BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Grand Slam of Darts 2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 november 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Brown heeft wel moeite als de wedstrijd langer duurt
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 november 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Doodzonde voor Keegan Brown.
Dit is puur ervaring in lange wedstrijden.
Had me verheugd op een wedstrijd Van Gerwen - Brown. Lekker tempo.
Maar ook Van Gerwen is er nog niet
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 november 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Of Van Gerwen is vermoeid of hij begint laconiek te worden.

Wat me opvalt is dat er totaal geen beleving is. Het oppeppen zie ik niet.
Huijbrechts gooit ook prima maar Michael is al langer zichzelf niet.

Gooit heel veel scores zonder tripples en ook de momenten waarop hij een pijl op de dubbel krijgt (waar hij normaal zo goed in is) mist hij. Elke leg al snel 100 punten achter. Niveau is zorgwekkend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 05:59   quote  deeplink  
Komend jaar Premier League, zou het graag zo zien,

Raymond Van Barneveld
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Gary Anderson
Adrian Lewis
James Wade

Dat zijn voor mij zekerheidjes

Kim Huybrechts
Peter Wright
Stephen Bunting

Dan heb je sensatie, entertainment en spelers op hoog niveau. Ben alleen bang dat de PDC deze gasten niet allemaal zal kiezen.

Als 10e Mervyn King of Dave Chisnall.

Dan heb je in mijn optiek de sterkste Premier League ooit.

Jullie mening?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 november 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 22:24 schreef Loetje het volgende:
Of Van Gerwen is vermoeid of hij begint laconiek te worden.

Wat me opvalt is dat er totaal geen beleving is. Het oppeppen zie ik niet.
Huijbrechts gooit ook prima maar Michael is al langer zichzelf niet.

Gooit heel veel scores zonder tripples en ook de momenten waarop hij een pijl op de dubbel krijgt (waar hij normaal zo goed in is) mist hij. Elke leg al snel 100 punten achter. Niveau is zorgwekkend.
Tsja, aan de ene kant kan ik me heel goed vinden in je verhaal. Het oppeppen en de beleving lijkt inderdaad minder te zijn dan voorheen. Dat heeft denk ik grotendeels te maken met vermoeidheid. Dat hij minder staat te gooien...tsja, laatste tijd dacht ik van wel, maar gisteren vond ik het toch niet echt slecht. Hij staat gewoon iets van 103 gemiddeld te gooien, terwijl hij heel veel dubbels heeft gemist. Zijn dubbels van gisteren waren wel zorgwekkend. Dat moet echt beter. Hij moet gewoon even ergens een week rust ofzo pakken en dan weer met goed vertrouwen richting het WK gaan. Hij kan beter nu iets laten schieten en shinen op het WK dan andersom.

En verder, Huybrechts stond wel echt geweldig te gooien. Dit heb ik hem nog nooit zien doen en ik moet nog zien dat hij dit volhoudt dit toernooi en/of richting het WK. Huybrechts is goed, maar ik zag hem nog nooit zo goed. Maar we gaan het zien. De finale zal hij denk ik echt niet gaan winnen hier.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 november 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 21:40 schreef Loetje het volgende:
Doodzonde voor Keegan Brown.
Dit is puur ervaring in lange wedstrijden.
Had me verheugd op een wedstrijd Van Gerwen - Brown. Lekker tempo.
Maar ook Van Gerwen is er nog niet
Klopt, maar die Brown is ook wel weer een talentje, hoor. Die stond toch even flink aan de weg te timmeren weer. Leuk om naar te kijken. Hij mist naar mijn idee alleen wat emotie. Aan zijn gezicht zie je niet echt veel, vind ik. Ook niet als hij een dubbel erin gooit ofzo. Zou leuker zijn als dat nog wat meer kwam. Maar goed gooien kan hij zeker.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 november 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 05:59 schreef Loetje het volgende:
Komend jaar Premier League, zou het graag zo zien,

Raymond Van Barneveld
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Gary Anderson
Adrian Lewis
James Wade

Dat zijn voor mij zekerheidjes

Kim Huybrechts
Peter Wright
Stephen Bunting

Dan heb je sensatie, entertainment en spelers op hoog niveau. Ben alleen bang dat de PDC deze gasten niet allemaal zal kiezen.

Als 10e Mervyn King of Dave Chisnall.

Dan heb je in mijn optiek de sterkste Premier League ooit.

Jullie mening?
Waar kan ik tekenen? Die eerste zes lijken me overduidelijk. Huybrechts vind ik een goede optie, maar dan moet hij wel een hoog niveau zien vast te houden tot en met het WK. Want verder vind ik zijn resultaten nog iets te mager misschien voor de Premier League. Hoewel een belg erbij altijd weer leuk is. Wright en Bunting, uitstekend. Zeker Bunting heeft het verdiend met zijn vertoonde spel. Als King zo blijft gooien denk ik dat hij sowieso erbij moet. Dan zou ik eerder de keuze gaan maken tussen Huybrechts en Chisnall.

Overigens denk ik dat de PDC er ook wel weer een Australiër bij wil hebben in de Premier League. Daarom denk ik dat de kans groot is dat Whitlock, ondanks zijn hele magere resultaten van de laatste tijd, er toch weer bij is. Want Nicholson lijkt me ook geen optie.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 14:06 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen? Die eerste zes lijken me overduidelijk. Huybrechts vind ik een goede optie, maar dan moet hij wel een hoog niveau zien vast te houden tot en met het WK. Want verder vind ik zijn resultaten nog iets te mager misschien voor de Premier League. Hoewel een belg erbij altijd weer leuk is. Wright en Bunting, uitstekend. Zeker Bunting heeft het verdiend met zijn vertoonde spel. Als King zo blijft gooien denk ik dat hij sowieso erbij moet. Dan zou ik eerder de keuze gaan maken tussen Huybrechts en Chisnall.

Overigens denk ik dat de PDC er ook wel weer een Australiër bij wil hebben in de Premier League. Daarom denk ik dat de kans groot is dat Whitlock, ondanks zijn hele magere resultaten van de laatste tijd, er toch weer bij is. Want Nicholson lijkt me ook geen optie.
Toch gooit Huybrechts bijna ieder toernooi wel een goede wedstrijd. Whitlock presteert echt waardeloos. Bovendien komen er na dit toernooi nog maar 2 toernooien voor de Premier League. Resultaat nu kan een plaatsing voor de PL betekenen. Sky (die de wildcards geven) lopen best weg met Kim Huybrechts
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 14:03 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, maar die Brown is ook wel weer een talentje, hoor. Die stond toch even flink aan de weg te timmeren weer. Leuk om naar te kijken. Hij mist naar mijn idee alleen wat emotie. Aan zijn gezicht zie je niet echt veel, vind ik. Ook niet als hij een dubbel erin gooit ofzo. Zou leuker zijn als dat nog wat meer kwam. Maar goed gooien kan hij zeker.
Nja wanneer het er om draait juicht ie wel hoor hahaaha.
Lekkere style. Sowieso tonen steeds minder darters emotie.

Zijn nederlaag kwam echt omdat het wedstrijdformat nog te lang was
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 14:01 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, aan de ene kant kan ik me heel goed vinden in je verhaal. Het oppeppen en de beleving lijkt inderdaad minder te zijn dan voorheen. Dat heeft denk ik grotendeels te maken met vermoeidheid. Dat hij minder staat te gooien...tsja, laatste tijd dacht ik van wel, maar gisteren vond ik het toch niet echt slecht. Hij staat gewoon iets van 103 gemiddeld te gooien, terwijl hij heel veel dubbels heeft gemist. Zijn dubbels van gisteren waren wel zorgwekkend. Dat moet echt beter. Hij moet gewoon even ergens een week rust ofzo pakken en dan weer met goed vertrouwen richting het WK gaan. Hij kan beter nu iets laten schieten en shinen op het WK dan andersom.

En verder, Huybrechts stond wel echt geweldig te gooien. Dit heb ik hem nog nooit zien doen en ik moet nog zien dat hij dit volhoudt dit toernooi en/of richting het WK. Huybrechts is goed, maar ik zag hem nog nooit zo goed. Maar we gaan het zien. De finale zal hij denk ik echt niet gaan winnen hier.
Michael is Michael niet. Hij mist al langer veel dubbels.

Zondag moet hij mogelijk 2 wedstrijden best of 31 spelen. Dat wordt voor iedereen zwaar. Zelfs Taylor heeft er last van
De Duivel
 De Duivel - zaterdag 15 november 2014 - 16:45   quote  deeplink  
helaas van gerwen er uit
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 16:45 schreef De Duivel het volgende:
helaas van gerwen er uit
Zag je aankomen he.

Gooit ook vaak scores van 59 en 60 zeg
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 november 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 16:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Michael is Michael niet. Hij mist al langer veel dubbels.

Zondag moet hij mogelijk 2 wedstrijden best of 31 spelen. Dat wordt voor iedereen zwaar. Zelfs Taylor heeft er last van
Tsja, is denk ik toch de vermoeidheid bij van Gerwen, hoor. Michael moet gewoon echt even rust pakken nu denk ik. En dan hoeven we ons geen zorgen meer te maken, want dan is hij weer in topvorm op het WK. Nu wordt het wel heel lastig. Aan de andere kant is het wel knap dat hij nog zoveel wedstrijden wint, terwijl hij best uit vorm is.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 november 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 15:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch gooit Huybrechts bijna ieder toernooi wel een goede wedstrijd. Whitlock presteert echt waardeloos. Bovendien komen er na dit toernooi nog maar 2 toernooien voor de Premier League. Resultaat nu kan een plaatsing voor de PL betekenen. Sky (die de wildcards geven) lopen best weg met Kim Huybrechts
Zou goed kunnen, hoor. Maar mocht Whitlock meedoen dan is het ook puur omdat ze een australier erbij willen. Qua prestaties is hij de eerste van afgelopen jaar die eruit valt..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 november 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 17:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zag je aankomen he.

Gooit ook vaak scores van 59 en 60 zeg
Tsja, wel zonde. Hopelijk wordt het nog beter, want wat zie ik hem toch graag weer wereldkampioen worden op 1 januari. Gun het hem echt. Maarja, dan moet het beter dan de laatste paar toernooien...

Wat dat betreft: denk jij dat we ons echt zorgen moeten maken met betrekking tot het WK? Of denk je dat dit wel weer bijtrekt deze maand?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2014 door feyenoord!!! --
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 18:26 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, is denk ik toch de vermoeidheid bij van Gerwen, hoor. Michael moet gewoon echt even rust pakken nu denk ik. En dan hoeven we ons geen zorgen meer te maken, want dan is hij weer in topvorm op het WK. Nu wordt het wel heel lastig. Aan de andere kant is het wel knap dat hij nog zoveel wedstrijden wint, terwijl hij best uit vorm is.
Heeft ook met de tegenstand te maken. Zijn basisniveau is altijd wel minimaal kwartfinale. Maar moet echt beter
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 18:28 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, hoor. Maar mocht Whitlock meedoen dan is het ook puur omdat ze een australier erbij willen. Qua prestaties is hij de eerste van afgelopen jaar die eruit valt..
Jup, net als Thornton en Newton. Die verdienen het niet
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 18:29 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, wel zonde. Hopelijk wordt het nog beter, want wat zie ik hem toch graag weer wereldkampioen worden op 1 januari. Gun het hem echt. Maarja, dan moet het beter dan de laatste paar toernooien...

Wat dat betreft: denk jij dat we ons echt zorgen moeten maken met betrekking tot het WK? Of denk je dat dit wel weer bijtrekt deze maand?
Nja zoals ik hem ken fokt hij zich nu op.
Maar het nadeel is dat er over anderhalve week weer een toernooi is kort daarop het WK. Hij moet de voertoernooien echt even schrappen.
Nadeel als nummer een is ook dat hij over de hele wereld demonstraties moet geven. Eerst moest Taylor dat doen. Dat is ook vermoeiend
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Nieuwlaat denkt dat Bunting in de Premier League mee gaat doen. Geweldig dus
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 21:27   quote  deeplink  
King is toch wel eem killer.
scorend echt niet geweldig.
Maar zodra de tegenstander een lage score gooit in zijn eigen leg komt hij met 180. Elke belangrijke finish gooit hij uit.
Respect hoor
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 november 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Ineens heb ik een hekel aan Meneer Smith.
Wat een wanprestatie. Bij een 4-3 achterstand geeft hij al op. Gooit zijn pijlen weg. Schandalog hoor
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 22:38 schreef Loetje het volgende:
Ineens heb ik een hekel aan Meneer Smith.
Wat een wanprestatie. Bij een 4-3 achterstand geeft hij al op. Gooit zijn pijlen weg. Schandalog hoor
Ik moet bekennen dat ik de wedstrijden gisteren niet heb kunnen zien, maar ik las het op internet. Taylor vond het ook niet kunnen en ging het er ook nog eens met hem over hebben. Daar ben je ook blij mee, als je Michael Smith bent. Persoonlijk vind ik het ook niet kunnen. Het publiek betaalt er geld voor, je staat in een kwartfinale, dan moet je er alles aan doen om er een wedstrijd van te maken. Tuurlijk kan je de boot ingaan tegen Phil Taylor, maar dan toch niet op deze manier. Inderdaad schandalig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2014 door feyenoord!!! --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 21:27 schreef Loetje het volgende:
King is toch wel eem killer.
scorend echt niet geweldig.
Maar zodra de tegenstander een lage score gooit in zijn eigen leg komt hij met 180. Elke belangrijke finish gooit hij uit.
Respect hoor
Hij staat echt fantastisch te gooien de laatste tijd. En afhankelijk van de loting zie ik hem op het WK ook best ver komen. Wel leuk om er weer een speler in topvorm bij te hebben. In deze vorm kan King het elke speler lastig maken.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 18:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nja zoals ik hem ken fokt hij zich nu op.
Maar het nadeel is dat er over anderhalve week weer een toernooi is kort daarop het WK. Hij moet de voertoernooien echt even schrappen.
Nadeel als nummer een is ook dat hij over de hele wereld demonstraties moet geven. Eerst moest Taylor dat doen. Dat is ook vermoeiend
Tsja, maar zal dat opfokken zijn prestaties verbeteren? Meestal vind ik hem wel beter als hij zich een beetje boosmaakt. Hij moet er echt weer voor gaan, hij heeft nu wat recht te zetten. En de beste manier om dat te doen is dadelijk iedereen aan gort te gooien op het WK. De vloertoernooien schrappen, lijkt me inderdaad handig voor hem op dit moment. Hij zal ook een overvolle agenda hebben. Dadelijk natuurlijk ook weer promotiewerk voor het WK. Maar van Gerwen zal echt zijn topvorm tevoorschijn moeten halen, want als ik Taylor zijn resultaten en gemiddeldes zie, dan is die echt op oorlogsjacht voor zijn 17e WK-titel...
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 11:25 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik de wedstrijden gisteren niet heb kunnen zien, maar ik las het op internet. Taylor vond het ook niet kunnen en ging het er ook nog eens met hem over hebben. Daar ben je ook blij mee, als je Michael Smith bent. Persoonlijk vind ik het ook niet kunnen. Het publiek betaalt er geld voor, je staat in een kwartfinale, dan moet je er alles aan doen om er een wedstrijd van te maken. Tuurlijk kan je de boot ingaan tegen Phil Taylor, maar dan toch niet op deze manier. Inderdaad schandalig.
Weet je wat mij zo verbaasde maatje, hij geeft al op en gaat al lopen tieren toen hij pas net met 4-3 achterstond. Dan heb je toch alle reden om nog gewoon voor de winst te gaan? Sloeg echt nergens op. Dan ben je geestelijk wel heel zwak
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 11:26 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hij staat echt fantastisch te gooien de laatste tijd. En afhankelijk van de loting zie ik hem op het WK ook best ver komen. Wel leuk om er weer een speler in topvorm bij te hebben. In deze vorm kan King het elke speler lastig maken.
Jup, steeds denk je dat zijn tegenstander favoriet is maar steeds wint hij.
Zeer knap ook na die finale tegen Wade.
Nog altijd vind ik hem scorend niet fenomenaal ofzo maar hij straft alles, maar dan ook echt alles af. Dat is knap. Verslapt niet.
Hij heeft geleerd van het EK.
En elke kans pakken, is wel exact wat je nodig hebt tegen Taylor
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 11:28 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, maar zal dat opfokken zijn prestaties verbeteren? Meestal vind ik hem wel beter als hij zich een beetje boosmaakt. Hij moet er echt weer voor gaan, hij heeft nu wat recht te zetten. En de beste manier om dat te doen is dadelijk iedereen aan gort te gooien op het WK. De vloertoernooien schrappen, lijkt me inderdaad handig voor hem op dit moment. Hij zal ook een overvolle agenda hebben. Dadelijk natuurlijk ook weer promotiewerk voor het WK. Maar van Gerwen zal echt zijn topvorm tevoorschijn moeten halen, want als ik Taylor zijn resultaten en gemiddeldes zie, dan is die echt op oorlogsjacht voor zijn 17e WK-titel...
Jup. Dat opfokken is Michael. Als hij dat doet kan die alles. Hij moet nu zijn rust pakken.
Taylor heeft wel de WK vorm. Alleen in de studio zeggen ze weer regelmatig dat het nog net heel overtuigend is. Echt ongelooflijk. Gooit iedereen met gemiddelden van dik en dik boven de 100 van het bord. 115 tegen Kist. Tegen Smith ruim 107 en ook tegen Wright dik 104 dacht ik. Tegen Hamliton ook 104 ofzo. Vind het nogal
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Huybrechts betrekkelijk minder nu
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Wel een echte wedstrijd
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 15:47   quote  deeplink  
Chisnall in de finale. Dit kan Huybrechts de Premier League kosten.
Heel erg jammer.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 15:47 schreef Loetje het volgende:
Chisnall in de finale. Dit kan Huybrechts de Premier League kosten.
Heel erg jammer.
Ja, in zo'n onderling duel kan dat fataal zijn. Het kan namelijk heel goed zijn dat de PDC of Sky tussen deze twee heren een keuze gaat maken. En dan kan dit resultaat wel eens heel erg belangrijk zijn. Huybrechts heeft ook niet het niveau van zijn partij tegen van Gerwen kunnen halen. Op zich niet heel gek, maar het was vandaag niet voldoende. Tegen Chisnall krijg je het meestal ook niet cadeau natuurlijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 14:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jup. Dat opfokken is Michael. Als hij dat doet kan die alles. Hij moet nu zijn rust pakken.
Taylor heeft wel de WK vorm. Alleen in de studio zeggen ze weer regelmatig dat het nog net heel overtuigend is. Echt ongelooflijk. Gooit iedereen met gemiddelden van dik en dik boven de 100 van het bord. 115 tegen Kist. Tegen Smith ruim 107 en ook tegen Wright dik 104 dacht ik. Tegen Hamliton ook 104 ofzo. Vind het nogal
Klopt, met rust heb ik er weer alle vertrouwen in. Sowieso vond ik het wel enige hoop bieden dat hij tegen Huybrechts weer boven de 100 gemiddeld gooide. Het ging in elk geval al weer wat beter dan de partijen daarvoor. Maar hij is er nog niet.
Taylor absoluut wel. Die wint dit toernooi gewoon, verwacht ik. En voor het komende toernooi geef ik hem ook de beste kansen. Of van Gerwen moet alweer zijn oude vorm hebben teruggevonden. Maarja, het is weer eens gebleken, schrijf Phil Taylor nooit, maar dan ook nooit af. Iets wat jij en ik overigens niet gedaan hebben, maar menigeen volgens mij wel tijdens zijn mindere periode.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 14:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet je wat mij zo verbaasde maatje, hij geeft al op en gaat al lopen tieren toen hij pas net met 4-3 achterstond. Dan heb je toch alle reden om nog gewoon voor de winst te gaan? Sloeg echt nergens op. Dan ben je geestelijk wel heel zwak
Tsja, dat is ook gewoon schandalig. Zo ga je toch ook niet een wedstrijd spelen. Hij moet blij zijn dat hij daar mag staan. Dan kan je inderdaad niet gaan opgeven. En zeker niet met maar 1 leg achterstand..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 14:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jup, steeds denk je dat zijn tegenstander favoriet is maar steeds wint hij.
Zeer knap ook na die finale tegen Wade.
Nog altijd vind ik hem scorend niet fenomenaal ofzo maar hij straft alles, maar dan ook echt alles af. Dat is knap. Verslapt niet.
Hij heeft geleerd van het EK.
En elke kans pakken, is wel exact wat je nodig hebt tegen Taylor
Ja, maar het probleem is wel dat hij tegen Taylor maar heel weinig kansen gaat krijgen. Zeker als hij scorend niet meegaat, gaat hij het echt heel lastig krijgen. Maar goed, met King in deze vorm is niets zeker. Maarja, Taylor is ook wel weer heel erg goed, hoor..
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:17 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, in zo'n onderling duel kan dat fataal zijn. Het kan namelijk heel goed zijn dat de PDC of Sky tussen deze twee heren een keuze gaat maken. En dan kan dit resultaat wel eens heel erg belangrijk zijn. Huybrechts heeft ook niet het niveau van zijn partij tegen van Gerwen kunnen halen. Op zich niet heel gek, maar het was vandaag niet voldoende. Tegen Chisnall krijg je het meestal ook niet cadeau natuurlijk.
Is wel een vechter. Alleen vind het geen mooie speler om naar te kijken
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:19 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, met rust heb ik er weer alle vertrouwen in. Sowieso vond ik het wel enige hoop bieden dat hij tegen Huybrechts weer boven de 100 gemiddeld gooide. Het ging in elk geval al weer wat beter dan de partijen daarvoor. Maar hij is er nog niet.
Taylor absoluut wel. Die wint dit toernooi gewoon, verwacht ik. En voor het komende toernooi geef ik hem ook de beste kansen. Of van Gerwen moet alweer zijn oude vorm hebben teruggevonden. Maarja, het is weer eens gebleken, schrijf Phil Taylor nooit, maar dan ook nooit af. Iets wat jij en ik overigens niet gedaan hebben, maar menigeen volgens mij wel tijdens zijn mindere periode.
Jup. Wanneer Taylor in de hoek zit kan hij zeggen 'en nu is het afgelopen'. Je merkt het al aan zijn opkomen. Hij zal altijd domineren als het moet. En wanneer dat niet meer gaat stopt hij. Op dit moment komt Michael tekort om Taylor te pakken. Moet beter
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:20 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, dat is ook gewoon schandalig. Zo ga je toch ook niet een wedstrijd spelen. Hij moet blij zijn dat hij daar mag staan. Dan kan je inderdaad niet gaan opgeven. En zeker niet met maar 1 leg achterstand..
Vond dat heel apart en bizar.

Als ik dan zeg dat deze jongen wel een hele hoge pet van zichzelf op heeft, zit ik er dan naast? Kan geen andere reden bedenken
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:21 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, maar het probleem is wel dat hij tegen Taylor maar heel weinig kansen gaat krijgen. Zeker als hij scorend niet meegaat, gaat hij het echt heel lastig krijgen. Maar goed, met King in deze vorm is niets zeker. Maarja, Taylor is ook wel weer heel erg goed, hoor..
Het blijkt wel. Ook tegen Taylor krijg je kansjes. Normaal straft King alles af. Nu niet. Alleen hij geeft niet op
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 16:54   quote  deeplink  
Machtige Taylor weer hoor. Lekker snel klaar denk ik. Genoeg energie voor vanavond nog
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 21:04   quote  deeplink  
Come on Chisnall
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 21:18   quote  deeplink  
10 - 10 nu. Toch houdt Chizzy zijn pijl iets langer vast. Blijft opassen
Loetje
 Loetje - zondag 16 november 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Leuke finale. Jammer dat Chizzy niet verder kon doordrukken. Kennelijk is hij beter als hij achter de feiten aanmoet en niemand nog iets verwacht van hem
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 17 november 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 21:45 schreef Loetje het volgende:
Leuke finale. Jammer dat Chizzy niet verder kon doordrukken. Kennelijk is hij beter als hij achter de feiten aanmoet en niemand nog iets verwacht van hem
Tsja, uiteindelijk is het toch gewoon weer Taylor die de titel pakt. En zo wordt zijn erelijst aldoor langer en langer. Zie in Taylor, gezien de vorm van Michael van Gerwen, toch de grote favoriet voor de WK-titel. Al duurt dat nog een paar weken en kan daarin alles nog veranderen. Maar hij is wel sterk bezig, hoor...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 17 november 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond dat heel apart en bizar.

Als ik dan zeg dat deze jongen wel een hele hoge pet van zichzelf op heeft, zit ik er dan naast? Kan geen andere reden bedenken
Denk niet dat je er dan naast zit. Hij lijkt wel te denken alsof hij al de beste darter van de wereld is. Nou, dat gaat echt nog wel even duren, als het hem al gaat lukken. Met zo'n mentaliteit, of hij moet dat echt gaan veranderen, wordt je denk ik sowieso geen nr 1..
Loetje
 Loetje - maandag 17 november 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 11:57 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Denk niet dat je er dan naast zit. Hij lijkt wel te denken alsof hij al de beste darter van de wereld is. Nou, dat gaat echt nog wel even duren, als het hem al gaat lukken. Met zo'n mentaliteit, of hij moet dat echt gaan veranderen, wordt je denk ik sowieso geen nr 1..
Smith zal de beste nooit worden. Mentaliteit is er al niet
Loetje
 Loetje - maandag 17 november 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 11:56 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, uiteindelijk is het toch gewoon weer Taylor die de titel pakt. En zo wordt zijn erelijst aldoor langer en langer. Zie in Taylor, gezien de vorm van Michael van Gerwen, toch de grote favoriet voor de WK-titel. Al duurt dat nog een paar weken en kan daarin alles nog veranderen. Maar hij is wel sterk bezig, hoor...
Ja hij is topfavoriet. En sommige zullen met vertrouwen aan het toernooi beginnen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 17 november 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 14:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja hij is topfavoriet. En sommige zullen met vertrouwen aan het toernooi beginnen
Ja, een Wade zal er ook met vertrouwen heengaan, en Mervyn King denk ik toch ook wel. Anderen daarentegen weer niet, van Barneveld, Whitlock, Lewis, die zullen toch wat twijfels kennen. Van Gerwen is dan de grote vraag? Haalt hij zijn topniveau, zie ik hem 'gewoon' weer wereldkampioen worden. Haalt hij het niet? Dan zal Taylor er denk ik met de buit vandoor gaan.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 17 november 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 14:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Smith zal de beste nooit worden. Mentaliteit is er al niet
Dat denk ik dus ook...
Loetje
 Loetje - maandag 17 november 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 16:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, een Wade zal er ook met vertrouwen heengaan, en Mervyn King denk ik toch ook wel. Anderen daarentegen weer niet, van Barneveld, Whitlock, Lewis, die zullen toch wat twijfels kennen. Van Gerwen is dan de grote vraag? Haalt hij zijn topniveau, zie ik hem 'gewoon' weer wereldkampioen worden. Haalt hij het niet? Dan zal Taylor er denk ik met de buit vandoor gaan.
Je zegt alles exact goed. Maar soms verliest Taylor ineens hè.
Wat dacht je van Chisnall, Huybrechts en Bunting? Levensgevaarlijke outsiders
Loetje
 Loetje - maandag 17 november 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 16:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook...
Darts is toch vooral een mentaliteitssport. Tuurlijk moet je trainen. Maar je snapt me wel denk ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Grand Slam of Darts 2014









0.0094850