BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSG - Ajax (Champions League: dinsdag 25 november 2014, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - dinsdag 25 november 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kon hij niks aan doen he. Speelt eerst de bal en komt erna per ongeluk tegen Boilesen aan
Kijk even in de herhaling hoe hoog zijn been zit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:41 schreef Ztjes het volgende:
Nenam,
Ik heb gewoon een goede wedstrijd na ons vermogen gezien. Met wat extra echte ervaring of meer dan maar een echte slim spelertje (Klaassen) had er ook een overwinming ingezeten.
Ik roep al 3 seizoenen om ervaring voor het elftal! Elke keer 1 ervaren speler halen is te weinig als je elk seizoen ook je beste spelers verkoopt. Er moeten spelers komen die de jongere spelers bij de hand kunnen nemen. Niet alleen op het trainingsveld, maar ook tijdens de wedstrijd. Nu is het allemaal gewoon te fragiel. Dat is niet erg, maar soms lijkt het wel alsof die jongens de basiskennis van het voetbal nog niet onder de knie hebben.

Zo zag ik vanavond diverse spelers met de bal lopen en hem bijna naar een medespeler brengen. Pas op 3 meter van de speler gingen ze hem inspelen en vaak was dat van een dusdanig niveau dat de bal ook gelijk weer kwijt was. Komt ook door het voorspelbare. We hebben een aantal leuke spelers op het veld lopen die een actie kunnen maken. Speel die sneller de bal in en ga hem vanuit de verdediging niet brengen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 23:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:47 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax met eerst eens beginnen om op te houden met het contracteren van middelmaat. Daar is niemand bij gebaat......
Je plaat blijft hangen....
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:47 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax met eerst eens beginnen om op te houden met het contracteren van middelmaat. Daar is niemand bij gebaat......
Wie is er dit seizoen als middelmaat gecontracteerd?
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:47 schreef nora het volgende:

[..]

Is gewoon 80xrood de schoen van v/d Wiel zit op kniehoogte en niet anders gewoon een kut overtreding van v/d Wiel en Boilessen is zijn vriend zegt hij mijn god dat zal nu over zijn denk ik.
Aparte sliding. Boilesen zn voet bleef staan. Van der Wiel maakt in eerste instantie een prima sliding. Na dat de bal gespeeld is gaat dat been ineens flink omhoog. Heel apart.

Ben niet blij met Viergever daar
nora
 nora - dinsdag 25 november 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Heel erg slecht gepositioneerd van Denswill, en waarschijnlijk geen communicatie van van der Hoorn...
Is gewoon v/d Hoorn zijn man en staat te ver van hem vandaan kut verdedigd
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:49 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik denk wel degelijk dat we een hoger niveau kunnen halen. Het is alleen soms, een seizoentje, als er bijvoorbeeld niks komt met regels die het voetbal weer scherp zetten. Ajax heeft op dit moment vooral jeugd, ik denk dat je makkelijk nog een jaar speelt met het zelfde team. Inprincipe zou Ajax pas volgend jaar wat kunnen betekenen
Sowiezo zal de loting cruciaal zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:49 schreef nora het volgende:

[..]

Kijk even in de herhaling hoe hoog zijn been zit
Dat zeg ik... Maar pas na dat hij de bal speelt zie je zijn been ineens omhoog gaan
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Wie is er dit seizoen als middelmaat gecontracteerd?
Zimling, maar dat is ondermaat
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sowiezo zal de loting cruciaal zijn.
Zeker maar met deze loting kan het ook als ze allemaal een jaar verder zijn denk ik
nora
 nora - dinsdag 25 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:26 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zimling bedankt......
Dan moet je eigenlijk zeggen Frank bedankt want welke trainer zet zo,n stuk onbenul in Ajax ???
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:51 schreef nora het volgende:

[..]

Is gewoon v/d Hoorn zijn man en staat te ver van hem vandaan kut verdedigd
Dit lag volledig aan Denswil. Erna moest Van der Hoorn zijn fout corrigeren en kwam hij te laat. Dit lag aan Denswil
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zimling, maar dat is ondermaat
Heeft geen contract bij Ajax

Nou ja misschien wel, weet niet hoe dat gaat eigenlijk. Denk dat Ajax een huurcontract sluit met de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door freakie --
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Zeker maar met deze loting kan het ook als ze allemaal een jaar verder zijn denk ik
Ga weg man... Dat is niet rieel. Verre van. Dat kan alleen als de toppers 6x maar op 20% gaan spelen. Dit is dromen.

Gewoon een mooie tegenstander. Een ploeg van het formaat Schalke en een kutploeg. Dan heb je kans. Anders niet
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Heeft geen contract bij Ajax

Nou ja misschien wel, weet niet hoe dat gaat eigenlijk. Denk dat Ajax een huurcontract sluit met de club.
Maar speelt er wel, net zo erg
nora
 nora - dinsdag 25 november 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:28 schreef remco k het volgende:
Ik vind trouwens zowel vd Hoorn als Denswill echt heel erg goed spelen..
Denswil had niet mogen spelen eerst tekenen maar deed het goed v/d Hoorn wordt nooit wat !! mijn mening he ik hoop dat ik ongelijk krijg maar hij komt techniek te kort en een draaicirkel van een olifant.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:57   quote  deeplink  
Nee jo.. Met spelers als Fischer, Kishna, El ghazi, Milik, Andersen, Klaassen enzo allemaal een jaar verder?
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar speelt er wel, net zo erg
Heel erg....
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:56 schreef nora het volgende:

[..]

Denswil had niet mogen spelen eerst tekenen maar deed het goed v/d Hoorn wordt nooit wat !! mijn mening he ik hoop dat ik ongelijk krijg maar hij komt techniek te kort en een draaicirkel van een olifant.
Je let echt niet op. Dit is exact zoals meerdere doen... Iemand speelt een of 2 keer kut en schrijven de speler af. Van der Hoorn heeft zich echt ontwikkeld. Die zou ik alles behalve afschrijven.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:56 schreef nora het volgende:

[..]

Denswil had niet mogen spelen eerst tekenen maar deed het goed v/d Hoorn wordt nooit wat !! mijn mening he ik hoop dat ik ongelijk krijg maar hij komt techniek te kort en een draaicirkel van een olifant.
Je hoeft niet altijd pirouettes te hoeven maken als speler hoor
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:57 schreef freakie het volgende:
Nee jo.. Met spelers als Fischer, Kishna, El ghazi, Milik, Andersen, Klaassen enzo allemaal een jaar verder?
Zie ze eerst te houden. En zelfs een jaar verder kom je tekort tegen loutere clubs uit de top
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Je hoeft niet altijd pirouettes te hoeven maken als speler hoor


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2014 door Loetje --
freakie
 freakie - woensdag 26 november 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Denk dat ze allemaal zullen blijven. Komen net kijken bij Ajax 1
freakie
 freakie - woensdag 26 november 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Denk dat ze allemaal zullen blijven. Komen net kijken bij Ajax 1
freakie
 freakie - woensdag 26 november 2014 - 00:00   quote  deeplink  
-
freakie
 freakie - woensdag 26 november 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Net Bobby, zegt nooit iets wat ook is
Ben je bobby niet
Loetje
 Loetje - woensdag 26 november 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:00 schreef freakie het volgende:
Denk dat ze allemaal zullen blijven. Komen net kijken bij Ajax 1
Dan nog, tegen de absolute top kom je tekort. Bayern, Real, Barca, PSG, Chelsea. Dan moet echt alles meezitten en dat is niet reëel. Bovendien treffen we steeds 2 grote clubs. De ploeg uit pot 2 mag eens minder zijn
Loetje
 Loetje - woensdag 26 november 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Ben je bobby niet
?
Eide
 Eide - woensdag 26 november 2014 - 00:03   quote  deeplink  
We verliezen vandaag niet door slecht voetbal of dat we als ploeg overklast worden. Ajax verliest vandaag door individuele fouten. Dat is natuurlijk zwaar klote en het is makkelijk dan het pessimistische verhaal op te steken over hoe alles kut en middelmatig is. Deels zit daar zelfs ook wel waarheid in, zeker de ervaren mannen hebben niet het niveau van het internationale topvoetbal wat Champions League gewoon is.

Maar je kan ook voorbij de teleurstelling kijken en zien hier jongens als Kishna, Klaassen, Andersen en Van Rhijn het gewoon prima doen. En ik zeg het bij vrijwel elke grote wedstrijd maar: elke keer zijn het de spelers uit de eigen jeugd die de ploeg op sleeptouw weten te nemen. Daar zit onze kwaliteit, daar moeten we het verschil maken. En dan mis je toch iemand die echte internationale klasse en ervaring heeft. Dat is zeker. Je mist iemand die zo'n ploeg tijdens de wedstrijd duidelijk kan maken dat dit PSG rijp was voor de slacht en de ploeg dan ook nog op sleeptouw kan nemen.

Maar Ajax heeft zeker niet slecht gespeeld, hooguit dat individuele spelers onnozele fouten maken.
freakie
 freakie - woensdag 26 november 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan nog, tegen de absolute top kom je tekort. Bayern, Real, Barca, PSG, Chelsea. Dan moet echt alles meezitten en dat is niet reëel. Bovendien treffen we steeds 2 grote clubs. De ploeg uit pot 2 mag eens minder zijn
Vind ik ook.. Alleen PSG hadden we vandaag ook best kunnen hebben. Als je het team bin elkaar houd ben je volgend jaar ook niet kansloos. Ben het wel eens dat de loting belachelijk is elke keer
freakie
 freakie - woensdag 26 november 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

?
?
Loetje
 Loetje - woensdag 26 november 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Vind ik ook.. Alleen PSG hadden we vandaag ook best kunnen hebben. Als je het team bin elkaar houd ben je volgend jaar ook niet kansloos. Ben het wel eens dat de loting belachelijk is elke keer
Je zag ook dat PSG niet hoefde vandaag
Ztjes
 Ztjes - woensdag 26 november 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Eide,
Prima verwoord.
freakie
 freakie - woensdag 26 november 2014 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je zag ook dat PSG niet hoefde vandaag
En vandaag verliezen we, vorige wedstrijd speelde we gelijk.
freakie
 freakie - woensdag 26 november 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:03 schreef Eide het volgende:
We verliezen vandaag niet door slecht voetbal of dat we als ploeg overklast worden. Ajax verliest vandaag door individuele fouten. Dat is natuurlijk zwaar klote en het is makkelijk dan het pessimistische verhaal op te steken over hoe alles kut en middelmatig is. Deels zit daar zelfs ook wel waarheid in, zeker de ervaren mannen hebben niet het niveau van het internationale topvoetbal wat Champions League gewoon is.

Maar je kan ook voorbij de teleurstelling kijken en zien hier jongens als Kishna, Klaassen, Andersen en Van Rhijn het gewoon prima doen. En ik zeg het bij vrijwel elke grote wedstrijd maar: elke keer zijn het de spelers uit de eigen jeugd die de ploeg op sleeptouw weten te nemen. Daar zit onze kwaliteit, daar moeten we het verschil maken. En dan mis je toch iemand die echte internationale klasse en ervaring heeft. Dat is zeker. Je mist iemand die zo'n ploeg tijdens de wedstrijd duidelijk kan maken dat dit PSG rijp was voor de slacht en de ploeg dan ook nog op sleeptouw kan nemen.

Maar Ajax heeft zeker niet slecht gespeeld, hooguit dat individuele spelers onnozele fouten maken.
Top gezegd! Je vergeet Serero ennn die topper komt er, we dachten met Eto'o zo iemand te hebben, maar er is altijd wel een kans dat je zo iemand weer tegenkomt
Ztjes
 Ztjes - woensdag 26 november 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aparte sliding. Boilesen zn voet bleef staan. Van der Wiel maakt in eerste instantie een prima sliding. Na dat de bal gespeeld is gaat dat been ineens flink omhoog. Heel apart.

Ben niet blij met Viergever daar
Ben niet blij met alle ex-AZ-spelers.
Loetje
 Loetje - woensdag 26 november 2014 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:06 schreef freakie het volgende:

[..]

En vandaag verliezen we, vorige wedstrijd speelde we gelijk.
Jup. Toen kreeg PSG kansen zat en waren ze 70 minuten ook veel sterker. Kregen zo'n beetje kans op kans maak benutte ze niet. Toen kwamen we onverwacht nog terug. Nu was het anders
Loetje
 Loetje - woensdag 26 november 2014 - 01:44   quote  deeplink  
Wel jammer van Boilesen, net nu hij sterker leek te worden. Weer een zware blessure
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 november 2014 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:27 schreef nieuwe ajax het volgende:
KLOTE, de 3-1. Nee, Ajax moet maar eerst een hele goede club gaan worden voor de Champions League. Dat heeft Ajax niet laten zien, vanavond.
Als ik jouw reacties lees he....hahaha dan zie ik fucking supergroover op een toetsenbord slaan en maar hopen dat er wat letters staan....

Lees nou eens je eigen tekst hardop 😢
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 november 2014 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:11 schreef nieuwe ajax het volgende:
Geweldig, eindelijk 1-1. En nu echt doordrukken voor de 3 punten. Zou geweldig zijn.
sssssssssuperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr grooooooooooooooooooooveeeeeeerrrrrrrrr
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 november 2014 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja true.. Met het beleid van 6 jaar terug werden we vrolijk
Ook dat zegt hij nergens en hele grote stappen hebben we op het veld ook niet gemaakt hoor.
Twijfel zelfs ook of dat de selectie van afgelopen jaren wel echt beter is dan 6 jaar geleden.
Is het niveau niet gewoon een stuk minder geworden in de eredivisie?
6 jaar terug hadden we echt wel meer individuele kwaliteit. .
Nu staat er een team dat is ook een verdienste van Frank maar beter?
Nee dat denk ik niet.

http://www.voetbal.com/teams/afc-ajax/2010/2/
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 november 2014 - 08:26   quote  deeplink  
Willen we echt wat gaan bereiken moeten we toch echt een andere richting op.
Beetje meegaan in het moderne voetbal en dan doel ik op een stukje fysiek.
Jongentjes als Sorero en Andersen kun je eigenlijk niet serieus nemen
en de Fysiek van Schone tja daar kom je in zulke wedstrijden ook gewoon te kort.

Ik weet ook 100% zeker dat als je gisteren een sterke Cvm had (Riedewald)
Je al een stuk verder was. Dan Lm eventueel Sorero want ook daar kom je te kort.
Aanval Kishna--Milik--Ghazi had veel gevaarlijker geweest
nora
 nora - woensdag 26 november 2014 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zeg ik... Maar pas na dat hij de bal speelt zie je zijn been ineens omhoog gaan
ja dat is dus rood
nora
 nora - woensdag 26 november 2014 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit lag volledig aan Denswil. Erna moest Van der Hoorn zijn fout corrigeren en kwam hij te laat. Dit lag aan Denswil
Was v/d Hoorn zijn man hij moest hem volgen dat deed hij ook maar hij bleef te ver van hem vandaan waardoor Zlatan kon draaien en blind schieten en uiteraard gaat die kut bal er weer in zoals de hele poulefase wij het al tegen hebben.
nora
 nora - woensdag 26 november 2014 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Heeft geen contract bij Ajax

Nou ja misschien wel, weet niet hoe dat gaat eigenlijk. Denk dat Ajax een huurcontract sluit met de club.
Ajax moet geld terug krijgen voor zo,n drama voetballer lachwekkend van Overmars
nora
 nora - woensdag 26 november 2014 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je let echt niet op. Dit is exact zoals meerdere doen... Iemand speelt een of 2 keer kut en schrijven de speler af. Van der Hoorn heeft zich echt ontwikkeld. Die zou ik alles behalve afschrijven.
Wat heeft hij ontwikkeld de pas naar rechts of de pas naar links met een snelle aanvaller die wendbaar is komt hij altijd te laat hij is en blijft fc Utrecht niveau.
nora
 nora - woensdag 26 november 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 00:03 schreef Eide het volgende:
We verliezen vandaag niet door slecht voetbal of dat we als ploeg overklast worden. Ajax verliest vandaag door individuele fouten. Dat is natuurlijk zwaar klote en het is makkelijk dan het pessimistische verhaal op te steken over hoe alles kut en middelmatig is. Deels zit daar zelfs ook wel waarheid in, zeker de ervaren mannen hebben niet het niveau van het internationale topvoetbal wat Champions League gewoon is.

Maar je kan ook voorbij de teleurstelling kijken en zien hier jongens als Kishna, Klaassen, Andersen en Van Rhijn het gewoon prima doen. En ik zeg het bij vrijwel elke grote wedstrijd maar: elke keer zijn het de spelers uit de eigen jeugd die de ploeg op sleeptouw weten te nemen. Daar zit onze kwaliteit, daar moeten we het verschil maken. En dan mis je toch iemand die echte internationale klasse en ervaring heeft. Dat is zeker. Je mist iemand die zo'n ploeg tijdens de wedstrijd duidelijk kan maken dat dit PSG rijp was voor de slacht en de ploeg dan ook nog op sleeptouw kan nemen.

Maar Ajax heeft zeker niet slecht gespeeld, hooguit dat individuele spelers onnozele fouten maken.
Klopt Ajax speelde zeker niet slecht alleen zijn sommige posities te zwak als je per speler gaat analiseren dan horen een aantal niet in Ajax thuis als je die spelers kan vervangen dan wordt je als ploeg ook sterker zeker als je de juiste spelers wat langer bij Ajax kan houden.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 26 november 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Hummel10,
Ik vindt ook dat we de slag zowel internationaal als vaak nationaal (tegenstander die direct druk zet bij onze opbouw) op het middenveld verliezen.

Andersen komt fysiek tekort en voert zijn solo's veel te ver door en breng te bal tot bijna in de voeten van zijn medespeler. Waarmee de snelheid verloren gaat en waardoor de tegenstander zich weer kan hergroeperen. Ook een steekpas om onze aanvallers in de loop aan te spelen of 1 op 1 te krijgen, zie ik eigenlijk nooit van Lucas.

Serero komt ook fysiek tekort en is een keiharde harde werker, maar komt zowel als LM als CVM tekort. Verdedigend matig en aanvallend loopt hij zich meestal vast en totaal niet doelgevaarlijk.

Klaassen momenteel ons enige toppertje op het middenveld, zowel fysiek, technisch als mentaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2014 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 november 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 09:32 schreef Ztjes het volgende:
Hummel10,
Ik vindt ook dat we de slag zowel internationaal als vaak nationaal (tegenstander die direct druk zet bij onze opbouw) op het middenveld verliezen.

Andersen komt fysiek tekort en voert zijn solo's veel te ver door en breng te bal tot bijna in de voeten van zijn medespeler. Waarmee de snelheid verloren gaat en waardoor de tegenstander zich weer kan hergroeperen. Ook een steekpas om onze aanvallers in de loop aan te spelen of 1 op 1 te krijgen, zie ik eigenlijk nooit van Lucas.

Serero komt ook fysiek tekort en is een keiharde harde werker, maar komt zowel als LM als CVM tekort. Verdedigend matig en aanvallend loopt hij zich meestal vast en totaal niet doelgevaarlijk.

Klaassen momenteel ons enige toppertje op het middenveld, zowel fysiek, technisch als mentaal.
Ik schrijf Andersen niet af maar zie liever nog Sorerro op die plek op dit moment.
Andersen heeft geen enkele keer een medespeler gevonden. Ow jawel een paar keer tikje terug.

Sorrero heeft ook niet de body/power die je op 6 moet hebben type De Jong, Strootman,.
Clasie (ja Clasie).

Dan heb je nog Boilesen van glas, Schone die de power niet heeft en voetballend amper mee kan,
Trutje Moisander.

Veel teveel zwakke plekken vooral een stukje fysiek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSG - Ajax (Champions League: dinsdag 25 november 2014, 20:45); 3 - 1









0.0190761