BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SV Urk - AFC Ajax (KNVB Beker: dinsdag 28 oktober 2014, 18:30): 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Boer overtuigd wel Cilissen op de bank aub. ;-)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:16   quote  deeplink  
Als het alleen om deze wedstrijd gaat, dan is een rapportcijfer 5 heel misschien nog teveel.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:16   quote  deeplink  
Die Urkse jongens hebben meer inzet en zoals de laatste minuten laten zien zelfs een betere conditie. Schandalig optreden van deze jonge Ajacieden.
Her is ook niet vreemd, dat Jong Ajax meestal in de laatste minuten de wedstrijden uit handen geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Toch ook nog wel positieve dingen gezien hoor:

Menig, Bazoer, Ligeon zijn prima spelers om achter de hand te hebben

Milik prima spits
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:19 schreef Hummel10 het volgende:
Toch ook nog wel positieve dingen gezien hoor:

Menig, Bazoer, Ligeon zijn prima spelers om achter de hand te hebben

Milik prima spits
Mee eens.
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:19 schreef Hummel10 het volgende:
Toch ook nog wel positieve dingen gezien hoor:

Menig, Bazoer, Ligeon zijn prima spelers om achter de hand te hebben

Milik prima spits
Ligeon blijf ik heeeeel zwak vinden.
Bazoer was redelijk en Menig maakte ook veel te veel de verkeerde keuzes
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Wat een gezeur! Hadden jullie anders verwacht zo'n wedstrijd?
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een gezeur! Hadden jullie anders verwacht zo'n wedstrijd?
Jaaaaaaaaaa.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa.
Goh......
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Het bevestigd alleen dat onze jeugdopleidingen achterlopen op een aantal buitenlandse. Deze kritiek is een aantal keren aangeven in verschillende programma's. Wij hebben door verschillende landen in onze keuken laten kijken, maar zijn zelf niet meegegaan met het veranderende spelletje. Tegenwoordig is niet alleen techniek en goed positiespel, maar hoort hierbij ook fysiek en een topconditie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Eigenlijk is dit alleen leuk voor de amateurs, zo wedstrijd.
Ook al word je met 10-0 of 0-10 naar huis gestuurd.

Totaal onzinnig.

Milik vond ik al een aardige speler om te zien, dus dat heeft mij niet verrast.
Verder is De Boer wel een lekkere keeper om achter de hand te houden.
Van der Hoorn en Denswil, speelde niet al te slecht maar dat wisten we al dat ze dicht tegen het 1ste aan zitten.
Menig zat al 2 weken bij de wedstrijd selectie en terecht.

Verder is het gewoon terecht dat de andere eigenlijk niet aan spelen moeten komen.
Maar jah, dat wist ik ook al.

Dus ik heb niks bijzonders gezien, ik geef de boer dus gewoon gelijk met de opstelling.
Eide
 Eide - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Het manco is dat niemand het spel weet te versnellen. V.d. Hoorn probeert dat af en toe met die diepe pass van hem maar als ik dan Duarte zie sjokken met die bal of Denswil weer 5 contacten zie maken voordat die bal rond gaat... Het is ongeïnspireerd, traag en ideeënloos.

Vooral Duarte is mij ontzettend tegen gevallen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:43 schreef Eide het volgende:
Het manco is dat niemand het spel weet te versnellen. V.d. Hoorn probeert dat af en toe met die diepe pass van hem maar als ik dan Duarte zie sjokken met die bal of Denswil weer 5 contacten zie maken voordat die bal rond gaat... Het is ongeïnspireerd, traag en ideeënloos.

Vooral Duarte is mij ontzettend tegen gevallen.
Mij Menig en Kishna...Menig,het broertje van Bojan en bij Kishna lukte werkelijk niets
Eide
 Eide - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Menig en Kishna hebben het excuus van de jeugd. Duarte heeft 153 profwedstrijden op z'n naam en was een dragende speler. Dan zo rond dwalen tegen amateurs is onacceptabel. Veel van die jongens wil ik best wat door de vingers zien maar Duarte.... samen met Sana bij het oud vuil.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:52 schreef Eide het volgende:
Menig en Kishna hebben het excuus van de jeugd. Duarte heeft 153 profwedstrijden op z'n naam en was een dragende speler. Dan zo rond dwalen tegen amateurs is onacceptabel. Veel van die jongens wil ik best wat door de vingers zien maar Duarte.... samen met Sana bij het oud vuil.
Ik heb niet alles gezien maar dat ben ik dan wel met je eens...gebeurt niet vaak ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oja, des te meer reden om jezelf te bewijzen toch. Dat je soms gas terug neemt oke, maar gewoon niet willen en in 81 minuten tegen een club van 4 niveaus lager 3 kansjes gecreëerd.
Je hebt ook supporters. Al zitten ze thuis. Het is elke week een schande
Ik vind het helemaal niet zo slecht wat Ajax laat zien.

Afgelopen weekend was een prima wedstrijd van Ajax, misschien niet 90 minuten erg goed, maar wel prima en zeker een stuk beter dan een aantal weken terug..
remco k
 remco k - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Prima en die zijn belangrijker en voor altijd. Spelers vullen hun zakken en zijn weg. Wij zijn voor altijd
De club is voor altijd, supporters heb je in alle vormen en maten, de succes supporters ( die heb je dus niet altijd) de echte supporters in alle vormen, maar ook gewoon de liefhebbers..

En die kan je nu eenmaal niet altijd allemaal tevreden houden..

Spelers bij Ajax zijn er niet om hun zakken te vullen, 9 van die tien jongens konden namelijk allemaal op jongere leeftijd naar de grotere competities voor flinke contracten..

Daarnaast is Ajax voor de meesten slechts een tussenstop en dat is volkomen terecht, we zijn in Europa slechts een middenmotor..
remco k
 remco k - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar dat je elke week weer een reden hebt joh, je mag wel wat van een club als Ajax verwachten
Ik heb prima dingen gezien van Ajax, ook dit seizoen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo slecht wat Ajax laat zien.

Afgelopen weekend was een prima wedstrijd van Ajax, misschien niet 90 minuten erg goed, maar wel prima en zeker een stuk beter dan een aantal weken terug..
El Classico stond 811 miljoen op het veld.....De Klassieker hoeveel 100 ???
Waar hebben we het over...het is nu eenmaal zo.
Wat ik wil zeggen dat het structueel allemaal minder wordt in Nederland, iedereen kan van iedereen winnen of verliezen
remco k
 remco k - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Ik denk dat Cruijff gelijk heeft..

Voorheen deden we het in de ED met voornamelijk Nederlandse spelers, van de top 3 slaagden vaak gewoon een groot deel van de spelers op Europees topniveau..

Dat dit nu eigenlijk totaal niet meer lukt heeft naar mijn idee niet zoveel met geld te maken, maar veel meer met een slechte opleiding..

Dat de clubs niet meer kunnen aanhaken heeft daar uiteraard wel mee te maken.. Maar niet het individueel falen van spelers..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:31 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat Cruijff gelijk heeft..

Voorheen deden we het in de ED met voornamelijk Nederlandse spelers, van de top 3 slaagden vaak gewoon een groot deel van de spelers op Europees topniveau..

Dat dit nu eigenlijk totaal niet meer lukt heeft naar mijn idee niet zoveel met geld te maken, maar veel meer met een slechte opleiding..

Dat de clubs niet meer kunnen aanhaken heeft daar uiteraard wel mee te maken.. Maar niet het individueel falen van spelers..
Juist wel....en dan ben ik het met van Hooydonk eens, fysiek komen ze allemaal veels tekort....alles op techniek en/of tactiek, maar worden bv door jong portugal fysiek van de mat gespeeld
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:36   quote  deeplink  
.....Oja en mentaal
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Klopt, Nenam.
Gullit gaf het ook aan.
En veel maar hopen op de talenten!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Volgens mij zijn ze bij barca ook niet fysiek.
Dus dat is het niet.
Je moet gewoon beter voetballen wil je uit de duels blijven.

Vandaag hebben we gewoon gezien dat dit niet bijzonder veel goeie spelers achter zitten.

Terwijl de mensen die dan weer daar achter zitten juist wel weer goed zijn.
Dat de B1 en C1 ook goed zijn.
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens.
niet mee eens Bazoer slecht
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:42 schreef Ztjes het volgende:
Klopt, Nenam.
Gullit gaf het ook aan.
En veel maar hopen op de talenten!!!!
Jij bent een tijdje weggeweest en moest je weer ff plaatsen.....levens ervaring en gogme, nu weet ik het weer ;-)
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Het was gewoon een verplicht potje en het is duidelijk dat de Boer het goed ziet want van jong Ajax zie ik er weinig die in aanmerking komen voor het eerste, behalve Menig die heeft een paar goede akties laten zien en Milik deed zijn beste het verschil van mentaliteit oostblokker keihard werken ook tegen amateurs, en ja en da Kishna is nog ver van zijn topvorm.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:54   quote  deeplink  
We hebben gewonnen en geen schade opgelopen met blessures en daarnaast nog een groep spelers rust kunnen geven! Wat wil je als supporter nou nog meer???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:50 schreef nora het volgende:
Het was gewoon een verplicht potje en het is duidelijk dat de Boer het goed ziet want van jong Ajax zie ik er weinig die in aanmerking komen voor het eerste, behalve Menig die heeft een paar goede akties laten zien en Milik deed zijn beste het verschil van mentaliteit oostblokker keihard werken ook tegen amateurs, en ja en da Kishna is nog ver van zijn topvorm.
Wel grappig alle meningen...ik vind Menig een hardloper met oogkleppen een Bojan type, en Kishna tsja...laat maar
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Ja maar ik vind Bojan ook een prima voetballer dus zo gek is het niet, kijk maar even terug een paar prima akties van Menig waarin hij vier man neemt kwam jammer genoeg geen doelpunt uit, en hij had ook nog de voorzet op Milik de 0-2 en een prima schot net naast de paal, ik heb van die andere buitenspeler Kishna niks terug kunnen vinden wat oke was.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 23:36 schreef nora het volgende:
Ja maar ik vind Bojan ook een prima voetballer dus zo gek is het niet, kijk maar even terug een paar prima akties van Menig waarin hij vier man neemt kwam jammer genoeg geen doelpunt uit, en hij had ook nog de voorzet op Milik de 0-2 en een prima schot net naast de paal, ik heb van die andere buitenspeler Kishna niks terug kunnen vinden wat oke was.
Hehehehehe sorry Nora, hij neemt 4 man klinkt raar ouwe ;-)....maar na de derde had hij hem af moeten spelen, misschien na de 2de al...kolere wat klinkt dit ranzig

Ik bedoel hij blijft zich vastlopen zonder te kijken wie er vrij staat.
Iedereen heeft het over vorm dippen (Kishna) maar hoe komt dat dan....daar hoor ik nooit iemand over
Loetje
 Loetje - woensdag 29 oktober 2014 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo slecht wat Ajax laat zien.

Afgelopen weekend was een prima wedstrijd van Ajax, misschien niet 90 minuten erg goed, maar wel prima en zeker een stuk beter dan een aantal weken terug..
Inderdaad. 20 minuten voetbal en verder was er eindelijk strijd. Iets wat ik vanaf Ajax - Barcelona vorig jaar zelden nog gezien heb
Loetje
 Loetje - woensdag 29 oktober 2014 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

De club is voor altijd, supporters heb je in alle vormen en maten, de succes supporters ( die heb je dus niet altijd) de echte supporters in alle vormen, maar ook gewoon de liefhebbers..

En die kan je nu eenmaal niet altijd allemaal tevreden houden..

Spelers bij Ajax zijn er niet om hun zakken te vullen, 9 van die tien jongens konden namelijk allemaal op jongere leeftijd naar de grotere competities voor flinke contracten..

Daarnaast is Ajax voor de meesten slechts een tussenstop en dat is volkomen terecht, we zijn in Europa slechts een middenmotor..
Ik denk (en dat durf ik van mezelf te zeggen) dat iedereen hier een echte supporter is. Ik ben alleen kritisch. Het spel is toch gewoon zelden goed en het is toch continu tikkie terug of niet?
Daarbij, zodra de tegenstander druk zet zijn we vaak nergens meer.

Laat ik het anders zeggen, weet niet of jij werkt? Maar als jij wekenlang niet presteert op je werk, wat gaat je baas dan normaal gesproken doen?
De club is voor altijd en de echte supporter ook. Spelers niet
Loetje
 Loetje - woensdag 29 oktober 2014 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb prima dingen gezien van Ajax, ook dit seizoen..
Mag. Als jij hier al mee kan leven.... Ik niet
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 oktober 2014 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 23:36 schreef nora het volgende:
Ja maar ik vind Bojan ook een prima voetballer dus zo gek is het niet, kijk maar even terug een paar prima akties van Menig waarin hij vier man neemt kwam jammer genoeg geen doelpunt uit, en hij had ook nog de voorzet op Milik de 0-2 en een prima schot net naast de paal, ik heb van die andere buitenspeler Kishna niks terug kunnen vinden wat oke was.
Inderdaad vond Menig nog wel gaan wat ik hierboven eerder aangaf.
Ook gaf ik aan dat ik Khisna overschat vind die heeft namelijk weer niks laten zien
komt nog geen amateur voorbij..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 oktober 2014 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 01:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk (en dat durf ik van mezelf te zeggen) dat iedereen hier een echte supporter is. Ik ben alleen kritisch. Het spel is toch gewoon zelden goed en het is toch continu tikkie terug of niet?
Daarbij, zodra de tegenstander druk zet zijn we vaak nergens meer.

Laat ik het anders zeggen, weet niet of jij werkt? Maar als jij wekenlang niet presteert op je werk, wat gaat je baas dan normaal gesproken doen?
De club is voor altijd en de echte supporter ook. Spelers niet
We weten allemaal dat onze selectie helemaal niet zo sterk is als er
door Overmars geroepen werd. We missen gewoon net dat beetje extra..
Dat beetje extra is kwaliteit, Power ect. Ect.
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
.....Oja en mentaal
Dat zeg ik toch. De opleiding in Nederland is helemaal niet goed genoeg meer. Met name de laatste stap woedt gewoon niet meer gezet
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 01:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk (en dat durf ik van mezelf te zeggen) dat iedereen hier een echte supporter is. Ik ben alleen kritisch. Het spel is toch gewoon zelden goed en het is toch continu tikkie terug of niet?
Daarbij, zodra de tegenstander druk zet zijn we vaak nergens meer.

Laat ik het anders zeggen, weet niet of jij werkt? Maar als jij wekenlang niet presteert op je werk, wat gaat je baas dan normaal gesproken doen?
De club is voor altijd en de echte supporter ook. Spelers niet
Een goede baas zal in gesprek met je blijven en samen proberen met de rest van de mensen ervoor zorgen dat iedereen . Op ten duur weer beter gaat presteren .

Een leidinggevende die iemand er naar een paar slechte weken uit gooit is de naam manager niet waard .
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 01:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag. Als jij hier al mee kan leven.... Ik niet
Dan heb ik medelijden met je . Er niet mee kunne leven . Je zegt nogal wat .
Ztjes
 Ztjes - woensdag 29 oktober 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. De opleiding in Nederland is helemaal niet goed genoeg meer. Met name de laatste stap woedt gewoon niet meer gezet
Remco, ik vind je verandering frappant. Elke keer gaf ik aan, dat onze jeugdige talenten niet goed genoeg zijn, omdat ze een aantal aspecten (fysiek en mentaliteit) van het huidige voetbal missen. Mijn voorgestelde aankopen met wel die kwaliteiten, die ik bewust uit bijv. Zuid-Amerikaanse landen selecteerde, werd om gelachen, alleen nu de zogenaamde experts en de KNVB dit langzamerhand gaan erkennen, ga jij ook hierin mee. En het fysiek en mentaliteit is niet de laatste stap, maar men moet door de gehele jeugdopleiding mee bezig zijn. Ook bij Milik zie je dit terug, misschien niet de technisch begaafdste, maar gaat voor elke bal en staat meestal wel op de goede positie voor een spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2014 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 oktober 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Daarom wilde ik Kostic ook graag bij ons zien..
Fysiek sterk goede actie harde werker.

Toornstra is ook wel zo een type verder zie je er vrij weinig rondlopen in
de eredivisie.

Op de Cvm weinig echte bikkelaars (clasie? Guardado?)

Centrale verdedigers zijn ook te slap

De Hollandse school is denk ik te lief maar dat komt ook voort uit de maatschappij
en de Hollandse mentaliteit. Wij hoeven niet letterlijk te overleven op straat..
Als ik dan naar bv Khisna kijk zie ik niet iemand die tot het uiterste gaat
Ztjes
 Ztjes - woensdag 29 oktober 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij bent een tijdje weggeweest en moest je weer ff plaatsen.....levens ervaring en gogme, nu weet ik het weer ;-)
Nenam, Soms hebben familieomstandigheden prioriteit.
Pietje
 Pietje - woensdag 29 oktober 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:43 schreef Eide het volgende:
Het manco is dat niemand het spel weet te versnellen. V.d. Hoorn probeert dat af en toe met die diepe pass van hem maar als ik dan Duarte zie sjokken met die bal of Denswil weer 5 contacten zie maken voordat die bal rond gaat... Het is ongeïnspireerd, traag en ideeënloos.

Vooral Duarte is mij ontzettend tegen gevallen.
De spijker op z'n kop, Eide! Duarte is wat mij betreft nu definitief door de mand gevallen. Hij komt duidelijk te kort.
Eigenlijk vond ik Ajax in z'n geheel erg tegenvallen: veel te plichtmatig en inderdaad, zoals jij schreef, ideeënloos. Waarschijnlijk had dat ook wel te maken met onderschatting. Voor een antal reserves was dit DE mogelijkheid om op te vallen. En dat deden ze dan ook, maar wel in negatieve zin. Het resultaat (0-4) is redelijk, maar daar hebben we dan ook alles mee gezegd. Wel ben ik blij met het scorend vermogen van Milik. Ik hoop dat de Boer hem nu eens een aantal wedstrijden laat staan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 oktober 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 13:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

De spijker op z'n kop, Eide! Duarte is wat mij betreft nu definitief door de mand gevallen. Hij komt duidelijk te kort.
Eigenlijk vond ik Ajax in z'n geheel erg tegenvallen: veel te plichtmatig en inderdaad, zoals jij schreef, ideeënloos. Waarschijnlijk had dat ook wel te maken met onderschatting. Voor een antal reserves was dit DE mogelijkheid om op te vallen. En dat deden ze dan ook, maar wel in negatieve zin. Het resultaat (0-4) is redelijk, maar daar hebben we dan ook alles mee gezegd. Wel ben ik blij met het scorend vermogen van Milik. Ik hoop dat de Boer hem nu eens een aantal wedstrijden laat staan.
Pietje, had jij anders verwacht! Er zijn een aantal dingen veel belangrijker zulke wedstrijden! Dat is blessurevrij de wedstrijd doorkomen, geen gele of rode kaart pakken, winnen en je rust pakken. Ajax heeft tijdens deze wedstrijd aan alle voorwaarden voldaan! Er komen vele malen belangrijkere wedstrijden dan een bekerdueletje tegen Urk. Kijk maar eens naar omringende landen, er zijn vele clubs die sneuvelen tegen clubs die vele divisies lager spelen. Chelsea had het bijvoorbeeld ook lastig tegen een club uit de second division en in Duitsland sneuvelden ook clubs uit de Bundesliga die struikelden over clubs uit de 2e Bundesliga of Region Liga!
Pietje
 Pietje - woensdag 29 oktober 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 13:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pietje, had jij anders verwacht! Er zijn een aantal dingen veel belangrijker zulke wedstrijden! Dat is blessurevrij de wedstrijd doorkomen, geen gele of rode kaart pakken, winnen en je rust pakken. Ajax heeft tijdens deze wedstrijd aan alle voorwaarden voldaan! Er komen vele malen belangrijkere wedstrijden dan een bekerdueletje tegen Urk. Kijk maar eens naar omringende landen, er zijn vele clubs die sneuvelen tegen clubs die vele divisies lager spelen. Chelsea had het bijvoorbeeld ook lastig tegen een club uit de second division en in Duitsland sneuvelden ook clubs uit de Bundesliga die struikelden over clubs uit de 2e Bundesliga of Region Liga!
Natuurlijk heb je gelijk. Maar als supporter hoop je toch op een sprankelende wedstrijd. Wat ik echter niet begrijp is het feit, dat een aantal reservespelers de kans kregen om zich te laten zien aan de coach (en de supporters). Dat soort spelers hadden moeten laten zien, dat zij Ajax-waardig zijn. Dat was mijn punt. Natuurlijk ben ik blij met de overwinning op zich, dat we de "nul" hebben gehouden (met dank aan doelman Boer) en dat Ajax zonder blessures uit de wedstrijd is gekomen. En wanneer Ajax dit soort wedstrijden niet helemaal serieus neemt, dan moeten ze ook wat aan de hoge prijzen doen (bij thuiswedstrijden, dat was gisteren uiteraard niet van toepassing). Ik heb inderdaad gezien, dat Hertha BSC en Hannover 96 uitgeschakeld zijn tegen mindere goden. Maar toch...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 oktober 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 13:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je gelijk. Maar als supporter hoop je toch op een sprankelende wedstrijd. Wat ik echter niet begrijp is het feit, dat een aantal reservespelers de kans kregen om zich te laten zien aan de coach (en de supporters). Dat soort spelers hadden moeten laten zien, dat zij Ajax-waardig zijn. Dat was mijn punt. Natuurlijk ben ik blij met de overwinning op zich, dat we de "nul" hebben gehouden (met dank aan doelman Boer) en dat Ajax zonder blessures uit de wedstrijd is gekomen. En wanneer Ajax dit soort wedstrijden niet helemaal serieus neemt, dan moeten ze ook wat aan de hoge prijzen doen (bij thuiswedstrijden, dat was gisteren uiteraard niet van toepassing). Ik heb inderdaad gezien, dat Hertha BSC en Hannover 96 uitgeschakeld zijn tegen mindere goden. Maar toch...
Misschien is ons verwachtingspatroon dan gewoon veel te hoog. Ik had namelijk helemaal geen verwachtingen bij deze wedstrijd. Wist natuurlijk wel dat Ajax zou winnen, maar had zeker niet verwacht dat het hoger zou worden dan 5 of 6 tegen 0.

Natuurlijk hadden de reservespelers de kans om zich te bewijzen, maar ook voor hen spelen er andere belangen. Wanneer ze in dit soort duels geblesseerd raken hebben ze voor niets hun stinkende best gedaan.

De toegangsprijzen voor dit soort duels zouden al bijzonder laag zijn en ik kan je vertellen dan, wanneer Ajax dit duel in de ArenA had gespeeld, de toegangsprijzen niet hoger zouden zijn dan 5 tot 10 euro.
Pietje
 Pietje - woensdag 29 oktober 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 14:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien is ons verwachtingspatroon dan gewoon veel te hoog. Ik had namelijk helemaal geen verwachtingen bij deze wedstrijd. Wist natuurlijk wel dat Ajax zou winnen, maar had zeker niet verwacht dat het hoger zou worden dan 5 of 6 tegen 0.

Natuurlijk hadden de reservespelers de kans om zich te bewijzen, maar ook voor hen spelen er andere belangen. Wanneer ze in dit soort duels geblesseerd raken hebben ze voor niets hun stinkende best gedaan.

De toegangsprijzen voor dit soort duels zouden al bijzonder laag zijn en ik kan je vertellen dan, wanneer Ajax dit duel in de ArenA had gespeeld, de toegangsprijzen niet hoger zouden zijn dan 5 tot 10 euro.
Het zal beslist te maken hebben met mijn verwachtingspatroon. Juist tegen amateurploegen kan Ajax wat laten zien, om het publiek te vermaken. Maar goed, we zijn door naar de volgende ronde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 oktober 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het zal beslist te maken hebben met mijn verwachtingspatroon. Juist tegen amateurploegen kan Ajax wat laten zien, om het publiek te vermaken. Maar goed, we zijn door naar de volgende ronde.
En dat is het belangrijkste!!! Rotjeknor komt alweer in zicht! ;-)

Maar juist tegen amateurploegen kan je lelijke blessures oplopen! ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 29 oktober 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 14:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat is het belangrijkste!!! Rotjeknor komt alweer in zicht! ;-)

Maar juist tegen amateurploegen kan je lelijke blessures oplopen! ;-)
Feyenoord (met Vermeer... oei, oei wat zal hij bang zijn!!!) is toch pas in januari volgend jaar?
Loetje
 Loetje - woensdag 29 oktober 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 10:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Een goede baas zal in gesprek met je blijven en samen proberen met de rest van de mensen ervoor zorgen dat iedereen . Op ten duur weer beter gaat presteren .

Een leidinggevende die iemand er naar een paar slechte weken uit gooit is de naam manager niet waard .
En dit gaat over een paar jaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SV Urk - AFC Ajax (KNVB Beker: dinsdag 28 oktober 2014, 18:30): 0 - 4









0.0177090