BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSG - Ajax (Champions League: dinsdag 25 november 2014, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:13 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het was niet de fout van v/d Hoorn, maar Denswil had daar moeten staan. Vond ze beide redelijk goed spelen vandaag.
Klopt, Denswil staat lucht te dekken en van Hoorn moet op het laatste moment instappen.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Je kan ook zeggen dat de ervaren topspits Zlatan daar heel geniepig positie kiest op het moment dat Denswil naar de bal kijkt en Van der Hoorn 3 meter weg is. Dat kenmerkt de grote jongens natuurlijk wel.

Uiteindelijk laat je zien prima voetballers te hebben, met name in de vorm van Klaassen, Andersen en Van Rhijn maar ga je ten onder aan naïef voetbal. Een gebrek aan ervaring en te weinig routine. Spijtig maar waar.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:20 schreef Eide het volgende:
Je kan ook zeggen dat de ervaren topspits Zlatan daar heel geniepig positie kiest op het moment dat Denswil naar de bal kijkt en Van der Hoorn 3 meter weg is. Dat kenmerkt de grote jongens natuurlijk wel.

Uiteindelijk laat je zien prima voetballers te hebben, met name in de vorm van Klaassen, Andersen en Van Rhijn maar ga je ten onder aan naïef voetbal. Een gebrek aan ervaring en te weinig routine. Spijtig maar waar.
Frank had het over Kishna, die regelmatig iets van dreiging had. En ik zelf vond Serero ook prim spelen, als vm echt scherp. Andersen was veel aan de bal maar weinig goeds. Klaassen omdat hij scoorde maar was echt niet zo heel goed. Van rhijn had power de hele wedstrijd, die jonge maakt gigantische stappen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:24 schreef freakie het volgende:

[..]

Frank had het over Kishna, die regelmatig iets van dreiging had. En ik zelf vond Serero ook prim spelen, als vm echt scherp. Andersen was veel aan de bal maar weinig goeds. Klaassen omdat hij scoorde maar was echt niet zo heel goed. Van rhijn had power de hele wedstrijd, die jonge maakt gigantische stappen.
Zo ziet ieder op zijn manier een wedstrijd....ik vond Klaassen verre weg de beste vanavond....voor zijn doelpunt al
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:30 schreef Ztjes het volgende:
Heeft Overmars nog het bonnetje van Zimling, niet goed geld terug.
Is gehuurd?
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Remco,
Een ervaren cv moet naar zijn collega cv roepen dat Zlatan uit zijn rug wegloopt. Maar kan gebeuren bij onze jonkies.

En wat missen we is ERVARING, dan hadden we dit PSG kunnen verslaan.
Maar dit roep ik nog niet zo heel erg lang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo ziet ieder op zijn manier een wedstrijd....ik vond Klaassen verre weg de beste vanavond....voor zijn doelpunt al
Ik ook.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo ziet ieder op zijn manier een wedstrijd....ik vond Klaassen verre weg de beste vanavond....voor zijn doelpunt al
Kan me nook wel vinden in Klaassen, niet echt in Andersen, hij wordt wel steeds beter maar was nog steeds niet echt goed.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:29 schreef Ztjes het volgende:
Een ervaren cv moet naar zijn collega cv roepen dat Zlatan uit zijn rug wegloopt. Maar kan gebeuren bij onze jonkies.

En wat missen we ERVARING, dan hadden we dit PSG kunnen verslaan.
Maar dit roep ik nog niet zo heel erg lang.
Oh vandaar...ik ben wat traag van begrip, ik dacht al wie roept daar
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:28 schreef Ztjes het volgende:
Ik,ken een Deen die zijn naam morgen op de transferlijst ziet staan.
Is gehuurd toch?
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oh vandaar...ik ben wat traag van begrip, ik dacht al wie roept daar
Had eigenlijk een quote op Remco moeten zijn.
biebie
 biebie - dinsdag 25 november 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:20 schreef Eide het volgende:
Je kan ook zeggen dat de ervaren topspits Zlatan daar heel geniepig positie kiest op het moment dat Denswil naar de bal kijkt en Van der Hoorn 3 meter weg is. Dat kenmerkt de grote jongens natuurlijk wel.

Uiteindelijk laat je zien prima voetballers te hebben, met name in de vorm van Klaassen, Andersen en Van Rhijn maar ga je ten onder aan naïef voetbal. Een gebrek aan ervaring en te weinig routine. Spijtig maar waar.
Prima voetballers, haha, wat een grap. Er is er bij Ajax niet een die mee kan op Europees niveau. Al vijf jaar lang horen we hetzelfde verhaal: jonge ploeg die nog moet leren. Fuck it! Op Champions League niveau wil ik een Nederlandse ploeg zien die niet speelt als een pupillen elftal.En dat doet Ajax. Jaar in, jaar uit. En met het huidige beleid gaat het niet beter worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Had eigenlijk een quote op Remco moeten zijn.
Wie is Remco ???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:32 schreef biebie het volgende:

[..]

Prima voetballers, haha, wat een grap. Er is er bij Ajax niet een die mee kan op Europees niveau. Al vijf jaar lang horen we hetzelfde verhaal: jonge ploeg die nog moet leren. Fuck it! Op Champions League niveau wil ik een Nederlandse ploeg zien die niet speelt als een pupillen elftal.En dat doet Ajax. Jaar in, jaar uit. En met het huidige beleid gaat het niet beter worden.
Joepie...nog zo'n ras pessimist
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:33 schreef Loetje het volgende:
Overmars nadat hij Zimling kocht... Onze selectie is sterker dan andere jaren... In ieder geval nog bij lange na niet
Huurt
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Joepie...nog zo'n ras pessimist
Ja true.. Met het beleid van 6 jaar terug werden we vrolijk
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben wel wat meer mogelijkheden gehad he..
Eerste helft 2x 1 op 1 met Cillesen waarvan 1 goal. 2e helft tot aan de 2-1 niks. Bij de 3-1 gaat Zimling de fout in. Erna doet er niet meer toe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2014 door Loetje --
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie is Remco ???
Zo'n eigenwijs balletje, die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:32 schreef biebie het volgende:

[..]

Prima voetballers, haha, wat een grap. Er is er bij Ajax niet een die mee kan op Europees niveau. Al vijf jaar lang horen we hetzelfde verhaal: jonge ploeg die nog moet leren. Fuck it! Op Champions League niveau wil ik een Nederlandse ploeg zien die niet speelt als een pupillen elftal.En dat doet Ajax. Jaar in, jaar uit. En met het huidige beleid gaat het niet beter worden.
Met andere woorden, supporter worden van een andere club maar zeker 1 buiten Nederland! Want geloof mij maar, er is geen ploeg in Nederland die mee kan komen in de top!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja true.. Met het beleid van 6 jaar terug werden we vrolijk
Sommigen blijkbaar wel! Toen werd er tenminste met geld gesmeten! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:32 schreef biebie het volgende:

[..]

Prima voetballers, haha, wat een grap. Er is er bij Ajax niet een die mee kan op Europees niveau. Al vijf jaar lang horen we hetzelfde verhaal: jonge ploeg die nog moet leren. Fuck it! Op Champions League niveau wil ik een Nederlandse ploeg zien die niet speelt als een pupillen elftal.En dat doet Ajax. Jaar in, jaar uit. En met het huidige beleid gaat het niet beter worden.
Dus alle overwinningen van ajax op grote clubs in de CL hebben we kado gekregen!

Natuurlijk....

United, City, Milan, Barca

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ronald 1960 --
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:37 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Zo'n eigenwijs balletje, die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft.
Als je maar weet dat Zimling gehuurd is
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sommigen blijkbaar wel! Toen werd er tenminste met geld gesmeten! ;-)
Hahahaha. Geld of niet. Dit had niks met geld te maken deze keer
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sommigen blijkbaar wel! Toen werd er tenminste met geld gesmeten! ;-)
Ja toen moest ik huilen aan het einde van het seizoen
biebie
 biebie - dinsdag 25 november 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dus alle overwinningen van ajax op grote clubs in de CL hebben we kado gekregen! Natuurlijk....

United, City, Milan, Barca
Dat zijn wel voorbeelden uit de oude doos, he. Moeten we nog steeds teren op die overwinning op Barca, dat toen al geplaatst was en zonder Messi speelde? Get real!
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Dat moest ik nu ook, maar ergens wisten we dat het onmogelijk was
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Mag je een gehuurde speler ook opnieuw verhuren.....:)
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Nenam,
Ik heb gewoon een goede wedstrijd na ons vermogen gezien. Met wat extra echte ervaring of meer dan maar een echte slim spelertje (Klaassen) had er ook een overwinming ingezeten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Met andere woorden, supporter worden van een andere club maar zeker 1 buiten Nederland! Want geloof mij maar, er is geen ploeg in Nederland die mee kan komen in de top!
Eens. Het enige wat we kunnen doen is potientiele topspelers vroeg scouten en hopen dat ze kiezen in eerste instantie voor hun ontwikkeling en bij ons komen voetballen. Zodra ze het goed doen zijn ze weg. Al bleef een Suarez nog best lang.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:40 schreef biebie het volgende:

[..]

Dat zijn wel voorbeelden uit de oude doos, he. Moeten we nog steeds teren op die overwinning op Barca, dat toen al geplaatst was en zonder Messi speelde? Get real!
Maar hey! Ze hadden toen ook 200 miljoen op t veld staan. Das natuurlijk niks.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Mag je een gehuurde speler ook opnieuw verhuren.....:)
Je kan het huur contract opzeggen, direct, wanneer je maar wil
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:40 schreef biebie het volgende:

[..]

Dat zijn wel voorbeelden uit de oude doos, he. Moeten we nog steeds teren op die overwinning op Barca, dat toen al geplaatst was en zonder Messi speelde? Get real!
Die andere waren ook alemaal onder Frank de Boer. Kijk ook ff in wat voor poules we hebben moeten strijden en waar we waren voor Frank de Boer coach werd.....
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:41 schreef Ztjes het volgende:
Nenam,
Ik heb gewoon een goede wedstrijd na ons vermogen gezien. Met wat extra echte ervaring of meer dan maar een echte slim spelertje (Klaassen) had er ook een overwinming ingezeten.
Ja of zimling kopen
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:40 schreef biebie het volgende:

[..]

Dat zijn wel voorbeelden uit de oude doos, he. Moeten we nog steeds teren op die overwinning op Barca, dat toen al geplaatst was en zonder Messi speelde? Get real!
Flikker op man! Barcelona dat met alle sterren speelde behalve Messi. Werden een helft lang vernederd met het eigen voetbal. Naderhand waren ze er wel degelijk ziek van en het bleek de ommekeer naar een hele slechte periode.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Die andere waren ook alemaal onder Frank de Boer. Kijk ook ff in wat voor poules we hebben moeten strijden en waar we waren voor Frank de Boer coach werd.....
Kutleven.. Al jaren..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 november 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:11 schreef nora het volgende:
Ik las net ergens dat v/d Hoorn wel goed speelde vraag dat ook maar even aan Slatan heerlijk als je dekt op een meter afstand dan kan je hem lekker aannemen en inschieten.En dan onze geweldenaar Zimler mijn god Frank wat ga jij in de fout om deze derde rangs voetballer te laten invallen terwijl je een veel betere voetballer op de bank heb zitten namelijk Riedewald schaam je dat je die man een Ajax shirt hebt gegeven.
schaam je diep dat je hem hebt gecontracteerd.....
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja of zimling kopen
Hahahahahahahhahaha
Als dat gebeurd zijn we zo terug in de absolute top.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja toen moest ik huilen aan het einde van het seizoen
Ik ook! Maar niet van geluk!

We weten allemaal dat Ajax geleerd heeft van de fouten met betrekking tot de transfer van Sulejmani! Natuurlijk weet ook ik dat Ajax met zo'n jong elftal nooit een rol van betekenis zal spelen in de CL, maar ik weet ook dat Ajax überhaupt de komende jaren geen rol van betekenis zal spelen in de CL. Daar is het gat met de top te groot voor!

We weten ook allemaal dat Ajax zijn eigen jeugdopleiding koestert en daaruit probeert voort te borduren. De komst van Zimling was enkel om ervaring binnen te halen. Natuurlijk weten we allemaal dat we Zimling daarvoor niet nodig hebben. Iedereen weet ook dat je met 1 ervaren speler erbij veel te weinig ervaring in je ploeg hebt.

Zo maar even een aantal open deuren die ik intrap! Laten we met zijn allen reeël wezen! Dit Ajax is nog ver, heel ver, verwijdert van de echte Europese top!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 23:44   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ajax Warrior --
nora
 nora - dinsdag 25 november 2014 - 23:44   quote  deeplink  
We hebben een leuk elftal waarin een aantal kunnen mee komen in Europa maar ook een aantal niet en die mindere voetballers moeten worden vervangen en dat gebeurd niet dus wordt je ook niet beter zo simpel is dat.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:44 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

schaam je diep dat je hem hebt gecontracteerd.....
Huren is niet een contract geven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 november 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahaha. Geld of niet. Dit had niks met geld te maken deze keer
Zie mijn reactie op de reactie van Freakie!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:41 schreef Ztjes het volgende:
Nenam,
Ik heb gewoon een goede wedstrijd na ons vermogen gezien. Met wat extra echte ervaring of meer dan maar een echte slim spelertje (Klaassen) had er ook een overwinming ingezeten.
Ik ook en ben het met je eens....heb ook zoiets van en hier moet je het maar mee doen...bekende uitspraak van een "rechter"
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja of zimling kopen
Ja een enkele reis terug nach die Heimat.
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahahahahahhahaha
Als dat gebeurd zijn we zo terug in de absolute top.
True.. Niet haalbaar
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 november 2014 - 23:47   quote  deeplink  
Ajax met eerst eens beginnen om op te houden met het contracteren van middelmaat. Daar is niemand bij gebaat......
nora
 nora - dinsdag 25 november 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 22:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, het valt op dat er een een gestrekt been halverwege het scheenbeen wordt geplaatst Remco.
Is gewoon 80xrood de schoen van v/d Wiel zit op kniehoogte en niet anders gewoon een kut overtreding van v/d Wiel en Boilessen is zijn vriend zegt hij mijn god dat zal nu over zijn denk ik.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:48   quote  deeplink  
Wat ik vooral jammer vind is dat we zo vaak wedstrijden spelen waarbij er echt meer inzit, maar we het er nooit uithalen.

Zelfde als PSG thuis. 70 minuten lang hadden we niks in te brengen hoor. Het wordt 1-1 en vervolgens is Ajax echt heer en meester. Helaas blijft de 2-1 uit. Maar het verschil met de topclubs is dat die 80 minuten slecht kunnen spelen en in de 10 goede toch winnen. Het moet een keer meezitten, een keer wel die goal en het kan zomaar de ommekeer zijn
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:45 schreef freakie het volgende:

[..]

True.. Niet haalbaar
Ook dat. Maar zeker niet omdat clubs als Real, Barca en Bayern ook wel interesse zullen hebben
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 23:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ook! Maar niet van geluk!

We weten allemaal dat Ajax geleerd heeft van de fouten met betrekking tot de transfer van Sulejmani! Natuurlijk weet ook ik dat Ajax met zo'n jong elftal nooit een rol van betekenis zal spelen in de CL, maar ik weet ook dat Ajax überhaupt de komende jaren geen rol van betekenis zal spelen in de CL. Daar is het gat met de top te groot voor!

We weten ook allemaal dat Ajax zijn eigen jeugdopleiding koestert en daaruit probeert voort te borduren. De komst van Zimling was enkel om ervaring binnen te halen. Natuurlijk weten we allemaal dat we Zimling daarvoor niet nodig hebben. Iedereen weet ook dat je met 1 ervaren speler erbij veel te weinig ervaring in je ploeg hebt.

Zo maar even een aantal open deuren die ik intrap! Laten we met zijn allen reeël wezen! Dit Ajax is nog ver, heel ver, verwijdert van de echte Europese top!
Ik denk wel degelijk dat we een hoger niveau kunnen halen. Het is alleen soms, een seizoentje, als er bijvoorbeeld niks komt met regels die het voetbal weer scherp zetten. Ajax heeft op dit moment vooral jeugd, ik denk dat je makkelijk nog een jaar speelt met het zelfde team. Inprincipe zou Ajax pas volgend jaar wat kunnen betekenen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSG - Ajax (Champions League: dinsdag 25 november 2014, 20:45); 3 - 1









0.0120639