BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Go Ahead Eagles (zaterdag 25 oktober 2014, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 23 oktober 2014 - 04:12   quote  deeplink  
Ajacieden,

Na de zeperd in Nou Camp staat 4 dagen later alweer de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles op het programma.

De ploeg van Foeke Booy won vorige week voor het 2e seizoen op rij de Ijselderby tegen PEC Zwolle, het werd 3-2.
Wat opvalt is dat onze tegenstander vooral thuis in de eigen Adelaarshorst erg sterk is. Spectaculaire wedstrijden met veel passie is het symbool voor de thuiswedstrijden van de sympathieke club uit Deventer.
Uit is het vaak minder en de club heeft opnieuw de doelstelling om niet te degraderen.
Ajacied Lesley De Sa staat onder contract bij de Eagles, hij is voor een seizoen gehuurd. Net als Mickey Van der Hart. Helaas voor hem krijgt Eric Cummins vooralsnog de voorkeur onder de lat.

Dan Ajax, weer weggespeeld in de Champions League. Voetbal gespeeld waarbij angst de hoofdrol had en weer gefileerd worden in de media. Allemaal het gevolg van de nederlaag tegen FC Barcelona.
De vraag is wel zo langzamerhand wie van deze selectie nog echt veel potentie heeft Cilessen, Van Rhijn, Veltman, Klaassen, El Ghazi en Kishna zeker wel. Ongetwijfeld nog een paar, maar een hele hoop lijken er stil te staan. Ook spelers die Ajax moeten tillen geven niet thuis. Moet De Boer vasthouden aan deze 11 of toch maar bepaalde spelers eruit gaan gooien? Eens te meer werd deze week weer duidelijk hoe belangrijk een voetballende nummer 6 bij Ajax is. Enoh voorheen, Poulsen recent nog en nu Zimling zijn spelers waar Ajax minder van wordt doorgaans. Spelers die het tempo eruit halen en het positiespel niet of nauwelijks beheersen. Daarentegen Anita voorheen, Blind recent en afgelopen Woensdag Riedewald laat maar weer eens zien hoe belangrijk die positie is in het huidige systeem.

Ajax staat in de Eredivisie momenteel 2e met 4 punten achterstand op koploper PSV. Wel komt er een op papier redelijk eenvoudig programma aan.
Vorig jaar won Ajax thuis met 6-0 van de Eagles waarbij het bij de rust nog 0-0 was.

Boilesen keert waarschijnlijk terug.

Ik zeg 4-1 en maak dat we Sinkgraven halen.

Succes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 november 2014 door Loetje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 09:06   quote  deeplink  
Dank voor de opening loetje. Barca-ajax van afgelopen dinsdag maar snel vergeten, vooral de 1e helft.
Go Ahead Eagles, met alle respect, is natuurlijk weer van heel nadere orde, maar ik hoop toch ook wel weer een ruime overwinning:

5-0

Gewoon toch ff laten zien na afgelopen debâcel van Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Beste!!!
Eide
 Eide - donderdag 23 oktober 2014 - 10:05   quote  deeplink  
Na een moeilijke periode blijven de punten nu gewoon in Amsterdam. Geen grootste punt maar wel een eenvoudige winst met een basisplek voor Riedewald.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 13:37   quote  deeplink  
Ik hoop dat Frank eens ff goeie schoonmaak gaat houden.
Ik zeg een verjongingskuur.

Cillissen
Van Rhijn-Veltman-Denswil-Viergever
Riedewald
Klaassen-Andersen
El Gazi-Millik-Kishna

Dit moet toch kunnen tegen Go Ahead en Urk, daarna zien we wel hoe dit is afgelopen.
Dit zijn tenminste mensen die kunnen voetballen en staan waar ze moeten staan.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Gaat niet gebeuren PA. Moisander en Sigthorsson moeten worden verkocht, dus starten zij iig in de basis. wat de LB positie betreft, denk dat Boilesen weer gewoon start omdat hij ook weer volop met de groep heeft meegetraind. Ook zal Schöne gewoon op rechts starten en El Ghazi denkelijk op links...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door Ronald 1960 --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 23 oktober 2014 - 13:54   quote  deeplink  
Ja, een goede schoonmaak is wel aan de orde, vindt ik. Zou hij dat durven ??? Eerst maar een zien. Verder moet Ajax toch ervaren spelers erbij hebben, omdat de jeugd lied zien de ervaring niet te hebben. Goed voetballen kunnen ze, oké. Maar ervaring heeft weer bewezen dat dat toch belangrijker is.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 oktober 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 13:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik hoop dat Frank eens ff goeie schoonmaak gaat houden.
Ik zeg een verjongingskuur.

Cillissen
Van Rhijn-Veltman-Denswil-Viergever
Riedewald
Klaassen-Andersen
El Gazi-Millik-Kishna

Dit moet toch kunnen tegen Go Ahead en Urk, daarna zien we wel hoe dit is afgelopen.
Dit zijn tenminste mensen die kunnen voetballen en staan waar ze moeten staan.
Vind je opstelling zo slecht nog niet.
3 wedstrijden tegen Eagles, Urk en Dordrecht om vertrouwen te tanken.
In ieder geval ben ik wel klaar met Moisander en Sightorsson. Ook Zimling is niet lekker bezig en Ajax MOET met een voetballende 6 spelen.
remco k
 remco k - donderdag 23 oktober 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 13:54 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ja, een goede schoonmaak is wel aan de orde, vindt ik. Zou hij dat durven ??? Eerst maar een zien. Verder moet Ajax toch ervaren spelers erbij hebben, omdat de jeugd lied zien de ervaring niet te hebben. Goed voetballen kunnen ze, oké. Maar ervaring heeft weer bewezen dat dat toch belangrijker is.
Leg eens uit waarom het die ervaring is waardoor het nu mi der gaat dan .
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Als je niet kan voetballen dan zegt ervaring helemaal niks.
Als je nieuw in een klas komt er zit een leerling in de klas die het voor de 10x het doet en hij geeft jouw advies dan kijk je toch ook raar op.
Dan denk je toch ook ga eerst het zelf maar eens goed doen voordat je adviezen kan gaan geven.
Moissander en al die andere die voor de ervaring zijn, zijn net zo groen als de rest. Hoe vaak heeft moissander een CL wedstrijd gespeeld voordat hij naar Ajax kwam? Hoe vaak heeft Zimling op CL niveau gespeeld.

Ervaring is niet gebonden aan leeftijd maar is gebonden aan de hoeveelheid dat iemand iets gedaan heeft.
Moissander heeft ervaring in EL en in de Eredivisie, Maar niet in de CL.

En overigens moet je niet kijken naar ervaring, maar naar kwaliteit.
Ervaring doe je op met wedstrijden spelen en fouten maken.
Moisander maakt fouten zonder dat hij er van leert dan is voor mij de koek op!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 14:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Als je nieuw in een klas komt er zit een leerling in de klas die het voor de 10x het doet en hij geeft jouw advies dan kijk je toch ook raar op.

Ervaring is niet gebonden aan leeftijd maar is gebonden aan de hoeveelheid dat iemand iets gedaan heeft.
Rare post PA....degene die de klas voor de 10x doet, heeft in mijn ogen de ervaring, alleen schiet je er geen donder mee op ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 15:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Rare post PA....degene die de klas voor de 10x doet, heeft in mijn ogen de ervaring, alleen schiet je er geen donder mee op ;-)
Ja, ervaring in het verkeerd doen. Hij weet wat je niet moet doen. Maar hij weet niet wat je wel moet doen.

Het is belangrijker te weten wat je wel moet doen dan wat je niet moet doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 15:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, ervaring in het verkeerd doen. Hij weet wat je niet moet doen. Maar hij weet niet wat je wel moet doen.

Het is belangrijker te weten wat je wel moet doen dan wat je niet moet doen.
PA....onze forumfilosoof....ik begrijp de strekking ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 23 oktober 2014 - 17:05   quote  deeplink  
John troost aanwezig? Ik voel de kracht van Ajax
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 oktober 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Ik voel dat ik weer gelijk ga krijgen, 2-1 winst, moeizaam...
jolanpalma
 jolanpalma - donderdag 23 oktober 2014 - 18:07   quote  deeplink  
0-1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Ik hou het op een 6-1....ik ben iets wat voorzichtig na Dinsdag
jodocus
 jodocus - donderdag 23 oktober 2014 - 19:36   quote  deeplink  
2-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 10:05 schreef Eide het volgende:
Na een moeilijke periode blijven de punten nu gewoon in Amsterdam. Geen grootste punt maar wel een eenvoudige winst met een basisplek voor Riedewald.
Hoop dat je gelijk hebt met name een basisplaats voor Riedewald....denk niet dat Kishna speelt...de Boer was dermate teleurgesteld in hem...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 18:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik hou het op een 6-1....ik ben iets wat voorzichtig na Dinsdag
Whahahaha deze x ben ik het een x niet eens met je....ik zeg 2-1...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahaha deze x ben ik het een x niet eens met je....ik zeg 2-1...
Ajax heeft wat frustratie van zich af te spelen....ik twijfel, toch 8-1 of 6-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax heeft wat frustratie van zich af te spelen....ik twijfel, toch 8-1 of 6-1
Whahahaha onderschat the eagles niet Narreke....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoop dat je gelijk hebt met name een basisplaats voor Riedewald....denk niet dat Kishna speelt...de Boer was dermate teleurgesteld in hem...
Ik denk dat Frank wel in meer spelers teleurgesteld is.

Je kan moeilijk 11 man er naast zetten.

Als je kijkt hoe af en toe Moissander, Van Rhijn en Boillissen staan te verdedigen dan denk je nou die speelt de volgende keer niet.

Als je kijkt hoe sommige spelers geen pass over 5 meter kunnen geven en dat niet 1x per wedstrijd maar wel meerdere keren in de wedstrijd, maar ook nog eens in meerdere wedstrijden.

Als je kijkt dat sommige spelers op verkeerde posities worden neer gezet, dat sommige spelers al jaren geen gelukkige combinatie is.

Telkens weer staan ze weer opgesteld
dus ik verwacht dat ze nu ook worden opgesteld.

Maar ik hoop natuurlijk dat hij naar mij heeft geluisterd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat Frank wel in meer spelers teleurgesteld is.

Je kan moeilijk 11 man er naast zetten.

Als je kijkt hoe af en toe Moissander, Van Rhijn en Boillissen staan te verdedigen dan denk je nou die speelt de volgende keer niet.

Als je kijkt hoe sommige spelers geen pass over 5 meter kunnen geven en dat niet 1x per wedstrijd maar wel meerdere keren in de wedstrijd, maar ook nog eens in meerdere wedstrijden.

Als je kijkt dat sommige spelers op verkeerde posities worden neer gezet, dat sommige spelers al jaren geen gelukkige combinatie is.

Telkens weer staan ze weer opgesteld
dus ik verwacht dat ze nu ook worden opgesteld.

Maar ik hoop natuurlijk dat hij naar mij heeft geluisterd.
Doen wij allemaal....zal raar zijn als hij niet naar jou luistert
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat Frank wel in meer spelers teleurgesteld is.

Je kan moeilijk 11 man er naast zetten.

Als je kijkt hoe af en toe Moissander, Van Rhijn en Boillissen staan te verdedigen dan denk je nou die speelt de volgende keer niet.

Als je kijkt hoe sommige spelers geen pass over 5 meter kunnen geven en dat niet 1x per wedstrijd maar wel meerdere keren in de wedstrijd, maar ook nog eens in meerdere wedstrijden.

Als je kijkt dat sommige spelers op verkeerde posities worden neer gezet, dat sommige spelers al jaren geen gelukkige combinatie is.

Telkens weer staan ze weer opgesteld
dus ik verwacht dat ze nu ook worden opgesteld.

Maar ik hoop natuurlijk dat hij naar mij heeft geluisterd.
Zit wel een kern van waarheid in....met name Moisander en Sigthorsson zijn goede voorbeelden....luisteren naar jou? Naar mij bedoel je....
Loetje
 Loetje - donderdag 23 oktober 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax heeft wat frustratie van zich af te spelen....ik twijfel, toch 8-1 of 6-1
Nou als al die frustratie eruit komt winnen ze met ergens in de 30-0.
Ajax doet namelijk niet aan frustratie van zich af spelen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou als al die frustratie eruit komt winnen ze met ergens in de 30-0.
Ajax doet namelijk niet aan frustratie van zich af spelen
Dat gaan we zien vriend.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou als al die frustratie eruit komt winnen ze met ergens in de 30-0.
Ajax doet namelijk niet aan frustratie van zich af spelen
Daar ben ik het volmondig mee eens!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar ben ik het volmondig mee eens!
Dat was dan een kortstondige liefde tussen ons ;-(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 23:12   quote  deeplink  
Kan ik de breuk tussen jullie nog lijmen....;-)
remco k
 remco k - donderdag 23 oktober 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoop dat je gelijk hebt met name een basisplaats voor Riedewald....denk niet dat Kishna speelt...de Boer was dermate teleurgesteld in hem...
Misschien dat ie juist daarom wel speelt.. Om te laten zien dat ie het wel kan..

Een jeugdspeler afbranden en hem daarna niet de kans geven zich te revancheren is een dooddoener bij talenten.. Dan breek je meer af dan dat je opbouwt...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 oktober 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Ik ben toch altijd wel benieuwd naar de opstellingen, terwijl ik eigenlijk al weet wie hij opstelt.

Zou het te maken hebben dat ik hoop dat hij het team eens flink door elkaar gaat schudden??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dat ie juist daarom wel speelt.. Om te laten zien dat ie het wel kan..

Een jeugdspeler afbranden en hem daarna niet de kans geven zich te revancheren is een dooddoener bij talenten.. Dan breek je meer af dan dat je opbouwt...
Dat is wel zo maar hij heeft hem middels de pers al wel afgebrand....goed we wachten het af....
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 24 oktober 2014 - 08:39   quote  deeplink  
Tegen een Nederlandse club kan hij wel spelen. Maar tegen Barcelona ????
Nee, daar is de niveau te hoog voor voor hem, en heeft hij geen ruime ervaring in de CL. Ajax blijft tot heden ervaren spelers missen. Misschien wel 4 spelers. Want met goede jeugdspeler op de bank, daar heb je ook niets aan als ze niet spelen.
remco k
 remco k - vrijdag 24 oktober 2014 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 00:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is wel zo maar hij heeft hem middels de pers al wel afgebrand....goed we wachten het af....
Alleen als je hem nu opstelt maak je daar een positieve prikkel van.. Als je hem nu niet opstelt sloop je zo'n jongen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 09:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen als je hem nu opstelt maak je daar een positieve prikkel van.. Als je hem nu niet opstelt sloop je zo'n jongen..
Een x niet opstellen doen misschien zijn ogen openen....is op zich een lichte straf, niet te flauw er mee....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 08:39 schreef nieuwe ajax het volgende:
Tegen een Nederlandse club kan hij wel spelen. Maar tegen Barcelona ????
Nee, daar is de niveau te hoog voor voor hem, en heeft hij geen ruime ervaring in de CL. Ajax blijft tot heden ervaren spelers missen. Misschien wel 4 spelers. Want met goede jeugdspeler op de bank, daar heb je ook niets aan als ze niet spelen.
We missen de juiste ervaring....want Zimling is een niveau te laag en Schone is net iets te traag...
Roep al jaren om de juiste ervaring....riep hier 2 jaar geleden al om Maduro die het Ajax spelletje kent...is denk ik te betalen....maar goed Overmars is een meneertje van geen cent te veel....
remco k
 remco k - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 09:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een x niet opstellen doen misschien zijn ogen openen....is op zich een lichte straf, niet te flauw er mee....
Je kan of het een of het ander doen.. Als je beiden doet kun je zo'n jongen slopen..
remco k
 remco k - vrijdag 24 oktober 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 09:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We missen de juiste ervaring....want Zimling is een niveau te laag en Schone is net iets te traag...
Roep al jaren om de juiste ervaring....riep hier 2 jaar geleden al om Maduro die het Ajax spelletje kent...is denk ik te betalen....maar goed Overmars is een meneertje van geen cent te veel....
Wat presteerd Maduro dan?
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat was dan een kortstondige liefde tussen ons ;-(
Zal ik relatie therapie komen geven voor jou en sjaak? Is gratis.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Mooi topic, Loetje.
Kijk, Ajax zal het niet gemakkelijk krijgen tegen het frivole spel van de Eagles, maar als zij thuis tegen deze ploeg verliest of zelfs maar gelijkspeelt, dan heb ik het helemaal gehad met Ajax. Deze partij moeten ze winnen. De vetbetaalde spelers moeten nu eindelijk eens laten zien, dat zij begrijpen wat er op het spel staat. Knokken voor elke meter, de drive naar voren en geen eindeloos tikkie-breed en tikkie terug. Ik zeg: 3-0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door Pietje --
biebie
 biebie - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:54   quote  deeplink  
GAE gaat voor gelijkspel, volgens De Telegraaf. En waarom ook niet, tegen dat passieloze zootje uit Adam.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat presteerd Maduro dan?
Een paar seizoenen geleden zag jij hem ook graag komen, of ben je dat vergeten ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 13:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zal ik relatie therapie komen geven voor jou en sjaak? Is gratis.
Als het gratis is graag! Hahaha
remco k
 remco k - vrijdag 24 oktober 2014 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een paar seizoenen geleden zag jij hem ook graag komen, of ben je dat vergeten ?
Dat is een paar jaar geleden, in die tussentijd is die positie goed ingevuld geweest.. Nu vraag ik me af wat hij heeft laten zien de laatste tijd. Volgens mij niet veel namelijk.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 oktober 2014 - 15:42   quote  deeplink  
Ik denk dat het zeker geen gemakkelijke wedstrijd wordt, ik zeg 2-0. Ik verwacht niet dat Ajax dit jaar veel wedstrijden met hoge cijfers gaat winnen zoals in het verleden wel gebeurde. Tegenstanders spelen heel anders tegen het huidige Ajax en kunnen zich veel beter wapenen. Ook te meer omdat Ajax relatief weinig kansen in een wedstrijd creëert verwacht ik geen hoge uitslag.
remco k
 remco k - vrijdag 24 oktober 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Ajax na een europees duel, is altijd lastig..

Eerst maar weer eens een potje normaal winnen.. Daar krijg je vertrouwen van en dan ga je weer beter spelen.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 oktober 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vind het wel een voordeel dat we thuis spelen en niet een sterke ploeg treffen. En ja beetje zelfvertrouwen kan zeker geen kwaad.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 oktober 2014 - 16:56   quote  deeplink  
De Boer neemt maatregelen: optreden in Camp Nou kost talent plek in Ajax-selectie
vrijdag 24 oktober 2014 om 15:28 door Jurre de Ruiter

Een angstig Ajax ging dinsdag kansloos ten onder bij FC Barcelona en daar wil Frank de Boer niet lichtzinnig over doen. De oefenmeester heeft maatregelen genomen en daar is Ricardo Kishna het slachtoffer van.

Kishna behoort namelijk niet tot de wedstrijdselectie voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles, zaterdagavond in de eigen Arena. Dat blijkt uit de lijst met achttien namen die Ajax vrijdagmiddag op de website heeft gepubliceerd.

De negentienjarige Kishna begon in Camp Nou in de basis, maar werd al na 45 minuten gewisseld voor Arek Milik. Na afloop sprak De Boer zijn teleurstelling uit over het optreden van de linksbuiten. "We hebben het over angst en respect voor je tegenstander gehad. Dat vond ik het meest duidelijk bij Ricardo Kisha."

"Op een gegeven moment staat hij alleen tegenover Dani Alves. Dan moet je die actie maken. Dan moet je niet denken 'hoe snel kan ik die bal weer afspelen'. Daar was ik teleurgesteld over. Hij straalde niet uit van 'ik ga het even doen'", aldus De Boer, die wel een plek heeft voor de eveneens negentienjarige aanvaller Queensy Menig.


bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 oktober 2014 - 17:17   quote  deeplink  
De Boer heeft Kishna buiten de selectie gelaten Remco, dus heeft hij straf gekregen....
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 oktober 2014 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 17:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De Boer heeft Kishna buiten de selectie gelaten Remco, dus heeft hij straf gekregen....
De Boer liet direct na de wedstrijd van afgelopen dinsdag al weten, uitermate ontevreden te zijn over de wedstrijdmentaliteit en het algehele optreden van Kishna. Dat is zijn goed recht, maar ik hoor de Boer echt helemaal nooit over bijvoorbeeld Moisander. Ik vind dat behoorlijk selectief van de Boer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Go Ahead Eagles (zaterdag 25 oktober 2014, 20:45); 3 - 1









0.0141351