind zijn mening vaak zwak onderbouwd. Nu is dat exact hetzelfde.

Ajax heeft gekozen om een spits die niet verkocht kon worden op te stellen. Dit is het niveau waar we het mee moeten doen. Remco de F loser zit iedere keer dit beleid te verdedigen.

Sjokkie is gewoon niet goed genoeg. Dat weet iedereen, behalve Remco de loser niet. Is het logisch dat je deze wedstrijd niet wint. Hoe duidelijk wil je het hebben.
Die eerste zin heb ik nog nooit ergens gelezen..

En waar zeg ik dat hij wel goed genoeg is?? Helemaal nergens kerel.. Je moet eens kappen met mensen woorden in de mond leggen die hij niet gepost heeft.. Dat doe je namelijk veel vaker..

Ik zeg nergens dat Sigthorson goed genoeg is.. Het enige dat ik zeg is dat Sightorson het afgelopen zondag prima heeft gedaan en in mijn ogen een prima pot heeft gespeeld afgelopen dinsdag. En daar ben ik absoluut niet de enige in..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 30 september 2014, 20:45) 1-1









0.0381960