BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Grand Slam of Darts 2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 17 november 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Keegan Brown en Bunting ongeplaatst op het WK. Die treffen waarschijnlijk een top 10 speler. En dat in de eerste ronde. Kijk er naar uit. In sets heb je ook net wat meer kans. Iedere keer 3 van de 5 legs winnen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 november 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 19:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je zegt alles exact goed. Maar soms verliest Taylor ineens hè.
Wat dacht je van Chisnall, Huybrechts en Bunting? Levensgevaarlijke outsiders
Klopt, maar toch zie ik die niet het toernooi winnen. Bunting overigens over een paar jaar wel als hij zo doorgaat. En bij de andere twee weet je ook nooit hoe het loopt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 november 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 19:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Darts is toch vooral een mentaliteitssport. Tuurlijk moet je trainen. Maar je snapt me wel denk ik
Tuurlijk snap ik je ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 november 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 19:26 schreef Loetje het volgende:
Keegan Brown en Bunting ongeplaatst op het WK. Die treffen waarschijnlijk een top 10 speler. En dat in de eerste ronde. Kijk er naar uit. In sets heb je ook net wat meer kans. Iedere keer 3 van de 5 legs winnen
Daar ben je niet blij mee als top 10 speler. Dan heb je toch een lastige tegenstander aan. Wie bedoel je dat er meer kans heeft? Want voor de topspelers is het ook fijn dat het sets zijn. Ondanks dat het niet zoveel sets zijn in de eerste ronde (volgens mij best of 5), hebben de topspelers toch iets langer de tijd om boven te drijven dan in een wedstrijd van best of 19 legs. Aan de andere kant, als je slecht begint, kan je heel snel met 2 sets achterstaan. Het korte format blijft altijd lastig voor de topspelers. Later in het toernooi wordt het voor de jonkies als Brown en Bunting toch lastiger om te winnen van een topper als van Gerwen en Taylor, als het bijvoorbeeld best of 9 sets is.
snoopert
 snoopert - dinsdag 18 november 2014 - 12:29   quote  deeplink  
goedemiddag allemaal :) Tis weer wat drukker geworden op het forum merk ik. Dacht zal ook weer eens een keer reageren. Tis weer een mooi spannend GSOD geweest. Jammer dat de Nederlanders niet verder zijn gekomen.. Maar he, bekijk het eens positief:) Wat hebben van Barneveld en van Gerwen dit jaar al bereikt. Best wel aardig wat lijkt me zo, er is eigenlijk geen toernooi geweest dit jaar dat ze geen rol van betekenis zijn geweest. Tis dat Engeland Taylor heeft anders kwamen ze er toch wel erg bekaaid vanaf :p. Australie, Ierland, Schotland, hebben allemaal leuke goede darters maar echte resultaten blijven toch wel uit.Nog 2 toernooien te gaan dit jaar, kijk al weer erg naar Championship Finals uit. Wellicht een nieuwe topic voor dit toernooi? Van Gerwen komt het wel weer goed mee, een tikje links en rechts had hij even nodig om weer absoluut goed te gaan presteren. Het zou me niet verbazen dat hij net als afgelopen jaar nog ff deze laatste 2 toernooien van het jaar binnenhaalt haha, we zullen het mee gaan maken;)
snoopert
 snoopert - dinsdag 18 november 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Later in het toernooi wordt het voor de jonkies als Brown en Bunting toch lastiger om te winnen van een topper als van Gerwen en Taylor, als het bijvoorbeeld best of 9 sets is. Bunting een jonkie? :p
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 november 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:33 schreef snoopert het volgende:
Later in het toernooi wordt het voor de jonkies als Brown en Bunting toch lastiger om te winnen van een topper als van Gerwen en Taylor, als het bijvoorbeeld best of 9 sets is. Bunting een jonkie? :p
Nouja, in elk geval een nieuweling bij de PDC, haha
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 november 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:29 schreef snoopert het volgende:
goedemiddag allemaal :) Tis weer wat drukker geworden op het forum merk ik. Dacht zal ook weer eens een keer reageren. Tis weer een mooi spannend GSOD geweest. Jammer dat de Nederlanders niet verder zijn gekomen.. Maar he, bekijk het eens positief:) Wat hebben van Barneveld en van Gerwen dit jaar al bereikt. Best wel aardig wat lijkt me zo, er is eigenlijk geen toernooi geweest dit jaar dat ze geen rol van betekenis zijn geweest. Tis dat Engeland Taylor heeft anders kwamen ze er toch wel erg bekaaid vanaf :p. Australie, Ierland, Schotland, hebben allemaal leuke goede darters maar echte resultaten blijven toch wel uit.Nog 2 toernooien te gaan dit jaar, kijk al weer erg naar Championship Finals uit. Wellicht een nieuwe topic voor dit toernooi? Van Gerwen komt het wel weer goed mee, een tikje links en rechts had hij even nodig om weer absoluut goed te gaan presteren. Het zou me niet verbazen dat hij net als afgelopen jaar nog ff deze laatste 2 toernooien van het jaar binnenhaalt haha, we zullen het mee gaan maken;)
Laten we het hopen, want wat gaan we genieten als van Gerwen weer naar zijn oude vertrouwde topniveau en vorm toegroeit....

En inderdaad, wat dat betreft mogen we helemaal niet klagen, want de nederlanders in het algemeen hebben dit jaar gewoon heel goed gepresteerd. Wat dat betreft echt nu al een fantastisch dartsjaar. Maarja, het kan nog zoveel mooier worden...
snoopert
 snoopert - dinsdag 18 november 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Tis jammer dat we alleen van Gerwen in de absolute top hebben. Verwacht eigenlijk ook nog wel wat van Benito van de Pas, heb zo het idee dat er meer talent in schuilt dan een Christian Kist bv.. De toekomst zal het uitwijzen:) Wil daarmee niet van Barneveld te kort doen, maar vind hem de laatste jaren te wisselvallig voor echt grote daden die lijden tot de herintreding in de top 5, ik hoop zo dat ik ongelijk ga krijgen haha :p
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 18 november 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 13:51 schreef snoopert het volgende:
Tis jammer dat we alleen van Gerwen in de absolute top hebben. Verwacht eigenlijk ook nog wel wat van Benito van de Pas, heb zo het idee dat er meer talent in schuilt dan een Christian Kist bv.. De toekomst zal het uitwijzen:) Wil daarmee niet van Barneveld te kort doen, maar vind hem de laatste jaren te wisselvallig voor echt grote daden die lijden tot de herintreding in de top 5, ik hoop zo dat ik ongelijk ga krijgen haha :p
Ik vind hem ook te wisselvallig, maar het is zo jammer, want het zit er overduidelijk wel in bij van Barneveld. De gehele Premier League heeft hij namelijk heel goed staan spelen. En die won hij dan ook. Als hij die vorm nu eens in de maand december zou hebben, zou hij zomaar heel ver kunnen komen. Maar dat zie ik helaas niet gebeuren...
Loetje
 Loetje - woensdag 19 november 2014 - 03:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:21 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, maar toch zie ik die niet het toernooi winnen. Bunting overigens over een paar jaar wel als hij zo doorgaat. En bij de andere twee weet je ook nooit hoe het loopt.
Ik ook niet. Maar het zijn wel de gasten die altijd 1 of 2 zeer goede wedstrijden per toernooi gooien. Stel dat dat tegen de toppers is. Kunnen zze er zo uit liggen
Loetje
 Loetje - woensdag 19 november 2014 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:25 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Daar ben je niet blij mee als top 10 speler. Dan heb je toch een lastige tegenstander aan. Wie bedoel je dat er meer kans heeft? Want voor de topspelers is het ook fijn dat het sets zijn. Ondanks dat het niet zoveel sets zijn in de eerste ronde (volgens mij best of 5), hebben de topspelers toch iets langer de tijd om boven te drijven dan in een wedstrijd van best of 19 legs. Aan de andere kant, als je slecht begint, kan je heel snel met 2 sets achterstaan. Het korte format blijft altijd lastig voor de topspelers. Later in het toernooi wordt het voor de jonkies als Brown en Bunting toch lastiger om te winnen van een topper als van Gerwen en Taylor, als het bijvoorbeeld best of 9 sets is.
Voor iedereen is het fijner. Als je met 2 of 3-0 achter staat in sets in een best of 7 mag je tegenstander gewoon nog legs winnen. Maar je moet iedere keer 3 van de maximaal 5 legs (dat is een set) winnen. Bij legs is het gelijk klaar
Loetje
 Loetje - woensdag 19 november 2014 - 03:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:29 schreef snoopert het volgende:
goedemiddag allemaal :) Tis weer wat drukker geworden op het forum merk ik. Dacht zal ook weer eens een keer reageren. Tis weer een mooi spannend GSOD geweest. Jammer dat de Nederlanders niet verder zijn gekomen.. Maar he, bekijk het eens positief:) Wat hebben van Barneveld en van Gerwen dit jaar al bereikt. Best wel aardig wat lijkt me zo, er is eigenlijk geen toernooi geweest dit jaar dat ze geen rol van betekenis zijn geweest. Tis dat Engeland Taylor heeft anders kwamen ze er toch wel erg bekaaid vanaf :p. Australie, Ierland, Schotland, hebben allemaal leuke goede darters maar echte resultaten blijven toch wel uit.Nog 2 toernooien te gaan dit jaar, kijk al weer erg naar Championship Finals uit. Wellicht een nieuwe topic voor dit toernooi? Van Gerwen komt het wel weer goed mee, een tikje links en rechts had hij even nodig om weer absoluut goed te gaan presteren. Het zou me niet verbazen dat hij net als afgelopen jaar nog ff deze laatste 2 toernooien van het jaar binnenhaalt haha, we zullen het mee gaan maken;)
Het woord RUST is alles nu. Het WK is dichtbij
Loetje
 Loetje - woensdag 19 november 2014 - 03:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 13:20 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Laten we het hopen, want wat gaan we genieten als van Gerwen weer naar zijn oude vertrouwde topniveau en vorm toegroeit....

En inderdaad, wat dat betreft mogen we helemaal niet klagen, want de nederlanders in het algemeen hebben dit jaar gewoon heel goed gepresteerd. Wat dat betreft echt nu al een fantastisch dartsjaar. Maarja, het kan nog zoveel mooier worden...
Absoluut. Snap ook niet waarom nu ineens alle toernooien achter mekaar komen. Dat mag ook wat meer uit elkaar
Loetje
 Loetje - woensdag 19 november 2014 - 03:27   quote  deeplink  
In de maanden juni/juli/augustus en september zijn er amper toernooien
Loetje
 Loetje - woensdag 19 november 2014 - 03:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 15:42 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik vind hem ook te wisselvallig, maar het is zo jammer, want het zit er overduidelijk wel in bij van Barneveld. De gehele Premier League heeft hij namelijk heel goed staan spelen. En die won hij dan ook. Als hij die vorm nu eens in de maand december zou hebben, zou hij zomaar heel ver kunnen komen. Maar dat zie ik helaas niet gebeuren...
Wanneer Raymond wint van een topper kan hij het toernooi ook winnen. Het is puur vertrouwen bij hem.
Van Gerwen is top.

Christian Kist zal geen absolute top worden maar als je hem vaker ziet spelen zul je concluderen dat top 10 heel rieel is.

Ook Jelle Klaassen komt terug. Niet meer dan top 16 op den duur maar toch. Het schandaal met de naaktfotos is voorbij en hij heeft weer sponsors. Die jongen kan wel gooien.

Ook Vincent van der Voort zie ik ook nog een major winnen. Al is het er maar een. Maar die loopt er altijd net naast. Als ik een keer een grote zege haalt op een grote tegenstander komt het goed. Die jongen kan echt geweldig gooien.

Qua talenten denk ik aan Jerry en jimmy Hendriks, Kenzo Fernandes, Leon De Geus,
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 november 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 03:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voor iedereen is het fijner. Als je met 2 of 3-0 achter staat in sets in een best of 7 mag je tegenstander gewoon nog legs winnen. Maar je moet iedere keer 3 van de maximaal 5 legs (dat is een set) winnen. Bij legs is het gelijk klaar
Jup, logisch verhaal ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 november 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 03:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het woord RUST is alles nu. Het WK is dichtbij
Laten we dan met zijn allen hopen dat Michael dit ook doet en er met het WK echt weer staat.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 november 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 03:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wanneer Raymond wint van een topper kan hij het toernooi ook winnen. Het is puur vertrouwen bij hem.
Van Gerwen is top.

Christian Kist zal geen absolute top worden maar als je hem vaker ziet spelen zul je concluderen dat top 10 heel rieel is.

Ook Jelle Klaassen komt terug. Niet meer dan top 16 op den duur maar toch. Het schandaal met de naaktfotos is voorbij en hij heeft weer sponsors. Die jongen kan wel gooien.

Ook Vincent van der Voort zie ik ook nog een major winnen. Al is het er maar een. Maar die loopt er altijd net naast. Als ik een keer een grote zege haalt op een grote tegenstander komt het goed. Die jongen kan echt geweldig gooien.

Qua talenten denk ik aan Jerry en jimmy Hendriks, Kenzo Fernandes, Leon De Geus,
Ja, van Barneveld met vertrouwen is heel moeilijk af te stoppen. Maarja, dat vertrouwen ontbreekt nu juist zo vaak, terwijl dat echt nergens voor nodig is.

Kist en Klaassen zullen beslist nog gaan stijgen. Zullen denk ik inderdaad geen top worden, zoals van Gerwen en van Barneveld, maarja, dat kan ook niet bij iedereen natuurlijk.

Van der Voort gun je het gewoon dat hij echt een keer een groot toernooi wint. Maarja, steeds gaat het mis. Een major winnen? Ik vraag het me echt af. Eerlijk gezegd denk ik van niet, maar dat hij goed kan darten is duidelijk. Maar voor een major denk ik dat hij toch net tekort komt.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 november 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 14:23 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, van Barneveld met vertrouwen is heel moeilijk af te stoppen. Maarja, dat vertrouwen ontbreekt nu juist zo vaak, terwijl dat echt nergens voor nodig is.

Kist en Klaassen zullen beslist nog gaan stijgen. Zullen denk ik inderdaad geen top worden, zoals van Gerwen en van Barneveld, maarja, dat kan ook niet bij iedereen natuurlijk.

Van der Voort gun je het gewoon dat hij echt een keer een groot toernooi wint. Maarja, steeds gaat het mis. Een major winnen? Ik vraag het me echt af. Eerlijk gezegd denk ik van niet, maar dat hij goed kan darten is duidelijk. Maar voor een major denk ik dat hij toch net tekort komt.
Vincent gooit vrijwel altijd tegen de 100 maar kan het niet afmaken. Kijk, één major he. Stel hij wint van Taylor of Van Gerwen en de andere vliegt eruit. Hij heeft het niveau om het een keer te flikken. Echt waar want gooien kan hij wel. Hij mist alleen zelfvertrouwen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 23 november 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 14:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vincent gooit vrijwel altijd tegen de 100 maar kan het niet afmaken. Kijk, één major he. Stel hij wint van Taylor of Van Gerwen en de andere vliegt eruit. Hij heeft het niveau om het een keer te flikken. Echt waar want gooien kan hij wel. Hij mist alleen zelfvertrouwen
Dan hoop ik dat we dat nog eens te zien krijgen van hem ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 23 november 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 03:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het woord RUST is alles nu. Het WK is dichtbij
Hij heeft dit weekend de players championships overgeslagen, maarja, dat schijnt wegens ziekte te zijn. Hopelijk is hij niet zo ziek en hij heeft vooral lekker kunnen trainen en rusten. En anders hopen dat hij snel weer erbovenop komt. Dan zorgt het zeker niet voor rust helaas.
Loetje
 Loetje - maandag 24 november 2014 - 04:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 11:08 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hij heeft dit weekend de players championships overgeslagen, maarja, dat schijnt wegens ziekte te zijn. Hopelijk is hij niet zo ziek en hij heeft vooral lekker kunnen trainen en rusten. En anders hopen dat hij snel weer erbovenop komt. Dan zorgt het zeker niet voor rust helaas.
Is hij ook niet. Dat kan ik je vertellen. Heb veel connecties in het darten met dat betreft en zijn schoonmoeder Elly Govers is een van de beste vriendinnen van me moeder. Die is geschrokken van het niveau de laatste tijd. Traint nu ook niet en Daphne heeft na lang doorpraten het voor elkaar gekregen dat hij nu zijn rust pakt
Loetje
 Loetje - maandag 24 november 2014 - 04:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 11:07 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat we dat nog eens te zien krijgen van hem ;)
Is echt zo. Hij zal nooit veel toernooien winnen, maar eentje.... Heb zo het gevoel dat het kan
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 november 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 04:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is echt zo. Hij zal nooit veel toernooien winnen, maar eentje.... Heb zo het gevoel dat het kan
Haha, we gaan zien hoe het loopt ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 november 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 04:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is hij ook niet. Dat kan ik je vertellen. Heb veel connecties in het darten met dat betreft en zijn schoonmoeder Elly Govers is een van de beste vriendinnen van me moeder. Die is geschrokken van het niveau de laatste tijd. Traint nu ook niet en Daphne heeft na lang doorpraten het voor elkaar gekregen dat hij nu zijn rust pakt
Ik had al zo'n lichtelijk vermoeden, maar je weet het nooit zeker. Hulde aan Daphne dan. Goed dat hij zijn rust pakt en hopelijk voelt hij zich weer meer de oude en kan hij weer naar zijn oude niveau toegroeien. Komend weekend in de eerste ronde tegen Barney. Wordt weer een mooie wedstrijd. Rust is belangrijk voor hem om daarna weer de weg omhoog in te zetten en te knallen op het WK dadelijk.
Loetje
 Loetje - maandag 24 november 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 11:15 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik had al zo'n lichtelijk vermoeden, maar je weet het nooit zeker. Hulde aan Daphne dan. Goed dat hij zijn rust pakt en hopelijk voelt hij zich weer meer de oude en kan hij weer naar zijn oude niveau toegroeien. Komend weekend in de eerste ronde tegen Barney. Wordt weer een mooie wedstrijd. Rust is belangrijk voor hem om daarna weer de weg omhoog in te zetten en te knallen op het WK dadelijk.
Jammer dat die wedstrijd uit me hoofd maar een best of 11 is
snoopert
 snoopert - dinsdag 25 november 2014 - 01:16   quote  deeplink  
En weer moet je gaan dokken voor de live stream.. Zo jammer dit! Wordt weer een gratis stream zoeken met Engels commentaar. Maarja.. hoop dat van Gerwen er weer staat, zou goed voor hem zijn voor het verder uitbouwen van zijn plek op de OOM. Hij moet natuurlijk als het ff kan ook in 2015 de nummer 1 van de wereld blijven ;)
snoopert
 snoopert - dinsdag 25 november 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Format
First Round - Best of 11 legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 19 legs
Semi-Finals - Best of 21 legs
Final - Best of 21 legs
snoopert
 snoopert - dinsdag 25 november 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Heb je goed Loetje, alleen eerste ronde zo kort, dat dan weer wel..;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 12:00 schreef snoopert het volgende:
Heb je goed Loetje, alleen eerste ronde zo kort, dat dan weer wel..;)
Ik gok deze keer op Van Barneveld. Begint altijd goed aan zijn wedstrijden tegen Van Gerwen. Nu hoeft hij het niet lang vol te houden ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 11:58 schreef snoopert het volgende:
Format
First Round - Best of 11 legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 19 legs
Semi-Finals - Best of 21 legs
Final - Best of 21 legs
De 2e ronde is langer gemaakt. De rest hetzelfde gebleven.
snoopert
 snoopert - dinsdag 25 november 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik gok deze keer op Van Barneveld. Begint altijd goed aan zijn wedstrijden tegen Van Gerwen. Nu hoeft hij het niet lang vol te houden ;-)
Zou kunnen, maar denk dat van Gerwen het ook wel door heeft dat ie gelijk moet knallen.. Heeft een weekje rust gehad, mag ie eindelijk de pijlen weer gaan smijten. :p
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:34 schreef snoopert het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar denk dat van Gerwen het ook wel door heeft dat ie gelijk moet knallen.. Heeft een weekje rust gehad, mag ie eindelijk de pijlen weer gaan smijten. :p
Barney wint met 6-2 ;-)
snoopert
 snoopert - woensdag 26 november 2014 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Barney wint met 6-2 ;-)
En toen ging z'n wekker.. ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 26 november 2014 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:30 schreef snoopert het volgende:

[..]

En toen ging z'n wekker.. ;-)
Hahaha. Was een geintje. Vind wel dat mensen Van Gerwen zien als de god. Laten we eerlijk wezen, hij is voor zijn doen echt al anderhalve maand bagger!
snoopert
 snoopert - woensdag 26 november 2014 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 01:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha. Was een geintje. Vind wel dat mensen Van Gerwen zien als de god. Laten we eerlijk wezen, hij is voor zijn doen echt al anderhalve maand bagger!
Ehm.. even kijken, laatste maanden won hij: World Grand Prix, European Championship. In de Masters verloor hij in de halve finale van King (die sterk speelde) en in de Grand Slam of Darts verloor hij in de kwart finale van Kim Huybrechts die zijn beste partij ooit op televisie gooide. van Gerwen gooide daar ruim 103 gemiddeld.. In die anderhalve (2mnd) gooide hij ook wedstrijden een stuk minder, maar hij won ze wel ;) van Gerwen is geen Taylor die elke wedstrijd 100 % geconcentreerd is (en ook het nodige verliest, het hele jaar al..)maar hij heeft druk van de tegenstander nodig om zelf tot z'n top te komen. Dus al bij al vind ik het geen bagger nee :p. Dat neemt niet weg dat ik het Raymond niet gun! Zie hem alleen nu niet winnen tegen Michael. Mocht hij wel winnen, dan denk ik dat hij gelijk een goede titelkandidaat is. Taylor speelt waarschijnlijk niet mee vanwege zijn moeder die slecht ligt, dus die kan helaas geen revanche nemen.. Ik kijk uit naar vrijdag, kan niet wachten haha ;)
snoopert
 snoopert - woensdag 26 november 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Ga jij nog naar Black Roses Darts Charity loetje? Zit te twijfelen om er heen te gaan:)
Loetje
 Loetje - woensdag 26 november 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 09:39 schreef snoopert het volgende:

[..]

Ehm.. even kijken, laatste maanden won hij: World Grand Prix, European Championship. In de Masters verloor hij in de halve finale van King (die sterk speelde) en in de Grand Slam of Darts verloor hij in de kwart finale van Kim Huybrechts die zijn beste partij ooit op televisie gooide. van Gerwen gooide daar ruim 103 gemiddeld.. In die anderhalve (2mnd) gooide hij ook wedstrijden een stuk minder, maar hij won ze wel ;) van Gerwen is geen Taylor die elke wedstrijd 100 % geconcentreerd is (en ook het nodige verliest, het hele jaar al..)maar hij heeft druk van de tegenstander nodig om zelf tot z'n top te komen. Dus al bij al vind ik het geen bagger nee :p. Dat neemt niet weg dat ik het Raymond niet gun! Zie hem alleen nu niet winnen tegen Michael. Mocht hij wel winnen, dan denk ik dat hij gelijk een goede titelkandidaat is. Taylor speelt waarschijnlijk niet mee vanwege zijn moeder die slecht ligt, dus die kan helaas geen revanche nemen.. Ik kijk uit naar vrijdag, kan niet wachten haha ;)
Qua statistieken heb je gelijk. Hadden Feyenoord! en ik ook al over. Echter was zijn loting niet super en zat er behalve op het EK geen soepele wedstrijd bij. Alles ging zo lastig. Een paar goede legs beslissen de wedstrijd. Maar het niveau is nu niet om het WK te winnen, laat staan de premier league. Maar hoop dat het beter wordt.
Loetje
 Loetje - woensdag 26 november 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 09:46 schreef snoopert het volgende:
Ga jij nog naar Black Roses Darts Charity loetje? Zit te twijfelen om er heen te gaan:)
Ik denk het ;-)
snoopert
 snoopert - donderdag 27 november 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 15:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Qua statistieken heb je gelijk. Hadden Feyenoord! en ik ook al over. Echter was zijn loting niet super en zat er behalve op het EK geen soepele wedstrijd bij. Alles ging zo lastig. Een paar goede legs beslissen de wedstrijd. Maar het niveau is nu niet om het WK te winnen, laat staan de premier league. Maar hoop dat het beter wordt.
We gaan het zien ;) Wat die loting betreft, dat is nu eenmaal het voordeel van de nummer 1 van de wereld zijn.. Taylor heeft al die jaren ook zeker niet de moeilijkste tegenstanders te verduren gehad! En bij lotingen komt hij nog steeds goed weg haha. Maar ben met je eens dat het vaak lastig gaat. Ben benieuwd komende toernooien, ik zit er al vast klaar voor..;)
Loetje
 Loetje - donderdag 27 november 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Hebben jullie de humor tussen Lewis en Van Gerwen gezien op social media? Hillarisch gewoon
snoopert
 snoopert - donderdag 27 november 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 18:46 schreef Loetje het volgende:
Hebben jullie de humor tussen Lewis en Van Gerwen gezien op social media? Hillarisch gewoon
jazeker:) Wel humor die Lewis, en een gevat antwoord van van Gerwen ;)
Loetje
 Loetje - donderdag 27 november 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 19:03 schreef snoopert het volgende:

[..]

jazeker:) Wel humor die Lewis, en een gevat antwoord van van Gerwen ;)
Vond hem ook geweldig. Ik mocht Lewis eerst echt niet. Hij was een tijdje geleden in Rosmalen. Geweldige gast met waanzinnig veel humor.
snoopert
 snoopert - vrijdag 28 november 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 19:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond hem ook geweldig. Ik mocht Lewis eerst echt niet. Hij was een tijdje geleden in Rosmalen. Geweldige gast met waanzinnig veel humor.
Ach, heb nooit geen problemen met Lewis gehad, vind het een begenadigde speler. Hij heeft vooral in het verleden ook nogal eens het publiek tegen zich gehad. Gelukkig wat meer respect voor hem het laatste jaar. Vind het boegeroep van "fans" ook wel schandalig de laatste tijd. Ook Taylor heeft er veel last van. Wat dat betreft komen de Nederlanders altijd goed weg
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 november 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 12:39 schreef snoopert het volgende:

[..]

Ach, heb nooit geen problemen met Lewis gehad, vind het een begenadigde speler. Hij heeft vooral in het verleden ook nogal eens het publiek tegen zich gehad. Gelukkig wat meer respect voor hem het laatste jaar. Vind het boegeroep van "fans" ook wel schandalig de laatste tijd. Ook Taylor heeft er veel last van. Wat dat betreft komen de Nederlanders altijd goed weg
Met alle respect snoopie, hij heeft ook een aantal dingen gedaan die echt niet kunnen. Dat had hij echt verdiend en helemaal zelf gedaan. Hij was bijna voor 3 jaar geschorst geweest
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 december 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 16:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met alle respect snoopie, hij heeft ook een aantal dingen gedaan die echt niet kunnen. Dat had hij echt verdiend en helemaal zelf gedaan. Hij was bijna voor 3 jaar geschorst geweest
Lees dit nu pas, maar vraag me dan wel af wat dat zoal geweest kan zijn, want dat heb ik vermoedelijk gemist...
Loetje
 Loetje - maandag 01 december 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 13:58 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Lees dit nu pas, maar vraag me dan wel af wat dat zoal geweest kan zijn, want dat heb ik vermoedelijk gemist...
Heeft zich een aantal keer zeer erg misdragen in de Premier League. Ruzie tijdens de wedstrijden. Het publiek belachelijk maken tijdens interviews naast het podium en helemaal in het begin middelvingers naar het publiek opgestoken.
Gevochten met spelers na de wedstrijd wat vervolgens in de media verschijnt. Onder andere met Peter Manley, John Part en Wayne Mardle.
Aantal keer van het podium afgelopen. Dateert van wat jaren geleden maar het publiek vergeet dat niet

Met zijn vriendin voor de camera komen, sky stelt de vraag wat er zo leuk aan haar is en hij zegt dat is alleen met haar in bed.

Dit kun je niet maken
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 02 december 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Dat over zijn vriendin wist ik. De rest niet, maar dan snap ik dat het publiek niet zo op de hand van Lewis is..
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 december 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:18 schreef feyenoord!!! het volgende:
Dat over zijn vriendin wist ik. De rest niet, maar dan snap ik dat het publiek niet zo op de hand van Lewis is..
Precies. Het zijn weliswaar gebeurtenissen uit 2008/2009. Hij is echt wel veranderd. Maar hij heeft het zelf verkloot.
Geld overigens ook voor Wade en King. Minder ernstige dingen maar ook enkele misdragingen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Grand Slam of Darts 2014









0.0140659