BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Go Ahead Eagles (zaterdag 25 oktober 2014, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Neem een biertje....moet je vanzelf plassen, stuk of 4 dan blijf je druk houden
Moet ik hem bij jou komen halen gap
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:21 schreef pth het volgende:

[..]

Helemaal eens. Elke wedstrijd weer hoop ik dat het echt beter wordt, maar waarschijnlijk is dat hopen tegen beter weten in. Simpelweg onvoldoende kwaliteit, als je naar de bank van vandaag kijkt zegt dat alles.
Toch wil ik deze ploeg vaker zien. Begin was goed. 2e helft weer als vanouds
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet ik hem bij jou komen halen gap
....... je kent de weg
pth
 pth - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Marc beslist niet alleen over de centjes vriend....als ze echt spelers willen heeft hij gewoon de knip te trekken en slob heeft ook nog wat te vertellen plus de technische staf....jij doet voorkomen of Marc bepaald, maar zo werkt dat niet gap
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, dan is het hele managementteam dus kut met peren en vier ik graag mijn frustratie bot op het boegbeeld van die ballentent.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Wederom blinde vink....lul
pth
 pth - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch wil ik deze ploeg vaker zien. Begin was goed. 2e helft weer als vanouds
Eerste 15 minuten waren inderdaad heerlijk om naar te kijken. Met hier en daar een kwaliteitsinjectie zou dat toch langer vol te houden moeten zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:23 schreef pth het volgende:

[..]

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, dan is het hele managementteam dus kut met peren en vier ik graag mijn frustratie bot op het boegbeeld van die ballentent.
Dat is van der Sar vriend....maar ga je gang, mij mag je ook verrot schelden, krijg ten minste nog antwoord ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Die Vink is echt blind...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Boilessen ben ik ook wel klaar mee.....
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Schandalige 2e helft. Bahbah.
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:
Boilessen ben ik ook wel klaar mee.....
Het tikkie terug begon weer bij hem
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:33   quote  deeplink  
En ook Milik was NIET goed.
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat mocht ook wel een keertje uitkomen bij die gast.
Werd gezegd dat het een groot talent is, dan moet je ook een keer laten zien.
Talent ben je niet voor eeuwig
Zinloze opmerking, hij laat het nu toch zien, waar heb je het dan verder nog over?
pth
 pth - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat is van der Sar vriend....maar ga je gang, mij mag je ook verrot schelden, krijg ten minste nog antwoord ;-)
Van de Sar is voor zo ver ik weet de directeur Marketing, Marcje directeur Voetbalzaken en van Kinsbergen de grote baas. Denk overigens nog niemand uitgescholden te hebben en ben gewoon gefrustreerd dat het maar niet beter word. Als er dan mensen gaan ouwehoeren over de beste selectie in jaren, dan kan ik die helaas niet meer serieus nemen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Goede eerste kwartier.
Erna steeds minder. En dat kwam niet door wat de commentator zei de verdienste van Go ahead. Kwam door Ajax.
Go ahead kon niet meer na rust. Maar Ajax speelt zo waardeloos. Alles weer terug. Tig verkeerde keuzes en geen rust aan de bal. Van Rhijn die 4 a 5 keer voor jan lul helemaal mee opkomt.
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Voor mij van Rhijn de beste man van het veld.. Een aantal goede voorzetten gezien, blijft ook maar gaan, geweldige inzet..

Millik echt een verademing vandaag.. Goede goal, erg sterk in de duels.

Denswill ook goed vandaag..

Eigenlijk iedereen wel goed vandaag..

Boilesen ook wel prima, maar toch de minste door 3 hele slechte domme passes door het centrum..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:38 schreef remco k het volgende:
Voor mij van Rhijn de beste man van het veld.. Een aantal goede voorzetten gezien, blijft ook maar gaan, geweldige inzet..

Millik echt een verademing vandaag.. Goede goal, erg sterk in de duels.

Denswill ook goed vandaag..

Eigenlijk iedereen wel goed vandaag..

Boilesen ook wel prima, maar toch de minste door 3 hele slechte domme passes door het centrum..
Voor mij Andersen.....
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voor mij Andersen.....
Speelde ook goed ja, zakte de tweede helft wel wat weg door vermoeidheid denk ik, is nog jong en dat is niet erg.. De eerste helft vond ik hem heel erg goed..
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Die Vink is echt blind...
Volgens Van Halst had Ajax aardig wat geel moeten krijgen.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Ajax speelde gewoon slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door nieuwe ajax --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens Van Halst had Ajax aardig wat geel moeten krijgen.
van Halst.....laat maar, Perez heeft er meer verstand van, sympathieke vent ook
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Zinloze opmerking, hij laat het nu toch zien, waar heb je het dan verder nog over?
nou, verdedigen is niet zijn sterkste kant.
dat zal toch wel mogen als verdediger zijnde.

als een keeper niet kan keepen, wat heb je der dan aan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:44 schreef geenwoordenmaarsex het volgende:
Riedewald speelt prima, maar 2 verkeerde passes..
Eindelijk Milik, Daar heeft Frank ook 4 weken over moeten doen...

Dit gaat gewoon 3 a 4-1 worden...
Ik vroeg me al af waar je eerste 15 posts waren......zag het al.....op het Feijenoord forum.
Ik durf het bijna niet te vragen......
pth
 pth - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:56   quote  deeplink  
Cillessen is misschien ook niet de puntenpakker waar je op hoopt, maar bij Fietstas hebben ze malle Pietje. Amusante samenvatting.
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens Van Halst had Ajax aardig wat geel moeten krijgen.
Was ook zo...
Eide
 Eide - zaterdag 25 oktober 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Ik kan mij vinden in de woorden van FdB. Gematigd tevreden.

Ajax speelde het eerste half uur het beste voetbal van dit seizoen tot nu toe. Dat stemt mij tevreden. Ik vond de wijzigingen van met name Riedewald en Milik goed uitpakken. Daarna werd het slordig. Eerst stappen zowel Klaassen als Riedewald niet uit waarna op de lat wordt geschoten, daarna staat Denswil lucht te dekken waardoor Van Rhijn het halve veld over moet achter die GAE speler die uiteindelijk de goal maakt...

De 2e helft was slordig maar toch was dat Ajax al weer beter dan wat we de afgelopen weken hebben gezien. Milik heeft zich desondanks goed laten zien. Hij mag gewoon tevreden zijn over vandaag. El Ghazi deed wat ik van buitenspelers verwacht, steeds zijn tegenstander zoeken voorde actie, niet gelukkig in de actie maar wel steeds actief. Andersen af en toe te slim voor teamgenoten, als men hem gaat begrijpen gaan er meer goals vallen. Ten slotte speelde Riedewald gewoon prima op CVM.

Bovenal zag ik durf, ook in die we helft probeerde men vooruit te voetballen en aanvallende oplossingen te vinden. Daarin ligt de sleutel voor Ajax. Het was zeker nog niet goed te noemen, maar het was al wel iets beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2014 - 00:12   quote  deeplink  
Milik toch beter en gevaarlijker als Sigthorsson maar dat is niet zo moeilijk, Riedewalt gaat er wel komen....Denswil laten staan en Viergever als linksback want Boilessen was weer drama...hoop niet dat hij opnieuw kiest voor Moisander en Sigthorsson....het wachten is nog steeds op Zivkovic
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was ook zo...
Er zaten 2 situaties bij waarbij dat misschien ook wel terecht was geweest. Maar die uitspraken over klassejustitie daarna sloegen dan weer kant nog wal. Misschien moet dhr van Halst eens de onderzoeken van het NRC naslaan. Daaruit blijkt toch duidelijk dat Ajax de afgelopen jaren systematisch te weinig punten krijgt door scheidsrechterlijk falen. Zijn verontwaardig was derhalve ook wel erg selectief te noemen.
Brandje
 Brandje - zondag 26 oktober 2014 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:38 schreef remco k het volgende:
Voor mij van Rhijn de beste man van het veld.. Een aantal goede voorzetten gezien, blijft ook maar gaan, geweldige inzet..

Millik echt een verademing vandaag.. Goede goal, erg sterk in de duels.

Denswill ook goed vandaag..

Eigenlijk iedereen wel goed vandaag..

Boilesen ook wel prima, maar toch de minste door 3 hele slechte domme passes door het centrum..
Boilessen was echt niet prima. Twee ballen door het centrum die werden onderschept kan gewoon niet. Van Rhijn stond bij de 1-1 te slapen verder inderdaad een prima wedstrijd.
Milik inderdaad echt zoveel beter dan Siggi.
Brandje
 Brandje - zondag 26 oktober 2014 - 09:24   quote  deeplink  
Sommige hier lopen echt te zeiken puur om het zeiken. Alsof ze niks beter te doen hebben. Eerste 20 minuten waren heel goed en daarna zakte het wat in. Mede door die no-no's in het stadion die bij de eerste de beste verkeerde pass meteen beginnen te fluiten. Ronduit schandalig.
We speelde met het jongste team in TIEN jaar. Op Cillissen, Milik en Schone na hebben alle spelers in de jeugd bij ajax gespeeld.. Dus die gassies verdienen wat krediet van alle azijnzeikers.
We speelden eindelijk met een team wat velen wilden dus zonder Moisander en Siggi en nog zijn er een aantal die meteen weer beginnen te zeiken op zo'n beetje alles.
Ja er schort nog een hoop aan maar ik heb eindelijk vlagen gezien van het spel wat ze kunnen spelen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 26 oktober 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 06:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Er zaten 2 situaties bij waarbij dat misschien ook wel terecht was geweest. Maar die uitspraken over klassejustitie daarna sloegen dan weer kant nog wal. Misschien moet dhr van Halst eens de onderzoeken van het NRC naslaan. Daaruit blijkt toch duidelijk dat Ajax de afgelopen jaren systematisch te weinig punten krijgt door scheidsrechterlijk falen. Zijn verontwaardig was derhalve ook wel erg selectief te noemen.
Dat gold net zo voor GAE. Ajax had ook een pingel kunnen krijgen, Schone krijgt ook een harde schop te verduren in de 2e helft en hij geeft niet eens een vrije trap.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 oktober 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Heb de wedstrijden helaas moeten missen..
Dit is toch wel de opstelling die ik graag aan het werk wilde zien.
Moet beter maar het was niet heel slecht als ik het hier zo lees?
Denswil en Milik dus ook beter dan Moisander en Sigthorsson?
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 09:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat gold net zo voor GAE. Ajax had ook een pingel kunnen krijgen, Schone krijgt ook een harde schop te verduren in de 2e helft en hij geeft niet eens een vrije trap.
Oh zeker, maar die momenten van Van Rhijn waren wel geel waardig (die van Boilesen was volgens mij gewoon op de bal). Ik heb er ook geen moeite mee dat voetbal bobo's dat kenbaar maken op TV. Maar die selectieve verontwaardiging vind ik zo onterecht.
nora
 nora - zondag 26 oktober 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Een heel goede start van deze wedstrijd maar o zo jammer dat je niet scoort, het had gewoon na een kwartier 3-0 moeten staan en is de wedstrijd gespeeld en kan je de wedstrijd met veel zelfvertrouwen uitspelen. Maar helaas scoor je er maar 1 en krijg je met de eerste beste counter meteen de 1-1 om je oren, en zie je de onzekerheid er weer insluipen, gelukkig geeft de indivuele kwaliteiten de doorslag.
Maar wat beter moet worden is toch onze counter daarmee hadden we nog zeker 2x moeten scooren. Milik een verbetering voetballend beter een goed schot op de paal waardoor het eerste doelpunt uitkomt en zijn tweede doelpunt een prima actie.Riedewald een goede wedstrijd gespeeld af en toe nog wat foutjes maar is net 18 geworden en Denswil een prima wedstrijd hopelijk snel bijtekenen anders gewoon weer naar jong Ajax. Zimler naar de amateurs en Boilessen moet die verschrikkelijke foutjes uit zijn spel halen want dat kan echt niet meer, aanvallend goed samen met van Rhijn twee goede aanvallende backs.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 oktober 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 11:58 schreef nora het volgende:
Een heel goede start van deze wedstrijd maar o zo jammer dat je niet scoort, het had gewoon na een kwartier 3-0 moeten staan en is de wedstrijd gespeeld en kan je de wedstrijd met veel zelfvertrouwen uitspelen. Maar helaas scoor je er maar 1 en krijg je met de eerste beste counter meteen de 1-1 om je oren, en zie je de onzekerheid er weer insluipen, gelukkig geeft de indivuele kwaliteiten de doorslag.
Maar wat beter moet worden is toch onze counter daarmee hadden we nog zeker 2x moeten scooren. Milik een verbetering voetballend beter een goed schot op de paal waardoor het eerste doelpunt uitkomt en zijn tweede doelpunt een prima actie.Riedewald een goede wedstrijd gespeeld af en toe nog wat foutjes maar is net 18 geworden en Denswil een prima wedstrijd hopelijk snel bijtekenen anders gewoon weer naar jong Ajax. Zimler naar de amateurs en Boilessen moet die verschrikkelijke foutjes uit zijn spel halen want dat kan echt niet meer, aanvallend goed samen met van Rhijn twee goede aanvallende backs.
Ok ja zo als ik hierboven al zei heb hem helaas gemist..
Wel goed om te zien dat Riedewald het goed doet en Moisander en Sigthorsson
eindelijk vervangen zijn. Roepen de meeste hier al zolang en gelukkig pakt het ook
redelijk goed uit. Langzaam de middelmaat eruit werken en dan komende jaren je talenten inbrengen.
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 23:56 schreef Eide het volgende:
Ik kan mij vinden in de woorden van FdB. Gematigd tevreden.

Ajax speelde het eerste half uur het beste voetbal van dit seizoen tot nu toe. Dat stemt mij tevreden. Ik vond de wijzigingen van met name Riedewald en Milik goed uitpakken. Daarna werd het slordig. Eerst stappen zowel Klaassen als Riedewald niet uit waarna op de lat wordt geschoten, daarna staat Denswil lucht te dekken waardoor Van Rhijn het halve veld over moet achter die GAE speler die uiteindelijk de goal maakt...

De 2e helft was slordig maar toch was dat Ajax al weer beter dan wat we de afgelopen weken hebben gezien. Milik heeft zich desondanks goed laten zien. Hij mag gewoon tevreden zijn over vandaag. El Ghazi deed wat ik van buitenspelers verwacht, steeds zijn tegenstander zoeken voorde actie, niet gelukkig in de actie maar wel steeds actief. Andersen af en toe te slim voor teamgenoten, als men hem gaat begrijpen gaan er meer goals vallen. Ten slotte speelde Riedewald gewoon prima op CVM.

Bovenal zag ik durf, ook in die we helft probeerde men vooruit te voetballen en aanvallende oplossingen te vinden. Daarin ligt de sleutel voor Ajax. Het was zeker nog niet goed te noemen, maar het was al wel iets beter.
Door een verjaardag kon ik alleen maar de samenvatting zien. Ik heb een heleboel positieve dingen gezien. Ik hoop dat de Boer daarop verder gaat borduren. Weinig tikkies breed en tikkies terug, maar dadendrang naar voren. Ik ben optimistisch, dat Ajax nu de goede weg inslaat.
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Ik wil wel aanmerken dat ik er voor wat betreft de goal van GAE naast zat. Dat was gewoon een ordinaire dekkingsfout van Van Rhijn want z'n man stond aan het begin avn die actie gewoon naast hem. De rugdekking was weg maar dat was geen excuus voor Van Rhijn. Desondanks speelde Van Rhijn niet slecht.
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 13:18 schreef Eide het volgende:
Ik wil wel aanmerken dat ik er voor wat betreft de goal van GAE naast zat. Dat was gewoon een ordinaire dekkingsfout van Van Rhijn want z'n man stond aan het begin avn die actie gewoon naast hem. De rugdekking was weg maar dat was geen excuus voor Van Rhijn. Desondanks speelde Van Rhijn niet slecht.
Wat ik ervan kon zien, was het weliswaar een fout van Van Rhijn, maar iets eerder zag Riedewald bij het balverlies ook niet goed uit. Maar beide spelers zijn nog jong en ik hoop dat zij van hun fouten leren. Hun eigen coach, de Boer, ging over het algemeen ook nog wel eens in de fout door een slordigheidje. Zijn foutjes werden dan een "de-Boertje" genoemd.
Loetje
 Loetje - zondag 26 oktober 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 06:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Er zaten 2 situaties bij waarbij dat misschien ook wel terecht was geweest. Maar die uitspraken over klassejustitie daarna sloegen dan weer kant nog wal. Misschien moet dhr van Halst eens de onderzoeken van het NRC naslaan. Daaruit blijkt toch duidelijk dat Ajax de afgelopen jaren systematisch te weinig punten krijgt door scheidsrechterlijk falen. Zijn verontwaardig was derhalve ook wel erg selectief te noemen.
Dat ben ik met je eens.
Ik doel op alleen op 3 momenten, 2x Van Rhijn en een keer Boilesen wat gewoon echt geel is
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 06:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Er zaten 2 situaties bij waarbij dat misschien ook wel terecht was geweest. Maar die uitspraken over klassejustitie daarna sloegen dan weer kant nog wal. Misschien moet dhr van Halst eens de onderzoeken van het NRC naslaan. Daaruit blijkt toch duidelijk dat Ajax de afgelopen jaren systematisch te weinig punten krijgt door scheidsrechterlijk falen. Zijn verontwaardig was derhalve ook wel erg selectief te noemen.
Ik heb Van Halst niet gezien of gehoord. Ik ken het onderzoek van NRC niet, maar ook ik roep en schrijf al jaren, dat Ajax bijvoorbeeld opvallend weinig penalties mee krijgt. Er is een soort ongeschreven wet, dat aanvallende teams per saldo meer penalties zouden moeten krijgen, dan verdedigende teams. Dat is voor mij ook al zo'n punt dus.
remco k
 remco k - zondag 26 oktober 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 09:24 schreef Brandje het volgende:
Sommige hier lopen echt te zeiken puur om het zeiken. Alsof ze niks beter te doen hebben. Eerste 20 minuten waren heel goed en daarna zakte het wat in. Mede door die no-no's in het stadion die bij de eerste de beste verkeerde pass meteen beginnen te fluiten. Ronduit schandalig.
We speelde met het jongste team in TIEN jaar. Op Cillissen, Milik en Schone na hebben alle spelers in de jeugd bij ajax gespeeld.. Dus die gassies verdienen wat krediet van alle azijnzeikers.
We speelden eindelijk met een team wat velen wilden dus zonder Moisander en Siggi en nog zijn er een aantal die meteen weer beginnen te zeiken op zo'n beetje alles.
Ja er schort nog een hoop aan maar ik heb eindelijk vlagen gezien van het spel wat ze kunnen spelen!!!
Helemaal mee eens..
remco k
 remco k - zondag 26 oktober 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 09:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Boilessen was echt niet prima. Twee ballen door het centrum die werden onderschept kan gewoon niet. Van Rhijn stond bij de 1-1 te slapen verder inderdaad een prima wedstrijd.
Milik inderdaad echt zoveel beter dan Siggi.
Op die 3 ballen na vond ik hem prima spelen. En natuurlijk moeten die ballen eruit.. Maar het is al stukken beter als voorheen..
remco k
 remco k - zondag 26 oktober 2014 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 09:46 schreef Hummel10 het volgende:
Heb de wedstrijden helaas moeten missen..
Dit is toch wel de opstelling die ik graag aan het werk wilde zien.
Moet beter maar het was niet heel slecht als ik het hier zo lees?
Denswil en Milik dus ook beter dan Moisander en Sigthorsson?
Het was zelfs prima van Ajax zijde, met name tot aan de 1-1 was het gewoon erg goed zelfs..

Daarna werd het een stukje minder, maar de strijd bleef wel en uiteindelijk doet dat individuele kwaliteit de doorslag geven..
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Het was zelfs prima van Ajax zijde, met name tot aan de 1-1 was het gewoon erg goed zelfs..

Daarna werd het een stukje minder, maar de strijd bleef wel en uiteindelijk doet dat individuele kwaliteit de doorslag geven..
Dat is precies ook wat Frank de Boer gisteren zei. Wat ik van de samenvatting heb gezien, speelde Ajax inderdaad prima, met veel druk naar voren. Het was het jongste basis-team sinds 2004 (of zoiets) heb ik gelezen. Jong en gretig.
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 13:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb Van Halst niet gezien of gehoord. Ik ken het onderzoek van NRC niet, maar ook ik roep en schrijf al jaren, dat Ajax bijvoorbeeld opvallend weinig penalties mee krijgt. Er is een soort ongeschreven wet, dat aanvallende teams per saldo meer penalties zouden moeten krijgen, dan verdedigende teams. Dat is voor mij ook al zo'n punt dus.
Het NRC publiceerd jaarlijks een onderzoek over wat de eindstand was geweest zonder scheidsrechterlijke dwalingen. Dus op basis van einduitslagen als onterecht afgekeurde goals, niet toegekende penalties en dergelijke allemaal goed beoordeeld waren. En op basis van die onderzoeken waren de kampioenschappen van de afgelopen jaren een stuk minder close geweest dan dat ze waren aangezien Ajax structureel punten mis loopt door het scheidsrechtersgilde.
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 15:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Het NRC publiceerd jaarlijks een onderzoek over wat de eindstand was geweest zonder scheidsrechterlijke dwalingen. Dus op basis van einduitslagen als onterecht afgekeurde goals, niet toegekende penalties en dergelijke allemaal goed beoordeeld waren. En op basis van die onderzoeken waren de kampioenschappen van de afgelopen jaren een stuk minder close geweest dan dat ze waren aangezien Ajax structureel punten mis loopt door het scheidsrechtersgilde.
Zo iets vermoedde ik dus al. Thanks!
Je hoeft inderdaad geen Calimero te zijn, om die conclusie te trekken.
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Bovenstaande staat overigens los van mijn opvatting dat je niet afhankelijk moet zijn van de scheidsrechter. Daar sta ik absoluut achter. Zo ook Apoel, je kan daar klagen over die scheids maar je moet gewoon niet in die positie komen waarbij die scheidsrechter de puntendeing beinvloed.
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 16:38 schreef Eide het volgende:
Bovenstaande staat overigens los van mijn opvatting dat je niet afhankelijk moet zijn van de scheidsrechter. Daar sta ik absoluut achter. Zo ook Apoel, je kan daar klagen over die scheids maar je moet gewoon niet in die positie komen waarbij die scheidsrechter de puntendeing beinvloed.
Dat ben ik beslist helemaal met je eens. Als club moet je het in het veld gewoon niet zover laten komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Go Ahead Eagles (zaterdag 25 oktober 2014, 20:45); 3 - 1









0.0097289