BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: PDC WK Darts 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 01 januari 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Michael wat maak je het jezelf moeilijk. Die laatste leg zelfs met 42 beginnen.
Michael begint geweldig. Maar het einde zakte het echt te ver weg. Zo'n verval zie ik bij Anderson en Taylor niet. Dat is echt een verschil. Blijf wel gewoon kritisch. 170 voor de wedstrijd was briljant
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 januari 2015 - 21:41 schreef Loetje het volgende:
Michael wat maak je het jezelf moeilijk. Die laatste leg zelfs met 42 beginnen.
Michael begint geweldig. Maar het einde zakte het echt te ver weg. Zo'n verval zie ik bij Anderson en Taylor niet. Dat is echt een verschil. Blijf wel gewoon kritisch. 170 voor de wedstrijd was briljant
Komt denk ik ook deels doordat hij dacht dat Thornton wel klaar zou zijn met een 3-0 achterstand. Vanaf dat moment ging Michael minder gooien. Maarja, als je denkt dat je er al bent, gaat het wel eens (bijna) fout. En wanneer het eerder 3-3 was geworden of nog 4-3 dan kon het heel moeilijk worden. Gelukkig gebeurde dat niet en miste Thornton voor 3-3 in sets tops en tweemaal dubbel 15.
Tuurlijk, we moeten kritisch blijven en het verval kan je inderdaad niet hebben tegen Anderson (laten we eerst maar alleen op deze wedstrijd focussen ;). Ik denk echter wel dat van Gerwen doorheeft dat dit tegen Gary niet kan en dat hij dan blijft gaan. Het voordeel (en gevaar) voor beide mannen is wel dat ze in een dusdanig lekker tempo gooien dat ze allebei nog beter gaan gooien.

Bij Michael heb ik wel heel vaak het idee dat als het echt, echt moet, dat hij dan weer dat topniveau naar boven kan halen. Dat zag je nu ook weer. In het begin was het nodig om dat verschil te maken en richting het einde had hij ook weer een een paar hele goede legs. Het werd allemaal wat minder daarna, waardoor er wel druk op stond in zijn eigen, beslissende, leg. Maar het was nodig en toch die 170 uitgooien. Werkelijk briljant. Wat een fenomeen is het toch ook.

Nu alles geven in de halve finale, want die wordt minstens zo moeilijk als de finale, heb ik het idee.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 10:48   quote  deeplink  
Overigens zie ik wel wat reacties van je voorbij komen (en bij eerdere wedstrijden ook al), waarin je de darters behoorlijk uit zit te schelden. Ik ga er maar vanuit dat dit uit pure passie en frustratie voortkomt. ;)

Ik kijk nu al weer uit naar vanavond. Twee geweldige affiches (zeker voor de Nederlanders).
Van der Voort gaat het echt heel zwaar krijgen. Barney echter ook vrees ik, maar die maakt normaal gesproken toch meer kans dan dat van der voort dat doet. Genieten weer vanavond!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Trouwens, we zeggen nu wel dat hij echt moet uitkijken voor Anderson, en dat is ook echt zo natuurlijk, maar laten we niet vergeten dat Thornton een geweldig goede partij speelde. Die stond echt fantastisch te gooien. Tuurlijk zal Anderson nog wat beter gooien, maar van Gerwen heeft toch aardig kunnen oefenen gisteren. Man, man, wat een niveau.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 10:48 schreef feyenoord!!! het volgende:
Overigens zie ik wel wat reacties van je voorbij komen (en bij eerdere wedstrijden ook al), waarin je de darters behoorlijk uit zit te schelden. Ik ga er maar vanuit dat dit uit pure passie en frustratie voortkomt. ;)

Ik kijk nu al weer uit naar vanavond. Twee geweldige affiches (zeker voor de Nederlanders).
Van der Voort gaat het echt heel zwaar krijgen. Barney echter ook vrees ik, maar die maakt normaal gesproken toch meer kans dan dat van der voort dat doet. Genieten weer vanavond!
Ik ben een echte dartman ja. De helft heb ik zelfs mee getraind. Dit betekent nog meer voor me dan Ajax. Leef enorm mee.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 10:45 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Komt denk ik ook deels doordat hij dacht dat Thornton wel klaar zou zijn met een 3-0 achterstand. Vanaf dat moment ging Michael minder gooien. Maarja, als je denkt dat je er al bent, gaat het wel eens (bijna) fout. En wanneer het eerder 3-3 was geworden of nog 4-3 dan kon het heel moeilijk worden. Gelukkig gebeurde dat niet en miste Thornton voor 3-3 in sets tops en tweemaal dubbel 15.
Tuurlijk, we moeten kritisch blijven en het verval kan je inderdaad niet hebben tegen Anderson (laten we eerst maar alleen op deze wedstrijd focussen ;). Ik denk echter wel dat van Gerwen doorheeft dat dit tegen Gary niet kan en dat hij dan blijft gaan. Het voordeel (en gevaar) voor beide mannen is wel dat ze in een dusdanig lekker tempo gooien dat ze allebei nog beter gaan gooien.

Bij Michael heb ik wel heel vaak het idee dat als het echt, echt moet, dat hij dan weer dat topniveau naar boven kan halen. Dat zag je nu ook weer. In het begin was het nodig om dat verschil te maken en richting het einde had hij ook weer een een paar hele goede legs. Het werd allemaal wat minder daarna, waardoor er wel druk op stond in zijn eigen, beslissende, leg. Maar het was nodig en toch die 170 uitgooien. Werkelijk briljant. Wat een fenomeen is het toch ook.

Nu alles geven in de halve finale, want die wordt minstens zo moeilijk als de finale, heb ik het idee.
Eens. Maar het verval is soms wel te groot en kun je je niet permiteren
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 12:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben een echte dartman ja. De helft heb ik zelfs mee getraind. Dit betekent nog meer voor me dan Ajax. Leef enorm mee.
Oké, dat is duidelijk dan. Leuk om te horen!
Bij mij zelf gaat de voetbal nog wel voor, maar dat neemt niet weg dat ik ook enorm meeleef en op de bank, meestal weliswaar niet hardop, maar inwendig toch kan schelden op momenten. Gisteren dacht ik ook even dat het nog de verkeerde kant op zou gaan, maar gelukkig gooide Michael 170 uit. Overigens ook mooi: van Gerwen en van Barneveld hebben beide een wedstrijd met 170-finish afgesloten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 12:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens. Maar het verval is soms wel te groot en kun je je niet permiteren
Klopt, we gaan het zien. Oh, wat hoop ik toch zo dat hij de finale weer gaat halen (en wat mij betreft ook winnen).

(Stiekem droom ik van een Nederlands onderonsje in de finale....)
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 13:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, we gaan het zien. Oh, wat hoop ik toch zo dat hij de finale weer gaat halen (en wat mij betreft ook winnen).

(Stiekem droom ik van een Nederlands onderonsje in de finale....)
MVG - Barney. Raymond op zn laatste dagen. Zou wat zijn
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 13:52 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Oké, dat is duidelijk dan. Leuk om te horen!
Bij mij zelf gaat de voetbal nog wel voor, maar dat neemt niet weg dat ik ook enorm meeleef en op de bank, meestal weliswaar niet hardop, maar inwendig toch kan schelden op momenten. Gisteren dacht ik ook even dat het nog de verkeerde kant op zou gaan, maar gelukkig gooide Michael 170 uit. Overigens ook mooi: van Gerwen en van Barneveld hebben beide een wedstrijd met 170-finish afgesloten.
Ken er zoveel. En geloof me... Ajax betekent echt veel voor me. Maar dit.... Mijn passie. Benito, Michael, jelle, Ron, Greebe, Huijbrechts... Ken ze allemaal. En goed ook. Dat is toch bijzonder. Over darts kan ik je echt alles vertellen. Weet ook niet waarom.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 15:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

MVG - Barney. Raymond op zn laatste dagen. Zou wat zijn
Waar kan ik tekenen? ;)
Dat zou echt geweldig zijn om dat in de finale te zien. En dan maakt het me ook niet uit wie er wint.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 15:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ken er zoveel. En geloof me... Ajax betekent echt veel voor me. Maar dit.... Mijn passie. Benito, Michael, jelle, Ron, Greebe, Huijbrechts... Ken ze allemaal. En goed ook. Dat is toch bijzonder. Over darts kan ik je echt alles vertellen. Weet ook niet waarom.
Wel vet gaaf dat je ze allemaal kent! Bijzonder inderdaad dat je ze ook allemaal bent tegengekomen dan.
Haha, ik ben blij dat we in dit geval in elk geval voor dezelfde darters zijn. Hoeven we niet altijd een verschillende voorkeur te hebben ;)
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 15:20 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen? ;)
Dat zou echt geweldig zijn om dat in de finale te zien. En dan maakt het me ook niet uit wie er wint.
Mij dan wel. Dat hoop ik ook dat Raymond hem wint. Michael gaat hem nog zat winnen denk ik. Raymond, je kunt zeggen wat je wil... Hij is minder arrogant geworden en door Raymond darten we allemaal.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 15:21 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Wel vet gaaf dat je ze allemaal kent! Bijzonder inderdaad dat je ze ook allemaal bent tegengekomen dan.
Haha, ik ben blij dat we in dit geval in elk geval voor dezelfde darters zijn. Hoeven we niet altijd een verschillende voorkeur te hebben ;)
Heb er mee gegooid. Wekelijks zelfs. Is even geleden. Michael, Benito en Toon spreek ik bijna dagelijks
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 17:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mij dan wel. Dat hoop ik ook dat Raymond hem wint. Michael gaat hem nog zat winnen denk ik. Raymond, je kunt zeggen wat je wil... Hij is minder arrogant geworden en door Raymond darten we allemaal.
Klopt, ik ben ook begonnen met, recreatief weliswaar, darten door Raymond. Ik kan me nog genoeg avonden herinneren waarbij ik samen met mijn broer naar van Barneveld zat te kijken op de WK's. Je hebt daar ook wel een punt en ik gun het Raymond ook van harte. Maar mocht het zover komen, dan vrees ik voor Raymond dat Michael toch gaat winnen. Maar goed, laat ze dan eerst maar eens de finale halen.

IK heb Raymond nooit echt arrogant gevonden, maar misschien komt dat omdat ik altijd al veel sympathie voor hem heb gehad..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 02 januari 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 17:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb er mee gegooid. Wekelijks zelfs. Is even geleden. Michael, Benito en Toon spreek ik bijna dagelijks
Haha, wat leuk! Echt gaaf voor je. Lijkt me ook heel bijzonder om te zien hoe iemand waarmee je hebt staan gooien nu op het WK staat. En in het geval van Michael zelfs het WK gewonnen heeft.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 23:32   quote  deeplink  
Diep respect Vincent. Als dit geen motivatie is om bij de top aan te sluiten. Jammer dat hij niet kan doordrukken
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 18:06 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, ik ben ook begonnen met, recreatief weliswaar, darten door Raymond. Ik kan me nog genoeg avonden herinneren waarbij ik samen met mijn broer naar van Barneveld zat te kijken op de WK's. Je hebt daar ook wel een punt en ik gun het Raymond ook van harte. Maar mocht het zover komen, dan vrees ik voor Raymond dat Michael toch gaat winnen. Maar goed, laat ze dan eerst maar eens de finale halen.

IK heb Raymond nooit echt arrogant gevonden, maar misschien komt dat omdat ik altijd al veel sympathie voor hem heb gehad..
Kwam nooit opdagen als ie verloor. Heel naïef. Respectloos handjes geven na afloop. Dus was wel wat hoor
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 23:35   quote  deeplink  
Ben benieuwd of Raymond het kan volhouden
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Vreemd dat Raymond toch ineens weer met bril gooien. Bunting geef ik toch meer kans tegen Taylor. Van Barneveld moet teveel diep gaan
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Zet er dan druk op Raymond
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Hoe kun je zo uit de break komen en zo set 8 ingaan??
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 januari 2015 - 23:50   quote  deeplink  
Barney gooit wel weer erg traag
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 00:08   quote  deeplink  
Flikt het weer in de laatste set. Respect voor Raymond. Elke keer die laatste set. Tegen Taylor zal hij nog beter moeten. Want Taylor zal het ook beseffen dat hij beter moet. Wel jammer voor Vincent
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 00:14   quote  deeplink  
Zou wat zijn een NL finale. Het is wel zo dat ze er beiden zo uit kunnen vliegen
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 00:15   quote  deeplink  
Kippenvel wat Raymond doet. Bunting ziet Barney als idool. Kreeg tranen in mijn ogen.
Als het een NL finale wordt, wauw. Dan domineren we echt
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 00:17   quote  deeplink  
Hoop vooral dat Raymond weer eens zichzelf zal zijn tegen Taylor.
Hij is wel weerbaar geworden
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 03 januari 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Vincent speelde natuurlijk een geweldige partij. En dat terwijl hij met rugklachten kampte. En dan toch zo goed gooien. Jammer dat hij in die ene leg teveel achter stond op Taylor. Maar Taylor miste 8 pijlen op een dubbel, ik heb hem pijlen in het verkeerde vak zien gooien. Wat is er met hem aan de hand? Als hij dit doet tegen van Barneveld wordt het heel erg zwaar, maar als hij dit doet tegen van Gerwen of Anderson wordt hij van het bord geveegd.

Kijk nu al uit naar de halve finales vanavond. Barney heeft het natuurlijk weer geweldig gedaan in de laatste set. Zo goed om in die tweede leg die finish te gooien en dan de derde leg te beginnen met 180. Sowieso vind ik zijn finishes het hele toernooi al van een erg hoog niveau.

Tsja, het is dubbel hè, aan de ene kant kunnen we een Nederlandse finale krijgen, aan de andere kant kunnen ze ook allebei verliezen. Ik denk dat het twee spannende partijen gaan worden. Maar wat hoop ik erop dat ze door kunnen gaan. Wel denk ik echt dat de winnaar van MvG vs Anderson het toernooi gaat winnen. Hopen op mooie potjes met Nederlandse winnaars!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2015 - 12:13 schreef feyenoord!!! het volgende:
Vincent speelde natuurlijk een geweldige partij. En dat terwijl hij met rugklachten kampte. En dan toch zo goed gooien. Jammer dat hij in die ene leg teveel achter stond op Taylor. Maar Taylor miste 8 pijlen op een dubbel, ik heb hem pijlen in het verkeerde vak zien gooien. Wat is er met hem aan de hand? Als hij dit doet tegen van Barneveld wordt het heel erg zwaar, maar als hij dit doet tegen van Gerwen of Anderson wordt hij van het bord geveegd.

Kijk nu al uit naar de halve finales vanavond. Barney heeft het natuurlijk weer geweldig gedaan in de laatste set. Zo goed om in die tweede leg die finish te gooien en dan de derde leg te beginnen met 180. Sowieso vind ik zijn finishes het hele toernooi al van een erg hoog niveau.

Tsja, het is dubbel hè, aan de ene kant kunnen we een Nederlandse finale krijgen, aan de andere kant kunnen ze ook allebei verliezen. Ik denk dat het twee spannende partijen gaan worden. Maar wat hoop ik erop dat ze door kunnen gaan. Wel denk ik echt dat de winnaar van MvG vs Anderson het toernooi gaat winnen. Hopen op mooie potjes met Nederlandse winnaars!
Het wordt lastig voor beiden inderdaad. Toch verliest Taylor zelden laat in het toernooi.
Barney is vaak zichzelf niet tegen Taylor. Hoop vooral dat dat eens veranderd
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Jan Dekker eruit op het BDO WK. Is te zien op Eurosport 1 en 2.
Jan komt op 161 om set 3 te pakken en 2-1 voor te komen. Adams stond op 401. Dekker vervolgens 6 pijlen nodig om al op een dubbel te komen. Om vervolgens ook nog 6 pijlen op de dubbel te missen.
3-1 nederlaag dus
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Slecht begin Michael. Direct achter de feiten aan lopen
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Pfoeh, 3x een 12 darter. 2-0 achter in de 2e set. 2x 130 uit. Wel knap Michael
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Michael eruit. Terrecht. Kan op 4-3 voor komen en zwijnt alweer. Continu kon hij niet doordrukken wanneer het kan.
Na afloop een incident blijkbaar
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Raymond begon prima maar kan zoals gewoonlijk weer niet afmaken tegen Taylor. Oogt mentaal nu zwak en dan sta je 2-0 achter
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 23:00   quote  deeplink  
2-2 nu. Eigenlijk had Barney 4-0 voor kunnen staan. Barney op de dubbel en Taylor nog ergens in de 300.
En dan zul je zien dat je hem dadelijk weer verliest. Come on Raymond. Set 5 mag je beginnen, helaas profiteren we er zelden van
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 23:18   quote  deeplink  
Raymond, ook voor jou... Ga lekker weer postbezorger worden. Je bent een zenuwenleijer eerste klas.
Godverdomme 3 keer zelf mogen beginnen en continu gebroken worden. Kun je 3-2 voorkomen verneuk je het weer. Zoals alle Nederlandse darters dat het hele toernooi verdomme al doen.

Lekker oppleuren. Hoe geef je een slechte Taylor het vertrouwen. Gooi je 2 prima sets en dan kom je zo voor de dag. Een schande van jawelste. Kan het niet anders zeggen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Zoals ik al zei, hij laat het vertrouwen groeien bij Taylor! Doodzonde. Michael faalt op de beslissende momenten en Raymond doet graag mee. Net als Vincent en Jelle erdoor ook uitgeschakeld werden.

Diep triest
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 januari 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Nieuwlaat zegt Van Barneveld zal begrijpen dat Taylor in het 2e gedeelte gewoon te sterk was... Echter maakt Raymond 3-2 zit meneertje Taylor diep in de problemen. Hij zet niet door. Eigen schuld
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 04 januari 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Tjsa, ze hebben allebei teveel kansen laten liggen gisteren. Michael had ook kunnen winnen, maar uiteindelijk verdiende hij het niet, doordat hij zoveel miste. Hij heeft een paar keer op een belangrijk moment twee of drie dubbels gemist. Meestal gaan die er wel in bij hem, nu helaas niet.

Van Barneveld miste ook teveel op de belangrijke momenten, terwijl Taylor toch echt niet heel erg goed was. Desalniettemin, ondanks dat het eeuwig zonde blijft voor beide spelers, hebben we toch genoten van een mooi toernooi!

Voor de finale voorzie ik toch een relatief eenvoudige overwinning voor Anderson. Die gaat scorend vrij gemakkelijk weglopen bij Taylor, denk ik. En als zijn dubbels blijven vallen, zal hij het WK winnen. Want dat mogen we ook niet vergeten, Anderson gooide zijn dubbels (met name tops) wel heel erg goed. Tot vier keer toe met één pijltje tops erin. Had hij er één of twee gemist, was de wedstrijd heel anders gelopen.
Loetje
 Loetje - zondag 04 januari 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 09:43 schreef feyenoord!!! het volgende:
Tjsa, ze hebben allebei teveel kansen laten liggen gisteren. Michael had ook kunnen winnen, maar uiteindelijk verdiende hij het niet, doordat hij zoveel miste. Hij heeft een paar keer op een belangrijk moment twee of drie dubbels gemist. Meestal gaan die er wel in bij hem, nu helaas niet.

Van Barneveld miste ook teveel op de belangrijke momenten, terwijl Taylor toch echt niet heel erg goed was. Desalniettemin, ondanks dat het eeuwig zonde blijft voor beide spelers, hebben we toch genoten van een mooi toernooi!

Voor de finale voorzie ik toch een relatief eenvoudige overwinning voor Anderson. Die gaat scorend vrij gemakkelijk weglopen bij Taylor, denk ik. En als zijn dubbels blijven vallen, zal hij het WK winnen. Want dat mogen we ook niet vergeten, Anderson gooide zijn dubbels (met name tops) wel heel erg goed. Tot vier keer toe met één pijltje tops erin. Had hij er één of twee gemist, was de wedstrijd heel anders gelopen.
Je bent nog redelijk mild, haha. Vind echt dat we gefaald hebben. En niet alleen gisteren. Elke keer op de beslissende momenten doen we herhaaldelijk alles, maar dan ook alles fout. Niet de eerste keer. En Michael moet zijn superieure momenten in de wedstrijden gaan verlengen. Ze duren te kort. Is al langer zo
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 04 januari 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 12:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je bent nog redelijk mild, haha. Vind echt dat we gefaald hebben. En niet alleen gisteren. Elke keer op de beslissende momenten doen we herhaaldelijk alles, maar dan ook alles fout. Niet de eerste keer. En Michael moet zijn superieure momenten in de wedstrijden gaan verlengen. Ze duren te kort. Is al langer zo
Klopt, bij Michael duurt het al een wat langere periode. Maar ik heb wel het idee dat hij de weg naar boven weer is ingeslagen, want hij was beduidend beter dan de voorgaande toernooien. Tuurlijk ging er een hoop fout en ook ik zat gruwelijk te balen gisteravond. Maar ik heb ook al meerdere mensen gehoord die ze de grond in boorden na de prestaties van gisteren, en als je dan weet dat ze zelf nog nooit een pijl in de triple hebben gegooid dan ga ik daar tegenin, omdat het gewoon ontzettend moeilijk is om zo'n niveau te halen. Iets wat overigens niet voor jou geldt, maar misschien dat ik daarom wat milder ben. Het is gewoon eeuwig zonde. En als je terugkijkt op het toernooi wordt het nog frustrerender: dan bedenk ik weer dat Klaasen al van Anderson had moeten winnen, dat Huybrechts al van Taylor had moeten winnen en dat van der Voort van Taylor had moeten winnen. En dat van Gerwen en Barney ook zeker hadden kunnen winnen gisteren. Dus als Nederlanders (en in mindere mate Huybrechts als belg) hebben we het laten liggen. We hadden dan ook gewoon een Nederlandse finale kunnen en misschien ook wel moeten hebben. Maarja, ik wil ook niet in de woede blijven hangen. En de eerlijkheid gebiedt om te zeggen dat ik vooraf, gezien de prestaties de afgelopen tijd, dit al niet had verwacht. Desalniettemin hadden we minimaal één Nederlander in de finale moeten hebben. Het blijft frustrerend..
Loetje
 Loetje - zondag 04 januari 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 13:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, bij Michael duurt het al een wat langere periode. Maar ik heb wel het idee dat hij de weg naar boven weer is ingeslagen, want hij was beduidend beter dan de voorgaande toernooien. Tuurlijk ging er een hoop fout en ook ik zat gruwelijk te balen gisteravond. Maar ik heb ook al meerdere mensen gehoord die ze de grond in boorden na de prestaties van gisteren, en als je dan weet dat ze zelf nog nooit een pijl in de triple hebben gegooid dan ga ik daar tegenin, omdat het gewoon ontzettend moeilijk is om zo'n niveau te halen. Iets wat overigens niet voor jou geldt, maar misschien dat ik daarom wat milder ben. Het is gewoon eeuwig zonde. En als je terugkijkt op het toernooi wordt het nog frustrerender: dan bedenk ik weer dat Klaasen al van Anderson had moeten winnen, dat Huybrechts al van Taylor had moeten winnen en dat van der Voort van Taylor had moeten winnen. En dat van Gerwen en Barney ook zeker hadden kunnen winnen gisteren. Dus als Nederlanders (en in mindere mate Huybrechts als belg) hebben we het laten liggen. We hadden dan ook gewoon een Nederlandse finale kunnen en misschien ook wel moeten hebben. Maarja, ik wil ook niet in de woede blijven hangen. En de eerlijkheid gebiedt om te zeggen dat ik vooraf, gezien de prestaties de afgelopen tijd, dit al niet had verwacht. Desalniettemin hadden we minimaal één Nederlander in de finale moeten hebben. Het blijft frustrerend..
In die zin ben ik het eens. Andere kant, je weet waarom ik kritisch ben en hoe dicht ik bij de sport sta. Andere kant, dit is het WK, dan moet je top zijn. Maargoed, hoor dat Huijbrecht waarschijnlijk de Premier League ingaat. Opmerkelijk want Van der Voort presteert beter. Toch moet het beter bij sommige. Vooral meedogenlozer
Loetje
 Loetje - zondag 04 januari 2015 - 23:15   quote  deeplink  
3 pijlen vallen er gewoon uit. En anders 180. Wat een veerkracht van anderson deze set. 5-4 nu
Loetje
 Loetje - zondag 04 januari 2015 - 23:54   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd. Anderson drukte niet door. Uiteindelijk terecht gewonnen
snoopert
 snoopert - maandag 05 januari 2015 - 00:40   quote  deeplink  
Betway Premier League Darts Field PDC Order of Merit Top Four: Michael van Gerwen (1), Phil Taylor (2), Gary Anderson (3), Adrian Lewis (4) Wildcard Selections (in ranking order): Peter Wright (5), James Wade (6), Dave Chisnall (9), Raymond van Barneveld (10), Kim Huybrechts (17), Stephen Bunting (24)
snoopert
 snoopert - maandag 05 januari 2015 - 00:41   quote  deeplink  
aardig lijstje
snoopert
 snoopert - maandag 05 januari 2015 - 00:42   quote  deeplink  
Mooie en verdiende overwinning van Gary Anderson op Phil Taylor btw ;)
Loetje
 Loetje - maandag 05 januari 2015 - 00:46   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat Huijbrechts en Wright erbij zijn. Huijbrechts kan nog, maar dan verdiend Vincent het ook.
Loetje
 Loetje - maandag 05 januari 2015 - 00:46   quote  deeplink  
Bovendien populair bij het publiek. Zelfs Thornton is beter
Loetje
 Loetje - maandag 05 januari 2015 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 januari 2015 - 00:42 schreef snoopert het volgende:
Mooie en verdiende overwinning van Gary Anderson op Phil Taylor btw ;)
Zat er aan te komen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: PDC WK Darts 2015









0.0092010