BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: PDC WK Darts 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 december 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Leuke middagsessie. Sterke wedstrijd al in de voorronde tussen McKenzie en Gurney. Vind Gurley sowieso een erg goede speler en leuk om naar te kijken. Mooi dat Ronnie Huybrechts wint en Baxter het ook flikt. Zo'n sympathieke man. Pipe eruit, voor het tempo is het goed. Wel respect voor hem. Ernstig motor ongeluk gehad en ervoor kooivechter geweest. Nu profdarter. Denk wel dat zijn tempo hem nekt als de wedstrijden lang duren.
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 02:19   quote  deeplink  
Avond waarop het niet makkelijk ging. Whitlock verdiend de premier league echt niet, sorry. Anderson ging ook lastig. Trage tegenstander. Nu tegen Klaassen. Die heeft het weer lastig in de grote wedstrijden. Al aardig wat spelers gesneuveld. Kijk morgenuit naar me maatje Ron Meulenkamp. Hij breekt gezien zijn talent al te lang niet door
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 december 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 02:19 schreef Loetje het volgende:
Avond waarop het niet makkelijk ging. Whitlock verdiend de premier league echt niet, sorry. Anderson ging ook lastig. Trage tegenstander. Nu tegen Klaassen. Die heeft het weer lastig in de grote wedstrijden. Al aardig wat spelers gesneuveld. Kijk morgenuit naar me maatje Ron Meulenkamp. Hij breekt gezien zijn talent al te lang niet door
Ben ik met je eens. Whitlock komt qua prestaties absoluut niet in aanmerking voor een plek in de premier league. En zoals de commentatoren al aangaven: misschien is dat wel eens goed voor hem, om daarna weer in vorm te kunnen komen. Want dit lijkt nergens op, zeker als je weet wat zijn niveau kan zijn. Maarja, het is een Australiër, dus het zou me niks verbazen als ze hem er toch gewoon bij willen hebben.

Anderson vond ik niet echt goed gisteren. Maar dat had ook grotendeels te maken met die ontzettend trage tegenstander. Was daardoor voor mij ook een vrij saaie pot. Klaassen zal misschien kansjes krijgen, maar hij gooit vrij snel, dus zal Anderson ook beter in zijn spel komen. Ja, er zijn al best wat 'grote' namen gesneuveld. En wie weet wat daar nog bij komt deze week. Ron Meulenkamp ken ik verder niet, maar we gaan het zien als hij morgen speelt ;)
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 10:25 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Whitlock komt qua prestaties absoluut niet in aanmerking voor een plek in de premier league. En zoals de commentatoren al aangaven: misschien is dat wel eens goed voor hem, om daarna weer in vorm te kunnen komen. Want dit lijkt nergens op, zeker als je weet wat zijn niveau kan zijn. Maarja, het is een Australiër, dus het zou me niks verbazen als ze hem er toch gewoon bij willen hebben.

Anderson vond ik niet echt goed gisteren. Maar dat had ook grotendeels te maken met die ontzettend trage tegenstander. Was daardoor voor mij ook een vrij saaie pot. Klaassen zal misschien kansjes krijgen, maar hij gooit vrij snel, dus zal Anderson ook beter in zijn spel komen. Ja, er zijn al best wat 'grote' namen gesneuveld. En wie weet wat daar nog bij komt deze week. Ron Meulenkamp ken ik verder niet, maar we gaan het zien als hij morgen speelt ;)
Premier League spelen is ook erg vermoeiend. Hij oogt niet fit ook
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 14:49   quote  deeplink  
BENITOOOOOOOOOO!!!!

109 voor de wedstrijd. Lekker!
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 16:58   quote  deeplink  
Ron, wat een paardelul ben je. Webster is niks meer. Lagen kansen zat. Te nerveus en te traag
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Niveau vanmiddag bagger. Ron maar eind 79 gemiddeld. Snel een keer de eerste ronde overleven. Kan een probleem worden. Zie je met veel darters. Prachtig interview met Benito trouwens. Wat was die blij. Tijdens het trainen bestellen we een kapsalonnetje zegt ie. Hahaha
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Haavisto eruit. Jammer want die kan veel beter. Michael speelde voor een qualifier wel erg goed
Loetje
 Loetje - zondag 21 december 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Wat een vervelende speler om te zien die Ryan de Vreede. Wat ben ik blij dat die gast eruit is. Sorry, mijn mening
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 22 december 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Ik heb gisteren niet kunnen kijken, dus heb alleen de uitslagen gezien. Maar ik geloof je op je woord. In elk geval goed dat Benito van de Pas door is. Als alles volgens plan verloopt hebben we dan 5 Nederlandse darters in de tweede ronde. Hup Raymond en Vincent!
Loetje
 Loetje - maandag 22 december 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 10:21 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken, dus heb alleen de uitslagen gezien. Maar ik geloof je op je woord. In elk geval goed dat Benito van de Pas door is. Als alles volgens plan verloopt hebben we dan 5 Nederlandse darters in de tweede ronde. Hup Raymond en Vincent!
Jup. Toch hebben ze beide wel een lastige loting.
Rowby Rodriguez stond afgelopen jaar in de jeugd finale.
Won op de GSoD van Lewis.

Henderson kan ook heel aardig gooien. Beide zullen wel goed moeten spelen
Loetje
 Loetje - maandag 22 december 2014 - 10:26   quote  deeplink  
Op pagina een hou ik alles bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door Loetje --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 22 december 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 10:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jup. Toch hebben ze beide wel een lastige loting.
Rowby Rodriguez stond afgelopen jaar in de jeugd finale.
Won op de GSoD van Lewis.

Henderson kan ook heel aardig gooien. Beide zullen wel goed moeten spelen
Klopt, ze moeten wel uitkijken, maar ik verwacht toch gewoon dat beide gaan winnen. Ze hebben genoeg kwaliteit. Maar het kunnen zeker mooie potjes worden!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 22 december 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 10:26 schreef Loetje het volgende:
Op pagina een hou ik alles bij.
Ik zie het! Ziet er goed uit! Goed werk!
Loetje
 Loetje - maandag 22 december 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 12:04 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, ze moeten wel uitkijken, maar ik verwacht toch gewoon dat beide gaan winnen. Ze hebben genoeg kwaliteit. Maar het kunnen zeker mooie potjes worden!
Alleen is met name Raymond heel wisselvallig. Die kan zo diep door de ondergrens zakken
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 22 december 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen is met name Raymond heel wisselvallig. Die kan zo diep door de ondergrens zakken
Ja, maar op het WK is hij vaak wel beter dan de toernooien voorafgaand..
Loetje
 Loetje - maandag 22 december 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 13:42 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, maar op het WK is hij vaak wel beter dan de toernooien voorafgaand..
Lang niet altijd. Neemt niet weg dat ik eis dat ie wint ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 december 2014 - 05:24   quote  deeplink  
Geweldige Barney gezien en weer eens ouderwets 170 voor de wedstrijd. Eerste ronde bijna 100 is goed. Nu tegen Caven. Die scorend vaak sterk is. Ook genoten van Dolan. Nu tegen Smith. Leuke wedstrijd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 december 2014 - 05:37   quote  deeplink  
Toch is die Suljovic wel een taaie hè. Alle jaren erbij, altijd een zware loting maar maakt het iedereen lastig. Ook al regelmatig grote mannen uitgeschakeld.
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 december 2014 - 05:37   quote  deeplink  
Wel jammer dat Devon Petersen er niet bij was namens Zuid Afrika. Geweldige man die nog aardig kan gooien! Zijn dansje, entertainment puur sang
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 december 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Van der Voort moeizaam. Maar Henderson is ook best een taaie tegenstander.
Net als Suljovic. Maakt het altijd iedereen lastig
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 december 2014 - 23:10   quote  deeplink  
King eruit. Die zag niemand aankomen denk ik. Past niet in zijn huidige vorm.
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 december 2014 - 23:11   quote  deeplink  
Vincent tegen Hopp. Perspectief dus!
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 december 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Geweldige eerste set van Lewis zeg!
Arrogant mannetje die Pallett. Even stoer doen met die 161 finish. Heerlijk dat Lewis hem zo terugpakt.

Ook de Vreede had trekjes
Loetje
 Loetje - woensdag 24 december 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Klasse hoor Lewis
Loetje
 Loetje - woensdag 24 december 2014 - 01:18   quote  deeplink  
Bunting viel tegen.

Volgende ronde mogelijk Lewis tegen Barney en Huijbrechts tegen Taylor. Krakers van jawelste
Loetje
 Loetje - woensdag 24 december 2014 - 01:18   quote  deeplink  
Conclusie na ronde 1... Wisselvallig en de vorm moet bij de meeste nog komen.

Fijne feestdagen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 17:35   quote  deeplink  
Bij Winst van Van Gerwen wacht Jenkins. Hij verloor op de players championships van hem. En hij is weer in vorm
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 21:21   quote  deeplink  
BENITOOOOOOOO!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Michael hoe kun je zo beginnen?
Wanneer gaan we de oude Michael zien. Tegen Jenkins (als het zover komt) moet het echt beter
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Michael hoe kun je zo beginnen?
Wanneer gaan we de oude Michael zien. Tegen Jenkins (als het zover komt) moet het echt beter
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Sorry dubbel
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Gaat iets beter nu. Valt wel op dat de pijlen van Michael op alle manieren in het bord komen. Zegt toch iets over het ritme
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Come on Michael, volgende ronde beter!
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Lekker Jelle, eerste set zoveel beter en 3-0 verliezen. Dubbels horen er ook bij
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 22:56   quote  deeplink  
Klasse Jelle. Speelt gewoon uitstekend. Anderson scorend nu wel goed
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Wat maak je het jezelf moeilijk Jelle. Dit kan hem de kop nog kosten. Hij is zoveel beter
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Vieze tering, tyfus, smerige kut Anderson, vieze tering, tyfus, smerige kut Klaasen. MAAK HET VERDOMME AF!
Gevoel komt weer uit
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 23:42   quote  deeplink  
Klaasen mist zoveel dubbels. Echt weer des Nederlands
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 december 2014 - 23:43   quote  deeplink  
Doodziek van
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 28 december 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Geweldig van vd pas. De number 8 van de order of merit verslaan is zeer knap. Michael was moeizaam, maar al met al kan ik toch niet zeggen dat zijn gemiddelde slecht was. Al had ik geen moment het idee dat het 99 gemiddeld zou worden. Ik vond het veel slechter ogen. Tegen jenkins aan de bak, maar ik geloof ook dat hij voor zijn hoge niveau de tegenstand nodig heeft.

Klaasen eeuwig zonde. Was zoveel beter, maar miste teveel dubbels. En die pauze heeft hem toch genekt, Hoewel die bulls eye voor 2-2 in legs cruciaal was, want anders had Jelle het denk ik uitgegooid. Zonde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2014 door feyenoord!!! --
Loetje
 Loetje - zondag 28 december 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Wat irriteer ik me dood aan Huijbrechts
Loetje
 Loetje - zondag 28 december 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 december 2014 - 09:47 schreef feyenoord!!! het volgende:
Geweldig van vd pas. De number 8 van de order of merit verslaan is zeer knap. Michael was moeizaam, maar al met al kan ik toch niet zeggen dat zijn gemiddelde slecht was. Al had ik geen moment het idee dat het 99 gemiddeld zou worden. Ik vond het veel slechter ogen. Tegen jenkins aan de bak, maar ik geloof ook dat hij voor zijn hoge niveau de tegenstand nodig heeft.

Klaasen eeuwig zonde. Was zoveel beter, maar miste teveel dubbels. En die pauze heeft hem toch genekt, Hoewel die bulls eye voor 2-2 in legs cruciaal was, want anders had Jelle het denk ik uitgegooid. Zonde.
Hij had al pijlen gehad om met 4-1 te winnen. Anderson was rijp voor de slacht
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Pff gisteren Anderson, nu Lewis, eerder Winstanley.... Tegenstanders kunnen het niet afmaken. Doodzonde
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 00:06   quote  deeplink  
Brown moet op 1-3 komen. Op 2-3 en kan gewoon ook gelijk komen. Stumper!
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 07:06   quote  deeplink  
Weer een echte DutchDay vandaag. Erg benieuwd
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 07:07   quote  deeplink  
Vanavond voor we aan de 2e ronde beginnen nog even Bunting tegen Wade. Een kwartfinale in de 2e ronde. Lekker hoor!
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 07:09   quote  deeplink  
Wel opmerkelijk dat voor sommige tussen de 2e en 3e ronde maar een dag rust zit. Eigenlijk mag dat niet aangezien verder iedereen minimaal 2 dagen heeft
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 07:10   quote  deeplink  
Kom je ook nog met je mening Snoopert?
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 07:12   quote  deeplink  
Cristo Reyes en Benito zijn toch wel waanzinnige verassingen hè.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: PDC WK Darts 2015









0.0132169