BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SV Urk - AFC Ajax (KNVB Beker: dinsdag 28 oktober 2014, 18:30): 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 30 oktober 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook toen was het een utopie dat het nog zou gebeuren he. Ik weet nog goed dat ik het er met mn vader over had dat het voetbal aan het veranderen was. dat zag je aan een van Basten die wegging een Bergkamp die wegging met Jonk, dingen die in de begin jaren 80 volgens mn vader ondenkbaar waren..

Overigens speelden we afgelopen jaar ook magistraal tegen Barca. Alleen telt dat niet omdat we niet door komen....

Ik denk oprecht dat er weer een tijd komt dat we wel gaan meedoen, ook de financiele crisis was volgens velen ondenkbaar..
Ik ben ook van mening, dat veel te veel jonge spelers, met één of twee jaar ED ervaring al voor het grote geld bij een buitenlandse club kiezen. Meestal zijn zij al heel snel bankzitters daar. Voor hun ontwikkeling zou het veel beter zijn, om veel langer bij hun club te blijven, ervaring opdoen, sterker worden, slimmer worden. Laat staan dat het begrip "clubliefde" nog bestaat.

Ook ik ben er van overtuigd, dat Ajax over een paar jaar (mits spelers langer bij Ajax blijven) weer Europees gaat meedoen. Daarbij zeg ik niet, dat zij "even" de CL gaan winnen, maar wel dat zij minimaal de poulefase kunnen overleven en de kwartfinales (of meer) kunnen halen.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 oktober 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 17:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet....tijd is geweest
Nee hoor, die tijd gaat voorzichtig weer komen. Geduld hebben en vooral ook hopen, dat spelers wat langer willen blijven. Met dank aan al die geldwolven (de spelersmakelaars...).
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 oktober 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben ook van mening, dat veel te veel jonge spelers, met één of twee jaar ED ervaring al voor het grote geld bij een buitenlandse club kiezen. Meestal zijn zij al heel snel bankzitters daar. Voor hun ontwikkeling zou het veel beter zijn, om veel langer bij hun club te blijven, ervaring opdoen, sterker worden, slimmer worden. Laat staan dat het begrip "clubliefde" nog bestaat.

Ook ik ben er van overtuigd, dat Ajax over een paar jaar (mits spelers langer bij Ajax blijven) weer Europees gaat meedoen. Daarbij zeg ik niet, dat zij "even" de CL gaan winnen, maar wel dat zij minimaal de poulefase kunnen overleven en de kwartfinales (of meer) kunnen halen.
Nec, Roda en Exelsior denken zich ook te kunnen handhaven in de eredivisie tegenover de grote drie....diezelfde grote drie denken zich ook te kunnen handhaven europees.....in beide gevallen nekt het geld ze....je kan niet tegen de top 10 op die een budget van 300 miljoen of meer hebben.....en dan heb ik het niet eens over de corruptie van de UEFA en FIFA
Pietje
 Pietje - donderdag 30 oktober 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nec, Roda en Exelsior denken zich ook te kunnen handhaven in de eredivisie tegenover de grote drie....diezelfde grote drie denken zich ook te kunnen handhaven europees.....in beide gevallen nekt het geld ze....je kan niet tegen de top 10 op die een budget van 300 miljoen of meer hebben.....en dan heb ik het niet eens over de corruptie van de UEFA en FIFA
Dat laatste is zeker waar. Maar ik ben er heilig van overtuigd, net als Remco, dat Ajax veel "jeugd-potentie" heeft, die het verschil kunnen gaan maken, met de juiste training en begeleiding. Mits deze spelers bereid zijn in zichzelf te investeren en vooral niet te vroeg naar het buitenland zullen vertrekken. Als die aanstormende spelers zich blijven onwikkelen bij Ajax, dan denk ik serieus dat ons nog zeer mooie dingen staan te gebeuren. Dat is geen hoop tegen beter weten in. Dat is mijn verwachting.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 oktober 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker waar. Maar ik ben er heilig van overtuigd, net als Remco, dat Ajax veel "jeugd-potentie" heeft, die het verschil kunnen gaan maken, met de juiste training en begeleiding. Mits deze spelers bereid zijn in zichzelf te investeren en vooral niet te vroeg naar het buitenland zullen vertrekken. Als die aanstormende spelers zich blijven onwikkelen bij Ajax, dan denk ik serieus dat ons nog zeer mooie dingen staan te gebeuren. Dat is geen hoop tegen beter weten in. Dat is mijn verwachting.
Je geeft zelf het antwoord al.....ze kunnen die spelers niet vasthouden, en dan kom ik toch weer op het geld, voor 3 ton meer gaan ze naar het buitenland, onbezonnen jeugd kan je niet vasthouden, ouwe dakken als jij en ik hebben wel het vermogen om na te denken, zij zien alleen hun bankrekening en hun wagenpark met een bloed mooi wijf.
Zo is de jeugd tegenwoordig, ik heb er zelf 1 hier rondlopen....hebben hebben hebben
Pietje
 Pietje - donderdag 30 oktober 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je geeft zelf het antwoord al.....ze kunnen die spelers niet vasthouden, en dan kom ik toch weer op het geld, voor 3 ton meer gaan ze naar het buitenland, onbezonnen jeugd kan je niet vasthouden, ouwe dakken als jij en ik hebben wel het vermogen om na te denken, zij zien alleen hun bankrekening en hun wagenpark met een bloed mooi wijf.
Zo is de jeugd tegenwoordig, ik heb er zelf 1 hier rondlopen....hebben hebben hebben
Dat is dan een mooie uitdaging voor de technische leiding en TH om die jongens, die een absolute meerwaarde beloven te zijn, wel proberen te houden. Die verrekte zaakwaarnemers zouden verboden moeten zijn in Amsterdam. Om er zelf financieel beter van te worden, brengen zij het hoofd op hol van die jonge spelers.
Mijn kinderen zijn gelukkig minder hebberig, maar die zijn natuurlijk alweer wat ouder (en verstandiger??).
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 oktober 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is dan een mooie uitdaging voor de technische leiding en TH om die jongens, die een absolute meerwaarde beloven te zijn, wel proberen te houden. Die verrekte zaakwaarnemers zouden verboden moeten zijn in Amsterdam. Om er zelf financieel beter van te worden, brengen zij het hoofd op hol van die jonge spelers.
Mijn kinderen zijn gelukkig minder hebberig, maar die zijn natuurlijk alweer wat ouder (en verstandiger??).
Kijk in wat voor een auto's die gasten rijden, ik gun het ze van harte hoor daar gaat het ook niet om.....maar probeer die verleiding maar eens te weerstaan.
Jeroen hier heeft een samsung s4 en een s5 en betaald de schellen van ze reet aan die dingen...hij had die S4 al maar wilde perse die S5 en zit nu met 2 abbonementen, ondanks mijn waarschuwingen.
Kan je nagaan als je 4 ton of meer per jaar verdient op die leeftijd....het hek is van de dam
remco k
 remco k - donderdag 30 oktober 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 17:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet....tijd is geweest
Over 100 jaar bestaat de wereld ook nog steeds he..
remco k
 remco k - donderdag 30 oktober 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Andersen is een van de weinige die wekelijks goed speelt. De Boer is gecharmeerd van hem dus die zal er niet uitgaan.
Serero heeft een geweldige handelingssnelheid maar komt voor mij te kort om Ajax naar een hoger plan te spelen
Ik heb sterk het vermoeden dat Serero op CVm ons nog weleens kon gaan verassen ondanks dat ik er op voorhand totaal geen goed gevoel over had..
remco k
 remco k - donderdag 30 oktober 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegenwoordig ook af en toe bij aankopen. Niks mis mee toch?
Zeker niks mis mee, maar het moet wel bij een speler passen, en cvm past echt niet bij Sinkgraven naar mijn mening..
remco k
 remco k - donderdag 30 oktober 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nec, Roda en Exelsior denken zich ook te kunnen handhaven in de eredivisie tegenover de grote drie....diezelfde grote drie denken zich ook te kunnen handhaven europees.....in beide gevallen nekt het geld ze....je kan niet tegen de top 10 op die een budget van 300 miljoen of meer hebben.....en dan heb ik het niet eens over de corruptie van de UEFA en FIFA
Dat verschil in budgetten was vroeger ook al zo.. De kleine clubs gaan zich vanzelf verenigen tegen de grote clubs.. Ik weet niet wanneer, maar als dit zo doorgaat, zal het ooit gebeuren..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 oktober 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Over 100 jaar bestaat de wereld ook nog steeds he..
Moet je Obomba en Rutte vragen, of die mafketels in het midden oosten
Eide
 Eide - donderdag 30 oktober 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Oh, de wereld bestaat wel hoor. Mensen? Waarschijnlijk ook wel maar garantie tot aan de deur.
nora
 nora - donderdag 30 oktober 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker waar. Maar ik ben er heilig van overtuigd, net als Remco, dat Ajax veel "jeugd-potentie" heeft, die het verschil kunnen gaan maken, met de juiste training en begeleiding. Mits deze spelers bereid zijn in zichzelf te investeren en vooral niet te vroeg naar het buitenland zullen vertrekken. Als die aanstormende spelers zich blijven onwikkelen bij Ajax, dan denk ik serieus dat ons nog zeer mooie dingen staan te gebeuren. Dat is geen hoop tegen beter weten in. Dat is mijn verwachting.
Dromen Piet deze jeugd als die in de media belangstelling staan en City -Chelsey of Manchester of noem maar op voor de deur staan met dikke banen voor de familie en dikke bankrekening voor het jongetje dan gaan er 8 van de 10 voor de bijl dus bij de top 8 van Europa kom je voorlopig niet al heb je nog zo,n goede jeugd ze worden weg gekocht daar helpt geen begeleiding tegen helaas.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 oktober 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:20 schreef Eide het volgende:
Oh, de wereld bestaat wel hoor. Mensen? Waarschijnlijk ook wel maar garantie tot aan de deur.
....en geen stap verder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 oktober 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:46 schreef nora het volgende:

[..]

Dromen Piet deze jeugd als die in de media belangstelling staan en City -Chelsey of Manchester of noem maar op voor de deur staan met dikke banen voor de familie en dikke bankrekening voor het jongetje dan gaan er 8 van de 10 voor de bijl dus bij de top 8 van Europa kom je voorlopig niet al heb je nog zo,n goede jeugd ze worden weg gekocht daar helpt geen begeleiding tegen helaas.
Realist ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 30 oktober 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker niks mis mee, maar het moet wel bij een speler passen, en cvm past echt niet bij Sinkgraven naar mijn mening..
Dat mag. Alleen is de nummer 6 bij Ajax totaal anders dan bij welke club dan ook.
De dingen die je daar moet kunnen beheerst hij wel.
Loetje
 Loetje - donderdag 30 oktober 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb sterk het vermoeden dat Serero op CVm ons nog weleens kon gaan verassen ondanks dat ik er op voorhand totaal geen goed gevoel over had..
Maar denk je dat hij straks daar ook in de grote wedstrijden kan spelen? Dat betwijfel ik dus heel erg.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 oktober 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 23:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar denk je dat hij straks daar ook in de grote wedstrijden kan spelen? Dat betwijfel ik dus heel erg.
Twijfel is iets wat in jezelf zit.....nooit bij de ander of een situatie
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 oktober 2014 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 23:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Twijfel is iets wat in jezelf zit.....nooit bij de ander of een situatie
Weet er alles van
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:46 schreef nora het volgende:

[..]

Dromen Piet deze jeugd als die in de media belangstelling staan en City -Chelsey of Manchester of noem maar op voor de deur staan met dikke banen voor de familie en dikke bankrekening voor het jongetje dan gaan er 8 van de 10 voor de bijl dus bij de top 8 van Europa kom je voorlopig niet al heb je nog zo,n goede jeugd ze worden weg gekocht daar helpt geen begeleiding tegen helaas.
En dan komen ze, althans de meesten, er achter, al vrij snel, dat ze op de reservebank (of erger, op de tribune) terecht komen... Tel uit hun winst: geen uitzicht meer op het Nederlands Elftal, waarna ze proberen zich aan een mindere club te laten verhuren. Er zijn legio voorbeelden van. Die jonge gassies kun je het misschien niet zo kwalijk nemen, maar hun zaakwaarnemers des te meer! Als ik in de UEFA en/of FIFA zitting zou hebben, dan zou ik het verbieden om vóór een bepaalde leeftijd naar een buitenlandse club te verkassen en vóór een bepaalde leeftijd mogen ze geen zaakwaarnemer hebben, maar dienen hun belangen behartigd te worden door hun vader/moeder of voogd, die het toch beter met die speler (hun eigen zoon) voor hebben, dan een commerciële zaakwaarnemer.
remco k
 remco k - vrijdag 31 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 23:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat mag. Alleen is de nummer 6 bij Ajax totaal anders dan bij welke club dan ook.
De dingen die je daar moet kunnen beheerst hij wel.
Ik beschreef juist de 6 zoals die bij ons moet spelen, hij zou heel misschien naast een controleur kunnen spelen met een 10 daarvoor, maar zelfs dan zou die nog eerder in aanmerking komen voor de 10 positie, verdedigen hoort namelijk ook bij die positie, en daar vind ik hem totaal ongeschikt in..

Maar goed, we hebben beiden onze mening, ik denk alleen niet dat de Boer hem voor de 6 positie zou willen halen..

Sterker nog, met de positieve ontwikkeling van Andersen betwijfel ik of ie uberhaubt gehaald moet worden..
remco k
 remco k - vrijdag 31 oktober 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 23:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar denk je dat hij straks daar ook in de grote wedstrijden kan spelen? Dat betwijfel ik dus heel erg.
Dat weet ik dus niet, fysiek is ie er fel genoeg voor, of dat voldoende is weet ik niet...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 oktober 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Een spanjaard volgt zijn eigen competitie, de Italiaanse en engelse en duitse, maar geen eredivisie.
Een italiaan volgt zijn eigen competitie, de spaanse en engelse en duitse, maar geen eredivisie.
Een Engelsman volgt zijn eigen competitie, de spaanse en Italiaanse en duitse, maar geen eredivisie.
Een duitser volgt zijn eigen competitie, de spaanse en engelse en Italiaanse, maar geen eredivisie.

Wat doet een nederlander, die volgt de eredivisie om het vervolgens af te kunnen zeiken omdat engeland, italie, spanje en duitsland het zo geweldig doen allemaal.

Ik ben vanavond gestopt met voetbal international te kijken....ik wordt schijt ziek van zo'n van der Gijp die zich onder tafel aftrekkend zit te orakelen over Messi en Neymar enz...en niet alleen van der Gijp, het barst van die bufnukkels.... zogenaamde analisten, ga lekker in spanje wonen...droeftoeters.

Ajax is mijn club, zal nooit een Barcelona worden....SOIT
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 31 oktober 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Een spanjaard volgt zijn eigen competitie, de Italiaanse en engelse en duitse, maar geen eredivisie.
Een italiaan volgt zijn eigen competitie, de spaanse en engelse en duitse, maar geen eredivisie.
Een Engelsman volgt zijn eigen competitie, de spaanse en Italiaanse en duitse, maar geen eredivisie.
Een duitser volgt zijn eigen competitie, de spaanse en engelse en Italiaanse, maar geen eredivisie.

Wat doet een nederlander, die volgt de eredivisie om het vervolgens af te kunnen zeiken omdat engeland, italie, spanje en duitsland het zo geweldig doen allemaal.

Ik ben vanavond gestopt met voetbal international te kijken....ik wordt schijt ziek van zo'n van der Gijp die zich onder tafel aftrekkend zit te orakelen over Messi en Neymar enz...en niet alleen van der Gijp, het barst van die bufnukkels.... zogenaamde analisten, ga lekker in spanje wonen...droeftoeters.

Ajax is mijn club, zal nooit een Barcelona worden....SOIT
Ajax is jouw club, maar dat is logisch hè....... (ook de mijne hoor;-))
Er is maar 1 club.......

WZAWZDB

***+3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 oktober 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet, fysiek is ie er fel genoeg voor, of dat voldoende is weet ik niet...
Daarom denk ik van niet. Ook zijn passing is heel onzuiver
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 oktober 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Een spanjaard volgt zijn eigen competitie, de Italiaanse en engelse en duitse, maar geen eredivisie.
Een italiaan volgt zijn eigen competitie, de spaanse en engelse en duitse, maar geen eredivisie.
Een Engelsman volgt zijn eigen competitie, de spaanse en Italiaanse en duitse, maar geen eredivisie.
Een duitser volgt zijn eigen competitie, de spaanse en engelse en Italiaanse, maar geen eredivisie.

Wat doet een nederlander, die volgt de eredivisie om het vervolgens af te kunnen zeiken omdat engeland, italie, spanje en duitsland het zo geweldig doen allemaal.

Ik ben vanavond gestopt met voetbal international te kijken....ik wordt schijt ziek van zo'n van der Gijp die zich onder tafel aftrekkend zit te orakelen over Messi en Neymar enz...en niet alleen van der Gijp, het barst van die bufnukkels.... zogenaamde analisten, ga lekker in spanje wonen...droeftoeters.

Ajax is mijn club, zal nooit een Barcelona worden....SOIT
Zo is het helemaal!!!!
Eide
 Eide - zaterdag 01 november 2014 - 07:03   quote  deeplink  
Overigens wordt de Eredivisie tegenwoordig live uitgezonden in Engeland door Fox en dat schijnt zeer behoorlijk te lopen.
remco k
 remco k - zaterdag 01 november 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Een spanjaard volgt zijn eigen competitie, de Italiaanse en engelse en duitse, maar geen eredivisie.
Een italiaan volgt zijn eigen competitie, de spaanse en engelse en duitse, maar geen eredivisie.
Een Engelsman volgt zijn eigen competitie, de spaanse en Italiaanse en duitse, maar geen eredivisie.
Een duitser volgt zijn eigen competitie, de spaanse en engelse en Italiaanse, maar geen eredivisie.

Wat doet een nederlander, die volgt de eredivisie om het vervolgens af te kunnen zeiken omdat engeland, italie, spanje en duitsland het zo geweldig doen allemaal.

Ik ben vanavond gestopt met voetbal international te kijken....ik wordt schijt ziek van zo'n van der Gijp die zich onder tafel aftrekkend zit te orakelen over Messi en Neymar enz...en niet alleen van der Gijp, het barst van die bufnukkels.... zogenaamde analisten, ga lekker in spanje wonen...droeftoeters.

Ajax is mijn club, zal nooit een Barcelona worden....SOIT
Wat is er mis met genieten van het goede voetbal dat er te zien is op de wereld???

Die programma's kijk ik al niet eens meer of bij hele hoge uitzondering als er een interessante gast zit, en aangezien dat zelden of nooit meer gebeurt kijk ik niet..

Ik kijk voetbal om het voetbal, niet om wat een ander daarvan vind.. En ik vind Messi de allerbest ooit op deze planeet, ook niet omdat een ander dat vind, maar omdat ik dat vind..

Zo heeft iedereen zijn eigen beweegredenen toch, ik sluit me overigens helemaal aan bij je mening over de analisten..
remco k
 remco k - zaterdag 01 november 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 23:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom denk ik van niet. Ook zijn passing is heel onzuiver
Ik vind zijn passing juist heel zuiver, alleen met heel veel risico, kan hij dat risico verminderen??
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 november 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind zijn passing juist heel zuiver, alleen met heel veel risico, kan hij dat risico verminderen??
Dat bedoel ik dus ook. Zijn handelingssnelheid is nog sneller dan Eriksen maar hij lijd zo ongelooflijk veel balverlies.
Nu doet hij dat al op plekken waar het levensgevaarlijke counters tot gevolgen heeft, op 6 sta je nog dichter bij je eigen goal he. Daar zit mijn angst een beetje. Had best veel van deze jongen verwacht. Mentaliteit is prima.
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 november 2014 - 16:57   quote  deeplink  
En onzuivere passing ligt ook een beetje aan de teamgenoten denk ik Remco.
Niet alles is zijn schuld. Serero wil heel graag vooruit maar niet iedereen anticipeert daarop. Neemt niet weg dat de passing echt veel te onzuiver is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SV Urk - AFC Ajax (KNVB Beker: dinsdag 28 oktober 2014, 18:30): 0 - 4









0.0081770